מעורב הופס לשבת: סטייפלס סנטר של הלייקרס הפך לגן עדן למין / מנחם לס

1.רחמים על הלייקרס. התחילו את העונה כפייבוריטים;עתה בנפילה חופשית מאיגרא רמה לבירא עמיקתא

אפילו ללא לברון (המפונק הזה מנצל עתה כל סיבוב קטן ברגל כסיבה לדלג על משחק) הלייקרס, מובילים ב-26, צריכים לנצח את ה-4-0 ת'אנדר!!!). אבל במקום לנצח משחק נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה כשמובילים נגדם ב-26 הלייקרס הטילו ביצה, כמו שאומרים החברים שלי מדאון טאון אטלנטה.

ללא לברון – המסכן שנראה בריא לחלוטין באזרחי טוען לפציעה מינורית בעקב – הלייקרס עם ראסל ווסטברוק כמעט עם טריפל דאבל כבר בחצי, הובילו ב-26 נגד קבוצה המחפשת ניצחון ראשון, עם ראסל ווסטברוק במלוא המוטיבציה נגד קבוצתו לשעבר.

בחצי היה הזמן שהגלגלים החלו ליפול ממה שחשבנו שתהיה מכונת כדורסל – האל איי לייקרס. במקום מכונה משומנת יש לנו מכונית חורקת, זועקת לשמן, ו-OVERHEATED. הלייקרס התגלתה במערומיה, כפי שאומרים במגדל העמק על קבוצתם. הת'אנדר גילחו ללייקרס את הצורה ברבע השלישי עם 41-23, ואז רבע רביעי של 26-29 סיים את ההשפלה.

מה זה אומר כלפי הלייקרס? שעליהם להיכנס מיד ל-MODE של פניקה מחלטת.

למה MODE של פניקה? כ י הם נשחטו ע"י קהוצה שהיא…

The Thunder entered Wednesday’s game at 0-4 on the campaign. It ranked 29th in scoring and 20th in points allowed per game. The Thunder were outscored by an average of nearly 20 points per outing during that four-game span and just recently blew a 17-point lead against the Golden State Warriors Tuesday evening.

There was absolutely no reason for Oklahoma City to even be in this game. Once it fell down by 26, the team should have just packed it up and called it a night.

Instead, Oklahoma City came out of the halftime playing inspired basketball. On the other hand, the Lakers were an absolute mess. After hitting on 4-of-6 shots in the first half, Westbrook nailed 2-of-14 after intermission. Anthony Davis was minus-seven in his 37 minutes of action. That’s just not acceptable. These are two factors that led to Los Angeles’ ugly loss in OKC.

2. אחת הסיבות לכדורסל העצוב של הלייקרס הוא משחקו הפרוע והבלתי סביר של ראסל ווסטברוק

NBA: Los Angeles Lakers at Oklahoma City Thunder
Alonzo Adams-USA TODAY Sports

תנו מבט החמשת משחקיו הראשונים של ווסטברוק בלייקרס: IT WAS REALLY, TOTALLY UGLY. היה ציוץ אחד של אוויר לנשימה נגד הספארס אבל כל היתר היו תצוגות כדורסל עגומות. לי היה כאן מין קונפליקט אוף אינטרסט: מצד אחד אני עדיין מחשיב את ראסל כאחד מכוכבי הליגה (תשכחו מהפוסט מלא השטנה של האשך שהושפע משנאה יוקדת כי ווסטברוק הוא לא רק סופרסטאר הוא גם מלך האופנה באל איי בעוד הגננת מלבישה את האשך בבגדי בני שדה יעקב וכפר חסידים), ומצד שני היה ברור לי שהוא לא מוסיף במחצית השנייה ולו כהוא-זה לטובת משחקה של הלייקרס, ולמעשה אף מפריע לצעיריה להיכנס לתלם המשחק

הנה תוצרתו של ווסטברוק ב-5 המשחקים האחרונים עכשרק באחד מהם הוא זרח:

*נגד גולדן סטייט 4 מ-13 ל-8 נק'

*נגד פיניקס 6 מ-15 ל-15 נק', אבל גם 4 איבודים.

*נגד ממפיס 5 מ-15 ל-13 נק', 9 איבודים

*נגד הספארס 15 מ-27מ ל-33 נק'

*נגד התאנד ר 8 מ-20 ל-20 נק' אבל 12 איבודי כדור.

זה 30 איבודי כדור בחמישה משחקים. ישנו גם קונפליקט בהעדפת המשחק של ראסל ושל לברון או AD: הוא מעדיף BREAKS ו= TRANSITIONS. פאסט ברייק הוא שם המשחק שלו. לברון ו-AD מעדיפים HALF COURT ומשחק ISOLATION. הקונפליקט הזה לא יימחק ולא משנה כמה משחקים הם ישחקו יחד.

3. אפילו אם ישנם הטוענים שהלייקרס בכל זאת התחזקו, אני טוען שלפחות 4 קבוצות מערביות התחזקו יותר

יוטה…גולדן סטייט…דאלאס…ממפיס…ואולי אפילו פיניקס! (ואני לא מהסס להוסיף אפילו את מינסוטה ודנבר)

4. ג'ימי באטלר חוטף אותה על ה-FOOT MODEL שלו לטיק-טוק בו הוא טוען שיש לו את כפות הרגליים הסקסיות ביותר בעולם, ושהוא מסוגל לדבר ולהביע רעיונות בעבודת כפות הרגליים שלו

5. דמיאן לילארד עונה למקטרגיו על תוצרתו הנמוכה בארבעת המשחקים הראשונים: "מה יש לתפוקה של 9 שנים יש לומר לתפוקה של 4 משחקים:

תוצאת של 9 שנים:

  1. נקודות 24.6
  2. ריב' 4.8
  3. אסיסטים 6.9
  4. דיוק 43.8%
  5. דיוק מהפאול 89.8%

6. "סטייפלס סנטר במשחקי הלייקרס – הוא גן העדן לסקס של ספורטאים וסלבריטיס. אוי למי שלא דואג למפרע להצהרה בכתב שהסקס הוא CONCENTUAL"

מי זה שחקן הבייסבול הזה בגופיית הלייקרס? לא אחר מיסיאל פויג', שחקן בייסבול אמריקאי יליד קובה המשחק עתה עבור אל אגווילה דה וורקרוז מהליגה המקסיקנית הבכירה. הוא שיחק בעבר עבור הדודג'רס, הרדס, והקליבלנד אינדיאנס. כינויו "הסוס הפראי" ניתן לו ע"י השדר האגדי ווין סקולי. הוא ערק מקובה ב-2012 וחתם על חוזה של 42 מיליון עם הדודג'רס. כבר בעונתו הראשונה, 2013, הוא חבט 319.

אתמול הוא SETTLED (הגיע להסדר?) על תביעה מינית בלוס אנג'לס על "אונס" בסטייפל סנטר לפני כמה חודשים. הוא שילם 250 אלף כדי לסגור את התביעה. כשיש אונס אמיתי הסידור הוא במיליונים, לא בעשרות אלפים, במיוחד כש'האונס' הוא ספורטאי מולטי מיליונר. הוא מקווה שעתה כשעניין 'האונס' סודר הוא יחזור למייג'ורס בעונה הבאה.

ליד האולם נמצאים משרדי עורכי דין המציעים הצהרות מכל המינים לפי המלצת העורך דין, ולפי מה שהמולטי-מיליונר מתכנן לעשות. לכל סוג של הצהרה שעליה חותמת הצעירה ישנו מחיר. הצעירה חותמת על שני העתקים לפני שהיא מפשילה את החצאית.

עם תשלום ה-SETTLEMENT הוא שלח גם אזהרה לכל האתלטים הבאים כאורחים של הלייקרס למשחקיה ומסיימים על אחד המזרונים באולם עם אחת ממאות הצעירות שמגיעות לכל משחק במטרה אחת: לתפוס קרבן עשיר שלא יגן על עצמו למפרע ואז תוכלנה לחלוב ממנו איזה 200K. אבל אולי יותר מזה? אולי בעל מולטי מיליונר צעיר? בקיצור, הסיפור של סטייפלס סנטר ידוע. הוא לא האולם היחיד, אבל הוא האולם האקטיבי והפופולרי ביותר לצייד ספורטאים צעירים למשכב באחד מחדרי האולם הענק – ולרוב בבית השימוש כמו במקרה של פויג' – שיכול להביא לטבעת או לתא הנאשמים שסופו הוא קנס של רבע מיליון עבור 4-5 דקות של תענוג.

7. משחק הערב: אז כנראה שההורנטס אינה הקבוצה המזרחית הטובה ביותר. מיאמי היט היא!

אנסה לסיים כל 'מעורב' עם משחק הערב שהחלטתי להסתכל בו. הערב המשחק הוא הנצחון הקל של מיאמי על ההורנטס. עם כל ההילולה שעשו סביב ההורנטס קיויתי למאבק על הכסף. במקום מיאמי פתחה הפרש, שמרה הפרש, הגדילה הפרש, אז ברבע הרביעי נתנה להפרש לרדת ל-11 לפני שהחזירה אותו ל-15, שהיה בערך ההבדל בין שתי הקבוצות.מה זה נהניתי הערב מג'ימי באטלר. הבנאדם הזה לא נמצא ב-MODE של התקפה ברוב המשחקים, אז כשהוא בא לשים את הכדור בסל, משחקו מעלה חיוך על שפתי. מה שעוד אני אוהב אצלו זאת ההמנעות מזריקת שלשות. הוא יודע שהוא לא מצטיין בזה אז הוא נשאר נאמן למיד ריינג' משם קבר 24 מה-32 שלו.

אהבתי לראות את קייל לאורי משחק 36 דקות עצורות ביותר כשהוא מרגיש שהקבוצה זורמת בלעדיו והוא נמצא על הפרקט רק כשחקן משלים, העיקר לא להפריע. טיילר הירו נתן עוד משחק מצויין מהספסל כשהוא קולע 26 ב-9 מ-13 כולל 4 מ-6 מהטריי, וה + נטו הגבוה בקבוצה.

למלו בול נתן שוב משחק מסירות מעולם אחר, אבל משחק קליעות מתימן כשהוא 2 מ-14.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
105 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מומי החציל
30/10/2021 3:13:01

תודה דוקטור
אל איי והוליווד היא בירת הפורנו העולמית
מומי מקווה שמי שתבע את פויוג על מין לא הולם בבית שימוש של הסטפלייס סנטר זה לברון
ככה הוא חצה את מחסום הביליון דולר, ממש קריעת תחת

אשך טמיר המקורי
30/10/2021 4:27:19

תודה דוק
הרבה סוגים של פטיש הבאת כאן, שנאת לייקרס, כפות רגליים, מין בשירותים. אבל הכי קינקי שלך זה להחזיק מראס כוכב…
אני מעדיף את מגפי החולבים והסרבלים שהגננת מתעקשת להלביש אותי בהם מאשר הבדיחות שראס לובש.

אשך טמיר המקורי
30/10/2021 4:32:20

דוקטור אבירי me2 באתר לא מכירים בתופעת הגולד דיגרס ותביעות השווא.
עבורם, כל תלונה כלשהי זה אונס מיידי שבוצע ע"י הגבר ודינו תלייה מהביצים בכיכר לקול מצהלות הקהל הליברלי, שומר זכויות האדם.
בילאפס זה אנס במנוסה כבר 20 שנה מבחינתם, פסול לכל תפקיד מלבד ניקוי מחראות.
רוז? חמק מכיסא חשמלי בחסות פירצה מגונה בחוק.
כולם אנסים, כולן נאנסות, וכולם תומכי אונס.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 8:15:15

מדוייק חחחחח, רוב LA ווגאס ניו יורק…זה גולדדיגרס, ומה יותר קל מלסחוט ספורטאי ותהרוס לו את השם? רונאלדו שילם מליון דולר אחרי שראו אותה קופצת עליו במועדון רק בשביל להשתיק את הפרשה.
דרק רוז יצא זכאי במשפט אבל בשביל החברה בme too הוא עדיין אנס.
העולם מתחלק ל3 מבחינתם אנסים נאנסות ותומכי אונס

Avri
Avri
30/10/2021 16:11:10

יפה איך שהכנסת את המילה "מדוייק" ומשפט כמו "רוב ווגאס אל איי וניו יורק גולדיגריות" באותו המשפט.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 5:33:30

האמת נמצאת אי שם באמצע בין אנשי מי 2 לבין אנשי קובי 2.
מצד אחד אני מסכים עם שימון וברוך ויש לא מעט בנות שמחפשות לעשות קופה ומהר ומצד שני שחקני כדורסל עשירים וטפשים שנופלים בפח. צעירה שמגיעה עם שחקן לחדרו ב 1 בלילה לא באה לקרוא אתו בברית החדשה ושחקן כדורסל צריך לבוא לפגישה כזו עם מסמך ולהחתים עותה לפני הסקס שזה נעשה מרצון, ראו מקרה ניימר שהיה הופך לממתק בידי אנשי מי טו אם לא הייתה מצלמה בחדר שצלמה בדיוק מה שהיה….. מי שלא רוצה שלא תחתום ותלך הביתה. אנחנו חיים בעולם כזה שצריך להיות זעירים. שירת הבירבור לאדם הקבור….

Guy d
Guy d
30/10/2021 6:02:13

שכחת את הצד השני לא? או שבעצם לא.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 6:12:06
Reply to  Guy d

עוד לא ראיתי בת שנאנסה על ידי שחקן מליונר והולכת עם האמת לבית משפט. זה תמיד נגמר עם כסף שמחליף ידיים.
תביא דוגמא של נאנסת שהולכת עם האמת ונתדיין.
מבחינתי, הצד השני זה המסמך שצריך להחתים. לא חותמת שתחזור לבד הבית. שחקן שלא מחתים הוא טיפש שלוקח סיכון מיותר.
נראה לי גם שעל כל אחת נאנסת או ספק יש המון שפשוט רצות לספר לחברות שעשו את קיירי או ראס או, לך תדע.
כוכבי רוק הם אלה שעושים את זה הכי הרבה עם מעריצות. אבל אנחנו בעידן מי טו ואנשי הפיצי אז אולי גם הם צריכים להסתובב ולהחתים על מסמך משפטי שמאשר שהסקס היה מתוך רצון.
בכל מקרה הדעה שלי היא No means No אבל לא אני ולא אתה יודעים מה באמת היה שם. זה לקבל את המילה שלה או את המילה שלו.

גיא רוזן
30/10/2021 8:03:42

דוק, אני מצטער. אין לך מושג מה מתרחש בארה"ב בכל הנוגע לאלימות מינית.
המצב בארה"ב מסריח.
.
אחת מכל 4 נשים בקולג' תעבור תקיפה מינית במהלך לימודיה.
תרבות ההשתקה בקולג'ים, בעיקר בכל הנוגע לספורטאים המככבים בקבוצות הספורט השונות (שוות מיליארדים לאוניברסיטאות) זו תרבות פושעות בהיקפים בלתי נסבלים.
.
עכשיו, הכללות, הן תמיד לא במקום.
אבל זה היקש מתבקש שיש מי שדבקה בו אותה תחושת "אני רוצה, אני לוקח".
.
האם זה אומר שכל תלונה מוצדקת?
ברור שלא. חייבים להתייחס לכל מקרה לגופו,
וחייבים תמיד להילחםצעל חזקת החפות.
.
אבל, כאשר מדברים על המצב בכללותו –
מחקר מעמיק שפורסם ב-2019 מלמד שיש יחס של 1 ל-10 בין תלונות שווא לבין תלונות אמתיות.
וזה מספר חסר, בגלל כמות גדולה של מי שבוחרות לא להתלונן.
.
אפשר לזעוק ולצעוק "הליברלים, הליברלים!"
או שאפשר להתייחס לעובדות כפי שהן.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 8:27:31

מה שהמחקר הזה גם לא מציין מה היחס בין התלונות שווא לתלונות אמיתיות ביחס לספורטאים ומפורסמים, אני מוכן להתערב שיש הרבה יותר תלונות שווא ממקרים אמיתיים

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 8:55:30

ברוך
את זה אנחנו לא בדיוק יודעים כי רוב המקרים הללו נסגרים עם תשלום מחוץ לבית המשפט.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 10:13:13

ברור דוק אתה תמים? זה המטרה של לא מעט מהתלונות (עש בהחלט תלונות אמיתיות, אבל במצב של הכוכבים היחס הוא רחוק שנות אור מהיחס שגיא ציין).
.
לשחקנים ולכוכבים אין שום טעם להיכנס למשפט ארוך שיפגע עמוקות בתדמית שלהם.
לכוכבי העל זה יכול לפגוע בחסויות (כמו שקרה לקובי) ואם זה לשחקנים הבינוניים עם הקבוצות שייפחדו לגעת בהם משלמים סכום כסף וסגרנו.
.
ושוב אני חוזר רונאלדו שילם מליון דולר רק בשביל להשתיק פרשה שרואים את המתלוננת קופצת עליו (פשוטו כמשמעו) במסיבה.

גיא רוזן
30/10/2021 10:23:45

אני מוכן להתערב שבדיקה מעמיקה תגלה שיש יחס ישר בין כמות כסף של תוקף לבין סיכויו לסיים משפט חף מפשע (או לא להישפט כלל).
.
זה קל להתלונן על הכללות, ואז להכליל ולהאשים מתלוננות (מבלי לדעת אם זו אמת או שקר) בניסיון סחיטה. חזקת החפות חלה גם על המתלוננות.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 10:36:46

גיא
נכון, חזקת החפות גם על המתלוננת. העניין הוא למי להאמין כשאין הוכחה חד משמעית כמו עדות ראיה או סרטון.
כל אחד יכול להגיד את גרסתו. למי נאמין?
עוד דבר, הייתי רוצה לראות מקרים בהם שחקן זוטר, לא בקליבר של רונאלדו או קובי והכסף שימש לו כמפלט מהדין, או שלא, והוכח שהשחקן אכן אנס. אני מניח שיש כאלה אבל שלא הסתיימו עם קנס גבוה כמו שרונאלדו או קובי שילמו.

גיא רוזן
30/10/2021 10:41:28

את שאלת ה-"למי להאמין", אין ברירה אלא להציב לפתוח של בית המשפט.
.
למען הסר ספק –
חזקת החפות (והספק) היא אבן יסוד במערכת המשפט של כל דמוקרטיה מתוקנת.
במסגרת הדיון הציבורי, בעוד שאני עדיין חושב שיש לחזקת החפות ערך עליון, חזקת הספק לא יכולה למנוע ביקורת ציבורית.
אני לא אביא מחדש את מה שקובע כתב פורסם על המפגש שלו מול המתלוננת בדנבר,
אבל יש במקרה זה מספיק הודעה באשמה ברמה הציבורית.
כל הניסיונות לצבוע את האירוע כ-"לא הייתה לו ברירה" מתעלמים מהעובדה פשוטה וברורה –
בשום הסדר אחר אחרי האשמה של תקיפה, לא שוחררה הצהרה דומה.
.
אז כן, קובי לא הורשע. אבל ציבורית, אני לא רואה שום בעייתיות בלצטט את מילותיו ולהסביר שהחיים רחוקים מלהיות שחור ולבן כפי שיש מי שטוענים.
תקרא שוב את מילותיו של קובי. תבין שגם אם לא נכנסים לחדר בשביל לשחק דוקים, זה לא בהכרח יחסים בהסכמה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 10:56:34

ברור שחזקת החפות חלה גם על מתלוננות, לכן צריך לשפוט כל מקרה לגופו אחרי חקירה מעמיקה ולא לתלות או לשפוט אדם ישר ובטח שלא לקרוא לכל אדם שלא מאמין ישר לתלונה תומך אונס.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 11:44:27

אוקיי, תציג לפני בית משפט.
איך הוא יכריע אם אין הוכחות?
יש זרע ויש הייקי, זה לא מוכיח כלום אם אין עדות ראייה או סרט. זו הפואנטה.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 11:50:11

ואיזו חקירה מעמיקה, ברוך?
מילה שלו מול מילה שלה. איך יוכיחו?
למי יאמינו? אם זה עניין של אמונה, תמיד יכולה להיות שטעו והאמינו לאדם הלא נכון….
יש פה פרדוקס.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 8:38:18

גיא

אני מסכים שהמצב מסריח בארה"ב יותר מאשר פה ואני בהחלט גורס ש No means No!
ידידי, האם אתה חושב שהחתמה על מסמך לפני כל סקס מזדמן מוצדקת?
האם טפיחה על כתף של אישה או מבט בחזה של אישה אחרת שווה ליד של אשה על החזה המפותח שלי או יד על הירך שלי או סתם מגע "מזדמן" על המבושים שלי, או חזה אישה שנצמד אל יד שלי מצדיק החתמה על חוזה? לאן נגיע? אגב, אני רואה בדברים האלה מחמאה שאני עדיין נראה טוב וסקסי וכשדיברתי על כך בפתיחות עם נשים, יש רבות מהן שרואות בזה מחמאה והוכחה לכך שהן אכן מושכות.
לגבי המכללות, זה מסריח מאד אבל כמו שאמרתי פה. זה לא שהבנות הן תמיד צדיקות תמימות וחסודות ושהן לא נמשכות לשחקני פוטבול סקסיים בטייץ. ושוב אני חוזר. מבחינתי לא זה לא אבל אני לא שופט גברים אחרים בסיטואציה מגרה לה שותפים שני הצדדים.

נועמיקו
נועמיקו
30/10/2021 20:00:24

תןדה גיא

Guy d
Guy d
30/10/2021 8:45:20

לא יודע לגבי המקרה שאתה מדבר עליו והאמת שגם אין לי הרבה סימפטיה לנשים שמוקסמות מפירסום וכסף.

פשוט כתבת "מצד אחד אני מסכים עם שמעון וברוך" וחא המשכת לצד שני. אז או שאתה פשוט מסכים עם שמעון וברוך או ששכחת את הצד השני

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 8:53:15
Reply to  Guy d

מה עם No means No?
אני נגד אונס מכל סוג שהוא. סוגר לך את הפינה?
אני בטוח ב 100% שגם ברוך ושימון נגד זה.
זה מילה שלה מול מילה שלו. איך תוכיח מי צודק אם לא היתה מצלמה או עדים שראו באמת מה קרה?
אפילו ששחקן שילם בהסדר מחוץ לבית משפט לא לא מוכיח שהוא האשם כי לפעמים הנזק מפרסום או משפט יותר גרוע מהפשרה…
בית משפט זה בזבוז גמן וכסף. לכן אני כמו רובכם משתדלים להימנע.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 11:00:04

ברור שאנחנו נגד אונס ולא משממעותו לא כמשמעו, מה שאני לא מאמין ישר זה שהיה אונס ויכול להיות בהחלט שהיא רוצה לסחוט את הקורבן כמו שקורה בלא מעט מהמקרים (אני לא רוצה להגיד רובם) אם מולטי מילונרים מפורסמים. בסוף הדבר הטוב ביותר לספורטאי זה להשתיק את הפרשה ולשלם כופר מאשר ללכת למשפט ארוך.

אשך טמיר המקורי
30/10/2021 7:59:02

העניין פה זה חזקת החפות. לא להרשיע מייד אדם ולשלול ממנו הכל על סמך איזה תלונה.
תאמין לי שגם אנחנו באמצע, אבל הקיצוניות של הצד השני גורמת לנו להדגיש יותר את הצד של המואשם.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 8:19:12

בדיוק חזקת החפות.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 8:39:15

מה שבאתי לכתוב
למה כולם מבטלים את חזקת החפות?
כולם, טוב כמעט כולם….

Avri
Avri
30/10/2021 15:54:30

חחחח…. ממש אביר זכויות אדם נהיית לאחרונה.

Avri
Avri
30/10/2021 15:54:58
Reply to  Avri

תגובה לרובין

Berch
30/10/2021 7:10:39

תענוג של מעורב על הבוקר
עשית לי חשק להסתובב בסטייפלס סנטר עם חליפה ופרצוף של איש חשוב מרוח לי על החיוך.
וכנראה שפי ג'יי טאקר זה מה שבמיאמי היו צריכים
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

תבוא עם החלוק של הפנר סיגר תשכיר לימומושומר ראש מזוייף ישאלו מה אתה עושה תגיד עסקים ויעמדו לך הבחורות שם בתור ותקרא לעצמך ליל ברץ😂

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 8:40:15

חי
אשתך יודעת?

PhillySpecial
30/10/2021 7:36:06

הלייקרס קבוצה עלובה ומעוררת רחמים. הדושבג כרגיל מתבכיין ולא עושה הגנה.
אחרי שהוא הבין שדיוויס הכלומניק לא יעזור לו להשיג תארים הוא אשכרה הלך לחפש מי יהיה מוכן לשחק איתו. בנתיים כרמלו השמן מציל את הלייקרס משחק אחרי משחק, כמה עלוב זה למועדון בסדר גודל כזה שצריך גופה של בן 40 כדי לנצח משחקים בליגה.
קבוצת סיבוב ראשון גג וגם זה בושה לליגה שערימה מצחינה כזו של גופות מצליחה לנצח משחק.

Smiley
30/10/2021 11:37:18
Reply to  PhillySpecial

"כמה עלוב זה למועדון בסדר גודל כזה שצריך גופה של בן 40 כדי לנצח משחקים בליגה."
ומה זה אומר על הקבוצות שמפסידות לגופה כזו?

Guy d
Guy d
30/10/2021 22:39:29
Reply to  Smiley

מה עלוב בלקחת גופה בת 40 ולנצח? נראה לי הפוך לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם וואלה אתה מה אתה מעלה פוסט מקניט על הלייקרס הנה הם כבר מנצחים…..
ביקשתי פוסט שבו אתה מודיע שהם לוקחים אליפות בהליכה בלי תחרות והם בלתי עצירים ומושלמים ומאיימים. לא סיפקת את הסחורה דוק.
מצד שני כבר אפשר לדעת מי תנצח במשחק הבא של מיאמי 😎

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 8:40:54

ואז לא יהיה לו את מי לשנוא…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הבאסה, מנחם, זה שאיכשהו הלייקרס מצליחים לנצח לא מעט מהמשחקים הגרועים שלהם, וחבל. אני מעדיף שיפסידו, יגיעו לפלייאוף ממקום נמוך יחסית, ואז נראה מה הם שווים באמת העונה. נו טוף.

penny H
penny H
30/10/2021 8:15:20

"העניין פה זה חזקת החפות. לא להרשיע מייד אדם ולשלול ממנו הכל על סמך איזה תלונה.
תאמין לי שגם אנחנו באמצע, אבל הקיצוניות של הצד השני גורמת לנו להדגיש יותר את הצד של המואשם".

אשך יקר, אני מאמין שזה תופס גם לגבי ראשי ממשלה שנאשמים ב"סיקור אוהד"…

בעיקר במקרים בהם מערומי הפרקליטות נחשפת קבל עם ועדה על דוכן העדים.

או שלא ???

פשוט מדהים עד כמה גמל לא רואה את דבשתו.

לכוכב ששווה מיליונים יש כח.
יש השפעה.
לא תמיד הבחורה עולה למטרת מין- אולי האמינה שפגשה את גבר חלומותיה?

קל לקטלג, קל להכליל.
לא זה לא!

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 8:21:05
Reply to  penny H

כן עולה בשביל לשחק איתו דוקים בחדר במלון ב1 בלילה…

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 8:47:25

+1
זה אחד הדברים הבאמת יותר הזויים.
מי עולה בכזו שעה לשחק דוקים? אולי היא לא כל כך תמימה?
להבא, נחתים על חוזה. את עולה למטרות סקס? נא לחתום פה, וגם פה וגם פה, ופה בראשי תיבות, כמו בבנק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

או מצלמות כמו ניימאר אבל גם זה לא חוקי לא? 😂😂😂

אור
אור
30/10/2021 15:27:20

ואם הוא ניצל את זה לעשות דברים אחרים שהיא לא רצתה עד שירד לה דם זה אונס מבחינתך? או שעכשיו הכל מותר כי האנקונדה הייתה עצבנית או טיעון מפגר אחר? מקווה שתענה נורמלי לא כמו ילד בן 5

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 15:45:07
Reply to  אור

הבעייה אור שגם זה לא חד משמעי, סקס יכול להיות ברוטאלי גם בלי שהיה אונס.
נשיכה שהלכה יותר מדיי, ציפרניים וכו.
כמו שנאמר, הראש צריך לעבוד קודם ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה.
מה עם להקות רוק והמזדנבות?

אור
אור
30/10/2021 15:55:26
Reply to  אור

טוב רזי, כל המלל שלך ובתכלס "מה אם ומה אם" – לא אמרת כלום. את השאלות המיתממות שאני לא הולך לענות עליהן תשאיר לאלה שהיו לפניך

Avri
Avri
30/10/2021 15:56:27
Reply to  אור

רזי, שוב, תעשה טיפה מחקר על המקרה של קובי לפני שאתה ממשיך הלאה.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 16:20:47
Reply to  אור

אברי, אמרתי שהוא לא אשם?
אני יודע שהוא התנצל בפומבי על מה שקרה ושנגרם לו נזק תדמיתי וכלכלי.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 16:22:17
Reply to  אור

ואני חושב שזה נפתר לשביעות רצון של הנאנסת. היא קיבלה פיצוי שסידר אותה בחיים ולא היתה צריכה לעבור משפט וביזוי.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 8:43:15
Reply to  penny H

אנחנו רק חיות
מה לעשות שיש לנו דבשות כמו לגמל.
אבל תדע שהגמל כן רואה את הדבשת ושבת היענה כבר מזמן לא עם הראש בתוך החול.
מי שלא רואה את הדבשת וטומן ראשו בחול זה בעיקר אנחנו, החיה האנושית.

etayef
etayef
30/10/2021 23:57:17

ד"ר רזי הופמן:
"אני חושב שזה נפתר לשביעות רצון של הנאנסת"
**על תבונה ורגישות…

Guy d
Guy d
30/10/2021 8:51:03
Reply to  penny H

פני, ההקבלה שלך נכונה לדעתי גם אם לא כל ההאשמות שוות.
אבל אתה מדבר פה על אדם שאמר על אולמרט שהיה צריך להתפטר כי אינו יכול למלא את תפקידו בגלל שהואשם בפלילים ואז כשהוא בעצמו הואשם לא התפטר.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 9:01:06
Reply to  Guy d

אתה 100% צודק

זה הפוליטיקאים,מה לעשות?

נולדים לשקר במצח נחושה.
לפחות את אולמרט ואת קצב הרשיעו בצדק (עאהההה) בבית משפט. נראה מה יהיה עם הנהנתן.
עאהההה = התספורת שעשו שם לאולמרט בתיקים האחרים כגון טלנסקי ושות….
אולי מישהו יוציא אותם מהבויידעעעעם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  penny H

חחחחח פגשה את גבר חלומותיה 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
הוא גבר חלומות של הרבה נשים אחת אחרת בכל ערב 😂😂😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 9:14:32

ועכשיו נחכה לראות אם יופיעו גם האב הבן והרוח.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/10/2021 10:42:50

מי שחושב עם האיבר שישלם במזומן, והרבה. אף אחד לא מכריח את הכוכבים לעשות סקס בחדרים עלובים בסטייפלס או בכל מקום אחר, אף בחורה לא הצמידה להם סכין לאיבר.
ולמי שכתב פה: כן, לבחורה (או בחור) מותר לעלות אלייך למלון, ועדיין לא לרצות לשכב איתך. מותר לה אפילו להיכנס איתך למיטה, ואז לא לרצות לשכב איתך. זה נקרא עולם חופשי, ואף אחת לא חתמה מראש על התחייבות. 'אל תדאגי, דינה, יבוא לך' (מציצים) זו בהחלט תקיפה מינית.
המחקרים שאני מכיר בהחלט תומכים בטענה של גיא, מקרי התלונות השקריות הוא מזערי, ובוודאי נמוך בהרבה מהמקרים ההפוכים.
לא יודע, אולי אני מדבר ככה כי יש לי שלוש בנות, אישה, אחות ואמא (לפחות הייתה אחת כזו פעם), אבל אם זו הסיבה, נראה לי שהרבה יותר גברים אמורים לחשוב כמוני

סליחה על החפירה ותודה רבה על המעורב המעולה

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 11:05:16

ואם אני אומר לך שיש תמונה הפוכה בהקשר של ספורטאים? אני לא מדבר על מקרי תלונה מינית של אנשים פשוטים אלא של מולטי מילונאים ומפורסמים שזה הדרך הקלה ביותר לסחוט אותם ולהוציא סכום כסף שיסדר אותה לכל החיים. ברור שמותר לה לעשות הכל אבל שלא תחשוב שנהיה תמימים ונאמין למילה שלה ישר ונהיה המוציא להורג של הבחור שלא הוכחה אשמתו. מה שאנחנו דורשים זה משפט הוגן וחזקת החפות

גיא רוזן
30/10/2021 11:17:32

יש לך נתונים לקביעה שהמצב הפוך?
לי אין מושג, ולכן אני לא טוען כך או אחרת.
אני כן יודע שאחוז ההרשעות של בעלי ממון בארה"ב נמוך בהרבה מהממוצע
(מה שכמובן משמש הסבר חלקי לכמות ההסכמים שנסגרים מחוץ לכתלי בית המשפט).

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 12:54:50

OJ סימפסון סיפור מעניין.
הרוב חושבים שהוא רצח ובכל זאת…..
למערכת קשה לקבוע כשאין הוכחות חד משמעיות וככה גם עם רוב מקרי האונס. מילה מול מילה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 13:13:09

דוק או גי סימפסון דוגמה לא טובה, זה היה בתקופה של מתח אדיר בין השחורים ללבנים ווזה תקופה בה בדיוק נכנס השימוש בDNA (היום בשנייה היו מוכחים את הרצח) לא משנה את העובדה שהראיות היו חותכות ובמשפט הכלכלי נמצא שהוא אשם ונדרש לשלם עשרות מליונים שהתחמק מהם ואחרי זה הוא גם הודה בספר.

Avri
Avri
30/10/2021 15:59:01

גיא, מה זה "יש לך נתונים". הוא א ו מ ר לך שזה ככה במקרה של הספורטאים, לא מספיק בשביל לסגור את הדיון?

etayle
etayle
30/10/2021 19:53:42

דווקא הנתון שאתה מביא יכול לחזק אותו,
אם יש יותר ניסיונות סחיטה של בעלי ממון, אז יש סיכוי סביר יותר שזה יגמר בלי הרשעה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/10/2021 14:55:33

אז שיהיו חכמים וישמרו את הלמצידריצם שלהם במכנסיים.
במשך שנים, בצורה גורפת, יש נטייה ברורה להאשמת הקורבן בכל מה שקשור בתקיפות מיניות. מין הסתם בגלל השליטה הגברית במשך השנים בתקשורת ובקובעי המדיניות (שים לב, גם הדיון הזה מתקיים רק בין גברים…). מכיוון שאני יודע שזו הפרקטיקה המקובלת, אני חושד בכל פעם שאני שומע טיעון כזה

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 16:48:33

זה ממש לא נטייה להאשמת הקורבן, אבל אתה שוכח שאתה לא מדבר על בני אדם רגילים אלא על סלבריטאים מולטי מיליונרים, שמחכות להן עשרות בחורות יפהייפיות כל לילה מחוץ לחדר המלון.
.
הדרך הקלה ביותר מלהוציא כסף מבחור כזה זה להגיש תלונה על אונס, השחקן יהיה חייב לסגור את הפרשה מהסיבות שציינתי למעלה (חוזי פרסום תדמית..)
לא חסר בחורות שיעשו את זה ויהפכו למיליונריות בשנייה כמו במקרה של רונאלדו (אני לרגע לא אומר שאין מקרים של אונס כמו במקרה של טייסון שאנס את הבחורה ונשלח למאסר אלא רק לא לשפוט ולהכריע לפי התלונה ישר אלא לשפוט כל מקרה לגופו).
.
דוק דרך אגב יש מספיק דרכים לבדוק אם היה אונס או לא

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/10/2021 18:40:03

ונניח שיש עשרות שמחכות לו, וחצי מהן אכן רק רוצות להפיל אותו בפח, אתה לא חושב שהוא יכול להימנע מזה בקלות? הוא לא חייב לשכב כל ערב עם בחורה חדשה, נראה לי שבן אדם יכול להסתפק גם בבת זוג אחת וחמש שש מאהבות מהצד

etayle
etayle
30/10/2021 19:55:09

אתה מוזמן לשמור את הסטנדרטים שלך לעצמך, ולא להכיל אותם על אנשים(טמאים) אחרים.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 11:17:30

אבל לך תוכיח את זה מילה מול מילה.
מי צודק? השחקן שאומר שהכל היה בהסכמה או התובעת שטוענת שעלתה אתו ב 1 בלילה והתחרטה?
איך תוכיח מי צודק ומי לא?
זו הנקודה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/10/2021 15:00:51

אתה מכיר את הקלישאה של 'אל תהיה צודק, תהיה חכם'? אם אתה שווה מילוני דולרים, תדאג לשמור על העתיד שלך. בדיוק כמו שאתה לא אוכל ג'אנק, אל תשכב עם ג'אנק.
חוצמזה, אתה בטח יודע שיש גם תופעה הפוכה, של ילדים שמגיל 14 המליכו אותם למלכי בית הספר, המכללה והליגה, ועכשיו הם בטוחים שמגיע להם הכל, גם בחורות שאולי לא לגמרי רוצות אותם.
אם אתה לא יכול להוכיח, אל תסתבך מראש

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 15:06:13

צודק
אל תכניס ראש בריא למיטה חולה.
מה לעשות שיש הרבה שחקני כדורגל וכדורסל מטומטמים?
גם אצלנו בכדורגל, ונותנים להם תכניות טלוויזיה.
🙂

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 15:07:05

ויש עילו שמו אווירון, מכיר?

Avri
Avri
30/10/2021 16:03:48

מה זה אל תהיה צודק תהיה חכם? יש אלפי ספורטאי על בעולם הזה, הרבה מהם מזיינים על ימין ועל שמאל ואין עם זה שום בעיה, שיהיה להם ולהן לבריאות. סטטיסטית, מספר התלונות מולם הוא קטן מאוד (כנראה שרובם המוחלט לא אנסים). לא חושב שהם צריכים לחיות בפחד מתלונות שווא, זו תופעה סופר שולית. כן זה קורה, אבל מאוד מאוד שולי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/10/2021 16:14:54

אברי, לא התכוונתי חס וחלילה להכליל. אני מאוד מקווה שזו תופעה שולית. הכוונה היא שאמורה להיות להם יכולת מינימלית להבחין בסכנה, ומכיוון שיש להם המון מה להפסיד, הצעד החכם הוא להימנע (לדוגמה, לא לשכב עם מישהי שכל ההיכרות שלך איתה מסתכמת בחיוך, ויכולה אחר כך לתבוע, ללכת לצהובונים או סתם לחברתך)

Avri
Avri
30/10/2021 15:50:47

רזי, איזה מילה מול מילה. אני לא נכנס לויכוח על גולדיגריות ותלונות שווא(בעיקר כי אין לי כוח, הותשתי), אבל בהנחה שרובנו כאן מדברים על המקרה הספציפי של קובי תהיה קצת יותר רציני, תעשה גוגל, תקרא קצת על ממצאי החקירה והעדויות הפיזיות שנאספו, תקרא מה קובי עצמו אמר על המקרה, ותקרא על מה שעורכי דין שלו עשו למתלוננת ולמה היא הלכה על הסדר כספי. הכל זמין לציבור. ממש לא 'מילה מול מילה'.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 16:25:00
Reply to  Avri

התגובה שלי למעלה.
כן קובי אנס ושילם המון לסדר את הנאנסת בחיים.
הגיע לו מה שקיבל? לא יודע. אולי היה צריך לשבת 5 שנים ולשלם 100 אלף?

Avri
Avri
30/10/2021 16:45:22

סליחה רזי, מהתגובות שלך חשבתי שאתה מתייחס למקרה הספציפי שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 17:01:18
Reply to  Avri

אברי לרוב הם מחתימים את הבחורות על חוזה סודיות, שלא ירוצו לכל מקום ויספרו מה גודל הזין שלהם… פה ושם קורה מקרים שלא מחתימים.
.
לסופרטסארים האלה אין שום סיבה לאנוס בחורה כזאת או אחרת אלא אם הוא לא דפוק בראש אמיתי.
.
לגבי התופעה אני רק אגיד שמות של שחקנים בכדורגל שהואשמו באונס שקרי רונאלדו ניימאר (שלמזלו היה לו מצלמות) קרים בנזמה דיוויד דה חאה… אני לא אומר שכל התלונות שקריות אלא שצריך לבחון כל מקרה לגופי ולא לשפוט ישר

Avri
Avri
30/10/2021 17:11:57
Reply to  Avri

פה אתה אומר שצריך לשפוט כל מקרה לגופו, ובתגובות אחרות אתה מכריז את כל אוכלוסיית הנשים בוגאס ניו יורק ול'א כגולדיגריות וברור שאם היא עלתה אליו לחדר אז לא היה אונס. אתה מבין ברוך למה אני משתגע מויכוחים איתך?

לגבי הדוגמאות שהבאת, זה מוכיח בדיוק את ההיפך – שזו תופעה שולית מאוד. יש אלפי ספוראים שבתיאוריה טרף קל לתלונות שווא – החל מליגת ההעל כאן בישראל וכלה בנבא ושאר הליגות האמריקאיות ובמדינות אחרות. על כמה סיפורים כאלו כבר שמעת? כן, זה קורה, אבל סטטיסטית זה מאוד זניח, בטח ובטח כשזוכרים שגם אלו ש'נפלו' – ניימאר ובטח ובטח רונאלדו – כנראה שכבו עם הרבה (הרבה) מאוד בחורות. רונאלדו לבדו בטח קיים יחסים עם מאות בחורות (והספירה כמובן נמשכת), ורק פעם או פעמיים זה נגמר בתלונה שאגב לך תדע אם לא היתה אמיתית.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 17:27:44
Reply to  Avri

האיש אשם חד משמעי
נראה שההסדר עם הנאנסת היה לשביעות רצונה או שלפחות הוריד אותה מהרצון לנקום כי החיים שלה השתנו ללא היכר בזכות הכסף ששילם.
מצד שני למרות שהוא אשם גם היא לא נקייה לגמרי. הוא ב 99.99 אשם והיא לא היתה צריכה ב 0.01 להיות אתו ביחד.
שוב עניין של לא להכניס ראש בריא במיטה חולה. מקווה שלא תכעס על זה.
שמעתי על שופש שהפחות קנס על אי שמירת מרחק בגלל שעורך דין מפולפל טען שבלימת חירום לא בטיחותית. השופט קיבל את זה שגם הצד השני לא היה זהיר מספיק.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2021 17:37:46
Reply to  Avri

אברי התחלנו לדחוף מילים? חשבתי שאנחנו נגד כפייה?

ועכשיו ברצינות אמרתי רב לא כל יחי ההבדל , בסוף זה ערים ותרבות שמקדשת חומריות בצורה גועלית, וכשאתה מתייחס על הסביבה של השחקנים האלה והמקומות בילוי שלהם אתה יכול להבין למה. אף אחת לא הלכה עם שאקיל אוניל בגלל שהוא יפה

דדי
דדי
30/10/2021 20:54:09
Reply to  Avri

נשמע גם שיש הרבה הרבה פרטים שאתה לא קראת משום מה.

etayef
etayef
30/10/2021 23:59:19
Reply to  דדי

דדי שים לב, כשאתה מתחיל לדבר במשפטים קצרים, אתה בד"כ מבלף. השלב הבא יהיה לינקים או גיפים במקום דעה.

פה איתמר
פה איתמר
30/10/2021 11:04:36

אחלה מנחם
תחילת עונה
ומשחקים שלברון לא השתתף.
לא חושב שראס ישתולל במשחקים שלברון משחק.

asaf
30/10/2021 13:03:01

יש לכם את זה ביותר דוחה ומיזוגני פה בהאשמות קורבן? מנחם נפגעת פעם מינית שאתה מכריז מה הוא אונס ומה חא על סמך מחיר כספי? רזי אגב זה חלק גדול מהבעיה בעבירות מין. הם לא נעשות לרוב עם עדים מסביב. ואגב לא יודע כמה מושג יש פה לאנשים מה כרוך לפחות בארץ מצד נפגעות להכנס להליך פלילי אל מול פוגעים. גם שכבר קורה פעמים רבות מהסיבה שהזכרת של מילה אל מול מילה תיקים נסגרים מחוסר ראיות כי יש קושי להוכיח. להבדיל אלפי הבדלות מהנסיון להציג את המקרים הללו כתלונת שווא או חוסר אשמה . מניח שבטוח יש פה עורכי דין באתר שיכולים להסביר את הסמנטיקה וההבדל המשפטי טוב ממני.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 15:04:07
Reply to  asaf

אז מה נעשה?
איך תוכיח? אולי הקרבן יותר משכנע? אולי היא לא קורבן?
אסף, תאר לעצמך שאתה לא בא טוב למישהי והיא מוצאת דרך להתנקם בך?
דוגמא של ידיד, אוטוטו פנסיונר שהיה עם הבן וחברים של הבן באבן גבירול בתל אביב לפני שבועיים שלוש הולכים ברחוב ועוברת מעירה לא צנועה בלשון המעטה. החברה עוצרים ומתבוננים. בחוצפה היא ניגשת מכולם לחבר שלי ודורשת שיפסיק להסתכל או שהיא תעשה לו שיימינג ואולי תגיש תביעה. עד לכאן זה הגיע המי טו שלכם. שאישה מתלבשת פרובוקטיבי וכבר אי אפשר להסתכל. אז איפה הגבול?
אבל היא טפשה כי האוטוטו פנסיונר הזה מענטש ולא טיפש, מה שהוא ענה לה, עדיף שהיתה ממשיכה ללכת ולא מתעכבת.
הבן שלו אגב, היה מאד גאה באבא שלא עשה שום דבר רע חוץ מלהסתכל ואר כך להגיב ולשמור על כבודו העצמי.

asaf
30/10/2021 15:42:51

רזי אני לא אומר שאין מקרים גם לצד שני, אני כן חושב כמו שאור כתב מתחתי שהתפיסה האוטומטית שנשים באות לסחוט מעוותת וחולנית. אגב לא צריך ללכת עד ארה"ב . תראה פה את מקרה איל גולן וניצול הקטינות (אגב היום בגירות שמנהלות תביעה אזרחית נגדו ממש בימים אלו) או את העובדה שבנבחרת ישראל בכדורגל נמצא כדורגלן שבאמות המידה שלי לפחות ניצל קטינות ועדיין הם זוכים לאהדה ותמיכה ציבורית ותדמיתם כמאמר רמטכ"ל לשעבר בקושי ספגה מכה קטנה בכנף בעוד אותן קטינות עברו שיימיניג ציבורי מטורף שהן באו להרע להם ולפגוע בהם…

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 15:52:27
Reply to  asaf

מסכים לגמרי שהכדורגלנים האלה מטומטמים, לא מסכים שלא נגרם להם נזק. הם נזרקו ממכבי והכי מצחיק שאחד הולבן על ידיי בעלת קבוצה והשני על ידי בעלים של מכבי חיפה (נדמה לי שאתה או אור אוהדי מכבי חיפה, לא?).
גם ברקת וגם שחר ראויים לכל גינוי. לגבי גולן ודאי שראוי לגינוי.
גם גין סימונס שכתב את השיר כריסטין בת ה 16 ראוי לגינוי והיא כנראה לא תבעה אותו אלא סיפרה לחברות שעשתה אותו. זה גם עניין של תרבות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/10/2021 16:17:55

אולי זו לא עבירה, אבל לבהות בבחורה זה לא הדבר הכי מנומס או תרבותי שיש… כולנו היינו שם, תגניב כמה מבטים, אבל אל תתפס כמו איילה באורות הסמי טריילר 🙂

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 16:27:06

תגיד את זה לידיד שמסובב ראש אחרי כל ישבן ובמיוחד כשהוא עם הבן הצעיר.
אגב אני בדיוק כמוך עם המבטונים, הרבה פחות וולגרי וגס.
🙂

אור
אור
30/10/2021 15:20:41
Reply to  asaf

באמת מגעיל, מתלוננים על משפט שדה אבל קיצוניים לצד השני שתמיד הספורטאי בעצם זכאי ויכול לעשות מה שהוא רוצה כי כולן הרי באות לקבל ממנו ולסחוט אותו אחר כך. הם כנראה לא מודעים או לא רוצים לדעת שאונס זה גם למשל לבצע דברים אלימים בניגוד לרצונה ולא רק סקס שברור שהיא רצתה אם נלך לפי ההגיון שלהם. ולגבי "שתתלונן בפלילי וזהו" סיכמת יפה את העניין.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 16:29:05
Reply to  אור

גם הן יכולות להימנע, העובדה היא שהן מגיעות מאחורי הקלעים בהופעות החיות כדי לעשות את קורט או אקסל או גין או בונו.
זו תרבות או חוסר תרבות?

Jonathan
30/10/2021 15:45:52

נתקלתי כמה פעמים בחיים שלי בתלונות שווא (לכאורה) שהוגשו נגד אנשים שונים.
כולל תלמידות חטיבת ביניים שהחליטו שזו דרך להיפטר מאחת המורות שלהן…
בכל אחת מהפעמים האלו תחקיר קצר של המוסד שבו זה קרה הספיק כדי שהמתלוננות ייסגו באלגנטיות האפשרית וכל הצדדים ימשיכו בחייהם.
כל מקרה שראיתי שהגיע רחוק יותר כלל תשתית הרבה יותר מוצקה.
בקיצור, יש מרחב טעות – אבל למערכת יש מסננת לא רעה כדי להעיף את התלונות שאין בהן כלום.

Jonathan
30/10/2021 15:48:40
Reply to  Jonathan

או בקיצור – לא חושב שהוא היה משלם דולר אם לא היה בסיס לטענות שלה

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 15:54:00
Reply to  Jonathan

היום זה שיימינג ובתי משפט, זה זמן והרבה כסף.

Jonathan
30/10/2021 16:02:36

היא פנתה לשיימינג?

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 16:33:59
Reply to  Jonathan

מי? התכוונת לקובי? קובי באמת אנס ושילם על כך.
אני דיברתי באופן כללי.
אם דיברת על עציצי ושות, הם כנראה אשמים (מיכה ממש התנצל על מה שעשה!) אבל משום מה לא היה משפט.
מדוע?

Jonathan
30/10/2021 16:46:22

דיברתי על פויג'

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 17:29:58

מה אתה אומר על הרגליים היפות של גיימי?
יש אנשים עם פטיש לכפות רגליים.

Jonathan
30/10/2021 18:43:23

כמו משחקי הדיונון.
לא מתכוון לצפות בזה.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 19:37:17

ראיתי 5 דקות מההתחלה שזה בעצם קצת לפני והבנתי שזה לא הצייסר שלי.

asaf
30/10/2021 17:29:30
Reply to  Jonathan

מסכים אתך מאוד על המסננות לתלונת שווא עכשיו השאלה איך מסבירים את זה לגבר הישראלי הממוצע לעזאזל שמסרב להבין?? זה בדיוק כמו מה שכתבתי ששואלים למה לנשים לוקח זמן להתלונן או שהן לא מתלוננות בכלל בלי שום הבנה מה כרוך בזה מצד נפגעות מבחינה נפשית ורגשית…

דוקטור רזי הופמן
30/10/2021 17:32:46
Reply to  asaf

אל תחשוב שלא עושים מאמצים…
תבוא ללובי של בניין בריטניה ותסתכל על הקיר המרכזי השמאלי בלובי. לא תאמין למראה עיניך.
ממש דורשין מהסטודנטיות להתלונן על כל דבר קטן. מצד שני כל מפגש סטודנטים זה חיבוקים ונשיקות.
דבר והיפוכו?

Jonathan
30/10/2021 18:38:10
Reply to  asaf

זו לא רק בעיה ישראלית.
אפילו לא רק בעיה גברית.
משער שמסבירים בסבלנות ובלי להתרגז כי זה מה יש… אבל זורם עם הצעות אחרות.

דדי
דדי
30/10/2021 20:55:50
Reply to  Jonathan

זה שונה כשקיום המפגש המיני הוא לא במחלוקת.

Avri
Avri
30/10/2021 17:37:27
Reply to  מנחם לס

תודה על הכתיבה המשובחת מנחם.

נועמיקו
נועמיקו
30/10/2021 20:00:57

מנחם, הרגת אותי עם ערב מסירות מעולם אחר אבל ערב קליעות מתימן