הדרבי הטקסני, שיקגו נגד ניו יורק, שיחזור גמר הפליי אין ועוד ארבעה משחקים בליל חמישי מלא בכדורסל/ עומר בקאל

הדרבי הטקסני, שיקגו נגד ניו יורק, שיחזור גמר הפליי אין ועוד ארבעה משחקים בליל חמישי מלא בכדורסל/ עומר בקאל

פילדלפיה 76' (2-2) – דטרויט פיסטונס (3-0) (2:00) – 

הסיקסרס מגיעים אחרי הפסד לניקס שבו לא היו במשחק מההתחלה ונקלעו לפיגור של עשרים נקודות במחצית. הקבוצה פתחה את העונה בצורה לא יציבה ועדיין מחכה לאמביד, שנמצא בספק למשחק עם כאבים בברך ימין, שיספק את התפוקה שהתרגלו לראות ממנו. הסופרסטאר זורק לסל קצת יותר מטייריס מקסי וקולע מתחת לעשרים נק' למשחק והוא עדיין לא הבעיה הכי גדולה של הקבוצה. בהיעדר סימונס טייריס מקסי נכנס לעמדת הרכז הפותח, הבעיה היא שהוא יעדיף לשים את הכדור בסל מאשר לנהל התקפה עומדת. טוביאס האריס הוא מנהל המשחק העיקרי של הקבוצה (5 אסיסטים למשחק) וגם הקלע המוביל שלה (20 נקודות למשחק) ואם לפילדלפיה יש שאיפות גבוהות יותר העונה מהדחה בסיבוב הראשון הם צריכים שאמביד ישמש דוגמא לשאר הסגל.

מהצד השני היא פוגשת את הטרף הקל ביותר שיכלה לבקש בוולס פארגו ארינה. דיברנו על מחסור בפליימייקינג בסיקסרס? הם עוד לא פגשו את דטרויט. בשלושה משחקים העונה הקבוצה עברה את סף 100 הנקודות רק פעם אחת ובלי קייד שעדיין נמצא בחוץ עקב פציעה בקרסול הכדור חזר לידיים של ג'רמי גראנט. קיליאן הייז שמקבל את עמדת הרכז הפותח מתקשה להפעיל את ההרכב של דוויין קייסי שנראה אבוד על המגרש, ההתקפה של דטרויט רושמת 19 אסיסטים למשחק על 18 איבודי כדור וזורקת רק 22.5% משלוש. נקודת האור היחידה של הבוכנות היא הקפיצה הנראית לעין של סדיק ביי, שמגיע עם מדליית זהב טרייה, שנראה מוכן יותר לשחק עם הכדור בידיים בהתקפה ושל אייזיאה סטויארט.

הימור: אמביד ינצל את המשחק לצבור קצת נתונים ולחזור לכושר. פילדלפיה ינצחו

וושינגטון וויזארדס (1-3) – אטלנטה הוקס (1-3) (2:00) – 

הוויזארדס מגיעים למשחק השני בבק טו בק אחרי ניצחון גדול על בוסטון אתמול תודות לרבע רביעי גדול של הרכש העיקרי מהקיץ, ספנסר דינדווידי. למרות פתיחת עונה טובה מבחינה קבוצתית הכוכב הגדול של הקבוצה עדיין לא פוגע, ביל רושם יותר זריקות מהשדה (22) מנקודות (19.7) אבל בשונה מהעונה הקודמת הוא מקבל סיוע מחבריו לקבוצה, הארל חזר לעשות בלאגן מהספסל ומכוון לזכייה נוספת בגביע האהוב עליו, דינדווידי מוביל את הקבוצה בנקודות וקלדוול פול משתלב למשבצת הקלעי שאיש 80 מיליון הדולר עדיין לא מסוגל למלא בעקביות.

בפינה המקומית – אבדיה מקבל יותר אחריות תחת ווס אנסלד ומשחק יותר עם הכדור בידיים אבל עדיין מתקשה להיות אגרסיבי. הוא מגיע אחרי משחק סולידי מול בוסטון, שמלבד שמונת הנקודות והגג שנתן לטייטום, רשם דאנק אחד שצבר בתוכו הרבה אמוציות.

ההוקס מגיעים למשחק חוץ בבירה אחרי ניצחון על ניו אורלינס בלילה האחרון, בזכות רבע שלישי גדול ו31 נקודות מטרה יאנג. שני שחקני הכנף הצעירים של אטלנטה, רדיש והאנטר פתחו את העונה מצוין ומחפים על פתיחת העונה הרעה של בוגדנוביץ' ושל גלינארי. בין קוזמה, קלדוול פופ ודני לוושינגטון יש את הכלים להתמודד עם הפורוורדים של אטלנטה אך תתקשה לעצור את טרה יאנג בקו האחורי. בתוך הרוטציה הרחבה של מקמילן, שנים עשר שחקנים רושמים יותר מ14 דקות למשחק, הארטר, שהיה האס של אטלנטה בפלייאוף וחתם על הארכת חוזה עדיין לא פוגע ורושם רק 23 דקות למשחק.

הימור: בראדלי ביל יחזור לקלוע כמו שהוא יודע אבל משחק רע של קוזמה (0-6 משלוש) ושל דינדווידי יכריע את הכף לטובתה של אטלנטה. ההוקס מנצחים.

שיקגו בולס (0-4) – ניו יורק ניקס (1-3) (3:00) – 

שיקגו תקווה להמשיך את פתיחת העונה החלומית שלה ולהימנע מהפסד ראשון דווקא מול הניקס בבית. סימן השאלה הגדול ביותר לקראת המשחק הוא זאק לווין שסובל מנקע באגודל ביד החלשה וכרגע יחליט לקראת המשחק האם הוא מסוגל להתמודד עם הכאב. אחרי ניצחונות על דטרויט, ניו אורלינס וטורונטו, שיקגו הולכים לפגוש את המבחן האמיתי הראשון שלהם העונה מול הקבוצה שצפויה להתחרות איתם על המקום השישי במזרח. המצ'אפ על הנייר מעדיף את שיקגו, ת'יבודו ככל הנראה ינסה להחביא את קמבה על לונזו בול שנראה מצוין במדים האדומים ובמידה ולווין ישחק שיקגו יכולה לחשוף את הבעיות של ניו יורק להתמודד עם קו אחורי התקפי במיוחד.

בצד השני, ניו יורק מגיעה למשחק הזה אחרי שכבר הספיקה לנצח את בוסטון ואת פילדלפיה ותנסה לשמור על המומנטום מול קבוצות איתה הם מתחרה על מקום בפלייאוף. לונזו בול וקארוסו ינסו לעצור את קמבה ווקר ודריק רוז, צמד הרכזים הוותיק שפתח את העונה חם מבחינה התקפית באופן כללי ומהשלוש במיוחד והיה אחראי לניצחון על פילדלפיה במשחק האחרון. בדומה לבעיה של הניקס בקו האחורי, גם לשיקגו יש בעיה בחלק הקדמי. דרוזן הוא שחקן מנוסה אבל לא שומר אחד על אחד ברמה גבוהה ולווצ' יש בעיה בהגנה ישירה על הטבעת ומשחק טוב של ג'וליוס רנדל, שממשיך להוביל את הקבוצה בריבאונדים, אסיסטים ונקודות, יכול לחשוף נקודה רכה ולפגוע בשיקגו.

הימור: לווין לא יצליח לשחק דרך הכאב וג'וליוס רנדל יתפוצץ על שיקגו במותחן שיזכיר את היריבות הגדולה של שנות ה90'. הניקס ינצחו.

Bulls finalize 2021-22 Opening Night Roster | Chicago Bulls
THE BULLS ARE BACK?

יוסטון רוקטס (3-1) – יוטה ג'אז (0-3) (3:00) – 

הרוקטס משחקים בקצב ההתקפה השלישי הגבוה בליגה ומראים שלשים את הכדור בסל לא הולכת להיות אחת מהבעיות של הקבוצה העונה. פורטר ג'וניור עדיין מתרגל לתפקיד הפוינט הגארד והבחירה השנייה בדראפט, ג'יילן גרין עדיין מתרגל לפיזיות של הליגה. הרוקי קולע ב40% מהשלוש בפתיחת העונה אבל רק 33% מהצבע ומחצי מרחק, יש לו את האתלטיות ואת היכולת לעלות לטבעת ולפגוש שם כל אחד אבל הוא צריך עוד זמן בכדי ללמוד איך להתמודד מול הגנות בליגה. יוסטון יתקפו את הג'אז מחוץ לקשת, בין טייט שיכול להיות מתופקד בקו הקדמי, טייס שיכול לקלוע מחוץ לקשת וכמובן כריסטיאן ווד, לרוקטס יש מספיק כלים לשחק סמול בול שיכול להוציא את גוברט מהצבע ואת הג'אז מהמשחק.

האורחת, שפתחה את העונה עם ניצחונות שבאו בקלות יחסית על סקרמנטו ואוקלוהומה ניצלו מהפסד ראשון אחרי שיוקיץ' נפל בעקבות מפגש ברכיים עם רודי גוברט בסוף המחצית הראשונה ולא חזר למשחק. כמו הרבה כוכבים שמתקשים עם פתיחת העונה גם מיטצ'ל עדיין לא מראה את היכולת שהציג בפתיחה הקודמת עם 38.7% מהשדה ורק 30.3% משלוש. מי שפתח את העונה בסערה הוא רודי גוברט שבשלושה משחקים קולט 19 ריבאונדים בערב, אם הרוקטס ינסו לעלות מול הג'אז עם הרכב נמוך הם יהיו חייבים למצוא מישהו שייקח את הריבאונדים לגוברט.

הימור: משחק התקפי במיוחד עם תוצאה גבוהה כשהקבוצה הטובה יותר תנצח בסוף. יוטה לוקחים.

דאלאס מאבריקס (1-2) – סן אנטוניו ספרס (3-1) (3:30) – 

ג'ייסון קיד לא פתח את העונה כמו שהיה רוצה. מכל הדיבורים שיצאו בקיץ על עונת הקאמבק של פורזינגיס והניסיון להכניס את הלטבי למשחק דרך הפוסט אפ הוא לא פוגע משום מקום במגרש והכינור השני של לוקה ממשיך להיות טים הראדוואי ג'וניור. אחרי ההפסד הנוראי לאטלנטה במשחק הפתיחה דאלאס קיבלה הזדמנות לחזור לעצמה בדמות ניצחונות על הרוקטס ועל טורונטו. על הנייר הספרס לא אמורים להוות מכשול גדול מדי לדאלאס אבל בין דריק וואייט לדג'ונטה מארי לספרס יש את הכלים ההגנתיים להתמודד עם לוקה והשאלה היא האם פורזינגיס, שנמצא בספק למשחק הערב עם כאבים בגב התחתון, או הארדוואי יוכלו להתעלות על עצמם ולעזור לדונצ'יץ'.

בצד השני של הדרבי הספרס מגיעים אליו כשלראשונה מזה עשרות שנים הם משחקים כדורסל משוחרר. בלי ציפיות לפלייאוף ועם המון שחקנים צעירים. מארי רשם את הטריפל דאבל הראשון בתולדות הפרנצ'ייז עם לפחות 20 נקודות ו15 אסיסטים, פולטל נראה מצוין במיוחד מבחינה הגנתית וקלדון ג'ונסון מוביל את הקבוצה בנקודות. חוץ מאורלנדו שאותה ניצחו במשחק הראשון הספרס פגשו את הלייקרס, מילווקי ודנבר, שלוש קבוצות שעדיפות מהם ולשלושתן ההפסידו במשחק שנמשך עד הרגע האחרון. המאזן השלילי של הספרס לא משקף את היכולת של הקבוצה המהנה של גרג פופוביץ'.

הימור: לוקה נעצר על פחות מ25 נקודות וזה לא מספיק לדאלאס שמפסידה בבית ליריבה השנואה. סן אנטוניו מנצחים.

Nba 2014 Dual : Duncan Vs Nowitzki - The Last Confrontation? - G7 - YouTube
דאלאס והספרס בימים יפים יותר.

גולדן סטייט ווריורס (0-4) – ממפיס גריזליס (2-2) (5:00) – 

אחרי שניצחה את דרכה בלוס אנג'לס ולא התקשתה מול אוקלהומה החלשה, גולדן סטייט מגיעה למשחק מול ממפיס לוהטת. חוץ מהעובדה שסטף נראה בלתי ניתן לעצירה כשהוא חם, הקבוצה מצליחה לנצח גם בערבים שהכוכב שלה מתקשה. במשחקים מול הלייקרס ומול סקרמנטו הוא נשמר על 20 ו23 נק' בהתאמה ואנדרו וויגינס, דמיאן לי וג'ורדן פול ידעו לקחת את המושכות ולוודא שהלוחמים ישארו על מאזן מושלם. הווריורס יבואו עם רצון לנקום בקבוצה שהדיחה אותם בטורניר הפליי אין האחרון ודאגה שאת הפליי אוף הם יראו מהבית.

שחקנים שקלעו בשלושת המשחקים הראשונים של העונה מעל ל60 נקודות בצבע לאורך 25 השנים האחרונות: שאקיל אוניל, יאניס וג'ה מוראנט. הכוכב העולה של ממפיס החליט שהוא לוקח דוגמא מהשחקן המצטיין של סדרת הגמר ומסיים בצבע כל מה שהוא יכול. הוא הקלע המוביל של הליגה והיחיד שרושם מעל ל30 נקודות ועם אחוזים מטורפים מהשלוש ומהצבע. הוא עולה לשחק מול גולדן סטייט, הקבוצה שמלבד דריימונד לא מחזיקה בשחקנים שיודעים להגן על הטבעת ביעילות ותתקשה לעצור אותו ולהחזיר אותו לכדור הארץ. ממפיס מגיעים למפגש אחרי שני הפסדים רצופים ללייקרס ולפורטלנד ומקווים להתחיל לראות תפוקה מג'ארן ג'קסון ג'וניור אותו הם החתימו על חוזה מקסימום בקיץ האחרון.
הימור: ממפיס תמשיך להיות הקריפטונייט של גולדן סטייט שלא תצליח לעצור את מוראנט בצבע. ממפיס ינצחו.

לפוסט הזה יש 133 תגובות

  1. תודה רבה.
    לפחות אצלי בפלאפון מאזן התוצאות של כל קבוצה (בסוגריים) יוצא הפוך – טור הנצחונות משמאל וההפסדים מימין.

    1. לדעתי זה צריך להיות משמאל לימין, מספרים זה לא כמו שפה שצריך לתרגם לעברית וכולנו גולשים באתרים אמריקאיים ורואים את המאזן משמאל לימין.

  2. הולך להיות אווירה מחשמלת בשיקגו כולם הגיעו לעשות כבוד לג'ואקים, והאמת שמגיע הוא אחד השחקנים הכי חשובים ששחקו בפרנצ'ייז הזה בעשור הקודם, שור אמיתי. הלוואי והיה לנו פריים נואה עכשיו שיגבה את ווצ'ביץ'.
    .
    זאק צריך להבין שהכל בסדר אפשר להסתדר בלעדיו בנתיים הוא לא צריך להוכיח כלום, הקרע באגודל כרגע קטן ולא מצריך ניתוח, שישב בצד יתן לזה להחלים אחרת זה יטריד אותו כל העונה. הוא הפרנצ'ייז פלייר של הקבוצה הזאת, הוא הכוכב, הוא המנהיג, השיקגו בולס הזאת שלו. אין שום מצב שבעולם שהוא מסכן את עצמו בפציעה בשלב הלא חשוב ולא מעניין הזה של העונה.

  3. פינת ג"ס: משחק מבחן. גם כי ממפיס מפגינה יכולת גבוהה וגם בגלל ההפסד בפליאין. מבחינת המאזן לאף משחק בודד לאורך העונה אין משמעות יותר מלאחרים . מבחינה פסיכולוגית יש ויש. ניצחון ואנחנו עם האף בעננים, הפסד ואנחנו כמו האחרים.
    .
    בשלושה הארבעת המשחקים קרי היה, במונחים שלו בינוני. למרות זאת הקבוצה הצליחה לנצח את כולם עם מעט מאד רגעי חרדה לאוהדים. מתחילה להווצר הרגשה,מוכרת, שהקבוצה היא כמו מכבש. נעה קדימה לאט לאורך המשחק אבל בנחישות והניצחון אינו מוטל בספק. זו הרגשה מוכרת מחמש שנות השיא אבל נעדרה לחלוטין בשנתיים האחרונות.
    .
    קר, למי ששאל, רודף אחרי נצחונות העונה הזו. המשמעות, הוא לא ישתף הרבה את הרוקיז. הם אחרונים בתור. מול אוקלהומה אפילו ציוזה שיחק לפני מודי שלא לדבר על GP2. קר לא ממתין לויסמן שיחלים וגם לא לקמינגה. הוא מסתדר בלעדיהם. לקלי הוא דוקא ממתין בקוצר רוח, כי הוא מבין שפול צריך לעלות מהספסל. אני לא אופתע אם תחת הסבר זה או אחר דמייאן לי יחליף את פול בחמישיה הפותחת.

  4. שני משחקים נהדרים במזרח. שניה בודק..
    כן, שני משחקים נהדרים במזרח.
    ננסה לתפוס את דני מול העכברוש אחרי ערב הפוקר.

  5. בתור אוהד שיקגו, אני לחוץ ונרגש מאוד לקראת המשחק הלילה.
    נכון זה משחק חמישי של העונה כולה אבל אני רוצה ששיקגו ייתנו איזה statement win מול יריבה מיתולוגית כששניהם בצמיחה והופכות לפקטורים משמעותיים בצמרת המזרח.

  6. פילי
    אטלנטה
    שיקגו
    יוטה
    ספרס
    ממפיס
    אפשרי בהחלט לנצח את לוקה וחבריו היום. מקווה שדווין, מארי ווויט ישחקו עליו הגנה כמו שהם יודעים. בהתקפה נצטרך את כולם

  7. חבר'ה תקנו אותי אם אני טועה, אבל מדברים על כולם חוץ מעל טריי יאנג שמספק תצוגות, וההוקס רביעית במזרח עם מאזן 3-1.
    יש לו אותו בפנטזי והור אחלה.

      1. האמת אשך צודק הוא לא פגש עדיין שום יריבה רצינית, בכללי אטלנטה נראית כל הפנים למרות הW ההתקפה לא וואו חסר כשרון ברור ליד יאנג

  8. רק ארבעה משחקים עברו, ונראה שחצי מקבוצות הליגה מגיעות אחרי ניצחון על הסלטיקס… לפחות הערב יהיה שקט.
    תודה רבה על הפריוויו ושיהיה ערב מוצלח לדני

  9. אמביד מחסל לא מאמין שעדיין קונים את הפאמפ פייק שלו בליגה, הוא צריל לקבל עוד כדורים במיד ריינג עם הלנים לסל זה או סל או עבירה

  10. לפילי חבר מנהל משחק אמביד במיס מאץ עצ הדביל של דטרויט קיליאן הייז ולא מקבל כדור בפוסט, קיליאן הייז עם 0-3 מתי יעוף מהליגה?

  11. ספסל חלש מאוד יש לפילי והמאמן אפילו יותר תקח טיימטואט אתה רואה שחקני המשנה מחוסלים תחזיר את החמישייה

    1. אני היום עם שני מסכים רק במקביל, צריך לסחוב את שב״ר ששמעון בלואד מנגמנט, אני מאמין בלצפות בהמון משחקים ובהמון קטעי וידיאו ולנצח עם העיניים ואז לחבר אליהם סטטיסטיקה ולהגיע למסקנות

  12. בראדלי ביח מחסל את אטלנטה שלא נראית טוב בלשון המעטה למרות המאזן , ההגנה לא קיימת ההתקפה לא פועלת בלי ייאנג ברגע שיתחילו לפגוש קבוצות רציניות ולא נמושות כמו שפגשו יבואו ההפסדים.

  13. אבדיה נוגע הרבה יותר בכדור. ברוך תן לזה זמן הוא לא משחק כגארד. עם הזמן הוא גם יוריד יותר את הכדור, בעיקר כשלא יעלה עם ביל בחמישיה.
    רק רוצה לציין שזה נראה שאבדיה התחבר חברתית לשחקנים החדשים, בעיקר לקוזמה וגם להארל.

  14. בגלל שיש להם רק סנטר אחד וגם זה בחצי עין, אז יהיו הרבה הרכבים של פורוורדים גבוהים כמו ברטאנס ואבדיה ביחד עם כמה שפחות גארדים.

  15. שופט דביל יאנג מעד עליו נותן לו עבירה תכנית, חייב לפטר את ריברס לא ייאמן שההתקפה של פילי נראית ככה עם כל הכשרון

  16. אבדיה צריך ללמוד משחקן כמו בארטנס וקוזמה, לוקחים את הכדור ומפציצים. רק ככה מתקדמים בליגה הזאת. זה לא אירופה שאכפת ממשחק קבוצתי.

  17. אם היריבות בין הבולס והניקס תחזור לחיים זה בערך הדבר הכי טוב שיכול לקרות ל NBA

    סוג של מבחן אמיתי ראשון היום, מקווה שדברים ילכו חלק.

  18. הבולס חייבים לייצר כאן איזה ריצה ברבע האחרון, אנחנו עדיין במשחק
    .
    הניקס אגב נראים נהדר קבוצה קשוחה חבל על זמן הם שולטים בקצב של המשחק מהרגע הראשון

  19. אני כבר רואה איך המהלך האחרון הזה הולך ללוות אותי כל השישי שבת, לא התחברתי לפליי אבל זה מה יש ואם זה היה נכנס בטח הייתי חושב משהו אחר, לדעתי לאבין היה צריך לקחת את הזריקה. אבל תאכלס הניקס שחקו בהרבה יותר טוב, אם היינו מנצחים זה היה שוד. אבל זה יפה לראות שגם במשחק הכי גרוע שלנו היינו קרובים סל אחד מלנצח את המשחק.

    1. אני רוצה לראות מתישהו סתם ניצחון שלנו עם המון גארבג' טיים. ככה 15 הפרש שלא יורד ושחקנים שמרשים לעצמם להטביע להיילייטס. למה כל הזמן המתח הזה?

  20. הסטייקים מפסידים פה את המשחק אחרי שהובילו בכמעט 20.
    סטף חזר לא בפוקוס ממנוחה ארוכה מדיי, טעות של קר כי סטף חזר קר ומאוחר….

    1. סטף תמיד מקבל מנוחה ארוכה. ולרוב הוא חוזר ועושה עוד כמה קסמים. הפעם זה לא נכנס ואף אחד אחר לא הצליח לעשות התקפה באופן עקבי.

  21. ג'ה מוראנט זה חתיכת ג'וקר איזה פירואט הוא עשה עכשיו בשביל שלא ישימו אותו על הקו לשתי קליעות. פשוט ברח מהידיים של המגן ובלי לעשות צעדים. סופר דופר אתלט.

  22. מה שאני ראיתי במשחק הזה.
    זה את גולדן משתעשעת בממפיס, משחקת הרבה דקות על ניוטרל או על הילוך שני ומאפשרת לממפיס לחזור למשחק.
    ההשתעשעות הזו עלתה להם בהפסד.
    חבל, רציתי שהיא תשאר הקבוצה היחידה ללא הפסד בליגה.
    אני יוצא מעודד מהמשחק הזה.
    לגולדן יש עומק ושחקנים שמשחקים יפה וטוב ביחד, גם בהתקפה וגם בהגנה.
    רק שיפסיקו להשתעשע כאילו תומפסון עולה מהספסל יחד עם קרי.
    ממפיס קיבלו ניצחון במתנה.

        1. טרייד רע לגולדן סטטיט ממש לא , סמארט בלי קליעה מ3 ובלי הובלת כדור אין שום סיכוי שהוא יפרח בשיטה של גולדן סטייט. גם ההגנה שעובדת הרבה על תיאום קבוצתי תפגע. אני לא מחזיק הרבה מהנגר גרין אבל לא מחזיק בכלל מסמארט

            1. עדיין חושב שהסלטיקס הם יעד טוב בשביל סימונס. הוא אמנם לא יעזור לדכדוך הכללי – כי גם פילי זה לא קרנבל, אבל זו הגנה ומישהו שייסדר את יפה את טייטום ובראון ביחד.

            2. לבוסטון סימונס זה חלום הוא ימתן להם בדיוק מה שצריכים שזה ניהול משחק וייתן גם הגנת פרימטר משובחת. ברוקלין ובוסטון זה שני הקבוצות שסימונס תפור אליהם ו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט