ההוקס יארחו את יוטה, בוסטון תגיע למיאמי ושלושה משחקים נוספים בליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

1:30 – אטלנטה הוקס (4-4) VS יוטה ג'אז (1-6)

הקרב החזק ביותר של הלילה יבוא היום מאטלנטה, שם ההוקס ינסו להתאושש מהפסד חוץ לנטס בעוד הג'אז ינסו להמשיך פתיחת עונה נהדרת ולהימנע מהפסד שני בה.

אטלנטה תגיע למשחק לאחר הפסד לנטס אתמול בלילה, ולמרות שהתחילה את העונה עם מאזן חצוי בשמונת משחקיה הראשונים היא עדיין אחת מהקבוצות המעניינות בליגה, לפחות על הנייר אך במשחק הלילה תנסה להשוות את רמתם של הג'אז, אחד מהמועדונים המצליחים ביותר בעונה הסדירה בשנים האחרונות. מלבד יתרון הביתיות, ההוקס מעמידים סגל כמעט מלא לחלוטין הלילה כאשר אונייקה אוקונגו הוא השחקן היחיד שיחמיץ את המשחק בשל פציעה, וסביר להניח שנראה מול הג'אז יכולת יותר טובה ביחס למפגש של הראשונים עם הנטס לאור העובדה שקולינס, בוגדנוביץ' ורדיש קלעו 23 נקודות משותפות במשחק לאחר שקלעו ממוצע של 43.5 נקודות ביניהם בשבעת המשחקים הראשונים של העונה.

בצידו השני של המצ'אפ האורחים מסולט לייק סיטי יגיעו לאחר שלא שיחקו בלילה הקודם ולאחר שבלילה לפניו השיגו את נצחונם השני ברציפות מול הקינגס. הכושר של הג'אז העונה נראה מצוין, אך חשוב לזכור את עניין היריבות – הקבוצה אמנם הצליחה לנצח את הבאקס ואת הנאגטס, שתי קבוצות מצוינות אך קצרות מאוד במשחקים המדוברים כשדנבר העמידו חמישייה שקלעה כולה בספרות כפולות אך ספסל שקלע 13 נקודות בלבד (וזו הייתה גם כמות הנקודות הנמוכה ביותר משחקן חמישייה של הנאגטס במשחק), והבאקס שיחקו ללא שחקנים מובילים בדמות מידלטון, הולידיי ולופז.

יוטה נראית טוב, אך במשחק הזה היכולת שלהם בפועל עשויה להיבחן כשההוקס הם לא מועדון שניתן לזלזל בו העונה, אך בקרב בין השתיים ליוטה יש את יתרון ההגנה – מעבר לעובדה שהם מחזיקים ברודי גובר, כנראה הסנטר ההגנתי הטוב בליגה, הג'אז מצליחים בינתיים להגביל מאוד את הקליעה של היריבות משלוש העונה, ולמרות שצפויה התיישרות של המספרים כלפי מעלה כשלא סביר להניח שקבוצות יקלעו מולה ב-26.7% מהטווח היכולת ההגנתית של הקבוצה מרשימה ועשויה להקשות על ההוקס הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של יוטה במשחק צמוד.

שאר המשחקים

1:00 – דטרויט פיסטונס (6-1) VS פילדלפיה סיקסרס (2-6)

המשחק השני של הפריוויו והמוקדם ביותר של הלילה יגיע אלינו היישר מעיר המכוניות שם הפיסטונס יארחו את הסיקסרס לקרב קצוות מזרחי.

הפיסטונס קיבלו לפני שלושה משחקים בלבד את קייד קנינגהאם שערך את הבכורה שלו בליגה, ולאחר פציעה הוא פתח את הקריירה עם מספרים חלשים, אך קשה לומר שזה גורם מייצג כששני המשחקים הראשונים שלו בליגה מגיעים עם חלודה מהפציעה, ויהיה מעניין לראות מה יוכל לעשות היום מול הסיקסרס, קבוצה חזקה בהרבה מדטרויט שיכולה לבחון את היכולת של קנינגהאם. מעבר לקייד, דטרויט לא מוכשרת במיוחד וכרגע מתמקדת בלהפסיד, כך שכנראה לא נראה משחק תחרותי מאוד מצידה הלילה.

הסיקסרס מגיעים כקבוצת החוץ למשחק ולאחר ניצחון מול הבולס אתמול שהפך לניצחון הרביעי ברציפות של הקבוצה, ולמרות העובדה שלדטרויט יש את יתרון הביתיות הם מגיעים כפייבוריטים במצ'אפ. היכולת של ג'ואל אמביד במשחקים הראשונים של השנה חוותה עליות וירידות ובמשחק אמש הוא סיים עם 18 נקודות בלבד ב-6/18 מהשדה, אך גם עם 7 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. הלילה יש לו הזדמנות פז לשים מספרים מרשימים כשהפיסטונס משחקים עם אייזיאה סטיוארט כסנטר הפותח, ולמרות הפוטנציאל של האחרון הוא עדיין לא קרוב ללהיות בשל מספיק על מנת להאט את אמביד.

אני מהמר על ניצחון של הסיקסרס בהליכה במשחק הפותח של הלילה.

1:30 – מיאמי היט (1-6) VS בוסטון סלטיקס (5-3)

המשחק הבא של הלילה יגיע אלינו מפלורידה, שם ההיט יגיעו עם מומנטום נהדר מפתיחת העונה ורצון להמשיך רצף נצחונות העומד על 5 כרגע ולעומתם הסלטיקס ינסו להתאושש לאחר התחלה קשוחה.

כפי שציינתי, ההיט פתחו מבערים כבר בתחילת העונה הזו לאחר שאיכזבו בשנה שעברה, בעיקר בגלל פציעות ועייפות, והיכולת של השחקנים המובילים בקבוצה עד כה נראית נהדרת למרות לוח משחקים לא קל שבו פגשו את מילווקי, ברוקלין, ממפיס, דאלאס ושארלוט, קבוצות ברמות מגוונות אך כאלו שאמורות להתמודד על מיקום בפלייאוף השנה כשהשתיים הראשונות ככל הנראה יסיימו את העונה הסדירה עם יתרון ביתיות במזרח, עליו יתמודדו עם ההיט עצמם. המשחק האחרון של הקבוצה היה לפני יומיים בדאלאס, שם מיאמי קטפה ניצחון חוץ מרשים בהפרש של 15 נקודות כשהרביעייה המובילה – באטלר, באם, לאורי והירו, קלעו 92 נקודות משותפות (מתוך 115 של הקבוצה סה"כ) כשכל אחד מהארבעה מסיים עם למעלה מ-20 נקודות.

בצד השני עומדת קבוצה שמתקשה הרבה יותר בתחילת העונה לעומתם – בוסטון פתחו את העונה עם 5 הפסדים ו-2 נצחונות בשבעת משחקיהם הראשונים, והמשחק האחרון הקפיץ אותם למאזן 5-3 בזכות ניצחון על המג'יק, אך קשה לומר שהיכולת מול אורלנדו, קבוצת תחתית במזרח, הייתה מרשימה. המג'יק אמנם סיימו עם 79 נקודות בלבד במשחק, אך בוסטון סיימה עם 92 כשג'יילן בראון היה השחקן היחיד בקבוצה שקלע מעל 14 נקודות, ולמרות הניצחון קשה לומר שברוב המשחקים שבהם טייטום קולע ב-4/16 מהשדה ו-5/8 מהקו הקבוצה תנצח, והיציבות שלו תצטרך להשתפר על מנת שהקבוצה כולה תוכל לעשות את קפיצת המדרגה.

ההימור שלי כאן הוא על מיאמי שתנצל את יתרון הביתיות.

4:00 – פיניקס סאנס (3-3) VS יוסטון רוקטס (6-1)

הסאנס, כמו הרוקטס, מגיעים לאחר ליל מנוחה, אך בניגוד ליריביהם הם ניצחו במשחקם שלשום כשהנחילו הפסד לניו אורלינס ללא שני השחקנים הטובים בקבוצה הלא הם זאיון ואינגרם. הקבוצה לא בשיאה במשחקים הראשונים של העונה ופתחה עם מאזן חצוי בששת המשחקים ששוחקו עד כה, ובמידה שהשחקנים המובילים יראו יכולת דומה לזו שהראו במשחק מול הפליקנס, ואין סיבה שדבר כזה לא יקרה מול הרוקטס, קבוצה שבשנה שעברה הייתה בין קבוצות ההגנה החלשות בליגה ואת העונה הזו פתחה כאחת מהחלשות ביותר בהתקפה, כך שצפו לדקות טובות של המובילים אך מצד שני, לא מעט דקות זבל בשל הפער בין הקבוצות.

מנגד, הרוקטס סיימו במרחק נגיעה מניצחון מול הלייקרס במשחקם האחרון שהיה יכול להפוך לנצחונם השני העונה, אך במקום זאת יגיעו למשחק היום במטרה להשיג את הניצחון הזה, למרות שהם בעמדת נחיתות במצ'אפ הלילה – היכולת של הקבוצה תלויה לא מעט ביכולת של שחקנים צעירים דוגמת ג'יילן גרין, אלפרן שנגון, קווין פורטר ג'וניור וקניון מרטין, כשגם שחקן השנה השנייה ג'יישון טייט שיחק טוב במשחק מול הלייקרס והיה שותף בכיר בכך שהרוקטס כמעט וניצחו במשחק. גרין קלע מול הלייקרס 24 ביעילות טובה, וכשהחלק האחרון הוא נדיר עבור גרין כצפוי, כששחקני שנה ראשונה ובמיוחד סקוררים שזורקים בווליום גבוה לא נוטים להיות שחקנים יעילים במיוחד (כשגרין עצמו קולע ב-37.8% מהשדה בשבעת משחקיו בליגה).

ההימור שלי הוא על משחק הרבה פחות מרשים מקודמו עבור הצעירים של הרוקטס וניצחון של הסאנס.

4:30 – לוס אנג'לס לייקרס (3-5) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-1)

וכעת, במשחק האחרון של הלילה, נקבל מפגש עונתי שני של הלייקרס והת'אנדר, שתי קבוצות שכרגע נמצאות בסיטואציה שונה מאוד כשהלייקרס צפויים לסיים בפסגת המערב בעוד אוקלהומה צפויה לסיים בפסגת הלוטרי.

הלייקרס מגיעים למשחק הבית השלישי ברציפות שלהם כשניצחו את השניים הקודמים מול קבוצות חלשות בדמות יוסטון וקליבלנד, אך במשחק מול יוסטון הניצחון הגיע ב-2 נקודות בלבד ובזכות החטאה של קווין פורטר ג'וניור שיכלה להוביל לניצחון של הרוקטס בסטייפלס סנטר. שמונת המשחקים הראשונים של הלייקרס העונה לא היו מרשימים בצורה מיוחדת או מפתיעה, במיוחד לאור זהות היריבות כשהסאנס, הווריורס והגריזליס היו שלושת הקבוצות היחידות שצפויות להיכנס לפלייאוף או להתמודד עליו השנה, וחלק גדול מהבעיה מגיע בשל הפציעות המרובות בסגל של הזהובים מעיר המלאכים – ווין אלינגטון ודוויט הווארד בספק למשחק היום בשל פציעות המסטרינג וצוואר (בהתאמה) וקנדריק נאן, טיילן הורטון טאקר וטרבור אריזה ייעדרו מהמשחק הלילה, אך למרות הסגל המקוצר הקבוצה לא אמורה לחוות יותר מדי קשיים מול הת'אנדר למרות ההפסד שהאחרונים הנחילו להם לפני שבוע בלבד.

הת'אנדר יבואו במצב הפוך מהלייקרס כשכמו המשחק הזה, גם שני משחקיהם האחרונים היו בחוץ ובשניהם הפסידו. כשמסתכלים על מאזן הכוחות בין השתיים אין סיבה שהת'אנדר יקטפו את הניצחון היום כשבמפגש האחרון בין השתיים אוקלהומה יצאה עם ידה על העליונה בעיקר בשל היעדרות של לברון לצד תרומה מכלל החמישייה של הת'אנדר, וכשהשלישייה המובילה של לוס אנג'לס כולה בריאה, בנוסף לכושר מצוין של כרמלו אנתוני בשלושת המשחקים האחרונים, קשה לראות את הת'אנדר משיגים ניצחון שני בסדרת המשחקים העונתית בין השתיים.

ההימור שלי הוא על ניצחון קליל של הלייקרס במשחק הסוגר של הלילה.

לפוסט הזה יש 207 תגובות

  1. תודה על הפריוויו ללילה צנוע ודיי צפוי.
    אטלנטה-יוטה בהחלט מפגש מעניין, כשאטלנטה שווה יותר ממאזן חצוי, שוודאי ישתפר ככל שהעונה תתקדם. יש לי תחושה שהם דווקא ייתנו הצהרה מול יוטה הלילה וינצחו.

  2. אי אפשר להוציא פטור מהמפגש עם ההיט? בוסטון עדיין בטרום עונה, ומיאמי מציגה כושר של פלייאוף, לא ממש אותה הליגה כרגע.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  3. ההוקס קבוצה בינונית בכשרון ולא מאומנת שחקן אחד עם הכדור ו4 סטטים, זה לא כדורסל או כדורסל מנצח, זה אולי יספיק לפלייאוף ולחצי גמר לא ליותר מזה.
    .
    יוטה בצד השני קבוצה אולי לא הכי כשרונית אבל איזה התקפה פנטסטית יש להם מקום 4 בליגה (תנחשו מי ראשון רמז השמוק הנגר לא מפריע) כדור טס מצד לצד מנצלים מיסמאץ תענוג.
    .
    קניגאהם שבר במשחק הקודם את הטבעות פשוטו כמשמעו אבל הוא הולך להיות תותח על, היכולת שלו ליצור הפרדה מהמגן דומה לאלו של הגדולים ביותר, קיליאן הייז לא לליגה ומקווה שיעיפו את הדביל הזה.
    .
    מיאמי שהיא הקבוצה החזקה בליגה נכון להיום עם הכדורסל היפה ביותר הולכת לדרוס את בוסטון הלא מאומנת, אנדר אובר על כמה טייטום יזרוק לסל.
    .
    ובסוף זה קבוצות נוער שהלייקרס והסאנס פוגשות

      1. משחק קודם ברבע הראשון הוא השיג זריקות חופשיות ברבע הראשון תוך כדאי שהוא מטעה את השומרים.
        .
        אחרי זה נתנו לו שקלטו שיש סשן של התעללות בטבעות. זה על סמך משחק 1 שראיתי אותו בעונה הסדירה יכול להיות שאני טועה. דבר אחד אני בטוח הייז עוד שנה שנתיים לא בליגה, (אולי יתנו לו מינימום כמו השמנמן פארקר) יש לו מוח של ווסטברוק בלי כשרון , מאמין שיהיה בליגה הסינית

          1. אשך ראית את החרטא שהוציאו על סרבר?? אמרו שהשתמש במילה nigga ב2016.

            https://www.espn.com/nba/story/_/id/32440987/phoenix-suns-robert-sarver-allegations-racism-misogyny
            והתלונות המיניות על זה שהראה תמוה של אשתו בביקיני וסיפר על הסקס ביניהם ביג דיל.

            מספרים שהוא גם אמר למאמן שהוא ייפטר אותו אם לא יחתוך קשרים אם הזבל ריץ פול שפוגע בקבוצה (לא מבין מה לא בסדר בזה).
            .
            הליגה מצאה קורבן חדש לתקוף מביך תכו יראו את לברון השמוק הזה פגוע עד עמקי נשמתו

            1. אם נכנסים לחדר הלבשה של NBA שומעים את המילה ניגא וויט בוי אלפי פעמים, מנסים לתלות את סילבר מהאשכים על ידי הטענות הכי אווליות שהיו.
              .
              דרך אגב לילארד מספר שנפגש עם השיקצה ואתרוג בקיץ

            2. באיזה עולם דפוק הם חיים, מטורף.
              מסימני האנושות לפני הכליה.

            3. זה בעיקר שטויות של אמריקאים אבל יש גם כאלה שאוהבים לחקות אותם

    1. בשביל זה הביאו את ראס – אפשר לנוח ולא לסיים מקום 7 ולקבל את פיניקס בסיבוב הראשון. עם ראס יסיימו מקום 2-1
      ראס בא כל ערב לעבוד – תמיד נותן 100% ולפני שאתם צועקים – לא! זה לא כולל הגנה!

      1. הפגיעה של המלך זה באבדנומל – חידוש של פציעה מהעבר. הוא ייעדר לפחות שבוע, לא משחק ילדים כאן. הלייקרס צריכים לקוות למאזן חצוי בסוף השבוע הבא (תאנדר הערב ואח״כ בלייזרס בחוץ, הורנטס ומיאמי בסטייפלס)

  4. כאשר יגור (הרוזן) – בא לו. הנה הפרטים בעברית צחה (״הארץ״:

    "סביבה רעילה": תחקיר ESPN מאשים את בעלי פיניקס בהטרדה מינית ובגזענות

    לפני קצת פחות משבועיים התייחסו פיניקס סאנס וראשיה לתחקיר שעתיד להתפרסם על אודות הבעלים רוברט סארבר המאשים אותו בהטרדה מינית ובגזענות. הערב (חמישי) פרסם כתב ESPN בקסטר הולמס תחקיר מקיף, בו הוא שוטח שורה של אירועים בהם מצוטט סארבר משתמש בביטויים גזעניים ומיזוגניים.
    התחקיר מתבסס על יותר מ-70 ראיונות עם אנשי צוות, בעבר ובהווה, של המועדון, המתארים כי במשך 17 השנים בהן מעורב סארבר בקבוצה שוררת סביבת עבודה רעילה ולעתים אף עוינת, ושהבעלים השתמש בביטויים לא הולמים, מיזוגניים ומיניים. "רמת המיזוגניה והגזענות היא מעבר לכל דמיון", מצוטט בתחקיר אחד משותפיו של סארבר לבעלות על הסאנס. מנהל שעבד בעבר במועדון אמר כי "אין משהו שיגידו לי עליו בנושא של מיזוגניה או גזענות שיפתיע אותי". עובד במחלקה העסקית של המועדון אמר ש"אם הקומישינר (אדם סילבר) יבוא ויחקור את מה שלעזאזל קורה בפיניקס, הוא יזדעזע".

    סארבר, שפרסם בחודש שעבר התייחסות לתחקיר טרם פרסומו, הכחיש כל קשר לאמירות שצוטטו בו. "מעולם לא השתמשתי כלפי אף אדם או קבוצה במילה 'ניגר'. אני לא משתמש במילה הזו". אולם, בתחקיר שפרסם הולמס מצוטט סארבר משתמש פעמים רבות במילה "ניגר", בהתייחסו לשחקנים ב-NBA, ואף חזר עליה לעתים פעם אחר פעם.
    בתחקיר מתוארת תקרית נוספת בה העביר סארבר בין עובדים במועדון תמונה של אשתו לבושה בביקיני, ותיאר כיצד היא מבצעת בו מין אוראלי. חלק מהעובדים תיארו שהאווירה שהשרה בעלי הסאנס נתנה להם תחושה שהם "הרכוש שלו", והוא אף שאל עובדת אם הוא "הבעלים שלה" כדי לקבוע האם היא עובדת של המועדון.
    בחודש שעבר פרסם ג'יימס ג'ונס, הג'נרל מנג'ר של הסאנס, הצהרה ובה כתב כי "כל מה שנאמר אינו מתאר את רוברט סארבר שאני מכיר, מכבד ואוהב". גם המועדון פרסם הצהרה משלו, בה נכתב כי "אנחנו מבינים שגוף תקשורת שוקל לפרסם כתבה ובה טענות ללא כל בסיס נגד הארגון. אנחנו מבקשים מכולם שלא למהר ולשפוט, במיוחד בהתבסס על שקרים, רמיזות וגרסאות שגויות לגבי הארגון שלנו וההנהלה שלו".
    הליגה טרם התייחסה לפרסום התחקיר. ב-2014 השעתה ה-NBA את דונלד סטרלינג, אז בעלי לוס אנג'לס קליפרס, והכריחה אותו למכור את המועדון לאחר שפורסמו הקלטות ובהן השתמש בביטויים גזעניים.

    1. בזיון מה שהולך בליגה, הנגר גרין עכשיו בטוויטר מתחיל את האש מהשחקנים, אני מקווה מאוד שזה לא יגרום להדחתו של סארבר.

  5. חומר מאד דל בעובדות.
    אם סרבר יצטרך ללכת על זה, זה תקדים קצת קיצוני.

    אני כמעט יכול לדעת בוודאות שמליארדרים בעלי הקבוצות לא נחונו ביחסי אנוש שוויונים, אפשר גם לנחש שפה ושם הם מקללים את העובדים שלהם, ולא, הם לא מקללים מתוך ביאליק וטשרניחובסקי, נו באמת.

    ועוד סיפור מלתחות קלאסי על מין אקזוטי שביצע עם אשתו (!). לקרוא לזה תחקיר זה כמו להגדיר את לברון כגבר שרמנטי.

  6. דיוויס חייב לעלות רמה במשחק.
    שחקן טופ 5 בליגה אמור לגרום לנו לחשוב שהוא יכול לנצח משחקים גם בלי לברון, זה לא מה שחושבים רוב האוהדים.

  7. הסלטיק מאטים את המשחק, הם שכחו שספלורטאה שיחק ככה בשנה שעברה ומיאמי מנצחים אותם בסגנון שלהם למרות ערב קליעה רע.
    .
    מה שיפה במיאמי שיש להם כל כך הרבה אפשרויות וסגנונות משחק מהיר משחק איטי הנעת כדור בידודים, בולי בול.

  8. אטלנטה דאלאס בוסטון… לא יאמן שמשלים לטמבלים שעל הקווים מליונים, נותנים לשחקן אחד כדור אומרים לו בהצלחה ו4 סטטים, לא מצליחים לפתוח פער מול יוטה ללא מיצל

  9. הכדור מסרב להכנס הלילה למיאמי לא ייאמן הם גם מאבדים יותר מדי, הם עוד ינצחו את המשחק כיוון שממול חובבנים

  10. חייב לתת קרדיט גם להגנה של בוסטון שפשוט משתקים את כל המשחק של מיאמי ומכריחים אותם ללכת לבידודים הם רצו 23-3, סלטיק מובילה ב13 הפרש

  11. היי שובר הטבעות קלע סוף סוף מהלוגו, כל פעם שאמביד מקבל כדור בחצי מרחק זה סל לא מבין למה משחק על ה3

  12. דוק אתה רואה את ההגנה של בוסטון? שחטו את מיאמי שמאבדת בלי הכרה, זה המשחק הרע ביותר של מיאמי העונה והרבה בגלל ההגנה, לא האמין שאומר את זה אבל אודוקה נתן נוקאאוט לספלורטאה

    1. הווווווואחחחחחחחחחחח, פיהוקקקק
      שמע יה זקן, גם אני לא כל כך צעיר, אחרי שעתיים וחצי של גלישה שפכתי לאגר. אז אני בדילי של מחצית.
      רואה שבוסטון עשו משהו אבל ברור שמיאמי מנצחים בסוף. יסגרו את הדפיצית ויביסו.

  13. בוסטון שוחטת את מיאמי מי היה מאמין, 18 הפרש כבר.
    .
    קניגאהם מנגר אבל אתם רואים איך הוא עובר את המגנים זה לא ייאמן

  14. ראיתם כמה מסירות הייתה בהתקפה האחרונה של יוטה? אטלטנה זה דאלאס רק שדם הסנטר מתגלגל לטבעת ושחקנים טובים יותר סביב העכברוש אבל זה לא כדורסל מנצח

    1. הורפורד? הגופה?
      שימוןמבין כדורסל, השאלה היא אם הוא מבין את נפש האדם?
      מי שקורה להורפורד גופה לא מבין את הסיטואציה בה הוא היה כשהגיע לפילי….

  15. סלטיק מפרקת!!! המשחק הטוב ביותר שלהם השנה, טייטום עדיין אגואיסט מגעיל אבל הקבוצה מדהימה הגנתית. הדבר הכי טוב שקרה לבראון זה קורונה העלה אותו רמה

  16. משחק מגעיל . הדבר הכי טוב שיקרה היום זה שפילי במקום הראשון במזרח בלי הנגר האגו מניאק שימשיך לשבת בצד.

      1. אגואיסט מגעיל, לא סופר אף אחד.
        שדו דרך אגב ראית את השפעת הקורונה על בראון העלתה אותו רמה העיקר, חבל לא חטף לפני אולי היה עושים משהו בפלייאוף

    1. טייטום ירד לשבת עם 4 עבירות אמצע המחצית השניה הוא על אפס נקודות . ומיאמי נוראית… משחק מגעיל נראה לי מישהו שם כישוף על המגרש. יאללה פורש הרג אותי המשחק הזה

  17. קניגאהם מחסל הטבעות, הולך להיות כוכב עונה הבאה, הוא זורק את טייבול מעליו כאילו הוא קונוס הוא גם חכם מאוד, ברגע שהכדור יתחיל להכנס יהיה קשה מאוד להאט אותו, מה שיפה שהוא עושה גם תנועה ללא כדור

    1. יש בעייה
      זה ידוע.
      נקודות האור הן שרדר והורפורד ביחד עם בראון.
      טייטום מקבלשלילי חזק, הבעייה היא שהוא משחק לא נכון….
      מי אחראי לזה? מי הכניס לו שטויותבראש? לא אמא שלו.

  18. אטלנטה זה לא קבוצה או כדורסל מביש, יוטה בלי דונבון מובילה עליהם, מסיבה פשוטה מאוד הם לא משחקים כדורסל נכון, עכברוש ו4 ניצבים

  19. לנגפורד סוף סוף לא פצוע ונותן בינתיים עונה לא רעה בכלל
    איפה שאר הצעירים? הילדים שהראו בליגת הקיץ שהם יודעים לקלוע….
    איףףףף איפה הם נעלמו אצל אודוקה בקצה הספסל. איפה חואניטיואו הרננגומז והאנס הטורקי???

  20. האן בי איי התחיל לפני חודש, חודש ויום. נשארו לי עוד 70 יום עד שאני אתן חוות דעת על אודוקה.
    בינתיים זה לא נראה כל כך טוב.

  21. איך מיאמי תפסו כזה יום רע?
    קמתי במוד שאני הולך לאכול סרט רע ממיאמי ואתנחם בעוד שעתיים רוח בשישי אחה"ץ בים של בת ים.
    בסוף הסלטיקס מסדרים לי את הסופ"ש, הם ומכבי תל אביב כדורגל?

  22. יוטה שוחטת מ3 רוב הזריקות זה גם אימון אבל הם קולעים 50% אחוז הרבע מ3 7/14, זה מתאזן עם הרבע הראשון שלא קלעו.
    .
    אטלטנה חייבת לבעוט בדביל מקמיילן שאין לו מושג באימון, נותן כדור ליאנג ובהצלחה מביך כמו קיד

  23. אני רואה שטומטום סוף סוף התעורר מהתרדמה.
    הסלטיקס חזרו למקורות בשני המשחקים האחרונים.
    משחק לוקחים מההגנה ולא מההירו בולס אז יש גם ביקורת טובה.
    אם ישחקו ככה בהמשך השנה יש תקווה.

    1. מסכים בחלק של ההגנה הייתה פנטסטית הלילה, עדיין בלי התקפה איכותית לא יגיעו רחוק. הרבה מתחיל באגואיסט כמו טייטום שלא רואה אף אחד וזורק בלי הכרה על שומרים שהוא קר

  24. אני אוהב את זה שאודוקה, שם זמני, לקח טיימאאוט כשהסלטיקס מובילים ב 22.
    מיאמי מראים שלא התייאשו ועכשיו מגמת שיפור שלהם. הסלטיקס לא צריכים להחזיר אותם למשחק.

    1. הוא לעולם לא היה מספר שניים הוא רך מדי הגנתית ומוגבל התקפית , הוא יכול אולי להיות אופציה שלישית ליד שני כוכבים, הבעיה לאטלנטה יש אחד ואף כוכב אחר לא יצמח ליד העכברוש יאנג בשיטה הזאת, ג’ונסון היחיד שיש לו כשרון על מוקפא על הספסל שאר השחקנים סטטים שמחכים למסירה של יאנג על ה3 איך בדיוק יתפתחו?

  25. 20 הפרש ליוטה עוד רבע שהם עוצרים את ההוקס על 16 נקודות, ההתקפה של אטלטנה זה לא כדורסל, וזה פשוט מאוד לעצירה.
    .
    שחקן אחד מכדרר למוות 3 סטטים מסביב וסנטר שעושה חסימה ומתגלגל לטבעת זהו. שום תרגיל נאדה אפס תנועה ללא כדור, יאנג כמו ראסל בלי כדור עומד בחצי המגרש, איפה הוא ואיפה קרי.

  26. יוטה בלי מיצ'ל מפרקת את אטלנטה אצלה בבית. הימור שלי ככול שהעונה תתקדם המערב כרגיל יתפוס את ההובלה. אולי זה יהיה צמוד יותר ועדיין…

    1. פוסט קורונה, קולע בלי הכרה כמעט כל משחק ומספר על ״בעיות״, יותר חרטא מ״הבעיות המנטליות ״של השמוק האוסטרלי

  27. אטלנטה מוצאת למסע של 4 משחקי חוץ במערב מול הסאנס גולדן סטייט יוטה דנבר ואז פוגשת את מילווקי, אולי ישיגו נצחון שניים גם לא בטוח

  28. אחלה פוסט של אייטון, איזה קבוצה מהנה לצפייה סאנס. יוסטון זה חובבים לא בטוח הם לוקחים את הקולג, מה גרין מנסה להיות קרי במקום לנצל את הייתרונות האתלטים שלו

  29. משחק אימון של הסאנס, מביש שהלייקרס נלחמו עד הרגע האחרון מול נמושה כמו יוסטון.
    .
    רואים מה קבוצה נורמלית עושה להם

  30. מונטי וויליאמס מאמן מצויין, בנה סוף הדרך של משחק התקפי, יש לסאנס הכל, בוקר ופול פתחו לא טוב את העונה אבל הסאנס גם העונה תהיה אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה, כולם נכים ללא כדור מוסרים תענוג.

  31. מגי נוראי הגנתית פשוט שחקן לא חכם, אין לו מושג איפה לעמוד במגרש, היה קטע מצחיק לפני כמה דקות שהוא קיבל כדור בהתקפה וחשב שנעשתה עליו עבירה במקום לרדת להגנה התווכח עם השופט. הוא לא יכול להיות יותר מכנה דקות על המגרש

  32. אייטון לא מצליח לעשות פוסט על פורטר גוניור כנראה הליפה הסתירה לו את הסל, אייטו לא שווה מקס לרגע בסאנס.

  33. הסאנס מתחילים לחזור לעצמם, בעיקר בהגנה.
    דווין בוקר מתחיל לחזור לעצמו, בעיקר בקליעה מ-3.
    מייקל ברידג'ס, ובכן הוא היה, ונשאר, דינמו, שתורם למשחק המון בכל רגע שלו על הפרקט (אם זה בהגנה, אם זה בהתקפות המעבר, אם זה בקליעה מבחוץ).
    ואייטון. הוא חזר בלילה אחרי פציעה. הפעם מה שהוביל אותו היו 6 עבירות שצבר (שיחק רק 26 דקות בהן קלע 16 ולקח 11 רב).
    בוקר טוב!

  34. מי שלא ראה את ההצגה של שרגא ברבע האחרון – רוצו לראות.
    על זה דיברתי כשהבטחתי לכם שהוא יהיה העונה בטופ של הטופ של הסופרסטארס.
    הלייקרס במשחק מושלם מבחינתם, ראס קרוב ל-100% יכולת (אבל אחלה שאקטין נתן בסיום!) – מה שלא יקרה כמעט, כל השלשות נופלות בסיום ששומרות אותם במשחק – ומפסידים לפאקינג OKC.
    למה?
    כי הטיילת בהגנה הופכת את הטיילת של חוף דדו למבצר לידה.
    פשוט חבורה של חורים שחורים, AD הצטרף לחבורה.
    אגב זה הכוכב הכי רכיכה שראיתי, מה שהוא משדר זה אישה במחזור (נו אופנס, אל תעשו לי סארבר בבקשה).

      1. מה זה קשור. סימונס בנה על זה שפילי ישחקו על הפנים ויעשו פאניק טרייד , עכשיו שישב בביית ויחכה בסבלנות

  35. לוקה או שיי?
    היום אני לוקח את שיי.
    משקיע 100% מאמץ ופוקוס בלנצח, בניגוד ללוקה שמבזבז המון מהם על התעסקות עם השופטים.
    ושיי יותר משתף את החברים בחוכמה, לוקה מכריח יותר זריקות ומשחק לבד.

        1. אטלטנה זה ביזיון כמו דאלאס בדיוק, מקמיילן העתיק את הספר מהלכים של קיד אחד לאחד.
          נותן כדור לעכברוש שמכדרר למוות השאר סטטים ואומר בהצלחה. זה לא כדורסל ובטח שלא כדורסל מנצח, כל קבוצה נורמלית מפרקת אותם בקלות.

          1. ברוך ראית את הרבע האחרון של דאלאס נגד סאן אנטוניו? ברונסון להט שם, לוקה התחבא מהכדור בשבילו, באופן כללי דאלאס מניעה כדור נהדר לדעתי מ-4 המשחקים שיצא לי לראות באופן שלם, וכל זה למרות (או בזכות) המאמן ולוקה.

        2. אין להוקס כלים לצמרת. שנה שעברה גנבו את פילי בחצי האיזורי. השנה זה התקרה שלהם. סיב שני במזרח, סיב במכונה לקטמוני 🙂

          1. זה לא רק כלים זה גם מאמן, שום כוכב לא יכול לפרוח ליד העכברוש שמכדרר למוות והשאר בוהים בו על ה3 (חוץ מקפלה שפה ושם עושה חסימה ומתגלגל לטבעת), במקרים נדירים הוא מוסר לניצבים בתחילת התקפה והוא נשאר מאחורה קרוב לחצי כמו ראס ומשאיר את ההתקפה 4-5, אני לא מדבר בכלל על ההגנה לא מתפקדת.
            .
            יוטה בלי מיטצל פירקה אותם ברגע שהשלושות נכנסו ברבע האחרון ועצרה בשני רבעים כמעט לחלוטין את ה״התקפה״ של ההוקס.
            .
            הם חייבים לבעוט את מקמיילן ולתת לגונסון דקות משחק

          2. הם צריכים עוד כוכב. אחד לא מספיק לכלום בליגה הזאת.
            גיא הביא אתמול נתונים מדהימים – בעשור האחרון האליפות הולכת לקבוצה שקולעת הכי טוב (לפחות טופ-3). הגנה – היא לא מעניין

            1. כמעט כל ההגנות גם היו בטופ (חוץ מזו של גולדן 2018 למיטב זכרוני) שהיתה בינונית

            2. בעשור האחרון רק 3 אלופות היו בטופ בהגנה. עשור לפני כן – 8
              (לפי הסטאט שגיא הביא)

            3. השאלה היא כמה זה טופ, כי היחידות מחוץ לטופ 10 שלקחו אליפות הן גולדן סטייט של 2018 והלייקרס של 2001, שתיהן דורגו 11 ועל שתיהן אפשר לומר שהעונה הסדירה הייתה פחות חשובה בלשון המעטה

            4. ראית מה אבדיה אמר על הגנה? שאבא שלו אימן אותו אמר לו היא לא מעניין 😂😂

        3. אמרתי כבר שנה שעברה להוקס אין שחקנים לקונטנדרית חוץ מטריי אף אחד שם לא יודע לכדרר או ליצור לעצמו. הנגרים עונה שעברה נתנו פיק רגעי ואנשים פה חשבו שהם כוכבים.
          קאפלה מתקשה בלי הלובים.
          אין להם קשיחות זה בלט מול הבאקס בפלייאוף הם עברו את.פילי בזכות סימונס.
          כמו שאמרתי לך אין הרבה הבדל בין ההוקס למאבס בצוות המסייע לא הקשבת לי.
          טריי חלש מאד בינתיים בלי שהוא ישים 30 יהיה להם קשה לנצח. מאמין שיתאוששו בהמשך קבוצות יתעייפו חלק יהיו בטנק. כרגע זה פתיחת העונה כולם רעננים ומשחקים חזק.

          1. ברור שפילי ויותר נכון הזבל האוסטרלי הפילו את הכדור, אטלנטה קבוצה מביכה, הסגל המסייע שם יותר טוב מזה של דאלאס אבל שוב זה לא כדורסל

  36. ראיתי עכשיו את התקציר של לייקרס-ת'אנדר.
    שג"א אחלה שחקן.
    3 שנית לסיום ראס הוא זה שזרק את השלשה שיכלה לשלוח את המשחק להארכה. למה?

          1. אבל היה ברור שהוא כבר לא מפוקס בדקה האחרונה. אף אחד לא קולט כשראס מפסיק להיות העז וחוזר להיות סתם עיזה?

          2. בכל מקרה – גם אם הוא היה על 3 מ-3 באותו שלב לא הייתי נותן לו לזרוק את השלשה. היכולות שלו באגף הזה די מפוקפקות.

            1. זה היה בצחוק כן אבל ראס היום היה ב1 מתוך 10 משחקים שלו שצלף שלשות וגאמפים חחח
              האיבוד שלו הרג אותי מצחוק ואם בוא לא היה משאיר שחקנים לליאפ בקלאץ באופן קבוע הייתי אומר שהוא מכר את המשחק עם דורט אבל זה ככה כל הקריירה חחח הוא סתם רץ לאמצע ומשאיר שחקנים לליאפ

            2. מה ציפית מאפס הזה, כמו שאמרתי תמיד הוא יוביל את הלייקרס לירידת ליגה.

            3. ברוך חלאס ראס היה מעולה היום פשוט אסור שהוא יגע בכדור ב5 דק אחרונות של משחק. תבוא ליתר הפסחים שקולעים 2 נק בייזמור בראדלי וכל האחרים

            4. ברוך תאהב את ראס אין לך ברירה – בראס תנוחם 😃😃😃

            5. שמעון כמו שהעונה של הלייקרס מתפתחת עם ראס בכסא הנהג – אני חושש לבריאותו של ברוך. אם הייתי רופא הייתי רושם לו הגבלת צפייה עד רבע רביעי (לא כולל)

            6. מה זה מצויין הוא הפסיד את המשחק, הוא לא. נותן לשאר השחקנים לגעת בכדור בסוף הוא הרי ״הכוכב השלישי״, והגנה אוי ההגנה, כל גארד נורמלי במקום האפס המקפץ והלייקרס הייתה עם עוד כמה נצחונות במאזן ונראית הרבה יותר טוב. בנתיים עם החמור המקפץ הם מתקשים מול נמושות (קבוצות נורמליות יפרקו אותנו ב30 הפרש).

            7. ראס שלא נוגע בכדור ב-5 הדקות האחרונות זה לא רעיון כזה גרוע.

            8. אבל עכשיו כשאני חושב על זה – ראס שלא נוגע בכדור ב-5 הדקות האחרונות זה בן סימונס 🙂

            9. בן סימונס יש לו עוד הגנה טובה ראס הנבלה גמור בשני צידי המגרש האיש חורבן פה ושם יהיה לו משחקים שהקליעה נכנסת בהתחלה כמו היום אבל הוא גמור

            10. +1

            11. ראס בניגוד לסימונס יכול לקלוע לפעמים גאמפ או שלשה והוא מנהל משחק הרבה יותר טוב מסימונס.

            12. איזה מנהל משחק מוסר אסיסטים על ה3 כמו סימונס ומאבד הרבה יותר

            13. אשך אחד החלומות זה לראות את סימונס עם השיקצה חחח הוא יוריד אותם ליגה. שיקצה יגיד ווי אר וואן אוף דה סיים 😂😂😂😂😂

  37. ראס לא רצה לזרוק כפי שסמיילי ציין ריבס תקע את ההתקפה.
    לפני כן ל״א לא השיגו נקודות דקות ארוכות. ראס פתח את הסתימה עם 6 רצופות בחדירה ומהקו. הבעייה שלהם היא בהגנה. אוק חתכו אותם מכל הכיוונים.

    1. ממי אתה מצפה לעשות הגנה? כרמלו השנה דווקא עושה הגנה כמו שבחיים לא ראיתי אותו שומר שזה מדהים. הוא בכלל בזון גם בהתקפה ממש תחיית המתים.

      יש לך את ראס ולברון 2 מהשומרים הגרועים בליגה את האוויר בייזמור שלא יכול לשמור קונוס(חייבים להעיף אותו מהחמישייה) ובראדלי גם חלש כבר לא מה שהיה פעם.
      מי ישמור בדיוק? דוויט ורונדו נוראיים

      1. איידי השומר הטוב בליגה נעל את הסל בגזרה שלו אבל כן – כל השאר זה הגנה של קט סל. גם אני לא מבין מה בייזמור עושה שם. כרמלו באמת מצויין השנה. ראס עזב את דורט כמו שעזב את סימונס שנה שעברה. הוא כמו חתול – רואה גבינה (כדור) ורץ לקחת. סוג של חתול-חמור 😀 עדיין נתן משחק מצויין היום

        1. הילדים בחוג של et שומרים כמו ראס בדיוק כולם רצים על זה עם הכדור. יש 4 שחקנים פנויים מתחת לסל וההוא עם הכדור לא מוסר להם ומעדיף לאבד…
          Et היחיד שמוסר והורסים לא אסיסטים אש הרסו לו אפילו מסירה אחורית מעל הראש שהוא מסר בסיבוב סטייל גה😎

            1. הוא מוסר רק שיש עליו 3 שחקנים זה מה שלימדתי אותו מוסרים רק ב2 מצבים אם מישהו לבד מתחת לסל ואם יש עליו 3 שחקנים ומעלה.
              דאבל טים הוא מפרפר כבר לבד.העלו אותו לקבוצת הכנה לליגה (אלו הגרועים של כיתות ה ו) עשה מהם צחוק. מתאמנות איתם 3 בנות גם הוא עשה לאחת מהן סיבסוב כמו גה העיף אותה 4 מטר.

            2. חחחחחח רק שלא יתרגל למסור יותר מדי, הברינקס מגיע רק לפי טור הנקודות (למעט יוצאים מן הכלל שמעידים על הכלל, בעיקר נגרים כמו סימונס וגרין)

            3. הוא אול אראונד שלשום באימון הוא לקח 10 ריב במשחקון הייתי בשוק😂. הוא בדכ לוקח 1 או 0 ריב חח
              כן הוא יודע שהכי חשוב זה לקלוע הרבה אני תמיד אומר לו לתת שואו ולקלוע הרבה לשחק יפה קרוסאוברים סבסובים וכאלה

          1. לילדים בחוג יש סיכוי לשמור יותר טוב מראס כי אם המאמן יצעק עליהם הם יקשיבו לו
            אבל תאכלס ראס לא אשם בהפסד – צריך לראות את כל המשחק או לפחות החצי האחרון מלא. ראס החזיר אותם אחרי דקות ארוכות בלי נקודות. כרמלו וריבס החטיאו שלשות פנויות לגמרי 2 דקות לסוף – שיכלו לגמור את המשחק. כשהם התעוררו עם ארבע שלשות רצופות (2 מלו אחת ריבס ואחת בראדלי) זה כבר היה עמוק בקלאץ' ובפיגור. גם איידי נירדם בקלאץ', החטיא וקלע פוקס עם הקרש. רק ראס תפקד.

            1. אף אחד בחוג לא מקשיב למאמן חחחח אחרי 3 התקפות הם עייפים עם ידיים על המותניים ונשארים כמו מסי בהתקפה. Et היחיד שעושה הגנה 😂😂

            2. קודם מוסר עכשיו עושה הגנה?! לא טוב, בסוף יהיה סימונס

    1. כל הנושא הזה פשוט דוחה אותי, המצב המזעזע שאפשרו להגיע אליו במשך שנים של טמטום, ועכשיו הדברים שהם אומרים שהשופטים כן צריכים לשרוק שלא שרקו, שזה 100% מגע שיוצר המתקיף במגן, דורס אותו, ממרפק אותו, קופץ לו לידיים כשהוא נייח או בנסיגה, פשוט הזייה מוחלטת האמריקאיים האלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט