נייט מקמילן: "המטרה שלנו היא לעשות ממשחק באטלנטה המשחק הקשה ביותר בליגה". הגילוח של המבריקס היה צעד ראשון בכיוון הנכון.

ג'ון קולינס בעוד סל מעל פרוז'

"המטרה שלנו בעונה זו היא להשיג יתרון בית בפלייאוף בכמה שיותר סדרות שנוכל. אפילו בכולן". זאת אמר המאמן נייט מקמילן לפני משחק הפתיחה נגד המבריקס. שחקניו נענו לבקשתו במשחק הראשון בצורה המכובדת ביותר. לא כל יום אתה מנצח את המבריקס במלוא כוחה על 26 נקודות הפרש (87-113) ומצמצם את לוקה דונצ'יק ל-18 נקודות שקטות כמו רשרוש עלי אקליפטוס.

ההאוקס נראתה כ-WORLD BEATER מתחילה ועד הסוף. ההאוקס שיחקה בבטחון, ללא ספק, בוודאות, בשלווה, ומחלטות. היה זה אחד המשחקים השלמים שהיא שיחקה מתחילה ועד הסוף עם הגנה גורפת והתקפה עוקצת, ובמשחק כמעט נטול שגיאות.

"כדי להצליח בליגה הזאת עליך לדעת דבר ראשון להגן על ביתך", אמר מקמילן. "אנחנו רוצים ליצור אווירה של 'כיבוש האוורסט' של כל קבוצה הבאה הנה. שהקבוצה היריבה תסמן את המשחק כאחד מהמכשולים הקשים של משחקי החוץ שיש לה".

בעונה שעברה ההאוקס היו 11-25 בבית ו-20-16 במשחקי חוץ.

כשהקבוצה התחילה לנצח משחקי חוץ בפלייאוף, בטחון שלא היה לה כבר שנים שטף את השחקנים, צוות המאמנים, וקהל האוהדים. סטייט פארם ארינה ראה סלאווטס שהוא לא ראה שנים ערב אחר\י ערב. ההאוקס היו 6-23 ב-9 משחקי הבית האחרונים. המטרה של ההאוקס היא להמשיך באותו קצב אל תוך העונה הזאת, ואפילו לשפר את המאזן הביתי.

המטרה החדשה היא 30 נצחונות ביתיים במקרה הגרוע, ו-32 במקרה הטוב. אם לזה יתווסף רקורד של 500.מבמשחקי חוץ זה יתורגם לעונה של 50-52 נצחונות. המטרה היא לעשות מאטלנטה מקום שקשה עד קשה ביותר להשיג בו נצחון. להאוקס יש את טריי יאנג, קלינט קפלה, וקבוצת צעירים שהם BOOMING ממש לנגד עינינו.

ההאוקס חייבים קהל עויין לקבוצות חוץ. הן צריכות להרגיש שהן מגיעות לקן של נחשים או צרעות כשהם מגיעים לאטלנטה. כמו שפעם שנאו לבוא לשחק בבוסטון או בלייקרס. זה דבר שאף פעם לא קרה באטלנטה. נייט מקמילן, ושחקני הקבוצה, מרגישים שהם מוכנים לקפיצת המדרגה הזאת. הצעד הראשון נעשה נגד המבריקס כשהורידו להם את המכנסיים ללא כל טענות ומענות. פשוט קבוצה אחת עליונה על השנייה. זאת האטמוספירה שההאוקס מחפשת עתה בכל משחק.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
23/10/2021 2:36:09

תודה מנחם, יפה, קבוצה טובה,
ממש קפצו תוך שנה ומשהו.
הם המקבילה המזרחית של פניקס, יותר מאשר של דאלאס לדעתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם תן לנו פוסט על מו במבה הבן אדם קלע 3 שלשות היום ו3 שלשות פעם שעברה במשחק הראשון עשה 18 נק אז ו15 נק היום😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוורד בא לטפל בפול 😂😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אטלנטה נראים מצוין בינתיים, שימשיכו ככה, בלי פציעות ובלי עניינים, והם בהחלט יכולים לעקוץ איזו קונטנדרית מזרחית אפופת תסביכים כמו הנטס ופילי.

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 8:50:18

שנה שעברה עקצנו את פילי השנה אם ניפגש איתם אני לא בטוח מי הפייבוריט.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נכון, אבל השנה גם פילי התחזקו – הם בלי סימונס.

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 10:38:28

מקווה שאתה כותב את זה באירוניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה באירוניה זה ברצינות באמת התחזקנו. מקסי זה שיפור אדיר על סימונס

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 10:50:45

אחי. סבבה אחי. מעניין את מי תאשים הפעם כשהכישלון יגיע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה קל את דוק ריברס. גם הצלחה אם תהיה לא תהיה בזכות ריברס

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 11:26:01

כיף לך שאתה מצליח לבנות טענות שלא משנה מה אתה תמיד צודק בסוף. ממש נוח להיות שמעון. מקנא בך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניסני אני מבקש אני כמעט תמיד צודק בסוף. היו פלטות לכן הכמעט חשוב.😎
תשמע הייתי שמח אם היו מפטרים את דוק אבל את מי נביא? יודוקה?
ואני לא יכול לאמן אותם לצערי.
גם אותך לא הייתי ממנה לתפקיד כי אתה חושב שסימונס יוסיף משהו…נפסלת. גם דה שוט פסול בפילי.
ריברס שיפור על בראון אז נסתפק בזה.
אם ברוך רובין פנוי היה מקבל את התפקיד.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 15:38:35

הלוואי היו נותנים לי לאמן במכון הכסיל הזה, אתמול כל העולם פרט לריברס גרין חושך גמור הוא איבד את ההגנה כבר עונה קודמת ועוד הקליעה לא נכנסת אבל עדיין הוא התעקש אליו והפסיד את המשחק.

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 15:43:28

אולי לאמן במכון יתנו לך. לדברך יש לך שם הרבה ניסיון

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 15:59:26

תלוי איזה מכון (; מאמנים הליגה רפי הבנה כמו הGM, הרי הוכחתי לך שהייתי עושה עבודה טובה יותר מGM של פילי ויוטה, ילד היה עושה עבודה טובה מריברס.

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 16:43:26

שאני אזכיר לך את האכזבה שלך ממני לאחר הדיון שלנו על גובר ויוטה? יש לנו כנראה הגדרות מאוד שונות בנוגע להוכחה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רבע אירוניה – התקרה שלו, לדעתי, מוגבלת מאד, וכל עוד הוא במשחק הוא גם מגביל את התקרה שלהם. עדיף להם להטריד אותו, לכל המרבה במחיר, ולברר איך הם משחקים בלעדיו, בינתיים בלי שום דבר שקיבלו עבורו, ובהמשך, עם מה שזה לא יהיה שיקבלו עבורו.

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 15:45:00

לסימונס יש את המגבלות שלו. ועל חוסר השיפור שלו לאותם המגבלות הוא מקבל ים של ביקורת ובצדק מוחלט. אבל לבטל אותו ככה? עם ההגנה שהוא מביא ועם ניהול המשחק שלו? אלו דברים שאי אפשר לקחת ממנו.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 16:06:26

סימונס בפילי בפלייאוף חיסרון עצום ומזיק לקבוצה.
הוא בהחלט יכול להיות שחקן משלים טוב בקבוצת עמוסת כוכבים וסקוררים בפלייאוף, אבל בקבוצה רגילה הוא חסרון משמעותי 4-5 בהתקפה עומדת ואם זה בלתי אפשרי לנצח.
.
גם יכולת ניהול המשחק ומסירה לבדה היא מאוד שולית ברוב קבוצות הליגה, ברגע שאתה לא מסוגל להוות איום במשחק היכולת הזאת כמעט מתבטלת מסיבה פשוטה מאוד שהגנה מתמקדת בשחקנים אחרים, כולם ראו מה גרין רונדו… שווים ללא כוכבים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא בטוח שהטיעון על ניהול משחק לגמרי נכון. יש לו חכמת משחק, אבל שחקן שמוסר כשהוא מתחת לסל, במקום לזרוק או להטביע, זה אולי נובע מחוסר ביטחון, אבל זה גם מעשה לא חכם. תוסיף לזה את זה שחכמת המשחק שלו, וסגנון המשחק שלו, פוגעים, דה פקטו, באמביד ובאחרים, ותקבל חבילה התקפית מאד ירודה.
.
אם אכן כך, נשארנו עם ההגנה, אבל יש מגינים לא פחות טובים ממנו, והם לא פוגעים כמוהו בהתקפה, ובדרך כלל הם גם לא פרימדונות, אז גם כאן, לא חושב שהוא עדיף על איזה רויס אוניל כזה, או דרק וייט.
.
עכשיו על זה תוסיף את השכר וזו כבר עסקה הפסדית.
.
בקיצור, לדעתי כמעט כל מי שיקבלו בתמורה, עבור שכר כזה, כולל חבילה של שניים או שלושה שחקנים, יועיל להם יותר מקצועית, אז בשורה התחתונה – עדיף להם לשחק בלעדיו ולהטריד אותו עבור בערך חצי ממה שהם כנראה מבקשים. הם ירוויחו מזה.

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 17:25:09

וואו מאנו לא חשבתי שאתה שם. אם זה מה שאתה חושב על סימונס אז אנחנו באמת לא רואים את הדברים עין בעין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא משונאיו, אבל בהחלט חושב שהוא לא מתאים שם, ושהוא שחקן מאד מוגבל, ראה כאן:
.
https://hoops.co.il/?p=233759
.
את בעית ריברס הם לא פתרו, אפשר לתת להם הנחה על כל שאולי לא מצאו מישהו יותר טוב, נניח. אבל את סימונס הם היו צריכים להטריד לפני כל הבלגן הזה.

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 18:48:10

מאנו אם מבחינתך ההגנה שלו שווה לזו של רויס אוניל או וויט אז זה די אומר לי מה אתה חושב עליו (אלא אם כן לא הבנתי אותך טוב..) ואני מאוד רחוק מדעתי עליו ככזה. הוא אולי שומר הפרימטר הכי טוב בליגה כרגע, ויכול להחליף על 4 עמדות. זה די נדיר. אתה מאוד מאוד משנמך את יכולת ראיית המשחק שלו והכלי ההתקפי הנדיר שהוא מבחינת משחק מעבר. אני מסכים שהוא לא מתאים למשחק ליד אמביד. אבל לחשוב שפילי טובה יותר בלעדיו (זה לא מה שאמרת אני יודע, אבל זה די קרוב לרוח הדברים שלך לטעמי) זה פשוט משהו שאני לא יכול להסכים עליו (אני מדבר מבחינה מקצועית גרידא)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניסני סימונס מנהל משחק בינוני ומטה. כמגן הוא רחוק ממגן הפרימיטר הטוב בליגה טייבול הרבה יותר טוב גם סמארט ובאטלר ועוד…

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 19:22:25

שמעון לא בשביל להעליב או משהו (אני כותב ברצינות) אבל אני באמת חושב שאתה ממש ממש לא מבין את המשחק. אתה נורא נלהב מדברים מסוימים ואז הם תופסים את חזות הכל אבל זה לא עובד ככה. אז עכשיו אתה נלהב ממקסי שיכול להיות שהוא אחלה והכל, אבל לומר את הדברים שאתה אומר (מנהל משחק בינוני ומטה.. וכו') מעיד לעניות דעתי על זה שאתה פשוט מלא מבין מה אתה רואה. וזה לא רק בגלל סימונס או שחקן כזה או אחר אני אומר את זה באופן כללי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תשמע, לא יודע איך לנסח את זה, אבל לדעתי, גם אחרי כל טשטוש העמדות והפוינט-פורווארד/סנטר שצצים כפטריות אחרי הגשם, קבוצות עדיין צריכות מישהו שיארגן את המשחק, ששחקנים אחרים יסמכו עליו כשהכדור אצלו. אני לא בטוח בכלל שזה המצב בפילי, עוד לפני כל הבלגן, ובטח אחריו.
.
אני לא מרבה לצפות בסימונס, אבל נדמה לי שפעם, בעונה השניה שלו ככל הנראה, התעוררתי מוקדם לפני משחק של הספרס ופילי שיחקו אז הסתכלתי. הקבוצה נראתה כעדר ללא רועה, פשוט מביך. כל פעם מישהו לקח את הכדור וניסה לעשות משהו בעצמו. אפשר להפיל את זה על בראון, אבל באיזשהו שלב בראון העלה את מקונל, לא הפוינט גארד הכי טוב בליגה, ופתאום, בשניה אחת, הם התחילו לשחק כדורסל. זה היה מדהים. אז נכון, זו רק דוגמא אחת, אבל לדעתי יש בהחלט אפשרות שזה מה שיקרה בפילי של אחרי סימונס – יגיע מישהו אחר, שאולי מבחינת כישורים נטו הוא נופל מסימונס, אבל בפועל, דה פקטו, הקבוצה תהיה פשוט יותר טובה.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 20:17:32

שמעון דווקא מבין מאוד בכדורסל. בסוף יש סיבה למה ההתקפה של פילי הייתה בינונית במקרה הטוב עם סימונס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה בסדר ניסני גם אני חושב שאתה לא מבין מה אתה רואה 😎. באמת.
לצערי צפיתי בסימונס יותר מידי. מנהל משחק בינוני ומטה. מכתיב קצב נוראי.
סתם סוס שרץ מהר במתפרצות זהו.
יש כושר טוב שומר בינוני מאד על כוכבים וטוב על הפחות טובים.
נגר על.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאנו מה שאתה ראית במשחק 1 אנחנו ראינו בכל משחק מקונל פשוט היה טוב מסימונס. זה בלט בסידרה ההיא מול בוסטון אם בראון היה ממשיך עם מקונל פילי היו מנגבים 4 1 הם כל פעם ניגבו את בוסטון איתו. איך שסימונס חזר נגמר 4 1 לבוסטון 😎.
אומרים שהוא גם שומר טוב קאווי טייטום יאנג קירצפו אותו כל פלייאוף אז מה עוזר לי שהוא שומר טוב על איזה אנונובי 😂😂.
סימונס זה נגר ששווה 8 מיליון גג לעונה. שחקן משלים לעבודה אפורה.
בטח לא כוכב ששווה חוזה מקס.
משהו מהסוג של פי גי טאקר.

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 17:08:46

תודה דוק.
דאלאס זה לא המבחן.
סגל חלש מאוד סביב לוקה ומאמן על הפנים.

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 17:58:03

יש לך יכולת הכחשה נדירה

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 18:36:46

הפכת לטרול מושלם

חגי "התותח" ניסני
23/10/2021 18:40:20

למה? כי אני לא מסכים איתך ועם הכתיבה המגמתית שלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסגל סביב לוקה אלא פורסי חלש. אם היה כוכב במקום פורזי הם היו על הגל. לדעתי גם פיני סמית פח זבל גדול אבל אצל השרת הוא שחקן חזק. תחשוב במקום פורזי היה אנתוני דיוויס….
הם נדפקו עם פורזי רצח וקיד גם מאמן פח כי הוא חושב שפורזי שווה משהו. פורזי יכול לנקות מדפים זה לא שחקן שיקח אותך רחוק בפלייאוף.
אני גם לא רואה מי יסכים לפורזי לקחת אותו אולי פורזי על ראס? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ירון, החלום
ירון, החלום
24/10/2021 1:19:39

בס"ד
שלום עליכם
תודה מנחם.
צריך לפחות איזה 10 משחקים להסיק מסקנות.