אבדיה, יאניס וקארי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אבדיה, יאניס וקארי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

1:00 דטרויט פיסטונס (7-1) – ברוקלין נטס (3-5):

האם דטרויט היא הקבוצה הגרועה בליגה?

ובכן, כן.

תראו, המועמדות לתואר הן ידועות – אורלנדו, אוקלהומה, יוסטון ודטרויט.

אפשר למחוק מהרשימה את אורלנדו ואוקלהומה. לאורלנדו יש שורת שחקנים צעירים מוכשרים והיכולת המפתיעה של קול אנתוני ופרנץ ווגנר שמה אותם יחד עם אוקלהומה ו-SGA, שעושים את תעלול ההטעיה הכי מרשים בליגה – להיראות כקבוצה תחרותית תוך כדי שהם עושים טנקינג מפואר זאת השנה השניה.

התחרות האמיתית של דטרויט היא יוסטון, אבל דטרויט היא קבוצת כדורסל עם פוטנציאל נמוך יותר, והעובדה שג'רמי גראנט וסדיק ביי זורקים 29 לבנים לערב אומרת דרשני. זה יכול להשתנות אגב, אבל נדבר על זה בשאלה השלישית.

מה הבעיה של הארדן?

שני הסברים אפשריים שלוקחים למקומות קוטביים.

ההסבר הראשון הוא שהארדן התחיל את העונה לא בכושר ובמשקל עודף כמו בכל שנה. השנה גם יש לו תירוץ נוסף והוא פציעה בעונה הקודמת שהפתרון היחיד לה הוא מנוחה (מה שכפי ש-BS אמר – לא היה מעלה ומוריד מכוונתו לבלות את הקיץ בשבוע האופנה בפאריז וכיו"ב אבל נעזוב את זה). אם זאת התשובה הרי שיש מקום לאופטימיות בברוקלין, עם הזמן הארדן יכנס לכושר יחזור להיות המפלצת ההתקפית שהוא היה, ואיתו ועם דוראנט בכושר שיא לברוקלין יש את מה שצריך כדי ללכת עד הסוף.

ההסבר השני הוא ששינויי החוקה גרמו לכך שהוא פשוט יהיה הרבה פחות אפקטיבי, כאשר אפשר לשמור עליו עם פחות פחד מעבירה שתשלח אותו ל-3 מהקו ב-200% דיוק, קשה יותר לעשות נקודות גם מהשדה, וכמובן ש-10 הנקודות לערב בערך שגולחו לו בגלל שהוא לא נשלח לקו הן גם משמעותיות ביותר. גרוע מכך, לראשונה שומעים את הארדן מדבר על חולשות שלו. האם יכול להיות שהזברות נכנסו לו לראש? תשובות רק לקראת חודש מרץ.

האם דטרויט פישלה עם הבחירה הראשונה בדראפט?

רוב האינטרנט חושב שלא. שהעובדה שלא שיחק בפתיחת העונה ואחוזי הקליעה המחרידים הם תסמינים של פציעה ועונת רוקי עם ציפיות על בקבוצה גרועה. אבל תנו לי להגיד לכם משהו, אני לא חושב שקייד הולך להיות באסט, הוא שחקן, אפשר לראות את זה, אבל זה לא אומר שדטרויט לא פישלה.

ג'יילן גרין ומובלי נראים מוכנים עכשיו וגרוע מזה מובלי הוא זן של שחקן שקשה מאוד לנצח בפלייאוף בלעדיו, ושאין הרבה ממנו. ואנחנו מכירים את התופעה שכששחקן נבחר גבוה מאוד והשחקנים שמתחתיו נראים טוב ממנו, ככל שהזמן חולף זה פוגע בביטחון העצמי שלו ומעכיר את יחסיו עם המעסיקים שלו, ובואו, מדובר בדטרויט, לא בדיוק פרנצ'ייז שהצטיין בניהול המשאב האנושי. סטוריליין שיהיה מעניין לעקוב אחריו כשהעונה תתקדם.

הימור: ברוקלין ב-20

1:00 אורלנדו מג'יק (7-2) – סן אנטוניו ספרס (6-2):

האם ללחוץ על כפתור הפאניקה בסן אנטוניו?

ובכן כן. זה לא כל כך ההפסדים כמו היריבות והאופן שבו הקבוצה נראית, בסופו של דבר וזאת העונה הראשונה שזה המצב, ההתקפה של סן אנטוניו לא נראית כמשהו שדומה לכדורסל מנצח ב-2021. האם פופ התעייף או שאנחנו בשלב בדרך בתהליך? קשה לדעת, אבל זה הזמן ללחוץ על כפתור הפאניקה וללכת לטנקינג עד הסוף. יהיה קשה לשכנע אותי אחרת.

האם פולטל הוא סנטר לגיטימי?

ובכן, לא.

האם הוא יכול להיות מחליף ל-20 דקות? יש מצב. בקבוצת פלייאוף. האם הוא יכול להיות סנטר פותח? לא. המספרים שלו סבירים, 14 ו-10, אבל לא נכון למדוד סנטר לפי המספרים שלו בעידן הנוכחי, מה שאתה מחפש מסנטר אולי יותר מכל דבר אחר זה יכולת פיזית ומנטלית לעשות את ההחלטה הנכונה ולבצע אותה בפיק אנד רול בהגנה ובפיק אנד רול בהתקפה, התקפה אחרי התקפה מול שחקנים ברמה הגבוהה ביותר. ראינו את זה במשחק של קליבלנד מול הלייקרס למשל, שמובלי פשוט לא שם עדיין כשג'יימס ודיוויס פשוט הרגו אותו.

פולטל, לעולם, אבל לעולם, לא יהיה שם, ולכן הוא לא יכול לשחק כסנטר בקבוצה שרוצה ללכת עד הסוף, לפחות מול החמישיה החזקה של היריבה.

האם אורלנדו הולכת לאנשהו?

האינסטינקט אומר לא, אבל שווה להשהות אותו כי אורלנדו שאומנם בנויה בצורה הכי לא הגיונית בליגה, יש עכשיו לא מעט כישרון כך שהם במרחק מהלך 1 או שניים מרלבנטיות, אפשר להשוות את מצבם לזה של קליבלנד לפני שהם בחרו את מובלי.

הימור: אורלנדו ב-10

1:00 וושינגטון וויזארדס (3-5) – ממפיס גריזליס (3-5):

האם ג'ה היה צריך להיבחר לפני ציון?

בואו נירגע רגע. ג'ה הוא התגשמות כל מה שקיוו שהוא יהיה, וציון הוא התרחיש הגרוע ביותר של מה שיכול להיות, כל הצדדים השליליים של שאק בלי הצדדים החיוביים שאליו קיוו.

אבל על זה צריך להגיד שני דברים – הראשון הוא שעוד אי אפשר ממש לדעת איך יראו הקריירות של השניים. ציון פצוע רוב הזמן? נכון, אבל ג'ה הוא תמיד במרחק התרסקות אחת מפציעה ארוכה (טפו חמסה מלח מיים), וציון בסיטואציה טובה יותר יכול בהחלט לעלות על פסים של בריאות. השני הוא שאם ציון הופך לבריא נגיד ברמה של אמביד בשנים האחרונות, ואם יחזור לו החשק להתאמץ ולשמור על הגוף, הוא יכול להיות מה שקיוו שהוא יהיה, ואז אין ספק שהוא בחירה ראשונה בכל דראפט של ה-15 שנים האחרונות.

האם זאת עונה מכריעה לדני?

חד משמעית. תפיסה ב-NBA היא כמו מלט, ברגע שהוא מתמצק אי אפשר לשנות אותו. עונת הרוקי היא עונה עם הרבה הנחות, העונה השניה תגדיר מי אתה. זה היה ככה גם עם כספי. דני נמצא במצב טוב יותר מבעונה שעברה. הוא ביסס את מעמדו כשחקן אנרגיה, שחקן אינטליגנטי בהגנה, ושחקן קבוצתי טוב שאוהבים לשחק איתו. עכשיו הוא צריך, חייב, מוכרח, להתחיל לעשות את הדבר הזה שהוא מאוד מרכזי בכדורסל, נו, איך קוראים לזה, כן, לקלוע נקודות. הרוטציה בוושינגטון לא תהווה תירוץ, הוא צריך להכריח את דרכו ורצוי לפני פגרת האולסטאר אחריה הרוטציות מתקצרות, המשחק מעט, והכל קשה יותר.

עכשיו הוא הזמן.

מה חסר לממפיס כדי להתמודד באמת?

עוד כוכב.

זה חמוד מה שממפיס עושים, אבל אפילו בקבוצות הגריינד שלהם היו קונלי, גאסול ורנדולף. אם JJJ בריא, אז יש להם אותו ואת מוראנט, ושלל שחקנים משלימים שמשחקים איתם יפה כולל דזמונד ביין שנותן עונת פריצה, אבל הם צריכים להביא עוד שחקן שיכול לעשות נקודות מכדרור, רצוי ב-3.

הימור: וושינגטון ב-5

1:30 טורונטו רפטורס (3-6) – קליבלנד קאבלירס (4-5):

איך מובלי יתאושש מכיתת האומן שלברון ודיוויס עשו לו?

זה אולי מוקדם וספקולטיבי, אבל אני חושב שזה נכנס לו קצת לראש. 23 נקודות היו למובלי מול הלייקרס, כשהוא קלע בדו ספרתי בכל משחק והיה איום דאבל דאבל כמעט בכל משחק. מאז ב-3 משחקים היו לו 2, 15 ו-11, כשג'ארט אלן תופס מקום יותר ויותר משמעותי בהתקפה וברוטציה. זה חלק ממה שכל רוקי צריך לעבור ולדעתי מובלי הוא אחד המבטיחים שבהם, מאמין שהוא ייצא מחוזק.

מה אנחנו חושבים על הריצה של הרפטורס?

כשמסתכלים על לוח המשחקים 5 הנצחונות הרצופים של הרפטורס נראים פחות מרשימים, בסה"כ הם השיגו אותם מול אינדיאנה ודומותיה, אבל האופן שבו הנצחונות הושגו כן מרמז שגם בלי סיאקאם שעתידו לא ברור יש לה 5-6 שחקנים שיכולים לעשות דו ספרתי בכל משחק והגנה נהדרת. אם אצ'וואה יעשה קפיצה בעמדה 4 טורונטו יכולה להיות קבוצת פליי-אין השנה אבל בואו לא נתבלבל, לא יותר מזה.

האם יש למארקנן תקומה?

לא.

לא אהבתי את הבחור מהדקה שהוא דרך פרקט בליגה, ואני חולה על גבוהים אירופאים עם יד רכה מבחוץ, אבל הוא נראה לי הרבה יותר פורזינגס לעניים מאשר קווין לאב בשיאו. משהו באדישות, ברכות, בחוסר היכולת להתמודד עם adversity גורם לי פשוט לא להאמין בו וכל עוד אחוזי הקליעה מבחוץ עומדים על פחות מ-40% גם לא חושב שאשקיע הרבה אנרגיות מלבחון את דעתי מחדש.

הימור: הרפטורס ב-10

1:30 מילווקי באקס (4-4) – ניו יורק ניקס (3-5):

האם ג'וליוס רנדל חוזר לקרקע?

העונה הקודמת הייתה עונת השיא של הפורוורד. אחרי קריירה שבה היה בעיקר בסיטואציות לא מתאימות הוא הגיע לניקס ומיד קיבל את המפתחות וענה עם 19.5 נקודות למשחק ו-10 ריבאונדים בעונה הראשונה, ו-24 נקודות ו-10 ריבאונדים כולל דיבורים על MVP בעונה השניה. העונה הוא משחק כמות דומה זורק כמות דומה אבל קולע 4 נקודות פחות לערב. למה? כי אחוזי הקליעה ירדו מ-41% מחוץ לקשת, אנומליה ביחס לכל הקריירה שלו בכל קנה מידה ל-35.7% קרוב הרבה יותר ל-34.3% קליעה שלו לאורך הקריירה.

בהנחה והוא לא מפתח קליעה אבסולוטית מחוץ לקשת, אני חושב שזה מה שראנדל יהיה, שחקן מצוין, אולסטאר, אבל לא שחקן חמישיה ראשונה ולא שחקן שבעצמו יכול לסחוב קבוצה לגמר איזורי.

יאניס MVP?

כנראה שלא.

יאניס עושה כרגע הרבה יותר ממה שמילווקי הייתה רוצה שהוא יעשה בשלב הזה של העונה פשוט כי אין לה ברירה. עם המון פציעות ועייפות של אחרי עונת אליפות היא צריכה שהכוכב שלה יחזיק אותה מעל המיים מה שמתרגם ליותר מדי דקות והמון נקודות.

אבל ראשית אני לא חושב שזה יחזיק, מידלטון והולידיי יחזרו והנטל יחזור להיות מאוז יותר, מאוזן יותר מבשנה שעברה, ואני חושב שבהנחה שגולדן סטייט תמשיך כפי שהיא נראית כרגע הליגה תרצה, וזה גם יהיה הדבר הנכון לתת את זה לסטף.

הימור: מילווקי ב-14

2:00 מיניסוטה טימברוולבס (4-3) – לוס אנג'לס קליפרס (4-3):

האם יש תקווה לזאבים?

לראשונה כן, באופן מוזר או שלא, נראה שהטרגדיות שעבר סידרו משהו בראש של KAT, והוא נראה מנהיג יותר, ההגנה שלו טובה הרבה יותר, והקליעה משלו פשוט מטורפת (48% 6.6 זריקות לערב). זה משנה את כל הטרג'קטורי של הזאבים, והנהנה העיקרי הוא אדווארדס שנותן השנה 24 למשחק.

שני דברים צריכים לקרות כדי שהזאבים יהיו רלבנטיים – ראסל חייב ללכת תמורת תמורה ראויה, ואדווארדס צריך לדלל את כמות השטויות לערב.

מה התקרה של הקליפרס ללא קוואי?

פול ג'ורג' הוא פשוט שחקן נהדר, שחוטף הרבה בגלל אירועים ספציפיים וסיטואציות לא טובות. הוא יקח את הקליפרס לפלייאוף מהפלייאין לדעתי, אבל מעבר לזה זה באמת תלוי במועד החזרה של קוואי ובסטייט אוף מיינד שהוא יהיה בו.

הימור: הקליפרס ב-8

4:00 גולדן סטייט ווריורס (1-6) – ניו אולרינס פליקנס (8-1):

מה העניינים ג'ורדן פול?

ירים את היד מי שחשב שגולדן סטייט תפתח 1-6. אף אחד? נכון.

הדיעה הרווחת הייתה שהווריורס יהיו טובים, משהו באזור 4-6 במערב, ואם קליי יחזור הם יהיו על גבול הקונטנדריות. הסיבה שהמצב טוב יותר היא בעיקר שגו'רדן פול החליט להתחפש לקליי תומפסון לכבוד הלווין. כן קארי ממשיך להיות תופעה, וויגינס טוב מהצפוי, גרין העלה רמה, וביליצה הוא חיזוק חשוב בקו הקדמי, אבל מנגד הווריוס פשוט לא מקבלים כלום מהרוקיז שלה – קאמינג ומודי, ולמען האמת גם לא ממש נותנת להם אפשרות, ופול עם כמה התפוצצויות וקליעת מיד ריינג' קטלנית מחזיק להם את החמישיה השניה ונותן נקודות קריטיות. השיא כמובן היה במשחק האחרון אבל לאורך כל העונה הוא מפגין יכולת מהממת ויהיה מעניין לעקוב אחרי מי שכבר הוכתרו (בהגזמה פראית) כספלאש בראדרס החדשים.

אין לי שאלה על הפליקנס. אני עצוב.

הימור: הווריורס ב-20

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (5-3) – אינדיאנה פייסרס (3-6):

סאבוניס לאן?

אני מתחיל להתייאש מאינדיאנה וקשה לי להאמין שסאבונס לא. תקשיבו לי היטב, מדובר בכוכב, שחקן שיכול לעשות את הפאו גאסול ולהצטרף לכוכב אחד ובכך להפוך את הקבוצה לקונטנדרית בין לילה. קיוויתי שזה יקרה עבור אינדיאנה והם זכו בלוטו עם דוארטה אבל זה פשוט לא עובד שם וספק אם כבר יעבוד.

וסבוניס אחרי עונת שיא קצת דורך במקום, עם אותן 20 נקודות 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים לערב שיש לו כבר שלוש שנים, הגיע הזמן ללכת למקום שבו יוכל לעשות את הפריצה. אמן אמן אמן דאלאס.

לילארד לאן?

אני חושב שאפשר להגדיר את מה שקורה עם לילארד בפורטלנד כמיצוי הדדי. לילארד קולע 23% משלוש שזה לא בקורליציה לשום דבר שקרה לו לאורך כל הקריירה שלו, מעונת הרוקי שבה קלע 37% משלוש, דרך עונת שפל של 34%, הוא קולע השנה 10% פחות טוב מהעונה הכי גרועה שלו, צובר נקודות בקצב של עונת הרוקי שלו, לוקח פחות ריבאונדים, חוטף פחות, ולא חוסם, אלמנט שתמיד היה מגניב ביכולת ההגנתית שלו.

זה הזמן להמשיך הלאה. לאן? אם הכוכבים יסתדרו, אז לניו יורק, השילוב שלו עם רנדל יכול להיות מלהיב.

הימור: פורטלנד ב-5

4:00 סקרמנטו קינגס (4-4) – שארלוט הורנטס (4-5):

האם האריסון בארנס מנהיג קבוצה ב-NBA, ואני בחיים כדי לראות את זה?

עושה רושם כזה. עם 23 נקודות למשחק, 10 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים לערב, תוך קליעה באחוזים טובים וניהול בטוח של המשחק, האיסון בארנס, הוא הוטראן שמוביל כרגע את העגלה הרעועה שהיא שארלוט. ללא באגלי, ועם שחקנים שהם ערב כן ערב לא היום לא כמו ד'ארון פוקס, כאשר באדי הילד עולה מהספסל וטייריס הליברטון, המנהיג העתידי של הקבוצה הזאת עדיין בעונתו השניה, האריסון בארנס מוצא את עצמו בסיטואציה לא מוכרת.

רק אציין שגם אם הוא יקלע 50 לערב וימצא תרופה למחלת הסרטן הוא תמיד יהיה השחקן הארור שבגללו לברון לקח את האליפות בקליבלנד ולעולם לא אסלח לו על זה.

האם יש בעיה עם לאמלו?

כן יש.

לאמלו הגיע מאוסטרליה והפתיע את כולם בכך שהיה מאוזן יותר וזרק פחות זריקות טיפשיות מכפי שציפו, קצת גזענות של ציפיות נמוכות בגלל אביו אבל עדיין, הפתעה נעימה.

העונה הוא מהשחקנים המלהיבים וההנים לצפיה בליגה, אבל יש בעיה. 7-9, 1-3, 1-6, 7-14, 1-5, 0-5, 4-9, 5-8, 0-6.

אלה הסטטיסטיקות של בול מחוץ לקשת בכל המשחקים העונה, התפוצצויות מטורפות לצד ערבים שבהם הוא פשוט חירב את המשחק הקבוצתו כמו מול הווריורס במשחק האחרון של ההורנטס.

ייצוב הקליעה, בחירת קליעות טובה יותר ובעיקר הדבר החמקמק הזה של להרגיש את הרגע. מתי הזמן שלך להשתלט על המשחק ומתי צריך לזוז הצידה ולתת להיוורד או ברידג'ס לנצח משחקים, בעוד אתה מנהל את המשחק ומושך אליך תשומת לב.

אלה הדברים שיבדילו בין הפיכתו של בול ל-PG של קונטנדרית לעוד שחקן מלהיב אך לא יציב בליגה.

הימור: שארלוט ב-12

לפוסט הזה יש 148 תגובות

  1. רוב העולם חשב שהווריירס ברשימת הקבוצות הכי טובות בליגה. הימרו עליהם כקונטנדרים אחרי ברוקלין, הלייקרס ומילווקי (לפעמים גם לפני מילווקי).
    רק כאן בהופס החליטו שהם פח.
    לא שזה לא יכול להשתבש.
    אנחנו פציעים כהרגלנו: קרי עלול ליפול על שוב על עצם הזנב, ג'ורדן פול גם נראה שברירי, ויגינס עלול להידרס על ידי מכונית חונה וגרין ייצטרך ניתוח ללהסיר את היד שלו מתוך גולגולת של שחקן שהוא "בקושי נגע בו"…
    אבל בתסריט של עסקים כרגיל (כן בטח) זו אולי פתיחה של יותר ניצחונות ממה שציפו אבל היא לא הייתה אמורה "להפתיע".
    בכל מקרה, אני אוהד שלהם מספיק זמן כדי לא לפתח ציפיות אז נתראה בפלייאין.

    1. פפפפפחחחחחחחחחחחחח
      גרין ייצטרך ניתוח ללהסיר את היד שלו מתוך גולגולת של שחקן שהוא "בקושי נגע בו"…

      1. חלק מהעבירות שהבחור עושה… זה כמו הילד המופרע של המשפחה שאתה מאוד אוהב אבל באותו הרגע אם יישאלו אותך אז אתה מעדיף להגיד שאתה לא יודע מי זה ופעם ראשונה שאתה רואה אותו.

  2. לאוהדי גולדן סטייט יש תמיד נטייה להיות פסימיים ולהוריד את רף הציפיות שלהם.
    לא תמיד עם אחיזה אמיתית במציאות.
    לא חושב שגולדן סבלה מפציעות יותר מקבוצות אחרות בשנים האחרונות.
    נכון היה לנו נאחס עם תומפסון.
    אבל אני תמיד אמרתי – אם גולדן לא יסבלו מפציעות וכולם יהיו כשירים, גולדן לוקחת אליפות, ואף קבוצה לא באמת תהיה מכשול או תחרות עבורה.
    רק שיהיו כשירים ושאשתי לא תתעורר באמצע הלילה בזמן שהם משחקים.
    יש לי אמונה תפלה שלצערי מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש, כאשר אשתי מתעוררת בזמן משחק של גולדן, גולדן מפסידה. (אני כבר מתחיל לחשוד שהיא אוהדת בסתר השרץ לברון ג'יימס)
    השנה אני מתכוון למוסס לה כדורי שינה בשתייה לפני משחקים של גולדן.

    1. לאוהדי ג"ס זקים שהתחילו בזמן RUN TMC ומשם כולם נפצעו, הפכו לרגשיים, ניסו להרוג את כולם – כן. יש לנו סיבות לפסימיות.
      אבל עזוב… שלא יהיו לכם פציעות בבית… 🙂

    2. אני השנה מתעורר ככה ב5-6 עם הקטנה ושם משחק בליג פאס מהלילה. וושינגטון > דאלאס > גולדן סטייט > כל השאר – זה סדר העדיפויות שלי, שמתי לב שכל פעם שהגדול (בן הכמעט 4) מתעורר מוקדם ומצטרף אליי, הטובים מנצחים, שהוא ממשיך לישון עד 7, הם מפסידים. הוא גם למד מי זה דני מי זה לוקה ומי זה סטף, וכל פעם הוא שואל אותי איפה החבר שלך אני לא רואה אותו…

      1. מעניין אם זה שכשהבנות שלי באו לראות אותי צופה בכדורסל הסברתי להם מי זה ריקי רוביו זה בעצם הסיבה שכדורסל לא מעניין אותן

      2. שלי אהבו את ג'ורדן בספייס ג'אם ואני חושב שהם מזהים את סטף קרי בגלל שאני אוהב ג"ס – אבל בזה בערך מסתכם הקשר שלהם לכדורסל.

  3. לגבי ג'ה וציון – לא ברור לי איך ציון יעלה בדיוק על קו הבריאות, ובערך כל שחקן בנ.ב.א נמצא התרסקות אחת ( טפו טפו טפו) מפציעה ארוכה, ככה שאין סיכוי שג'ה מפסיד בסעיף הכשירות. נכון, ג'ה יצטרך לזרוק יותר טוב משלוש, גם כדי להקטין את הסיכוי לפציעות, אבל כבר השנה הזו הוא קולע ב-36.5 אחוז, לעומת ציון, שעוד לא ברור (לי לפחות) איך משלבים אותו כ-4 בקבוצה. לסיכום, נראה לי כמו השוואה לא הוגנת. מוראנט כבר סחב את הקבוצה שלו לפלייאוף, ציון עוד לא השלים 100 משחקי נ.ב.א בקריירה.

    לגבי רנדל – די בוודאות שההצטרפות של פורנייה וקמבה יגרמו לו לקלוע פחות. החוזה שניו יורק נתנו לו וה-"וויתור" שלו על המקס הופך את ירידת המעמד שלו לתהליך הרבה יותר נעים ל- 2 הצדדים. לגבי ההאחוזים מהשלוש – חושב שכולם ישמחו אם הוא יצליח לקלוע ב 37-38 אחוז, משהו בין שנת הפריצה לממוצעי הקריירה, אבל בכללי זו הייתה ירידה צפויה

    1. בשבילי מההתחלה ציון או ג'ה היה נו בריינר – בחרתי בג'ה בבחירה הפרטית שלי מיד כשראיתי אותו. הוא כל כך טוב שהוא פשוט לא מעניין עקבתי אחרי ממפיס בעונה הראשונה שלו שם וזהו הפסקתי. כולם כבר על העגלה שלו. הבעיה היחידה שלי איתו היא שסגנון המשחק שלו הוא כל כך יחודי ווירטואוזי והוא מגיע לגבהים לא רציונליים ולפיתולי גוף על גבול הבלתי אפשרי שהוא פשוט מזכיר לי את דרק רוז בשיאו (לדעתי הוא אפילו טוב יותר) ואת גורלו הפציעתי של רוז כולם יודעים. אז לא יודע אני הייתי בטוח שתוחלת החיים שלו בליגה מבחינת פציעות תהיה די קצרה אבל בנתיים הוא אלייב אנד קיקינג (ישירות לישבן) כך שאיכשהוא נראה לי שהוא מצליח להימנע טפו טפו מאותו גורל אכזר שחשבתי שיהיה בחלקו . ממפיס חייבת עוד שחקן טוב והיא חייבת גם – (קשה לי להגיד את זה כי אני לא סובל את השחקן הזה מסיבה לא ברורה)- את דילון ברוקס.
      הוידאו של ציון כבר רץ פה כמה ימים והוא – איך לאמר זאת בהתנסחות עדינה — מזעזע. איכס.

      1. דרק רוז היה בשיאו מת ליכולות של גה מוראנט. מוראנט זה יותר אייברסון גבוה או שילוב של אייברסון וראס
        . רוז לא שלט ככה טוב בכדור לא היה להטוטן כזה ולא היה עם יד שמאל כמו של מוראנט אצל מוראנט 2 הידיים אותה רמה לחלוטין ללא טיפה הבדל אין שחקן בליגה עם יד חלשה ככה טובה כמוהו המהירות והסיומת שלו בשמאל מטורפת.
        לא בא להוריד מדרק רוז כלום שהיה מדהים אבל ההיילייטס שגה מספק ב2 וחצי עונות שלו בליגה זה ברמות הגורדניות וזה אומר אחד שיודע שיש לא מעט עילואים מטורפים בליגה.

        1. רוז לא שלט ככה טוב בכדור? לא היה עם יד שמאל כזו? לא היה להטוטן??? ג׳ה שחקן מעולה, ואני מאחל לו רק טוב, אבל אין צורך לעוות את ההיסטוריה. פריים רוז עדיין שלוש רמות מעליו

        2. לדרך רוז היה כח מתפרץ ותנועה אפילו יותר מוצלחת משל ג׳ה. הוא גם השתלט על משחקים ברמה כזאת שהזכירה לי את וייד באליפות ההיא מ 2006. ג׳ה עדיין לא שם וכרגיל אנחנו ממליכים מוקדם מדי. שישמור על יציבות עם הקליעה מהחוץ קודם כל ושיוביל את הגריזליז לעונת פלייאוף מוצלחת ואז נדבר

        3. בגלל שאני באמת חולה על ג'ה אני מסכים איתך שמעון מה שתגיד. לרוז אכן היה כדרור באותה רמה וכ אבל אני התכוונתי יותר לאמר ששניהם שחקנים שאתה מוצא אותם באויר לא אחת בתנוחות בלתי אפשריות ומתפלל שרק ינחתו בשלום. לזה התכוונתי. ג'ה בנתיים בכל אופן נוחת בשלום מה שרוז לא כל כך הצליח.

          1. מי שהרס לרוז את הקריירה זה הקצב שכעת בניקס שחט צו את הברכיים עם 80+ משחקים בעונה 37 דקות (לא כולל פלייאוף), מאמן אחר ולואד מנגמנט כמו שהולך בליגה ורוז בחיים לא היה נפצע ככה.

        4. אני זוכר את רוז בשיאו גם משאיר אותי עם הלסת שמוטה, ג׳ה מוראנט מזכיר את רוז בהרבה מאוד מובנים של המשחק באקפלוסיביות הבלתי עצירה בניתור, לגה יש קליעה וכדרור טובים יותר ממה שהיה לרוז (ג׳ה לא מזכיר את ווסטברוק בכלום).

  4. האפשרות שסאבוניס יעבור לדאלאס הפכה כעת לאחת הסיבות העיקריות שלי לקום בבוקר, מבקש מכולם לא להתחיל עם שטויות כמו 'חוזים' ו'בלתי אפשרי', זה עניין של חיים או מוות.

    תודה רבה דור

  5. תודה רבה דור!
    הפריוויו שלך הוא ברמה הגבוהה ביותר, מאוד אוהב את הפורמט ומקווה שמסורת יום שישי שלך תמשך עוד הרבה זמן.
    אתה מוסיף זוויות מאוד מעניינות ומעלה שאלות שלא תמיד חושבים עליהם.
    סופ״ש נעים.
    סאבוניס ולוקה ביחד זה החלום הרטוב

  6. לגבי הראשמור מבחינתי, aka קווין דוראנט:
    1. לא ברור לי למה מעלים אותו מול דטרויט כשמחר יש טורונטו על הראש. אני חושב שנכון לו קצב של 65 משחקים, אבל באמת שאני לא מבין בחלוקת עומסים ולא יודע מה המצב של דוראנט באמת.
    2. למרות עונה יוצאת דופן בינתיים של 59% מהשדה!! הוא מפשל מהעונשין, רק 78%. זו ירידה של 10% מהמוצע בקריירה, אבל אני סומך עליו יקלע 49 מ-50 זריקות העונשין הקרובות ויחזור לממוצע…

  7. מ-ע-ו-ל-ה. תודה רבה דור.
    .
    בעניין הספרס – טנקינג כן, פאניקה לא. זה תהליך טבעי שקורה לכל קבוצה בליגה. עכשיו גם לנו. אין מה להיבהל. נקווה לקצת מזל בלוטרי.
    .
    בעניין יאקוב – לדעתי הבעיה שלו היא לא אינטליגנציה וקבלת החלטות אלא בעיקר כשרון ובעיקר קליעה. הוא לא גאון כמו יוקיץ', אבל אם היה קולע כמו יוקיץ', רק קולע, לא אמרתי מוסר, היה סנטר מעולה.
    .
    בעניין אורלנדו – נפרק אותם. בחייך, אנחנו קבוצה חלשה, אבל הם לא לגמרי קבוצה. ואני מחבב את הקול אנתוני הזה.

    1. מסכים לגבי הספרס. לגבי אורלנדו חשבתי שהם הולכים להיות גרועים שנים אבל במבט יותר מדוקדק אני פחות בטוח בכך. סאגס לא מעניין. הוא יכול להיות שחקן שהגבול שלו בשמים או באסט שום דבר לא יפתיע אותי למרות שאני חושב שאם הם ידבקו בו ויתנו לו להתפרע חופשי כמו שלמשל אטלאנטה עשו עם טריי יאנג בעונה הראשונה יש מצב שהם ירוויחו בענק. אבל מי שבאמת יותר מעניין אותי שם זה פרנץ ווגנר. כמה שיותר ראיתי יותר אהבתי. חושב שהוא הולך להיות שחקן משמעותי מאוד בליגה והגורל של אורלנדו יהיה פחות אכזרי ממה שחשבתי.

  8. פריוויו פנטסטי דורא אני לא מסכים לגבי קניגאהם שובר הטבעות לדעתי הוא הולך להיות שחקן שחקן, היכולת שלו להיפרד מהשומרים היא הגבוהה ביותר יש לו כדרור מצויין הטיות גוף תנועה ללא כדור מסירה ברגע שהקליעה תסתדר (שחקן של 40% מ3 בקולג ) הולך להיות קשה מאוד לעצור אותו , (לא ראיתי את מובילי פרט למשחק מול הלייקרס). דטרויט עושים לכם שנותנים לו לטעות ולהתפתח לעומת אורלנדו המפגרת שהפכה את סאגס לשחקן קטש אנד שוט שחי על ה3 במקום מוביל כדור מרכזי, בכל הקשר לכשרון מסביב אתה בהחלט צודק.

    .
    יאניס MVP אם הוא ממשיך ככה לחלוטין כן, הוא עשה קפיצה מדהימה העונה בכדרור ויכולת המסירה זה שחקן טוב ומסוכן מזה שזכה בMVP לפני שנתיים, גם אם הסטטיסטיקה היבשה לא מראה זאת. לא בטוח שהוא ייקח MVP כי יש המון משקל פוליטי אבל הוא מציג כושר מדהים.
    .

    1. ניסיתי להבין קצת מה יש מיוחד בקייד קניגהם ראיתי צפיתי ולא הבנתי. אני מודה שעדין לא ראיתי מספיק אבל ממה שראיתי אין לי מושג איך הוא נבחר ראשון בדראפט המעולה הזה. לא ראיתי שום יחודיות למרות שרק עכשיו הוא חזר לשחק אז המדגם קטן מאוד ולא מייצג. מניח שאני טועה במקרה הזה אבל בנתיים זה נראה בזבוז של בחירה 1.

      1. קניגאהם זורק את השומרים שלו מעליו כאילו היו שקי חיטה, משחק קודם מול פילי הוא ניער את טייבול בקלות הקליעה לא נכנסת אבל יש לילד הכל חוכמת משחק מסירות תנועה ללא כדור שליטה מדהימה בגוף ובכדור, גם במשחקים האחרונים ראיתי כוכב עתידי למרות שהוא שבר את הטבעת

  9. ESPN Sources: The 76ers fined Ben Simmons his $360K game salary for missing Thursday’s game and plan to resume fining him until he cooperates with team physicians on his mental health issues and fulfills other basketball-related obligations. Story: https://es.pn/3CQEAwC

    טוב מאוד פילי תקנסו את השמוק השקרן

      1. האמת גם זבל של פרנצ'ייז שמאומן ע"י שימפנזה אנושית שאשכרה בנה קריירה שלמה על האליפות אחת שהוא לקח על הגב של תיבודו, אז ככה שמצא מין את מינו כמו שאומרים אצל האחים המוסלמים. אין ברכה בטנקינג המפואר שהם נתנו בשביל לבנות את המודל הסמרטוטי הזה וזה לא משנה מאיפה מסתכלים על זה.

        1. תזהר מאנשי ה PC שלא תדליק אותם עם קופים ושימפנזות.
          אז ריברס מאמן גרוע ויותר מוטיבטור. מי שעבד זה טיבס שארגן את ההגנה של הסלטיקס והמשחק האגרסיבי.

          1. איזה זיוני מח , אני לא מחובבי ריברס אבל הזלזול בו מוגזם , תיבס זה עלה התאנה שלכם? האפס הזה שנכשל בכל מקום,השניא את עצמו על השחקנים וטחן אותם למוות , בקרוב זה גם יקרה לניקס.
            אמרתי את זה אחרי 3-4 משחקים שריברס עם צוות המאמנים של פילי שינו לגמרי את שיטת המשחק ובמקום לחפור עם אמביד כל המשחק ולגמור אותו מעייפות הם הורידו את השימוש בו ובגלל שהים הם יכולים לשחק 5 על 5 בהתקפה עומדת הם שמים סוללה של קלעים ומי שעושה דאבל טים על אמביד דמו בראשו, אמביד שומר כוחות ויכול לשחק הגנה ברבע הרביעי , יש פה אוהד שיקאגו שראה איזה בלוק אמביד עשה על דהרוזן 5 שניות לסוף המשחק.
            ריברס גם מקדם שחקנים, יש שיפור משמעותי בשחקנים כמו סת קרי,קורמאז,מקסי,שייק מילטון ,טוביאס והשנה כבר רואים את זה עם ניאנג ודרמונד , לריברס יש את הבעיות שלו אבל הוא לא האפס שאתם עושים ממנו , הוא בטוח מאמן יותר טוב מתיבס דוגמן הדונאטס

            1. ריברס ממש לא מאמן טוב מתיבס. תיבס כמה דרגות עליו. סת קרי השתפר משנה לשנה בלי ריברס ורק המשיך בהתקדמות.
              שינו שיטה עם אמביד זה יפה. אני לא אוהב את השינוי ולא מאמין שזה יצליח בפלייאוף.

            2. תיבס זה המיץ של הזבל אחד מ 5 המאמנים הגרועים בליגה
              אז לא לעשות שינוי? להמשיך לשחק משחקי פלייאוף שאמביד שופך בהם לאגר ברבע השלישי , לא משחק הגנה ולא מסוגל לקלוע ברבע הרביעי זה יותר טוב?

            3. טראסט צודק

            4. שינוי צריך להיות אחר לא כזה קיצוני לא תצליח בפלייאוף שאמביד קולע 20 נק ודני גרין בחמישייה שלך.
              מה נראה לך סת קרי ישים לך 30 נק שם? יחסלו אותו בשנייה בפלייאוף עם שומר צמוד.

            5. על מה אתה מדבר , אתה בכלל לא רואה את המשחקים
              דני גרין עוד לפני הפציעה בקושי משחק , הם עושים לו פייזינג אאוט עם מילטון,מקסי,קורקז ואייזיה ג'ו
              גרין שיחק הרבה בשני המשחקים הראשונים כי מילטון היה פצוע.
              גרין בכלל לא יהיה פה בפלייאוף, יצרפו אותו בתור חוזה נגמר לטרייד של סימונס וגרין אפילו יודע את זה , אף אחד לא רצה להחתים אותו לחוזה כזה , רוב הסיכויים שיעשה בייאאוט אחרי ויצטרף לקבוצה אחרת.
              סת קרי שם אני חושב 22 נקודות למשחק נגד אטלנטה , ואמביד ישחק יותר דקות בפלייאוף ויותר חזק, המטרה היא לשמור עליו בעונה הרגילה ועדיין להמשיך לנצח.
              הם צריכים להביא בטרייד גארד שיודע לייצר לעצמו מצב קליעה , אם הם ימשיכו ללכת לאמביד בדקות האחרונות של משחק פלייאוף שלא שורקים פאולים הם ימשיכו להפסיד

      2. התכוונת שאתה מוכן להצהיר שאתה מוכן להתערב על זה?
        כאילו בפועל איך ממשים התערבות על זה?
        איזה תנאי יספק אותך? אם הוא ממשיך לטעון שהוא לא כשיר מנטלית זה מספיק או שזה עדיין נחשב משחק משחקים? אם הוא נפגש עם הרופאים של הסיקסרס זה מספיק או שצריך אבחון?

        1. הבחור בכה על כאבי גב שקריים לפני, כל ההתנהלות הביזיונית שלו בקיץ אתה מבין ש״הבעיות המנטליות״ הם לא יותר מהמצאה מגוכחת לקחת את הכסף.

          1. א) כבר עברנו על זה והפרכנו את זה
            ב) נמנעת מלענות על מה יספיק לך כראיה שתספק אותך בשביל לשנות את דעתך כדי שהצהרתך בנוגע להתערבות על העניין לא תהיה רק הצהרת אגו ריקה

            1. לא הפרכת כלום
              בן סימונס לא יכול לטעון לבעיות מנטליות באוויר , הוא צריך להסביר מה הבעיה שלו למעביד שלו ולקבל עזרה.
              זה שהוא לא מוכן לדבר עם המעביד שלו,לספק מידע על הבעיה שלו ודרכי פתרון זה עליו.

            2. כי זה כנראה לא היה ברור הפרכנו את הטענה על הגב

            3. אני לא מאמין לסימונס. הוא עשה יותר ממספיק כדי להוכיח ״שכל הבעיות המנטליות״ שצצו פתאום הם לא יותר מדיבורי סרק.

            4. פיקטיבי
              זה בסדר גמור לא להאמין לו, אבל אתה עדיין ממשיך להמנע מלספק פירוט של איזה ראיות יספקו עבורך כדי להשתכנע אחרת.

          2. חחח תוג עושה לכם הטרלה מה קרה לך ברוך אפילו הוא לא באמת מאמין שלסימונס יש בעיות כלשהם חוץ מאגו חחח.
            איזה כיף יהיה לראות אם יגמרו לו את הקריירה ו4 שנים יחמם את היציע באולם.
            פילי צריכים לרסק אותו אט אט. לדעתי הם מכינים קייס לתביעה משפטית לכן כאילו עכשיו הם באים לקראת סימונס ורוצים שהוא יחזור וזה לתקשורת. הם לא באמת רוצים שהוא יחזור

            1. "A Player who consults or is treated by a physician (including a psychiatrist) or a professional providing non-mental health related medical services (e.g., chiropractor, physical therapist) other than a physician or other professional designated by the Team shall give notice of such consultation or treatment to the Team and shall provide the Team with all information it may request concerning any condition that in the judgment of the Team’s physician may affect the Player’s ability to play skilled basketball."

              זה מה CBA
              סימונס חייב לעדכן את הקבוצה , הוא יפסיד בבית משפט

            2. אני לא מטריל. אני פשוט לא יודע, ולא מרגיש צורך להחזיק בדעת ידיעה כלשהי לגבי משהו שאני לא באמת יכול לדעת לגביו וגם לא ממש חשוב לי. אני גם חושב שעמדת הידע הודאית בנושא שאתם מציגים כאן היא לא מבוססת בהתחשב במידע הזמין שקיים מחוץ למסגרות הפנימיות של הסיקסרס ו"מחנה" סימונס.

            1. כן פילי ראש שקט מקום ראשון במזרח, שהנבלה יקבל קנסות

            2. סובלים מירידת הערך בטרייד עתידי

            3. ושאמרתי הם התכוונתי לשני הצדדים

            4. הערך לא יורד לא עד אמצע דצמבר בנתיים לא פילי זאת שנמצאת בלחץ לטרייד.

            5. אתה סותר את עצמך, כי כל זמן שמהדדים את הטענות שאתה מהדד, ובצדק, לגביו, הערך שלו ממשיך לרדת

            6. למיטב הבנתי באחת מההצעות שכן מצאו חן בעיניהם יש שחקן שלא יכול להיות מוטרד עד 15 בדצמבר

  10. גיילן גרין כמו שנראה כרגע נראה כמו קייד הבחור פשוט לא עושה כלום חוץ מלזרוק שלשות רך כמו מרגרינה לא חודר לא כלום לא מנצל את האתלטיות שלו לא מקפיץ ממש נוראי ומאכזב. חייבים ללמד אותו להעיף את הדביל פורטר מהקבוצה שם.
    סאגס גם נראה על הפנים. מאמין ששניהם ישתפרו. המגיק באמת דבילים והם יהיו דבילים שפולץ יהיה גם.

    אין מה להשוות בין גה לציון. ציון סתם בטטה שמנה בלי קליעה שבמקרה האופטימי יעמיד מספרים מעולים גם 30 נק בצבע בעונה סדירה ובפלייאוף יחסלו אותו. הוא שומר פחות טוב מקונוס ושחקן די מוגבל.
    גה מוראנט זה hof עתידי mvp עתידי השחקן הכי מלהיב מאז מייקל וקובי הוביל פסחים כבר לפלייאוף זה רמה אחרת לגמרי גם אם ציון לא היה כל הזמן פצוע (ציון עוד יפצע הרבה בקריירה שלו).
    לא בר השוואה בכלל. ציון לדעתי לא יהיה אפילו אנתוני דיוויס

    1. במקרה של דני במקום תקציר תראה את כל ה-20 דק בממוצע שהוא משחק, לא רואים בתקצירים את כל הפוזשנים ההגנתיים שלו, והוא שומר נהדר, אחרי 8 משחקים אפשר לומר בביטחון שהוא השומר הכי טוב בקבוצה, יש לו יכולת לשמור 1-4 מצויין, והסטטיסטיקות מגבות גם את התחושה באחוזי הקליעה של היריב עליו, שלא לדבר על זה שחוץ מקיי סי פי וגם הוא כנראה לא יכול לשמור על 4, אף אחד לא ורסטילי בהגנת החילופים כמוהו.

  11. ברוקלין
    סן אנטוניו
    ממפיס
    טורונטו
    ניו יורק
    מינסוטה
    גולדן סטייט
    אינדיאנה
    סקרמנטו
    אני צופה כמה הפתעות להיום. יהיה סקנדל או פסטיבל

  12. פריוויו מעניין ומעולה . לגבי סאבוניס לדאלאס זה מבוסס על ווישפול או על איזה דיבר שרץ בליגה? אינדי כשלעצמה סובלת מבעיה אחת שזה אימון גרוע ואולי גם הפציעות כי מה שיש שם בידים של מאמן טוב אמור להספיק לפליאוף בהליכה.
    פילי ראשונה במזרח למרות שהמקס שלה יושב ביציע. אם המצב ימשך ככה זה אומר שמה שראינו פה כמעט כולנו – המקס המיותר בהיסטוריה – וזה שהמלך (איזה מלך מה מלך… ?) הוא עירום זה אכן נכון. בן סימונס למעשה לא תרם כלום לקבוצה הזאת ולמעשה המקום הראשון מעיד על כך שיש מצב טוב שהוא גם גרע ממנה.
    לגבי למאלו לדעתי ובלי לבדוק עושה רושם שהוא גרוע בחוץ ומעולה בבית. חוסר יציבות די קלאסית לשחקן צעיר אני מקבל תרחיש שלילי כסביר אבל יותר סביר שיהיה לזה הפי אנד.
    ברור שג'ה.

  13. איזה פריויו נהדר, תודה. מי שרוצה לראות משהו חמוד שיחפש את הגרסה של בליצ'ר לבירד נגד דוראנט. חביב לאללה (חוץ מהתוצאה…).

  14. קניגאהם עושה הכל ברמה גבוהה חוץ מלקלוע לא להאמין כמה הוא שובר את הטבעת, דוראנט קולע שוב עם שומר על הראש לא היה דבר כזה בהיסטוריה .

  15. בוסטון צריכים לשלוח את בראון לוושינגטון תמורת ביל
    ואז החברים הטובים טאטום וביל יזרקו ויזרקו ויזרקו ויפסידו יפסידו יפסידו בלי הפסקה

  16. פתחתי עין לדוראנט על המכבסה וכנראה שתקעתי מטבע הכדורים נכנסים ויוצאים, איזה גארד נפלא זה פטי מילס הלב נשבר שברוקלין הביאו אותו ב9 מליון ואנחנו משלמים לאפס ווסטברוק 40 מליון.

  17. ווש מנגבים כל מטאטא יורה ג׳ורה דה מורמונט עם איירבול ממטר וחצי לא יכול להיות כוכב עם הצנצנת על הראש. סגרתי עליו את הסיפור 🙂

  18. חכה ברוך אתה רץ דוראנט יתאושש מקווה שגם אבדיה ביל זה יותר מתחנה סופית זה המונית מחוץ לתחנה הוא מוסר רק כשהוא נופל חחחח אפילו מסר לעצמו 😂😂😂😂 מקווה שיהיה לי כוח לחצי שני נתתי לווש פור ברוך אל תפסיד את זה שלא נכניס אותך למכבסה

  19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    זיון נראה כמו זמר ראפ שמן על סטרואידים, רק צריך 254.5 קילו שרשרים מזהב כל האוור ונזם טבעת פלטינה באף…
    נקרא לו FAT ZW ZIONIST

    1. כזה אפס, ועוד הרצתי אותו ל-MVP.
      שנים אמרנו שכל הכוכבים האלה שחקנים רגילים בלי השריקות זבל, העונה קיבלנו את האישור לכך.
      הוא פשוט לא יודע לשחק בחוקי כדורסל.
      הבלייזרס יחסית עוד בסדר בהתחשב במה שמקבלים ממנו, סיימונס שכבר היה גוויה עשה קפיצה ענקית השנה.

    1. אמרתי את זה מיד אחרי שדיברו על זה.
      כשהפסיקו עם הרמאויות הכוכבים האמיתיים מתגלים. עכשיו רק נשאר שעמביד ודייוויס יקבלו את אותו היחס והכל יחזור לממדים האמיתיים.

  20. הולמס מנגב לאייטון "חוזה מקס" את הצורה.
    בכלל, זו שנת הניגובים הגדולה, טנ"ש מסתתרים במקלטים.
    ההשפעה של השריקות זבל, טריי, הוקס, הייז, לייקרס – מנוגבים בכל החזיתות, בליץ קריג של ברית שב"ר + לל"ל על האומה הטנ"שית.

  21. ספלש הצעיר חזר לעצמו.6 מ 9 לשלוש. ספלש הבכיר היה בינוני משהוא עם 5 מ 13 מהשלוש. רק 37 אחוז מהשלוש לעונה.
    .
    המאזן של ג"ס מטעה. 3 מתוך 7 נצחונות היו מול אוקלהומה ו פליקנס. כל המשחקים האחרים היו נגד קבוצות בינוניות. המשחקים הבאים בבית הם מול: יוסטון, אטלנטה, מינסוטה ושיקגו. אפשר לסיים עם 4 נצחונות. נראה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט