נצחון מתוק על הרוסקים / מנחם לס

יאללה. CONTRACT BUYOUTS

תקופת הטריידים עברה ומאתמול אנחנו מסתכלים עליה מהמראה האחורית, אבל לכמה קבוצות – כמו מיאמי – התקופה האמיתית של שחקנים חדשים רק מתחילה. לתקופה הזאת ישנו אפילו שם:
CONTRACT BUYOUTS
הקבוצה הפעילה ביותר בנידון היא מיאמי היט, לא בגלל שיש לה חוזים "לקנות", אלא בגלל שמלבד בן גורדון ואולי אפילט דני גריינג'ר, כל האחרים שאת חוזיהם קבוצות מדסקסות קנייה, הם ביג-מן שמיאמי מיודעת שהיא חייבת לרכוש אחד מהם. למעשה הראשון עלול מאד להיות  גלן דייויס שלפי השמועות שאני מקבל ממיאמי היט, האורלנדו מג'יק כבר קנתה רת חוזהו. אני בטוח שמיאמי לא תהיה היחידה שתרדוף אחריו.
מה זה CONTRACT BUYOUT?
בד"כ זה נעשה עם שחקן שאין לו חוזה מובטח ליותר משנה. הקבוצה והשחקן עושים דיל לפני הקבוצה 'קונה' את חוזהו של השחקן, ואז הוא הופך לשחקן חופשי. קחו את פילדלפיה שעשתה טרייד על דני גריינג'ר. נניח שבחוזהו העונה נשארה משכורת של 6 מיליון דולארים. פילדלפיה – אם אין לה תוכניות לגביו – יכולה להציע לו 4 מיליון, ולהבטיח את הפיכתו לשחקן חופשי. בד"כ קניית החוזה נעשית עבור סכום קטן מהסכום בחוזה, ואז זה תלוי בשחקן אם לקבל את ההצעה או לא.
אני כמעט בטוח שמיאמי שלחה את רוג'ר מייסון לסקרמנטו כדי לשחרר ברוסטר מקום לשחקן נוסף, כי ישנם איזה 4-5 שחקנים ביג-מן שלפי השמועות ששמעתי ממיאמי הקבוצה מאד מעוניינת בהם.

מי הם השחקנים שהקבוצות כבר מדסקסות איתם 'קניית חוזה'?

 

1. גלן דייויס, אורלנדו מג'יק.

 

1. Glen Davis (Available)

ה-BUYOUT שלו הפך לרשמי אתמול. מיאמי היא הראשונה בתור המעוניינת ב-"BIG BABY". קבוצה אחרת המדברת איתו היא הקליפרס. קבוצה נוספת היא הברוקלין נטס המאמינה שיש לה סכוי גדול להשמיע קול גדול בפלייאוף, והיא חייבת סנטר בגלל פציעתו של ברוק לופז. גם גולדן סטייט הביעה עניין בגלל שהיא משחקת היום למעשה ללא סנטר.

לגלן דייויס יש נסיון פלייאוף בבוסטון, והוא יהיה PERFECT FIT למיאמי.אני כבר רואה אותו במוחי מרים את גביע האליפות כשהוא מחבק את לברון, דוויין ווייד, וכריס אנדרסן.

כמה שיותר קבוצות ירדפו אחריו, כך הוא יעלה את מחירו. הוא חופשי לחלוטין לבקש מה שהוא רוצה. כמו כל שחקן שחוזהו ניקנה, גלן דייויס קנה את שחרורו בפחות כסף מאשר אורלנדו חייבת לו השנה. ה-STICKING POINT  היחיד הוא שלכל קבוצה בליגה ישנן 48 שעות לשלם לו את המחיר שהיה בחוזהו לפ-נ- י קניית חוזהו. עם גלן דייויס . בעת כתיבת שורות א6לה כבר עברו 34 שעות ועדיין לא שמעתי על אף קונה.

2. כריס קיימן, לוס אנג'לס לייקרס.

יש שלוש סיבות לדבר:

 

א. הוא שונא את הלייקרס, ושונא לשחק עבורה (אני באמת מתפלא למה).

 

ב. הוא יודע שהלייקרס לא בונה עליו דבר וניסתה לעשות עליו טרייד עד הרגע האחרון.

 

ג. חוזהו תם בסוף העונה והוא יודע שהלייקרס יתנו לו ללכת. לפחות היום הם יצטרכו לקנות את חוזהו, אפילו אם לא במחיר גבוה.

 

קיימן בן ה-31 הוא שחקן בעל נסיו שיתאים לכל מצב ללא  הרבה ADOPTATIONS. הוא סנטר מהשטנצה העתיקה, עומד עם גבו לסל, ומוכן לפיק-אנד-רול. ברצוני להזכיר לכולם שבשלושה משחקים מה-9 לפברואר עד ה-13 לפברואר (כמובן כולם הפסדים!), הוא קלע 23.7 עם 11.3 ריב' בממוצע. הווה אומר עדיין יש לו את זה.

 

מיאמי מתה עליו. גם הקליפרס, איתה שיחק 8 שנים. מה שיעזור למיאמי היא העובדה שהוא ובירדמן הם חברים טובים כבר שנים.

 

3. אנטואן ג'יימיסון, אטלנטה האוקס

 

הוא רק הגיע מהקליפרס לאטלנטה, וההאוקס כבר עשו עליו WAVING. לקבוצות אסור לגלות עבור כמה כסף נעשתה קניית החוזה. הדבר היחיד הידוע הוא כמה הקליפרס חייבת לו העונה. ג'יימיסון  זה לא מין  קוומבה בראון או יי ג'יאליאן. זה שחקן שקלע בקריירה 20,000 נקודות. בקבוצה כמו אטלנטה שכנראה מסתכלת על העתיד הוא לא בעל ערך. אבל ל-10-15 דקות במיאמי, קליפרס, או בנטס? כן, הוא בן 37, אבל אני מאמין שעדיין יש בו 10 דקות טובות למשחק.

 

4. צ'רלי וילנואבה

7. Charlie Villanueva (Potential)

בדטרויט הוא ביזבוז גדול של 8.5 מיליון דולארים כשיש להם קו קדמי של ג'אש סמית', אנדרה גרמונד, וגרג מונרו, ועל הספסל  ג'אש הרלסון וג'ונאס צ'רבנקו. אמנם הוא PF ולא סנטר, אבל הוא 11'6 וגם כריס בוש אינו ממש סנטר.

מיאמי, נטס, קליפרס, ואפילו הספארס יקבלו אותו בזרועות פתוחות.

 

5. אירל קלארק

 

6. Earl Clark (Available)

אחרי שהסיקסרס קיבלו אותו כחלק מהדטרייד של ספנסר האוס הם מיד עשו עליו WAVING. אני יודע שהוא שיחק בלייקרס – הווה אומר הזריקו בו כדורסל דפוק – אבל הוא צעיר (בן 26), אתלטי, ואני בטוח שאריק ספואלטרה עם עזרתו של בוב מקדו במיאמי יהפכו אותו לערך מוסף מהר מאד, ברגע שיוציאו OUT OF HIS SYSTEM, את הכדורסל הקלוקל הלייקרי. לי מספיק שהוו שיחק בלואיוויל – בית ספר שאני מערחך לכדורסל.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. מנחם בהחלט ניצחון מתוק על הסובייטים אבל תיזהר מפוטין שלא יפגע מידי מהביקורת שלך ואגב היה לשופטים פדיחה רצינית שהפ פסלו לרוסים שער חוקי לחלוטין והם עוד בחנו אותוב Slow Motion כמה פעמים ופסלו מוזר!

  2. היה זה שער בלתי חוקי שלא אושר ע"י שני שופטים מזרח אירופאים ושופט קנדי.
    למה לא חוקי? כי השער הוזז ממקומו לפני זה, וזה החוק. בנוסף, היה "היי סטיק" בפעולה. כשתבין הוקי תחזור אלי.

    1. כי הוא לא ניכבש ברגל. הוא נגע ברגל ואז במקל. הסתכלו על זה בוידיאו. ואם אתה לא מאמין שהיה שער חוקי, לך לאתר של האולימפיאדה ותראה מה היתה התוצאה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט