המועמדים מתגלים? – סיקור משחקי יום חמישי/ אורי הדר

6 קבוצת נפגשו בלילה שבין חמישי לשישי- ההיט שרפו את הבאקס, ההוקס התעופפו מעל לוקה והמאבס, וסטף קרי שוב הציל את הווריורס בעוד משחק דרמטי בלוס אנג'לס. טריי, לוקה, יאניס, סטף וג'ימי- כל השמות הללו שטפו את הפרקט לפנות בוקר. עוד מוקדם לדעת, אך האם הMVP יצא מהלילה בהמשך העונה?

מיאמי היט (0-1) – מילווקי באקס (1-1): 95-137

מפגש מסקרן לאחר שנפגשו בסיבוב הראשון בפלייאוף בשנה שעברה. מילווקי הגיעה ללא הולידיי ולופז, ומיאמי חיפשה ומצאה את הנקמה הקטנה שלה בבאקס, לפחות לביינתים.

רבע ראשון מהאגדות: המשחק היה כל כך חד צדדי שההובלה לא השתנתה אף לא פעם אחת, והשוויון היחיד היה ב 3-3, דקה לתוך המשחק. ההיט פתחו מצוין את המשחק עם ריצת 11-3, כאשר אדביו קולע 7 נקודות מתוכם. למעשה, הבאקס הצליחו לעבור את ה 3 נקודות רק 4:30 דקות לסיום הרבע, כשמיאמי הובילו כבר ב 19. את הרבע הראשון ההיט סיימו ב 40-17 ומשם מילווקי לא חזרה למשחק.

קלעים בולטים:

להיט: טיילר הירו עם 27 נק' ב 24 דקות מהספסל (4 שלשות על 50%), ג'ימי באטלר הוסיף 21 נק' ו 6 אס' לקינוח באם אדביו קלע 20 נק' וקטף 13 כ"ח.

לבאקס: ערב חלש של יאניס שנעצר על 15 נק' ו 10 כ"ח, גרייסון אלן הוסיף 14 נק' ומידלטון סיים עם 10 נק'.

אטלנטה הוקס (0-1) – דאלאס מאבריקס (1-0): 87-113

אחרי ריצה מדהימה בפלייאוף, ההוקס הגיעו להוכיח בערב הבכורה לעונה שהם כאן להשאר. אטלנטה הציגה משחק קבוצתי מופתי, והראו את העומק והוורסטיליות שיש לסגל הקבוצה להציע, כאשר כל החמישייה של ההוקס קלעה בספרות כפולות. המחצית הראשונה הסתיימה בהפרש 7 לאטלנטה, ההוקס פתחו מבערים ברבע השלישי וניצחו אותו 35-20, ועם יתרון 22. משם דאלאס לא הצליחו לזחול חזרה, עם משחק פושר של דונצ'יץ ופורזינגיס.

קלעים בולטים:

להוקס: 20 נק' מהספסל של קמרון רדיש, יאנג כיכב עם 19 נק' ו 14 אס' (9 אס' ברבע השלישי), קולינס סיים עם 16 נק' ו 9 כ"ח, קפלה הוסיף 12 נק' ו 13 כ"ח.

למאבס: לוקה הוביל את קלעי דאלאס עם 18 נק', 7 אס' ו 11 כ"ח, ברנסון סיפק מהספסל 17 נקודות.

גולדן סטייט ווריורס (0-2) – ל.א. קליפרס (1-0): 113-115

המשחק המרתק של הלילה, בפער גדול מהשאר. הווריורס במשחקם השני העונה, אירחו את פול ג'ורג' והל"א קליפרס בצ'ייס סנטר. 10 פעמים ההובלה השתנתה, ו 6 פעמים המשחק הגיע לשוויון.

הווריורס פתחו את המשחק מצוין. 05:12 לסיום הרבע, המשחק היה בשווין 22. לאחר מכן גולדן סטייט יצאה לריצה של 22-6 עד סיום הרבע, בהובלת הפנומן- סטף קרי, שסיים את הרבע עם 25 נק' ו100% מהשדה עם חמש שלשות! אך כמו שראינו בפלייאוף, הקליפרס הנוכחיים הם לא קבוצה שמוותרת בקלות, וברבע השני סגרו את הפער וניצחו את הרבע 40-22, בדרך להובלה 66-68 בירידה למחצית.

המחצית השנייה הייתה צמודה כל הדרך למאני טיים. הילוך מהיר לרבע הרביעי: במצב 105-108 לקליפרס 01:54 לסיום, מספר 30 תפר שלשה מהלוגו שהשוותה את התוצאה והקםיצה את הצ'ייס סנטר לפלנטה אחרת. הקליפרס הגיבו עם צמד, אך אז קרי קבר עוד שלשה מאסיסט של דמיין לי. הגנה מצוינת בצד השני, הובילה לסל קל במהלך קבוצתי של דריימונד גרין, 113-110 לוויורס 11 שניות לסיום, ומשם הם שמרו על ההובלה כל הדרך לנצחון.

קלעים בולטים:

לווריורס: סטף קרי הוביל את כל הקלעים עם 45 נק' 10 כ"ח (8 מ13 לשלוש), אנדרו וויגינס המחוסן קלע 17 נק', ודריימונד גרין הציג משחק שלם עם 10 נק' 7 אס' ו 6 כ"ח.

לקליפרס: פול ג'ורג' הוביל את קלעי ל"א עם 29 נק' 11 כ"ח ו6 אס', אריק בלדסו הוסיף 22 נק' ב 62% מהשדה, ורג'י ג'קסון וטראנס מאן הוסיפו 11 נק' כל אחד.

לפוסט הזה יש 58 תגובות

    1. קרי באמת פסיכי. מכונה. פעם היו שמועות שהשתילו בתוכו צ'יפ אבל עכשיו יש הרבה אנשים (אני מדבר על אנשים שמקושרים חזק בליגה סטייל דדי וזה) שמדברים על זה שהתוכניות השתנו והולכים בקרוב להשתיל אותו עצמו בתוך צ'יפים.

  1. אמנם טעיתי פטאלית בשני המשחקים המוקדמים
    אבל סטף כמו שחזיתי חזר לשצף ולקרצף את המפרשיות כמו שצריך. בין 5 השחקנים שהשפיעו על המשחק הכי הרבה וכנראה גם 3. ההימור שלי לMVP. מדהים שהוא עוד איכשהו השתפר קצת מ2015, העונה המדהימה הראשונה שלו ששם היה בן 26-7

  2. קליפרס לוחמים היה משחק באינטנסיביות גבוהה. מרשים ביותר. הקליפרס קבוצה קשוחה ולוחמת טיי לו מאמן מעולה. כדורסל חכם מולטי מודרני שמשלב בידודים עם הנעת כדור והגנה קשוחה אני חושב שעל ג׳ורג׳ לא נקלע הערב אפילו סל אחד. כשיחזרו באטום ואיבקה ואולי גם קאוואי – הם שווים גמר איזורי בשקט. קבוצה מהנה לצפייה, כולם צווארון כחול.
    מי שניצח את המשחק – מעבר לסטף ההזוי והווינר עם הצ׳יט שעליו כבר נגמרו המילים – היה הנגר גרין. במשבר בחצי השני הוא עשה נקודות קריטיות ששמרו את ג״ס בחיים, כולל אסיסט חכם לסטף. וויגינס גרוטאה. ג״ס פתחו טוב את העונה, אם קליי יחזור לפי התחזיות – אוליעוד נצטרך לאכול כובעים. בינתיים – ברכות לאוהדיהם באתר

    1. חחחחחחחחחח ענק
      אני מנוע מלצפות בשיקוצים יותר מ 2 ד ביום,הרופאים.
      מחכה לתגובה של המוסלמי בעוד 5-10 משחקים……….האוטובוס מגיע לדרוס

    1. האוהד מספר אחת 🙂 רואה סרטונים ביו-טיוב – בקרוב תתחיל לקנות בגדים מקו האופנה שלו 🙂🙂 (מציע לא לשכוח לקנות גם כובעים)

  3. מגיעות לטיירון לו הרבה מאוד מחמאות. בכלליות התחלתי לחבב אותו ואת לברון, שני אויבי העם הציוני (או לפחות אויבי אוהדי דייויד בלאט), הרבה יותר בשנים האחרונות. לא שהיה לי משהו נגדם, חוץ מזה שהם ניצחו אותנו ב-2016.
    *
    סטף עם ממוצע של 10 ריבאונדים מפתיחת העונה…
    *
    לא יודע מה אפשר המסקנה לגב טריי מול לוקה… בגדול זה עוד לא יריבות במימדים של ירדנה מול עופרה… אבל אטלנטה נראים יותר טוב, גם כשבוחנים את רשימת השחקנים וגם כשרואים אותם על המגרש. להיות סופרסטאר בקבוצה מדשדשת זה פחות כיף.

        1. 😂😂😂
          טיי לו סתם מאמן חלש מה עפתם עליו הקליפרס עוד הולכים לחטוף הרבה.
          גם קר מאמן חלש סטף לא יפגע ככה כל יום ודריי בינתיים רותח מפתיחת העונה עםמ6 ו10 נק ופחות נזק זה לא ימשך הרבה זמן😎
          עוד לא החלטתי מי גרוע ממי טיי לו או קר

          1. שנה שעברה עבר את יוטה ושיחק יפה נגד פיניקס. חסרו לו הערב 3 מהחמישייה כולל קאוואי. תראה את המשחק – מי טוב ממנו? נאש? בודנפוקסר? הוא טופ 3 בליגה עם ספולסטרה ו-ווגל (לווגל מותר להשתמש בדאבל טים)

            1. לו מנהל משחק נהדר. בליגה שהרבה מהמאמנים מקובעים, זה יתרון.

            2. לא יודע איפה הייתי מדרג את לו… אבל לכל הפחות: איזה שיפור מטורף על הקליפרס העצובים של דוק ריברס. כל העונה שעברה.

            3. הוא חכם גמיש בניהול המשחק (כמו שאמרת) יודע להתנהל עם כוכבים ולא מוותר על הגנה. נראה גם שהשחקנים אוהבים לשחק בשבילו.

            4. לו מנהל משחק סביר פלוס לא מצויין.
              מי יותר ממנו? לברון מקמילן ריברס קרלייל תיבס נרס ספו מלון מונטי סניידר

            5. ריברס?

            6. שמעון ברגע שהכנסת את ריברס נכנסת אוטמטית לשטיפה עמוקה במכונה, גם תיבס זה זבל עופות. אחלה מאמן לו לא יודע עם בטופ 3 אבל הוא בהחלט מהטובים בליגה, הוא גם יותר טוב מסניידר (עבר אותו בלי קוואי).

            7. ריברס מנהל משחק מצוין במיוחד בפלייאוף אם אתה ביתרון 20 הפרש אבל מנסה להפסיד

      1. דה שוט מרוב סיבובים במכונה אנכנו ב – ללל תרמנו ארוחות ארוזות מטעם נ.ס.א +חליפת חלל עם מערכת ריקון נוזלים וטיטול מובנה
        ככה לא תבזבז זמן

    1. טיירון לו השתפר משמעותית כמאמן ואני יכול לזהות גם כמה דברים שהוא לקח מבלאט (ואני מכיר את הפלייבוק של בלאט). הוא תמיד ידע להיות מוטיבטור ו"איש של שחקנים" ברמת ה-NBA, ככה שהוא יכול להתברג בצמרת המאמנים בעתיד הקרוב ואולי גם בהווה.

      1. אם כולם פה כל כך עפים על טיי לו זה די מרגיע אותי – זה אומר שבסבירות גבוהה הוא יפוטר עד סוף העונה.
        נקוה.

        1. לעצם העניין סטף קרע להם את הצורה ברבע הראשון … ראיתי בלייב. המזל היחיד של טיי לו זה הקבעון של קר. סטף משחק רבע ראשון מלא ויורד לנוח קבוע בדיוק בסופו. קל לתכנן נגד הגולדנים ככה במיוחד שקליי לא משחק.

  4. דיאנדרה האנטר חייב לשפר התקפה במשחק הזה לא ראיתי שום שיפור אצלו לעומת עונה שעברה. הוא לא יכול להישאר כזה אדיש הוא אמור לפרוץ להיות המס 2 שלהם ולא הקראודר שלהם והוא בשנת חוזה. צריך לעבוד על כדרור גם.

    1. כדרור וקליעה חלש בשני אספקטים בטח של יצירת נקודות, הוא לא כוכב ולא יהיה אלא שחקן חמישייה טוב בדומה לברידגס.

  5. עוד מוקדם לקבוע כלום כמובן, אבל אפשר לקבוע כמה מועמדים פוטנציאלים שנמצאים בעמדת יתרון מובהקת לזכות בmvp:
    1.אמביד,טריי,יוקיץ'- הם השלושה המובילים לזכייה מכיוון שהם בעמדה להוביל את קבוצותיהם לטופ 3 בקונפרנס, הקבותה תלוייה בהם אבסולוטית וגם הם משחקים ללא שחקן ברמת mvp לידם.(יוקיץ' טיפה מתחת כי זכה אשתקד).
    2.הארדן,דוראנט,דיוויס,לברון,יאניס,בוקר,מיטשל- הטיר השני יצטרך מאזן וססט' טוב מכיוון שארבעת הראשונים משחקים ביחד עם עוד mvp בקבוצה, יאניס זכה פעמיים ב3 שנים האחרונות ויצטרך להתעלות על עצמו, ובוקר ומיטשל ייצטרכו להציג יכולת עילאית למשך עונה שלמה כדי להוכיח שהם ראויים לפרס הנכסף.
    3.טייטום,קרי,לוקה-שלושתם לא משחקים בקבוצות יציבות או סגל עמוק ואיכותי במיוחד לפי הנראה לעין, אבל ליד טייטום יש את ג'יילן בראון אז הציפייה ממנו להוביל את בוסטון לטופ 4 במזרח החזק ואז יש לו קייס סביר, לגבי השניים האחרים טופ 6 עם ססט גבוהה יהיה קייס טוב גם.

  6. תודה רבה על אחלה סיקור לאחלה משחקים.
    טיילר הירו מתקרב לאולסטאר, אם לא השנה אז בעתיד הקרוב. ובדרך להיות פרנצ׳ייז פלייר.

  7. שמעון, אם היד על הלב, לפני שבוע , מה היה המאזן שצפית לקר אחרי שני המשחקים עם הקבוצות של LA? שני הפסדים? הפסד וניצחון? שני נצחונות?

    1. זה הלייקרס שהסריחה בפרי סיזן, קבוצה חדשה מהניילון שייקח לה זמן להתחבר, והקליפרס בלי קוואי, הוא ניהל את המשחק באופן מחפיר אתמול למזלו יש לו את קרי.

      1. שאלתי את שמעון כי הוא בצורה עקבית טוען שקר מאמן גרוע וכן הוא טעה אתמול כשהכניס את קרי מוקדם ברבע השני במקום את GP2. מצד שני השופטים נתנו לקליפרס להרביץ.

  8. הווריורס פתחו את העונה בסערה כמה כיפית בליגה כשגולדן סטייט משחקים ככה. הבאקס וויתרו על המשחק כשמיאמי יצאו לריצה ברבע הראשון, שומרים כוחות לפלייאוף כבר מעכשיו אין להם מה להוכיח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט