מיאמי ומילווקי נפגשות לשחזור סדרת הסיבוב הראשון, המאבס יפגשו את ההוקס והקליפרס מגיעים לסן פרנסיסקו בליל חמישי הראשון של העונה/ רותם אלרן

כשאנחנו נמצאים כבר שני עונות לתוך עונת 2021/22 וכמעט כל הקבוצות בליגה שיחקו, נותרו רק 4 קבוצות שעוד לא ערכו את הבכורה העונתית שלהן, וכולן ישחקו הלילה – יום חמישי הראשון של העונה הטרייה!

מנת השף

2:30 – אטלנטה הוקס (0-0) VS דאלאס מאבריקס (0-0)

למשחק הבולט של הערב נבחר המצ'אפ בין שתיים מהקבוצות המסקרנות בליגה שיערכו בכורה עונתית הלילה, ולמרות ששלושת המשחקים שיהיו הלילה מצוינים, המאבס וההוקס עשויים לספק את הטוב ביותר מביניהם.

נתחיל עם המארחת – אטלנטה הייתה אחת מהקבוצות המרשימות בליגה לאחר ההגעה של נייט מקמילן בעונה שעברה, ובפלייאוף הגיעה עד לגמר המזרח, שם לקחה שני משחקים מהאלופה מילווקי, והשנה הקבוצה תנסה להוכיח שזו לא הייתה הבלחה חד פעמית שהגיעה כתוצאה מסיטואציה נוחה, והמשחק הזה יהיה הזדמנות טובה להתחיל בכך. אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של ההוקס על פני דאלאס הוא עומק הרוטציה שלהם, וזה היה גורם חשוב ביכולת שהראו בפלייאוף הקודם, כש-8 שחקנים בקבוצה סיימו עם ספרות כפולות בגזרת הנקודות בממוצע למשחק, וגם אם מורידים את האנטר ורדיש ששיחקו רק ב-4 ו-5 משחקים (בהתאמה), היו לקבוצה 6 שחקנים שהגיעו לכך, מרשים לכל הדעות. ייתכן שהעונה יתרון העומק יהיה אפילו יותר משמעותי עבורם כשמספר שחקנים צעירים עשויים להראות שיפור נוסף, ושווה לשים עין על היכולת של רדיש ואוקונגו שהראו ניצוצות בעונה שעברה.

נקודה נוספת לטובת אטלנטה במשחק קשורה ישירות לעומק של הקבוצה, והיא הגיוון שלה. האיכות של סגל הקבוצה מתבטאת לא רק בכמות השחקנים התורמים אלא גם בסט הכישורים שכל אחד מהם מביא לשולחן – יש להם את אחד מיצרני הנקודות הטובים בליגה בדמות טריי יאנג, קו קדמי של קאפלה וקולינס שמשלימים זה את זה עם הגנת טבעת נהדרת מצד קאפלה ויכולת לשים נקודות ביעילות על הלוח מצד קולינס, קווין הרטר ובוגדן בוגדנוביץ' כמנהלי משחק משניים שמסוגלים להתפוצץ בכל משחק נתון, האנטר לעשות הגנה ומעבר לכך עוד שחקנים טובים שמסוגלים לתת דקות טובות בדמות רדיש, אוקונגו, לו וויליאמס, דלון רייט וגורג'י ג'נג.

בצד השני, המאבריקס יערכו גם הם את הבכורה העונתית שלהם, וגם סביבם יש לא מעט שאלות, כשבראשן עומדת היציבות והבריאות של פורזינגיס כשבשתי העונות שלו בדאלאס הוא הראה תקופות נהדרות לצד ירידות חדות ונקודות שפל, כולל יכולת לא מרשימה בפלייאוף האחרון שגרמה ללא מעט אנשים לתהות כמה הוא מסוגל לשמש ככוכב שני אמין לצד דונצ'יץ'.

שאלה נוספת היא לגבי ההתאמה של ג'ייסון קיד לקבוצה, ולא פחות מזה, לגבי היכולת שלו – קיד שימש כמאמן ראשי בליגה חמש שנים בלבד עד כה, ולאחר שעזב את מילווקי והוחלף בבודנהולצר ראו עלייה חדה ביכולת של הקבוצה, אך לצד הספיקות חשוב להתייחס לכמות הזמן הקטנה (יחסית) ששימש כמאמן ראשי. אנשים נוטים להיות סבלניים עם התפתחות של שחקנים בליגה, אך גם מאמנים משתפרים, ומאמן טרי יחסית כמו קיד יכול להראות השנה רמת אימון גבוהה יותר מזו שהראה במילווקי, וזו נקודה שיהיה מעניין לראות השנה. שיטת האימון שלו יכולה להיות קשורה ישירות ליכולת של פורזינגיס העונה, כשקיד הצהיר ששיטת המשחק של המאבס השנה תהיה פחות מבוססת על שלשות ממה שהייתה תחת קרלייל, וזה לא בהכרח שינוי שלילי כשפורזינגיס יוכל לנצל את יתרון הגובה שלו כפי שלא עשה תחת קרלייל, וגם זה דבר שכדאי להסתכל עליו במשחק.

המשחק הזה צפוי להיות מוצלח כשמשני הצדדים מגיעות קבוצות מהנות, ולאור כך ששתיהן היו בטופ 10 בליגה במדד הרייטינג ההתקפי בעונה שעברה צפוי לנו משחק עמוס נקודות היום, ואני מהמר בו על ניצחון צמוד של ההוקס.

שאר המשחקים

3:00 – מיאמי היט (0-0) VS מילווקי באקס (0-1)

המשחק השני של הלילה יגיע אלינו מפלורידה, שם ההיט יארחו את האלופה היוצאת מילווקי לשחזור של סדרת הסיבוב הראשון של השתיים מהשנה שעברה.

ההיט מגיעים לאחר עונה מאכזבת ומלאת פציעות שנגמרה בהדחה בסוויפ לבאקס בסיבוב הראשון, אך בפגרה הם הביאו את קייל לאורי בסיין אנד טרייד, החתימו את דאנקן רובינסון על חוזה חדש והביאו את פיג'יי טאקר, ובזכות המהלכים האלו הקבוצה הוכתרה על ידי הג'נרל מנג'רים בליגה לזו שעשתה את המהלכים הטובים ביותר בקיץ.
כפי שציינתי, העונה שעברה הייתה מתחת לציפיות שהיו מהקבוצה לאחר הריצה שלה לגמר בבועה, אך ככל הנראה יש קשר הדוק בין השניים שאותו ראינו גם עם קבוצות אחרות שהגיעו רחוק בפלייאוף 2019/20, כשסופו של הפלייאוף היה קרוב מאוד לתחילתה של עונת 2020/21, דבר שגרם ללא מעט פציעות ועייפות של השחקנים הבולטים.

השנה ההיט מגיעים רעננים יותר, עם סגל חזק יותר ותקרה גבוהה יותר מזו שהייתה להם בשנה שעברה, ולצד התוספת של לאורי שיביא קליעה ונוכחות של רכז טבעי בקבוצה אנחנו עשויים לראות שיפור מטיילר הירו – לא מעט שחקנים חווים קפיצה גדולה בעונה השנייה שלהם בליגה, וזה דבר שציפו שהירו יעשה אך לא קרה בפועל, והשנה האוהדים והקבוצה יקוו לראות שיפור מצדו, ואם זה יקרה הוא יכול להיות אקס פקטור עבור מיאמי גם היום, וגם לאורך העונה כולה.

לעומת ההיט, במילווקי לא קרו הרבה מהלכים בקיץ, ואפשר לראות את זה בכך שהתוספת הגדולה ביותר לסגל בקיץ הייתה גרייסון אלן. מצד שני, אין יותר מדי צורך לשינוי של הסגל לאחר האליפות, ובעצם כך שרוב השחקנים מהעונה הקודמת נשארו (וטאקר עזב למיאמי, יריבתם הלילה) הם נמצאים במקום דומה לזה שנמצאו בו בסיומה של העונה הקודמת, וצפויים להיות בין שלושת המועדונים המובילים בסיכויים לזכות באליפות גם השנה. הם ניצחו בקלות את ברוקלין לפני יומיים, וגם למשחק הזה הם מגיעים מול קבוצה שאמורה להיות אחת מהיריבות המשמעותיות שלהם במזרח, כך שגם כאן צפוי לנו משחק מעניין. לעומת המשחק ההתקפי שנקבל מדאלאס ואטלנטה, כאן נוכל לקבל הגנות טובות משני הצדדים והתנגשות של שני סגנונות משחק שונים, כשההיט היו הקבוצה השנייה הכי איטית בליגה בעונה שעברה לעומת הבאקס שסיימו במקום השני בליגה בקצב המשחק.

ההימור שלי במשחק הזה הוא על ניצחון של הבאקס.

5:00 – גולדן סטייט ווריורס (0-1) VS לוס אנג'לס קליפרס (0-0)

המשחק האחרון של הלילה יגיע אלינו מסן פרנסיסקו כשהווריורס שמגיעים מניצחון על הלייקרס בסטייפלס סנטר יארחו את הקבוצה השנייה של עיר המלאכים.

הווריורס מגיעים למשחק בית ראשון של העונה עבורם לאחר ניצחון על הלייקרס במשחק הראשון של העונה, למרות תצוגת קליעה חלשה של קרי עם 5/21 מהשדה, אך לצידה גם טריפל דאבל של 21 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. אחד הדברים החשובים בשיטת המשחק של גולדן סטייט תחת קר הוא הנעת הכדור, וניתן לראות את זה בכך שהקבוצה הובילה את הליגה בממוצע האסיסטים בכל עונה מאז 2014/15 מלבד 2019/20 שבה קרי החמיץ את רוב העונה. מוטיב הנעת הכדור והמשחק ההתקפי השוטף בא לידי ביטוי במשחק מול הלייקרס כשהקבוצה סיימה עם 30 אסיסטים, ובימים שבהם הקלעי הגדול בהיסטוריה קולע ביותר מ-23.8% מהשדה ההתקפה עשויה להיות קטלנית אף יותר משהייתה במשחק האחרון.

ג'ורדן פול הראה הרבה ניצוצות בסופה של העונה הקודמת ובקדם העונה, ובמשחק הזה המשיך להראות אותם כשקלע 20 נקודות כגארד השני לצד קרי בחמישייה, ומול הקליפרס יש יתרון בכך שיש להם את אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, דריימונד גרין, ולצדו יש את אנדרו וויגינס שהראה יכולת הגנתית מרשימה בעונה שעברה, כך שיש להם שני שחקני הגנה מצוינים בכנף שיוכלו לשמור על פול ג'ורג', או לפחות להאט אותו, ובמצב כזה הקליפרס בבעיה לאור המחסור בכוכב שני.

בדומה למאבס, להוקס ולהיט, גם הקליפרס ישחקו היום את משחק הבכורה העונתי שלהם, וזה מצ'אפ קשה עבורם כפי שציינתי. הסגל הנוכחי של הקבוצה הצליח להגיע בעונה שעברה עד לגמר המערב, ואפילו ללא קוואי הצליחו להחזיק את הראש מעל המים מול יוטה, הקבוצה הטובה בליגה בעונה הסדירה, ומול פיניקס הפיינליסטית, כך שיש להם מה למכור. הבעיה הגדולה איתם היא הכושר של שחקנים בפלייאוף לעומת הרמה שלהם בפועל, ושני השחקנים שזה הכי רלוונטי אליהם הם ג'ורג' ורג'י ג'קסון.

אין ספק ש-PG13 הוא אחד מהשחקנים הטובים בליגה, אך בעיית הפציעות שלו לצד הזדקנות מעלים תהיות אם הוא יוכל להחזיק את הקבוצה על הגב, במיוחד לאור כך שבפעם האחרונה שלא היה אולסטאר לצדו בקבוצה הוא שיחק באינדיאנה, וזו הייתה נקודה שהייתה קרובה מאוד לשיא שלו, ומול הגנת הפורוורדים של הווריורס הוא עשוי להתקשות. ג'קסון הפתיע מאוד בפלייאוף והיה בכושר נהדר, אך הוא לא הראה יכולת כזו באף נקודה אחרת בקריירה, ובגיל 31 קשה להאמין שתהיה לו קפיצה גדולה ביכולת, ולמרות שהמספרים שלו ככל הנראה ישתפרו בגלל השינוי בגודל התפקיד שלו, אני בספק אם הוא יכול להיות שחקן שני מספיק טוב בהתקפה עבור קבוצת פלייאוף. היום נראה אצל הקליפרס בכורה מצד אריק בלדסו שהגיע בטרייד בקיץ ויכול להיות מצ'אפ סביר בהגנה לקרי, וכנראה המצ'אפ הכי טוב שיש ללוס אנג'לסים להציע על הסופרסטאר.

ההימור שלי הוא על הווריורס במשחק לא צמוד במיוחד.

לפוסט הזה יש 231 תגובות

  1. לוקה כל פעם היה מבריז מהמפגש עם טריי אז הדוד סילבר שיבץ אותם בפתיחה שלא יבריז כי אחרי העונה האחרונה ראה גם פתח להגדלת הגואיש מאני.
    למה שמים את זה בשעה ככ מסריחה מה הבעיה בשעה 5 במקום הזבל של הקליפרס?

  2. אבוי לליגה שאטלנטה היא אחת המסקרנות בה. קבוצה אשפה עם "כוכב" שהוא הבכיין הכי גדול שאי פעם דרך על פרקט. האפס הזה מתבכיין גם כשהוא על הספסל, גם כשהוא לא משחק כלל וגם כששורקים לטובתו. גועל נפש של קבוצה שלא השיגה ולא תשיג כלום לעולם

      1. תודה רבה חגי (אני מניח)….
        אין מה לעשות , אני לא יכול להתרכך פתאום ובוודאי לא לפרגן לקבוצה שהעיפה אותנו בבושת פנים.

      1. הם אומרים בעצם שהם משחקים בשיטת משחק שונה עם רונאלדו וברור שהוא ווינר אבל לא התאים לסיסטם
        הכל תלוי במשקפיים

          1. מה זה חרא קבוצה? ברונו חרא קבוצה?
            ואראן? מגוואייר? ראשפורד? גרינווד?
            קבוצה טובה מאד אבל לוקח זמן להיתחבר.

            1. מדברים על יובה

  3. אחלה משחקים.
    ההימור שלי – אטלנטה ב-8, לוקה עם 40+. מיאמי לוקחת ומהצד של מילווקי רק יאניס מגיע למשחק, אולי הארכה. הלוחמים בורחים ברבע השלישי עם פול לוהט ומנצחים, למרות שטרנס מאן קולע 25+ וגורם לפול ג'ורג' להתגעגע לדיג בבועה.

  4. תודה רותם
    .
    בעיני המנה העיקרית היא המפגש בין מיאמי לבין מילווקי, ההיסטוריה של העונות האחרונות, העוינות וגם בגלל ג'ימי באטלר אחד.
    לקינוח הקליפרס אחלה של דבר

            1. גולסה יוצא שמיר נכנס, שיהיה יותר טעים במרק.

            2. רוב הקבוצות הישראליות מכירות טוב יותר את מכבי ת"א ונערכות בהתאם, והייתי אומר שחצי מהן גם טובות יותר מהלסינקי או לפחות שוות ערך לה.

            3. לא חושב שיש קבוצה אחת בליגה שלנו שיותר טובה מהלסינקי אולי שוות אבל לא יותר טובות.
              מכבי השנה קבוצה חדשה. אולי יקח קצת יותר זמן.

            4. ועכשיו 5:0
              קונצרט
              למה לא פה בבלומפילד מול מכבי נתניה, פ"ת אשדוד, ב"ש?…………………

            5. באר-שבע וחיפה טובות יותר משמעותית ואני חושב שנכון לעכשיו גם עוד כמה קבוצות

  5. לילה על חלל חמש יחל בפוטנציה
    מאבס יש לי תחושה לזה
    מילווקי בקלאץ
    גולדן עם קרי מפרק צורה לפחות 8 שלשות

  6. תודה רותם
    .
    לוקה אנו באים לפתוח לך ולשפוטים שלך את הצורה היום. ורגע ברצינות יהיה מעניין לראות מה ההגנה של האנטר שווה נגד סופרסטאר במשחק כזה. אני מהמר על האנטר.

  7. אחלה משחקים, לא יכול כבר לחכות למפות ביאניס הלילה. מי שצפה במשחק קודם רואה שהוא שיפר את יכולת השליטה הכדרור והמסירה בהרבה גם הקליעה נראתה טובה משמעותית (למרוץ שהקליעה אי אפשר להסיק מסקנות ממשחק אחד והטכניקה לא השתנתה).
    .
    גם המשחק של לוקה מול יאנג הוא חובת צפייה, לוקה הפך בפלייאוף את מגני הפרימטר הטובים בעולם לילדים בכיתה א, מעניין לראות איך הוא יגיע השנה, הוא ויאנג עדיין סופר צעירים ושניהם כבר כלים התקפיים מדהימים. יאנג עונה שעברה התקשה יחסית להתמודד עם בליץ ונראה אם הוא שיפר את היכולת הזאת השנה גם ביכולת הקליעה אני מצפה ממנו להתייצב על ה37-38% מ3. מקווה שגונסון יקבל הזדמנות כי אחרי יאנג הוא בפער הכשרוני שם.

    1. הטכניקה של יאניס השתנתה משמעותית. הוא זורק מעל הראש במקום לעלות לזריקה מהמרפקים כמו שעשה בעונות הקודמות.

    1. הוא עבר את ה300 פאונד לדעתי, גם בבועה הוא היה בעודף משקל. לילד יש בעיה חמורה של משמעת ותזונה, לא הגיוני שספורטאי לא ישמור על הגוף שלו ויאכל כל היום גאנק.

    1. בן סימונס נבדק על ידי רופאי הקבוצה שאמרו לו שאין לו כלום והוא יכול להתאמן , הוא אמר להם שמבחינה מנטלית הוא לא פריים אוף מיינד להתאמן או לשחק והלך הבייתה.
      בפילי אומרים שהם כועסים מאד שסימונס מנצל בעיות מנטליות ונפשיות כדי לא להתאמן וגורם בכך לזלזול באנשים עם בעיות אמיתיות שצריכים עזרה.
      הם מתכוונים לקנוס אותו על כל אימון ומשחק הוא לא מגיע.
      דריל מורי אמר היום ברדיו שלא יהיה טרייד בשביל זבל , במילים שלו הוא BUCKLE UP IT WILL BE A LONG RIDE

      אני אומר פה שוב , זה לא מלחמה של בן סימונס נגד פילדלפיה , זה מלחמה של סילבר ובעלי הקבוצות נגד ריץ' פול ולברון שחושבים שהם יכולים להשתלט להם על הליגה

      1. והנה עוד ציטוט מהיום
        Daryl Morey: “You’re gonna think I’m kidding, I’m not. This could be four years.”

        אם מישהו חושב שמורי אומר כאלה דברים בלי אישור של בעלי הקבוצה והליגה…

        1. אני עדיין לא מאמין שסימונס יהיה השעיר לעזאזל בכל הליגת מועדון חברים הזאת שלברון לותר קינג מריץ כבר שנים, למרות שהגיע הזמן ממזמן שיכסחו איזה מישהו עד עפר מהסיבות הברורות שאין אפילו צורך להזכיר, אם סילבר מתכוון לצאת למלחמה נגד לברון וריץ' פול כמו שטרסט טוען אני הראשון שיברך. אבל אני לא את זה קורה – ומזה "הם יכולים להשתלט להם על הליגה" טרסט? הם כבר שולטים שם ממזמן, סילבר זאת בובת מריונטה לא יותר, הם משחקים איתו איך שהם רוצים.

          1. הם לקחו צעד אחד רחוק מדי והליגה מוכנה ללכת למלחמת חורמה ואני בהחלט בעד, עם זאת ההצהרה של מורי לדעתי היא מסך עשן ענק

  8. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לא נותנים לחולדה עבירות על כל כניסה..
    בסוף נראה מה הוא שווה בלי עבירות הזבל.

      1. צריך לראות איך החוקים החדשים ישפיעו על שחקן עם סגנון משחק כזה נכלולי, הרבע הוא הזכיר לי את לילארד בנבחרת.

        1. לא סובל את סיגנון המשחק הזה, אני חושב שהרוב לא סובל אותו
          ויש גם את העניין הפסיכולוגי של המראה החיצוני והתת הכרה של רובנו….

  9. לורה צריך עוד קוואליטי סופרסטאר לידו בשביל לתת עונות לברון, צריך לבוא שם טרייד גדול שיביא לו איזה טייטום או בראון כשכל אחד נותן שם 30 נקודות פלוס למשחק ולוקה נותן טריפלים חופשי, אבל שיהיה משמעותי. הזינגר זה פייק

  10. העכברוש לא מבין למה הוא לא מקבל את הזריקות זבל והנקודות חינם שקיבל עונה קודמת. בלי דונציץ זה קבוצה שיורדת ליגה

  11. וואו איזה הנעת כדור של מיאמי שהופכת את מילווקי לקבוצת ילדים, וגמרו את המשחק. איזה פתיחה מושלמת!!

            1. מה כיף בזה תגיד לי?

            2. אז כיף לחפש לריב אחד עם השני?

            3. זה לא בדיוק לריב זה להטריל. ואחרי כל הדברים שברוך אמר ועודו אומר בביטחון מלא ובלי טיפת כיסוי אז למה לעזוב

            4. תתגבר בבקשה.

  12. איזה סיומת לרבע, בליק אדיר של מייק סטרוס מיאמי והירו עובר את החצי וקובר 3 ל23 הפרש ו40 נקודות. המשחק הזה גמור!

  13. האנטר נותן בלוק לפורזינגס לא ייאמן איזה פחון הפורזינגס הזה יש לו יתרון של 40 סמ עליו. למה דונציץ לא נכנס לצבע ?

  14. דונציץ במשחק נוראי ה3 לא נכנס שחקני השדה שלידו לא קולעים או מסוגלים לעשות כלום והגנה של אטלנטה נראית מאיימת ואגרסיבית הרבה יותר מעונה קודמת, גם ההתקפה נראית טוב הערב ומצליחה ליצור וזה שיאנג גם במשחק חלש מאוד

  15. אין שום זריקה של דאלאס כמעט בלי שומר או יד בפנים. אייטון וקפלה זהים בתפקיד שלהם. נגמר 21 הפרש ודאלאס אין לשובה בשני צדי המגרש. אחלה לילה

  16. אני מבין שהכדורים בהתקפה לא נכנסים אבל מה זה הרפיסות הזאת בהגנה של דאלאס לא מובן לי שום שמירה שלושות חופשיות. וייתרתם על המשחק רדי לספסל.
    .
    יאנג הזה בדיחה על זה נותנים לו 3 זריקות? 5 נקודות מתנה נתנו לו הערב.

  17. גם לוקה, ז’אנג חטף נקי לוקה מרים את הידיים ומקבל עבירה. אבל חייב להגיד שיש שיפור עצום בשריקות מהשנה שעברה

  18. טוב דאלאס הפסיקו להילחם מביש!!! הכל זריקות חופשיות הגנת פלייאוף, מבין שהקליעה לא נכנסת גם לשיקגו לא נכנסה אתמול אבל ראיתה לחימה.

  19. לא מבין איך נתנו לפורזינגס הפח הזה אז חוזה מקס גורם לחוזה של בן סימונס להראות מציאה , הוא אפילו לא שחקן חמישייה 2״7 עם מוטת ידיים של 6״7 ואפס בשני צדי המגרש לא מסוגל לקחת שחקן בפוסט

  20. אח של יאניס לא העיפרון הכי חד. רק קיבל רביעית וכבר נתן עוד אחת מטופשת שכנראה תהיה פלייגרנט וכל זה בחצי הראשון🤦‍♂️

    1. לוקה לא הגיע למשחק, כמעט ולא נכנס לצבע והעדיף לשגר לבנים מ3וגם כשנכנס היה עליו שומר על הראש, האנטר היה פנטסטי הגנתי אבל שלוקה בשיא אף אחד לא יכול להאט אותו .

        1. ההוקס בהגנה אדירה, שלא תבין לא נכון, אבל לוקה היה מאוד אסרטיבי בלי סיבה במחצית הראשונה, נסה למסור לנכים שלא קלעו או תפסו כדור או כלום. והוא עצמו הימר גם על הקליעה מרחוק. ברבע ה3 הוא נכנסי יותר לצבע אבל תמיד היה עליו יער ידיים והגנה אגרסיבית.

          1. ברוך אתה בטוח שאתה יודע מה זה אסרטיבי? ושום מילה על האנטר הנגר אה? (לזה אגב אתה קורא מרירות אם אני לא טועה…)

            1. אני אענה לך הפעם, האנטר במשחק פנטסטי.
              המילה נגר לעולם לא עלתה מפי או משהו שקרוב לזה רק שהוא לא יהיה כוכב התקפי אלא שחקן חמישייה טוב בסגנון של ברידגס ואתה מוזמן לחזור להסתכל בתגובות העבר. יש יותר מכוכב או נגר בליגה.
              .
              האנטר לא שחקן יוצר ברמה גבוהה כדי להפוך לכוכב. ושום דבר רע ברידגס אחלה שחקן שכל קבוצה רוצה רק כוכב הוא לא.

            2. ברוך תיזהר. כל מכור אומר שזה חד פעמי. ודווקא היה הרבה יותר כיף שלא ענית..
              חוץ מזה אני אמרתי שאתה אמרת? איפה אמרתי שאמרת??
              אם להיות ענייני אחרי הקרחנה שעשיתי עליך הלילה, אז אתה שוב לא מבין אתה רואה. סגנון המשחק של האנטר שונה מאוד מאוד משל בריג'ס התקפית. האנטר הרבה יותר דומה לקוואי בעניין הזה (מבחינת סגנון מבחינת יכולת יש לו עוד הרבה מאוד לאן לשאוף) ועל אף ששניהם שומרים משובחים גם בסגנון השמירה אין שום דמיון. זה בערך כמו שתשווה את אייטון להאנטר.

        2. לך תראה איך לוקה מקרצף את האנטר הנגר. תחזור אלי ותבקש סליחה כמו בובלה. לדעתי לוקה סחט ממנו עבירה אחת וקלע עליו שלשה אחת מאוד קשה וחוץ מזה כל הסלים של לוקה היו על שומרים אחרים. האנטר פשוט מירר לו את החיים.

            1. כן כן. תמשיך לזלזל

  21. טוב, זה לא יפה, אטלנטה גם בועטים וגם מתעללים בגופה….
    אולי לוקה יבקש שם תרייד כשיראה שאין עם מי לשחק? לוקח אותו מיד לבוסטון ומוכן לתת הכל חוץ מבראון וטייטום.
    שלישייה כזו יכולה לקחת טייטל בקלות.

          1. חביבי
            איפה עשיתי השוואה?
            אמרתי, קח את כל השאר ותשאיר את לוקה עם בראון וטייטום, זה הכל תודה רבה.
            שימון יקירנו עדיין לא התעורר ולא ממש הבין מה כתבתי, וזה בסדר גמור, כולנו בני אדם.
            עובדה!

      1. ברור בועט את שניהם בשנייה על לוקה. הוא רק בן 22 הפוטנציאל שלו זה ראשמור. לא חושב שיש שחקן עם ערך גדול יותר בליגה מלוקה בטריידים.

  22. מעניין כמה כסף הגבה מקבל על הפרסומת לרפלס?
    נראה כמו עבודה של שעתיים שלוש ברוטו כולל המאפרת והוראות של הבמאי.
    מה אומרים? חצי מליון ל "יום עבודה"?

  23. פרוזינג הזה לא קיים הגנתית.
    כשראיתי אותו עושה בלוק בחצי הראשון חשבתי אולי יש פה סטרט אפ?
    טעיתי

  24. משחק פנטסטי של האנטר דרך אגב. הוא לא כוכב התקפית גם לא יהיה אבל הוא הולך ומתפתח לאחלה שחקן כמו ברידגס.

  25. האמת קיובן הפך או שתמיד היה טיפש?
    מאז האליפות ,דאלאס חרבנה
    מתאים לי דרמה טורקית מצרית עם קיד לוקה וקיובן

    1. יאללה יואל לעבוד על החיתול הבא, חיתול עם גלוק. הבאתי היה נסיונות בבן סימונס אבל הגלוק נכנס לישבן

  26. הערבים המאפיה הרוסית הדתיים WTF גול נפש
    איזה כיף פה בגרמניה,שקט רגוע ,חוץ מהג'וקים המוסלמים פה הכל סילאן

    1. יואל יתמים השיקצה שם אותם בדירוג. למרות שראס החמור בהחלט יחודי כמו יהלום איפה תראה עוד אסון כזה ממש כמו תאונת שרשרת במהירות כפולה, שקופץ על שחקנים ושובר קרשים ככה. לא ניתן להוריד מהדביל את העיניים, תראה האשך אפילו עקב אחריו לווישינגטון.

        1. + 1 באמת הפוכים הקליפרס משחקים עם פאסון של פיינליסטים שומרים ולא מפסיקים להילחם אם קאוואי היה בריא הם היו אדירים

  27. הקליפרס מובילים במחצית אנביליביט! פיגרו כבר ב-19 ג׳ורג׳ עם 22 רג׳י ג׳קסון נהיה שמן אמיר קופי שחקן נחמד

  28. הקליפרס זה לא הלייקרס. הם אולי לא טובים כמו הלייקרס על הנייר – אבל אף שחקן שם לא ייתן לפול או לביאליצה לחגוג לו על הראש.
    פתאום העומק של הווריירס קצת פחות משחק תפקיד מול הגנה קשוחה.

  29. טיי לו עשה עבודה ממש טובה בקליפרס. הם עדיין קבוצת הגנה קשוחה אבל הם יותר יצירתיים ויש להם הנעת כדור ברמות של יוטה (או שלנו! אני אוהב הנעת כדור). גם נהיה יותר כיף לצפות בהם – כבר בעונה שעברה. למרות שהפעם קיוויתי שיפסידו.

  30. דאלאס עשו את כל הטעויות האפשריות אחרי שבחרו בלוקה, עם פורזי (בדיעבד, בזמן הטרייד הייתי בעד), בלי התחזקות שוב ושוב, ועכשיו המסמר האחרון – עם קיד.
    איך מישהו לקח איתו שוב צ'אנס זה נפלא ממני. ועוד מישהו כמו קיובן שאמור להיות חד.
    פשוט זוועה של קבוצה ומאמן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט