דני אבדיה באטלנטה! / רועי שושן

את הסיקור היום אני מקדיש כולו לאיש אחד, דני אבדיה והביקור הראשון שלו באטלנטה כשחקן וושינגטון!

דני אבדיה ורועי שושן

גילוי נאות, את דני אבדיה פגשתי לראשונה לפני שנה בזמן שהוא התכונן והתאמן לדראפט הNBA באטלנטה, נפגשנו כמה פעמים, צפיתי בכמה אימונים ושלו והוא הפך לחלק מהקהילה פה, הקורונה והסגרים בארץ השאירו אותו פה כמה חודשים טובים וכך יצא לי לעקוב מקרוב אחרי המסע שלו להגשמת החלום.

למי שזוכר לאטלנטה הייתה את הבחירה השישית והמון אנשים פה בעיר מאד רצו לראות אותו לובש את המדים של ההוקס, אבל אחרי שהוא נלקח בבחירה ה-9 על ידי וושינגטון חיכינו כולם ללוח המשחקים לראות מתי הוא יגיע לעיר, לצערו ולצערנו המשחקים נגד אטלנטה נקבעו לחלק האחרון של העונה, החלק שבו הוא כבר נפצע וסיים את העונה.

השנה לוח המשחקים זימן לנו מפגש מוקדם בין וושינגטון הדי מפתיעה אני חייב לציין עם מאזן 5-1 לבין אטלנטה הדי מקרטעת אני חייב לציין עם מאזן 3-3.

חיש חש ארגנו בקהילה הישראלית ערב "מורשת ישראלית", משהו שעומרי כספי בטח זוכר טוב מאד, זה הולך ככה: פניתי להנהלת ההוקס בבקשה לשמור לנו בלוק של כרטיסים, פנינו לקונסליה הישראלית בעיר שתעזור לפרסם וככה יצא שמעל ל-100 ישראלים היו הערב ביציע ועודדו את הויזראלי שלנו.

אז אם כן בואו נעבור לסיקור החימום של דני… ביציאה מחדר ההלבשה יצא לי לדבר איתו כמה דקות. הוא אמר שהוא מרגיש טוב סך הכל, שכושר המשחק שלו משתפר ושהוא מרגיש שהוא לאט לאט חוזר לעצמו אחרי הפציעה הלא פשוטה שהוא עבר, את החימום הוא התחיל עם כמה TEAR DROPS כדי להיכנס לקצב.

לאחר מכן הוא התחיל לעבוד על זריקות משלוש, כמו הרבה שחקנים אחרים בעמדה שלו, קליעה יציבה משלוש זה תנאי הכרחי בליגה של היום, את הזריקות דני בעיקר זרק מהפינה, לא מפתיע למי שרואה משחקים של וושינגטון, בדרך כלל שם דני מחכה כדי לקלוע את השלשה הפינתית.

משם הוא עבר לזריקות מחצי מרחק, בהתחלה עם כדרור אחד ועליה לסל ולאחר מכן בזמן שהוא משתמש בעוזר המאמן שהיה איתו בקונסטלצית פיק אנד רול, דני קלע באחוזים לא רעים בשני המקרים.

דני עובד על חצי מרחק

את החימום הוא המשיך בזריקות מהקו, משהו שהוא עובד עליו כבר תקופה ארוכה, זריקות עונשין זה עניין של תרגול וגם הוא יודע את זה.

דני עובד על העונשין

בסוף החימום חזרתי חזרה לאולם ונפגשתי עם כ-30 ישראלים והלכנו לכיון חדרי ההלבשה לחכות לשחקני וושינגטון ולייצר מעין מנהרת אוהדים, הייתה חוויה אדירה ודני לא אכזב וחילק כיפים לכולם.

מחכים במנהרה לדני והחברים
וושינגטון ביציאה מחדר ההלבשה

המשחק עצמו היה צמוד, אטלנטה שהובילה רוב המשחק ידעה לסגור עניין בסוף ולמרות שלדני היה משחק די טוב, 9 נקודות ב-80 אחוז מהשדה, 2 ריבאונדים, חטיפה וחסימה זה לא הספיק לוויזארדס שירדו למאזן 5-2.

דני בחימום לפני פתיחת המשחק

לסיכום, היה ממש כיף לראות את דני, הוא נראה טוב, חזק ומחובר מאד לחברים שלו לקבוצה, העיקר שישאר בריא וכל השאר יבוא לו עם עבודה קשה והמון נחישות שאיפיינו אותו בקריירה שלו עד עכשיו, במשחק הבא באפריל כבר נקווה לראות אותו מוריד 20 נקודות על הראש של גלינרי ושאר ההוקס, ואני אחזור לדווח לכם בעתיד הלא רחוק ממשחקים נוספים של אטלנטה.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. תענוג מתסכל לראות אותו, שומר בחסד ומקבל פירורים בהתקפה. שהוא על המגרש הקבוצה יותר טובה. לפחות אתמול היו לו שני חדירות אסרטיביות וסיומות יפות. לאן נעלמה החוצפה החיובית שהיתה לו? מה יש לפחד לטעות, כולם שם מחטיאים ומאבדים כל הזמן.

  2. הכל פנטסטי! איזו הפתעה חיכתה לי על הבוקר! אני כל כך מקווה שבריאותי תשתפר ואוכל בעצמי לחזור למשחק או שניים. אבל אתך בסביבה אין לי מה לדאוג.

  3. תודה רועי מעולה! כיף לקרוא, קיבלת את דני במשחק הכי טוב שלו בינתיים. עשה סלים של שחקן. נקווה שיקבל יותר דקות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט