סיקור משחקי שלישי / צוות הופס

הפעם היו רק 5 משחקים, כך שהחלוקה גם הייתה פשוטה יותר בין שחר צ'קוטאי שלקח את שני הקרבות המזרחיים ובין עמיחי קטן שלקח את שלושת המשחקים המערביים. כל התוצאות הלילה היו די צפויות, ובין מיאמי שממשיכים להיראות נהדר, מילווקי שקיבלו סוף סוף יריבה נוחה, יוטה שממשיכים לנצח ופיניקס שרשמו קאמבק נאה בלי אייטון הפצוע, ההגנה של הלייקרס צריכה להדאיג את האוהדים, למרות הניצחון המינימלי על יוסטון.

דטרויט פיסטונס (1- 6) – מילווקי באקס (4 -4) 89- 117:

רבע ראשון נהדר של הירוקים נותן להם יתרון 7 אחרי 12 דק', במהלך הרבע השני הפער עולה והאיילים משאירים אבק לבוכנות הצעירות. 18 הפרש במחצית, זה עולה ל-26 בסוף הרבע השלישי, והמשחק נגמר בהפרש 28.

אצל האיילים – יאניס עם 28 נק' 9 אס' 8 רב' 4 חסימות. קאנינגהם ונוורה עם 16 לראש. פורטיס, שעלה לראשונה העונה על הפרקט, קלע 12 וקטף 8. רובינסון עם 11.

אצל הבוכנות – גרנט עם 21, ליילס 13 לצד 7 רב' והבחירה הראשונה בדראפט קלע 6 בלבד.

דאלאס מאבריקס (4- 3) – מיאמי היט (6- 1) 110- 125:

ברבע הראשון דאלאס עולה ליתרון 11 אחרי פתיחה נהדרת, אך ריצת 9-2 נגדית מורידה את הפער ל-4 בלבד. בתום הרבע יתרון 6 לדאלאס. ברבע השני מיאמי מתחילה טוב ואחרי שתי שלשות רצופות של הירו היתרון עובד צד לראשונה במשחק. לוקה וברונסון חוזרים ליתרון ואחרי נדנדה קצרה מיאמי יוצאת לריצת 10-0 כדי לסגור את המחצית הראשונה. 70-62 למיאמי.

במחצית השנייה, מיאמי מובילה לכל אורכה בהפרש שנע בין 8-13. בפתיחת הרבע האחרון ג'יילין ברונסון פותח מבערים ובכוחות עצמו מוריד את ההפרש לשש בלבד אך מיאמי ממשיכה להניע כדור ומחזיקה את ההפרש ל-13, 5 דק' לסיום המשחק. דאלאס מצמצמת ל-10 אך לאורי והירו מגדילים בחזרה ל-16. ומכאן המאבס מצליחים לצמצם בלבד. במהלך ההחלפות בג'ארבג' הקבוצות מעלות את הצעירים שלה אך מיאמי מעלה את האסלם קשישא שהופך לשחקן השמיני הכי מבוגר ששיחק.

במיאמי – פעם ראשונה בהיסטוריה של המועדון שארבעה שחקנים קולעים מעל 22. הירו הוביל את ההיט עם 25 נק' (20-11 מהשדה. 15 נק' ברבע השני) שחקן השבוע של המזרח, ג'ימי באטלר קלע 23 לצד 6 רב' 6 אס' ושלוש חטיפות. לאורי (9 אס' 5 רב') ואדביו (13 רב' 2 חסימות) עם 22 כ"א. דדמון הוסיף 10 ומחצית מזה ברב'. מוריס 9. האסלם הספיק לקטוף כדור חוזר לפני שריקת הסיום.

אצל המאבס לוקה (באופן לא מפתיע) היה הקלע המוביל עם 33 נק' לצד 5 אס', ברונסון קלע 25 קטף 7 וחילק 3, הארדווי 17 (13-4 מחוץ לקשת), ובולוק 10.

יוטה ג'אז (6- 1) – סקרמנטו קינגס (3- 4) 119- 113:

משחק מאוד צמוד, שבו היתרון לא הגיע לדו-ספרתי בשום שלב של המשחק, ובין לבין הוא החליף ידיים 22 פעמים במהלכו. עם זאת, ברוב המחצית השנייה יוטה החזיקו ביתרון, מה שהשתנה עם סל של הולמס, 5 דקות לסיום, שהעלה את האורחים ליתרון 102- 101. קונלי ובוגדנוביץ' הגיבו בשלשות, דונובן מיטשל וגובר שמו 2 כל אחד ומול 2 נוספות של הולמס פתאום יוטה ביתרון 7.

בארנס ופוקס ניסו לצמצם ואכן עשו זאת כששלשה של הפורוורד קבעה 115- 113 בלבד בתוך חצי הדקה האחרונה, אבל דונובן מיטשל קלע פעמיים מהקו והחטאה של בארנס אפשרה לגובר להתאמן על העונשין עד שקלע פעמיים וקבע את תוצאת הסיום על הפרש של 6 לזכות מוליכת המערב.

אצל יוטה, מיטשל קלע 36, קונלי קלע 30, בוגדנוביץ' קלע 20 וגובר הסתפק בתריסר נקודות עם 20 קרשים ו-4 בלוקים.

בצד של הקינגס, בארנס שוב הוביל את הקלעים, הפעם עם 23, הילד קלע 19, מיטשל הרוקי קלע 18, האליברטון קלע 14, פוקס קלע 13 עם 9 אסיסטים ו-3 חטיפות, הארקלס קלע 12 והולמס רשם דאבל 10.

פיניקס סאנס (3- 3) – ניו-אורלינס פליקנס (1- 7) 112- 100:

אחרי דקות ראשונות צמודות, הפליקנס השתלטו על העניינים וברחו ליתרון גדול שעמד על 14 בסיום הרבע הראשון ובהמשך הגיע לשיא של 20. פיניקס צמצמו קצת והורידו ל-11 במחצית וגם ברבע השלישי הם צמצמו, כך שעם סיומו ההפרש עמד על 6 בלבד. הרבע האחרון כבר היה סיפור שונה לגמרי כשהסאנס הריחו הזדמנות לייצר בריחה משלהם, ורבע אחרון של 36- 18 גם השלים עבורם מהפך וגם גרם לזה שהמשחק אפילו לא היה צמוד במיוחד בסוף.

את קלעי פיניקס הוביל ברידג'ס עם 22 נקודות, בוקר וג'אבל מגי קלעו 18 כל אחד, כשבוקר מנצח את מגי 8- 5 במרוץ לקרש, כלומר ריבאונדים, קמינסקי קלע 17 עם 4 חטיפות, כריס פול קלע 14 עם 18 אסיסטים וקראודר הוסיף 13.

אצל הפליקנס, ולנצ'יונאס קלע 23 והוסיף 14 כדורים חוזרים בהיעדרו של אייטון מהעבר השני, הארט קלע 16, גרהאם קלע 12 עם 6 אסיסטים ו-4 חטיפות ושותפו לקו האחורי, נג"א – נייג'ל אלכסנדר ווקר – קלע 10 נקודות.

לוס אנג'לס לייקרס (5- 3) – יוסטון רוקטס (1- 6) 119- 117:

אחרי רבע ראשון צמוד ביותר, בו יתרון השיא עמד על 4, דווקא האורחים היו אלה שפתחו מבערים, ובשלב מוקדם של הרבע השלישי היתרון של יוסטון כבר היה דו-ספרתי. בשלב הזה, הכל עבר דרך ווסטברוק ודיוויס, והם קלעו 13 ו-8 בהתאמה ברבע השלישי, לעומת 2 של כל חבריהם ו-19 של הרוקטס, וההפרש ירד ל-2 בלבד בסיום הרבע.

ברבע האחרון, יוסטון שוב עלו ליתרון 5 בזמן ש-10 רצופות של לברון שמרו על המשחק צמוד, ג'ורדן ומלו השלימו מהפך וסל נוסף של לברון העלה את הלייקרס ליתרון 8. 7 רצופות של ווד צמצמו ל-3, אבל לברון ודוויס דאגו שההפרש יעמוד על 7 בתוך הדקה האחרונה – 118- 111 ללייקרס, 45 שניות לסיום, ועכשיו האוהדים מתחילים לנשום לרווחה.

חשבתם שנגמר? הצחקתם את ג'יילן גרין. שלשה מהירה שלו מצמצמת ל-4 ואחרי החטאות של הלייקרס הוא מקבל הזדמנות נוספת, לוקח את אנתוני דיוויס לטיול ומסיים עם עודד אחת שמצמצת לנקודה בלבד. מאליק מונק נשלח לקו ומדייק רק פעם אחת, ויש ליוסטון 6 שניות לעשות משהו. ווד מקבל כדור מתחת לסל ונעשית עליו עבירה שמאפשרת כדור נוסף מהצד. פורטר מקבל את הכדור ומחטיא שלשה קשה. בסוף הלייקרס מנצחים איכשהו.

לברון קלע 30, 14 מתוכן ברבע האחרון, יחד עם 10 אסיסטים, ווסטברוק ודיוויס קלעו 27 עם 9 ריבאונדים כל אחד, כאשר הראשון הוסיף 7 אסיסטים על 3 איבודים בלבד והשני חטף פעמיים וחסם 3 פעמים. אל השלישייה הזאת חבר כרמלו, המניה הבטוחה של הלייקרס בינתיים, עם 15 נקודות.

בצד של יוסטון, ווד הוביל עם 26 נקודות ו-16 ריבאונדים, גרין קלע 24, טייט קלע 20 וחסם פעמיים, מרטין קלע 14 ופורטר קלע 11 עם 8 אסיסטים ו-4 חטיפות.

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. חסרונו של אייטון הורגש מאוד במשחק הלילה,
    בדגש על הצד ההגנתי ועל הרב' (עם אייטון הסאנס בטופ של הליגה באס' הגנה. בלעדיו הפליקנס חגגו ברב' ההתקפה).
    בוקר נתן תצוגת כדורסל נוראית (למרות מקצה שיפורים במחצית השנייה),
    אבל הפעם כריס פול היה שם לתת את הדחיפה ששנתה את המומנטום במשחק.
    ברידג'ס, כהרגלו, היה נהדר. הוא מוכיח שהוא 3&D מהמצטיינים בליגה.
    .
    תודה, חברים.

        1. הנתונים הסטט' מספיקים עבור הטענות שלי – אייטון לא נותן עונה מפלצתית, הוא נותן בערך את אותם מספרים.
          מגי וקמינסקי בהחלט יכולים לתת את מה שהוא נותן (מכיר את משחקם), במיוחד כששיטת המשחק של פיניקס לא נסמכת עליו.
          שלא לדבר על הולמס שמנגב אותו לגמרי בינתיים.
          הוא שחקן משלים והדיבור הוא על חוזה מקס – ככה לא נראה חוזה מקס

          1. זה שהסאנס טובה יותר עם אייטון זה ברור גם אטלטנה טובה יותר עם קאפלה הגנתית.
            .
            האם הוא שווה מקס בסאנס עד עכשיו וזה תחילת העונה זה גם ברור והתשובה היא לא, אתה לא רואה איזה שינוי בתפקיד שלו מעונה קודמת פה ושם הוא מקבל במשחק איזה זריקת מיד ריינג שיחשוב שנותנים לו.

  2. היו מספר דקות ברבע הרביעי (6 כאלו, פחות או יותר) בהן ניתן היה לראות את הפוטנציאל האדיר שטמון בלייקרס.
    לברון הראה שוב עד כמה ראיית המשחק שלו היא ברמה הגבוהה ביותר, ומסביב כל החלקים תקתקו כמו שעון.
    .
    עכשיו, מסקרן לראות איך הם מצליחים להפוך 6 דקות ל-48…
    (גם 24 כאלו במשחק יספיקו לרשימת פלייאוף עמוקה)

    1. לא יודע על איזה 6 דקות מדובר, ברבע הרביעי הדקות שבהם התרחשה הריצה של הלייקרס, הלייקרס פשוט שיחקו ISO מול הקייטנה של יוסטון שפשוט לא יודעת לסגור את הצבע ולעשות כיסוי הגנתי זה היה מביך לראות את זה, בצד השני הכדור של יוסטון לא נכנס בזריקות חופשיות. קבוצה נורמלית עם הגנה סבירה מפרקת את הלייקרס דק דק לגורמים

  3. תודה על הסיקור המהנה לערב שכולו "הפתעות" תוצאות שלא יאומנו פשוט.
    דאלאס יכולה להתעודד קלעו 110 נק מול מיאמי לא עניין של מה בכך. שיא עונתי.
    אח מיאמי אימצתי את הקבוצה הזאת השנה מי שלא רואה מפסיד טיילר הירו זה שחקן חד פעמי הוא יהיה אולסטאר. עדין מחזיק בהימור שלי מלפני שהעונה התחילה שמיאמי מסיימת ראשונה במזרח.
    כל הכבוד ללייקרס שהצליחו לנצח את הקבוצה המפלצתית מיוסטון מראה הרבה על היכולת הנפלאה שלהם השנה. אמנם נצחון על חודה של נקודה אבל נצחון זה נצחון.
    על יוטה הימרתי כראשונה במערב עוד לפני שהעונה התחילה אבל הם קבוצת עונה רגילה לפי רוב האנשים פה ואין סיכוי שיקחו אליפות לפי רוב האנשים פה (בכלכלה קוראים לזה ציפיות נאיביות – מה שהיה הוא שיהיה) אבל ציפיות רציונליות אומרות שהם קונטנדרים אני חושב שדונובן מיטשל זה תופעה יחודית וחד פעמית. יש לו זוג חואבוס מהסוג המשובח ביותר ואליפות אחת לפחות תהיה שלו יכול להיות שהשנה בודאי כל עוד מארי פצוע וקליי כנל.
    פיניקס – כמה שאני אוהב את ברידג'ס – איזה שחקן רבאק. הכי יעיל בליגה. כשצריך אותו הוא שם. מזל שפיניקס לא לקחו בדראפט את איש ההיילייט זהייר סמית (מי זה ) והחליפו אותו בברידג'ס והוסיפו גם בחירת סיבוב ראשון תמורתו מהלך שהעלה סימני שאלה קשים וזלזול באותו ערב על ידי אנשים מבינים.
    פיניקס לא תגיע לכלום בלי השחקן הכי חשוב שלה חוץ מבוקר (אייטון) אבל למרות זה כל הכבוד על הנצחון על הקבוצה המפלצתית מניו אורלינס נצחון לא פשוט שמראה על דרך. כריס פול עדין מדשדש בקליה אבל 18 אסיסטים? זה אומר שהילד מתחיל לחזור לעצמו.
    סיקור ענק תודה רבה ושבת שלום.

      1. זה דווקא כן הברידגס של פיניקס, פיניקס נתנו בחירת סיבוב ראשון ואת הבחירה ה16 בשביל הבחירה העשירית.
        הסיפור האמיתי שם היה שאמא של מייקל ברידגס עובדת בשביל הסיקסרס שבחרו אותו וכמה דקות אחרי הבחירה הוא גילה שהוא עובר לפיניקס

    1. ללא ספק.
      חייב לציין שחוץ מזה אני עדין מלא התלהבות והתרגשות מהריבאונד של אדוניס. תרם את שלו אני במקום מיאמי הייתי נותן לו מקס בהארכת חוזה הבאה עד גיל 67 (גיל פרישה) אם אפשרי (גילרי האם אפשרי חוזה ארוך שיבטיח את המקום שלו בקבוצה לטווח ארוך)? הוא לא יתפשר על פחות ממקס ארוך מאוד ואני אם אני ריילי נותן לו את זה בכייף.

  4. טוב אני עובר כעת על המשחק של הלייקרס ההגנה על ה3 פשוט לא קיימת, או הגנת הצבע והכיסוי ההגנתי בחדירה מזל שגרין לא חדר יותר הוא יכל לסיים עם 40 נקודות בשינה.
    .
    דיוויס כל פעם שנופל על הרצפה זה התקף לב, עיקם טיפה את הקרסול ברבע השני החזיק אותו כאילו דרס אותו טנק ובוכה, והולך דקה אחרי כמו חדש.

    מצבה של הלייקרס בכי רע שהם נסחבים למשחק צמוד מול קבוצת הנוער הזאת

      1. גם החיקוי מעולה ומהגדולים ביותר כשרק למייקל הישגים ותארים רבים יותר סה"כ (רק באליפויות ו-MVP יש לעוד כמה שחקנים יותר).

        1. בוא נגיד ככה … עזוב תארים. 10 פעמים!! 10!! מלך הסלים של הליגה.
          אתה באמת צריך יותר מזההכדי להבין את ההבדל? לא מזלזל בלברון אבל מייקל. האחד והיחיד אחי. אין ולא יהיה.

  5. תודה על הסיקור.
    יאניס אחד השחקנים האהובים עליי. בכל הזמנים. אני ממש אוהב את זה שבעונה שעברה דיברו על החיסרון שלו ביכולת בקליעה מרחוק ומהשלוש (ומהעונשין) – הוא עדיין לא צלף גדול אבל הוא פשוט הולך ומשפר במקום לתת לקשיים להכריע אותו. זה מה שמביא אליפות ויש מצב שיביא לו עוד כמה.
    *
    האיש שלי ג'אוול מגי גם במשחק גדול, איזה כיף.
    *
    הבוקר לרגע זה נראה כאילו הלייקרס הולכים להפסיד בבית ליוסטון. גם קבוצות תחתית יכולות לתת משחקים גדולים בליגה הזו – אבל זה לא היה אמור להיות כזה קרוב.

    1. שחקנים מגוונים כאלו בהחלט האהובים עלי ביותר. לכן גם לברון מהאהובים אלי ביותר גם אם האופי שלו לא משהו, אך כל עוד לא מדובר במעשה מכוער עם לפחות חשש לפליטים כמו אצל קובי, אז לא אכפת לי. לגבי גארנט, צורם לי מאוד דיבורי הזבל המעילים ביותר אך מפני שלא מדובר במעשה מכוער כמו אצל קובי אז עדיין הוא מהשחקנים האהובים עלי אך חבל על הדיבורים המעילים המיותרים שלא באמת תרמו לו משהו.

      1. אני אוהב את הגיוון של יאניס. אבל אני אוהב בעיקר את הגישה המאוד חיובית שלו. גם אם הוא היה פחות מגוון ופשוט עובד על מה שצריך כדי למלא את תפקידו הייתי סבבה עם זה.
        אין לי בעיה עם האישיות של לברון – אבל מאוד מעריך אותו.
        את קובי מעולם לא חיבבתי מבחינת גישה. היה לו הרבה כישרון לצד המון עבודה קשה אבל לא הסתדרתי עם הדרישה הקבועה לזה שהכדור יהיה אצלו ולא משנה מה זה יעשה למי שסביבו. לעטוף את זה ב"ממבה מנטליטי" היה יותר מגוחך מאשר אותנטי. לגבי סיפור האונס – גועל נפש. אבל גם החלטתי לא להיות צדיק יותר ממערכת המשפט… אני נגד ויג'לנטיות. הייתי משוחד נגדו לפני, אז מה אני אגיד…
        טראש טוק זה בסדר. אני אוהב את יאניס הרבה יותר מאשר את גארנט.

  6. יאניס פשוט מפלצת הוא עשה קפיצה רצינית הקיץ בכל היכולות שלו (הכדרור המסירה ואפילו הקליעה נראית טוב יותר). קניגאהם אתמול שבר את הטבעת אבל יש לו סקילס והיכולת שלו ליצור הפרדה מהמגן פשוט פנטסטית, ברבע השני הוא התחיל להוביל כדור ולא לחכות לכדור בפינה מ3 ומשם לנהל משחק במגרש עומד.
    .
    מיאמי פשוט תענוג לצפייה החצי הראשון של המשחק היה הטוב ביותר של קבוצה העונה כדור טס מצד לצד אין סוף תנועה ללא כדור חיתוכים, ברבע ה3-4 ראינו יותר את הכשרון האישי של השחקנים עברו יותר לISO ( בלא מעט פעמים ניצלו מיסמאץ הגנתי ). יש להם עדיין חולשה להגן נגד חדירה וכיסוי של הוויק סייד אבל איזה קבוצה פנטסטית.
    .
    דאלאס זה לא קבוצה זה העתק של יוסטון של הארדן עם קליעה ושחקנים פחות טובים,

  7. תודה!

    לברון הגיע לעונה הזו במוד מיאמי 12, האיש פשוט בכושר שיא. מדנקק על שומרים עם כח מתפרץ מטורף לבן 37.

    לברון הוא כנראה היחידי שהאגדות על העבודה הקשה בקיץ נכונות.

    מיאמי נראית קבוצה קשוחה ביותר, ספו שוב מראה שיש לו משהו פופוביצ'י באימון.

    ווסטברוק מתאים לסטייפלס סנטר כמו שברוך רובין מתאים לאשך, סינכרון מושלם. חולה שואו על אולם שרק מבקש עוד שואו מוגזם, פתיחת עונה טובה מאד שלו עד עכשיו עם דאנקים פאקיו וכל הרפרטואר.

    לא ראיתי באתרי האוהדים של הלייקרס אבל הם אמורים להתאהב בווסטברוק עם כל הקבוצה הדי אפורה מסביב (סליחה הווארד☺)

        1. דה שוט לא איתנו שנים,וגם פופו איבד את זה אחרי שפגע בו כדור טועה שהאפס שחרר עונה שעברה בוושינגטון.
          .
          דרך אגב לנגר היה משחק טוב אתמול התקפית. הילדים של יוסטון נתנו לו את הקליעה היחידה שהוא מסיים באחוזים סבירים וזה לייאף בהגנה הוא נזק של 20 נקודות בערב.
          .
          דרך אגב הוא החטיא לייאף ברבע הרביעי שאפילו אני עם מקל הליכה קולע.

        2. נו טוף
          לפחות בגזרת התיאום המושלם בינך לרובין דייקתי

          שניכם קפצתם בתזמון מדהים
          😇😂

          אבל בכלל אשך, מה נשמה ספרסית אפורה כמוך שהדבר הכי מדליק שראתה בשנים האחרונות זה דאנק של פולטל (wtf) יכולה להבין בשואו של lA על כל הריאהנות ווהביונסיות ושאר המחומצנות והמחומצנים שבה, ראס זה הנשמה האבודה של הלייקרס כבר שנים.

          חוץ מהממד של ההצלחה שLA מעריכה וזה קצת פחות הקטע של ראס…

  8. תודה על הסיקור!
    מזל טוב לכריס פול. מה הסיכויים שיצליח לטפס מעבר לקיד במקום ה-2?
    .
    מזל טוב גם לג׳יילן גרין, שנתן את משחקו הטוב ביותר עד. כן, גם יותר טוב מה-30 נק׳ שתפר מול הסלטיקס, כי אז הוא תפס יום חם אבל פוקסי, וגם קלע כמה סלים בגארבג׳ שלא שינו כלום. היום הוא גם קלע באחוזים יותר אנושיים, אבל חשוב מזה – הביא קליעות גדולות בקלאץ׳, ובדקות שלו על המגרש הקבוצה לשם שינוי שיחקה טוב.
    הבעיה היא שחוץ מה-2 משחקים הנהדרים מול הלייקרס והסלטיקס, שאר המשחקים שלו היו פושרים מינוס.. גם הוא ובמיוחד קאנינגהם צריכים עוד להשתפשף.

    1. בקצב של 8.5 אסיסטים(שזה פחות מהממוצע קריירה של פול) למשחק זה באזור 200 משחקים, אז בהחלט בגדר האפשרי תחת החוזה הנוכחי ושמירה על בריאות.

  9. צפיתי בשידור חוזר בדאלאס מיאמי. מיאמי אחלה של קבוצה, כמו שכולנו צפינו, עם המון ספסל אפקטיבי ושחקנים שעובדים קשה (איך שמעון נפל עם האמירה המטופשת "לחתום במיאמי למסיבות ובחורות"?) הביקורת על דאלאס מוצדקת – יש להם שחקנים סבירים, לא יתכן שלוקה משחק לבד, גם כשהכדור נמסר למישהו אחר זה בדרך כלל משהו לא תכליתי ולא ברור.
    ומשהו לברוך – ההשוואה של דאלאס ליוסטון של הארדן מעליבה – יוסטון היתה קבוצה טופ 2 בליגה והפסידה לג"ס של דוראנט על חודו של קשקש. גם לפני כריס פול היא היתה בטופ של הליגה. כל שחקן ידע מה התפקיד שלו על המגרש והמאמן מיקסם את היכולות שלהם. כשדאלאס תהיה שם נדבר.

    1. אני חושב שברוך התכוון לזה שההתקפה של דאלאס מזכירה את זו של יוסטון, כשלוקה בתפקיד דומה להארדן, רק שהצוות המסייע בדאלאס לא משלים את לוקה טוב, בניגוד להארדן ויוסטון. אין מה לעשות, צוות מסייע יכול להיות ההבדל בין קבוצת סף פלייאוף לקבוצת צמרת.

    2. ״דאלאס זה לא קבוצה, זה העתק של יוסטון של הארדן עם קליעה ושחקנים פחות טובים,״
      עגל התכוונתי לסגנון משחק לא לתוצאות

      1. וצדקת. קיד נותן ללוקה לעשות הכל, לכדרר כל ההתקפה, לחדור, לזרוק מה שבא לו מתי שבא לו, ולהוציא כדורים לשלשות.
        בול הארדן כרגע, רק עם נגרים מסביב במקום קלעים, ובשיטת עלי אקספרס.

    1. מגי מנצל את הנוכחות של כריס פול עד תום. לא שונה ממה שידע לעשות לצד לברון
      (אין בכך ולו שמץ של ביקורת – צריך לדעת לנוע, צריך ידיים טובות בשביל לקבל את המסירות לצבע)
      .
      הבעיה היא ההגנה והריבאונד –
      לא ברמה של שחקן פותח עם דקות ארוכות.

  10. שמעון בבלוג החי:
    "חחחחחחח 4 חדירות רצוף של השיקצה בלי התנגדות ראס ירד לנוח לברון צובר סטט להראות שהוא הגבר וניצח את המשחק חחחחחחחחחחח"
    לברון קלע 14 נק' ברבע האחרון, המשחק נגמר ב-2 הפרש לטובת הלייקרס

          1. את המשחק הזה לא ראיתי (גם בלינק שלך ח״א צפיתי מחוסר זמן כרגע) אבל היה מצחיק לקרוא את שמעון כשהעובדות, כידוע, לא תמיד מסתדרות איתו

    1. לא ראית את המשחק עגל יקר ראס הוריד ממינוס 10 ל-1. אחכ לברון הוריד את ראס עשה 4 חדירות יפות בקליר פאת והמשחק כבר היה גמור, לא היה אפילו צמוד. נגמר 2 כי היה גארבג'. ראו איך הוא ניסה בכוח לקלוע סלים וגם החטיא הרבה זה היה מצחיק. אחכ יעני יוסטון צימצמו

      1. אל תדאג ראס עשוי מאותו חומר – משחק הבא הוא ייבש את לברון 😂😂😂 ד״א תראה את ביל הלי ראס – ממוצע נמוך בהרבה משנה שעברה. ג׳ורג׳י בוי ליד ראס טופ 3 ל-MVP אדמס לא עשה דאבל פיגרז מאז אוק סיטי

        1. חחחח אדמס קיבל עכשיו גירסה משודרגת של ראס חזר לחיים קצת. לברון האמת בקושי נגע בכדור ב-3 רבעים הראשונים. ראיתי רק חצי שני. רבע 3 ראס עשה הכל. אחכ לברון ראה שהוא בפיגור בסטט מול ראס ואיי דיי והתחיל לחגוג שם

  11. תודה על הסיקור המצויין
    אל בי ג׳י נראה טוב. מדהים שהוא קופץ ככה בגילו. גם ראס נראה טוב. גם איידי ומלו.
    ללל 3
    בית אבות קלינגון 5
    אנד קאונטינג.
    ללל = הליגה לכניסה למקלטים 😎
    (ללל אירופה = הליגה לכניסה למכונת כביסה 🙂)

  12. בחנתי את שיתוף הפעולה בין לברון לווסטברוק בדקות שהם שיחקו ביחד, ולהפתעתי לעיתים לברון מסר עוד בחצי שלו את הכדור לווסטברוק על מנת שירכז את המשחק, כבר התקדמות יפה.
    אבל לרוב כמובן לברון מכדרר ומכדרר, ואז ווסטברוק עומד בפינה מעבר לקשת ומחכה למסירה. ראסל ווסטברוק בעמדת קלעי שלשות?? טעון שיפור…

          1. חחחח בדיוק
            ראס יסדר להם יתרון ביתיות בפלייאוף. לברון כבר ימשיך משם. את איידי צריך לעטוף בצמר גפן זה בכלל הסרטן הפריך, מלו רק רוצה שחקן שישי הוא עסוק בכלל בטיילר הירו

            1. טפו טפו טפו
              .
              עדיין מצחיק שאני צריך לעודד את לברון + ראס + מלו שכל אחד מהם תמיד רציתי שיפסיד, אבל אני אוהד חולצה וצבעים אלה החיים

            2. אתה מספר לי?הקאתי על עצמי פעמיים וחשבתי לחזור לטיפולים בכפר שאני מעודד את השיקוצים הללו

            3. חחחח אני הפוך – צריך לעודד את הלייקרס 😀
              ברוך – בראסל ווסטברוק תנוחם 😂😂😂😂😂😂

            4. כולכם מוזמנים לכפר לשיקום טיפולי בנזעי חשמל ונזקי שוט, לאחר סיום האפיזודה

            5. אני נעול בכפר מאז שלברון הגיע. עדיין בבועה.

            6. חחחחח חנקתם 🙂

            7. בס"ד הרגתם אותי מצחוק

  13. הלייקרס מנצחים בקושי, עם משחק של כמעט 30 נקודות של כל ה"ביג 3", זה אמור להדליק נורות סופר אדומות.
    קייד עם 2מ14 מהשדה, זה דווקא נתון טוב. הוא צריך להיות אסרטיבי, מאמין שזה יראה יותר טוב במשחקים הבאים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט