חם מהתנור – רשימת השחקנים שנבחרו לנבחרת ה-75

בימים הראשונים של העונה, הליגה פרסמה רשימה של 75 שחקנים שנבחרו ל"נבחרת ה-75" של הליגה, לרגל 75 שנים להקמתה.
זו הרשימה המלאה של השחקנים: (שחקנים פעילים מודגשים)

קארים עבדול-ג'באר
יאניס אדטוקומבו
נייט ארצ'יבלד
צ'ארלס בארקלי
בוב קוזי
דייב קאונס
קווין דוראנט
ג'וליוס ארווינג
ג'ורג' גרווין
האל גריר
ג'יימס הארדן
אלווין הייז
ג'רי לוקאס
מוזס מאלון
קווין מקהייל
ג'ורג' מייקן
סטיב נאש
דירק נוביצקי
האקים אולאג'ואן
בוב פטיט
וויליס ריד
אוסקר רוברטסון
דיוויד רובינסון
ביל ראסל
ג'ון סטוקטון
פול אריזין
ריק בארי
לארי בירד
ווילט צ'מברליין
קלייד דרקסלר
טים דאנקן
פטריק יואינג
וולט פרייזר
קווין גארנט
ג'ון האבליצ'ק
אלן אייברסון
מג'יק ג'ונסון
סם ג'ונס
מייקל ג'ורדן
קארל מאלון
רוברט פאריש
כריס פול
סקוטי פיפן
ביל שרמן
אייזאה תומאס
נייט ת'ורמונד
ווס אנסלד
ביל וולטון
ג'רי ווסט
ג'יימס וורת'י
ריי אלן
כרמלו אנתוני
אלג'ין ביילור
דייב בינג
קובי ברייאנט
בילי קאנינגהאם
סטפן קרי
אנתוני דיוויס

דייב דה-בושר
לברון ג'יימס
ג'ייסון קיד
קוואי לנארד
דמיאן לילארד
פיט מאראביץ'
בוב מקאדו
רג'י מילר
ארל מונרו
שאקיל אוניל
גארי פייטון
פול פירס
דניס רודמן
דולף שייז
דווין וויד
ראסל ווסטברוק
לני ווילקנס
דומיניק ווילקינס

Subscribe
Notify of
106 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבי טרכטמן
22/10/2021 9:35:19

הרבה דיבורים על כך ברדיו באמריקה, אבל אומר זאת – ללילארד ולאנתוני דייויס לא מגיע יותר מאשר לדוויט האוורד או לקליי תומפסון (שניים שעליהם דיברו הרבה דווקא).
מלו ווסטברוק זה סיפור אחר, אבל אחד מהם הוא אחד מעשרת הסקוררים הגדולים בתולדות המשחק בכל זאת, והשני הוא גם MVP וגם היה כמה פעמים מלך הסלים, וגם כל הטריפל דאבלים, אז אני יכול להבין את זה. אבל אני לא יכול להבין את לילארד ואת דייויס. באמת שלא.

Jonathan
22/10/2021 11:16:27

מסכים.
למרות חיבתי הגדולה ללילארד. קליי יותר ראוי – גם וינס קארטר. את דווייט הווארד אני לא סובל אבל אולי זה עניין שהוא יותר העדפה אישית שלי מגדולה שלו.

Avri
Avri
22/10/2021 14:34:55

צודק. גם הבחירה בכרמלו משונה ביותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

לכרמלו הייתה קריירה טובה ארוכה וסטט הוא שם בצדק

Smiley
22/10/2021 9:52:01

לילארד ודייויס די גבוליים כאן לטעמי, בטח שיש שמות שנשארו בחוץ כמו קרטר ואפילו קליי תומפסון יכול להרגיש מתוסכל, שלא לדבר על כוכבי עבר אחרים
https://bleacherreport.com/articles/2949639-biggest-snubs-from-nbas-official-75-greatest-players-of-all-time

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 11:02:22

ברשימה שבעה עשר שומרי נקודה (כולל הארדן ואייברסון), שלושה-עשר שומרים שניים (shniyim) או שומרי קליעה, ארבעה-עשר קדמיים קטנים, חמישה-עשר קדמיים חזקים (כולל רודמן), שישה-עשר מרכזים (mercazim).

יכולים היו להיבחר (מבחינת שמגיע להם לא פחות מאחרים שנבחרו שחקנים כמו דניס ג'ונסון, הורנאסק, מונקריף, קופר, אלווין רוברטסון, דומארס, דאנטלי, אינגליש, קינג, איסל, האווארד, מורנינג, מטומבו, ועוד.

גיא רוזן
22/10/2021 11:11:38

קדמיים כוח!!!
זה לא powerful forward,
זה power forward
!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 12:50:25

תודה רבה!!!

דה שוט
22/10/2021 16:49:56

פאואר פורוורד = קדמן כוח
מכיוון שיואב בן צרויה היה חזק מאוד בשיאו -אמור מעתה:
פאואר פורוורד = יואב קדמן

Yinon Yavor
22/10/2021 21:22:29
Reply to  דה שוט

אדיר.
קרוב משפחה שלי יואב קדמן. שלשן מדופלם

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 11:30:36

וכן למשל מולין ובלאמי ראויים יותר מחלק מהרשימה ומבחינת רמת משחק גם קווין ג'ונסון ואולי גם ויליס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 12:51:17

מתקן ל"קדמיים כוח[ניים]"

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 13:36:58

וכן הצירים גילמור ואלמור סמית'

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 20:01:38

תיקון:
שמונה-עשר שומרי נקודה (כך שמספר שחקני החוץ שווה לשחקני הפנים), שלושה-עשר שומרים שניים/שומרי קליעה, ארבעה-עשר קדמיים קטנים, חמישה-עשר קדמיים כוח[ניים] ושישה-עשר מרכזים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 23:40:46

תיקון לתיקון: תשעה-עשר בעמדה 1 כי בינג היה רכז למעט בעונה אחת ואז ישנם שנים-עשרבעמדה 2.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 11:05:17

ישנם 30 שחקני חוץ ושלושים ואחד שחקני פנים. כן ישנם עשרים ותשעה פורוורדים (שחלק מקבילים לשחקני פנים).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 20:02:21

גם מספר שחקני החוץ הוא 31.

yaniv
yaniv
22/10/2021 11:11:41

מי זה בכלל פול אריזין ודייב בינג ? בחיים לא שמעתי עליהם

Jonathan
22/10/2021 11:25:16
Reply to  yaniv

דייב בינג זה ראש עיריית דטרויט ורכז של הפיסטונסט בסיקסטיז ובסבנטיז. פול אריזין ז"ל זה עוד סמול פורוורד מהווריירס (אנחנו אוהבים את העמדה הזו) ולקח איתנו אליפות ב-1956 כשהיינו בפילי.

yaniv
yaniv
22/10/2021 12:17:29
Reply to  Jonathan

מעניין אילו השניים היחידים שלא שמעתי עליהם אף פעם. אני לא זוכר אותם גם בפרויקט של ה50.

Jonathan
22/10/2021 12:46:49
Reply to  yaniv

היו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 20:27:21
Reply to  Jonathan

גם בסחטיקס אוהבים את העמדה הזו: הבילצ'ק, בירד, סדריק מקסוול, פירס, ווקר.

Jonathan
23/10/2021 21:35:00

יש מצב. הסלטיקס היא הקבוצה השניה שאני אוהד באופן קבוע ועוקב אחריה אז אולי זה קטע כזה של סגנון קבוצות ואופי של אוהדים. עכשיו גם טייטום ובראון.
מה שכן – בקבוצות הגדולות של הסלטיקס תמיד היה סנטר לפחות סביר – זה פחות הקטע של ג"ס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 22:54:46

*סלטיקס, הבליצ'ק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 21:16:29
Reply to  Jonathan

אריזין הוא גם מי שהיה הראשון שהשתמש בקליעת הניתור כקליעה הקבועה ואולי הראשון בכלל שהשתמש בקליעת ניתור.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 11:45:02
Reply to  yaniv

רואים שאתה צעיר! אך עדיין אתה יכול לקרוא על תולדות הליגה וכוכביה הגדולים במשך השנים.

yaniv
yaniv
22/10/2021 12:11:24

תודה רבה קרמר. מזמן לא הרגשתי כל כך צעיר.
עשית לי את היום.
כמו כן אשמח אם תפנה אותי למקורות שבהם אני יכול ללמוד על תולדות הליגה וכוכביה השונים במשך שנים😎

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 14:05:02
Reply to  yaniv

גם באתר זה ישנם "פרויקט אגדות" 1 ו-2. באתר כמו "בסקטבול רפרנס" ישנם על כל השחקנים. גם באתר הליגה בהתייחסות להיסטוריה. ומן הסתם ישנם אתרים נוספים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 14:08:48

*יש על

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 23:36:22
Reply to  yaniv

גם אני בגיל שלא הכיר את השחקנים האלו אך קראתי עליהם.
כוכבי ילדותי היו הגדולים של שנות השמונים ואני לקחתי את הצד של הסלטיקס ובירד. בישראל האהדה הייתה בעיקר לשתי הגדולות, סלטיקס ולייקרס ולשני מנהיגיהם, שבמשך שנים נחשבו כטובים ביותר בעמדתם בכל הזמנים (מג'יק עד היום הוא כזה). אחר כך בא איר ג'ורדן ושאב את מרבית האהדה.

עמיחי קטן
22/10/2021 12:48:16
Reply to  yaniv

פול אריזין סיים שני בהצבעות ל-MVP בפעם הראשונה שהפרס חולק (זכה בוב פטיט מההוקס) והוביל את הווריורס לאליפות באותה עונה (1956). דייב בינג היה הרכז של הפיסטונס שנבחר בדראפט 1966 ובעונתו השנייה שבר את הרצף של ווסט ורובטרסון יחד בחמישיית העונה (6 שנים רצופות).

Avri
Avri
22/10/2021 16:28:34

דייב בינג אישיות מרתקת. עבר מהמשחק לעולם העסקים, עשה שם חייל, עלה לגדולה כראש עיר… והוביל את העיר דטרויט לפשיטת רגל (אחד מכשלי הניהול הציבורי הכי גדולים בהסטוריה). אה, והוא גם הסנדק של ג'יילן רוז.

Yinon Yavor
22/10/2021 21:25:49
Reply to  yaniv

פול אריזין שותף עד היום לתצוגת הקליעה הגדולה ביותר בהיסטוריה של צמד שחקנים, כשקלע 19 נקודות במשחק שחבר שלו קלע בתלת ספרתי…

Jonathan
23/10/2021 21:38:19
Reply to  Yinon Yavor

חחח.. . נקודה מצוינת.

אהרון שדה
23/10/2021 23:49:14
Reply to  Yinon Yavor

נהדר ינון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 23:50:42
Reply to  yaniv

שים לב שכשמדובר על יותר מאחד, יש לשאול "מי אלו…?" "זה" מתייחס רק לאחד!

גיא רוזן
22/10/2021 11:19:47

זה לא סבא של צ'נדלר?

yaniv
yaniv
22/10/2021 12:17:59

😂

שחר אלוני
22/10/2021 11:25:24

תודה,
כל רשימה כזו היא גבולית כי קשה להתייחס לשחקנים עכשויים. דייויס נכנס לפי מה שעשה אבל גם לפי מה שמשערים על המשך הקריירה, אחרת זה לא מספעק. אגב גם קוואי גהולי, היו לו 3-4 עונות ברמות הגבוהות וכשיר.

שחר אלוני
22/10/2021 11:26:50

שחקן כמו ברנרד קינג למשל עשה הרבה יותר מדייויס בינתיים או מקוואי

Avri
Avri
22/10/2021 16:34:41

הגזמת, ועשית את זה בסגנון שמעון. קוואי השיג דבר או שניים בקריירה שלו (שניים. אליפויות).

לגבי ברנארד קינג, כבודו במקומו מונח, אבל בוא, הוא יותר בליגה של כרמלו מבחינת הישגים (לא להוריד מכבודו אבל הבחור נבחר רק ארבע פעמים לאול-סטאר).

שחר אלוני
22/10/2021 17:27:27
Reply to  Avri

כרמלו עשה הרבה יותר מקוואי ודייויס בינתיים, הוא קלעי הרבה יותר גדול והיה שחקן מוביל בליגה הרבה זמן.
שחקנים שלקחו אליפות או שתיים, זה לא תמיד הקריטריון. אם ככה אז דניס ג'ונסון למשל יותר ראוי מהם, היה מרכזי בחמישיה שזכתה באליפויות או טוני פארקר, ואחרים.
אליפויות זה לא תמיד הקריטריון.
קוואי נתן 3-4 עונות חזקות ממש. האליפות הראשונה לא עליו, הוא נכנס בזכות האליפות השנייה, ולכן הוא בדיון. אבל זה רחוק נניח מאינגליש שהיה שחקן מוביל בליגה למשך עשור, אבל בקבוצה לא חזקה מספיק

Avri
Avri
22/10/2021 17:59:12

אני לא יודע מה יותר מופרך כאן, הטענה שלך שכרמלו השיג משהו בליגה, השוואה הדמגוגית של קוואי לשחקן משני בקבוצה אלופה (כי היי, שניהם לקחו אליפות!), ההתעלמות מזה שקוואי היה האמ-וי-פי גמר של האליפות הראשונה שלו (וגם של השניה), או הזלזול באליפות הלא פחות מהסטורית שקוואי הביא לגמרי לבדו לטורונטו. קוואי שחקן הסטורי, במשך כמה שנים הוא היה (ועדיין) שחקן טופ 5 בליגה, בחלק מהשנים הוא גם טופ 2 בליגה. כרמלו לא מתקרב לזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

במשך 3 שנים. זה לא מספיק טוב האליפות בטורנטו הייתה פוקס שנבע מפציעות יריבות וברט בראון

Avri
Avri
22/10/2021 22:40:43

חחח… אליפות בפוקס 🙂 התפלק לו… כשיש סדרות זה בדיוק העניין – אין פוקסים. פוקס זו קליעה אחת, אולי משחק אחד. לנצח הטוב מ7 אי אפשר רק עם פוקסים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:30:59

תגובה גם לשחר וגם לשמעון: הוא היה ה-MVP גם בגמר 2014 והיה MVP ראוי גם ב-2019 עם ההתחשבות בפציעות וכן זכה פעמיים בתואר שחקן ההגנה של השנה. אלו יותר הישגים מכרמלו. מדובר לא רק בשלוש שנים אלא 6-5.

שחר אלוני
23/10/2021 0:05:41
Reply to  Avri

כרמלו השיג הרבה נקודות, והיה שחקן מוביל בליגה במשך עשור, כמו אינגליש, גרווין, ואחרים.
קוואי היה שחקן משלים באליפות הראשונה, פחות מדניס ג'ונסון בבוסטון, או בוודאי דומרס בדטרויט.
אחר כך הוא נתן 3-4 עונות חזקות מאד, אבל לכרמלו היו הרבה יותר עונות כאלה .
הסיבה שקוואי בדיון הוא הפלייאוף של 2019, אבל זה ממש לא ברור שהוא בפנים כרגע.
דייויס עשה בערך כמוהו, עם יותר עונות חזקות, וגם הוא גבולי.
תכלס יאניס עשה כמו קוואי, 3-4 עונות חזקות ואליפות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:14:22

קוואי בדיון כי הוא זכה פעמיים במצטיין של הגמר, כך שגם באליפות הראשונה הוא לא היה סתם שחקן משלים, וגם פעמיים השחקן ההגנה של השנה, ולא רק בגלל פלייאוף אחד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:50:45

וגם שלושפעמים החמישית העונה הראשונה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:51:12

וגם זה יותר מכרמלו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:52:23

בתגובה מ-11:50:42 צ"ל: וגם 3 פעמים בחמישיית העונה הראשונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים למעט זה שדיוויס לפני כרמלו כבר. לדיוויס יש גם את הסטט

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 21:12:22
Reply to  Avri

גם שניים, שחקן ההגנה של השנה

אהרון שדה
22/10/2021 11:28:34

47 מתוכם ראיתי או לפחות שיחקו בתקופתי
1 מהם ראיתי /שיחק רק באירופה בתקופתי הלא הוא מקאדו.

יאניס ונוביצקי הם נציגי אירופה
נאש והאקים מקנדה וניגריה
וזהו
ייצוג יתר לארה"ב וחסר לעולם .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2021 14:23:20

מי הייתה מוסיף מהעולם. םטרוביץ' היה ברמה הזו אך לא מספיק שנים בגלל הטרגדיה, סאבוניס האב היה ברמה הזו אך בא מעבר לשיא ברמה נמוכה יותר מהרמה בשיאו. חוץ מהם קוקוץ' וקירילנקו ופארקר מאירופה ואולי שרמפף וגינובילי מדרום אמריקה ומוטומבו מאפריקה, יכולים להיכנס לרשימה.

Yinon Yavor
22/10/2021 21:36:56

אולי פארקר, ג'ינו וגאסול.
אולי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:22:43
Reply to  Yinon Yavor

איזה גאסול? פאו היה מטובי הפאוורים בליגה ושחקן חשוב האלופה ומארק היה מטובי שחקני ההגנה בליגה וציר פותח באלופה. כך שנראה ששניהם ראויים.
אך קירילנקו ראוי לא פחות כי הוא כוכב משמעותי בליגה ונהדר בשני צדי המגרש והחוסם הטוב ביותר בעמדה 3 בכל הזמנים, כן, גם יותר מהד"ר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:23:59

מגאסול שכחתי לגמרי בתחילה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:16:28

*מי היית מוסיף
*פטרוביץ'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה די זהה ל50 הגדולים שלי משנת 1980 והם הוסיפו להם את כל הישנים לפני 1980. אצלי וינס קרטר וקליי היו בפנים והם חייבים להיות גם פה.
קאווי לדעתי לא ראוי לקח 2 אליפויות שאחד מהם שחקן משלים רגיל וב2 נהנה מפציעות היריבות וכל השנים ששיחק כמעט נח בלי סוף לא נתן סטט חזק. לא מגיע לו עדיין נכון לקריירה שלו היום.

Avri
Avri
22/10/2021 14:41:16

שוב פעם באת להדליק? קוואי לא ראוי?!? זה מקום ראשון בדירוג השטויות של שמעון (החל מ1980)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

במה קאווי ראוי הבן אדם שיחק בקושי 4 שנים טובות. מחמיץ משחקים מעולם לא התחרה על mvp אין לו סטט מספיק טוב. היה שחקן משלים לחלוטין באליפות בספרס. למה קאווי צריך להיות שם?

Avri
Avri
22/10/2021 22:44:11

ב2014 הוא כבר לקח אמ וי פי של סדרת גמר, זה יותר מ3 שנים של עבודה. שמנמלו לא עשה חמישיית העונה אפילו פעם אחת לאורך כל הקריירה שלו (קוואי עשה שלוש פעמים, סתם להשוואה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

גם איגי לקח mvp פיינלס. קאווי היה שחקן משלים לגמרי באותה ספרס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:35:59
Reply to  Avri

מדובר בקצת יותר עונות. אך בכל מקרה הוא זכה פעמיים ב-MVP של הגמר כשגם בפעם השנייה זו הייתה זכייה ראויה עם ההתחשבות בפציעות ובפעם הראשונה לא היו פציעות משמעותיות ליריבות וכן זכה פעמיים בשחקן ההגנה של השנה ושלוש פעמים נבחר לימישיית העונה הראשונה. אלו יותר הישגים מכרמלו.

שחר אלוני
22/10/2021 17:28:48

מסכים שמעון, קוואי נתן עד כה 3-4 עונות חזקות, צריך יותר. הוא בדיון בגלל העונה בטורונטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון בדיון. אני אישית ממש לא מכניס אותו. גם בטורנטו הוא נהנה מפציעות בגולדן בברט בראון ועשה לואד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:43:13

סה"כ זכה פעמיים במצטיין של הגמר, כשבשני המקרים הזכייה הייתה ראויה עם התחשבו בפציעות של היריבות בפעם השנייה, פעמיים זכה בתואר שחקן ההגנה של השנה ושלוש פעמים נבחר לחמישיית העונה הראשונה. אלו יותר הישגים משל כרמלו למשל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:37:22

אין מה להסכים! קוואי זכה פעמיים במצטיין של הגמר, פעמיים בשחקן ההגנה של השנה ושלוש פעמים החמישית העונה הראשונה. אלו יותר הישגים מכרמלו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:25:49

גם באליפות הראשונה הוא היה המצטיין של הגמר. הוא היה משלים כמו שפארקר היה משלים. וכן הוא זכה פעמיים השחקן הדגמה של השנה. גם אתה סההביאו בחשבון מן הסתם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:39:43

*פעמיים בשחקן ההגנה של השנה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:39:08

הוא היה שחקן משלים רגיל באליפות הראשונה אלא חשוב וזה במצטיין של הגמר, וכן זכה פעמיים בשחקן ההגנה של השנה ושלוש פעמים החמישית העונה הראשונה. אלו יותר הישגים משל כרמלו למשל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:40:32

*"הוא לא היה…"

tlv1983
tlv1983
22/10/2021 12:56:25

רשימה מגוחכת גם אם נתעלם לרגע מהעובדה שיש בה 76 שחקנים ולא 75.
העובדה שפרקר וג'ינובילי בחוץ, גאסול בחוץ ואילו אנתוני דיוויס ולילארד משום מה בפנים היא לא פחות מבדיחה גרועה והטיה פרו אמריקאית שמבוססת על כסף.
גם כרמלו לא באמת יותר גדול מאלכס אינגליש למשל ורק אחד מהם בפנים.
חוש הומור גרוע שלא צריך לקחת אותו ברצינות

עמיחי קטן
22/10/2021 12:59:26
Reply to  tlv1983

יש 76 בגלל שהיה שוויון בהצבעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  tlv1983

לגמרי בדיחה חוץ מגינובילי אין לו מה לחפש בין 75 הגדולים וגם לא בין 175 הגדולים. גאסול ופרקר מצד שני חייבים להיות בפנים

thejanitor
thejanitor
22/10/2021 14:20:46

רק על הזהב האולימפי גינובילי חייב להיות בפנים

ירון, החלום
ירון, החלום
22/10/2021 14:42:00
Reply to  thejanitor

בס"ד
הרשימה היא לא על כ'חקנים הטובים בכל הזמנים, רק על המשחקים ששיחקו ב nba
מכאן לא רלוונטי זהב אולימפי. בלי קשר מעדיף את פארקר למשל על ליליארד

Avri
Avri
22/10/2021 16:35:49
Reply to  thejanitor

אז למה לקפח את סקולה? הוא גם לקח מדלית זהב! ישר להכניס אותו לטופ 75 של הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

גינובילי היה שחקן משלים ותו לא מעולם לא נשמר עי הטובים ביותר מעולם קבוצות לא התכוננו. חלאס עם השטויות והאדרה שלו הוא גן לא טופ 275.

הרשימה של ה75 צריכה קודם כל להיות שחקנים שההגנות התכוננו אליהם ערב אחרי ערב השחקנים הכי טובים שמרו עליהם שסחבו קבוצות שנתנו סטט.
אי אפשר להשוות מס 3 בקבוצה למס 1.
גינובילי לא שם בצדק. זה גם על יכולת בnba לא באירופה.
אחרי ששמים את כל התותחים מספרי 1 ונשאר עוד מקומות נכנסים מספרי 2 כמו קליי פרקר והחברים האלו. שם זה נגמר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:47:08

כאן לשם שינוי מסכים אתך!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:55:50

אמנם לא באמת האחוזים אלא בעיקרון כי ג'ינובילי היה יותר משחקן משלים רגיל והיה השחקן השלישי בחשיבותו בספרס.

thejanitor
thejanitor
22/10/2021 14:19:37

פרובינציאליות אמריקאית. להשאיר את גאסול וגינובילי בחוץ זה בדיחה. הם טופ 50 לא פחות.

Avri
Avri
22/10/2021 16:20:47
Reply to  thejanitor

הגזמת בענק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:46:34
Reply to  Avri

גם אם כמה שחקנים נמצאים שם לא בצדק , זה עדיין לא אומר שהרשימה באופן כללי מגוחכת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 11:58:44
Reply to  thejanitor

לגבי מאנו זו לא בדיחה כי הוא לא היה שחקן מוביל עם כל יכולתו מבריקה אלא השחקן השלישי בחשיבותו בקורבנות. גאסול היה בשורה הראשונה של הפאוורים ליגה והשני בחשיבותו הלייקרס. קירילנקו גם ראוי להיכנס כמו גאסול כי היה כוכב חשוב ביוטה ונהדר בשני צדי המגרש והחוסם הטוב ביותר בעמדה 3 בכל הזמנים.

Avri
Avri
22/10/2021 16:42:34

אגב, אני יודע שחברי אוהדי הסלטיקס יקטלו אותי פה אבל גם את פול פירס ואולי אפילו את רוברט פריש הייתי מוציא מהרשימה. שחקנים שבשיאם היה בדרג השני של כוכבי הליגה.
ברור לי שאין קריטריונים ברורים למי כן ומי לא, אבל לדעתי כל רשימה הסטורית של 'הגדולים ביותר' לא יכולה להכניס שחקנים שמעולם לא היו טופ 10 בליגה בתקופה ששיחקו.
כמובן שיש חריגים כמו דניס רודמן שהיה הסטורי בדרכו שלו.

שחר אלוני
22/10/2021 17:31:15
Reply to  Avri

כן, זה לא פשוט להחליט.
פאריש הוא לדעתי בסדר גודל של מוטומבו, רק עם יותר אליפויות.
פול פירס היה שחקן מוביל בליגה הרבה שנים, כמו אינגליש, כרמלו, גרווין ואחרים. זה נראה לי מתאים.
דייויס יוכל להיכנס בעתיד

Avri
Avri
22/10/2021 18:07:41

מוטומבו נופל אצלי לקטגוריית דניס רודמן – שחקן שהצטיינות מאוד מסויימת נותנת לו מקום ברשימה. הבנאדם היה 4 פעמים שחקן ההגנה של הליגה וחוסם הסטורי (רק חכים חסם יותר ממנו בהסטוריה של הליגה הזו).

לגבי פירס, כרמלו ואינגליש (אם נתעלם לרגע שכרמלו ואינגליש דרגה מעל פירס), יש מצב שהרשימת כל הזמנים הזו פשוט ארוכה מידי אז מכניסים כל מיני כאלו שלא ממש צריכים להיות בשום רשימת 'כל הזמנים'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

מוטמבו ורודמן נגרים שאין להם מקום גם בטופ 275

Avri
Avri
22/10/2021 22:46:04

שמעון אצלך זה לא דירוג השחקנים אלא דירוג הקלעים, זה קל, פשוט קל את 75 הממוצעים הגבוהים ביותר ותכריז על זה כדירוג.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:40:58

אמנם המטרה הבסיסית בכדורסל היא לקלוע לסל היריבה אך גם שחקנים עם יכולת התקפית מוגבלת אך קולעים טוב מה שנדרש מהם והם אדירים בהגנה כמו רודמן ומוטומבו, יש להם מקום ברשימה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:41:59
Reply to  Avri

כסקןררים הם ברמה מעל פירס אך לא ביכולת כדורסל כללית!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:31:58
Reply to  Avri

פירס היה מטובי שחקני הפינה בליגה (אני מתייחס לשחקני עמדה 3 כשחקני פינה כי אצלי הפינה היא פינת המגרש והם נמצאים בפינות המגרש וזורקים משם הרבה יותר מפאוורים שרובם ככולם משחקים יותר קרוב לסל וכמעט לא קולעים מרחוק)

שחר אלוני
22/10/2021 17:32:51

אם פאריש ומקהייל בפנים, אז גם קליי צריך להיות, ובטח גאסול.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:35:16

מקהייל פאוור ברמה היסטורית ומעל גאסול שהוא בהחלט מעולה. פאריש המצוין הוא פחות או יותר ברמת פאו גאסול ואולי קצת יותר. יכול להיות שרליי שייך גם הוא לרמה הזו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 23:52:39

*שקליי

Yinon Yavor
22/10/2021 21:28:59

עוד לא קראתי הכל – אבל מעניין לדעת אם כל החמישים המקוריים נכנסו, ופשוט הוסיפו עוד 25 מאז.
או – שיש כאלו שהיו בחמישים המקוריים ועכשיו הודחו…

dvir
dvir
22/10/2021 21:47:40

שאני יבין אתם חושבים שכרמלו אנטוני לפני קוואי לאונרד ? כרמלו עשה מתישהו משהו בפליאוף חוץ מפעם אחת גמר אזורי ? קוואי לקח אליפות עם טורנטו הכוכב הכי גדול בפער בקבוצה ניצחון בגמר על הלוחמים ניצחון בגמר המזרח על יאניס ומילווקי שהוא משתק אותו . אם סקיאם ולאורי. הליגה הייתה חלשה? לא ברור הזלזול בטורנטו היא ניצחה את גולדן סטייט בלי דוראנט שדרסה את יוסטון של פול והארדן נכון היו עוד פציעות אבל קרי גרין ותומפסון שיחקו . אם ככה למה ביל וולטון פה ? הוא נתן עונה אחת טובה על הקריירה אבל לקח אליפות כmvp פיינל. דיוויס גדול מכרמלו קיירי גדול מיליארד וכריס פול האוברייטד . וגם תומפסון צריך להיכנס . דה בושר ? גרי לוקס ? למה כל החמישייה של הניקס של שנות ה70 פה הם לא היו הבולס או הלסטיקס של שנות ה60 . מי שחסר תום הייסון נניח גם

שחר אלוני
23/10/2021 0:10:59
Reply to  dvir

השאלה מה הקריטריונים.
מה עדיף שחקן מוביל בליגה 10 שנים שלא לקח אליפות , נגיד כמו אינגליש או כרמלו,
או שחקן שנתן 3-4 עונות טובות ואליפות על שמו כמו יאניס או קוואי.
זה עניין של דעה, אני מעדיף את הראשונים, כי אליפות זה לא תמיד תלוי בשחקן אחד.
גם בארקלי לא זכה, אבל עשה בליגה בינתיים הרבה יותר מיאניס וקוואי (שיש להם עוד סיכוי לעבור אותו, אבל יצטרכו הרבה עונות טובות)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 12:29:19

בהישגים הם כבר עוברים את בארקלי אך אתרע מזלו לשחקן בעידן של מייקל, מג'יק, בירד, החלום, האדמירל, וקרל מלון, אך בעיקר מייקל, ומבחינת קבוצות היו את הלייקרס, הסלטיקס, הפיסטונס והבולס וכלא היו הבולס של מייקל היו הרוקטס של החלום ודקסלר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/10/2021 19:38:16
Reply to  dvir

לוקאס בניקס היה מחליף ובשלהיה הקריירה. הוא אחד הפאוורים הגדולים ומעשיריית כל הזמנים בעמדה ורביעי בממוצע הכ"ח למשחק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 12:30:33
Reply to  dvir

בעל וולטון כי כשהיה בריא הוא היה שחקן היסטורי ולא פחות טוב מעטרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 13:11:44

*מכארים (כארים השתנה ליטרים בתיקון אוטומטי)

אהרון שדה
25/10/2021 17:26:36

בחירת ה 75 סתמה כנראה את הגולל על שאלה היסטורית והיא האם כרמלו יהיה בהיכל התהילה או לא
כל 75 הנבחרים נבחרו להיכל התהילה זולת השחקנים הפעילים וזולת וייד ונוביצקי שכנראה לא עבר מספיק זמן מעת פרישתם בשביל להיכנס להיכל