You are currently viewing דנבר פירקו את לוקה, מיאמי את ההורנטס והלייקרס מנצחים את הקאבס / דור בלוך

דנבר פירקו את לוקה, מיאמי את ההורנטס והלייקרס מנצחים את הקאבס / דור בלוך

טורונטו רפטורס 110 (3-3) – אורלנדו מג'יק 109 (5-1):

המשחק היה צמוד ברובו גם אם לא מאוד איכותי, כאשר אורלנדו פיצתה על 17 איבודים לעומת 8 של טורונטו, עם יתרון בריבאונדים ובעיקר בקליעה מחוץ לקשת, 47% היו למג'יק לעומת 30% של הרפטורס.

שתי קליעות עונשין של סאגס בתחילת הרבע הרביעי העלו את המג'יק ליתרון 3, אבל אז אורלנדו פשוט התפרקה. סל של ון וליט ועוד שלשה של בושר העלו את הרפטורס ליתרון, ואז 8 נקודות רצופות של או ג'י אננובי ופתאום זה 10 לרפטורס היתרון הגבוה ביותר שלהם במשחק. המג'יק לא וויתרו וניסו לחזור כאשר קול אנתוני קולע 2 שלשות אבל ון וליט ואנונובי הובילו עוד ריצת 0-7 והחזירו את היתרון לעשר, ושתי שלשות של ואן וליט סגרו סיפור 2 דקות לסיום או לפחות כך חשבו הרפטורס.

מהנקודה הזאת ובפיגור 11 המג'יק רצו בתוך דקה וחצי ל-0-10 כולל שלשה ועבירה של ג'יילן סאגס ועוד אחת של פרנץ וואגנר, והיו להם 10 שניות כדי לנסות לנצח את המשחק, אבל קול אנתוני החטיא את הזריקה האחרונה והרפטורס יוצאים מכאן עם הנצחון.

קול אנתוני היה הטוב בשורות אורלנדו עם 24 כולל 5 מ-6 מהשלוש. סאגס נתן כנראה את משחקו הטוב בקריירה המקצועית הקצרה שלו עם 21 ב-4 מ-8 משלוש. בצד השני, סקוטי בארנס ממשיך להיות מרשים עם 21 ו-9 ריבאונדים באחוזים טובים, ואן וליט וטרנט ג'וניור הוסיפו 19 כל אחד.

ברוקלין נטס 105 (3-3) – אינדיאנה פייסרס 98 (5-1):

נצחון חשוב לברוקלין, במשחק הפכפך שהתאפיין בחזרתו של הזקן אל קו העונשין.

אינדיאנה עלתה ל-5-13 מהיר, והמשיכה לשלוט ברבע הראשון בדרך ליתרון שיא של 12 נקודות בסוף הרבע, עם לא פחות מ-38 נקודות. וואו.

הרבע השני נפתח בצורה דומה כש-4 רצופות של טורי קרג העלו את אינדיאנה ליתרון 16, אבל שם אינדיאנה נתקעה, ו-5 דקות מאוחר יותר זה כבר היה רק 2 לברוקלין, שהלכו פעם אחר פעם לקו העונשין ושלשה של הארדן 2:24 לסיום הרבע העלו את ברוקלין ליתרון, והזקן מסיים עת הרבע עם 5 זריקות עונשין רצופות בדרך ליתרון 3 במחצית.

עוד 3 זריקות עונשין של הארדן העלו את ברוקלין ל-11 הפרש 9 דקות לסיום השלישי, אבל אינדיאנה שהראתה הרבה אופי ענתה עם ריצת 0-9 ליתרון 2. הדנימיקה הזאת של ברוקלין פותחת פער ואינדיאנה מקצצת אותו המשיכה, ו-5:15 לסיום התוצאה עמדה על שוויון, אבל ריצת 2-10 לברוקלין נתנה לה יתרון 8 2 דקות לסיום, אינדיאנה נתקעה בהתקפה וזה היה סוף הסיפור.

דוארטה היה שוב בולט עם 19 בעונת רוקי מרשימה, אבל גם 4 איבודים, 5 עבירות ו-1 מ-4 משלוש. סבוניס הוסיף 16, אבל האיש של אינדיאנה הלילה היה טורי קרייג עם 28 ו-11 ריבאונדים מהספסל, ויהיה מעניין לראות האם הוא יערער את מעמדו של הולידיי בחמישה.

בצד השני הארדן חזר לעצמו עם 29 8 ו-8 כולל 16 מ-19 מהעונשין, ואם הוא יצליח להמשיך למשוך עבירות למרות שינויי החוקים זה בהחלט גיים צ'יינג'ר עבור הנטס. דוראנט הוסיף 22, אולדרידג' שהגיע ל-20,000 נקודות תרם 21. רק בריאות.

מיאמי היט 114 (1-5) – שארלוט הורנטס 99 (2-4):

שליטה מוחלטת בריבאונד (37-60), והגנה רצחנית שהחזיקה את ההרורנטס על 39% מהשדה, הבטיחו למיאמי ניצחון נאה מול ההורנטס.

מיאמי הובילה לאורך כל המשחק עם מחצית ראשונה של 64 נקודות. רבע שלישי של 20 בלבד אפשר לשארלוט לחזור למשחק, ו-5 רצופות של היוורד הורידו ל-8 5:47 לסוף אבל זה הכי קרוב ששארלוט הגיעה במשחק הזה.

בול עם משחקו החלש ביותר העונה קלע 2 מ-14 מהשדה עם 6 אסיסטים ומישהו צריך לקחת את הבחור הזה, להרגיע אותו, ולהחזיר אותו לפורמה שהביאה אותו להיות אחד השחקנים המלהיבים בליגה. היוורד הוסיף 23, ברידג'ס סיים עם 22 ב-2 מ-9 מהשלוש, ואוברה קלע 17.

באטלר הוביל את ההיט עם 32 ו-10 ריבאונדים והזכיר שהוא מסוגל גם לערבים כאלה. אדביו הוסיף 26 והיה מצוין בקראנץ', טיילר הירו היה אדיר מהספסל עם 26 ב-4 מ-7 מחוץ לקשת, בעוד לאורי עם 0 מ-4 ורובינסון עם 2 מ-11 היו חלשים והובילו חמישיה של ההיט שקלעה 3 מ-22 מחוץ לקשת מה שלא הפריע להם לנצח את המשחק.

ניו אורלינס פליקנס 109 (5-1) – סקרמנטו קינגס 113 (2-3):

הפליקנס בערב קליעה מחריד של 26.5% שבו גם אפשרו 50% לקינגס מהשדה, ממשיכים לשקוע ונראה שאם וכאשר ציון יחזור זה כבר לא יהיה לקבוצה תחרותית בניו אורלינס.

הקינגס עלו ליתרון 12 1:20 לסיום, אבל דווקא אז הפליקנס התעוררו ושתי שלשות של גרהאם ועוד אחת של אינגרם בתוך פחות מדקה הורידו את ההפרש ל-3, אבל הולמס, הילד ובארנס שמרו על קור הרוח מהעונשין והבטיחו את הנצחון.

ולנצ'יונס היה הטוב בשורות הפליקנס וסיים עם 24 ו-13 ריבאונדים, איהגרם הוסיף 22 וגרהאם תרם 16 ב-25% מחרידים מהשדה. פוקס קלע 23 למנצחים עם 1 מ-7 משלוש, ומרגיש שאם יש חלק בקבוצה ששווה לחשוב להזיז הוא החלק הזה. הולמס קלע 21, בארנס ממשיך את העונה המצוינת שלו עם 18 ו-12 באחוזים מצוינים. הילד עלה מהספסל וקלע 20.

דנבר נאגטס 106 (2-3) – דאלאס מאבריקס 75 (2-3):

דנבר שלטה לאורך כל הערב, ואחרי רבע וחצי דיי צמודים, הם התחילו פשוט לרצוח את דאלאס בהגנה, ורבע שלישי שבו דונצ'יץ' וחבריו הצליחו לקלוע 12 נקודות בלבד לעומת 33 של המארחים סגר כאן עניין, והעלה בצורה בולטת את בעיית הצוות המסייע של דונצ'יץ', שאין אותו.

דנבר שלטה בריבאונד עם 36-51 אבל הנתון הכי מבעית מבחינתה של דאלאס היה 52% מהשדה לנאגטס לעומת 29.5% מחריד למאבס.

לוקה קלע 16 ב-26 דקות אבל היה מזעזע עם 5 מ-18 מהשדה באחד ממשחקיו החלשים בליגה. אבל למעט בארק שקלע 11 רובם בגרבג' טיים אף אחד במאבס לא היה אפילו קרוב, בהיעדרו של פורזינגס, יתר החמישיה קלעה 18 ביחד ב-5 מ-24 מהשדה.

בצד השני הפער אפשר הרבה דקות מנוחה, בעיקר ליוקיץ' שכזכור הגיע למשחק הזה קצת פצוע, הוא סיים עם 11 16 ריבאונדים 8 אסיסטים ב-25 דקות ושליטה בכל אספקט של המשחק בדקות שבהן היה על הפרקט. בארטון הוסיף 17, וגורדון נתן עבודה פשוט נהדרת על לוקה וסיים עם 13 משלו.

פורטלנד טרייל בלייזרס 111 (2-3) – לוס אנג'לס קליפרס 92 (4-1):

הקליפרס חווים עונת קליעה מזעזעת, אבל את המשחק הזה הם פתחו עם 6 מ-6, כדי לעלות ליתרון מוקדם אבל היתרון הזה נמחק עד סוף הרבע כשמכאן הקליפרס יוצאים לרצף מחריד 1 מ-11 מחוץ לקשת שחרץ את גורלם.

הקליפרס סיימו עם 36% מחוץ לקשת, אבל ההרס האמיתי מבחינתם הגיעה מהקריסה בריבאונד מה שלא אמור לקרות לקבוצה כל כך אתלטית, 43-63 הובילו הטרייל בלייזרס בקטגוריה.

פול ג'ורג' היה אדיר עם 42 ב-6 מ-9 לשלוש, ולוק קאנרד הוסיף 16 מהספסל, אבל מלבדם הקליפרס לא קיבלה כלום מאף אחד אחר כשבאטום מסיים עם 1 מ-6 זובאץ' עם 1 מ-5 בלדסואו עם 1 מ-6 וג'קסון עם 3 מ-12.

בצד השני לילארד עשה את מה שצריך עם 25, נרקיץ' הוסיף 14 ו-17 למנצחים.

לוס אנג'לס לייקרס 113 (3-3) – קליבלנד קאבלירס 101 (3-3):

זה הלך קשה יותר עבור הלייקרס ממה שהתוצאה הסופית מרמזת, אבל רבע רביעי נהדר, וניצול הפריכות של הקו האחורי הלא מנוסה של קליבלנד, אפשרו ללייקרס נצחון ביתי חשוב שעצר את המומנטום השלילי של הקבוצה ונותן לה עוד אוויר לנשימה כדי להתרגל לסגל החדש.

הלייקרס ובעיקר לברון פתחו חלש כשג'יימס מחטיא את 5 השלשות הראשונות שלו, וסיומת חזקה נתנה לקאבס יתרון 7 בסוף הרבע הראשון. הרבע השני והשלישי הוא צמודים וסל של ווסטברוק בפתיחת הרביעי העלו את הלייקרס ליתרון 5, אלא שאז 6 רצופות של הקאבס החזירו אותם ליתרון.

בדיעבד זאת הייתה שירת הברבור שלהם במשחק הזה, שלשו של מלו, אלי אופ אכזרי של דיוויס וחדירה לא סבירה לגיל 39 של לברון העלו את הלייקרס ליתרון 6 ועוד שלשה של בראדלי אחרי הנעת כדור נהדרת עשו 9 הפרש וסגרו עניין.

מובלי הוביל את קליבלנד עם 23 וממשיך את עונת הרוקי המרשימה שלו, הוא ללא ספק צריך להעלות מסת שריר וללמוד תיאום הגנתי אבל בהנחה והוא ישאר בריא אין שום סיבה שהוא לא יהיה אולסטאר קבוע בליגה הזאת, שחקן נהדר.

גארלנד הוסיף 18, מארקנן קלע 17 ורוביו 18, אבל אם תשאלו אותי, זאת כרגע לא קבוצה על אמת, אין לה שום יכולת להתמודד הגנתית עם יריבה עם סייז ומינימום אינטליגנציה הקו האחרוי שלהם קטן מדי, וקווין לאב נראה לא קשור לענף ולא צריך לקבל דקות.

בצד השני לברון סיים עם 26 למרות 7 איבודים ו-1 מ-10 משלוש, כרמלו היה המצטיין אם תשאלו אותי בלייקרס עם 6 מ-8 משלוש ל-24, ווסטברוק הוסיף 19 ודיוויס סיים עם 15 ו-3 חסימות.

לפוסט הזה יש 58 תגובות

    1. ברוך רובין

      שמעון שוב לא לצפות במשחקים? לטי לו יש את הסגל החלש בליגה מה חשבת הוא יוביל ל60 נצחונות? אחלה מאמן לו הרבה יותר מריברס דרך אגב

      1. טיי לו זבל בדרך לפח האשפה של הליגה מקוה שיפוטר בקרוב . הקליפרס מזעזעים למרות שג'ורג'י בוי דוקא סבבה וזה שקוואי לא משחק זה לא תירוץ לפח האשפה הזה. כייף לראות אותם מקום 13 עם מאזן 1:4 זבל של קבוצה? לא. זבל של מאמן. פוזה לא חסרה לו קצת ניהול משחק וחוץ מזה אין שם כלום. מקוה שהתחזית שחי שעד סוף העונה הוא מפוטר תתגשם.

        1. היום החלטתי לסגור סופית את הגולל על טיי לו ובוא נגיד את זה ככה… גם ריברס פחון. שניהם צריכים לפנות מקום לכשרונות חדשים.

            1. שחר אלוני

              בהחלט, גם אני חשבתי שהם לא משהו, אפילו עם ג'ורג' יתן עונה רגילה של אול אנביאיי.
              תכל'ס גם הם וגם דאלאס לא בטוח 1-6 הם יכולים להיות בפלייאין

        1. ברוך רובין

          תגיד לי שמעון לא הספיק לך במייבש? הסגל תמיד היה בין החלשים ללא קוואי, זה שהם עברו את יוטה ומתחו את סאנס לסדרה צמודה זה מה שמתאים

    2. נראה לך שהארדן ייתן לסילבר ולשופטים ככה לשנות לו את המשחק? הוא שעלול, סחיטה והונאה זה הכיף שלו, אין לו שום כוונה לוותר על זה. הוא כבר יעשה את ההתאמות. לוקה ויאנג צופים בשקט מרחוק…

  1. תודה רבה דור על סיקור משובח וזריז.
    .
    רק דיברנו על שיקגו, ופטריק ויליאמס סיים את העונה, איזה באסה, נקווה שימשיכו להצליח בלעדיו.
    .
    דאלאס נפלו מהרגליים בבק-טו-בק, אבל הם לא נראו טוב גם במשחק הראשון מביניהם. בכלל, נראה שכמה קבוצות לא התחילו את העונה כמו שצריך.

  2. כרמלו היה המצטיין גם בלי לשאול…
    .
    ב-6 משחקים העונה, יש לכרמלו כמעט 16 נק' למשחק ו-50% נהדרים מטווח השלוש (קולע יותר מ-3 שלשות למשחק).
    עם כרמלו לצד מונק, בראדלי, בייזמור וריבס (ההפתעה של הלייקרס עד כה) יש ללייקרס עומק נהדר של קליעה מבחוץ, וצריך לזכור שיש גם את נאן שבדרכו להחלים מפציעה.
    .
    תודה, דור.

      1. כרגע ההגנה שלהם זוועתית.
        .
        צריך לקחת בחשבן –
        קל יותר לתקן הגנה
        (אל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הרכב שחקנים חדש, כאלו שעדיין לא הגיעו לתיאום בהגנה הקבוצתית)
        מאשר ללמד קליעה.

        1. ברוך רובין

          גם ההתקפה על הפנים עונה קודמת היא הייתה מספיקה למקום 23 בליגה. יש לנו צלפי שלושות שאמורים לקלוע קטש אנד שוט ועושים את זה בצורה מצויינת. זה למה השטות של אחוז שלוש מקריירה לא באמת משנה, ומסתכלים על העונות האחרונות וסוג השלושות.

        2. בשביל הגנה צריך קודם כל רצון, ספק גדול אם לכרמלו וחבריו החדשים יש רצון שכזה.
          גם ספק אם לחבורת הפנסיונרים יש מרץ לרדוף בהגנה אחרי הצעירים והנמרצים, לא כל יום קליבלנד.

    1. הלייקרס עדיין מאד בוסריים, אין עוד שיטה, כל משחק הרכבים אחרים וההגנה מאד ראשונית.
      חסרים להם כמה שחקנים.
      נקודות האור: הסנטרים, כרמלו ריבס, והרגיעה של ראסל ליד לברון אתמול. וכמובן דייויס

  3. ראיתי תמשחק קינגס פליקנס. נראה שפוקס חזר לעצמו הלילה אחרי פתייחת עונה חלשה. הליברטון נראה נהדר ודווין מיצל מתאקלם לליגה לקינגס יש לאן לגדול בעיקר ביכולת להכריע משחקים. הם הובילו בכל חמשת המשחקים השנה בסוף הרבע השלישי או במהלך הרביעי ביותר מעשר הפסידו שניים וצומצמו משמעותית בשלוש. חייבים ללמוד לתפקד ברביעי. מו הרקלס אנמי אני לא יודע מה הסיפור עם באגלי אבל ליבש אותו כשאין עומק בעמדת הפאואר זה חבל.

    1. באגלי נודניק לא יותר הוא ואבא שלו. הוא בחירת דראפט על הפנים (רציתי להגיד נוראית אבל זה יהיה מוגזם) . זה שלא נותנים לו לשחק זה הגזמה מצד הקינגס אבל לדעתי הוא "הרוויח את זה ביושר".

  4. תודה על הסיקור.
    ג'יימס הארדן תמיד היה המאסטר של סחיטת העבירות, זה לא תואר כזה מכובד אבל כל שאר העוסקים בדבר הם חיקויים זולים.
    *
    מובלי שחקן מלהיב. בכלל מחזור רוקיז שמצפים ממנו הרבה ובינתיים מקיים.
    *
    הלילה, אחרי שהרוטציה של ג"ס קצת התקצרה בעקבות המשחק מול ממפיס (לי וטוסקנו בחוץ) הרוקיז שלנו צפויים לקבל דקות. קומינגה סיים להתאושש מהפציעה ואת מודי כנראה נראה ליותר מ2 דקות….

    1. דוקטור רזי הופמן

      יפ לגבי הארדן
      אני חושב שהשופטים צריכים לעשות שם הנחה של מבצעי סוף העונה כי הוא זה שיוזם כמעט תמיד את המגע עם המגן.
      אבל בסוף הוא תמיד מנצח בסיטואציה הבלתי אפשרית הזו.

  5. תודה דור. יש לקליבלנד אחלה קבוצה צעירה ונחמדה.
    רוביו מאוד שידרג אותם.
    דווקא קווין לאב התחיל את העונה מצוין גם התקפית וגם הגנתית ונראה מחובר לשאר השחקנים (שמעון יגיד שזה בגלל הברינקס?)
    הקליפרס מפתיעים אותי לרעה, דאלאס בבעיה. הארדן אשף בסחיטה, יכול לעזור במכבסה של שב״ר

  6. תודה דור. אחלה סיקור. אולי בקצב הזה בהמשך העונה קליבלנד יצליחו לדחוף את לאב לאיזה קונדיטורית מיואשת.. שואל מתוך עניין והיות ולא ראיתי אותם העונה עוד, איך עובדת הדינמיקה בנתיים למתבונן מהצד בין לוקה לקיד?

  7. לברון היה לא משהו היום, אבל כשהוא על המגרש, ראס הרבה יותר מפוקס. קולע באחוזים סבירים ולא מבלגן את המשחק

  8. סיימתי לראות את מיאמי שארלוט בדיליי רציני אבל מיאמי… באטלר ענק חולה עליו. באם סבבה וטיילר הרו זה אחד הדברים המטורפים בליגה שטירוף לא חסר בה. בצד השני למלו היה קטסטרופה אני חולה עליו אבל הוא חייב להתאפס וברידג'ס מיילס בדרך לאול סטאר חד משמעית.
    מיאמי סוגרים השנה ראשונים במזרח הם קבוצת מכות שיודעת להרביץ בהגנה כמו שצריך אין חוליה חלשה כולם מכסחים משהו שהשאך אוהב. קשה לקלוע עליהם סל לא בדקתי אבל לא נראה לי שיש הרבה קבוצות שקלעו/יקלעו מולם יותר מ 100 נק השנה. גיא? נא בדיקתך.
    שבת מאושרת לכולם. תודה דור על הסיקור המצוין בהמשך לפריוויו הפצצתי.

    1. ברוך רובין

      אשך מי ייקח טרייד כזה? סימונס לפחות עושה הגנה מצויינת והוא צעיר יותר ראס נוראי בשני צדי המשחק פילי בחיים לא תסכים.

    2. ראס היה טוב אתמול. אחוזים גבוהים, רגוע, יחסית מעט איבודים.
      הגנה נבדוק עוד חודשיים שלושה, בינתיים אין הרכב והקבוצה עוד לא יכולה לגבש ממש הגנה

  9. האווי לאסוף

    תודה על הסיקור המושקע.
    לא חייבים לאהוב את הארדן (אני לא), אבל לא צריך לזלזל בו. הארדן של אוק' הוא שחקן אחר מהארדן של יוסטון, וגם של הנטס יהיה כזה. הוא סתגלן, גם לסיטואציות חדשות וגם לחוקים. את הנק' שלו הוא ימצא דרך להשיג

  10. תודה על הסיקור, לא ראיתי את המחצית השנייה אבל מי שהשאיר את הנטס במשחק בראשונה היה דוראנט שפשוט לא הצליח להחטיא.

כתיבת תגובה