פריוויו שני ליום שני / עומר בקאל

פריוויו שני ליום שני / עומר בקאל

תשעה משחקים יהיו היום בלילה, בואו נצלול פנימה:

שארלוט הורנטס (2-5) – קליבלנד קאבאלירס (4-3) (1:00) – 

אחרי שהדיווחים רמזו ששארלוט לא הסכימה לתת לברידג'ס, מיוצג על ידי ריץ' פול, הארכת חוזה של יותר מ60 מיליון לארבעה שנים עונת הפריצה של הפורוורד נראית הרבה יותר הגיונית והוא ממשיך להוביל את שארלוט בנקודות. שארלוט היא הקבוצה היחידה שמשחקת בק טו בק הערב אבל היא מגיעה אחרי ניצחון גדול על פורטלנד בהובלת לאמלו (27 ו7) וקלי אוברה (26, 5 אסיסטים ו6 שלשות) במשחקו הטוב ביותר במדי שארלוט. בין ברידג'ס, לאמלו, וושינגטון ואוברה שארלוט משחקת כדורסל מודרני, יורה מחוץ לקשת ועולה לסל והערב היא תפגוש קבוצה עם שלושה שחקנים מעל 2.13 מ' בהרכב הפותח כשביניהם שינסו להוציא אותה מהמשחק הרגיל שלה ולמנוע ממנה לקלוע ביעילות.

למרות פתיחת עונה טובה במונחים אישיים קליבלנד עדיין עומדת על מאזן שלילי. קולין סקסטון ממשיך להוביל את הקבוצה בנקודות (17.3) למרות שלא מציג מספרים התקפיים דומים לשנה שעברה ודריוס גארלנד מוצא את עצמו יותר בתפקיד עושה הפליימייקר העיקרי של הקבוצה (8.2) למרות שהוא מאבד את הכדור בכמות שערורייתית (4.6). הבשורה הגדולה של קליבלנד מגיעה מהבחירה השלישית שלה בדראפט, אוון מובלי. מובלי הוא השחקן הטוב במחזור שלו, 7 משחקים לתוך העונה ולא נראה שהוא הולך להאט. האתלטיות שם, הזריקה מחצי מרחק נכנסת מקאטצ' אנד שוט וגם תוך כדי תנועה והגמישות שלו עוזרת לו לסיים בטבעת ביעילות אבל התכונה החזקה ביותר שלו היא ההגנה. הידיים הארוכות שלו מגיעות לכל מקום, הוא זריז מספיק להתמודד עם כל גארד בסוויץ' וחכם מספיק בשביל לא ליפול לכל הטעיה. מובלי וקליבלנד ינסו לעצור את שארלוט ולהחזיר את הקבוצה למאזן שווה.

הימור: הגודל של קליבלנד ינצח בקרב שיוכרע כולו בטבעת ובצבע. לשארלוט לא יהיה את הכלים הפיזיים להתמודד עם מרקנן, ג'ארט אלן ומובלי. קליבלנד ינצחו.

נמצא בכל מקום על המגרש.

אינדיאנה פייסרס (6-1) – סן אנטוניו ספרס (4-2) (1:00) – 

ריק קרלייל והפייסרס פתחו את העונה בצורה הרעה ביותר שיכלו לדמיין. כשראיתי שההגעה של קרלייל לאינדיאנה בקיץ היא המהלך הגדול של ההנהלה הנחתי שנראה את המאמן הוותיק מבסס את ההתקפה שלו סביב סבוניס כפי שעשה ללוקה ודירק (הבדל כישרונות משמעותי אני יודע). אבל ההתקפה של אינדיאנה נראית רע יותר משנים קודמות, הנקודות של סבוניס בפוסט אפ נשמרו משנה שעברה והוא קולע אותן ביעילות גדולה יותר אבל כשברוגדן לא פוגע משלוש (28.6%) האופציה הטובה ביותר לקרלייל להשיג נקודות הוא דוארטה שעדיין נמצא בעונת הבכורה שלו בליגה. האקס פקטורים הגדולים של הפייסרס מתחילים לאט לאט לזלוג להרכב, לווארט וטי ג'יי וורן הם שני שחקני כנף שיכולים לעשות הגנה ולקלוע בלי להחזיק את הכדור הרבה בידיים. לווארט כבר עשה את הבכורה שלו העונה ולמרות 15 נקודות שלו ב15 דקות אינדיאנה עדיין הפסידו לטורונטו החלשה. עכשיו נשאר רק לראות האם עלייה במכסת הדקות שלו תוביל לתפוקה טובה יותר מההתקפה של הפייסרס.

החבורה הצעירה של פופוביץ' מגיעה אחרי ניצחון גדול על מילווקי בחוץ במחזור הקודם ולמרות שהרבה מאוהדי הקבוצה היו רוצים לראות אותה בתחתית הטבלה ובמעלה ההגרלה בדראפט, היא לא הולכת לוותר על משחקים. למרות שהימרתי על קלדון ג'ונסון בתחילת העונה כשחקן שמיועד לקחת את המקום הראשון בהרכב של הספרס מי שהחליק באופן הטבעי ביותר הוא ללא כל ספק דג'ונטה מארי. הגארד הצעיר קלע 16 נקודות ברבע האחרון מול מילווקי ביחד עם 2 חטיפות והוא כמעט רושם טריפל דאבל כממוצע עונתי שלו. יהיה מעניין לראות איך קלדון ג'ונסון יתמקד עם ההגנה על סאבוניס בפוסט והאם פופוביץ' יחליט לשלוח את העזרה אליו ברגע שהוא מקבל את הכדור ולתת לאינדיאנה לנסות את מזלם מחוץ לקשת.

הימור: משחק צמוד בין שניים מהקבוצות הגרועות ביותר בקלאץ' העונה אבל קאריס לווארט, שצפיתי לו עונה גדולה לפני גילוי הפציעה, ייתן לאינדיאנה את הקליעה הנוספת שהיה חסרה להם בתחילת העונה. פייסרס מנצחים.

פילדלפיה 76' (2-4) – פורטלנד טריילבלייזרס (2-3) (1:00) – 

הבשורה הגדולה ביותר שמגיעה מהמחנה של פילדלפיה היא שאמביד כבר לא מוגדר כסימן שאלה. אחרי שנפצע בברכו בתחילת העונה הסופרסטאר של פילי עלה לשחק למרות שלא היה כשיר במאת האחוזים, תוצאת לוואי של מצב הקבוצה עם בן סימונס. הקבוצה מגיעה אחרי ניצחון גדול על אטלנטה בו שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות. את אחת ההופעות הטובות שלו בעונה האחרונה נתן סימונס כשנעל את דמיאן לילארד כעת יהיה זה מאטיס תייבול שייכנס לנעליו כמגן העיקרי של הקבוצה בקו האחורי ביחד עם מקסי וגרין. 

הקבוצה של סי ג'יי מקולום? הגארד שאולי ימצא את עצמו במדי פילי עוד לפני פגרת האולסטאר גורם לדאריל מורי להתחרט על כל רגע שהוא לא לוחץ את ההדק על הטרייד. עם 24.3 נקודות על 43% מחוץ לקשת ואפילו חטיפה וחצי ו1.3 חסימות למשחק מקולום שומר את הבלייזרס עם הראש מעל המים העונה. עם משחק דומיננטי של אמביד יש גבול להתאמות שבילאפס יכול לעשות אבל במידה ונורקיץ' יצליח להאט את הכוכב הקמרוני לארי נאנס וקובינגטון מותאמים לשמירה על טוביאס האריס ותוך כדי יכולים לגרום לפילדלפיה להסתמך יותר על ההרכב המשלים שלה.

הימור: פילי תסתמך יותר מדי על סת' קארי וטייריס מקסי ולא תקבל מספיק התקפה מהצמד המשלים ומהצד השני לא תצליח לעזור את מקולום ולילארד, שיתחיל להראות סימני חיים. פורטלנד מנצחת.

A Ben Simmons-CJ McCollum Trade Makes Sense - Blazer's Edge
פילדלפיה תסכים לשחרר את סימונס עבור מקולום?

אטלנטה הוקס (3-3) – וושינגטון וויזארדס (1-5) (1:30) – 

ההוקס מארחים את וושינגטון הלוהטת וינסו להתאושש מההפסד לפילדלפיה בשבת במשחק בו אף אחד בקבוצה לא הצליח למצוא את הרשת (37.9% מהשדה) והקלע המוביל היה קאם רדיש שסיים עם 16 נקודות (טרה יאנג סיים עם 13 ו10). שתי הקבוצות נפגשו ביום חמישי האחרון, במשחק שהסתיים כבר ברבע השלישי ובו ההגנה של אטלנטה נתנה לארבעה שחקני וושינגטון (ביל, דינדווידי, הארל ופופ) לקלוע מעל 20 נקודות. לאטלנטה יוצאת מהמשחק הזה לרצף משחקים קשה בדמות הג'אז, הנטס וגולדן סטייט והיא צריכה לנצח פה היום בשביל לשמור לעצמה מרווח ביטחון, לפני שתמצא את עצמה בשלבים מאוחרים יותר של העונה נאבקת על מקום בשש המקומות הראשונים.

זאת לא תהיה משימה קלה, כי היא פוגשת את אחת הקבוצות החמות ביותר בליגה. בפעם הראשונה מאז אותה קבוצה שכיוונה לגמר המזרח יש בעיר הבירה סגל עמוק, עם הרבה שחקנים שיכולים לקלוע בין 20 ל25 נקודות בכל ערב נתון וכאלה שיודעים לשחק הגנה נכונה (לא תמיד חופף). העדות הגדולה ביותר לעומק של הקבוצה היא העובדה שהכוכב הגדול ביותר שלה עדיין לא מוצא את הזריקה שלו, ביל עומד על 36.3% מהשדה ו21.6% משלוש אבל דינדווידי, הארל שנאלץ לוותר על המקום שהוא כל כך אוהב בספסל לאחר הפציעה של גאפורד והידית המכוונת של פופ עוזרים להשלים את החסר. 

בפינה המקומית: את הפגישה הקודמת של שני הקבוצות דני סיים עם 6 נקודות 5 אסיסטים 5 ריבאונדים וחטיפה. אנסלד מנסה בדקות המכריעות של המשחק לעשות רוטציה בינו לבין ברטנס בין ההתקפה להגנה, דני ביסס את מקומו כאחד המגנים הטובים בקבוצה אבל עדיין צריך להראות אגרסיביות בהתקפה ולמצוא את השלשה (25%).

הימור: ההתקפה של וושינגטון הצליחה להכיל את טרה יאנג במשחק הראשון בין שני הקבוצות, אבל האולסטאר של ההוקס יוביל את אטלנטה וישווה את הסדרה העונתית בין שני הקבוצות. ההוקס ינצחו.

בוסטון סלטיקס (4-2) – שיקגו בולס (1-5) (1:30) – 

בוסטון מארחים בבית את שיקגו, הסלטיקס מגיעים אחרי ההפסד הכואב לוושינגטון בשתי הארכות. טייטום עדיין לא מצא את עצמו העונה והוא לא מצליח לקלוע מהשדה ביעילות. הבעיה הגדולה ביותר של ההרכב הנוכחי שהרכיבה הקבוצה עוד מימי דני איינג' היה המחסור הברור בפוינט גארד אמיתי והתלות במהלכי בידוד שהחליפו התקפה זורמת אז הקבוצה קפצה על שרודר בחוזה נמוך לטווח קצר כפלסטר ובינתיים הוא מספק את הסחורה באופן אישי עם 6.7 אסיסטים למשחק אבל לא מצליח להשפיע על היכולת הכללית של ההתקפה. שחקן שלא מקבל את הצ'אנס להצליח מאודוקה הוא ניסמית', השחקן הצעיר שנתן הופעה טובה בליגת הקיץ, שותף רק בשלושה משחקים של הקבוצה העונה בהם רשם בממוצע תשע דקות לערב ועדיין לא הצליח לקלוע נקודה אחת. 

בצד השני, אחרי פתיחת ההפסד המותח לניקס הגיעה ההתאוששות מול יוטה שיקגו יודעת שהיא חייבת לנצח כל משחק מול הקבוצות מולן היא תתחרה על המקום בפלייאוף. היא תחסר את פטריק וויליאמס שככל הנראה לא יופיע לעוד משחק במהלך העונה הסדירה עקב פציעה חמורה בפרק כף היד ובמיוחד במשחק שכזה מול שני שחקני כנף עם יכולת קליעה גבוהה, היא יכלה להיעזר בו. השינוי הראשון שנראה מבילי דונובן כנראה יהיה לתת ללונזו בול, ששמר את רנדל לדקות ארוכות במשחק מול הניקס, לשמור את טייטום ולג'בונטה גרין שתפס את מקומו של וויליאמס בהרכב לשמור את בראון. שיקגו תנסה להוציא את וויליאמס מהמשחק כשתפתח את ווצ' בחמש ולפתוח את הצבע ללווין ודרוזן.

הימור: למרות החיסרון של וויליאמס לונזו הראה שיש לו את היכולת להתמודד מול שחקנים גדולים ממנו, אמנם וויליאמס הוא אחד המובילים העונתיים בחסימות למשחק (3.2) אבל ההימצאות של ווצ' והמחסור של בוסטון בגדולים ווורסיטליים יטה את הכף לטובת הבולס. שיקגו מנצחת.

Boston Celtics vs Chicago Bulls Live Stream, Prediction, Preview, Injury  Report, and Starting 5s-1st November |NBA season 2021-22 » FirstSportz
סמארט ינסה לעצור את לווין.

ניו יורק ניקס (1-5) – טורונטו ראפטורס (3-4) (1:30)- 

הניקס יקוו לשמור על המקום הראשון במזרח נגד הקבוצה מקנדה. אחרי הניצחון המותח נגד שיקגו בחוץ הגיעה משחק הפריצה של אר ג'יי בארט העונה, השחקן הצעיר קלע 35 נקודות, חילק שישה אסיסטים ועמד על שש משמונה מחוץ לקשת בניצחון על הפליקנס. בין או ג'יי לסקוטי בארנס לרפטורס יש שחקנים שיוכלו להאט את הקו האחורי הלוהט של ניו יורק אבל החיסרון של פסקל סיאקם מקשה על הקו הקדמי ועם הסיכוי שלהם להתמודד עם ג'וליוס רנדל. הפורוורד חווה ירידה קלה בנתונים שלו לעומת עונת העונה האחרונה אך עדיין מעמיד 20 נקודות ו11 ריבאונדים לערב. דריק רוז בונה קמפיין על תואר השחקן, הגארד הוותיק מעמיד 12.3 נקודות על 54.2% משלוש ב21 דקות מהספסל והיה אחראי באופן ישיר על כמה ניצחונות של הקבוצה העונה.

בצד השני הקבוצה של ניק נרס עסוקה בעיקר בהתנסויות. הבחירה הרביעית המלהיבה סקוטי בארנס מקבל את הכדור בידיים והרבה מניהול המשחק, במשחק האחרון הוא הוביל את טורונטו לניצחון על אינדיאנה עם 21 נקודות, אוצ'ואה שהגיע בטרייד ששלח את לאורי למיאמי, מקבל את המקום להראות שהוא יכול לשחק גם עם הכדור בידיים ובחירת הסיבוב השני דאלאנו בנטון מקבל דקות בקו האחורי על חשבון דראגיץ' הוותיק. לפעמים התוצאה תהיה מלהיבה, סקוטי בארנס יראה כמו הגרסה המודרנית של סקוטי פיפן והם יוכלו לנעול את חצי המגרש שלהם אבל גם יהיו מצבים שהם לא יצליחו לקלוע בחצי המגרש של הקבוצה השנייה וכל פוזשן ייגמר באיבוד כדור.

הימור: אין איך לעצור את הניקס כרגע. הקבוצה היחידה שזורקת מעל ל40% מחוץ לקשת ביחד עם שארלוט. בין קמבה, פורנייר, בארט ורנדל טורונטו לא תצליח להתמודד עם אחת ההתקפות הטובות בליגה. הניקס מנצחים.

ממפיס גריזליס (3-3) – דנבר נאגטס (2-4) (2:00) – 

עם כל הכבוד התפוצצות של ג'ה על שאר הליגה, חייבים לתת מקום לשאר הגריזליס שמשחקים מצוין ומחפים על ג'ארן ג'קסון שעדיין לא הציג את היכולת שהשיגה לו את חוזה המקסימום. דסמונד ביין ודיאנת'וני מלטון עשו קפיצת מדרגה גדולה העונה בשני חלקי המגרש. שניהם עומדים כרגע על אחוזים טובים משלוש (43.1%) ונקודות האור היחידות בהגנה של ממפיס שמדורגת שנייה מהסוף, שניהם יחפשו להמשיך את היכולת הטובה מול דנבר. בקו הקדמי ממפיס יודעת שהיא לא תוכל לשחק עם ג'ארן ג'קסון כסנטר להרבה זמן, הביג מן הצעיר לא מצליח להימנע מצבירת עבירות והקבוצה תצטרך לשים את סטיבן אדאמס המנוסה עליו לדקות רבות.

דנבר מגיעה אחרי ניצחון דחוק על מינסוטה שהגיעה תודות להגנה טובה על הטבעת של בארטון ויוקיץ' במהלך האחרון. הMVP המכהן ממשיך את הכושר הנהדר שלו מהעונה הקודמת והוא רושם אחוזי יעילות לא אנושיים (60% מהשדה, 42.3% משלוש). אבל בעקבות ההיעדרות הממושכת של ג'מאל מארי והעלייה להרכב הפותח של מונטה מוריס לנאגטס אין הרבה אופציות לנקודות מהספסל. ההתקפה של ממפיס בנויה על היכולת של ג'ה להפעיל בטבעת וההגנה של הנאגטס תתקשה לעצור את ממפיס בצבע עם יוקיץ' כמגן העיקרי בפנים לכן במקום מייקל מאלון אני הייתי מעלה מהספסל את בול בול ואת נאג'י לדקות אמיתיות בשביל להתאים את דנבר לאתלטיות של ממפיס בצבע.

הימור: מוראנט ייתן הופעה גדולה מול ההגנה של הנאגטס, אבל בסופו של דבר יוקיץ' ישתלט על המשחק. הנאגטס לוקחים.

Memphis Grizzlies vs Denver Nuggets Apr 19, 2021 Game - Scores, Stats &  Highlights | NBA.com
דנבר מחכה למייקל פורטר ג'וניור.

מינסוטה טימברוולבס (2-3) – אורלנדו מג'יק (6-1) (2:00) – 

למינסוטה יש כלים אמיתיים להתמודדות על המקום בפלייאוף העונה. טאונס ואדווארדס נראים כמו צמד שיכול לשלוט בכדורסל המודרני, ורסיטליים, אתלטיים עם יכולות לקלוע מחוץ לקשת. ובתוך הצבע. טאונס כרגע עומד על 25.2 נקודות למשחק ועונת 53/50/95. דיאנג'לו ראסל עדיין מתקשה לקלוע באופן עקבי העונה, הרכז הכישרוני מדייק רק ב305 מהניסיונות שלו מחוץ לקשת ועומד על יחס נוראי של 4.8 אסיסטים על 3.5 איבודי כדור. ההגעה של פטריק בברלי עזרה להכניס קשיחות ופליימייקינג לחבורה של דיוויד פינץ' והוולבס מקבלים יריבה קלה בדמות המג'יק בשביל להתאושש מההפסד הקשה מול דנבר.

מהצד השני, אורלנדו מגיעה אחרי שנתנה לדטרויט את ניצחון הבכורה שלה העונה בהופעת הבכורה של קייד בליגה. סאגס עדיין מתקשה להתרגל לליגה ולפיזיות שלה והוא כנראה הרוקי השני הטוב בקבוצה אחרי פרנץ ווגנר. נקודת האור של המג'יק העונה היא קול אנתוני, כוכב התיכונים שנפל אל מחוץ ללוטרי פתח את העונה בסערה וביסס את מעמדו כשחקן המוביל בקבוצה. טאונס מתקשה בפוסט עם פתיחת העונה ומאבד את הכדור בחצי מהפוזשנים שבהם הוא עם הגב לסל, בין רובין לופז, וונדל קרטר ג'וניור ומו במבה, שפתח את העונה מצוין, למג'יק יש רשימה של ביג מנים לזרוק עליו.

הימור: החבורה הצעירה של ג'מאל מוזלי לא תתמודד עם האתלטיות של מינסוטה והם יעשו עוד צעד לבחירה הראשונה בדראפט. מינסוטה ינצחו.

לוס אנג'לס קליפרס (4-1) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (5-1) (4:30) – 

גם פתיחת עונה לוהטת של פול ג'ורג' לא מצליחה לעזור לקליפרס לנצח משחקים. הפורוורד רושם 27.6 נקודות למשחק על אחוזים טובים מהשדה ומוסיף לזה גם 3.6 חטיפות למשחק אבל ההתקפה של הקליפרס עדיין מדורגת חמישית מהסוף. ככה זה כשהצוות המסייע שלו מורכב מלוק קנארד, מרקוס מוריס, רג'י ג'קסון וטרנס מאן שלא קולעים באותם אחוזים שהציגו בפלייאוף האחרון. ההגעה של אריק בלדסו עזרה לייצב את ההגנה של הקבוצה, השמינית בטיבה בליגה, אבל גם הוא עומד על 18.8% מחוץ לקשת. הקליפרס נכנסו העונה לאיצטדיון חדש ויצאו מהצל של הסטייפלס סנטר והלייקרס ואני לא חושב שעונה מפסידה שבה הם יתחרו על המקום הראשון בדראפט זה המוצר שסטיב באלמר רוצה לראות.

מהצד השני היא תפגוש את אוקלוהומה, הקבוצה היחידה שנמצאת בחמש המקומות האחרונים במדד ההתקפי וההגנתי (שלישית מהסוף בהגנה ושנייה מהסוף בהתקפה). למרות שאוקלוהומה מכוונים למקום גבוה בדראפט שנה נוספת ברציפות יש להם הרבה כישרון בסגל, שג"א הוא בין הצעירים השחקנים הצעירים המוכשרים בליגה עם פוטנציאל לשלוט בשני צידי המגרש, דורט כבר הראה איזה שחקן הגנה נהדר הוא וכשהשלשה שלו נכנסת באחוזים טובים (עדיין לא קרה העונה) מדובר בשחקן שיכול לפתוח בכל קונטנדרית וג'וש גידי הוא רוקי נהדר שכבר הראה שיש לו ראיית משחק ותחכום בצורת המסירה שאין להרבה שחקנים בליגה. 

הימור: שג"א יוביל את אוקלוהומה לניצחון שני העונה ואחד נוסף על הקבוצות מלוס אנג'לס למרות ערב נהדר של פול ג'ורג'. אוקלוהומה ינצחו.

לפוסט הזה יש 110 תגובות

  1. יופי של פריוויו עומר רק תיקון קטן: הקליפרס עדיין משחקים בסטייפלס סנטר ויעשו זאת בשתי העונות הקרובות. הצל של הלייקרס ימשיך לאיים עד ש…

  2. משחק קשה הערב לסלטיקס מול השוורים, שלא לומר הפסד צפוי. בקצב הזה עוד נתחנן שסטיבנס יחזור לקווים. אולי זו הייתה כל הכוונה שלו, ואודוקה הובא בתור עז..
    תודה רבה על הפריוויו המצויין

  3. וושינגטון מגיעה לאטלנטה.
    בתוכנית:
    ביל זורק 30 פעם
    דינווידי זורק 20 פעם
    קוזמה והראל זורקים 14 כל אחד
    ברטנס זורק 9 פעמים לשלוש (קולע אחת)
    נטו זורק 3 זריקות
    מחליפים נוספים ישלימו עוד 3 זריקות ביחד.
    אבדיה יזרוק 4 פעמים – 3 שלשות וניסיון הטבעה.
    בהצלחה.

  4. ניסמית׳ הגיע לדראפט בתור הקלעי הכי טוב עם 52% מהשלוש. במשחק האחרון נגד וושינגטון, כאשר הסלטיקס קולעים מעבר לקשת 2 מ- 25 והמשחק נמשך 58 דקות, היה מקום לתת לו צ׳אנס.
    ג׳בונטה גרין?! היה נגר בסלטיקס איזה תקופה, אחראי על מחלקת מקדחות וברגים. לדעתי הוא בעצמו לא האמין שיגיע ל- נבא. 4 שנים קולג׳ במהלכן השלים תואר בתיאולוגיה, לאחר מכן הסתובב בליגה השלישית בספרד והשנייה באיטליה. עם יד על הלב שיהיה בהצלחה.

    1. ג׳בונטה פצצת אנרגיה. יופי של שחקן הגנה. יודע גם לתת נקודות שיש לו את ההזדמנות. יופי של שחקן לחמישייה שנייה.

  5. קליבלנד מטיילת בשארלוט, אני פשוט לא קונה את שארלוט לאורך זמן ובמיוחד את לאמלו בול שהוא אחד השחקנים הכי אוברטיידים כיום.
    אינדיאנה וסן אנטוניו משחק שאמור להיות צמוד אבל לדעתי אחת הקבוצות תפתח פער והשנייה לא תצליח לסגור.
    פילי תנצח היום אלא אם דיים יחליט להיכנס לכושר היום ויקלע 50 נק'
    אם אטלנטה עושה הגנה היום היא מנצחת, אם וושינגטון משחק כמו המשחק הקודם היא תושפל ואם היא תשחק כמו קבוצה לדעתי 50 50
    שיקאגו לדעתי תנצח די בקלות ההגנה של בוסטון לא משכנעת אותי כולל טיים לורד, ולדעתי נקבל משחק אדיר מזאק
    הניקס מנצחת את טורונטו ולדעתי תסיים במקום הראשון בסוף העונה ותצטרף למועדון סיאטל 1994, מיאמי 1999, דאלאס 2007, סן אנטוניו 2011, שיקאגו 2012 כקבוצות שמסיימות ראשונות ומודחות בסיבוב הראשון.
    ממפיס לדעתי תנצח את דנבר, ג'ה מוראנט נראה כרגע כאחד השחקנים הטובים בליגה ולדעתי גנבו לו את שחקן השבוע (קרי לא היה מספיק יציב בשבוע הזה) ובנוסף הוא השחקן שקולע הכי הרבה נקודות בצבע אז לדעתי ממפיס יטחנו אותם בצבע.
    מינוסטה היא כרגע אחד ההפתעות הטובות בליגה טריו התקפי (מבחינה התקפית וסט יכולות התקפתית) בטופ 3 של הליגה ואם יהיה שם הגנה ויציבות ובעיקר מזל ובריאות, אין סיבה שהיא לא תהיה בטופ 5 ולאור הפציעות והיכולת של מרבית הקבוצות במערב שאמורות להיות מעליהן, ומול אורלנדו יהיה בעיקר טיול.
    לדעתי הקליפרס לא טובים בכלל ולדעתי ימצאו את עצמם בסוף השנה בפלייאין אבל אוקלהומה ברגע שתראה שהיא מוביל ב15 ורואה את אורלנדו מפסידה תחליט להוציא שאיי מהמשחק ושפוקו ישחק כרכז

    1. לדעתי גיליתי את שארלוט ראשון אני המעודדת הראשית שלהם מתחילת עונה שעברה. אז בתור המעודדת הראשית אני יכול לאמר לך שגם לי אין מושג מה יצא מהקבוצה הזאת אבל פשוט… זו הקבוצה שהכי כייף לראות. למה? למאלו. יכול להיות שהוא אובר רייטד (אני לא חושב אבל לא מתעקש על זה) אבל הקבוצה הזאת כשנחה עליה הרוח (לא תמיד) היא פשוט תענוג צרוף לצפיה למי שאוהב כדורסל.
      לגבי היעילות? אני חושב שקורה שם משהו אמיתי. תסתכל במשחק של אתמול מול פורטלנד אחוזים מהשלוש ומהקו ותבין לבד. זו קבוצה שמשלבת אתלטיות חסרת פשרות עם יכולת קליעה מצויינת. הם יכולים ללכת מאוד רחוק למרות שלדעתי הם חייבים סנטר פלאמילי נוראי. אפילו זלר היה יותר טוב ממנו. הולמס כזה או הארל היו משדרגים אותם לרמת קונטנדרית זו דעתי.
      מסכים שקליבלנד יותר טובה ממה שנראה והיא יכולה לנצח גם בגלל הפקטור של הבק טו בק.
      מיני זו לא הפתעה. קאט חזר ואדוארדס הוא פוטנציאל לסופר סטאר וגם ההוא נו מהלייקרס … שלישיה לא רעה בכלל הם שווים פליאוף.
      אינדי תעשה מסן אנטוניו שטיח זה מה שנראה לי.
      טוב התעייפתי. שבת שלום.

  6. שארלוט
    סן אנטוניו
    פורטלנד
    אטלנטה
    שיקגו
    ניו יורק
    ממפיס
    מינסוטה
    קליפרס
    ניו יורק נגד טורונטו זה המשחק הראשון בהיסטוריה של הליגה, ו75 שנים אחר כך יש לנו רימאץ. הניקס ינצחו אבל לא בלי הצגה של סקוטי בארנס מהצד השני

    1. בנתיים
      שארלוט – טעית
      סן אנטוניו – טעית
      פורטלנד – טעית
      אטלנטה – לא טעית
      שיקגו – לא טעית
      ניו יורק – טעית
      ממפיס – לא טעית
      מיני – טעית
      קליפרס מתחיל עכשיו.
      בקיתור רוב ההימורים טעית.
      בנתיים אתה על 40% מהשדה… לא משהו. 🙂 לא נעים לא נורא.

  7. פריוויו מעולה וההימורים הם אכן הימורים אמיתיים הימורים עם חואבוס ולא "ההימורים" הרגילים פה שבדרך כלל זורמים עם הקבוצה הטובה יותר על הנייר (מה החכמה בזה בדיוק עוד לא הבנתי). אהבתי את זה שלא הלכת על הקבוצות שעל הנייר הן יותר טובות. לדוגמא הקליפרס נואשים לנצחון ללכת על אוק זה הימור מעניין.
    אחלה ערב.
    אינדי באמת קבוצה מצויינת על הנייר יש להם שם סדרת נשקים משמעותית ביותר קרלייל צריך להוציא מהם יותר והוא יוציא אני די משוכנע בזה. וורן חוזר? אני חושב שהוא לא שיחק כבר שנתיים פחות או יותר (לא בדקתי ככה זה מרגיש). מעניין איך יחזור. זה שחקן שאני לא מת עליו כי הוא מאוד חד ממדי לראות ממנו אסיסט זה נס אבל הוא יודע ליצר נקודות ביעילות לא רעה.
    אני מכניס את הניקס לרשימת צפיה שלי חייב להבין אם הסיפור הזה אמיתי. למרות שלדעתי מיאמי לוקחת את המזרח בעונה הסדירה.

  8. נ.ב. מישהוא ראה את הסרטון של ציון הבלון? לבחור אין את המשמעת העצמית שנדרשת כדי להיות כוכב. לפי הסרטון יש עליו איזה 30 קג מיותרים לפחות.

  9. סתם לסטט', דני אבדיה מדורג במקום 38 בליגה בחסימות עם חסימה למשחק. הוא נמצא מעל לכמה שמות כמו אנדרה דראמונד, ארון גורדון ולברון ג'יימס.

    1. הדבר היחיד שמעניין אצל דני זה אם הוא זורק לפחות 10 פעמים במשחק.
      כל השאר לא מעניין (גם לא מעניין כמה הוא קולע מה 10 פעמים האלה). הןא יכול לעמוד במקום הראשון ב 100 סטטיסיקות זה לא מעניין. כספי היה ראשון באחוזים מהשלוש מכל הסמול פורוודים . עזר לו לברינקס? לא.

  10. The Sixers now say Tobias Harris is out due to the NBA’s Health and Safety Protocols. Furkan Korkmaz is starting in his place. Philly is already without Joel Embiid, who is resting tonight, in addition to Ben Simmons.

  11. ברדלי ביל, עונה שעברה מקום רביעי בטבלת הקלעים עם 1,878 נק', ובלי פציעה היה מסיים כנראה במקום הראשון.
    העונה המספרים יותר נמוכים מבעונה שעברה.בנקודות, העונה 24.4 למשחק לעומת 31.3 נק' וזה בעונה שהיה לידו וווסטברוק, והעונה שהוא העדיפות הראשונה באופן מפתיע הממוצע יותר נמוך. האחוזים גם יותר נמוכים.
    בריב' הוא קוטף שתי ריב' יותר העונה. באסיסטים בכמות זהה.

  12. לא שהם מצטערים על העסקה ששלחה את דרוזן לסאן אנטוניו אבל טורונטו היו שמחים לו הוא היה משחק אצלם השנה.

  13. טיטום ובראון יחד לא משפרים זה את זה. בוסתון יעשו טוב אם יחליפו אחד מהם בכוכב אחר. טיטום תמורת סימונס וקרי?

      1. אבל הם לא גורמים אחד לשני להפיק מעצמו יותר. 1 + 1 < 2. הם לא משחקים יחד. כל פעם אחד מהם עם הכדור והשני תקוע בצד מסתכל. בוסתון לא תגיע רחוק עם שניהם יחד.

        1. שניהם משתפרים משנה לשנה… התקדמו להופעות אול-סטאר… כנראה שהם משחקים טוב ומשתפרים. הבעיה של הסלטיקס זה מה שיש מסביב שלא מצליחים ליצר קבוצה שתהיה בצמרת והם בירידה מאז אותו הפסד ללברון בגמר המזרח. הסגל מסביב לשניהם פשוט חלש.

        1. לא. אין שם חומר למקום ראשון במזרח. שרודר זה לא PG לקונטנדרית והורפורד אם על העבוד זה נחמד עבור הנוסטלגיה. אם טאטום ובראון הופכים לג'ורדן ופיפן אז יש סיכוי

          1. כן כי מי יש למיאמי חחח אין שחקן 1 במיאמי שמתקרב בכשרון לטייטום או בראון מה אתה מדבר ושרודר הפוינט טוב יותר מכל םוינט שלהם או של טורנטו.
            איך אתה קובע? שרודר יכול להיות לגמרי בקונטנדרית שחקן מעולה. הבעיה בבוסטון היא לא בשחקנים

            1. למיאמי סגל טוב יותר, הם כקבוצה טובים יותר ומאמן טוב יותר. ג'ימי באטלר מרים אותם רק מעצם הנוכחות שלו שם. הופך את האחרים לטובים יותר (טאטום ובראון עוד לא שם).
              הכישרון של טאטום ובראון יקח אותם לפלייאוף ולא מעבר כי הסגל מסביב הוא לא של קונטנדרית. אם שרודר היה כזה PG טוב, הלייקרס לא היו מוותאים עליו. יש להם גבוהים חלשים ואין כמעט מישהו בספסל שמסוגל לשים נקודות בעקביות.
              הסגל יספיק לפלייאוף, אבל אני לא רואה אותם משיגים ביתיות.

  14. ווצ'ביץ' לא מסוגל לשמור על קונוס… ברגע שהוא חזר הסלטיקס נתנו ריצה לקראת סוף המחצית. לפחות הוא היה מחזיר את זה בהתקפה אבל הוא לא בולט יותר מדי גם בצד הזה

  15. ציון, למי שעדיין לא ראה את הממותה השנה.
    עם כזו משמעת ובזבוז של פגרה הוא ילך ויתאדה בעוד כמה שנים.
    יכול להיות יופי של ביבי סופוקליס שחורציאניטיססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
    https://www.youtube.com/watch?v=ShHY7jRWbD4

  16. לונזו עם 4 שלשות…
    4 מ 4. לא ברור לי למה הם לא הולכים יותר עליו.
    ההגנה של הסלטיקס שערורייתית. המון סלים בתוך הצבע. שיתביישו. רק שתי עבירות קליעה הם עשו בכל החצי הראשון?

    1. אל הורפורד עשה בחצי הראשון עבודה מצוינת.
      טומטום פשוט לא ניסה מהשלוש. אחרי האחוזים הנוראיים שלו, טוב שלא זרק.
      מה הוא עשה בפגרה?

  17. סלט, פותחים טוב את החצי השני.
    הבולס ישר לוקחים טיימאאוט, מאמן חכם שמגיב מיד ולא מחכה. הלוואי עלינו.

  18. ריצרדסון זה כזה טמבל שלא ברא השטן.
    אידיוט בריבוע, הוא על הבוט שהביא אותו וגם על אודוקה שנותן לו במה לכל השטויות שהוא עושה.
    עדיף כבר לנסות את לנגפורד ונייסמית שלא ייאבדו בכזו שלומיאליות כדורים.
    האיש נזק!

  19. הנה האינג'ר פרון שלנו הלורד של אברי שוב נפצע.
    לא יחזור העונה. ותודה לבוט שנתן לו חוזה ארוך טווח.
    לא ייאמן כמה פציעים נבחרו (מי אמר לנגפורד ולא קיבל?) נבחרו פה או קיבלו הארכת חוזה.
    זוועה

  20. נראה ששיקאגו מופלים לרעה מהקו למרות שיש להם יותר סלים מהצבע.
    הסלטיקס עמדו על הקו יותר מפי שתיים.

  21. רזי אני מבין שאתה כבר באנרגיות של פלייאוף אבל זה כולה משחק עונה סדירה אחי הבולס לא ינצחו כאן אתה יכול להישען אחורה.

    1. הורידו ל 7, ינצחו בטוח ינצחו.
      רק שיחקו עם הסלטיקס שפשוט לא הולכת על טייטום ובראון בדקות האחרונות. על טומטום קצת יותר.

  22. אין אמביד
    אין טוביאס
    אין סימונס

    אין בעיה
    פורטלנד קבוצה עם הגנה מחרידה
    נורקיץ' זה סוס מת
    קובינגטון זה סוס מת
    יש להם צעיר מצוין כמו אנפרני סימונס והם תוקעים אותו בספסל מאחורי לילארד ומקולום

      1. מה אתה רוצה
        יש לך הורפורד סוס מת
        שרודר עגלה בלי סוסה
        סמראט עגלה בלי קליעה
        והכי חשוב ג'וש ריצ'רדסון עגלת בובה עם רגל שבורה

  23. מה ריצרדסון עושה על המגרש? איפה בראון?
    זה הדקות האחרונות והסלטיקס מאבדים אותן.
    בראון יחזור להציל את המולדת או שיהיה כבר מאוחר מדיי?

  24. והנה הגיע המהפך שאני דיברתי עליו.
    מעניין כמה אודוקה עוד יישאר על הקווים של הסלטיקס.
    החלטות גרועות של הבוט באיוש הקבוצה וגם בבחירת מאמן.
    הדבר הטוב היחידי שעשה זה להחזיר את הורפורד כל החתול צשייר קמבה.

  25. יאללה שיעשו להם 30 הפרש ברבע הרביעי חחחח..

    ניהול משחק מזעזע בבוסטון. ריצ׳ארדסון נגר על לוקח בלי סוף זריקות, ואם אני לא טועה סמארט וריצ׳ארדסון היו ביחד על הפרקט, למה?! שני נעלמים בהתקפה, בעיקר ריצ׳ארדסון.

  26. המזרח מאוד מעניין השנה,
    שני קבוצות על (נטס,באקס)

    עוד כמה קבוצות ששואפות אפילו לגמר אזורי
    (היט,בולס, הוקס, פילי אם הצרות שם יסתדרו)

    ועוד לא מעט קבוצות סיבוב ראשון-שני לא רעות בכלל
    (שארלוט, בוסטון, ניקס, וושי)

    מאוד מאוד תחרותי, אפשר להגיד שהמזרח חזק מהמערב כבר בשעה טובה אחרי עשור או שניים?

    1. אם איזשהי קבוצה תגנוב את הבכורה במזרח בסוף העונה, יהיה שם בלאגן שלם בפלייאוף…
      להיט ולבולס יש סיכוי אפילו לסיים ראשונות, בטח אם באקס ונטס ממשיכות בניוטרל כמו עכשיו..

  27. הייתי כל כך קרוב ללכת לישון באמצע הרבע השלישי. הגנה פשוט מטורפת, הספסל נתן את האנרגיה וזאק ודמאר הגיעו כדי לסגור עניין. תענוג

        1. לא מתגעגע לסטיבנס
          הושה טעויות גם בתור מנג'ר.
          נראה אם הוא ואודוקה יסיימו את העונה בבוסטון.

  28. פיי אני רואה אבדיה התפוצץ על ההוקס.
    פורטלנד בחרא עמוק ואם הערך של דמיאן גם יורד בדרך מה טוב בן סימונס מחכה דרל מורי מחכה וגם אני.
    היודייקה בבוסטוניה גמר אותם. מי הדפוק שהביא את גוש ריצרדסוו אחרי פילי והמאבס?
    למה שרודר לא פותח? למה לא יודעים לאמן אותם.
    אני שומע פה תירוצים על סגל חלש של בוסטון….מה חלש בהם בדיוק? על הנייר הם כמה רמות מעל מיאמי או טורנטו או הניקס. הם נופלים במאמנים הפחים שלהם אולי שיחתימו את טיי לו 😂😂

    1. לגבי בוסטון אני לא מצליח להבין באמת שלא מצליח להבין ואני מנסה להבין זה לא שאני לא מנסה להבין אבל אני לא מצליח להבין ממש באמת שלא מצליח להבין מה הרעיון, השכל, ההגיון, המחשבה, תקרא לזה איך שאתה רוצה של לפתוח עם הרכב שבו מרכוס סמארט הוא הפוינט גארד. הלילה הפוינט גארד הפותח של הסלטיקס רשם בשורה הסטטיסטית את המספר : אפס בטוב שמעליו כתוב אסיסטים.
      אני לא מבזבז את הזמן שלי בצפיה בקבוצה המשעממת הזאת אבל מה פתאום מרכוס סמארט נהיה פוינט גארד? למה? למה לא מורידים אותו הספסלה ופותחים עם שרודר (אני הייתי פותח עם פריצ'ארד אבל המאמן שם שם עליו קצוץ לא יתן לו להתפתח) אז לפחות שרודר. המינימום ההכרחי.
      אם מישהו בזבז זמן על בוסטון הלילה אשמח לקבל חוות דעת למה אני טועה.
      נ.ב. נזכרתי פתאום בים מדר מזל שלא הלך לשם.קיבל החלטה טובה ללכת לזליקו. בבוסטון לא היה רואה דקה.
      באמת שאני לא מבין.

  29. גיילן סאגס עושה קול אנתוני. מנגר כמוהו בעונת הרוקי וכנראה ינגב עונה הבאה. אנתוני מנגב שם. רק שלא יחזירו את פולץ.
    זוכרים שטנש התווכחו איתי שדיוויד גריפין מנגר מעולה וצחקנו שהכל עשה שם לברון….
    מה טנש חושבים היום?

  30. אשך סיימתי לראות רבע וחצי מההוקס ווש קאפלה הזה כזה נגר אם הוא לא מקבל לוב או לייאפ לבד הוא לא יודע מה עושים עם הכדור זה מדהים. וב9.21 רבע 1 הייתה אוהב את השריקה על טרי חחח נועל את היד לפופ חודר ומקבל 2 מהקו 😎 פופ אומר לשופט מה עשיתי לא נגעתי בו והשופט עוד מסביר לו חרטוטים 😂😂😂

  31. רזי, לעקוב אחרי התגובות שלך למשחק של הסלטיקס, כשאני כבר יודע איך המשחק נגמר… יכול להשוות את זה לספר אימה.

    1. אתה קם בלילה בתקווה ואוכל סרטים….
      יותר גרוע מגל 7 מטר שזורק אותך לסלעים של בת גלים, שובר תורן, קורע מפרש ומביא דפיקה חזקה לגלשן, שולח אותו לעולם הבא…
      🙂
      תשאל למה אני מחייך?
      ככה אני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט