שיקגו נגד פילי במפגש צמרת מזרח ועוד עשרה משחקים בליל רביעי/ צ'יקו

הלילה בליגה הטובה בעולם – פילי מאחרת את שיקגו, אינדיאנה את הניקס למפגש נוסטלגי משהו. ג"ס המרשימה תארח את הצרעות ולאמלו, דרבי טקסני. יאנג והארדן ראש בראש מי יסחוט יותר עבירות. דני אבדיה מארח את טורונטו וממפיס את דנבר.

קליבלנד (4-4) – פורטלנד (4-3): 1:00

באופן מפתיע דווקא הקבוצה החומה במשוואה היא המרשימה יותר מבין השתיים. השילוב של החמיישיה הגבוה אחד לצד השני יוצר התקפה שקשה לעצור במיוחד לצד שני הצעירים המהירים בקו הקדמי.
היא מגיעה אחרי ניצחון מול שארלוט ותרצה להמשיך ולהיות בחצי העליון של טבלת המזרח.

השנייה עדיין מתקשה להתניע, ליליארד פתח את העונה בעצלתיים – יש הטוענים שהוא מוריד מערכו לקראת טרייד, אחרים אומרים שזוהי פציעה שמציקה לו אבל מה שבטוח הוא עדיין מוסר נפלא 8.6 אס' לערב. הבלייזרס מגיעים אחרי הפסד למחליפי פילי.
אוקורו ולאב בחוץ הערב.

הימור: לילארד יתעורר דווקא הערב, פורטלנד ינצחו.

אינדיאנה (6-2) – ניו יורק (2-5): 1:00

אי שם בשנת 2003 עמד מאמן חדש על הקווים של האולם הצהוב, הוא פתח את העונה ברצף ניצחונות ובתום 15 המשחקים הראשונים הפייסרס עמדו על 2-13. 18 עונות אחרי אותו מאמן עומד על הקווים, אך המאזן המחמיא הזה בדרך להיות הפוך והפייסרס נראים לא טוב. אינדיאנה מגיעה אחרי ניצחון על הספרס

בצד השני, בעונתו השנייה בקבוצה טום תיבודו עם פתיחת עונה השנייה בטיבה בקריירה שלו אחרי שיקגו של עונת 11-12'. הניקס נראים טוב, קמבה ופורנייה מוסיפים לקבוצה עוד יוצרים ולצד החבורה הקשוחה מעונה שעברה יש לניקס מה למכור.
לאמב וורן וג'קסון בחוץ, ברוגדון בספק. נואל וגיבסון גם בספק.

הימור: מבחינת מאצ'-אפ לניקס יש הרבה פחות פצועים (בלי עין הרע, אחרת דובי ישלח אותי לעבודות שירות) והרבה יותר קשיחות לכן אני הולך איתם.

אורלנדו (6-2) – בוסטון (5-2): 1:00

קרב תחתית במזרח. בעוד לאורלנדו יש איכשהו עוד תירוצים, לבוסטון ממש לא. אחרי ההפסד הכואב לשיקגו הסלטיקס מגיעים לפלורידה כדי לנסות לפתור את הבעיות הפנימיות של הקבוצה ואולי ניצחון יחזיר אותם לדרך הניצחונות.
אצל אורלנדו פ. וואגנר נראה מעולה ועד כה נמצא בראש טבלת הרוקיז בנקודות. לצידו קול אנתוני עושה עבודה נהדרת ונראה כמו האלפא של הקבוצה. רק חכו שסאגס יצטרף לחגיגה ובמבה יוציא קצת מהפוטנציאל שלו וזאת קבוצה שיכולה להגיע למקום בפלייאוף, לא העונה אלא בעתיד.
בוסטון מתהדרת בשני שחקנים שקולעים מעל 25 אך רק עוד שני שחקנים שקולעים מעל 10. עוד חזון למועד אך כעת היא במקום העשירי וניצחון הערב יקדם אותה קצת במעלה הטבלה.

הימור: אורלנדו תפתיע ותנצח.

פילדלפיה (2-5) – שיקגו (1-6): 1:00

מובילת הליגה מגיעה להתארח בעיר אחוות האחים למפגש פסגה. הסיקסרס ירצו להמשיך את רצף הניצחונות שלהם על שיקגו שעומד 9 ניצחונות רצופים, בפעם האחרונה ששיקגו ניצחו אותם באטלר רשם טריפל-דאבל באדום.
פילי עדיין ללא סימונס שאף אחד לא יודע מה איתו, גרין שמתח את ההמסטרינג והאריס שבבידוד. אך למרות החוסר החבורה של ריברס נראית שמחה ומשחקת כדורסל טוב שמביא ניצחונות.
שיקגו בפתיחת העונה הטובה ביותר שלה מזה 25 עונות, כאשר דרוזן לוקח את תפקיד האלפא ולוין מסייע לידו.

Zach LaVine, James Harden React to Embiid, Simmons' All-Star Game Absence -  Sports Illustrated Philadelphia 76ers News, Analysis and More

מאצ'-אפ מרכזי: אמביד מול ווצוביץ'
הם נפגשו בעבר 11 פעמים, אמביד ניצח 6 פעמים וניקולה 5.
אמביד קולע 22.3 קוטף 11.2 ומוסר 3.4.
ניקולה עם 19.4, 10.7 רב' ו-4.5 אס'.

האריס וגרין בחוץ, כך גם קובי וויט ופטריק ווילאמס.

הימור: אני לא מאמין ששיקגו בראש הטבלה, ממש חזון העצמות היבשות שקמו להן והביאו את הגאולה לעיר הרוחות. אני לא מהמר על המשחק הזה אלא פשוט אהנה ממנו. מה שכן אמביד יקלע יותר.

וושינגטון (2-5) – טורונטו (3-5): 1:00

פעם נוספת שהקבוצות נפגשות העונה, בפעם הקודמת הדינוזאורים אירחו את המכשפים והיו מארחים נהדרים שפתחו את הלב ואת הצבע ונתנו לוושינגטון לנצח. הורביץ האיר פנים לדני, ודני החזיר במשחקו הטוב ביותר מבחינת נק'.
המארחים מגיעים אחרי הפסד לאטלנטה אך בסך הכל הם יכולים להיות מבסוטים מהמאזן שלהם עד כה בפתיחת העונה.
האורחים מגיעים ברצף של 4 ניצחונות ואחרי ניצחון על הניקס עם שיא קריירה של אננובי. ובסך הכל נראה שכל החלקים שם מתחברים, וזה מוביל אותם למאזן חיובי.
גיל בראטנס והצימורה בחוץ, כך גם פסקל בארנס ויוטה.

הימור: טורונטו יקחו את האירוח בבירה עד הסוף ויצאו עם ניצחון. דני יקלע דו ספרתי לראשונה העונה.

ברוקלין (3-4) – אטלנטה (3-4): 1:30

בארבעת המפגשים הקודמים הקבוצות עברו את רף 110 הנקודות ובמפגש הקודם זה נגמר בניצחון של ברוקלין אחרי הארכה ו-260 נק' משותפות (128-132).
את העונה הקבוצות פתחו בדישדוש כאשר טריי יאנג היחיד שמשחק (יחסית) טוב ואף אחד בקבוצה לא פוגע, ונראה שהוא והארדן שמנגד נקלעו למצב שהם נערי הפוסטר של החוקים החדשים.
אטלנטה מגיעה אחרי ניצחון על וושינגטון, ואילו ברוקלין מגיעה אחרי שתי ניצחונות רצופים.
קלקסון בחוץ אצל הרשתות, קולינס בוגי ויאנג בספק אצל אטלנטה.

הימור: משחק מלא בנק', לפחות של ברוקלין שתנצח ותוסיף עוד W במאזן הניצחונות.

ממפיס (3-4) – דנבר (3-4): 2:00

מפגש שני ברציפות בין הקבוצות שנמצאו עם אותו מאזן. במשחק הקודם מורנאט סובב, קפץ, חישמל והוביל את ממפיס לניצחון על ה-MVP המכהן.

ממפיס נראית רעננה, ואילו דנבר נראית רחובות. סתם, פשוט ממפיס תוססת ונראית נהדר למרות הפציעה של ברוקס. לעומת זאת דנבר צוברת ניצחונות אך זה נראה מאומץ מדי ולא משכנע.
בשתי הקבוצות הפצועים הקבועים לא ישחקו, ברוקס מארי וקנקר.

הימור: כל עוד מוראנט ממשיך ככה אי אפשר לעצור אותו. ממפיס מנצחת.

מינסוטה (3-3) – קליפרס (4-2): 2:00

מינסוטה נראית טוב לא מדהים אבל טוב. משהו שאי אפשר להגיד עליה מאז 2017. לעומת זאת הקליפרס חזרה אחורה בזמן לתקופת הלוזריות שלה והם אי שם מאחורה בטבלה.
הזאבים מגיעים אחרי שתי הפסדים ואילו הקליפרס הצליחו לנצח בפעם השנייה העונה.
איבקה מוריס ופרסטון בחוץ לצד קאווי, אצל מינסוטה ראסל בחוץ בברלי בספק.

הימור: הזאבים עדיפים והם יקחו.

סאן אנטוניו (5-2) – דאלאס (3-4): 2:30

בצד אחד מאמן ותיק עם קבוצה צעירה שנלחמת על כל ניצחון בשיניים. בצד השני של הדרבי יש מאמן חדש עם קבוצה שרצה כבר כמה עונות ביחד ולמרות מאזן חיובי הם רחוקים מלהרשים. מארי לוקח את המושכות אצל פופ כאשר לצידו ג'ונסון וויט מצטרפים ליחידה הצעירה.
דאלאס מגיעים אחרי הפסד למיאמי אתמול, ספרס מגיעים אחרי הפסד לאינדיאנה.
דאלאס תחסר את קליבה, פורזי וברק בספק. כך גם מקדרמונט בספרס

הימור: הפסד שני ברציפות לדאלאס.

גולדן סטייט (1-5) – שארלוט (3-5): 4:00

קרב מעניין בין מובילת המערב לבין קבוצת אמצע-טופ מזרח. גולדן סטייט חוזרת לקדמת הבמה והיא נראית מעולה, עם הפריחה של פול והחזרה של גרין לעניינים היא מצליחה ליצור מארג קבוצתי מעניין שנותן הרבה תקווה לאוהדים.
בצד השני שארלוט פתחה את העונה טוב אך אחרי ההפסד האחרון המאזן נראה פחות טוב. ברידגס מתקדם נהדר בתור "השחקן המשתפר", לאמלו ממשיך למסור נהדר והקבוצה נראית טוב מאוד. נראה שברוגו עושה עבודה טובה עם חבורה די צעירה ובעלת פוטנציאל.
וויסמן וקלי בחוץ אצל הצהובים, התכולים יגיעו בריאים.

הימור: גולדן סטייט תמשיך את הרצף

סקרמנטו (4-3) – פליקנס (7-1): 4:00

המשחק האחרון של הלילה הוא גם החלש שבחבורה, מפגש בין המלכים שדי מתקשים לנצח לבין ניו אורלינס שלא מצליחים כלל לנצח, והם נמצאים במקום האחרון בליגה.
אינגרם וציון גם הלילה לא יעלו לשחק אצל השקנאים ואילו אצל המלכים אין פצועים.

הימור: סקרמנטו.

לפוסט הזה יש 106 תגובות

  1. תודה רבה!
    מעריך שוושינגטון יקטעו את רצף הנצחונות של הקנדים.
    למישהו יש מושג או הערכה מתי קליי ת'ומפסון חוזר?

  2. לאן הגענו, כשאנשים שקולים ונבונים יכולים להמר על ניצחון של אורלנדו על הסלטיקס, ועדיין להיחשב כאנשים שקולים ונבונים? הבעיה, כנראה, היא לא באנשים השקולים, אלא בסלטיקס הכושלים.

    תודה רבה על הפוסט, שחר

  3. הסלטיקס חשבו שזה היה רעיון טוב להביא את הורפורד וריצ'רדסון , בעצם מה שפילי עשו לפני שנתיים ונכשל כשלון חרוץ.
    כדי לוודא שזה יהיה כשלון חרוץ בראד סטיבנס החתים את עוזר המאמן של פילי באותה עונה אידוקה שהיה עוזר המאמן אחראי על ההגנה וגרם לקבוצה עם מגינים כמו אמביד,סימונס,טייבול,הורפורד להראות כמו הגנה זבל

    כל הכבוד בוסטון

    1. ליגה שמעסיקה דבילים לא ייאמן, איך הגופה של ריצ’ארדסון עדיין בליגה לא מובן לי, אודוקה בא לאמן רק בגלל שהוא שחור.

      1. טוב אחי, אתה באמת חושב שהבעלים וההנהלה יגידו לעצמם יאללה בואו לא נהיה קבוצה טובה עם טייטום ובראון אלא נתחיל להפסיד כי הכי חשוב עכשיו זה להחתים מאמן שחור?

      2. אור ניתנה הוראה מהליגה השנה לתת עדיפות לשחורים, אודוקה למזלו אחד מהם אם היה אסיאתי היה יכול לשכוח מהתפקיד . כל נמי שעבד תחת ברט בראון לא קשור לענף

        1. אני אמרתי בסוף השנה שעברה שכל המאמנים החדשים יהיו שחורים
          הנה הרשימה:
          Nate McMillan, Hawks. …
          Rick Carlisle, Pacers. …
          Ime Udoka, Celtics. …
          Jamahl Mosley, Magic. …
          Willie Green, Pelicans. …
          Wes Unseld Jr., Wizards. …
          Jason Kidd, Mavericks. …
          Chauncey Billups, Trail Blazers

          זה כמו הציור לילד בידיעות אחרונות לפני 30 שנה
          מי יכול למצוא את היוצא דופן?

          1. או, סוף סוף היחס בין הלבנים לשחורים אצל המאמנים מתקרב לזה שבין השחקנים
            (רק להבהרה, זו דרך מאוד עקומה בעיניי להסתכל על מאמן כדורסל)

  4. קליבלנד לדעתי תנצח היום כי פשוט לפורטלנד אין את הכלים ההגנתיים לעצור את גם את הגארדים שלה, ככה זה שלשתי הקבוצות יש גארדים שהם רק התקפיים, אבל דווקא הגבוהים של קליבלנד יתנו את הטון בהתקפה, אבל זה המשחק שבו לילארד יקלע לפחות 40, אין מי שיעצור אותו בצד השני.
    אינדיאנה מול ניו יורק ביום רגיל אני לוקח את ניו יורק בקלות אבל משהו מרגיש לי שהפעם אינדיאנה לנצח, אולי כי חייבת לנצח ואולי זה המומנטום מהמשחק הקודם.
    אם בוסטון לא מנצחת את אורלנדו, היא תהיה חייבת צד קיצוני מאוד, במיוחד שהיא משחק מול קבוצה שמאוד מתאימה ליתרונות שלה.
    לדעתי שיקאגו תטייל במשחק הזה אלא אם אמביד יתן משחק של 50+, אין לה את הכלים לעצור את הכלים ההתקפיים של שיקאגו במשך 48 דק'.
    שחקן המפתח בין וושינגטון לטורונטו הוא הארל אין לה את הכלים הגנתיים לעצור אותו שהוא בזון חוץ מזה אם ביל ודינווידי לא יהיו אגואיסטיים ויהיו יעילים אז הניצחון מובטח, אני לא קונה את טורונטו היא כמו סן אנטוניו קבוצה שרוצה להיות בפלייאוף אבל היא לא ברמה (אני יודע שהיא יותר טוב מסן אנטוניו אבל רק לשם הדוגמא).
    ברוקלין ואטלנטה יהיה משחק מעניין אבל לדעתי אטלנטה תצא עם הניצחון, לברוקלין אין את הכלים ההגנתיים לעצור את יאנג וקאפלה ולדעתי האנטר יכול לתת הגנה על KD, כל זה יכול להשתנות עם הארדן יתעורר על עצמו (סיכוי נמוך).
    במשחק הקודם הלכתי עם ממפיס וגם הפעם אני הולך, מוראנט הוא השחקן בכושר הכי טוב כרגע.
    בשביל מינוסוטה זה המשחק בשביל לצאת מהמומנטום השלילי במיוחד מול הקליפרס הגרועה להחריד.
    כנ"ל לגבי דאלאס היא לא נראית טוב בכלל ודונציץ חייב לתת שיפור רציני וכמו כן הוא צריך לגרום לקבוצה להיראות משופרת.
    גולדן ושארלוט משחק שיוויוני שבו גולדן תהיה עם היד למעלה, במיוחד עם קרי מתפוצץ
    ניו אורלינס היא הקבוצה הכי חלשה העונה וסקמנטו נראית לא רע כמו בדרך כלל אני הולך עם סקרמנטו

  5. עוד לילה קשוח של כדורגל וכדורסל לפנינו זה מתחיל עם ריאל מדריד בעוד רבע שעה עובר לאנגליות, משם יש לנו שעה התרעננות והשלמות. ואז מתחילים עם הNBA

  6. עכשיו שיש לטרסט צעצוע חדש בבית שעונה לשם מייק וויט, אני מאמין שהסיקסרס קצת יורדים אצלו בראש סדר העדיפויות, הבולס צריכים לנצל את השאננות הזאת ולנסות איכשהו בדרך נס לצאת משם עם הדאבליו. אין לנו באמת מישהו שיכול להתמודד עם אמביד הוא ידרוס אותנו כמו שהנרי ראגס דרס את האישה ההיא והכלב. אז ככה שגם בלי טוביאס, גרין וסימונס הם עדיין פייבוריטים מבחינתי.

  7. תודה על הפריוויו המצויין.
    חומר למחשבה:
    ב-9 מתוך 10 משחקים יש/מתפתח סיפור מעניין ברקע.
    המשחק היחידי ללא סיפור הוא סקרמנטו-נא שבו העניין היחיד בנ"א הוא המשקל העודף של ציון, ובחירת הדראפט שיקבלו.

    1. תודה חבר יפה מצדך אני מאוד מעריך את זה 🙂🙏🏻
      לגבי השקלים בקופה – כיוון שהתעקשתי להגיע להוצאה שתכניס את הספר לחנויות (בשונה מהוצאה עצמית) – אם יהיו שקלים – הם יהיו בעיקר שלה 🙂🙂 אפשר להגידשאני על חוזה רוקי 🙂🙂🙂

  8. אמנם באיחור של יממה אבל אלו הנתונים של באטלר מול לוקה מהלילה שעבר:
    באטלר שמר עליו כשש וחצי דקות במהלך המשחק, בזמן הזה לוקה קלע שלשה אחת (סה"כ 1-4 מהשדה) ושלוש זריקות עונשין. באטלר גם חסם אותו גורם לו לאבד כדור נוסף.

  9. תודה שחר.
    המזרח מרתק בינתיים. זה שיפור משמעותי. עצם זה שמשחק בין הקאבס לבלייזרס מעורר עניין, זה אומר הכל.

  10. אם אברי היה בכלל רואה איך הטיימלורד שלו חוזר לאיטו להגנה, וזה בתחילת משחק כשיש הכי הרבה אנרגיה…
    הילד דביל מושלם.
    איפה מאמן שיצעק עליו? אצל פופ זה לא היה עובר!
    בושה וחרפה עם הגנה כזו!

  11. שחקן שהכל אצלו קם ונופל על ביטחון, עם כל זריקה שהוא מחטיא יורד לו הביטחון, אבל הוא הרבה יותר מעורב בהתקפה.

    1. ל ההירובולס האלה וזריקות פנויות לגמרי שלא נכנסות.
      על משחק הזה רשום הפסד. כל גרוע, גם בהתקפה וגם בהגנה שמפליא שאורלנדו לא מובילה ב 70.

  12. מצד אחד הבוט נפטר מקמבה והביא את הורפורד חזרה וגם את שרודר.
    מצד שני הביא עוזר מאמן ואת ריצארדסון שהוא כלום ושום דבר….
    בינתיים זה כישלון, לפחות היה מביא 75% ולא 50

  13. הטומטום לא משחק אז הסלטיקס פתאוםפותחים פער 19.
    השחקן הכי טוב כרגע מבחינתי זה אל הורפורד.
    אודוקה צריך להשאיר את עלק קובי בחוץ עד שיהיה ניצחון ברור. להכניס אותו רק לגרבג בשביל סטט.

  14. הורפורד היה השחקן הכי טוב על המגרש ברבע השלישי. הוא הביא את הסלטיקס בעזרת ברון סמארט ושרודר ל 20.
    טייטם חזר ושוב לא בפוקוס. צריך לשבת עד הגרבג'

  15. עוד לילה ללא שינה כדי לראות את דוראנט
    עוד הנאה מכדורסל גדול שלו – 31 נק' בשלושה רבעים בכ-80% TS, תותח

  16. טוב אפשר להאשים רק את עצמנו אי אפשר להתחיל לשחק כל משחק במינוס 20 ואז לרדוף אחרי המשחק. צריך לתת את אותן האנרגיות מהתחלה עד הסוף.

    1. שיקגו זאת קבוצה לא טובה שמנצלים עונה רגילה של קבוצות בחצי הילוך
      כל פעם שישחקו נגד קבוצה טובה יפסידו.
      שיקגו נתנו בחירות דראפט וטונה של כסף לבסיס של דהרוזן וויצ'ביץ' ולונזו
      בדיחה של קבוצה. לא עוברת סיבוב ראשון
      משחק שלם ראיתי את לונזו 80 מליון דולר עומד בפינה ולא עושה כלום

      1. לא היה חסר הרבה שהבולס יעשו לכם כאן בוסטון הם פשוט תפסו יום רע מאוד, וגם ביום הזה הייתם מרחק זריקת קלאץ' אחת של סת' מלהפסיד את המשחק הזה. אתה מדבר איתי על חצי הילוך? הבולס פותחים כל משחק ברוורס. על איזה ניצול אתה מדיוק מדבר?
        .
        אני אהיה איתך הכי תאכלס? הסיקסרס זאת הקבוצה הכי פרימיטיבית ששיחקנו נגדם העונה. אם זה מה שיש לכם למכור אחרי כל כך אחרי כל כך הרבה שנים שאתם בעניינים נגד קבוצה שעוד מחפשת את עצמה, אז אני ישן טוב בלילה, וישן עוד יותר טוב כשאני יודע שמארק אברסלי וקרנישובאס מנהלים את ההצגה.

          1. ברור שזה מה שהוא שווה
            הנקודה היא ששחקנים ברמה שלו מקבלים פי 3
            לונזו מקבל 80 מליון וכל המשחק עומד בפינה , דהרוזן ולוין מחזיקים כדור כל הזמן
            למה הביאו את לונזו? להיות דני גרין עומד בפינה וזורק שלשותףהיו יכולים להחתים את דני גרין האמיתי בהרבה פחות כסף

            1. אין לי מושג. מה קורה עם האיש,שלי קובי וויט שמיובש אצלם? הוא יודע לתת צאקות מה3 יהפכו איתו במקום לונזו ליותר קטלניים.
              המזל שלנו שדני גרין נפצי מקווה שיפצע עד לסיום העונה

  17. פופ הבנזונה, פולטל לא משחק והוא מעדיף לעלות עם יובנקס בסנטר ותדאוס יאנג סנטר מחליף (!!!) רק לא לשחק עם לנדייל.
    שהוא אחלה סנטר שגם באמת יש לו כדורסל ויכול לקלוע.
    הקבוצה נראית זוועה, בלאגן, מהסגל הזה אפשר להוציא הרבה יותר והוא עושה סדרות חינוך.
    הבנאדם סנילי לגמרי.

  18. הארדן לא מצליח להגיע אפילו ל20 נק בלי הזריקות מהקו…

    הוא קולע העונה ב39 אחוז מהשדה

    טריי יאנג קולע ב41 אחוז מהשדה

    לוקה קולע ב42 אחוז מהשדה

    דמיאן קולע 35 אחוז מהשדה וגם הוא לא מגיע ל20 נק

    אצל כל הארבעה יש ירידה בסטט שאצל הארדן ודמיאן זה בגדול.

    חסרים נק מתנה מהקו לכולם😎

כתיבת תגובה

סגירת תפריט