שחזור הגמר של לפני עשור, סקרמנטו ינסו להקשות על יוטה ועוד בשלישי של NBA/ אינדיאני

עוד יום שלישי הגיע ואיתו לא מעט משחקים שמומלץ להתעדכן עליהם בבוקס סקור וכמה מסקרנים ששווה להעיף עליהם מבט. שעון החורף חיסל לגמרי את האפשרות לישון וגם לצפות במשחקים אז שימו לב שאם אתם עושים זאת שההשקעה משתלמת.

מהו האלבום הנשי הנמכר ביותר בכל הזמנים? טעות, זאת לא מדונה. גם לא ליידי גאגא ולא אריתה פרנקלין. מדובר באלבום של זמרת הקאנטרי שאניה טוויין come on over שביום רביעי יחגוג 24 שנים לצאתו ואיתו נלווה את ערב המשחקים הקרוב.

לפני כעשר שנים, אולי יותר, הייתה הופעה של פרינס במדיסון סקוור גארדן, אולם הבית של ניו יורק ניקס. האולם, שמאכלס בכל שנה כמות נכבדה של הופעות מוזיקאים מהשורה הראשונה, הפך להיות באותו הערב המגרש הביתי של אחד המוזיקאים הגדולים ביותר שידעה האנושות.

בהופעה, כך שמעתי מכלי ראשון, עמד ליד הבמה סל שמשמש על פי רוב לאימונים ומשחקים. לאחר ביצוע כמה שירים פרינס, שידוע בדייקנות הפרועה שלו ויותר מכך בקומתו הנמוכה (1.6 מ'), לקח כדורסל מהבמה וזרק. הכדור נכנס. לאחר עוד כמה ביצועים, שוב הוא לקח את הכדור וזרק לעבר הסל שליד הבמה. הכדור נכנס. כך קרה לא פעם אחת ולא פעמיים כשהוא מסיים את ערב ההופעה שלו בלי החטאה אחת בלבד.

לאחר בירור קצר ופגישה מקרית עם עוד מישהו שהיה בהופעה, נאלצתי להודות שהדבר אכן קרה. שתי האהבות הגדולות שלי התמזגו לסיפור קסום ומוזר שמעורר אותי לא פעם לחשוב על הקשר בין שני התחומים האלה שאני מוצא אותם דומים ושונים כאחד.

מה מבקש מי שקונה כרטיס להופעה, מאזין לאלבום, רואה סרט או הולך לראות משחק? מה משאיר אנשים בארץ ובאירופה טרוטי עיניים מול משחק בין סקרמנטו למינסוטה? האם מדובר ברצון להיות קרוב לשלמות כלשהי, לתחרותיות ברמה הגבוהה ביותר, להזדהות עם אנדרדוג או עם המנצחת? כמובן שאין תשובה לשאלות כאלה, אך ניתן לעמוד על נקודות מסוימות שיכולות להבהיר יותר את הסוגייה שלעולם לא תימצא לה תשובה חד משמעית. עבורי לפחות, אחד הדברים המשותפים לכל אלה קשור בתחושת הפליאה שלפעמים עולה במהלך משחקים. בין אם זה באזר ביטר, מהלך קבוצתי מהיר וקטלני או שמירה על שחקן בלתי אפשרי, כל אלה לפעמים מוציאים לי מהפה "וואו" קטן או גדול שלפעמים יהיה מלווה בקפיצה מהכיסא. הצפייה במשחק מראה בפניי משהו רחוק מהכורסא שלי שעדיין מצליח להשפיע עליי, להעלות תחושות בצורה חדה ובהירה. כאוהד פייסרס אני יכול לומר שכל ניצחון על קבוצה מהטופ של הליגה תבטיח לי כמה שעות של אופוריה. מה טיבה של אותה פליאה? ננסה לעמוד על כך בשבוע הבא.

ועכשיו, כדורסל:

01:00     דטרויט פיסטונס (5-1) – מילווקי באקס (4-3)

הביתית

בניגוד ליריבה שלה הערב דטרויט מגיעה כשהיא עומדת בציפיות ממנה בתחילת העונה. מלבד הניצחון הבודד שלה מול אורלנדו הקבוצה שנמצאת עמוק בבנייה מחדש לא ממש הגיעה למשחקים עם התקפה במקום האחרון בליגה (96.2 נק' למשחק) ו"כוכב" בדמות ג'רמי גראנט שקולע 16 נקודות למשחק באחוזים מזעזעים (35.5% מהשדה, 25% לשלוש). חוץ ממנו דטרויט ממשיכה להיות פח הזבל של הליגה עם שמות כמו ג'וש ג'קסון וקלי אוליניק שפעם שיחקו בקבוצת כדורסל אמיתית. נקודת האור היחידה היא שחקן השנה השנייה סאדיק בי שמנסה להשתפר מעונת הרוקי ויכול לעשות את זה בלי כל מיני רעשי רקע כמו מחויבות לנצח. כך או כך הוא בספק קל להערב.

האורחת

אני לא אתפלא אם בודנהולצר וצוות האימון סימנו את המשחק הזה וחיכו לו כל כך. האלופה פתחה את העונה עם לוח משחקים קשוח וחוץ ממשחק הפתיחה הייתה צריכה לעבוד קשה בשביל לנצח או לפחות להישאר במשחק. האיילים באים אחרי שלושה הפסדים רצופים למינסוטה, סן אנטוניו ויוטה. הנתון המעניין לאחר 7 משחקים: הבאקס נמצאים בחצי התחתון של הטבלה בכל הקטגוריות המרכזיות. איך זה קרה? קודם כל, פציעות. כשלופז בחוץ מתחילת העונה ובהיעדרו של מידלטון מהמשחק הקודם וגם הנוכחי די הגיוני שיאניס יתקשה בלי שניים מהשחקנים איתם הוא מתואם. בהיעדרם הוא מוביל את הקבוצה בנקודות, באסיסטים ובריבאונדים אבל לא יכול לחפות על שניהם בקליעה לשלוש, אלמנט קריטי בהתקפה של הבאקס שמדורגים במקום ה 22 באחוזים לשלוש עם 31.9% בלבד (בעונה שעברה הקבוצה עמדה על 38.9%). גם בתחום הזה מילווקי סובלים מחוסר בקלעים כשגם ג'רו הולידיי ודיוונצ'נזו יושבים על הספסל. מה זה אומר? לא נראה לי שהרבה. נפילת המתח והעייפות מעונת האליפות שווה כמה הפסדים בעונה הרגילה, בטח במשחקים הראשונים שנוטים להיות מבולבלים יותר ופחות מתואמים. מתישהו ההתקפה תתיישר לממוצעים שאנחנו רגילים אליהם והשאלה הגדולה תהיה סביב ההגנה הלא-טובה משבעת המשחקים האחרונים. בעונה הקרובה זה נראה שכמעט כל משחק הולך להיות אתגר הגנתי כך שהצד הזה של המשחק יהיה חייב שדרוג ככל שהעונה תתקדם. בלי שום קשר לכלום מילווקי משחקת הערב מול דטרויט והיא הולכת סוף סוף ליהנות קצת בדרך למאזן חצוי 8 משחקים לתוך העונה. מלבד הפצועים לעיל יאניס בספק קל

עוצרים בווגאס: לדטרויט לא בוער לנצח, והיא לא, גם אם הייתה ממש רוצה. באקס ב 23.

01:30     דאלאס מאבריקס (2-4) – מיאמי היט (1-5)

הביתית

לוח משחקים קל עד כה הוביל את דאלאס למאזן הנאה שלה כאשר היא מנצחת 4 מ 5 האחרונים ומפסידה רק לדנבר העדיפה בהרבה. הבעיה? היא עשתה את זה בעיקר דרך ההגנה שמדורגת שישית בליגה וממש לא דרך ההתקפה עם 98.3 נקודות למשחק בלבד. לשמור על קבוצות כמו יוסטון וסן אנטוניו זה לא באמת חכמה, היות ומדובר בקבוצות שמספיק פשוט לקלוע יותר מהן, לא משימה קשה מדי. ההתקפה המקרטעת של המאבס לא תספיק מול הקבוצות הטובות בליגה והלילה היא תעמוד בפני אחת כזאת. מיאמי מגיעים בכושר נהדר ויותר מכך עם ההגנה הטובה בליגה עד כה וכפי שזה נראה לוקה עדיין לא מצא את הידית לשלוש, פורזינגיס פצוע כהרגלו ואין צוות מסייע מספיק טוב. המשחק של דאלאס מבוסס הבידודים לא יספיק כשאין מי שיעזור ללוקה ויותר מכך כשאין מי שיזרוק לשלוש. דאלאס בבעיה. החד-קרן כאמור בחוץ.

האורחת

איזה כיף לראות את מיאמי משחקת כדורסל. עם הפסד אחד לאינדיאנה בהארכה הקבוצה נראית מתואמת להפליא בשני צידי המגרש, התרומה של לאורי קטנה אבל משמעותית ותגדל ככל שהעונה תתקדם, שלושה שחקנים עם למעלה מ 20 נקודות למשחק ומקום ראשון בליגה בקליטת ריבאונדים. אדאביו שנעדר מהמשחק הקודם צפוי להיעדר גם מהמשחק הנוכחי אבל לגבי המשחק היום זה לא באמת משנה. מוריס עד כה טוב מאוד בהגנה ועם באטלר ופי ג'יי טאקר שימררו ללוקה את החיים מיאמי אמורים לאת עם ניצחון קליל הערב.

עוצרים בווגאס: אל תתבלבלו מהמאזן של דאלאס, זה הולך להיות חד צדדי. ולוואי ואתבדה. מיאמי ב 17

03:00     יוטה ג'אז (1-5) – סקרמנטו קינגס (3-3)

הביתית

אין כל כך הרבה מה להוסיף על יוטה. גם השנה הם הולכים בכל הכח על המקום הראשון במערב בתקווה שיישאר להם כח לפלייאוף. השיטה: מיטשל קולע תפוקה קבועה של נקודות. גובר חוסם את הצבע וקולט ריבאונדים (17.2 ריב' למשחק, 4.2 ריב' התקפה!) ההשערה הסבירה היא שאחד מהקלעים יתפוס יום טוב ויקלע את השלשות וג'ורדן קלארקסון מורשה לבצע בידודים מפעם לפעם. פשוט, חכם, צפוי. הקבוצה נמצאת במקום האחרון בליגה בחלוקת אסיסטים ולטוב ולרע היא ממש לא הולכת להיות קבוצה של הנעת כדור וחיתוכים לתוך הסל, בטח כשגובר חונה שם עם הפג'ו שלו. כרגע אף אחד מהשחקנים לא עובר את ה 32 דקות למשחק ועדיין הקבוצה בלתי עצירה כרגע כשההפסד היחיד שלה היה לבולס הקשוחים. הלילה היא הולכת לפגוש קבוצה בינונית עם מאזן חצוי ולא מעט סימני שאלה סביב המשך העונה, והיא אמורה לצאת עם ניצחון קל. אם גובר ושאר הקבוצה יצליחו לקלוט ריבאונד התקפה ולהשיג כמה שיותר פוזשנים הקליעה היציבה של בוגדנוביץ' ואינגלס, ההגנה של גובר ורויס אוניל אמורה לעשות את העבודה. זה לא משחק שייתן לנו אינדיקציה לגבי היכולת של הראשונה במערב בעונה הקודמת.

האורחת

מסכנים הקינגס. לוח המשחקים של פתיחת העונה הפגיש אותם עד כה עם קבוצות עילית במערב והעובדה שהם נמצאים עם מאזן חצוי ראויה להערכה. קשה מאוד לקבוע בשלב הזה האם הטריו של פוקס, בארנס והילד מספיק מול הליגה של השנה אבל אין ספק שמלחמה יש שם. למרות המשחקים הקשים סקרמנטו הפסידה רק משחק אחד בדאבל פיגרס (לג"ס ב 12 נקודות) כששאר המשחקים היו מותחים לפחות עד הדקה האחרונה. איך היא עושה את זה? ריבאונד. האריסון בארנס עומד עד כה עם 10.3 ריב' למשחק וכמעט 3 בהתקפה. הפורוורד הקשוח ריצ'ארד הולמס מתברר כפנינה אמיתית כשהוא קולע ביעילות מדהימה על מעט זריקות (71.4% מ 9.3 ניסיונות מהשדה) ומביא את הקשיחות שהייתה (ועדיין) חסרה לקבוצה. הערב הוא יצטרך לעבוד קשה מול גובר והמיני-מאצ'אפ ביניהם יכול להכריע לאן נושבת הרוח במשחק הזה, כשכל עזרה מטריסטן תומפסון תתקבל בברכה. משחק שווה מאוד לצפייה בשעה נוראית בעקבות שעון חורף ימ"ש.

עוצרים בווגאס: יוטה פשוט טובים יותר, אבל יהיה משחק. ג'אז ב 7.

04:00     פיניקס סאנס (3-2) – ניו אורלינס פליקנס (6-1)

הביתית

לא נראה לי שאפשר לומר שהסאנס התחילו את העונה. הקבוצה די מעופפת ומחכה להיכנס לקצב כשברקע היא משחקת כמה משחקי כדורסל שבחלקם היא מתחילה להזכיר את סגנית האלופה משנה שעברה. דאגה? לא נראה לי שבמקרה הזה. מדובר בקבוצה שרצה עוד שנה עם אותו הרכב ופחות או יותר עם אותם כלים על הלוח. קצת כמו האלופה אפשר לומר בסבירות גבוהה שבעוד כמה שבועות נשכח בכלל שהקבוצה פתחה רע. אחת השאלות שאולי כן צריכה להישאל היא היכולת של כריס פול. הבחור מזדקן והקריירה שלו הוספדה כבר כמה פעמים אבל לעונה הנוכחית הוא לא ממש הגיע. הוא אמנם מעמיד ממוצעים לא רעים עם 10.6 אסיסטים למשחק אבל רק         12.8 נקודות בפחות מ 10 זריקות מהשדה. בזהירות גם אזכיר שהוא עם מדד ה +- הגרוע בקבוצה כשהקבוצה ב -7.6 נקודות כשהוא על המגרש. סטייה סטטיסטית? זאת, לדעתי, השאלה המרכזית שפיניקס צריכה לשאול. כמה כיף שיש משחק מול הפליקנס.

האורחת

לא משנה כמה גבוה היית בכיתה ד', אם הפסקת לגבוה בבר-מצווה תגיע לגיל 30 כשכל החברים שלך עוקפים אותך בראש. בשלוש מילים: ניו אורלינס פליקנס. הבנייה האינסופית של הקבוצה הזאת מאז עזיבת דייויס הייתה אמורה להסתיים השנה עם דיבור חזק על שלבי פלייאוף מתקדמים. אז לא. אני מאוד מחבב את וולנצ'ונס ודבונטה גראהם הוא באמת בחור חביב. אבל כמו שאומר הפתגם העתיק: זאיון בחוץ, אינגראם כנראה בחוץ, וגם גראהם כנראה לא יתלבש. צריך שחקנים בשביל לשחק כדורסל.

עוצרים בווגאס: ותודה ששאלתם. פיניקס ב 20.

04:30     לוס אנג'לס לייקרס (3-4) – יוסטון רוקטס (5-1)

הביתית

הקרקס הנודד של LA מגיע הביתה עם רשימת פצועים שלא תבייש את ההרכב הפותח של המשחקים הפראלימפיים. המזל הוא שהם מצאו את הזמן הנכון לנוח כי הערב מחכה להם המשחק השני בתוך יומיים מול יוסטון החלשה. בגדול, הלייקרס נראים טוב, בעיקר התקפית. הקבוצה לקחה את רעיון העונה הרגילה של הנטס בעונה הקודמת ומקדישה מעט מאוד מחשבה על החלק האפור של המגרש, שם היא חוטפת לא פחות מ 112 נקודות ללילה. הצד השני? היא קולעת בדיוק 0.6 נקודות יותר, מקום חמישי בליגה. אין ספק שלוח המשחקים הנח הוא זה שסידר להם 4 W מתוך 5 המשחקים האחרונים וכנראה שגם הניצחון הדי מובטח הלילה לא יאמר לנו שום דבר על היכולת של הקבוצה ללכת עד הסוף העונה. כרגע, כל השחקנים עושים בדיוק את מה שהם יודעים לעשות. לברון עדיין בלתי עציר בחלקים מאוד גדולים של משחקים, דייויס הוא שחקן שפשוט צריך להסתכל עליו ולא להאמין שדבר כזה יכול לקרות, ראס מכדרר וזורק, מכדרר וזורק, כרמלו רק זורק. שילוב של ג'ורדן או האווארד? אין (מקום 25 בליגה בריבאונדים לקבוצה גדולה יחסית). משחק קבוצתי? לא בדיוק, כשהאסיסטים שווסטברוק מחלק נוטים להיות יותר לשלשות מאשר להנעת כדור. אם כן גבירותיי ורבותיי, גם הלייקרס עוד לא ממש החליטו מה הם רוצים להיות אחרי 7 משחקים. מזל שיש עוד 74. הווארד בספק, דיוויס בספק קל, לברון בספק.

האורחת

אין הרבה מה לומר על יוסטון מלבד זה שכריסיטיאן ווד שחקן לא רע בכלל. הקבוצה נמצאת עמוק בתוך הבנייה מחדש ולפעמים גם טיפה מקשה על היריבות שלה אבל כרגע אין תכנית באופק להתחרות על משהו מלבד בחירת לוטרי. הניצחון היחיד שלה היה על הת'אנדר שנמצאים בתחתית הטבלה בליגה ומעבר לזה הצליחה להשאיר את הלייקרס ההתקפיים על 95 נקודות בלבד במשחק הקודם. כמה חבל שהם שכחו גם לקלוע.

עוצרים בווגאס: לא משנה מי ישחק, הלייקרס סוגרים סוויפ במיני-סדרה הזאת. LA ב 15

ולסיום, קצת שואו:

לפוסט הזה יש 112 תגובות

  1. תודה אינדיאני,
    לדעתי הלייקרס נראים לא טוב עד כה. הם איכשהוא מנצחים לפעמים, אבל הקבוצה די בבלגאן, גם בגלל הפצועים, וגם בגלל שקשה להכניס את ראס לתוך המארג, נראה מה יהיה בשבועות הקרובים

    1. שחר, כששליש מהליגה בטאנקינג והכסף על הריצפה, ומהשאר הרוב גם לא מבריקים אז הלייקרס יכולים לישון בשקט.
      הם יגיעו לפלייאוף בכל מקרה. ושם כשהכוכבים טריים הם לדעתי הפייבוריטים

  2. תודה אינדיאני, קיבלת ערב קשוח ומשמים של משחקים, דטרויט יוסטון וניו אורלינס הם הקבוצות החלשות בליגה, שגם החברה מהשכונה של שמעון יכולים לנצח אותם אם תופסים יום, לכן נצחונות קלים לליקרס סאנס ומילווקי
    .
    . מילווקי איבדה הרבה מאיזון שלה בפציעה של הולידיי. יאניס שלא ישחק היום עשה קפיצה מדהימה ביכולת כדרור ומסירה שלו הקליעה עדיין אבל הוא סמל למקצועיות ולהתמדה.
    .
    מיאמי פשוט נראית פנטסטי בעוד מצבה של דאלאס בכי רע, לאורי הפך את הקבוצה שזחלה על המגרש עונה קודמת לקבוצה שרצה וזה פשוט מהנה לצפייה.
    .

  3. אגוז קשה קיבלו הערב המבריקס, מיאמי בהחלט גדולה עליהם בכמה מספרים.
    תודה רבה בהצעת הפריוויו המצויין

  4. מילווקי
    מיאמי
    יוטה
    פיניקס
    לייקרס
    סקרמנטו בהחלט יכולים לתת פייט, אני צופה יום גדול של פוקס והאלי, אבל זה לא יספיק

  5. תודה אינדיאני אחלה פריוויו.
    אין מצב שזה האלבום הנשי הכי נמכר בכל הזמנים. אין מצב. מוזיקה הכי בנאלית שיש אבל שיהיה. הכי אהבתי את הקטע לייב בסוף לפני שהיא שרה … :)) אחלה רוק.
    טוב לעצם העניין זה נראה כמו הלילה הכי חד צדדי שהיה עד היום משחקים קלים לחיזוי לכן אני מהמר את ההימור הכי בנאלי שיש:
    דטרויט
    פליקנס
    סקרמנטו
    דאלאס
    יוסטון.
    אם אני צודק באחד מהם יצאתי צדיק ביי.
    שבת שלום.

  6. בוא נצפה בילד קניגאהם, צריך הכנה נפשית כדי לצפות בדטרויט אחרי ליגת האלופות כמו לאכול פרכית אורז אחרי סטייק

  7. קיליאן הייז זה שחקן שלא בטוח שיש לו מקום בליגה הישראלית
    . קניגאהם רב עם סטריואט על ריבאונד הגנתי והכדור יוצא החוצה

  8. למרות שקניגאהם שובר את הסל המשחק הוא הולך להיות שחקן שחקן, היכולת שלו ליצור הפרדה מהמגן היא פנטסטית , רציתי לראות אותו מוביל כדור בהתקפת מעבר וחצי מגרש במקום הדפוק הייז. (קניגאהם מקבל את הכדור על ה3 בפינה ומתחיל התקפות חצי מגרש משם, יש לו גם תנועה ללא כדור ומסירה.

  9. הכדורסל של מיאמי פשוט תענוג לצפיה כדור טס מיד ליד פיקאנדרול,הנד הוף לקלעים, דאלאס זה רק דונציץ שמחייב דאבל טים ומסירה .

  10. מה שלוקה עושה לא ייאמן איזה נכים יש מסביבו פשוט עצוב, מיאמי מנסים עליו הכל אפ הוא פשוט מחסל אותם.
    .
    אשך אתה יודע טעינו לא הכל רקוב בדטרויט יש להם אחלה מעודדות

  11. קניגאהם אפילו לייאף לא קולע היום לא ייאמן, ההגנה של מיאמי לא קיימת אין עזרה מהווק סייד בחדירה. מישהו עוד צופה או שאני מדבר לעצמי?
    .

    1. אני גם בדאלאס מיאמי…
      מדהים התרגיל חוץ שלהם – לוקה מוציא לקולי סטיין על קשת השלוש, רץ החוצה ומקבל את הכדור חזרה להתחיל התקפה

  12. מיאמי מובילים הכדורסל ההתקפי שלהם פשוט יפהייפה, אח היו קולעים את בלייאף זה היה מזמן ייתרון דאבל פיגרס לטובתם. ההגנה לא משהו הערב ספלורטאה מנסה הכל על לוקה ללא פתרון, היכולת של לוקה לעבור שומר ולמסור לכל שחקן על המגרש הופכת אותו לכמעט בלתי אפשרי לשמירה

  13. מיאמי חובת צפייה העונה איזה קבוצה, כמות החיתוכים והתנועה ללא כדור פשוט לא ייאמנת, כולם נעים ללא כדור, הקבוצה טסה מאז שלאורי הגיע , רוב הזריקות שלהם חופשיות .

  14. מיאמי במתחילה מהלך בהנד אוף יפהפיה שהסנטר מתגלגל לטבעת, בצד השני לוקה עם סטפ בק מה3 ועוד סל בלתי אפשרי, טיילר הירו רותח

    1. בלעדייך היה עצוב ומנוכר בבלוג באתי לעזוב צריך את שמעון המניאק גם שבלואד מנגמנט, עושה לי סימונס עם הבעיות מנטליות

    1. האכיל לקרדה מקווה שפילי יפיעילו את הביטוח לבדוק על הבעיות המנטליות״ של השמוק. העיקר שני הצדדים אשמים …

  15. יש קבוצה בפלורידה בדגש על "קבוצה!" .
    כל הכבוד שהירו לקח את עצמו בידיים ,חשבתי שהוא הולך להיות עוד אחד שינוח על "זרי הדפנה" המצומצם שלו עד לסוף הקריירה.
    .
    מצד שני לוקה "אני עושה הכל" דונצ'יץ' ….זה לא יעבוד לצערי.

    1. זה נהיה ממש מוגזם וממש דוחה בדאלאס. לא משנה כמה הם נגרים סביבו, הם עדיין שחקני כדורסל.
      אני מאשים את קיד המטומטם שאין לו אף קלף של אימון בשרוול, אבל גם את לוקה שזורם עם זה ונראה שנהנה לשחק לבד ולהפסיד.

    2. מדוייק, 8 הפרש 17 אסיסטים אין סוך תנועה ללא כדור, הכדור טס מיד ליד עד שמוצאים את המיסמאץ, פיקאנדרול הנד אוף חיתוכים משחק מעבר הכל ברמה סופר גבוהה, אם הם לא מחטיאים ליאפס המשחק היה נראה כמו המקביל של מילווקי. תענוג של קבוצה, בצד השני דאלאס של דונציץ זה בדיוק כמו יוסטון של הארדן, שחקן מדהים אבל לא כדורסל.

  16. דאלאס ויוסטון של הארדן אותה קבוצה שחקן אחד סופר כשרוני מחזיק כדור רוב הזמן והשאר סטטים, זה לא כדורסל

  17. מיאמי הפסיקו לעשות תנועה ללא כדור התחילו לשחק ISO ואיבדו את כל הייתרון שלהם,ברונסון במו מדיו מחזיר את דאלאס למשחק

  18. מיאמי נראית נהדר. התקפה זורמת והכדור עובר מיד ליד בצורה מרשימה, בהגנה קשוחה ובלתי מתפשרת, בעיקר בתוך קשת השלוש. עדיין נראה שהם לא משתלטים על קו השלוש.

  19. בחרו מתעקש על זריקות סופר קשות לא מובן לי יש זמן בשעון מה אתה מתעקש על פלואטר מחצי מרחק מהצד על שומר

  20. הקבוצה נצחה את השחקן,מיאמי מדהימים והכדורסל שלהם זה חובת צפייה.
    פתחו את הליגה בסערה וצריך רק לקוות שיוכלו לשמור על זה ולא שרפו את עצמם מהר מדי, זה עונה ארוכה והמטרה להגיע לשיא לקראת מאי.
    .
    מצבה של דאלאס לצערי בכי רע אני לא רואה עתיד וורוד למרות דונציץ אין שם קבוצה הכל שחקן אחד וצוות נגרים סטטים ומאמן דפוק שאומר לו ללכת הירו בול

  21. את הלייקרס מול החובבים של יוסטון אני כבר אשלים מחר ליגת האלופות עייפה אותי ועיניים נעצמות כבר, לילה טוב לכולם.

  22. השופטים דפקו את הקינגס 3 פעמים ברצף ביטלו 2 זריקות לבאדי בצאלנג שלדעתי הייתה עבירה אחכ בכדור ביניים ריישון לקח אותו ואמרו לא בצדק,שקפץ לפני ונתנו כדור ליוטה יוטה לא הצליחו להוציא חוץ מיצל עף לחצי שלו ושרקו שריקת אוויר מוחלטת לדביון בהגנה עליו ואחכ חסימה נעה ברורה של גובר לאפשר לייאפ של מיצל. 4 טעויות רצוף

  23. השיקצה בפאסיב אגרסיב חחחח עומד ונותן לשנגון לחגוג בלייאפ גיילן גרין בקבוצה דפוקה לא מנצל כלל את האתלטיות עומד וזורק 3
    הכי דפוק זה פורטר גוניר חושב הוא בולר חחח שחקן נוראי יוסטון חייבים להיפטר ממנו הדבר הזה לא פוינט גארד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט