מירוץ לתארי העונה של 2021-22-רבע עונה מאחורינו/טז"מ

כמו בכל שנה אבצע מעקב במהלך העונה על המירוץ לתארי העונה.

MVP- אני מזכיר כמו בכל שנה שחקן שקבוצתו במשחקים ששיחק עם מאזן שלילי ו/או לא בפלייאוף לא יכול להיות חלק מהמירוץ ל-MVP על אף סטט מרשים ביותר. ניתן משקל גם ללוח משחקים. *כל הסטטיסטיקות נכונות ליום 24.11.21.

  1. סטף קרי- מאזן קבוצתי: 14- 2 (87.5%). ממוצעים: 28.4 נק (58.9% אפקטיבי, 41.1% מה-3), 5.9 ריב, 6.6 אס, 33.9 דק. איזה פתיחת לצלף הזה, הוא מטאטא כל מה שזז סביבו, חוגג על כל שומר וכמה שומרים יחד, מזכיר את ימיו הטובים ופשוט בלתי עציר. בנוסף לכל השואו הזה גם מוביל את הלומים לראש הליגה.
  2. קווין דוראנט- מאזן קבוצתי בנטס: 12- 5 (70.58%). ממוצעים: 28.5 נק (61.0% אפקטיבי, 41.8% מה-3), 7.8 ריב, 5.1 אס, 34.9 דק. דוראנט נמצא בכושר אדיר מהפלייאוף שעבר ומצעיד נטס מאד בינונית לראש המזרח שהוא מפגין יכולת שיא בלתי עצירה ולא משנה מי שומר עליו. הוא וקרי נמצאים הרחק הרחק מהיתר.
  3. ג'ה מוראנט- מאזן קבוצתי: 9- 8 (52.9%). ממוצעים: 25.5 נק (52.5% אפקטיבי, 36% מה-3), 5.8 ריב, 7 אס, 33.9 דק. ההיילייט המעופף נותן לנו כל מחזור כמעט מהלך מהסרטים, מסחרר מגינים, מעקם להם את הרגליים וגם מוביל קבוצה מאד מוגבלת (ואני נחמד כלפי יתר חבריו לקבוצה) למיקומי הפלייאוף כרגע. בכל אופן מדובר בשחקן כנראה הכי מהנה לצפייה שיש לליגה להציע (סטף מהנהן לשלילה).
  4. פול ג'ורג' – מאזן קבוצתי: 10- 8 (55.6%). ממוצעים: 26.4 נק (50.1% אפקטיבי, 34.2% מה-3), 7.8 ריב, 5.3 אס, 1.3 חס, 35.7 דק. ג'ורג' לוקח את המושכות בהיעדרו של קאווי ומציג יכולת נפלאה משני צידי המגרש כל ערב כאשר הוא לא נותן לקבוצתו לשקוע למרות הצוות המסייע שסביבו. ימיו מזכירים את היכולת באינדיאנה ו-OKC.
  5. ג'ימי באטלר מאזן קבוצתי: 10- 5 (66.67%). ממוצעים: 24.5 נק (53.8% אפקטיבי, 26.1% מה-3), 5.3 ריב, 5.8 אס, 2 חט, 33.8 דק. באטלר פתח את העונה חד משני צידי המגרש לאחר העונה האישית החלשה שנה שעברה. זה ניכר ביכולת של ההיט להקשות על יריבות ובמאזן העונתי שלה.
  6. דמאר דרוזן- מאזן קבוצתי: 12- 6 (66.67%). ממוצעים: 26.3 נק (51.3% אפקטיבי, 35.2% מה-3), 5.2 ריב, 4.1 אס, 35.1 דק.  דרוזן מציג יכולת פנטסטית בבולס ומוביל אותה לצמרת המזרח תוך שהוא מזכיר את ימיו הגדולים מטורנטו, הוא פורע את השטרות במאני טיים ומראה לכולם שכוחו עוד במותניו.
  7. דווין בוקר מאזן קבוצתי: 14- 3 (82.3%). ממוצעים: 22.4 נק (50% אפקטיבי, 38.5% מה-3), 5.6 ריב, 4.9 אס, 32.6 דק. די-בוק אמנם לא בשיאו עדיין כפי שהתרגלנו לראותו והוא לא נותן משהו מדהים עד כה אבל בתור הסקורר המוביל של הקבוצה במקום השני בליגה הוא מקבל את הכבוד להיות פה.
  8. דונובן מיצ'ל- מאזן קבוצתי: 10- 6 (62.5%). ממוצעים: 24.0 נק (50.6% אפקטיבי, 32.2% מה-3), 4.4 ריב, 4.9 אס, 32.2 דק. כמו בוקר גם הוא הראה לנו בעבר יכולת הרבה יותר טובה אבל עדיין נותן את המספרים ומוליך את קבוצתו למקום ה3 במערב וזה מספיק לשבצו כאן.
  9. יאניס אנטטקומפו– מאזן קבוצתי: 10- 7 (58.82%). ממוצעים: 26.9 נק (53.3% אפקטיבי, 27.6% מה-3), 11.9 ריב, 6 אס, 32.6 דק. יאניס גם לא בשיאו האישי אבל זה עדיין מספיק לו לדרוס יריבים ולהחזיק את הבאקס עם ראש מעל המים למרות הפציעות שהיו להם בפתיחת העונה. הוא בא כמו תמיד לתת עבודה ומצטיין בזה.
  10. ניקולה יוקיץ' – מאזן קבוצתי: 8- 6 (57.14%). ממוצעים: 26.4 נק (64.4% אפקטיבי, 41% מה-3), 13.6 ריב, 6.4 אס, 32.4 דק. נותן סטט' אישי נהדר אבל אין מסביבו יותר מידי, מצליח להשאיר את דנבר עם ראש מעל המים בכוחות עצמו.

שחקן ההגנה של העונה:

  1. רודי גובר
  2. ג'ימי באטלר
  3. מייקל ברידג'ס
  4. פול ג'ורג'
  5. יאניס
  6. אנתוני דיוויס
  7. דריימונד גרין
  8. דזמונד ביין
  9. דני אבדיה
  10. אריק בלדסו

חמישיות העונה:

חמישיית העונה ה-1: ג'ה מוראנט, סטף קרי, פול ג'ורג', קווין דוראנט, ניקולה יוקיץ'.

חמישיית העונה ה-2: ג'ימי באטלר, דווין בוקר, דמאר דרוזן, יאניס, אנתוני דיוויס.

חמישיית העונה ה-3: , טריי יאנג, דונובן מיצ'ל, לוקה דונצ'יץ', זאק לאבין, רודי גובר.

השחקן המשתפר של העונה (שחקן שנה 3 ומעלה בלבד):

  1. ג'ה מוראנט-קולע 6.4 נק יותר, לוקח 1.8 ריב יותר, עולה כ-4% באפקטיבי וכ-6% מחוץ לקשת כאשר מעבר לסטט' היבש הופך לשחקן קטלני ומכוכבי העילית של הליגה.
  2. מיילס ברידג'ס-נתן קפיצה אדירה בשנת החוזה שלו בהורנטס ומראה עד כמה הוא רוצה את הברינקס. עלה מ12.7 נק ל-20.8 למרות שירד באחוז האפקטיבי והשלשות (זה התחום שמכניס אותך לכספת בליגה) לוקח יותר ריב ומוסר יותר ונראה נהדר גם בהגנה.
  3. ג'ורדן פול-הוא מתחיל לקנות את מקומו בליגה, קפץ ב-6.4 נק ולמעשה עלה בכל קטגוריה סטטיסטית למעשה חוץ מהקליעה מחוץ לקשת שירדה קצת לעומת עונה שעברה.

יתר התארים בפרק הבא…עד אז מוזמנים לרשום את גחמתכם על הבחירות או להיות בעדם.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. יפה, תודה!
    קרי ודוראנט באמת מצוינים.
    יוקיץ יכול לעלות כמה מקומות נראה לי, בלי מארי ופורטר הקבוצה שלו לא טובה ויש לו סטט מעולה

  2. השחלת את טריי יאנג לשלישית 😉
    אחלה דירוגים, באמת יש דם חדש השנה וגם שחקנים שנותנים בראש אחרי שחשבו שייעלמו.
    אחלה פוסט, אחלה עונה, תודה!

    1. השחלתי כן בלית ברירה יש לך מישהו שאתה חושב שראוי להיות לפניו תגיד. הוא לא משחק משהו אבל 25 ו10 והמאזן שלו לא שלילי לא מצאתי מישהו אחר ניסיתי את ביל הסטט שלו לא משהו טייטום אפשרי אבל לדעתי הוא פחות בינתיים מטריי ולאבין אז זהו אין יותר מידי שחקנים לא מצאתי אחרים שראויים לכן טריי לוקה ולאבין הוכנסו כברירות מחדל

  3. תודה שמעון מצויין, לדעתי אתה שונא את הסרבי אין מצב שהוא לא ב3 הראשונים, מוראנט ופול גורג לא באותו קליאבר בכלל של מועמדים ל MVP. (הרשימה אצלי מתחילה ביוקיץ לפני כולם ואז קרי ודוראנט.
    .
    יוקיץ עד עכשיו הציג יכולת היסטורית שמעטים הפעמים שראינו אותה בעבר ומי יודע אם נראה יכולת כזאת שוב. PER של 35.3!!! הוא קולע באחוזים לא הגיוניים ובלתי ניתן לעצירה לא חשבתי שהוא יכול להיות טוב יותר מהסנטר ההיסטורי של שנה שעברה וטעיתי, אני מרגיש בוש ונכלם שאני חושב איך לעצור אותו ולא מוצא תשובה, הוא הוסיף זריזות לא איבד כמעט מהכוח, קליעה פנטסטית מכל טווח יש לו כל מוב אפשרי בספר המהלכים, ומדובר באחד המוסרים הטובים בליגה.

    דנבר איתו על הפארקט אחת הקבוצות הטובות בליגה, בלעדיו נראים כמו יוסטון אם זה לא MVP מובנק אני לא יודע מה כן.
    .
    שחקן ההגנה של העונה עד עכשיו זה גרין הוא מחזיק את ההגנה הטובה בליגה, לשים את דיוויס באותה רשימה זה רחוק מנכון , דיוויס השנה מגן מביש (כמו כל ההגנה של הלייקרס).

      1. מה הוא אשם שהשחקנים לא משחקים שהוא לא על הפארקט? גם עכשיו הור מקום ראשון ברשימה אם היה טופ 2 הוא היה ניצב לבדו על פסגת האולימפוס, אם כל הכבוד ליכולת הפנטסטית של קרי ודוראנט אף אחד לא מציג יכולת שמתקרבת ליוקיץ

          1. ברור שכן אם האפס לקח MVP ממקום 6 במערב.
            אתה שוכח שדנבר משחק וחצי ממקום 4 וכנראה יהיו שם שהפצועים יחזרו, זה לא משנה מה שדיוויס מציג זה יכולת של MVP. דנבר איתו על הפארקט אחת מהקבוצות הטובות בליגה הוא מציג נתונים היסטורים העונה הפלוס מינוס שהוא על הפארקט ובלעדיו זה הגבוה בהיסטוריה (וזה לצערה הבעיה של דנבר שהוא לא יכול לשחק 48 דקות), כמעט 65% אפקטיבי 41% מ3 Per של 35.5! אף אחד לא מתקרב אליו בכלל

        1. 5 שחקנים העונה מציגים יכולת של MVP, השמות הם יוקיץ קרי דוראנט באטלר ויאניס כל השאר לא בקליאבר בכלל

    1. דיוויס לא מביש היו לו משחקים שהיה חלש והיו לו משחקים שהיה נהדר הוא היחיד שעושה שם הגנה ומה לעשות אין בליגה שחקנים טובים מידי. אתה הוזה עם גרין זה כל הקבוצה שם שומרת ולוחצת בחייאת ברוך נראה לי שתית יותר מידי שם במקסיקו

  4. הרשימה שלי בינתיים:
    MVP:
    1. סטף
    2. יוקיץ' – נותן מספרים הזויים כמו שברוך ציין ובלעדיו הקבוצה מתפרקת לחלוטין.
    3. דוראנט.
    4. מוראנט.
    5. יאניס – החזיק את מילווקי עם הפציעות של מידלטון והולידיי.
    6. ג'ורג'.
    7. דרוזן.
    8. באטלר.
    9. לוקה – פחות טוב במונחים שלו, אבל מוביל את דאלאס למקום 4 במערב ובלעדיו הפסידו 3 רצוף.
    10. בוקר.

      1. דנבר חצי משחק ממפיס, ומוראנט יכול לחלום רק להציג מספרים כמו של יוקיץ, מוראנט שחקן מלהיב אבל הוא עדיין לא בקליאבר של MVP, שוד ושב״ר הסרבי חייב להיות בטופ.

    1. שחקן הגנה:
      1. דריימונד – כמו סטף רק בהגנה שמרשימה אפילו יותר.
      2. גובר.
      3. יאניס.
      4. ג'ורג'.
      5. באטלר.
      6. אבדיה – כשומר אישי יש מצב שהוא הטוב ביותר בינתיים העונה.

        1. אתה לא מתחשב בTS באטלר שחקן שהולך המון לקו בין היעילים בליגה הרבה יותר מוראנט ופול גורג (דרך אגב הוא גם קולע טוב מהם) שאתה מתחשב בניהול משחק בנוסף ההגנה הוא מועמד רציני.

            1. כדאי לך, הוא נותן עונה מרשימה למדי

  5. אתה לא מתחשב בTS באטלר שחקן שהולך המון לקו בין היעילים בליגה הרבה יותר מוראנט ופול גורג (דרך אגב הוא גם קולע טוב מהם) שאתה מתחשב בניהול משחק בנוסף ההגנה הוא מועמד רציני.

  6. תודה שמעון, כאמור מעליי יוקיץ' צריך להיות ראשון או שני במקרה הכי גרוע, אני צוחק הרבה על אבדיה אבל הוא צריך להיות אפילו יותר גבוה ברשימה
    .
    הייתי מוסיף את פרס ראסל ווסטברוק של העונה, מגיע לו שנציין את פועלו

    1. כן צריך באמת כישרון מיוחד כדי להיות חסר כשרון כמוהו בקליעה ולהתעלל בטבעות ככה, אור מה עם תרומה לאגודה שהקמתי 1 מ13? יש לנו לא מעט נפגעות מהתקפות של האפס בצהוב.

      1. מעולה שמעון, מסכים עם הרוב.
        רק מה הקטע עם גובר 1 בשחקן ההגנה? הוא רביעי בבלוקים, ובחטיפות לא בסביבה בכלל.

        1. שמעון כמו כל האבהלים שבוחרים את הפרסים האלה לא ממש מבין בהגנה , גובר הוא אחד השחקנים הגרועים בליגה בשמירה אחד על אחד , כל שחקן פנים עם מוב סביר עושה ממנו קציצות

          1. אתה צודק שהוא לא שומר משהו על גבוהים חזקים, אבל הוא בסדר בשמירה על הטבעת ועל גארדים. מי מבחינתך שומר יותר טוב ממנו? (ומשחק)

            1. אז אולי אפשר לקרוא לפרס שלו שחקן העזרה בהגנה הכי טוב
              לדעתי הגנה מתחילה קודם כל באחד על אחד לא לנסות ללכת על חסימות על כל מה שזז , כי מה שלא רואים או סופרים זה את כל הפעמים שהוא מפספס ומוביל לסל קל.
              אייברסון היה במשך כמה שנים מלך החטיפות של הליגה אבל באותה מידה אחד משחקני ההגנה הכי גרועים

  7. אם יוקיץ' מועמד ל MVP אז גם מקסי צריך להיות מועמד
    כל הרשימה הזאת זה בושה אחת גדולה , ממתי נותנים MVP לשחקן שהקבוצה שלו עם מאזן לא טוב?
    זה התחיל מווסטברוק וממשיך להיות יותר גרוע
    אמביד הוביל את הקבוצה שלו למאזן 8-2 לפני שחלה בקוביד , למה הוא לא מועמד ומוראנט,לוקה וג'ורג' כן?
    הכי מצחיק זה לראות את דהרוזן ומיצל ברשימה לוזרים בני לוזרים צ'אקרים שלא עשו ולא יעשו שום דבר בקריירה שלהם

            1. יוקיץ בהחלט מנצח הוא משחק וחצי ממקום 4 , והקבוצה בין הטובות בליגה שהוא על הפארקט.
              מי אמר שMVP צריך לשחק בשני צידי המגרש?

            2. בסוף הגנה והתקפה לא שווים והשפעה של שחקן התקפי כמו יוקיץ, קרי שווה MVP בעיניים עצומות

  8. תודה שמעון.
    לגבי גובר – זה הימור שלך לגבי מה הליגה תעשה או מה שמגיע לו? מאיך שאני זוכר אתה די בדעה שלי שכמה שהוא מהווה יתרון בצבע הוא חיסרון בכל פעם שהוא צריך להגן בפרימטר.

    1. זה אכן העמדה שלי אני לא תופס מגובר אבל העונה ממה שראיתי את יוטה ויחסית ראיתי לא מעט הוא מצויין בהגנה בצבע. אין גבוה כמעט שיכול להגן בפרימטר אז הוא במצב טוב. בחרתי לפי מה שאני חושב שמגיע לו. לא ראיתי מישהו טוב ממנו עד כה העונה הוא מחזיק ליוטה את כל הצבע

      1. כן. בצבע אני לא חושב שראיתי מישהו כמוהו בכלל. אז לגיטמי… היה טוב למצוא איזשהו "אמצע" ששומר טוב בפרימטר וגם יודע להאט גבוהים בצבע – משער שיש כאלה אבל אין לי את מי להציע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט