מעורב הופס ליום ב' / מנחם לס

1.השרלוט הורנטס פועלים נכון והתוצאות הן ברורות

השרלוט הורנטס לא משחקת משחקים עם עתידה. כשהיא רואה שיש לה משהו טוב – אבל כל דבר טוב עולה כסף (ואם אתם לא מאמינים לי תשאלו את מומי) היא פותחת את הארנק. היא רוצה להבטיח את עתידה עכשיו, ולא כאשר פרוצות כמו הלייקרס או הנטס ניכנסות לתחרות כספית עם עיר השדה הזאת (שהיא, אגב, מרכז הבנקאות של הבנקים האמריקאים הגדולים שעברו מניו יורק וסן פרנציסקו כדי לחסוך מיסים ושכר דירה).

מה ש קרה אתמול הוא שההורנטס החליטו להוציא לפועל את האופציה שהייתה להם על הגארד של השנה השלישית למלו בול, ועל השחקן של השנה הרביעית פיג'יי וושינגטון.

Ball won NBA Rookie of the Year last season for averaging 15.7 points, 6.1 assists, 5.9 rebounds and 1.6 steals per game over 51 games (31 starts) despite his season being interrupted by a wrist injury.

To start his sophomore campaign, the 2020 NBA draft’s third overall pick has averaged 19.6 points, 6.0 assists, 5.6 rebounds and 2.0 steals in five starts to lead the Hornets to a 4-1 record.

A power forward, Washington has appeared in three games off the bench for Charlotte this season, averaging 6.0 points and 5.3 rebounds. In his first two seasons with the club, he started 118 games out of his 122 appearances. He owns career marks of 12.4 points and 6.0 rebounds per contest, shooting 44.4 percent from the field and 37.7 percent from 3-point range.

Per Spotrac salary database, Ball will make $8,623,920 next season. Washington is slated to make $5,808,435.

זהו. חתום וקבוע.

2. הבוסים של ה-NBA מודים שבליגה קיים עדיין יחס של איפה ואיפה: כמעט כל שחקן אחר בליגה מלבד כאלה כמו דוראנט, לברון, או סטפן – ואחרים ברמת האצילות שלהם – היו נזרקים מהמשחק על ה-EXPLOSION וזריקת הכדור של דוראנט. השופטים נתנו לזה לעבור. הליגה קנסה אותו ב-25K יום למחרת אבל זה לא כמו להיזרק מהמגרש!

מאמן הפייסרס, ואחריו קולות מכל עברי הליגה, עלו על השופטים ועל היחס המיוחד שמקבלים שחקנים מיוחדים.

3. דריימונד גרין מגלה למה העונה הזאת היא המהנה ביותר שלו מאז הגיע ל-NBA!

מה שטריי יאנג וג'יימס הארדן שונאים (אם כי הארדן לא מודה בכך!), שחקני הגנה כמו דריימונד גרין אוהבים: "סוף-סוף מרשים לך לשחק הגנה אמיתית מבלי לחשוב אם מותר לנסות לחסום ולהגן או לא", אמר דריימונד גרין ל-https://www.espn.com/nba/story/_/id/32515758/golden-state-warriors-draymond-green-enjoying-games-more-terrible-calls. . "החשש מפאול שניגרם ע"י איזה אפרוח קטן הקופץ ומנתר לעברך וזוכה לפאול ע"י שהוא 'מבלף' זריקה הוציא את כל הכיף והטעם כי עד שהחוקים לא שונו במקום להגן היה עליך לעשות חשבון בכל מצב אם זה בסדר לנסות לחסום או לא. המשחק הפך להרבה יותר אמיתי ומהנה עכשיו. אני מרגיש הרבה יותר בטוח בחסימה מאשר הרגשתי בעונות הק ודמות".

After the Golden State Warriors’ 103-82 win over the Oklahoma City Thunder on Saturday, Green said he has enjoyed NBA basketball as both a player and spectator much more this season. He attributed that to the league doing away with “bulls— calls.”

Can I say how satisfying it is to watch the game without all those terrible calls,” Green said, via ESPN’s Nick Friedell. “Guys cheating the game and grabbing guys and getting the foul. I’ve been really enjoying watching basketball this year.

“I think this game was turning into who can draw the most fouls? Nobody wants to watch that and you definitely don’t want to play in a game like that,” Green said. “So you can feel the difference out there for sure. It’s just more pure basketball and that’s great for our game.

אולי זה מוקדם מדי לקבוע אם השינוי בחוקי ה-CHARGING באמת משפר את המשחק אם כי יותר ויותר קולות נשמעים באותו כיוון.

אבל לי ישנה עוד שעה למה דריימונד גרין נהנה עתה יותר מאשר בעבר: בעבר הווריורס הייתה תמיד הקבוצה של סטפן קרי ותומפסון, ואפילו שחקנים אחרים שנחשבו לפני גרין. העונה הוא LEADER ללא כל ספק. הוא אחד מהשחקנים החשובים ובעלי ההשפעה הגדולים בקבוצה, ותמיד יותר כיף לשחק כ-LEADER מאשר כ-FOLLOWER!

4. הנשיא הזמין את המילווקי באקס לבית הלבן לפגישה המסורתית בין אלופי ה-NBA (וכן אלופי שאר המייג'ור ליגס) והנשיא, מסורת שנקטעה בגלל שאף קבוצה אלופה (מלבד קבוצת פוטבול, שהן בבעלות קיצונים ימנים וקהל רדניקי) לא הסכימה להיפגש עם טראמפ

הפגישה תיערך ב-8 לנובמבר ותשודר לכל האומה. זה ס"ה עוד דבר חביב וכל כך 'אמריקאי' שהפך למסורת נפלאה שנקטעה בגלל הנשיא הקטסטרופלי לשעבר

BING BONG.5 – קריאת הקרב החדשה של הניקס שהולכת 'בננה'ס' בסושיאל מדיה. מעל עשרה מיליון כניסות וטוויטרים

אני לא מבין בעניינים האלה. אז הנה העתק של המאמר על הטרוף החדש כפי שהופיע ב-NY POST:

Jordie Bloom, born and raised in Manhattan, was just excited to attend the Knicks’ season-opener against the Celtics at Madison Square Garden last week.

What he didn’t know was that after the thrilling double-overtime Knicks win he’d be a hometown hero of sorts. A development that, he told The Post, has been a dream of his since he was a kid.

Bloom, 26, became an internet sensation after he was filmed yelling “bing bong” into a microphone outside the Garden. The postgame footage was shot by SideTalk, which published the fan footage to Twitter last Thursday.

“I came out of the game and recognized [the SideTalk] logo, the guy pulled up the camera with the light, I literally went over there, said ‘bing bong’ into the camera and left,” Bloom recalled. “It only happened because of brand recognition.”

The video has drawn attention from players, including Knicks newcomer Evan Fournier, the Orlando Magic and numerous sports podcasts and television shows. The phrase “bing bong” can also be heard in previous SideTalk videos, which Bloom was familiar with as a fan of the SideTalk creators.

Fan saying "Bing Bong" in Sidetalk's viral video.
Jordie Bloom is the “Bing Bong Guy” from the recent viral video of Knicks fans.

“I had never been on Twitter prior to this, I didn’t even know how it worked,” Bloom said, noting the excessive attention he’s received since the video came out.

“It’s traumatizing,” he joked, but said he is “appreciative” of those who’ve been supportive.

Bloom has since changed his Twitter name to “@BingBongGuy,” and swapped his profile photo to show him holding the SideTalk mic during his viral debut. He’s determined to create a do-good brand of longevity with his newfound media attention.

Bloom uses Instagram, but “only for personal reasons and my business,” Build Your Boys — an evolving lifestyle brand with a mission to motivate, support and appreciate your friends. Bloom wants to incorporate his new “bing bong” brand and turn that attention into business opportunities led by Build Your Boys.

The real meaning of ‘bing bong’ — and why Knicks fans have adopted the term

“I want Build Your Boys to be sort of a brand incubator,” he said. “I’m going to commit to this being the first brand under the Build Your Boys umbrella. I’m going to use this as proof of concept that I can build a brand from an idea. I’m just having fun being myself and it’s resonating.”

Bloom has already started to merge the two with the marketing of his own “Bing Bong Guy” t-shirts. And as the sales continue to come in, more and more people are recognizing the “Bing Bong Guy.”

“Some kid came up to me [on the street] and gave me the biggest hug and said, ‘The Knicks are going to do great things this year strictly because of you,’ and I was like, ‘That’s unnecessarily true, but I love you bro,'” Bloom recalled. “It was a great feeling.”

“I went from a guy that’s trying to figure out what he’s doing with himself in life, in 24 hours to being… welcomed into the Knicks circle,” he said.

But despite the “cool” parts about Bloom’s viral fame, life under the spotlight isn’t always so friendly.

“People have accused me of trying to steal [the phrase] ‘bing bong,'” he said about what some trolls have accused him of. “I’ve never had to deal with [working] Twitter before, let alone the Twitter bac

6. כיצד נראה הרוסטר של IGNITE לשנת 2021-22?

ה-SQUAD של איגנייט השנה לא כולל כוכבים עם כוח האש של גרין וקנינגה, שהיו 2 מ-5 טופ היי סקול ריקרויטס אבל כיתת השנה כן מציעה עומק ושוני (VARIETY)

Jaden Hardy | 6-foot-4 | 188 pounds | SG | USA | No. 3 on ESPN 100

ג'יין הוא 1.93 סולידי עם WINGSPAN של 2.07 מ'. יש לו את רוב התכונות הנדרשות מגארד מודרני. הוא חיית כושר גופני הוא בילה שבועות על שבועות באימונים עם דמיאן לילארד מפורטלנד. הוא בילה בג'ים עם ג'יימס הארדן, 'פיקינג היז בריינז' בקשר להשגת פאולים במשחק.

הוא אומר ללא כל בוזה: "אני מאמין שאני השחקן הטוב ביותר בכיתה הזאת". הרבה מסכימים איתו.

Dyson Daniels | 6-6 | 185 | PG/SG | Australia | No. 16 on ESPN 100

הגארד הזה, 1.97 מ' מאוסטרליה, היה אחד מכוכבי אליפות העולם האחרונה WORLD U19כשהוא מסיים 5 באסיסטים, שלישי בווין שיר, וחמישי בדפנסיב ווין שיר.

הוא סיים את האליפות עם 21.1 נק' ממוצע, 8.0 ריב', 6.9 אס', ו-3.4 גניבות. הוא צפוי לשחק ]פוינט גארד. משווים אותו לשי גילגורוס אלכסנדר.

Michael Foster | 6-8 | 247 | PF/C | USA | No. 31 on ESPN Top 100

פוסטר הגיע ל-IGNITE עם רפיוטציה גבוהה, כשהוא מוצא את שמו ברוב שנותיו בתיכון בין ה-10 המובילים בתיכונים בארה"ב. אולי ה-2.03 מ' הזה אף פעם לא יהיה הכוכב שניבאו שיהיה ("מייקל ג'ורדן מס' 2) אבל מי שמחפש 2.03 מק' המסוגל לטפל בכדור, לקבור שלשה פתוחה, ולסבול את הפיזיות של ה-NBA, אז ה-120 ק"ג הזה – פקעת של שרירים – הוא האיש.

הבאים אחריהם: רביעי:

MarJon Beauchamp | 6-6 | 194 | SF | USA | No. 53 on ESPN Top 100

חמישי:

Fanbo Zeng | 6-11| 197 lbs | SF/PF | China | Unranked

ששי:

Scoot Henderson | 6-2 | 189 | USA | RSCI No. 10 Recruit in 2021


7. מייקל ג'ורדן, עם 1.9 ביליון הוא האמריקאי השחור הרביעי בעושרו, והשחור הששי בעושרו בעולם

ששת מעשרה השחורים העשירים בעולם הם אפריקאים (שתיים אפריקאיות) לפי פורבס מגזין.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. תודה מנחם
    אני מקווה ששארלוט תמשיך לשמור על ההצלחה היחסית שלה
    לאחר המון שנים של פאשלות בדראפט נראה שלמאלו בול יעשה את ההבדל עבור הצרעות
    הם משחקים אחלה כדורסל ולא רק העונה
    נקודה למחשבה – המזרח על שלל נמושתיו נראה טוב יותר מתמיד, מאז 2009 שהייתה הפעם היחידה במילניום הנוכחי, קבוצות המערב שלטו ביד רמה במאץ האפ העונתי
    אני בהרגשה שהשנה זה הולך להשתנות

  2. 1.רף שחקן לא היה מועף דוראנט קיבלת תכנית ועוד קנס מפגר על זה שהוא זרק כדור אחרי עבירה של מקונל, לדעתי הוא כיוון בגלל לסל אבל עף לקהל ולכן הטכנית.
    .
    2. גרין צודק ומה שטענו שנים המשחק היה בלתי ניתן לצפייה אני כבר הגסה שנים לא נהנתי ככה מכדורסל, למרות שהליגה נפתחה ברמה מאוד נמוכה ( פרט למיאמי).
    .
    3. כל הספורטאים הצבועים האלה לא יכול לסבול אותם שמביעים דעה רק שלא פוגע להם בכיס ומה אכפת להם שכמה אסייתים יעלמו בהונג קונג, או שיש ביטוי גזענות כלפי קהילות אחרות.

    1. בחיית ברוך תענה פעם על שאתה שהתחמקת ממנה בעבר.
      במשך שנים טוענים בישראל ואפילו פה הרבה כולל אותך אמרו את זה שהאירופאים לא צריכים להתערב במה שקורה בישראל,לא התקציבים,לא בפוליטיקה,לא באו"ם , שזה עניין בין ישראלים לערבים ואין שום סיבה שמישהו חיצוני יתערב.
      גזענות נגד שחורים בארה"ב(כן או לא זה לא משנה) היא עניין פנימי אמריקאי ואזרחים אמריקאים אומרים את דעתם בתקשורת,בהפגנות,בקונגרס משני הצדדים.
      אז למה כל כך חשוב לכם שלברון,דריל מורי ואדם סילבר יתערבו בעניין פנימי בין הונג קונג וסין?

      1. אני לא חושב שהליגה צריכה להתערב בכלל בפולטיקה, אבל ברגע שהם חרטו על דגלם את הBLM כי זה נראה יפה בעין, ומשתיקים דעות של אחרים בגלל שזה פוגע להם בכיס זה מסריח מצביעות.
        .
        ולמרות הביקורת אני במקום אדם סילבר הייתי עושה אותו דבר בסוף הליגה זה עסק והיא עשתה את הצעד הנכון לעסק אבל כאוהד בהחלט מותר להעביר ביקורת

      1. הבנתי ש-thog שלח לדריימונד מייל עם בקשה להפנות אותו ללינקים למשחקים שהוא צפה ולא נהנה בהם בגלל סחיטת פאולים נכלולית.

        1. אגב איפה נעלמו כל טנש? הפקירו את גיישון דה רוזן לבד כמו לוקה ניסני קיבל הזדמנות בחמישייה עושה איירבולים עם האנטר הליברטון הייז.
          גילרי? תוג? לחוס? נראה לי יש מריבות פנימיות בקבוצה בעקבות השמועות על ניסיון טרייד של תוג.

          1. כנראה הותשו. להתווכח עם אנשי שב"ר מצריך יום יומיים התאוששות, ואלו מסכנים לא לקחו יום חופש כבר איזה שש שנים. יש מצב שברתם את הגילריז.

            1. לשבור את הגילריס זה בלתי אפשרי! ואני מקווה שאף אחד לא לוקח את הדיונים באתר ברצינות רבה מדי. כל עוד שומרים על דיון נאות אני בעד לשמוע את כולם. אין ספק שהם חסרים לי לפחות

            2. ברוך, אתה קונטנדר רציני לאם וי פי העונה, חוץ ממך ומהאשך, בטים שבר כולם עסוקים ברשימת שמירות במכבסה, וטים טנש בגדר נעלם, גיא מנסה לתת תצוגות, נגיד באייטון מול ריישון הוא פתח את העונה עם אחוז אפקטיבי גבוהה, אבל יוסאג על הפנים.

            3. ברוך התחיל את העונה כמו מוראנט ובאטלר, מלך התגובות של הליגה ומוביל את הליגה MVP קל בינתיים.

            4. תודה חברים משתדל לספק טיפה ידע, דרך אגב ליוטה יש אחלה של כדורסל כדור טס מיד ליד פנימה החוצה זה מאמן, הייתי רוצה שהוא לא יסתמך על גובר ההגנה כיוון שאין מה לחפש עם גובר בפלייאוף, אבל כנראה שחוזה המקס משפיע על המחוייבות לתת לן דקות.

          2. זה פשוט משעמם פעם אחרי פעם לשמוע את אותן זעקות גוועלד קבועות בלי קשר למה מתרחש במציאות ובלי יכולת לקשר בין הזעקות למציאות כאשר מתבקשים לעשות זאת ולזכות באשקושים התעלמויות והתבכיינויות במקום איזושהי יכולת לבסס טענה כלשהי או נסיון התמודדות כלשהו עם טענות שסותרות את הזעקות והבכי.
            פשוט לא שווה את הזמן שלי. גם כשסוף סוף מישהו מהם מסכים להתייחס בצורה עניינית אז אני בסוף מחכה חודשים לכל מיני הבטחות שהם אכן יכתבו את ההסבר שהם אמרו שהם יתנו ברגע שיהיה להם זמן לזה בעוד שבינתיים הם ממשיכים עם אותן זעקות והתבכיינויות על בסיס יומיומי.
            אמלק: משעמם לא שווה את הזמן.

            1. אתה צודק אני בהחלט חייב לך הסבר על התחזקות ההגנה על ידי העילמות שריקות הזבל.

            2. עוד שבוע בערך אני יוכל גם להביא נתונים שיבססו את הטענה הזאת (עכשיו גם יש אבל 5-6 משחקים לכמה שחקנים יכול להיות סטיית תקן), בקצרה אפשר לראות את הירידה החדה בסטטיסטיקות אצל שחקנים שהתבססו על אותם שטיקים ואת הירידה באפקטיביות השנה בליגה.

            3. זה בגדול קרוב רעיונית אבל טכנית טענת שהעבירות גורמות לשחקנים לשמור שחקנים פחות צמוד ומאפשרות להם יותר חופש לזרוק זריקות פנויות ובאופן קצת יותר טכני ספציפית דובר על לילארד.

            4. לפי הציטטות שמנחם הביא מגרין הרעיון הזה הוא אמיתי בראשם של השחקנים

            5. דיברת על שינוי בשמירה על שחקן במהלך משחק שמשוחק, כך שבכל מקרה הסטטיסטיקות של מה שקורה עכשיו לא יהיו רלוונטיות.
              בנוגע למה שקורה עכשיו, לא הייתי מתלהב יותר מדי. בין היתר שחקנים פתחו עונה לא טוב וחלקם מסתגלים לא רק לשיפוט אלא גם למאמנים חדשים וצורת משחק שונה. בנוסף השופטים לא רק לא שורקים לעבירות על פי ההתאמות שהליגה עשתה (שאני כאמור מאד בעדן) אבל גם משום מה לא שורקים גן לעבירות שהם כן אמורים לשרוק עליהן (אולי תוך כדי ניצול ההתאמות כתירוץ).
              אבל תחילת העונה זה תמיד תקופה של משחקים גרועים וקבוצות שלא סגורות על עצמן ואיך הן משחקות שמחפשות את עצמן אז אין כאן חידוש גדול.

            6. כן זה בגדול הטענה זה לא רק לילארד אגב זה הרשימה הכילה את יאנג הארדן לילארד דונציץ… במקרה של יאנג זה היה בכלל קיצוני בטח בקשר לבחירת הזריקות שלו. כל אלו שחקנים שסחטו עבירות באופן קבוע ושזה היה חלק אינטגרלי מהמשחק ההתקפי שלהם . אפשר לראות את הירידה החדה בשחקנים אלא עדיין זה רק תחילת עונה עוד שבועיים לאחר 10-15 שהסטטיסטיקה לא תשתנה כל משחק באופן קיצוני אפשר יהיה להביא סימוכין סטטיסטים לטענה ולא רק מראה עין.

            7. שרת
              בניגוד לזעקנים כאן בהופס, דווקא גרין דיבר די בבירור על עבירות מסוג ספציפי שאני מאוד מרוצה מזה שהשופטים יעשו כמיטב יכולתם לא לקנות אותן יותר.

            8. לאן נעלמת thog?
              וכן השופטים גם התחילו לא לשרוק על עבירות "אמיתיות" ,
              אני משער שיקח להם זמן גם להתרגל לזה,
              ואני אישית מעדיף שלא ישרקו על מה שכן צריך לשרוק, מאשר ישרקו על מה שלא צריך לשרוק.

            9. איתי
              חשבתי שהסברתי בתגובה שהגבת אליה (3.1.3.3.4)
              אני מעדיף שישרקו מה שצריך ולא ישרקו מה שלא צריך. לא אוהב את שני המצבים האחרים בהם שורקים על דברים שלא צריך ולא שורקים על דברים שצריך. לא יודע אם מכריחים אותי לבחור בינארית בין שתי האופציות אם יש לי העדפה. כל השריקות והיא שריקות הגרועות מפריעות לי, ואני לא ממש יודע אם יש הבדל במידה. או לפחות אם יש אז עוד לא שמתי לב אליו.

            10. טוב נו, אם כבר נגררתי לזה שוב אז, ניקח את המשחק של יאנג נגד הנטס כדוגמה ונבחן מה הוא עשה עד ובין העבירות הגנובות/נכלוליות שלו (כולל הנקודות הנלוות לעבירה)
              עד העבירה הראשונה
              10:20 דקות 4מ6 מהשדה 0מ1 לשלוש 2 מ2 עונשין 5 אסיסטים 3 איבודים 10 נקודות
              ראשונה עד לשניה
              2:50 דקות 0מ1 מהשדה 2מ2 עונשין 2 נקודות
              שניה עד שלישית
              9:30 דקות 2מ6 מהשדה 0מ1 לשלוש 2מ4 עונשין 4 אסיסטים 6 נקודות
              שלישית עד רביעית
              2:10 דקות 2מ2 עונשין 1 אסיסט 2 נקודות
              רביעית עד חמישית
              0:40 דקות 2מ2 עונשין 2 נקודות
              חמישית עד סוף המשחק
              6:20 2מ5 מהשדה 0מ2 לשלוש 4מ4 עונשין 1 אסיסט 2 איבודים 8 נקודות

              במשחק כולו היה 8מ18 מהשדה 0מ4 לשלוש 14מ16 עונשין 11 אסיסטים 5 איבודים 30 נקודות
              אני מסתכל על החלוקה הזאת ואני נאלץ לשאול, איפה נעשה לו יותר קל לקלוע ו/או לנהל את המשחק ו/או מה שלא יהיה בעקבות סחיטת העבירות?
              עוד יותר מוזר שהמשחק הבא של שתי הקבוצות היה יומיים אחרי ראש בראש ושם לא נראה שיש השפעה כלשהי שגרמה ליאנג לחיים קלים יותר במשחק שבו כביכול הנטס היו אמורים להזהר בשמירה עליו מעבירות בעקבות הפחד מהעבירות במשחק הקודם (אמנם הוא הלך לקו פחות, אבל הוא קלע יותר גרוע ונתן תפוקה דלה יותר)

        2. הנה דוגמה לאשקוש קלאסי וזה עוד אחרי שהדיון ביננו בעניין היה מאוד ברור לגבי מה אני חושב על עניין השריקות והשינוי שנעשה השנה. מאכזב.

  3. מעורב מעולה, תודה רבה
    הפגישה בין ביידן לאלופה זה עוד שלב בהחזרת השפיות, לאחר הקדנציה של טראמפ. אנחנו בארץ עוברים תסמיני גמילה דומים, רק שאצלנו זה מבחור עם שיער סגול, לא כתום

  4. תודה מנחם על המעורב. הניקס ממשיכים את העונה הקודמת ונראים מצוין בפתיחת העונה, שאפו לס"ר תיבס ,עושה עבודה מעולה.

  5. בס"ד
    תודה מנחם.
    השינוי בחוקים בהחלט מוסיף ענין.
    עכשיו נשאר להפחית ולקצר את העצירות במשחק, ובכלל יהיה סבבה.

  6. תמשיכו יהודי ארה"ב לתמוך בביידן והביאו עלינו את סגניתו שונאת ישראל.
    תמשיכו עם התייפייפויות והבכי על טרמפ.
    תמשיכו .
    יפי נפש זחוחים.

    1. סגניתו שונאת ישראל!?! היא דווקא די בעדנו וזה שהיא נשואה ליהודי (ציוני אגב) גם אפשר להזכיר. לא כל מי שנמצא שמאלה מטראמפ הוא שונה ישראל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט