הבולס מגיעים ליוטה, הגריזליס יארחו את ההיט ותשעה משחקים נוספים בשבת/ רועי ויינברג ורותם אלרן

הקדמה חשובה: הלילה עוברים לשעון חורף. ב-2:00 השעון חוזר ל-1:00 בלילה.

0:00 – וושינגטון וויזארדס (1-4) VS בוסטון סלטיקס (3-2)

לאחר ניצחון של הוויזארדס במפגש הקודם בין השתיים שהתקיים לפני 3 ימים, בוסטון תחפש גם היא ניצחון באולמה של יריבתה במשחק המוקדם ביותר של הלילה.

העונה אמנם עוד בחיתולים, אבל בינתיים הוויזארדס נראים טוב עם 4 נצחונות ב-5 משחקים, כשהנצחונות הגיעו מול קבוצות לא רעות בדמות טורונטו, אינדיאנה, בוסטון ואטלנטה, והלילה הם מגיעים עם יתרון ביתיות למשחק שלישי בארבעה ימים בלבד. למרות יכולת חלשה מצד בראדלי ביל, השחקן המוביל בקבוצה ללא עוררין, הם הצליחו לשמור על רמה טובה בחמשת המשחקים האלו, וסיבה משמעותית לרמה הזאת היא התפלגות הכישרון בקבוצה – אין בקבוצה שחקן ברמת הכישרון של ביל או קרוב לכך, אך יש להם את דינווידי והארל, שני שחקנים שהגיעו בקיץ ומחפשים להוכיח את עצמם, דינווידי לאחר חזרה מקרע ברצועה הצולבת והארל לאחר עונה מאכזבת בלייקרס.

פתיחת עונה שבה כשהארל מעמיד 19.2 נקודות למשחק ודינווידי עם 19.8 הזניקה את הרמה של הקבוצה, ועם יכולת טובה מביל, לצד המשך תרומה משחקנים כמו קייל קוזמה וקנטביוס קאלדוול פופ ולמרות העובדה שדניאל גאפורד ורוי האצ'ימורה בספק למשחק, הם יכולים להתמודד ראש בראש מול הסלטיקס היום, במיוחד לאור פתיחה בינונית של האחרונים.

בצידו השני של המצ'אפ, בוסטון פתחה את העונה בצורה לא משכנעת עם הפסדים לניקס ולראפטורס בשני המשחקים הראשונים שלה ולוויזארדס במשחק האחרון, אך למרות ההתחלה הבינונית היא עדיין קבוצה טובה בזכות שני הכוכבים שלה, טייטום ובראון, שיהוו עבורה יתרון גדול היום כשהוויזארדס עשויים להתקשות לעצור את השניים באמצעות הכלים ההגנתיים הזמינים להם ובמיוחד כאשר גאפורד, המגן הטוב בקבוצה, בספק למשחק. אצל הסלטיקס סמארט לא ישחק הלילה, אך טייטום ובראון הם שני כלים הגנתיים טובים מאוד שיכולים להאט את ביל, ובהגנת הצבע יהיה מעניין לראות כיצד רוברט וויליאמס יתמודד מול הארל שסיים במשחק הקודם בין השתיים עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים.

אני מאמין שהמשחק הזה ייגמר בניצחון צמוד של הסלטיקס בזכות המנוחה והכוכבים.

**מעבר השעון**

1:00 – ניו אורלינס פליקנס (5-1) VS ניו יורק ניקס (1-4)

מתקדמים אל המשחק הבא – המפגש בניו אורלינס יפגיש את הפליקנס עם קבוצה בעלת מאזן כמעט הופכי לה בקרב של קבוצה מתחתית המערב מול אחת שנמצאת בפסגת המזרח.

הפליקנס יארחו הלילה את הניקס, אך הם מגיעים בעמדת נחיתות לאור הפציעה של זאיון והעובדה שספגו אתמול הפסד ביתי לקינגס, קבוצה חלשה מהניקס. היכולת שלהם עד כה לא מרשימה כשהיכולת ההתקפית שלהם מדשדשת, ולצד הגנה לא מרשימה, בעיקר לאור מחסור בשומרים אישיים טובים, הכל מתחבר לפתיחת עונה חלשה מאוד של הקבוצה. הם הקבוצה החלשה מהשתיים במשחק, וגורם נוסף שיעמוד לרעתם הוא בכך שניו יורק היא אחת מהקבוצות שקולעות באחוזים הגבוהים ביותר משלוש כרגע, וזה היה המצב גם בעונה הקודמת, אך לאור הגידול בכמות הזריקות שלהם מעבר לקשת הם מסוכנים בהרבה התקפית וזה דבר שאנחנו עשויים לראות היום מתבטא בצורה דומיננטית מול ההגנה החלשה של ניו אורלינס.

הניקס מגיעים למשחק לאחר שניצחו במשחקם האחרון את שיקגו כשדרוזן החטיא סל ניצחון פוטנציאלי בסיום המשחק, ובמצ'אפ הזה הם הקבוצה הטובה יותר, ובפער משמעותי – יום מנוחה שהפליקנס לא קיבלו, בשילוב עם פציעה של וויליאמסון ויכולת מרשימה של ניו יורק עד כה מקנים לניקס יתרון משמעותי במשחק. הקבוצה הראתה יכולת גבוהה כבר בעונה הקודמת, אך השנה נראה שהם יכולים לעשות את הצעד הנוסף קדימה כשמעבר לסגל שהיה בשנה שעברה הם צירפו שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם בדמות פורנייה וקמבה ווקר, וכקבוצה שאחד מהחסרונות שלה היה מחסור ביוצרים התקפיים לצד רנדל זהו שדרוג עצום שעשוי להתבטא גם הלילה מול ההגנה החלשה של הפליקנס, והניקס מסוגלים להביס אותם בשני צידי המגרש כך שככל הנראה לא נקבל כאן משחק צמוד.

ההימור שלי הוא על ניצחון של ניו יורק בפער גדול.

1:00 – אורלנדו מג'יק (?) VS דטרויט פיסטונס (0-4)

המשחק השלישי של הפריוויו יגיע אלינו מפלורידה, שם המג'יק יארחו את הפיסטונס בקרב תחתית במזרח.

שתי הקבוצות הן מהחלשות ביותר שיש בליגה ובמזרח כרגע, כשהפיסטונס הם המועדון היחיד שעוד לא ניצח משחק העונה ואורלנדו מגיעים למשחק חוץ שני בשני לילות לאחר שהפסידו ב-5 מששת המשחקים הראשונים של העונה, כולל הפסד מתיש בנקודה אחת בלבד לראפטורס אמש. בשתי הקבוצות עיקר הפוקוס הוא על פיתוח הצעירים, כשאצל המג'יק ג'יילן סאגס, קול אנתוני, וונדל קרטר, פרנץ ואגנר ומו במבה מראים פוטנציאל גבוה ומשחקים טובים בתחילת העונה תחת המאמן החדש ג'מאל מוזלי, ואצל הפיסטונס סאדיק ביי הוא השחקן הבולט כשמסביבו שחקנים כמו ג'וש ג'קסון וקיליאן הייז מראים ניצוצות, אך הדבר החשוב ביותר עבור הקבוצה הוא קייד קנינגהאם שעוד לא ערך את הבכורה שלו בליגה, וייתכן שישחק במשחק הלילה לאחר שהתאושש מפציעת הקרסול שספג בתחילת מחנה האימונים.

ההימור שלי במשחק הוא על ניצחון חוץ של המג'יק.

1:30 – אינדיאנה פייסרס (5-1) VS טורונטו ראפטורס (3-3)

שתי הקבוצות יבואו למשחק השני בשני לילות לאחר הפסד נוסף של הפייסרס וניצחון של הראפטורס שהביא אותם למאזן חצוי.

הפייסרס ספגו במשחקם הקודם הפסד לנטס כשדוראנט, הארדן ואולדריג' סיימו כולם עם מעל 20 נקודות, והלילה הם יחזרו לאינדיאנופליס בתקווה להשיג נצחון שני בעונה, לאחר שהראשון הגיע גם הוא בבית כאשר ניצחו את ההיט. מלבד טי ג'יי וורן שכמעט ולא שיחק בשנה האחרונה, הפייסרס ישחקו הלילה ללא ברוגדון שנפצע בהמסטרינג ועלול להחמיץ מספר משחקים וללא לוורט שייעדר עקב שבר מאמץ, אך למרות הפציעות האלו הם חזקים מהראפטורס, לפחות על הנייר – לטורונטו יש מספר שחקנים מבטיחים, אך יהיה להם קשה להתמודד מול סאבוניס, אחד משחקני הפוסט הטובים בליגה, וצפו לתצוגה מרשימה שלו היום, לצד תפקיד גדול של הסגל המשלים בהובלת טרנר, דוארטה ומקונל.

הראפטורס משחקים ללא סיאקם בפתיחת העונה, אך למרות ההיעדרות שלו והעזיבה של לאורי הם מצליחים להראות רמה גבוהה ביחס לציפיות, כשחלק גדול מכך מגיע בזכות הרוקי סקוטי בארנס שמעמיד 17.7 ו-8.3 ריבאונדים ביעילות טובה מכל הטווחים בששת המשחקים הראשונים שלו בליגה. הקבוצה מראה רמה טובה בינתיים, וגם אם תתקשה להתמודד מול סאבוניס הלילה, הבעיה הזו תעלה גם אצל הפייסרס, אחת מקבוצות ההגנה החלשות בליגה, כך שיש סיכוי לא קטן שנראה הלילה משחק התקפי מצוין ומהנה בין השתיים.

במשחק הזה אני מהמר על ניצחון של הפייסרס במשחק צמוד.

1:30 – פילדלפיה סיקסרס (2-3) VS אטלנטה הוקס (2-3)

במשחק זה ההוקס יתארחו בפילדלפיה למשחק מול הסיקסרס שגם הלילה ישחקו ללא בן סימונס השובת.

הסיקסרס היו אחת מהקבוצות המדוברות ביותר בקיץ, ולא מסיבה טובה במיוחד עבורם, אלא מסיבה אותה הזכרתי כבר בשורת ההקדמה – השביתה של סימונס. לאחר מחלוקות עם הקבוצה לאורך הקיץ וחוסר רצון מובהק להיות במועדון הכוכב השני של הסיקסרס הצהיר שלא ישחק שם יותר, והסאגה המשיכה כשלאחר שחזר לעיר והשתתף באימון הוא הושעה ממשחק אחד, וגם היום השביתה שלו תמשיך כך שהסיקסרס ישחקו בלעדיו.

לאורך כל העונה שעברה פילי הייתה קבוצה התקפית מוכשרת מאוד, בעיקר בזכות אמביד שהראה יכולת מרשימה, וזה עשוי להיות המצב גם העונה, אך חוסר המוכנות של סימונס לשחק יוצרת שתי בעיות משמעותיות – הראשונה, התקפית. אמביד הוא אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה, אך הוא גם שחקן מועד לפציעות וכאשר הוא מחזיק בחלק כל כך גדול מהעומס ההתקפי עלולות להיווצר בעיות לאורך העונה. הבעיה השנייה שעלולה להיווצר עקב השביתה של סימונס היא היחלשות הגנתית – במהלך העונות האחרונות פילדלפיה הייתה אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה באופן קבוע, וחלק גדול מכך היה בזכות סימונס שביסס את עצמו כאחד משחקני ההגנה הוורסטיליים והטובים בליגה, ובלעדיו ההגנה של הסיקסרס צפויה להיות חלשה בהרבה, מה שישפיע עליהם גם במשחק היום.

מנגד, ההוקס מגיעים למשחק לאחר הפסד לוויזארדס במשחקם האחרון, ובינתיים הם נמצאים במצב טוב בהרבה מזה שהסיקסרס נמצאים בו כשיאנג ממשיך להוביל אותם בהתקפה לצד סגל מוכשר ועמוק, ויתרון משמעותי במצ'אפ מול הסיקסרס הוא ההימצאות של קלינט קאפלה בקבוצה. בעונה שעברה הסנטר השוויצרי היה אחד מהמגנים היעילים על אמביד במהלך העונה הסדירה כשעצר אותו על 12/28 מהשדה, והיכולת ההגנתית שלו על הסופרסטאר של פילדלפיה תהיה משמעותית הלילה, ואם קאפלה יצליח לעמוד בסטנדרט שהציב בהגנה על אמביד בשנה שעברה, המשחק הזה מוטה לטובת ההוקס אפילו יותר.

ההימור שלי הוא על ניצחון של אטלנטה.

2:00 – שיקגו בולס (1-4) VS יוטה ג'אז (0-4)

המשחק השישי של הפריוויו יגיע משיקגו, שם הבולס יארחו את יוטה, הקבוצה היחידה שטרם הפסידה העונה.

הבולס פתחו את העונה בצורה דומיננטית עם 4 נצחונות ב-5 משחקים, לא מעט בזכות היכולת של הרביעייה המובילה – לאבין, ווצ'ביץ', דרוזן ובול. היכולת והכימיה של הארבעה בפתיחת העונה נראית טוב מאוד, ולמרות ההחטאה על הבאזר של דרוזן במשחק האחרון הקבוצה מתחברת ומתפתחת בזכותם, אך למרות זאת, במשחק היום עולה בעיה שעלולה להופיע פעמים רבות במהלך העונה הזו, והיא ההגנה. אתמול יצאו החדשות שפטריק וויליאמס, כנראה שחקן ההגנה הכי חשוב בקבוצה, פרק את שורש כף היד ועשוי להיעדר למשך העונה הסדירה כולה. יוטה היא אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה, ויהיה מעניין לראות כיצד הפציעה של וויליאמס תשפיע על היכולת ההגנתית של שיקגו ועל כמה המשחק בין השתיים יהיה קרוב.

בצד השני, יוטה גם היא מראה יכולת נהדרת בפתיחת העונה, וזו לא הפתעה לאחר שסיימו את העונה שעברה כמדורגת הראשונה בליגה כולה. היכולת של הג'אז בשני צידי המגרש ממשיכה לפרוח, והלילה דווקא ההגנה עשויה להיות קריטית יותר מההתקפה לניצחון במשחק – כפי שהזכרתי, הכישרון ההתקפי של הבולס נראה טוב מאוד בהובלת סקוררים ויוצרים מצוינים, ויכולת להגביל אותם תהיה חשובה עבור יוטה. בצד ההתקפי של הפארקט אנחנו עשויים לראות חגיגה של מיצ'ל, והמשחק הזה יהיה אחד מהמעניינים ביותר של הלילה בזכות היכולת ההתקפית של שתי הקבוצות, כך ששווה לשים עליו עין.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הג'אז.

02:00-ממפיס גריזליס (2-3)-מיאמי היט (1-4)

משחק בין 2 קבוצות שפתחו נהדר את העונה. ממפיס היא כוכב אחד: ג'ה מוראנט נראה פשוט מדהים. האתלטיות נפלאה כתמיד, הצבע מרווח והוא מצליח להשיג המון נקודות, יותר מכל אחד אחר למעשה בליגה (30.4 למשחק, בשוויון עם סטפן קרי). לא סביר שנראה אותו קולע ב-40.6% לאורך עונה שלמה מהשלוש, אבל נראה שהוא עשה קפיצת מדרגה.

והיום הוא פוגש קבוצה שעשתה קפיצת מדרגה. קייל לאורי השתלב נהדר במיאמי, ג'ימי באטלר משחק כמו הסטאר מפלייאוף 2020 ולא כמו שחקן העבר מפלייאוף 2021 והסיפור הגדול ביותר הוא אולי דווקא טיילר הירו, שנותן כוח אש עצום מהספסל עם 22 נקודות בערב והרבה ביטחון.

השאלה המרכזית במשחק הזה, לדעתי, תהיה הריבאונד. מיאמי עם 55 כדורים חוזרים למשחק, ממפיס מנגד עם 50.2 והן במקום הראשון והחמישי בליגה. המספרים האלה לא יחזיקו לאורך עונה שלמה (אשתקד השיאנית הייתה יוטה עם 48.3), אבל הקרב מתחת לסלים יתן אינדיקציה טובה לזהות של המוליכה. אני חושב שזאת תהיה הביתית, אז ממפיס עם התפוצצות של ג'ה.

02:00-מילווקי באקס (2-3)-סן אנטוניו ספרס (4-1)

הדבר הכי טוב בספרס, וגם בקבוצת הפנטזי שלי (רועי ויינברג), הוא דיונטה מארי. 16.8 נקודות, 9.2 ריבאונדים ו-8.8 אסיסטים למשחק לרכז שקיבל את המפתחות להתקפה, מספרים כמעט חסרי תקדים אצל פופוביץ'. אין יותר מדי מסביבו – קלדון ג'ונסון קולע ויאקב פלטל מעולה, אבל זה לא מספיק מול רוב קבוצות הליגה, כמו שחשבנו בתחילת העונה.

היום הם פוגשים את האלופה, שכבר עכשיו מתמודדת עם פציעות ותשחק בלי ג'רו הולידיי, ברוק לופז ובובי פורטיס. מה אפשר להגיד על תחילת העונה של הבאקס? גרייסון אלן וג'ורג' היל נראים כמו תוספות מעולות, ת'אנסיס אנטטקומפו מצליח לשחק דקות משמעותיות ויאניס הוא יאניס. זה צריך להספיק מול סן אנטוניו. מילווקי.

02:00-גולדן סטייט ווריורס (1-4)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-1)

קרב ענק ב-2016 ומשחק שנגמר ב-98:106 לווריורס בשבוע שעבר. סטפן קרי לא היה במיטבו (6 מ-14 מהשדה), השאר כן. דמיון לי, ג'ורדן פול, חואן טוסקנו אנדרסון ואחרים שהסתובבו בגולדן סטייט בשנה שעברה סיימו את שנת הלימוד והשתלבו בצורה נהדרת במערכת של סטיב קר. הם משחקים טוב כבר עכשיו, גם אם לא דורסים, ולכל זה אמור להצטרף קליי תומפסון בהמשך. מבטיח מאוד.

הת'אנדר בצד השני רעים. הם אמנם הפתיעו את הלייקרס במשחק האחרון, אבל אין שם יותר מדי שחקנים אמינים חוץ משיי גילגיוס אלכסנדר המסכן. ג'וש גידי הרוקי נראה טוב אבל לא יציב, כיאה לרוקי, לו דורט משחק בצד אחד של המגרש וגם זה יותר מחלק מהפוטנציאלים האחרים כמו ת'יאו מלדון או פוקושבסקי. אנשים כמו ג'רמייה רובינסון-ארל, בקלות טופ 3 שמות בליגה, פותחים. זה נחמד, אבל לא אמור לנצח קבוצה ברמה של הווריורס. גולדן סטייט.

3:00-מינסוטה טימברוולבס (1-3)-דנבר נאגטס (2-3)

מינסוטה פתחה טוב את העונה. אנטוני אדוארדס נראה נהדר והם הצליחו להפתיע את מילווקי (במשחק היחיד בו פגשו קבוצת פלייאוף מהשנה הקודמת עד כה), אבל הסיפור הוא ההגנה – הם במקום החמישי בדירוג ההגנתי אחרי ה-28 בעונה הקודמת. האם הם באמת השתפרו, או שזה בגלל שהם פגשו את ניו אורלינס בלי זאיון פעמיים ואת יוסטון? מוקדם לדעת.

בדנבר מייקל פורטר ג'וניור קצת מאכזב עם 11.6 נקודות ב-35.9% עצוב מהשדה. ניקולה יוקיץ' מדהים עם 24-14-5 בפחות מחצי שעה בערב וגם וויל בארטון משחק טוב, אבל הקבוצה עדיין לא התחברה וחסר להם מספר 2, מה שג'מאל מארי הפצוע אמור להיות.

לכן ההתמודדות הזאת יכולה להיות שקולה יותר משחושבים. חוסר העומק היחסי של דנבר וההתקפה שלא מתרוממת אמורות לתת יתרון למינסוטה שמשחקת לא פחות טוב, אבל לנאגטס היה לוח קשה בהרבה עם משחקים נגד פיניקס, יוטה והמאבריקס. לכן אני חושב שהיום דברים ירגישו יותר "טבעיים" ונראה ניצחון של דנבר, למרות הבק-טו-בק.

04:00-פיניקס סאנס (3-1)-קליבלנד קאבלירס (3-3)

אוון מובלי נראה טוב מאוד וריקי רוביו תוספת מעולה, אבל הקאבס עדיין לא שם. ההגנה שלהם עבדה טוב ברצף שלושת הניצחונות שהיה להם בתחילת העונה, אבל יותר סביר שנראה אותם מאבדים משחקים וחוטפים 132 נקודות בדומה למה שהיה נגד הגריזליס. זה הגיוני בהתחשב בזה שהם קבוצה צעירה.

פיניקס מהצד השני פתחה את העונה רע. משהו מקרטע שם אחרי הגמר – כריס פול לא מצליח לקלוע, דווין בוקר גם והקפיצה הקטנה של מייקאל ברידג'ס לא מספיקה. אולי זה לוח קשה (דנבר, לייקרס, פורטלנד, קינגס), אולי עייפות חומר, אולי האנג-אובר, אבל משהו צריך להשתנות. מפתה להמר כאן על קליבלנד, אבל אני חושב שהשינוי הזה יתחיל היום. פיניקס עם יום גדול של דיאנדרה אייטון.

לפוסט הזה יש 92 תגובות

    1. עם הבעיה הקשה הם עדיין יכולים לנצח כמו שהיו יכולים לנצח במשחק הקודם. הם יכולים לתת משחקים טובים מאוד עם כל הבעיות.
      אמנם אם הם רוצים להיות בצמרת הליגה ובפרט בצמרת הגבוהה של המזרח, הם חייבים שלא יהיו להם בעיות יותר מדי רציניות, לא משנה מהן הבעיות.

  1. פריוויו מושלם רותם, תודה רבה.
    מעבר לשעון חורף הוא הזדמנות טובה להצטרף לעידוד קולני של דני אבדיה, משל היה הבן שלך במשחק קטסל ("זרוק!", "הנה דני, פנוי לגמרי", "קוזמה יא זבל תתחיל למסור יא דריבליסט" וכו').

  2. תודה על הפריוויו רותם ורועי. בולס-ג'אז וממפיס-היט יופי של שני משחקים, על אף הפרובנציונאליות שלי הייתי שמח שאחד מהם היה ב-12 במקום וושינגטון ואבדיה.

  3. אחלה פריוויו תודה רבה חברים.
    .
    הוקס פילי וממפיס מיאמי מעניינים מאד.
    .
    לא ננצח את מילוואקי, אז בהנחה שלא יהיה תיקו, כנראה שנפסיד. מה שכן, זו הפעם השניה שלנו נגדם, ומעניין לראות איזה התאמות פופ יעשה. אני הייתי שם על יאניס את יובנקס.

  4. אחלה ערב, ואני מקבל את הסלטיקס ודני בשעה יחסית מוקדמת. לא רע.
    הפריוויו, מאידך, מעולה. תודה רבה רותם ורועי (צוות רו-רו?)

  5. בוסטון
    ניו יורק
    אורלנדו
    אינדיאנה
    אטלנטה
    יוטה
    מיאמי
    מילווקי
    גולדן סטייט
    דנבר
    פיניקס
    יכול להיות פעם ב לילה בלי הפתעות. אנחנו נפסיד היום במילווקי רק כי זה המשחק הכי קשוח בליגה

  6. 2 בעיות של הסאנס מתחילת העונה –
    א. ההגנה.
    ב. כריס פול.
    .
    הבעיה הראשונה היא תולדה חלקית של חלודה ולו"ז לא קל לפתיחת העונה (פתחו עם 3 משחקים ב-4 ימים).
    זו בעיה שההחלטה אפשר לראות מגיעה לפתרון, לאור צמד העוגנים בהגנה (אייטון וברידג'ס).
    .
    כריס פול?
    אני ממש, אבל מ-מ-ש מקווה שכריס פול סתם עדיין לא נכנס לכושר. האופציה (המפחידה) שזו תהיה העונה שההתדרדרות מתחילה מרגישה מציאותית יותר מדי.
    .
    מה יהיה הלילה?
    קליבלנד בחלק הלא נוח של באק-טו-באק של משחקי חוץ. הפסד משמעותו שפיניקס בבעיה אמיתית.
    .
    תודה, חברים.

  7. הווריירס יעלו ללא לי (חטף די הרבה מכות מדחקני ממפיס) וללא JTA, שכנראה נחת לא טוב לאחר הטבעה.
    *
    לא ברור מה יש להם שם בווריירס, בעונה שעברה הפציעה של אוברה הייתה בעקבות מכה מהטבעת ביד לאחר ניסיון הטבעה באימון… JTA עצמו התנגש עם הכדור בלוח בניסיון הטבעה ונפצע בעיקר באגו.
    וייסמן גם נפצע בניסיון הטבעה.
    *
    בכל מקרה, קומינגה חזר מפציעה בקדם עונה ויהיה מעניין לראות את הבכורה שלו בליגה. יש השערה שמה שגרם לפציעה שלו זה נחיתה לאחר הטבעה.

      1. אם הוא ימשיך עם החדירות שהוא הראה בקדם העונה אז הוא יכול לקבל את נכדור על קו השלוש ולהסתער פנימה.
        רק שייזהר מהטבעת. ומהפרקט. הוא בג"ס עכשיו.

  8. החדשות הרעות: פטריק וויליאמס סיים את העונה הסדירה. החדשות הטובות: הוא יהיה זמין לפיינלס. כתבתי לפני המשחק הקודם שאני חושב שצריך לתת לו מנוחה כי רואים שהוא מגובל בתנועה שלו, אז אני מוסיף ש..משני הפציעות האחרונות שלו, אחת מול פיסטונס והשניה מול הניקס הוא יכל להימנע, בראשונה הירידה הזאת לפרקט בשלב הלא חשוב הזה של העונה ושהקבוצה גם ככה בדרך הבטוחה ל W היתה מיותרת, וגם אם כבר החלטת להתאבד על הכדור אז תעשה את זה לפחות כמו שצריך ואל תוציא לעצמך את הכתף במלחמה על הכדור. בשניה אומנם זה היה פלייגרנט של מיטשל רובינסון אבל גם כאן קצת יותר ערנות (תכונה שמאוד חסר לו ביחד עם קבלת החלטות נכונה) והוא יכל להימנע מזה, אז הפציעה הזאת זה נטו עליו. האסל זה חיובי, אבל צריך לדעת איפה, איך, ומתי, והילד הזה עם כמה שאני אוהב אותו תקע אותנו עכשיו חבל על הזמן. תחשבו שגם ככה הצבע שלנו פרוץ, אין לנו באמת שחקן שמגן על הטבעת, הוא עוד היחיד שנתן גוף, עכשיו אין לנו באמת בריירה, אנחנו חייבים להרים מהלך.

  9. אין כמו לחגוג 80++ בישראל עם המשפחה דחיתי את הטיסה בשביל זה עכשיו רק שבוסטון יפסידו להשלמת החגיגה, אני אצטרף אחרי הקרב של האריות

  10. גיילן בראון דפוק של החיים 40 נקודות קולע ואומר שהוא סובל מנזקי קורונה חבל לא חוף קורונה לפני אולי בוסטון הייתה עושה משהו בפלייאוף

  11. אבדיה הזה גולם עומד על ה3 בצד חושב ימסרו לו מפחד מעצמו ומהכדור, הוא לשוט לא ברמה לליגה התקפית. הוא חייב לקחת וליזום לעשות תנועה בלי כדור משהו

  12. איזה שבירת סלים לא להאמין, טייטום פשוט נהיה אגואיסט. בוסטון מסריחה את הפארקט שילמדו להביא מאמן פעם הבאה לא רק בגלל צבע עור

    1. לא חושב שזה אשמתו של ביל. למשל כשנטו חתך פנימה הוא קיבל אסיסט יפה מביל. כשביל זורק מבחוץ קוזמה הולך לריבאונד התקפה. דני לא חותך לא זז כמעט לא הולך לריבאונד התקפה שלפעמים זה נקודות קלות. יכול להיות שזה ההנחיות שהוא מקבל לחזור מיד להגנה כי הוא מגן טוב. אבל… זה יבטיח למאמן שלו עוד חוזה.. אני לא בטוח שלו.
      סד סטורי אני מקוה שהוא ימצא דרך לצאת מהסיטואציה הזאת כרגע הוא עדין על המגרש אבל בהחלט לא משתתף במשחק ההתקפה שלהם. צריך ביצים בליגה הזאת ולפעמים לעשות מה שבראש שלך. הוא נכנס לקח ריבאונד עשה קוסט טו קוסט והחטיא. ומאז כלום. במקום להגיד מנסה שוב. לא מעניין שהחטאתי. מנסה שוב. הוא לא מבין שאת הדקות שלו הוא עדין מקבל ויקבל בכל מקרה. שיתחיל לדאוג לעצמו.

  13. אבדיה מוביל כדור זה בדיחה מצחיקה כמעט כמו שראסל מוביל קבוצה הבחור קוון עומד על קו ה3 כמו איזה דביל, וושינגטון לא מאריכה לו חוזה לדעתי, אולי יקבל מינימום מאחת הקבוצות ויחזור לאירופה עוד שנתיים הוא לא ברמה

  14. הליגה השנה מאוזנת, חוץ מדטרויט פליקאנס ועוד אחת שניים כל קבוצה יכולה לנצח ולהפסיד בכל ערב נתון, אני יודע שזה רק פתיחת העונה אבל לרוב הכדורסל גם בתקופה הזאת יותר משובח, רוב המשחקים ברמה נמוכה מאוד

    1. כן היה אחלה אירוע של UFC, יאן בקרב לפני הפולני פשוט חיה רעה כל אגרוף שלו זה נפץ, הקרב היחיד שאכזב אותי זה האוסטרלי הדפוק שנלחם ברמה נמוכה מאוד מול התלמיד של חביב , הוא פשוט עמד ברגליים ישרות וחיכה להפלה. חאביב שהיה הגראפלר הטוב בהיסטוריה צ שינה את הקטגוריה והסטריקרס בקטגוריית משקל הזאת ברמה נמוכה מאוד בכל הקשור לגראפלינג

      1. ראינו היום שזה כמעט בלתי אפשרי להתמודד עם גרפאלרים ברמה סופר גבוהה והיו שלושה כאלה שניצחו די בקלות.

        משהו לא היה בסדר עם יאן הפולני, כנראה גלובר ממש פגע בו קודם לכן. האמת ניחשתי שגלובר ינצח אבל אף אחד לא הסכים איתי.
        .
        מה שיפה שכל אחד מהקרבות האלה היה הכנה למשהו גדול יותר בהמשך – מחאצ'ב בקרב הבא מול מישהו מהטופ של 155 יהיה אש, ואני כבר מזמן על הרכבת של צ'ימייב שדורס כל מה שנקרה בדרכו, יאן הרוסי נראה בלתי ניתן לעצירה והולך לכתוש את סטרלינג ברימאץ' המצופה וכמובן נראה איך יירי המשוגע יתמודד עם גלובר שינסה לעשות לו בדיוק אותו דבר ולא לקבל את הפצצה.

        1. אני מסכים, ביל שווה מקס הוא יוצר נקודות ברמה גבוהה, אני עדיין חושב שוושינגטון תעשה טוב אם תטריד אותו כיוון שאיתו לא יגיעו לשום מקום.

          1. לא יטרידו אותו. זה השנה האחרונה בחוזה שלו והוא עובד הכי חזק שאפשר על ברינקס מפלצתי.אני חושב שהוא יכול חקבל מהם חוזה של מעל 200 מליון. זה למה הוא לא משתף את אבדיה. הוא רוצה לנצח. כל מי שלא עוזר לו בזה… על ה… שלו. זה המצב.

  15. ברטאנס הזה דביל רציני כל אחד בוושינגטון תחנה אחרונה (חוץ מהקוון אבדיה של א רואה כדור בהתקפה) איזה אימון נוראי, אם בוסטון מכניסים את הכדור מ3 ברמה סבירה המשחק היה גמור.

  16. יא אללה סוף רבע שלישי בוסטון אפס מ 20 מהשלוש !! לא זוכר דבר כזה קבוצה ששלושה רבעים לא הכניסה שלשה אחת ועדין רק 3 הפרש לווש.

  17. נקווה שפילי תהיה ברמה יותר גבוהה ותפרק את אטלנטה, הבלוג החי יחזור להיות חיי? ראיתי הלוויות מלאות יותר

  18. טייטום סופר אגואיסט זה לא להאמין למד מקובי רק בלי הכישורים וכל זה שבראון רותח.
    הדבר הכי טוב לבראון זה שהוא חטף קורונה נותן הופעות ענק כל יומיים

  19. קניגאהם משחק היום, האמת אני מעדיף לצפות בפרסומות מאשר לצפות בזבל כמו דטרויט,קשה לי להאמין שלבדו הוא יעשה את השינוי. האם הייז ישבור את השיא שלו הלילה? לשחקן הבא בליגה הסינית יש באמחתו 5.8 נקודות ב27.3 אחוז מהשדה ו31.8 אחוז אפקטיבי.

  20. וואי וואי מיאמי מה זה? הם בדרך להכניס אותי למכבסה במצב סחיטה מהירה. דורסים כל דבר שזז בלי רחמים. גימי נראה בכושר mvp. לא יצא לי עדיין בכלל לראות אותם.
    בקצב הזה אני אצטרך להזמין להם את מנחם

  21. טריי יאנג חזר להיות הנגר האהוב מפעם משחק שני רצוף עם מספרי אבדיה של 13 נק. ההוקס מתגעגעים לבן סימונס 😂😂 מתים שהוא יחזור.
    דיאנדרה האנטר כבר לא יהיה כוכב=קראודר. ברוך צדק לאורך כל הדרך. נלך לראות את המשחק נראה איך קאפלה עצר את אמיד 😎

    1. פילי העמידו את אמביד בחוץ ונתנו למקסי לחדור על יאנג כל המשחק כשקאפלה בחוץ על אמביד ולא יכול לעזור
      מקסי התיש את יאנג בהגנה וגרם לו לרדוף אחריו , אם היו עושים את זה בפלייאוף היו מנצחים

  22. אייטון, ששוב היה השחקן הטוב במשחק, סיים את הלילה עם 17 נק' (8 מ-10 מהשדה), 12 רב', ו-3 חטיפות. הוא היה הסיבה המרכזית שמפיגור של 12 נק' הסאנס עלו ליתרון 20.
    הוא לא יחזור לשחק הלילה אחרי שנפצע (חבלה ברגל).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט