סיקור משחקי יום חמישי / צוות הופס

היום בצוות, אורי הדר על פילי-דטרויט ובוסטון-מיאמי ואילו עמיחי קטן היה עם אטלנטה-יוטה ופיניקס-יוסטון. המשחק של אוקלהומה והלייקרס התחלק בין שני הכותבים הפעם.

פילדלפיה 76רס (2-7)- דטרויט פיסטונס (7-1) 98-109:

מפגש קצוות בקונפרנס המזרחי, כאשר הפיסטונס מארחים את פילי. המשחק היה צמוד לאורך כל הדרך: 14 שינויי הובלה ו 9 פעמים המשחק נמצא בשוויון. פילי בבק טו בק, שיתפו רק 8 שחקנים ונעזרו במשחק מצוין של טייריס מקסי וסת' קרי על מנת לנצח את דטרויט הלא ממש מרשימים. עם זאת, הבחירה מספר 1 בדראפט, קייד קנינגהאם, הציג את משחק הטוב ביותר עד כה עם דאבל דאבל, אך עם אחוזים לא טובים.

פיסטונס פתחו טוב והובילו במחצית 63-66, והרבע השלישי גם כן היה מותח ונגמר 86-82 לפילי. אלא שאז ה76רס פתחו מבערים בתחילת הרבע הרביעי ויצאו לריצת 11-0. שמונה דקות לסיום הפער היה 15 ומשם הקבוצה ממוטור סיטי לא חזרה.

את פילי הוביל סת' קרי עם 23 נקודות באחוזים מצוינים, מקסי הוסיף 20 ואמביד נראה עוד לא בשיא עם 19 ו 9 ריבאונדים.

אצל דטרויט ג'רמי גראנט קלע 27 נקודות, קנינגהאם הצטרף עם 18 נקודות ו 10 ריבאונדים.

אטלנטה הוקס (4- 5) – יוטה ג'אז (7- 1) 98- 116:

אחרי רבע ראשון של 31 נקודות משותפות, כלומר 16- 15 לאטלנטה, ב-12/43 מהשדה ו-5/22 לשלוש, רבע שני של 19/40 מהשדה ו-2/14 לשלוש, מה שמוביל ליתרון 40- 39 של ההוקס במחצית, ורבע שלישי של 23/41 מהשדה ו-8/13 לשלוש, כאשר הפעם יוטה הם אלה שמובילים בנקודה – 75- 74 – הגיע הרבע האחרון ששינה הכל.

ריצת 11- 0 כבר בתחילתו הראתה לנו לאן זה הולך, ו-8 רצופות של יאנג שמרו על ההוקס בעניינים, אבל זה היה זמני בלבד וכשהוא התחיל למסור לאחרים שהחטיאו הבריחה העמיקה יותר ויותר בדרך לניצחון בהפרש די גבוה ובלעדיות בפסגת הליגה כרגע עבור האורחים, בעקבות ההפסד של מיאמי לבוסטון.

את יוטה הוביל קלארקסון עם 30 נקודות, בוגדנוביץ' קלע 23, אינגלס קלע 19, גובר קלע 13 עם 15 קרשים וגם קונלי חגג בר-מצווה בתחום הנקודות, במקרה שלו עם 11 אסיסטים.

טריי יאנג הוביל את אטלנטה עם 21 נקודות ו-7 אסיסטים, האנטר קלע 14 וצמד הגבוהים – קאפלה את קולינס – קלע 10 כל אחד, כאשר הראשון מביניהם גם לקח 10 ריבאונדים.

מיאמי היט (2-6) – בוסטון סלטיקס (5-4) 95-78:

לילה שההיט ירצו לשכוח, והסלטיקס לשמור להמשך העונה. בוסטון בבק טו בק לאחר שנצחו את אורלנדו ערב קודם, והתסריט היה יחסית דומה. בוסטון שיחקו הגנה מצוינת ולאחר ששמרו את המג'יק על 79 נקודות, הם גרמו להיט להגיע לסקור הנמוך ביותר של הקבוצה מ2016, כשהקבוצה קולעת רק 33% מהשדה. אם זה לא מספיק, הקבוצה איבדה גם את קייל לאורי ברבע השלישי לפציעה בקרסול.

בוסטון יצאה לריצת 30-5 במהלך הרבע השני, כשההיט קלעו 9 נקודות בלבד ברבע הזה. הסלטיקס ירדו להפסקת המחצית ביתרון 51-33. ההיט נלחמו חזרה וצמצמו ל8 הפרש, אלא אז בוסטון יצאה לריצת 11-1 ומשם לנצחון מרשים.

ג'ימי באטלר הוביל את קלעי מיאמי עם 20 נקודות, רובינסון הוסיף 16 נקודות באחוזים גרועים (29%) ובאם הצטרף עם 13 נקודות ו 7 כדורים חוזרים.

6 שחקנים קלעו בדאבל פיגרס לירוקים: בראון הוביל עם 17, שרודר, נסמית' ולאנגפורד קלעו 14, 13 ו12 בהתאמה. טייטום במשחק לא טוב רק עם 10 נקודות.

פיניקס סאנס (4- 3) – יוסטון רוקטס (1- 7) 123- 111:

פיניקס ברחו ליתרון 17- 6 מהיר, אבל יוסטון היו טובים יותר בהמשך, ואף הפכו את התוצאה ברבע השני ועלו ליתרון 9 משלהם בתחילת המחצית השנייה. עם זאת, 2 דקות של יוסטון ללא סל שדה סגרו את הפער, ודקות טובות של בוקר וג'אבל מגי בסוף הרבע אפשרו לקבוצה הביתית לקחת יתרון של 7 לקראת הרבע האחרון.

שתי שלשות של שאמט בתחילת הרבע העלו את פיניקס ליתרון 15, 8 רצופות של יוסטון צמצמו ל-7, אבל פיניקס הגיבו בריצה זהה שלהם ושוב ההפרש עומד על 15. ווד וגרין ניסו לצמצם שוב, אבל זה כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי, ולפיניקס הייתה תגובה התקפית לכל טיל שנורה עליהם מהעבר השני.

בוקר הוביל את פיניקס עם 27 נקודות, שאמט קלע 19, ברידג'ס ואייטון קלעו 16 כל אחד, כאשר האחרון גם ליקט 11 כדורים חוזרים, ג'ונסון קלע 12, ג'אבל מגי קלע 11 וכריס פול תרם 9 נקודות ב-3/10 מהשדה, אך הוסיף 13 אסיסטים, 5 חטיפות ו-2 חסימות.

לוס אנג'לס לייקרס (4-5)- אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-2) 107-104:

כשהחיים נותנים לך לימונים, תעשה מהם לימונדה. כשהלוח זמנים נותן לך שתי מפגשים מול אוקלהומה בתחילת העונה, אתה צריך להיות ב-2 -0. בלי לברון, אפשר להגיד שהלייקרס לא הכינו לימונדה.

הלייקרס שמטו עוד יתרון דו ספרתי מול אחת מקבוצות החלשות בליגה. הרבע הראשון היה צמוד ונגמר בתוצאה 25- 21 ללייקרס, אך ברבע השני הם ברחו ועלו ליתרון 19. היתרון אמנם הצטמצם, אך שרד עד הרבע האחרון, שבו שג"א הוביל ריצת 13- 0 ומהפך. הלייקרס ניסו לחזור לתמונה, לקחו את היתרון, ואחר כך חזרו שוב לעניינים עם שלשות של מלו.

עם זאת, הת'אנדר הצליחו לשמור על היתרון ולגרום לכך שווסטברוק יקח את הזריקה האחרונה – זריקות קלאץ' של ווסטברוק שמסתיימות בניצחון של אוקלהומה זה לא משהו שלא ראינו קודם לכם… בכל מקרה, אוקלהומה במאזן 2- 0 נגד הלייקרס ו-0 -6 נגד השאר.

שג"א קלע 28 והוביל את הת'אנדר, דורט קלע 17, ג'רום ובייזלי קלעו 14 כ"א, וויליאמס קלע 13 ופייבורס רשם 10 ו-11.

אצל הלייקרס, דיוויס קלע 29 עם 18 קרשים, ווסטברוק קלע 27 ומלו תרם 21 למאמץ.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. מה יפה בסופרים מצויינים כמו דה שוט, אין קשר בינם לבין המציאות, לא ראיתי מישהו שמחטיא יותר מראס עד שפגשתי את דה שוט (שם את אברי בכיס הקטן).

    דה שוט לפני המשחק:

    ״ בשביל זה הביאו את ראס – אפשר לנוח ולא לסיים מקום 7 ולקבל את פיניקס בסיבוב הראשון. עם ראס יסיימו מקום 2-1
    ראס בא כל ערב לעבוד – תמיד נותן 100% ולפני שאתם צועקים – לא! זה לא כולל הגנה!״
    .

    האמת לצערי זה לא סיפור על אדי וויס והיא מצליפה בישבן של כל אוהד לייקרס באשר הוא, ווסטברוק יכול לסחוב את הלייקרס רק לבחירה הראשונה בדראפט אסור לאיש להיות על המגרש, תקציר של תופעת החמור המקפץ של הלייקרס ברבע ה4:
    .
    התחיל בהחטאת לייאף כמו שרק הוא יכול.
    למה להחטיא לייאף שאפשר להחטיא שלושה תהה ראסל ושיגר כדור מיד העץ שבמזל לא הרג אוהד.
    .
    האתרוג קולע סל במתפרצת אחרי חסימה ונופל לרצפה ראסל שהוא חבר קבוצה נאמן בא לעזור לו ושוכח מהמשחק ומשאיר את אוקלוהמה להתקפה 5-3 שנגמרת בשלושה קלה.
    .
    נשארו עוד 7 דקות ברבע הרביעי שמעון ראס היה מצויין עד ה5 דקות האחרונות של הרבע
    .
    סוף סוף האפס עשה משהו חיובי וחטף לדורט את הכדור.
    .
    גמלה בליבו החלטה של ראס שהוא החטיא לייאף פנוי אז הפעם הוא ינסה לקלוע לייאף על שלושה שחקנים שנגמר בהחטאה כמובן.
    .
    ואז סוף כל סןף החמור המקפץ קלע לייאף ואז גם קינח בעוד 2 מהקו.
    .
    מי צריך לשמור על השומר שאפשר לרדוף אחרי הכדור שואל ראסל את עצמו ומשאיר את אוקלוהמה ל3 פנוייה שנכנסת.

    פה קיבל 2 זריקות מהקו וקלע אותם.
    .
    מה יותר טוב מפעם אחת ראס אומר לעצמו,לעשות את אותה טעות פעמיים לעוד שלושה פנוייה של אוקלוהמה.
    .
    החמור מאבד כדור ונותן לאוקלוהמה עוד התקפה.
    .
    בפעם המי יודע כמה ראסל עוזב את השומר שלו הפעם לשם שינוי מתחת לסל ורץ אחרי הכדור נגמר בלייאף קל של אוקלוהמה
    .
    ולסיום האפס לוקח שלושה ששוברת את הטבעת, שחקן שחקן מזל שהבאנו אותו.

    1. חחחח גדול ברוך אהבתי, אני עם אברי – אתה בבית מזכוכית – בזהירות עם האבנים התחזית שלי הייתה ממש קרובה, ראס לא הפסיד כולם שם נרדמו אבל כן עשה שתי שטויות בסוף. השלשה נכפתה עליו.
      בכל מקרה – הוא אצלכם להישאר – אז מציע לך להתחיל לפרגן לו. עונת 21/22 אצלך בסימן ״בראס ננוחם״ חחחחח בסוף תקנה חולצה שלו 😀
      (אבל באמת כתבת יפה)

      1. ״בראס ננוחם״ – אהבתי אביטל, המנטרה שלנו העונה. ואל תשכח את הספר; אולי תעשה משלוח זוגי לברוך ולי אם הוא יהיה באזור

        1. גם ביוסטון ובוושינגטון לקח לו זמן להיקלט. בינתיים הוא טוב מאוד – עד חצי הרבע האחרון. אתם צריכים למצוא דרך להוציא ממנו את הכדור שם. לגבי הספר אעדכן אותך במייל.

  2. לאטלנטה אין מה לחפש היא לא קבוצה התקרה שלהם זה סיבוב שני, זה לא רק מחסור בכשרון זה אפס אימון.
    .
    מקמיילן לקח את ספר המהלכים של קיד אומר לעכברוש בהצלחה ונותן לו לכדרר למוות בנתיים ששלושה ניצבים בוהים בו על קשת ה3 וקאפלה פה ושם עושה חסימה ומתגלגל לטבעת, במקרים נדירים שיאנג משחרר את הכדור בתחילת התקפה הוא נשאר קרוב לחצי כמו ראסל ומשאיר את ההתקפה 4 על 5.
    .
    אף שחקן לא יכול לצמוח לידו בשיטה הזאת ותכלס עם יד הלב לאן השיטה הזאת הגיעה, הארדן בשיאו שטוב משמעותית מיאנג בהרבה עם סגל מסייע טוב יותר + שופטים ששורקים על כל דבר והגנה עילית הגיע לגמר המערב.
    .
    יוטה ללא מיצטל פירקה את הקבוצה הזאת ברגע שהשלושות נכנסו ועצרה את ההתקפה המוגבלת הזאת ברבע ה1 ו4 בקלות, כמו קל קבוצה נורמלית.
    .
    אני לא מדבר בכלל על ההגנה הלא קיימת שזה נושא בפני עצמו.

  3. סיקור חסר.
    כל הבעיות של הליקרס מתחילות לצוף,
    בלי לברון בריא הקבוצה הזאת לא תיכנס לפלייאין שלא לדבר על ריצה בפלייאוף.
    דיוויס לא מסוגל להוביל קבוצה לבדו.
    ראסל יצתרך לרדת לספסל בכל משחק צמוד\רבע רביעי.
    הזריקה האחרונה ביום שלברון לא נמצא צריכה ללכת לכרמלו שהוא אולי הנק' אור היחידה בקבוצה.

  4. אוקלהמה היא הדוגמא הכי טובה לכך

    שלפעמים הסיטואציה היא זאת שקובעת לגבי עתיד שחקנים צעירים.
    הייתי רוצה לראות את דני אבדיה בקבוצה כזאת צעירה כמו התא'נדר
    שכל שג"א ושר"ק יכול לשגות ולזרוק בלי לחשוב.
    הקיצורים האלו פחות מתאימים בעברית ואפשר להסתפק גם באלכסנדר לשחקן צעיר שעדיין נמצא בתחילת דרכו.

  5. המשחק של טלנטה ויוטה היה כואב לעיניים. יוטה בחצי הראשון עם איבודים מזעזעים, מסירות לשופטים וכאלה. אטלנטה עם החמצות לא הגיוניות. שתי הקבוצות הראו רמה מאוד נמוכה.

  6. מה נאמר ומה נגיד, כנראה שהבעיטה בתחת שסמארט הביא לג'יילן וטייטום אכן עבדה ובנוסף גם ההגנה המפורסמת סוף סוף נזכרה להתייצב העונה (עכשיו רק חסר שטייטום יתייצב סוף סוף לשירות והכל יראה יותר טוב). הבעיה של הסלטיקס היא כמובן (חוסר) יציבות, אבל ראינו הלילה שדווקא יש שם קבוצה די עמוקה.

  7. תודה לכל הכותבים
    אני חייב לכתוב שאני נהנה מאד לקרוא את הפוסטים וגם את רוב התגובות המלומדות והפחות מלומדות (כמו של עבדכם הנאמן למשל) במיוחד בימים האחרונים.
    לא יודע אם שמתם לב, אבל לאחרונה הרבה יותר נעים כשאין הקנטות והקטנות באתר. האווירה השתנתה ויותר התמתנה.
    לא יודע מה הסיבה וזה לא משנה, העיקר שיותר נעים להיכנס פה ולקרוא. אז שפו לצוות ולמגיבים ששומרים על הרמה ועל הנימוס ההדדי בהתאמה.

  8. בוסטוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    יש קבוצה סוף סוף.
    למי שלא שם לב ואוהב סטטיסטיקות בטח לא ישים לב להשפעה החיובית של אל (הגופה) הורפורד!
    כשהוא על המגרש, בשני המשחקים האחרונים, הסלטיקס עושים עבודה מצויינת.
    מה היה לנו שלשום? דאבל מק רויאל על גחלים עם 12 קרמשניט, 12 צלעות כבש, 7 בונבונים (הפרשת חלה לפרופסור), 3 נקניקים וחטיף אנרגיה אחד.
    מה היה אתמול 10, 7, 1, 2 ו-אפס.
    וכל זה לא אומר כלום כי יש דברים שלא מופיעים בסטט…..
    למשל? אמלול של אדבאיו ודדמונד, במעט כשהיה עליהם.
    אז הורפורד ושראודר לבוסטון מסתמו כהחתמות טובות לסטיבוט.
    ועכשיו אני רץ לים, באיייייייייייי

    1. הורפורד אתמול היה פנטסטי והכניס אותי עבדכם הנאמן למכונה לסיבוב כפול.
      בוסטון נצחה אתמול דרך ההגנה, אני לא יודע אם אודוקה עשה את זה במכוון או לא הוא לא שינה שיטת משחק אבל הוא פשוט נתן נוקאאוט לספלורטאה וכפה עליו סגנון משחק איטי שמיאמי לא הסתדרה איתו ויצרה המון איבודים מיותרים, גם הזריקות שזרקו ברובם היו על שומר והכדור לא נכנס בזריקות החופשיות.
      .
      קניגאהם שובר הטבעות הולך להיות שחקן שחקן הוא עובר שחקנים כאילו היו עמודים כשהקליעה תכנס יהיה מאוד קשה לעצור אותו.

      1. מיקי
        הרגע נכנסתי לציוץ של אשתו של אל.
        היא כתבה שאל סוף סוף מרגיש שוב בבית.
        בוסטון מבחינתו זה הבית, את העקיצה הוא נתן בפילי עם החוזה הענקי שקיבל. ברור לגמרי למה שימון, ברוך ושאר אוהדי פילי שונאים אותו אבל את הטענות הם צריכים להעביר לגועל ולבן שפשוט לא התחברו אתו ולא ממש הקשיבו למרות ששלמו לו הרבה כסף לבוא כמנטור לילדים האלה.

  9. OKC בחדר ההלבשה:
    דייגנולט: זוכרים את המטרה שלנו?
    שחקנים: אבל המאמן! משחקים נגד הלייקרס!
    דייגנולט: הבטחנו לפרסטי
    שחקנים: אבל הלייקרס! 
    דייגנולט: כבר ניצחנו אותם פעם אחת
    שחקנים: בבקשההההההה
    דייגנולט: טוב טוב. בסדר. אבל אז חוזרים לתוכנית של להביא לפרסטי את המקום הראשון! בדראפט.

  10. ברכות לרזיאל ולאברי וגם להאווי לאסוף פששש איזה דאבליו ועוד במיאמי. רק מראה כמה פוטנציאל יש אצלכם. נראה אם תהיה המשכיות.

      1. בגדול עוד מוקדם אבל טייטום ובראון זה כוח אש יכולים לעבור את רוב המזרח בפלייאוף, בסדרה מוצלחת כמובן. יכולים כמובן גם לא. את הפוטנציאל יש להם. רק מילווקי וברוקלין גדולות עליהם. לדעתי.

  11. בשלושת הקלעים המובילים הלייקרס ניצחו 59-77. בשאר אוקלהומה ניצחו 27-48 ובסה"כ אוקלהומה הייתה הרבה יותר מאוזנת עם יותר שתרמו תרומה משמעותית.

  12. תודה רבה חברים, על הסיקור המשובח.
    .
    בעניין הלייקרס – קבוצה שהשחקן הכי טוב שלה הוא כרמלו לא מגיעה רחוק. קבוצה שהשחקן הכי טוב שלה הוא ראסל – כנ"ל. מה שכן – לברון עוד יחזור. מה שכן – בינתיים אפשר להתמוגג מהפשלות. מה שלא – לפתח ציפיות שזה ישאר ככה. זה לא. ע"ע לברון.
    .
    בעניין בוסטון – בוקר טוב אליהו, הגיע הזמן באמת.

    1. אם לברון בריא אני איתך, אבל נראה שה'אם' הופך להיות יותר ויותר משמעותי. הבנאדם לא ילד, והספיק להיפצע כבר פעמיים תוך יומיים וחצי בערך. עונה שלישית מתוך ארבע שהוא מתמודד עם פציעות, כשבעונה היחידה שלא סבל מפציעות הייתה הפסקה של כמה חודשים באמצע העונה.
      גם החזרה מהפציעות הייתה פחות חלקה מהרגיל. שנה שעברה נגד פיניקס לא נראה 100% ובשנה הראשונה נהנינו יחד מהפעלת 'פלייאוף מוד' הכושלת.
      בנוסף נראה שהתוכנית של let russ cook, בזמן שלברון מנהל את הלואד לא ממש עובדת (וזה כשהם משחקים מול נמושות הליגה) מה שיכריח את לברון לשחק יותר משתוכנן.
      .
      בקיצור בא נתמוגג כל עוד אפשר ונקווה שיימשך גם מחר 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט