יומן הת'אנדר (9): יציאה לפגרה / ולדי קוגן

 65 נצחונות לפחות

 

ולדי קוגן

עכברי כדורסל יקרים ברכותיי:פגרת האולסטאר הגיעה!!בסוף שבוע הקרוב לא יהיו משחקים אלא תחרויות שלשות,דאנקים,משחק צעירים(ועוד כמה אירועים לא מעניינים)וכמובן הדובדבן שבקצפת-משחק האולסטאר.כבר לא יכול לחכות.אבל לפני כל זה בוא נראה מה עבר על הקבוצה ואיך היא מגיעה לישורת האחרונה של העונה הרגילה:

1)נצחון 95-120 על ברוקלין-ברוקלין חזרה ל-2013,אז היא ספגה מפלות בלי סוף.אולי הם חשבו שכדי למנוע מדוראנט להמשיך את רצף ה-30 נק שלו הם צריכים להיות בכזה פיגור שהוא לא יצטרך לשחק ברבע הרביעי.וזה מה שקרה.בסוף הרבע השלישי אוקלהומה הובילו ב-30,ודוראנט יצא לנוח כשהוא "רק" עם 26 נק.אבוי לנו.הרצף נגמר.לא נורא העיקר שמנצחים כל מה שזז.ברוקלין גם קבעה במשחק הזה שיא שלילי של 17 ריב.לאיבקה ופרקינס היו 17 ריב.המזרח השנה הוא פשוט עלבון.וברוקלין היא סירחון.ממשיכים הלאה במסע.

2)הפסד 96-81 לוושינגטון-וושינגטון רצו יותר ואשכרה הצליחו לקלוע כשאוקלהומה מסיימים אם אחוז מבזה של 39% מהשדה ו-16% מהשלוש.מפתיע איך הם הפסידו.דוראנט נתן 26 באחוז לא טוב(8-21)וחוץ מאיבקה עם 14 אף אחד לא ממש הגיע למשחק.בוושינגטון היו 5 שחקנים בדאבל פיגרס  כשדווקא אריזה הוביל עם 18.אחרי שנים של כשלונות השנה הם יגיעו לפלייאוף ולדעתי גם יסיימו במקום ה-3 במזרח המגוחך.אנחנו בינתיים נאסוף את השברים מההופעה המדכאת ונחזור הביתה.

3)נצחון 77-86  על ממפיס-להגנתה של ממפיס נזכיר שהם שיחקו בלי מייק קונלי שזה אומר שהם לא יעברו 90 נקודות.אצלנו דוראנט כרגיל עם 31,8,8 ואיבקה עם 21 ו-12 הובילו לנצחון.ברגע שממפיס יהיו בריאים הם יסתערו על הפלייאוף ואני חושב שיתנו לדאלאס קרב של המקום השמיני.אני מקווה שיכשלו כי לא בא לי לפגוש אותם בפלייאוף שוב.כולנו זוכרים איך זה נגמר פעם קודמת.ללא ספק זה יהיה קרב מרתק אם יקרה.יאללה שיגיע הפלייאוף כבר.

4)נצחון 97-106 על מינסוטה-מינסוטה בלי פקוביץ ולאב לא שווה אפילו התייחסות.רק רחמים.הפציעות חוזרות לרדוף אותם,ועוד כשחשבנו שהם יגיעו לאנשהו.נו שוין.אצלנו דוראנט נתן 26 ברגוע,איבקה רשם 14 ורגי גקסון שם 20 נק וחילק 9 מתנות לחברים.התייחסות קצרה ליריבה,רוביו קלע 19 והראה שגם תרנגול עיוור מוצא לפעמים גרגר.בשביל מינסוטה אני מאחל שימצא עוד כמה גרגרים.נצחון 40 לעונה ואנחנו כמובן הראשונים להגיע לשם.

 

 

5)הפסד 103-102 לאורלנדו-יש מילה אחת לתאר את המשחק הזה-שאננות.הובלנו כבר ב-17 הפרש ברבע השלישי אבל אז הקבוצה הפסיקה לשחק ואורלנדו בקאמבק מדהים גנבו את המשחק עם דאנק על הבאזר של טוביאס האריס.פשוט כאפה לפנים.אורלנדו סיימו עם 5 שחקנים בספרות כפולות כשהאריס הוביל עם 18.אצלנו דוראנט הוביל עם 29 ו-12,אבל כנראה ההתלהבות והררצון של אורלנדו לנצח היו יותר גדולים.אורלנדו נמצאים בעיצומו של תהליך בנייה,אך המנהל שלהם רוב הניגן,תוצר אוקלהומה סיטי מנווט את הספינה לעבר עוד בחירת לוטרי ולמטרה הסופית-להיות האוקלהומה הבאה.בינתיים הם מדשדשים בתחתית המזרח,אבל למשחק אחד הם היו מלכים ממש.כל הכבוד.אנחנו נלקק את הפצעים ממשחק שחמק לנו מבין האצבעות.

6)נצחון 100-112 על הניקס-דו קרב בצהרי היום בין שני הקלעים הטובים בליגה בין דוראנט למלו נגמר בנוקאאוט של הבחור שלנו.דוראנט שלט במשחק מהרגע הראשון וסיים עם שורה מפחידה של 41 נק,10 ריב ו-9 אסיסטים.עם טיפה יותר דיוק של האחרים היינו רואים ריפל דאבל.לא נורא.מלו סיים עם 15 באחוזים מזעזעים(5-19)והוכיח שלזרוק את הכדור כל פעם הוא יודע,אבל להוביל קבוצה לנצחון זה גדול עליו.השחקנים סביבו דווקא היו בסדר במשחק כשפלטון,סטודמאייר,צנדלר ושאמפרט מסיימים עם 12,16,16 ו-15 בהתאמה.אצלנו גקסון ואיבקה רשמו 19 ו-16.אם איבקה ביכולת כזו לא נבחר לאולסטאר אז המערב באמת מפחיד ברמה היסטורית אולי.דבר נוסף שמפחיד אותי,בקטע טוב אבל,הוא איך הקבוצה תיראה כשווטברוק יחזור וגקסון יחזור לעלות מהספסל.ראו הוזהרתם כל יתר קבוצות הליגה.

7)95-98 על פורטלנד-נצחון קשה על קבוצה שנמצאת בתקופה לא טובה והפגרה באה להם בול בזמן.אולדריג הסריח את הפרקט עם 12 בלבד(5-22 מהשדה) ולילארד גם לא היה מי יודע מה עם 16 נק באחוזים גרועים.השחקן שנתן את משחק חייו היה רובין "סיידשו בוב" לופז שרשם 17 נק ו-14 ריב.אך מול דוראנט שסיים עם 36 נק ו-10 ריב גם זה לא מספיק.גרמי לאמב נתן משחק פנטסטי של 19 באחוזים מעולים(8-11)וגקסון נתן 17 פיצו על איבקה שרשם 7 נק בלבד.פורטלנד נופלים בזמן האחרון ומפסידים הרבה משחקים צמודים,כשאיך שיוסטון והקליפרס נראים הם יכולים להידרדר למקום החמישי ולהיות בלי ביתיות בפלייאוף.כל החברה שהיללו את פורטלנד שירוצו לאליפות רואים שבלי ניסיון לא תגיע רחוק,ופורטלנד יתקלו בקשיים בהמשך הדרך.אנחנו בינתיים במצב מצוין וביתרון גדול בראשות המערב שיהיה חשוב בהמשך הדרך מול יריבות כמו סן אנטוניו,קליפרס ויוסטון.אם יקרה מצב שנפגוש אותם בפלייאוף אני מאמין שנסתדר בעיקר בזכות הנסיון וכמובן בזכות בזכות השחקן הכי טוב הלא הוא,קווין דוראנט.

8)נצחון 103-107 על הלייקרס-אוקלהומה שיחקו חרבנה בשלושת הרבעים הראשונים והלייקרס ניסו להימנע מהפסד שביעי רצוף בבית,אבל 43 נק של דוראנט,מתוכן 19 ברבע האחרון סחבו את הקבוצה לנצחון דחוק.גקסון עזר עם 16 ודרק פישר נזכר בימיו בסטייפלס סנטר וסיים עם 12.אצל הלייקרס 6 מתוך 8 שחקנים סיימו בספרות כפולות כשהמפתיעים היו כריס קיימן עם 19 ו-10 ריב,וקנדל מרשל עם 14 נק ו-17 ריב(מישהו חושב שהוא יכול להיות השחקן המשתפר?).אוקלהומה משיגים נצחון מספר 43 והלייקרס משיגים עוד הפסד בדרך לבחירה מאוד גבוהה בדראפט.בהצלחה לשני הצדדים.

 

בשבוע האחרון היו דיווחים שווסטברוק סימן את ה-20 בפברואר כתאריך חזרה אפשרי.החדשות הטובות הן שהוא חוזר וכמה שיותר מהר יותר טוב.החדשות הפחות טובות הן שב-20 בפברואר לאוקלהומה יש משחק מול לא אחרת מאשר אימפריית הרשע ממיאמי.אני לא בטוח שלחזור מפציעה ישר למשחק הכי קשה שיש זה דבר חכם,עדיף לחזור מול איזה פילדלפיה או יוטה.אבל זה ווסטברוק וה האופי התחרותי שלו.העיקר שיחזור כבר כי פייר,התגעגענו.אחרי החזרה גקסון יחזור לתפקיד השחקן השישי,שבו הוא אפילו יותר קטלני ואוקלהומה תסיים את העונה עם 65 נצחונות לפחות,לדעתי.החזרה גם תועיל לאיבקה,ששיתוף הפעולה שלו עם דוראנט השתפר,ושכידוע הרבה יותר טוב כשווסט על הפרקט.היו דיבורים בזמן האחרון שווסטברוק יחזור ויחבל בכימיה שנוצרה ושהקבוצה תשמוט כמה משחקים.שטויות במיץ עגבניות.ברגע שהוא חוזר אנחנו טורפים את הליגה ולא מביטים לאחור.העונה אוקלהומה עם הכי הרבה נצחונות בתולדות המועדון מאז עונת 96 אז(עוד בסיאטל)הקבוצה הגיעה עד לגמר שם נתקלה בקבוצה הטובה בהיסטוריה הלא היא שיקגו שהשיגה 72 נצחונות,שיא כל הזמנים.נקווה הפעם לעשות צעד אחד יותר ולהניף את הגביע.בהצלחה בהמשך המסע לארץ המובטחת.

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. מה שחסר לאוקלהומה עדיין זה קלעי 3 לרגעים החשובים על לאמב איאפשר לסמוך עדיין צריך תסטיב קאר הזה שיהפוך את אוקלהומה לקבוצה אלופה אולי טרייד ספלושה תמורת וובסטר

    1. יש לה אחד, שלאחרונה מוכיח שלא נס ליחו, דרק פישר שמו.

      כרגע הם הקבוצה הטובה בליגה.

      החזרה של ווסטברוק בטוח תגרום לדוראנט להוריד הילוך או שניים, אבל אם הוא ימצא את הדרך להתעלות מחדש בפלייאוף, יש לנו פייבוריטית לאליפות.

  2. חייב להגיד שכרגע אוקלהומה נראית כמו מועמדת אמיתית לאליפות, וברוקס למרות כל הירידות עליו יצר שיטה, במיוחד הגנתית שגורמת לאוקלהומה להיות באמת מפחידה.
    הציוות של קוליסון-אדאמס נראה משמיים במיוחד מול קבוצות שרצות ונראה שלקבוצה יש מענה לכל סגנון משחק.
    שאלה לי אליך- לי נראה שמה שחסר להם זה סמול פורוורד שירווח את המשחק וספולושה, כמה שהוא טוב הגנתית הוא נון פקטור בהתקפה, כבר היו מחציות שלמות שכל הרביעייה לצד דוראנט קלעה 2 נק׳ ביחד! האם היית עושה עליו טרייד? נגיד תקחו מאיתנו את כספי, ברוקס ואני יפרגן לך גם את גרסיה תמורת ספולושה? שלושה שחקנים שירווחו לכם את המשחק בחוזי רצפה תמורת שחקן אחד שלא יקלע מהשלוש גם אם תכוון לו אקדח לרקה.
    נו מה אתה אומר? יש עסקה?

    1. אין סיכוי כי הוא שומר יותר טוב משלושתם וזה מה שחשוב בו.
      יש שמועות על טרייד של ספולושה תמורת מייק דאנליבי(44% משלוש בקריירה)אבל גם את זה לא הייתי עושה.
      יש לי רעיון אחר-אנחנו ניתן לכם את פרקינס,אתם תיתנו לנו את אשיק!
      יש עסקה??

      1. בואנה הדיל שהצעתי הרבה יותר טוב לכם מדאנליבי הנחנח. גרסיה רק מסתכל על מישהו והוא משתין במכנסיים והוא תמיד מספק את השלשות שצריך וכספי וברוקס יתנו אש מהספסל. הגנה טובה כבר יש לכם. אל תדאג מורי כבר ימכור את זה לפרסטי. הוא יודע איך לסחוט אותו טוב טוב

        1. מי מחליף שם את ה MVP בדיוק? מי יש להם לרווח את המשחק? זו הבעייה הכי גדולה שלהם כרגע. בטח מול מיאמי שידעו להסתדר עם יופיעו לגמר רק 2 שחקנים מולם

          1. בוא נאמר שאני סומך על פרי גונס יותר מאשר על גרסיה וכספי.
            אני מאחל לכספי קריירה ארוכה,אבל אני מעדיף שלא יהיה בקבוצה שלי..

          2. ולדי אני רואה שאתה מנהל משא ומתן קשוח יותר מהג״מ שלך אז תוסיף לעסקה פרקינס תמורת אסיק ואני מפסיד עליך.
            אגב שמעתי שאוקלהומה חמים על רודי פרננדס מה אתה אומר על זה?

    1. כמו שכתבתי לך במייל, אני חוזר לארה״ב באפריל. עד אז אני עם פלאפון. אני יכול לשלוח לך במייל סיקורים דרך הפלאפון אבל לא להעלות תמונות

  3. תודה על היומן.
    אוקלהומה אפילו לא משעממת עם הפסדים לאורלנדו לדוגמא.
    ורי נייס
    דוראנט כזה חמודי, שחקן שהיה יכול לעשות גם קריירה בתור בייביסיטר.
    יהיה לו יפה עם טבעת 🙂

    1. ראית אותו מענטז הלילה בדגמח צבאי במשחק כוכבים עולים???
      פחות מזוויע מהארדן לידו בטייטס אדום אבל עדיין לא משהו לצפיית ילדים

  4. קווין דוראנט השתלט על הקבוצה
    למרות שזה נשמע אבסורדי אני מקווה שווסטברוק שנוטה להיות פרחח לא יפגע בקבוצתו עם חזרתו

  5. מקווה שאוקלהומה יסיימו תעבודה של לפני שנתיים ויקחו אליפות .. במקרה כזה כל הליגה תפתח מיאמי מתפרקת נראה לאן לברון ילך מלו יעזוב את ניו יורק למקום עם סיכוי לאליפות אינדיאנה תעשה שינויים שיקגו תתחיל תבניה מחדש לאב יעזוב את מינסוטה ממש המפץ הגדול ……לפי דעתי שנה הבאה (קיץ) הולך להיות המעניין בשנים האחרונות

  6. מענייו מה יקרה שווסט יחזור אני הייתי שוקל להחזיר אותו בתור שוטינג גארד אני מאמין שזה יפתור להם תבעיה בשוטינג גארד בלי טריידים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט