כלואים ביציע זר/ מתן גילור

כלואים ביציע זר

 מתן גילור

אני אוהב את אצטדיון טדי. לא זו בלבד שמדובר על הזדמנות פז לעלות לבירתנו הנצחית ולהתפעל – גם הפעם – מיופייה, אלא מדובר על אצטדיון עם אקוסטיקה מצוינת, ראות טובה מכל היציעים, גג המגן מפני משקע זה או אחר, קהל מקומי שמייצר אווירה ססגונית ועוד.

לשם כך, אני מוכן להתמודד עם הדרך הארוכה, בלאי הרכב בעליות לירושלים והקור.

רק דבר אחד מפריע לי – שבמשך חצי שעה, ולעיתים אך יותר, אף-על-פי שלא ביצעתי שום פשע, משטרת ישראל מוצאת לנכון לכלוא אותי ביציע. כן-כן, אין מה לכבס את המציאות במילים יפות יותר. משטרת ישראל לוקחת אלפי אוהדים, שכל חטאם הוא שהם באו לראות כדורגל גם בשעה מאוחרת, בעיר מרוחקת ובאמצע השבוע, ומגבילה את החירות שלהם – להזכירכם – אחת מהזכויות הבסיסיות ביותר של הפרט במשטר דמוקרטי, אשר נלקח ממנו רק כאשר הוא נחשד בעבירה על החוק.

עבור מי שאינו בקיא בפרטים, לא למותר לציין שמשטרת ישראל אינה מעכבת את יציאתו של הקהל האורח לפי מצב קרום החשק ואפילו לא כדי לארגן עוד חצי שעת משכורת לעובדיה. עיכוב הקהל ביציאה נגרם בשל החשש שאוהדי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, כפי שעשו לא פעם בעבר, יפגעו באותם אוהדים או לכל הפחות יחלו בתגרה לה יהיו שותפים הצדדים.

למה הדבר משול? לאדם שמסתובב בשכונה עם כלבו המסוכן שתוקף את תושביה ובמקום להכניס את הכלב להסגר תושבי השכונה נדרשים לארגן את לוחות הזמנים שלהם בהתאם למועדי טיוליו.

ואני שואל – האם לא צודק להפעיל סנקציה על התוקף ולא על הקורבן? אם קהל של קבוצה מסוימת אינו נוהג כשורה יש להעניש אותו. אם מדובר על יציע ספציפי, אזי שיש לעכב את יושביו. ומה אם מדובר על מספר יציעים? אותו כנ"ל. אפילו אם הדבר ידרוש עיכוב של 30,000 אוהדים מקומיים.

זאת ועוד, האם לא הגיוני לעכב קהל שחלק גדול ממנו מקומי? נראה לי שיותר הגיוני לעכב אדם כך שיגיע הביתה ב-23:00 ולא אחד שיחזור הביתה ב-1:00.

לא זו גם זו, המשטרה מעכבת את אוהדי הקבוצה האורחת ובעצם מאפשרת לאוהדי בית"ר ירושלים, אשר מודעים למצוקת החניה בקרבת מקום, לתפוס עמדות ברחובות הסובבים ולתקוף את הקורבנות כאשר אלה בקבוצות קטנות ורחוקים מעיני המשטרה.

עולות 2 טענות, אליהן כדאי להתייחס:

  1. יותר קל וזול לעכב 3,000 אוהדים מאשר 20,000 אוהדים – נכון, אז מה? באמת, למי אכפת? גם יותר קל פשוט לחסום את האינטרנט מאשר לאתר את הפדופילים שמסתובבים בו. ובכלל, האם לא יותר קל פשוט לבטל את הכדורגל לאלתר? מה זה חשוב מה יותר קל? הרבה יותר חשוב מה צודק! הקושי של המשטרה ו/או העלויות יכולים להילקח בחשבון כאשר מדובר על אירוע בודד, למשל הכנסת אדם למעצר הגנתי תוך ניסיון בלתי פוסק לאתר את המבקשים לפגוע בו ולהעמידם לדין. הם לא צריכים להילקח בחשבון כאשר זכויות אדם בסיסיות נרמסות תחת נעלי השוטרים.
  2. זה כך בכל העולם – בכל העולם יש תחבורה ציבורית בשבת, בכל העולם אנשים קונים בירה ב-15 ש"ח בפאב ודירה בפחות מ-100 משכורות, בכל העולם הרכבת מגיעה בזמן ואשכרה יש בה מקום לשבת. מה הקשר לכל העולם? אנחנו בישראל ולא בשום מקום אחר ובישראל לא מעכבים קהל אחרי משחק, והפלא ופלא, אין יותר מדי תקריות אלימות ובסך הכל המשטרה כן מצליחה להשליט סדר. למעט קהל אחד, יחיד ומיוחד – הקהל של בית"ר ירושלים. אז מי צריך להיענש – הקהל הסורר או כל השאר? העובדה היא שבכל אצטדיון בארץ אתה רשאי ללכת לביתך כל אימת שתחשוק בכך ורק בירושלים אתה נדרש להמתין, משל נפלת על משבצת "לך לכלא" במונופול.

הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות במשטרת ישראל יפסיקו לחפש את הפתרון הקל ויתחילו לחפש את הפתרון ההוגן והצודק. זה שמגן על הקורבן ומעניש את העבריין.

(במאמר מוסגר, יודגש כי במצב האופטימלי אין עיכוב של קהל כלל וכוח השיטור הוא רב, מיומן ועם פריסה רחבה, כך שכל מקרה אלימות נגדע בעודו באיבו והתוקף נענש באופן פרטני, אך בינתיים אסתפק בתיקון עוול גדול בעוול קצת יותר קטן וצודק).

היום נבצר ממני לעלות לירושלים ולהיות נוכח במשחק של קבוצתי האהודה. ברם, נמנעה ממני גם החוויה המשפילה והשערורייתית להיעצר, על לא עוול בכפי, בידי עושי דברם של הפחדנים שבמקום לעשות צדק נכנעים לבריונות מהסוג הגרוע ביותר.

***

כנסו לעמוד הפייסבוק "הבלוג של מתן גילור", לחצו על like וקבלו עדכון על כל פרסום חדש. אפשר גם בטוויטר https://twitter.com/matangilorblog

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. אני מסכים איתך לחלוטין לגבי עיכוב האוהדים ביציע וכו" אבל אתיחס למשחק שיהיה מחר חיפה באה לירושלים כשיש לה הזתמנות פז לברוח מהפועל שבוע לפני המפגש איתם בקרית אליעזר (שיהיה קשה גם ככה לאחר שבסיבוב הקודם ניצחנו אותם 4:0 ) לאחר שסיימו רק בתיקו 2:2 עם בני יהודה היום ונשארו 2 נקודות מתחתינו אז זאת ההזתמנות לקבע את המקום ה3 ולברוח להפועל ולקריית שמונה ולסכנין שמזנבות מאחור ומאיימות לחמוס את הכרטיס האחרון לאירופה ואת מעט הכבוד שעוד נשאר לחיפה העונה בקיצור שיהיה בהצלחה

  2. אין לי מושג על איזה קבוצה אתה מדבר (ואוהד)
    אבל אולי תדברו עם הנהלת הקבוצה שלך ש
    א. אתם לא באים יותר למשחקים בטדי.
    ב. שעקב כך תתנה את הופעתה באי עיכוב אוהדיה ע"י השוטרים. שיואילו בטובם אהדי י-ם להמתין בגלל ה"קומץ" חוליגני. אחרי פעמיים-שלוש הם כבר יטפלו ב "קומץ" בעצמם.

    אם בכל זה תוכלו לשתף פעולה עם אוהדים של קבוצות אחרות (להרבה קבוצות יש מועדון מסודר) זה בכלל יכול להזיז משהו.

  3. מתן צר לי שאתה מכיל את התחלואים על אוהדי בית"ר,אני אוהד בית"ר ותאמין לי יש לי בטן מלאה על ההתנהגות שלהם עד רמה שבתחילת השנה שקלתי פעם ראשונה בחיי להפסיק לאוהד אותם(הבעיה שזה החלטה רציונלית ושזה קשור לספורט הרגש גובר ובגדול).לעצם טענותייך,אז קודם כל במשחקי חוץ הקהל המעוכב הוא של ביתר,מעבר לכך שבדרבי בתל אביבי הקהל גם כן מעוכב ואם אתה אומר שבמשחק למשל של חיפה-מכבי ת"א או הפועל ץת"א הקהל לא מעוכב אני אאלץ להאמין לך אבל אני חושב גם במשחקים האלה שיש אצטדיון מלא הקהל מעוכב(שוב זה לא מידיעה).לגבי הטיעון של אירופה (עולם) זה טיעון שמאוהד של חיפה לא ציפיתי לשמוע לעולם,הרי מה גאוותה של חיפה ב3 עשורים האחרונים? שהם קבוצה שמתנהגת כמקצוענית וללשחק שם לא נופל מלשחק באירופה.אז זה בסדר אבל שנגרם לך אי נוחות אז פתאום לא מתאים לך אירופה? פתאום הביצה המקומית זה בסדר גמור?זה נימוק לא תופס בטח שלא מאוהד חיפה

  4. התייחסותי:

    יוסי – בבלומפילד נגמר 4:2 ולא 4:0, אבל אני מסכים איתך שהיום זה משחק קריטי. אם ננצח אותו ולאור המשחקים שנותרו עד סוף הסיבוב, כנראה שגם תיקו נגד הופעל ת"א בבית יגרום לנו להיכנס לפלייאוף במקום השלישי, שמוביל לאירופה.

    Berch – זה עניין משטרתי. להנהלה אין באמת מה לעשות עם זה. בכל מקרה, בימים אלה עמותת אוהדי מכבי חיפה קורמת עור וגידים. נקווה שיהיה לה מסכים כוח והשפעה גם במקומות האלה.

    יניב –
    1. כמובן שההתייחסות שלי הינה לאוהדיה האלימים של הקבוצה ולא לכולם.
    2. אם במשחק חוץ הקהל של בית"ר מעוכב זה הגיוני כי הוא הקהל האלים שבגינו יוצרים הפרדה מראש.
    3. אתה טועה – בשום אצטדיון אחר בארץ לא עיכבו אותי אף לא פעם אחת ובקרית אליעזר לא ראיתי שעיכבו אפילו פעם אחת קהל אורח (לרבות זה של בית"ר ירושלים!).
    4. לגבי אירופה – השנה הייתי במשחק של מכבי חיפה באירופה ולא עיכבו אותי ביציאה…ובכל מקרה זו טענה שלא מחזיקה מים. להגיד שאם מועדון רוצה להתנהל אירופאית אז חייבים גם לקחת את כל מה שרע מאירופה…לא מקבל את הטיעון הזה. צריך לקחת את מה שטוב. אין פה עסקת חבילה. עוד מעט תגיד לי שאני חייב לקבל גם כל ניאונאצי ביציע כי ככה זה באירופה…

    1. כמובן שלא צריך לקחת מה שרע אבל במקרה הזה זה לא נכון,מדובר בשיטה שעובדת בכל העולם ואין שום סיבה לא לאמץ אותה גם בארץ ועד עכשיו מתן זה עובד הרי למה זה נוכעד זה נועד להגן? ומה בעצם אתה אומר או שישאירו את הקהל של ביתר באצטדיון ויתנו לקהל של חיפה להתפזר,שזה במילים אחרות פוטניצאל לאסון הרבה יותר גדול כי אתה משאיר 20000 איש בתוך אצטדיון ללא אפשרות לצאת ובוא נצא מנקודת הנחה שהקבוצה עוד הפסידה,פוטנציאל האסון וההתלקחות פה הרבה יותר גדול מאשר להשאיר 2000-3000 צופים או שכולם יצאו ביחד ואז אם אחד האוהדים האלימים ידקור מישהו? מה אז תגיד.
      ואני שוב מזכיר לגבי חיפה אמרתי אני לא מדבר מידיעה אבל לגבי הדרבי התל אביבי זה בודאות שמשאירים את אוהדי הקבוצה האורחת באצטדיון

      1. אני אומר שבמדינת חוק מענישים את העבריין ולא את הקורבן. פוטנציאל האסון שייגרם לעבריינים מעניין לי את ה-XXX בהשוואה לצדק ושוויון בפני בחוק. אתה בעצם רוצה שמשטרת ישראל תיכנע לבריונים ותיתן להם להכתיב מתי הקהל ילך הביתה – אז זהו, שאני לא מקבל את זה. אם יש סכנה שמישהו ידקור אז שיעכבו אותו ולא את מי שעלול להידקר. בדיוק כמו שכתבתי עם הדוגמא של הכלב. אתה גם מתעלם לחלוטין מזה שלקהל של מכבי חיפה זה קורה רק בירושלים – אז למה לעכב את הקהל שמתנהג כשורה? יש גם לא מעט מקומות בעולם שלא מעכבים וגם שם זה עובד בסדר…

        1. שוב אם זה היה רעיון של משטרת ישראל ייתכן והייתי אומר לך שאתה צודק אבל זה פתרון שעובד בכל העולם,ולצורך העניין אתה קצת סותר את עצמך שבתגובה קודמת אתה אומר שההתייחסות שלך היא רק לאוהדים האלימים ואילו פה אתה אומר שפוטנציאל האסון מעניין לך … זאת אומרת שרוב רובם מה20000 אוהדים שהם בסדר גמור יכולי להיפגע אבל העיקר שאתה לא תעוכב ואם אחד מאוהדי ביתר הנורמלים יפגע אז מה שנקרא בעיה שלהם שהם אוהדי ביתר.
          שתבין אני לא מתנגד לפתרון אחר העניין שאתה לא מביא פתרון אחר ישים ואתה בא בטענות ואם זה כל כך מפריע לך אז כמו שBerch
          כתב פשוט אל תבוא למשחק בטדי

          1. נאי נגד פגיעה בחפים מפשע. אם אפשר לבודד את העבריינים מה טוב. אם לא, אני חושב שסגירת היציע בו הם נמצאים יותר צודקת מסגירת יציע הקורבנות.

            למה אני לא מביא פתרון ישים? הפתרון שלי מאד ישים! אין שום בעיה לעכב ביציאה את היציע המזרחי.

            התשובה שלך "אל תבוא לטדי" לעניות דעתי, אינה במקומה ומזכירה לי את מי שחושב שצריך לרדת מהארץ אם יש כשלים אלו ואחרים במדינה. באופי שלי והדרך שאני נוקט בה בחיים אינה של בריחה ואינה של כניעה לכשלים ובריונות, אלא ניסיון לשנות (כמובן, כמה ואיפה שאני יכול להשפיע וכמובן שבמכלול שיקולים וסדר עדיפויות שלם). אתה בעצם מצפה ממני לנהוג כמו משטרת ישראל ולהיכנע לבריונות…

  5. שוב הפתרון שלך לא ישים ודנו בזה,אולי מבחינתך הוא ישים כי יפגעו אוהדי ביתר אז זה בסדר,ושוב אתה מתעלם מזה שזה פתרון חובק עולם ולא המצאה של משטרת ישראל או לצורך העניין התאחדות הכדורגל,התגובה שאל תבוא לטדי היא מכיוון שזה ממש בוער בעצמותייך העיכוב ומאוד מפריע לך אז לא יקרה לך כלום אם למשחק אחד בשנה לא תראה את קבוצתך מהמגרש.שוב אני ממש לא מדבר כאוהד ביתר אלא כמי שההגיון וטובת הכלל(כן גם אוהדי ביתר נחשבים כטובת הכלל)ומניעת אסון זה הדבר הבאמת חשוב ולא אם אוהד או שניים מתעצבנים כי הם נאלצו להישאר עוד שעה אחרי המשחק.יש לי הרבה תלונות להתנהגות של משטרת ישראל בכל הקשור לאבטחת משחקי כדורגל אך פה לדעתי אתה טועה ועד שיהיה פתרון אמיתי שייתן מענה ביטחוני לכל האוהדים אני לא רואה דרך אחרת.
    דרך אגב לא תמיד צריך להגיב אני למדתי למשל שאם נהג חותך אותי בכביש א אני לא מתעסק איתו כי במציאות של ימינו זה יכול להפוך לדקירה ואני מעדיף את המדיניות של עדיף להיות חכם מאשר צודק.

  6. הקהל של בית"ר עובר השפלות כל הזמן
    תאמין למומי בכניסה לכל מגרש בארץ אוהי בית"ר מקבלים גיהונם מהשוטרים יש לחץ ובאלגאן בכניסה
    מומי לא זוכר מכות בין אוהדי חיפה לבית"ר

  7. מתן ויניב קראתי ידיעה ששוב אזולאי וסלליך המושאלים מחיפה לביתר לא ישחקו הערב נגד קבוצתם ולי זה חורה זה שחקן שלך יענקלה תן לו לפרוח ןלהתפתח ולהראות לבנאדו למשל מה הוא באמת הפסיד זה כ"כ דעה מיושנת וארכאית חבל שאנחנו עדין בעידן הזה !

    1. יוסי,אתה נכנס לדלת פרוצה,מתן ואני כבר התווכחנו על הנושא הזה בפוסט אחר,מתן טוען שזה למנוע לזות שפתיים במידה והמשחק יהיה מכריע,אני טוען כמוך שזה דבר שלא ראוי ולא צריך להיות בשום ענף ספורט,אני גם טוען מעבר לזה ששחקן ייתן אקסטרא מוטיביציה נגד הקבוצה(וזה הסיבה האמיתית שלדעתי שחר מתנה את ההתנייה הזאת) גם כדי להוכיח שזאת הייתה טעות להשאיל אותו וגם כדי להראות שמגיע לו מקום בעונה הבאה

    2. כמה דברים לגבי זה:
      1. הדבר מעוגן בחוזה ומספר קבוצות בארץ (ובליגות הגדולות באירופה) מצרפות סעיף זה לחוזי השחקנים.
      2. הדבר נועד כדי למנוע לזות שפתיים במקרה בו שחקן, לדוגמא, יחמיץ בדקה ה-90 וישלח את הקבוצה אליה חוזר מהשאלה לאירופה.
      3. אני מבין למה להכניס את הסעיף הזה לחוזה של סולליך, אבל למה לחוזה של אזולאי? האם זה לא האינטרס שלנו שהוא ישחק נגדנו? אני הייתי מכניס סעיף שאסור לו לשחק נגד יריבותינו לצמרת.

      דע לך שפעם גם אני התנגדתי לסעיף הזה בתוקף, אבל כשאני חושב על הרעל והארס התקשורתי, אפילו שמדובר על מקרה קצה, ועל כל הויצמן-יער שעלולים פתאום להיכנס לעובי הקורה אני חושב שיש מקום לסעיף מסוג זה.

      אני מסכים שברמה העקרונית זה סעיף בעייתי, אבל המציאות הצינית שהכדורגל מתנהל בה מכתיבה אחרת.

  8. קצת מעציב לראות אותך תוקף את אוהדי ביתר, בזמן שלקבוצה שלך יש את ההנהלה הכי טובה בארץ, ואת האוהדים הכי דוחים בארץ…

    פשוט קהל אלים שחצן, ומפונק, שהשליך מוטות ברזל על אלישע שהביא להם שתי אליפויות.

  9. מתן אני לא אוהב ולא עוקב אחרי כדורגל (חוץ מליברפול שהיא אהבת ילדות), והאמת דווקא נחמד לי שהאתר הזה היה אי של כדורסל בעולם אתרי הספורט שמציפים אותנו בכדורגל ורכילות כדורגל עד חנק.
    אבל אני חייב להגיד שהפוסטים שלך הם תענוג לקריאה. אולי תשנה תחביב?

  10. הסיבה פשוטה מאד-
    אף אחד לא מעיז באמת לטפל בזבל הזה שנקרא אוהדי ביתר.
    זה זבל גזען ואלים וכל התירוצים שלהם על זה שמדובר במעט אנשים , זה תירוצים של אנשים שמתעלמים מהמציאות .
    בכל מדינה אחרת חצי מהיציע שם היה מאחורי סורג ובריח לעשרים שנה , זה רק היה עושה טוב עם מדינת ישראל. הם במילא לא עושים צבא ולא משלמים מיסים

    1. פששש שי איזה תשובה טוב לדעת שאני ומומי זבלים גזענים ואלימים שמקומי מאחורי סורג ובריח לעשרים שנה אהה ואם אתה יכול לדבר עם הקצינת קישור שלי ולהסביר לה אני לא עושה צבא+מילואים כבר 15 שנה אני יודה לך,ודבר אחרון דבר עם הבוס שלי ותסביר לו שאני לא אמור לשלם מיסים

      1. די להתמם. אז יכול להיות שיש קומץ צדיקים אבל רובם ככולם שם לא עשו לא יעשו ולא עושים צבא ורובם ככולם שם לא משלמים מיסים

  11. גיא, העניין פה הוא ממש, אבל ממש, לא אוהדי בית"ר ירושלים, אלא ההתנהלות של המשטרה. כל פורע חוק צריך לשאת בסנקציות גם אם הוא אוהד מכבי חיפה. אני לא אוהב להיכנס לדיוני "למי יש יותר גדול" בענייני קהל, אבל אני דווקא חושב שהחלק הארי של אוהדי מכבי חיפה מסורים ואוהדים מצוינים. כמובן שקיים מיעוט אלים, גזעני ומפונק, אשר גם ממנו אינני חוסך שבט. ברם, מי שסובל מהקהל הזה הוא בעיקר שאר גורמי המועדון (קהל/שחקנים/צוות מקצועי/הנהלה). זאת בניגוד לקהל של בית"ר י-ם אשר לא פעם אלים כלפי קהל יריב מעבר לשאר הקהלים באותו סדר גודל.
    ועניין עם המוט הוא אחד השקרים הנתעבים של התקשורת. אתה באמת מאמין שאפשר לכניס מוט *ברזל* ליציע ג'? שלא תבין לא נכון, אני מגנה אלימות מכל סוג, אבל יש הבדל גדול בין השלכת אבן לבין השלכת נייר. באוצה המידה יש הבדל בין מוט ברזל שעלול להרוג אדם לבין מוט פיברגלאס שלא היותר גורם לכאב קל – שוב, לא מצדיק את המעשה המכוער, אבל צריך לשים דברים בפרופורציות.

    אפלטון – תודה רבה. איבדתי אותך…כוונתך שאחליף לכדורסל? אם תמצא מכונת שמן שתחזור לשנוות ה-30 ותשכנע את סבי לאהוד את קבוצת הכדורסל ולא את קבוצת הכדורגל, אז יש מצב 🙂

      1. כי כמה שזה נשמע שחצני, אני יודע יותר טוב מיוני הללי מה קורה ביציע ג'…
        וכי יש לי חברים יושבים עם יוני הללי הזה – http://www.nrg.co.il/online/71/ART2/414/651.html
        ביציע העיתונאים ויודעים להגיד לי בדיוק כמה אמיתות יש בדיווחים שלו על מכבי חיפה.
        יניב, אני אומר לך בוודאות שזה היה מוט פיברגלאס. עכשיו אתה יכול לבחור האם להאמין לי או ליוני הללי. שנינו לא נביא לך ראיות קבילות בבית המשפט…

        1. הללי זה סתם הייתה דוגמא בכל האתרים מצויין על מוט ברזל,ודרך אגב מוט פיברגלאס לא עושה את זה יותר טוב,רק תתאר לך שאותו מוט היה נזרק מהיציע של אוהדי בית"ר איזה עליהום ובלאגן זה היה עושה.ולא כל כך הבנתי את הלינק הוא מדבר על פיצוץ בין קטן לעטר ובסוף הרי עטר נזרק מהקבוצה,אני לא יודע אולי אם עטר לא היה עף קטן באמת היה עוזב?

          1. אני לא אוהב לכתוב על "אוהדים" כי כשאוהד אחד עושה משהו, אז הוא אוהד אחד.
            במשחק בשנה שעברה בין הקבוצות בטדי אוהד של בית"ר י-ם זרק מצית על הקוון. עכשיו, מאז עברה קצת יותר משנה וממקרה אלישע יותר משנתיים. אני מוכן להתערב על כל הוני שמוערך ב-2 ש"ח ו-34 אגורות שהמקרה של אלישע זכור יותר. וכן, פיברגלאס, הגם שזה עדיין גרוע, עושה את זה טוב יותר. בדיוק כמו שמצית על קוון זה יותר טוב מבלוק…
            ד"א, לפי התקנון היה צריך לפסוק על הפסד טכני לבית"ר והפסקת המשחק לאלתר. אבל כפי שאתה זוכר אני נגד עונשים קולקטיביים, אז אני שמח שהשופט נהג בשום שכל ולא הפסיק את המשחק. אני כמעט בטוח שכמה ימים לאחר מכן אותו אוהד נתפס.

            יניב, אני ממליץ לך פעם אחת לעמוד ליד העיתונאים במחצית ולשמוע איך הם מספרים אחד לשני שטויות שיום לאחר מכן מתפרסמות בעיתונות.

    1. מנחם, אם אוהד של מכבי ישב ביציע של בית"ר י-ם כשהוא לבוש צהוב, אף אחד לא ידע מי הוא ולא יעכב אותו. אבל היום היציע הדרומי בטדי הולך להכיל כ-4,000 ירוקים. אי אפשר להתבלבל איזה קבוצה הם אוהדים.

  12. יוסי, אחרונת הבעיות שלנו זה השיפוט. תיקו היה עושה עוול לבית"ר י-ם שהיתה יותר טובה והגיע לה לנצח. יאללה, הפנים לשבוע הבא. משחק סופר-חשוב נגד הפועל ת"א שגם היא פחות טובה במשחקים האחרונים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט