You are currently viewing התענוג של שבת חוזר עם פול מול לילארד, באם מול סאובניס ודונצ'יץ נגד העולם בפריוויו של הלילה / עידו רבינוביץ

התענוג של שבת חוזר עם פול מול לילארד, באם מול סאובניס ודונצ'יץ נגד העולם בפריוויו של הלילה / עידו רבינוביץ

קליבלנד קאבלירס (2-0) – אטלנטה הוקס (0-1), 01:00

המשחק המוקדם של הלילה מגיע מאוהיו כאשר האבירים מקליבלנד מקבלים לעירם את הניצים מאטלנטה למפגש ב-"רוקט מורטגייג' פילדהאוס".

הקאבס מגיעים לאחר הפסד מאכזב אמש לשארלוט הורנטס, משחק בו כלל שחקני החמישייה קלעו לפחות 11, כאשר קולין סקסטון צלף 33 נקודות ב-13/21 מהשדה. הקבוצה חסרת הניסיון איבדה את הכדור 19 פעמים (שהפכו ל-34 נקודות בצד השני) וויתרו על 58 נקודות בצבע.

על ג'ארט אלן, שהוחתם על חוזה ענק בקיץ של 100 מיליון דולר, נקלעו עד כה העונה 36 נקודות חמישה מטרים או פחות מתחת לסל, ב-69.2%, הנתון ה-124 בטיבו בליגה מבין שחקנים שנזרקו עליהם לפחות 15 זריקות בטווח זה. הוא נותן משחקים יעילים ושקטים בצד ההתקפי עד כה, אך זו לא הסיבה לחוזה של שמונה ספרות.

בצד השני עומדת האטלנטה הוקס, קבוצה שניצחה את משחקה הראשון בדריסה של הדאלאס מאבריקס בקרב בין טריי יאנג ללוקה דונצ'יץ'. משחק גדול שלהם בפן ההגנתי בו לא נתנו לפרשים מטקסס להתניע מבחינה התקפית: המאבס לא עברו את רף 24 הנקודות באף רבע, כלל שחקני החמישייה של המאבס קלעו ב-44.4% או פחות, כולל דונצ'יץ' ופורזינגיס שהשתלבו למשחק קליעה נוראי של 10/30 מהשדה ו-3/11 מחוץ לקשת יחדיו. הקבוצה של ג'ייסון קיד העמידה 48.4% של איכות זריקות, סטט' מתקדמת הבוררת כל זריקה לפי האחוזים הממוצעים בה נקלעת. המאבס זרקו באחוזים גרועים מאלו רק 6 פעמים בעונה שעברה. מה שאומר רבות על ההגנה של ההוקס שהכריחו קבוצה התקפת טובה לזריקות רעות, ולקחו 55 כדורים חוזרים כדי לא לתת למאבס הזדמנויות נוספות.

הקאבס דווקא ניצחו 4 מתך 5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אך ההוקס יצאו עם ידם על העליונה בקלות במפגשם האחרון, 100:82 בחודש מרץ השנה.

הימור: ההוקס ימשיכו את הרצף החיובי שלהם וידרדרו את הקאבס לחור, 15 הפרש אטלנטה.

אינדיאנה פייסרס (2-0) – מיאמי היט (0-1), 02:00

התנגחות ראשים נוספת בין שתי קבוצות שנלחמו רבות בפלייאוף בעשור הקודם כאשר ההיט טסים לאינדיאנפוליס למפגש רותח ב-"בנקרס לייף פילדהאוס" של הפייסרס.

ההיט מגיעים באופוריה אחרי ניצחון אדיר על האלופה המכהנת ב-42 הפרש בבכורה הביתית שלהם. טיילר הירו, שהיה תוסס עוד ממשחקי קדם העונה בהם סיים כקלע המוביל בליגה, סיים את המשחק כקלע המוביל בין 2 הקבוצות עם 27 נקודות חשובות ואפקטיביות מהספסל.

הקריירה של הירו התחילה כרכבת הרים: הוא פתח עם עונת רוקי מסחררת בה נתן הופעות אדירות בפלייאוף ונראה כמו סופרסטאר בעלייה. הציפיות היו בלתי אפשריות לעונת הסופמור ולכן רבים התאכזבו, למרות שנתן עונה סולידית מאוד עם התקדמות במשחק. כעת הוא סוחב עוד צ'יפ על הכתף לאחר אמירות אודות הרמה שלו לצד דונצ'יץ, בוקר, יאנג ואחרים שיצאו מכלל הקשר ושליטה. בשביל להגיע לרמה הבאה בתור שחקן, חייבים חוזק מנטלי אדיר, במיוחד לאחר ההשמצות שחווה בעונה שעברה. נראה שהירו מגיע לשחק, ובגדול.

בנוסף להירו, כלל מיאמי נראתה כמו שחשבו שהם ייראו: קבוצה קשוחה במיוחד עם אופי של רוטוויילרים. פי ג'יי טאקר נכנס להרכב כמו כפפת עור לידו של אופנוען קשוח, הוא נותן למיאמי יתרון אדיר בכך שיכול להגן על שחקני המפתח של הרייבה 1 על 1 ולתת לג'ימי באטלר ובאם אדביאו לשחק הגנה אוף דה בול, שם הם קטלניים עם ידיים אקטיביות. למעשה, מילווקי קלעו 2/20 כאשר נשמרו על ידי טאקר או אדביאו, יאניס בעצמו קלע 1/7 על באם, שמוכיח שוב ושוב שהוא העוצר הכי טוב של הפריק היווני.

מנגד ניצבים האינדיאנה פייסרס, עדיין נטולי ניצחון העונה בשני מפגשים, כאשר המשחק האחרון היה הפסד קשוח לוושינגטון אתמול בלילה בתוצאה 134:135 לאחר הארכה, בעקבות קאמבק של הפייסרס ברבע הרביעי מפיגור 10 בכניסה לרבע האחרון להכריח הארכה.

הסימן המעודד אמש אצל החבורה של ריק קרלייל הוא השילוב האדיר של דומאנטס סאבוניס ומיילס טרנר. הראשון קלע 28 נקודות ב-13 זריקות בלבד ובכך המשיך את כושר הקליעה המדהים שלו מהמשחק הראשון – רק שני שחקנים ב-60 השנים האחרונות קלעו לפחות 30 נקודות ב-70% או יותר והוסיפו מספר דו ספרתי של כדורים חוזרים בשני המשחקים הראשונים של העונה: שאקיל אוניל בעונת 2000 בה הלייקרס זכו באליפות שנייה ברציפות, ודומאנטס סאבוניס השנה. באופן מטורף, חברו לקו הקדמי הרשים עוד יותר: טרנר קלע 40 נקודות, שיא קריירה עבורו, הוסיף 10 כדורים חוזרים ו-3 חסימות.

שני המשחקים האחרונים בין הקבוצות היו מרתקים: ניצחון של הפייסרס לאחר הארכה במרץ, ניצחון ב-5 הפרש בלבד להיט באפריל. נקווה לתצוגה מותחת כזו גם הלילה.

הימור: ההיט נראים טוב יותר וישמחו להמשיך את המומנטום, 8 הפרש למיאמי במשחק לא פשוט.

טורונטו ראפטורס (1-1) – דאלאס מאבריקס (1-0), 02:30

ג'ייסון קיד מחפש ניצחון ראשון בתור המאמן של דאלאס כאשר קבוצתו חוצה את הגבול הצפוני למשחק מול הדינוזאורים הקנדים ב-"סקוטי הבנק ארנה" שבטורונטו.

האוהדים הקנדים חזרו לעודד את קבוצתם לאחר מעל 600 ימים שראפטורס לא שיחקו בקנדה בשל מגבלות הקורונה, אמש הראפטורס התארחו בבוסטון ודילגו בקלילות מעל הסלטיקס בתוצאה 115:83, במשחק בו האורחים מקנדה הובילו ב-36 הפרש. הכוכב המפתיע של הערב היה סקוטי בארנס, הרוקי של ניק נרס קלע 25 נקודות ב-17 זריקות והוסיף 13 ריבואנדים. נקודת המפתח של הערב הייתה הרבע השלישי, בו הסלטיקס קלעו 7/21 עם 6 איבודים והפסידו אותו לראפס ב-16 הפרש, מה שהפך את הרבע הרביעי לפרוטוקול בלבד.

זו חזרה חשובה לפורמה אצל הראפטורס לאחר שנחלו תבוסה בעצמם במשחק הראשון שלהם נגד הוושינגטון וויזארדס מול האוהדים המקומיים בקנדה.

גם הדאלאס מאבריקס חטפו בראש במשחקם הראשון, והם ישמחו לתקן זאת הלילה מול טורונטו. ג'ייסון קיד, המאמן שנכנס לנעלים האדירות של המאמן המצליח ביותר בהיסטוריה של המאבס, ריק קרלייל שעזב בסיום סערה בינו לבין ההנהלה, ניסה באופן אקטיבי לקחת את הכדור מהידיים של הסופרסטאר שלו, לוקה דונצ'יץ'. הוא טוען כי כך הוא מאיר את ההגנות על קצות האצבעות ומוריד מהעומס על הסלובני, כדי שיישאר טרי יותר לדקות הסיום של משחקים. לצערו, דקות הסיום של המשחק מול אטלנטה כבר לא היו רלוונטיות, משחק בו דונצ'יץ' היה מעורב רק ב-27.6% מהמהלכים של קבוצתו, זה היה נכנס כנתון החמישי מהסוף בין 73 המשחקים בהם שיחק בעונה האחרונה.

הנר בחשכה של המאבס היה ג'יילן ברונסון שנתן משחק פנטסטי מהספסל של המאבס עם 17 נקודות ב-26 נקודות בלבד, אך זה לא דגדג את ההוקס מהצד השני, שהשאירו את המאבס על 33.3% מהשדה במשחק.

שתי המתמודדות חילקו את המפגשים ביניהם בעונה שעברה, כאשר דאלאס לקחו את האחרון שביניהם עם ניצחון 114:110 בעוד תצוגה מרשימה של ברונסון, שקלע 19 נקודות ב-11 זריקות.

הימור: העונה רק התחילה, אך הראפטורס כבר חוו חוסר יציבות בין שני המשחקים הראשונים שלהם, זה הזמן לדאלאס לשעוט ולגנוב ניצחון חוץ חשוב. 3 הפרש דאלאס.

שיקגו בולס (0-2) – דטרויט פיסטונס (1-0), 03:00

הבולס מקווים להמשיך את הרצף החיובי שלהם מול האוהדים המרוצים ב-"יונייטד סנטר" כאשר הדטרויט פיסטונס מגיעים לביקור בעיר הרוחות של אילנוי למשחק שני בתוך 4 ימים בין שתי הקבוצות.

הבולס הזיעו במפגש הראשון, אך לבסוף יצאו עם ניצחון החוץ בדטרויט בתוצאה 94:88. זאק לווין היה רותח עם 34 נקודות ב-64.7% מהשדה במגמה מצוינת של המשך ושיפור יעילות הסקורינג שלו, ווצ'בי' ודרוזן שהגיע בקיץ תרמו 32 נקודות משותפות וזה הספיק מול הרכב חסר של הפיסטונס. למרות הניצחון, הבולס חייבים לשים לב לעזרה של שחקני המשנה שלהם: מלבד השלישייה הגדולה, שאר הבולס קלעו רק 28 נקודות. לווין-דרוזן-ווצ'ביץ' חייבים לקבל עזרה מחבריהם אם הם רוצים לדבר חזק בתמונת הפלייאוף במזרח. משחקם אמש היה דומה יותר למה שהם רוצים לקבל מהצוות המסייע כאשר שייטו מעל הפליקנס עם ניצחון של 128:112. לונזו בול סיים עם טריפל דאבל פלוס 3 חטיפות, ונראה כי הוא משתלב במדים האדומים ללא בעיה.

מנגד, הפיסטונס מגיעים למשחק לפעם נוספת לא השם הנוצץ שהשיגו עם הבחירה הראשונה בדראפט האחרון, קייד קאנינגהם, בשל פציעה שלו בקרסול. שחקני השנה השנייה שלהם היו סולידיים במשחק הפתיחה – סאדיק ביי קלע 13 נקודות וסיים כמוביל הקרשים של הקבוצה עם 9, איזייאה סטיוארט חתם את השורה הסטטיסטית שלו עם 12 נקודות ו-8 כדורים חוזרים של עצמו. גם ג'רמי גראנט, השחקן המוביל של הקבוצה, לא הראה סימנים של חולשה לאחר שפספס 15 משחרים בסוף העונה שעברה בשל פציעות טורדניות, קלע 24 נקודות שהובילו את הקבוצה.

הימור: זאק לווין קלע מעל 30 נקודות בשני המשחקים של שיקגו עד כה ואין לדטרויט כלים להתמודד איתו. למרות העייפות של בק-טו-בק, הבולס יפתחו את העונה עם 3 ניצחונות רצופים לראשונה מאז 2016. 10 הפרש שיקגו.

מיניסוטה טימברוולבס (0-1) – ניו אורלינס פליקנס (2-0), 03:00

הזאבים מחפשים ניצחון שני ברציפות בעוד הפליקנס תרים אחרי הראשון שלהם, הלילה הן נפגשות ב-"טארגט סנטר" שבמיניאפוליס בקרב של ברנדון אינגרם מול קארל אנטוני טאונס.

הוולבס ניצחו בצורה משכנעת את היוסטון רוקטס בתוצאה 124:106, הם הובילו 72:45 בירידה לחדרי ההלבשה ולא נתנו לרוקטס להריח קאמבק בניצחון עם הרבה אופי שהיה חסר להם בשנים קודמות. הם קלעו 48.3 מהשדה, 42.1% מדאונטאון עם 16 צליפות מעבר לקשת כאשר חמישה שחקנים של הוולבס קלעו 20 נקודות ומעלה, בניצוחו של קא"ט שהמטיר 34 על הטילים הטקסנים.

הציוות של אנטוני טאונס ואנטוני אדווארס צריך להיות הבסיס לכל המהלכים העתידיים של הטימברוולבס בזמן הקרוב. בנוסף לכדורסל המצוין, שניהם נותנים לזאבים ביטחון עצמי שהיה חסר להם מאוד בשנים השכונות האחרונות. אדווארדס חטף המון ביקורות על ההתנהלות שלו, אך הוא מוכיח את עצמו על הפרקט.

"אמרתי למאמן שלהם (סטיבן סילאס, מאמן הרוקטס) שיקרא פסק זמן, הם היו חייבים לעצור את השעון, הייתי פשוט חם" אמר הבחירה מספר 1 בשנה שעברה במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. כריס פינץ', מאמן הקבוצה, לא העלה רבות את מאזן הניצחונות של שחקניו, אך ניכר כי יש שיפור בהוויית הקבוצה והמשחק של שחקניו הצעירים: אנטוני טאונס הפך למוסר בחסד, אדווארדס שיפר אסטרונומית את יכולת קבלת ההחלטות שלו וגם ג'וש אוקוגי מראה ניצוצות בצד ההתקפי שהיה החלש אצלו בעונות הראשונות.

הם יאהבו להמשיך את החגיגה עם ניצחון על השקנאים מלואיזיאנה הלילה. הפליקנס הפסידו את שני המשחקים הראשונים שלהם נגד הסיקסרס והבולס בהפרש ממוצע של 18 נקודות. ברנדון אינגרם הוא השחקן הטוב ביותר של הפליקנס, ובפער, עם החיסרון של זאיון וויליאמסון. הוא קלע 26 נקודות נגד השוורים משיקגו אמש, יחד עם 8 אסיסטים ו-8 קרשים, אך הוא לא יכול לעשות זאת לבד. ההגנה הקבוצתית של הפליקנס ממשיכה את להיות אחת מהרעות בליגה, בעונה שעברה הם היו במקום ה-24 בליגה עם 114.9 נקודות יריבה למשחק.

הימור: קשה להמר על אף אחד מהקבוצות הללו, אך נלך עם הדחיפה הביתית במיניסוטה, 2 הפרש טימברוולבס בסיום.

סן אנטוניו ספרס (1-1) – מילווקי באקס (1-1), 03:30

שתי קבוצות שרוצות לעלות חזרה למאזן חיובי נפגשות באלאמו שבטקסס כאשר הדורבנים מסן אנטוניו חובקים לפרקט הביתי שלהם את האיילים מוויסקונסין.

הבאקס מוכרחים להתנער מהבושה בהפסד למיאמי בתוצאה 137:95 בסאות' ביץ' במערכה בה לא הובילו אפילו פעם אחת. הם עברו רצף של 9 דקות רצופות וחטפו ריצת 26:2 במהלך הרבע הראשון העלוב שהכתיב את המומנטום לשאר המשחק אצל מילווקי. יאניס הוביל את הבאקס עם דאבל-דאבל חביב של 15 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, לא רע, אבל לא יכולת שמצפים מה-MVP של הגמר האחרון שכשאר הקבוצה שלו טובעת.

"אתה חייב לצפות לזה, יש אינטנסיביות בכל משחק, לא משנה נגד מי אנחנו משחקים. הם רוצים לנצח את האלופה, אנחנו חייבים להמשיך ולבנות הרגלים חיוביים" אמר הגריק פריק המאוכזב בראיון לאחר המשחק.

הספרס הפסידו את משחקם בצורה יותר מכובדת, 102:96 לדנבר נאגטס אתמול במשחק הראשון מבין שניים רצופים. קלדון ג'ונסון, אחד מהשחקנים הכי אנדרייטד בליגה, קלע 27 נקודות והביל את רשימת הקלעים של פופוביץ', שהיו צמודים לנאגטס לאורך כל המשחק. הם היו בפיגור 11 בירידה לרבע הרביעי, הורידו את ההפרש לנקודות עם ריצת 10 נקודות ללא מענה, נותרו קרובים עם שלשה של דריק וייט שהורידה ל-4 הפרש בשניות הסיום, אך שני החמצות קריטיות לאחר מכן הטו את כף המאזניים לחבורה של מייק מאלון.

המשחק הקודם בין שתי הקבוצות היה מאוד מפתיע: הספרס ניצחו על קונצרט התקפי בו קלעו 146 נקודות אדירות במשחק בו 7 שחקנים עברו את הדו ספרתי.

הימור: הפציעות של הבאקס יכריעו את המשחק לטובת הספרס, 12 הפרש סן אנטוניו.

פורטלנד טרייל בלייזרס (1-0) – פיניקס סאנס (1-1), 05:00

הבלייזרס רוצים לכפר על ההפסד במשחק הראשון, הם יילחמו בסאנס שרוצים את ניצחונם השני כאשר השמשות מבקרות באורגון הקרירה.

דמיאן לילארד, שנבחר בצורה מעוררת מחלוקת לרשימת 75 השחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריה הענפה של הליגה, נחל יחד עם חבריו הפסד לסקרמנטו קינגס במשחקם הראשון והחמיץ שלשה על הבאזר שהייתה שולחת את המשחק להארכה. לילארד לא צבר קליעה אחת לשלוש בתשעת הניסיונות שלו.

"לא פעם ראשונה שקלעתי 0/9, קרה לי כמה פעמים בקריירה. אני לא חושב שערב הפתיחה זה הלילה שאתה רוצה שזה יקרה, במיוחד משחק שאתה מפסיד ב-3" אמר דיים דולה לעיתונאים בתום המשחק הקודם. החלוצים ממשיכים את הרצף מהפרי-סיזן בה לא ניצחו אף לא משחק אחד.

הסאנס גברו על הלייקרס בשחזור של גמר המערב אמש בסטייפלס סנטר בכדי לעלות חזרה למאזן חצוי. כריס פול עשה היסטוריה עם הנקודה ה-20 אלף בקריירה שלו מול הקבוצה בה היה אמור לשחק אם דיוויד סטרן לא היה מטיל וטו על הטרייד הידוע לשמצה בעוד פול שיחק בניו אורלינס.

כריס פול ודמיאן לילארד מרגישים שיש להם מה להוכיח, אחד מול השני, מה שייצור מאצ'אפ מסקרן במיוחד בגזרת הרכזים הפרוליפיים הללו.

הימור: אלך על ההפתעה היחסית, פורטלנד שומרים על הבית ומשיגים ניצחון ראשון העונה מול האוהדים המרוצים במודה סנטר, 5 הפרש בלייזרס.

לוס אנג'לס קליפרס (1-0) – ממפיס גריזליס (0-1), 05:30

המשחק שחותם לנו את הלילה יתקיים בעיר המלאכים כשדובי הגריזלי מטנסי יגיעו מערבה לקליפורניה למפגש עם הקליפרס בסטייפלס סנטר האגדי.

ממפיס גברו על הקאבלירס במשחק הבכורה שלהם העונה בתוצאה 132:121 במשחק בו הובילו לכל אורך המחצית השנייה. השליטה של הגריזליס בקרשים הייתה האקס פקטור שגרם להם לנצח את המשחק, 53 לעומת 36 של הקאבס, מה שסייע ל-13 נקודות הזדמנות שנייה ו-70 נקודות בצבע.

המתמודדת נגדם הערב היא קשוחה הרבה יותר בדמות הקליפרס, שצמאים לניצחון ראשון כדי לעלות חזרה על דרך המלך. הקליפרס נפלו לגולדן סטייט ווריורס בהפסד צורב של 2 נקודות בלבד, סטף קרי שבר את הלב שלהם פעם אחר פעם, כולל שלשה אדירה מהלוגו עם פחות מדקה לסיום שהייתה הפיגיון בלב של החבורה של טיי לו.

הקליפרס ניצחו את שני המפגשים האחרונים שלהם ו-3 מ-4 האחרונים נגד ממפיס, כולל הניצחון האחרון בעונה שעברה שהגיע ללא פול ג'ורג' או קוואי לאונרד.

הימור: זה של הקליפרס, 13 הפרש ל.א.

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. אחלה פריוויו תודה רבה רבינוביץ, התגעגענו.
    .
    יש כמה קבוצות שממש לא רוצות להפסיד הלילה – אינדי, למרות זאת, יפסידו, כי הם בבק-טו-בק, דאלאס ינצחו, כי טורונטו בבק-טו-בק, ואנחנו נפסיד כי…. מילוואקי גם לא רוצים להפסיד וחוץ מזה הם מילוואקי, ואנחנו לא, וגם… כי אנחנו בבק-טו-בק…
    .
    שאלה מעניינת – מי צריך לשמור על יאניס? אף אחד לא יצליח בכך, אבל יתכן שפולטל, יחסית ארוך וזריז, צריך לקבל את המשימה. גם יובנקס, פשוט כדי לעייף את יאניס. על יאנג הייתי מוותר הפעם, שלא יפצע לי בבק-טו-בק…. וגם על קלדון ג'ונסון צריך לחוס בעניין הזה, שישמור כח להתקפה.

  2. סוף סוף שיקגו חזרה להיות קבוצה רלוונטית.
    כשההתקפה זורמת וההגנה גורמת לפאסט ברייקס, זה שואו טיים אחד גדול. אולי הקבוצה האטרקטיבית בליגה נכון לעכשיו.

  3. יהלי אולמר

    אטלנטה
    מיאמי
    טורונטו- מעניין מה נרס יכין ללוקה
    שיקגו
    מינסוטה
    מילווקי
    פורטלנד
    קליפרס

    פסימי לגבי הלילה, יאניס יבוא לטרוף ואנחנו חוזרים הביתה אחרי המשחק הטוב אתמול בדנבר. הם יגמרו את זה מהר

  4. פריוויו פשוט נפלא. תודה רבה.
    מיני ינצחו ויממשו את "תחילת עונה של בית"ר ת"א", כמו פעם שבית"ר ת"א של ניסים כהן היתה מחזיקה במקום הראשון בשניים שלושה מחזורים בתחילת העונה, עד להתדרדרות הצפויה בהמשכה.

  5. לצערי אני פסימי והמשחק מול מיאמי הולך להיות קשה לצפייה, היכולת של מיאמי לסגור את הצבע וללחוץ על ברוגדון, בתוספת היעדר העומק אצלנו – מתכון לכדורסל מזרחי בטעם של פעם, כזה שאינדיאנה בסופו של דבר מפסידה בו בדם, יזע, וכמו בשני המשחקים האחרונים – בדמעות.

      1. שמע זו תרבות של מועדון, אינדי בטנקינג שוקעת בתהומות השאול ואוהדים לא יבואו, גם ככה זה שוק קטן שיש בו תחרות מאוד גדולה על קהל הכדורסל (מול המכללות וגם מול התיכונים), התרבות המנצחת הזו שלא הולכים לטנקינג משאירה את הקבוצה רלוונטית. כוכב יבוא רק דרך הדראפט זה נכון (ואגב, הפעם האחרונה שאינדי בחרה גבוה יותר מהבחירה העשירית הייתה ב-1989), אבל אתה צריך לבנות גם מסביב לכוכב וכמה שנים בתחתית זה לא משהו שהמועדון יכול להרשות לעצמו, גם ככה לא פשוט בשוק החופשי לקבוצה משוק קטן כמו אינדיאנה, והרברט סיימון מאוד לא אוהב לשלם מס

      1. לא לא לא זה לא בראון הוא מזעזע. זה איו דוסומו הרוקי. הוא מתפתח מהר יותר ממה שחשבתי. בכל אופן זה נחמד לראות שגם ביום חלש מאוד של זאק הקבוצה עדיין מנצחת וזה ההבדל בין הקבוצה הזאת לקבוצה של שנים קודמות אין שחקן אחד שסוחב את הרוסטר.

        אגב, איך ואיפה לדעתך קובי וויט השתלב כשהוא יחזור?

  6. שוב ההוקס חרבנו מול הקאבס איזה איבודים של משחקים טפשיים. מנחם רק הגיש לנו פוסט על ההוקס וכמו עונה שעברה ישר הפסד.😎

    מה עם קייד למה הוא לא משחק? פצוע?

    הירו הולך לעבוד עלינו ועל הליגה כאילו הוא שחקן שישי עולה מהספסל ומשחק 40 דק 😂😂😂😂
    הליגה חייבת להפסיק עם החרטא הזה.

    1. ברוך רובין

      לצערי ג’ונסון לא מקבל הזדמנות, האנטר זה לא כוכב האיש מוגבל התקפית ביכולת היצירה שלו, שחקן טוב אבל הוא לא הכוכב השני ליד יאנג, גם לא קולינס.

  7. ניצחון חשוב של הבולס. לא אהבתי לראות את הפיסטונס רצים 17-0 ברבע האחרון, זה ברור שהמשחק איבד עניין אבל צריך לדעת גם לסגור משחקים. הסקג'ואל הולך להיות קצת יותר קשוח בשבועות הקרובים, שזה זמן טוב לראות איך הדברים עובדים מול קבוצות קצת יותר מוכשרות, אבל בסה"כ קבוצה מאוד מאוד מהנה לצפייה. כבר כמעט ושכחתי מתי בפעם האחרונה הייתי מתעורר בכזאת תשוקה לראות משחק שלהם.

  8. אני לא מבין מי האידיוט שמייבש את טרנס מאן על הספסל ומונע פיתוח שלו על חשבון אריק בלדסו? פשוט אידיוטים הקליפרס. לא רק שמאן שחקן בכמה רמות טוב יותר הוא גם צעיר. מה בכלל בלדסו שם שחוץ מלנגר לא עושה כלום בשביל מה הביאו אותו תכלס

  9. מוראנט הורג את הקליפרס,בחדירות הם כאלה דבילים סגרו את הצבע חחח כל סקרין הוא עובר ונכנס לסל לליאפ מביך. הוא עושה להם מובס חחחח
    דזמונד ביין שחקן מעולה כבר מעונה שעברה בחור קשוח. אני מאד אוהב את הכדורסל של ממפיס.

  10. אני עוקב אחרי ממפיס מאז שגה הגיע מאד אוהב את המאמן שלהם, הוא מאמן אדיר. טופ 3 בליגה (מחפשים מאמן בפילי, מוראנט יכול לבוא איתו גם אין בעיה). חסר להם כוכב להיות קונטנדרית (דוראנט כזה או אנתוני דיוויס 🙂 ). הם קבוצה מאד מאד קשוחה וזה עוד לפני דילון ברוקס שלא משחק כרגע.
    לגבי ג'ה אני קצת מאוכזב אני לא רואה אצלו שיפור בקליעה לעומת עונה שעברה ובלי זה יהיה קשה נגד קבוצות רציניות ובטח שבפלייאוף. רק שלא יגמור בסוף כמו ראס 🙂 (מבחינת קריירה הוא יחתום על זה אבל מדבר על הסיומת). הוא גם היה היום חלש בהגנה
    אדמס היה נראה נהדר היום בהגנה ובהתקפה עשה את הריב וכל הנק הרגילות שהוא קולע, הרבה זמן לא ראיתי אותו ככה מועיל, הזכיר את ימיו הטובים באוק, קרדיט למאמן, מקווה שזה ימשך.
    מאד אוהב את דזמונד ביין, אמנם יש לו שם של רשע אבל עושה רושם של הארד וורקר וילד טוב, קשוח מאד ויש לו גם יכולות.
    הם מוציאים 200 אחוז בכל עונה מהנו ניימס שלהם.

    פול גורג היה אדיר, עשה כל מה שיכל אבל עם נגרים כמו בלדסו וזובאץ החיים קשים. זובאץ אותו שחקן שהיה בלייקרס, עצוב לא שיפר כלום ובלדסו זה נזק כמעט כמו ראס. טרנס מאן בינתיים חלש ואני לא מבין מי מספסל בחור צעיר כשרוני שזה עתה חתם על חוזה חדש ובמקום לפתח אותו נותן לבלדסו דקות. את בלדסו צריך לעלות ליציע כמו גון וול.

    1. אני עוקב אחרי ג'ה עוד מהימים שהוא שיחק במארי סטייט שהוא היה קופץ מעל אנשים הייתי נגנב ממנו, בדראפט ההוא שכולם רצו את זאיון, אני חלמתי שהבולס יקבלו את ה 2 בשביל לבחור בו, זאיון לא עניין אותי בכלל, אתה לא מבין איך נשברתי באותו לוטרי שלקחנו את ה 7, זה כישרון של פעם בלא יודע כמה שנים עד שמגיע שחקן בסגנון שלו, מאז עקבתי אחרי עונת הרוקי שלו ואז שחררתי אז אני לא ממש בעניינים עם מה שקורה איתו היום.
      .

      אחיין שלי אגב לא מזמן קפץ אליי הביתה עם ג'רסי שלו חח, נגבתי. אמרתי לו מה אחי? הוא אומר לי אני מאוהב.
      .
      אני נראה לי הולך להזמין ג'רסי של קארוסו חח שחקן האסל אי אפשר שלא לאהוב אותו.

כתיבת תגובה