מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.סוף למסתורין: רוברט ויליאמס מצא סוף סוף את מקומו בסלטיקס

רוברט ויליאמס לא התחיל את מחנה האימון של הסלטיקס טוב. הוא אומר שהבעייה הייתה בעיקרה העובדה שמה שהוא ניסה לעשות היה להכניס את שאר השחקנים לריטמיות במקום לדאוג לעצמו.

הוא בן לואיזיאנה. בלואיזיאנה לכולם יש זמן לכל דבר. איש לא ממהר לשום מקום. אבל הוא צריך למהר לעשות דברים בסלטיקס. הם רק האריכו את חוזהו ל-90 מיליון עבור 4 שנים ובשביל כסף כזה חייבים לעשות דברים מהר, ובשכל.

רוברט הפך ל-MAIN RIM PROTECTOR הוא ה-PREMIERE RIM RUNNER בפיק-אנד-רול.

He settled for some mid-range that he didn’t have to. We told him, obviously, we want you to get back to what you do well which is being a hard roller and lob threat and catching those pocket passes,” Udoka said.

Williams isn’t going to dunk everything in the restricted area, but his threat around the rim generates a gravity not unlike Steph Curry above the break. Paired with a strong dribble drive penetrator like Dennis Schroder (above), he’ll get plenty of chances for easy alley oops and gimmes from the dunker spot. Even if he’s not the final target, his gravity shrinks the defense in the paint and creates space around the perimeter.

לפתע קרה משהו שהציל את המצב: אל הורפורד החל להתערב ולהיות המנטור של ויליאמס. הוא אמר לו: "אתה לא סנטר. מה שאתה הוא 'RUNNER IN THE PAINT'. אתה עושה הכל בתנועה. כשאתה נע אתה יכול לקבל כדורים מטר מעל הטבעת ולהטביע אותם. כשאתה עומד היכולת הזאת נמחקת. אתה קומבינציה של 4-5 הנע ללא מנוחה תחת הסל ובזה אתה יכול להיות הטוב מכולם".

מאז הוא משחק ככה ואפילו נע במיד ריינג' עם סיכון לסל בגלל ששני צעדים מביאים אותו לשם. השמועות מהסלטיקס היא שנראה רוברט ויליאמס חדש, משופר בהרבה מהמדורה הקודמת.

2. מה הבעייה של פיניקס עם אייטון? היא מתעקשת לירות לעצמה ברגל

רק כמה חודשים אחרי שהיה הסנטר הפותח של פיניקס ב-NBA FINALS, דאנדרה אייטון מקבל חדשות לא נעימות: בעל הקבוצה רוברט סרבר מסרב להציע לו חוזה מקסימלי.

אתמול היה הדדליין לכיתת הדראפט של 2018 לקבל את ה -EXTENSIONS האלה. לוקה דונצ'יק קיבל, שי גילגוס אלכסנדר קיבל. מייקל פורטר ג'וניור קיבל. בן קבוצתו מייקל ברידג'ס זה עתה קיבל 90 מיליון הארכה לארבע שנים. אז מה צריך דאנדרה אייטון להרגיש? שקבוצתו לא מעריכה אותו כשחקן מקסימום. היא לא מעריכה אותו כמו שדנבר מעריכה את פורטר ג'וניור. זו חבטה רצינית ביותר תחת החגורה.

הואמ יהפוך בכל לשחקן חופשי מוגבל בסוף העונה הבאה והסאנס תאבד אותו כמעט בטוח.

3. מתח ועצבנות בין הקבוצה ובן סימונס בפילי

זה כבר שבוע שבן סימונס החליט שהוא לא מטומטם כזה לוותר על כסף ברמה הזאת והראה את פרצופו בפילי. אבל מי שחשב שבדעתו להחליק דברים עם בני קבוצתוצ ולהפוך ל'באדי-באדי' טעה בגדול.

הוא השתתף באימון היום אבל 'השתתף' זה בעין הרואה. הוא דאג לעמוד בצד ולטפל בכדור בעצמו. ד וק ריברס דיבר אל הקבוצה ובסוף כולם PUT THEIR HANDS TOGETHER – מלבד סימונס שדאג להישאר מחוץ למעגל השחקנים.

מה שאני מעוניין לדעת סה WHAT IS UP SIMMONS ASS. האם חזר להשתתף או לקלקל? מה בדיוק היא הבעייה שלו?

***

Simmons clearly does not want to be a part of anything that is going on in Philadelphia. There are likely two reasons he decided to show up to camp. One is so he can put a stop to the fines, and the other is to help facilitate a trade. Although, rival teams are not going to believe that Simmons and the 76ers can coexist when they see the way the star point guard is acting at practice.

It would appear the reports about Simmons merely going through the motions at practice are accurate. His teammates certainly do not seem happy with him, and it’s no wonder why.

4. הווריורס החליטו נגד ההתנגדות של סטף קרי ודריימונד גרין לשחרר את אברי בראדלי, ולהשאיר חור בקבוצה

זוהי הפעם הראשונה שהנהלת הווריורס הולכת ראש בראש נגד הרצון של סטפן קרי ודריימונד גרין שרצו שאברי בראדלי יישאר בקבוצה. היה לו מחנה אימון בינוני אבל הוא שיחקן מלא נסיון, בחמישיית ההגנה פעם, והוא היה בכל וראה הכל. השאלה היא אם קרי וגרין ייקחו זאת אישית.

5. הסלטיקס שיחררו את הפורוורד ג'ברי פרקר

May 22, 2021; Brooklyn, New York, USA;  Brooklyn Nets guard James Harden (13) drives to the basket on Boston Celtics forward Jabari Parker (20) lduring the third quarter of game one in the first round of the 2021 NBA Playoffs. at Barclays Center. Mandatory Credit: Dennis Schneidler-USA TODAY Sports

ג'ברי פרקר, כוכבה הגדול של דוק, שוחרר מהסלטיקס. הוא היה אחד הכשרונות הגדולים אך פעמיים קרע את רצועת ה-ACL, וה-NBA היא – כידוע – ליגה ללא רחמים.

6. ממפיס גריזליס החתימה את ג'רן ג'קסון על חוזה MAX EXTENTION (ארבע שנים, 105 מיליון)(עוד חבטה בפניו של אייטון מהסאנס)

Jaren Jackson Jr., Grizzlies agree to four-year, $105M extension

7. וושינגטון החתימה את ג'ואל איאהי (joel-ayayi), כוכב גונזגה, וחבר קבוצה של הצ'ימורה

Oct 6, 2021; Phoenix, Arizona, USA; Los Angeles Lakers guard Joel Ayayi (17) against the Phoenix Suns during a preseason game at Footprint Center. Mandatory Credit: Mark J. Rebilas-USA TODAY Sports

8. הגריזליס השתמשו ב-ROOKIE OPTION שלהם להחתים את ג'ה מוראנט עד – וכולל – עונת 2022-3

Oct 5, 2021; Memphis, Tennessee, USA; Memphis Grizzles guard Ja Morant (12) celebrates after a dunk against the Milwaukee Bucks during the third quarter at FedExForum. Mandatory Credit: Petre Thomas-USA TODAY Sports

9. היוסטון רוקטס החתימה את ארמוני ברוקס ושחררה את דנטה אקסום האוסטרלי

10. היום לפני 53 שנה: בוב בימון קובע שיא מדהים בקפיצה לרוחק באולימפיאדת מקסיקו סיטי

השיא שקבע, 8.33 מ' היה מחוץ למחשבה כלל של אנשי הא"ק. 6 שנים אח"כ הייתי מרצה שלו בשני קורסים, קינזיולוגיה וביומכניקה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 120 תגובות

  1. בוקר טוב לס,
    בן סימונס שייך לזבל של ריץ' פול והבוס הדוחה שלו הרב בולבוס.
    בן סימונס טיפש והמאמן שלו דביל,חתונה מהשמיים ולנו נשאר לצחוק\לבכות
    אין טיטול בעולם שיעזור לסימונס

  2. סטט זה מקס ככה משיגים ברינקס. על תרומה מקבלים מחמאות שלא עולה כסף. איך פול אמר דיס קיד גונה גט🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑

    😂

    היחיד שקיבל ברינקס בתרומה לקבוצה זה גובר וזה כי הוא ביוטה מקום של חור תחת יותר מפיניקס

    שסימונס מייקל פורטר וגארן גקסון מקבלים מקס חחח מעניין מה מרגיש אייטון 😂
    הוא יכול בקלות לעשות סימונס שזה מה שאני הייתי עושה רק שבניגוד לסימונס לא נשארו לו 4 שנים 😂😂
    אני חושב שהולך להיות פה מקרה הארדן 2 מבחינת הסאנס לא שאייטון יהיה mvp מתישהו.

    אני לא מבין למה פילי לא מורידים את סימונס לגי ליג מה יש לו לעשות בקבוצה? אם הוא הופיע ישר לגי ליג לשיפור הקליעה 😎

    4 שנים בגי ליג והוא יתחנן לעבור לקאבס או משהו רכים מידי שם בnba.

  3. https://mobile.twitter.com/BobCooney76/status/842421913431482368?s=20

    הזריקה של הנגר לא תשתפר, בהחלט שבועיים של השמוק בגי ליג יעשו את העבודה בטח שסימונס בא לפרק את הקבוצה מבפנים כמו שעשה הארדן עונה שעברה ביוסטון, לצערי אני בהחלט מאמין שהדביל ריברס ייתן לו לשחק במקום לפתח פוטנציאל של צעירים.

  4. דבר ראשון מנחם תודה טוב שחזרת, המצב של אייטון בסאנס טיפה מסובך ואני אשמח להרחיב על כך:
    .
    אייטון במהלך 2020-2021 הציג יכולת של קפלה משודרג שחקן שבעיקר מסיים בפיקאנדרול ומחזיק בהגנה טובה, בפלייאוף הוא הראה שהוא לא בדיוק קפלה ושאי אפשר לבצע נגד פיניקס הגנת חילופים כשהוא על הפארקט והוא העניש הגנות כאלה שקיבל את הכדור.
    .
    חוזה מקס בליגה נותנים לשחקן על סמך פוטנציאל ולכן אייטון צריך היה לקבל הצעת מקס מהסאנס במיוחד שלקבוצה אין דרך להתחזק בלעדיו.

    אם זאת בפיניקס לא בטוחים שאייטון יממש את הפוטנציאל הגלום בו בשיטת משחק שנותנת לו 10 זריקות למשחק (כמויות דומות לאלו של ברידגס וקראודר) וזה בעיקר כמסיים בפיקאנדול וכדורים חוזרים, וחוזה מקס לשחקן כזה יראה כחוזה רע בעוד שנה ושנתיים בטח שקאפלה מקבל חוזה שרחוק ממקס.
    .
    מה שהסאנס לא השכילו להבין, שבשביל קונטנדרית הם חייבים את אייטון בגרסת המפלצת הדורסת ולא בגרסת המתגלגל החמוד ושהשיטה שעבדה עונה שעברה התקפית וגם בבועהמלפני שנתיים לא תספיק לקונטנדרית עתידית, בטח שהקריירה של כריס פול כשחקן פעיל נושקת לסיומה.
    .
    לגבי ממפיס וגרן ג’קסון הוא קיבל הצעה ממפיס שרחוקה ממקס. תודה מנחם

    1. מה שהסאנס לא השכילו להבין זה שהם מטומטמים דפוקים ואהבלים או בעברית צחה מטומטמים.
      זה הרס מוחלט של הקבוצה מה שהם עשו גם בגלל הרעל שזה יכניס לחדר ההלבשה. איטון היה יכול להיות פרנצ'ייז פלייר מאלה שבאים באהבה לקבוצה. מה שהם עשו לו ועוד יותר לעצמם במיוחד אחרי הגמר בשנה שעברה זה בלתי נסלח.
      אנחנו לא נראה סאנס טובים השנה.

        1. האסלם… ? אדוניס? זה מה שהוא שווה בעיינך? נראה בעוד שנה… תראה כמה קבוצות יעוטו עליו עם מקס. אני מקוה שהוא גם יבחר לאולסטאר או משהו כזה כך שהמקס שסרבר ישלם עליו בסוף יהיה יותר יקר.

          1. נ.ב. נראה לי גילרי נעלם מרוב יאוש. מהרגע שהתחיל הסיפור עם החוזה של איטון הוא נעלם. מצא לו קבוצה לאהוד… גם אני דרך אגב חוטא באהדה מסויימת לדבר הזה במדבר

          2. אתה כתבת פרנצ'ייז פלייר מאלה שבאים באהבה לקבוצה.
            אז פרנצ'ייז פלייר הוא לא, ולא יהיה.
            אין לו את היכולת וגם לא האופי.
            בא מאהבה לקבוצה כן, אופי נוח, יכול להיות משלים טוב וסמל לשנים רבות.

  5. The Cleveland Cavaliers and guard Collin Sexton did not come to an agreement on a rookie-scale contract extension before Monday's deadline, per Cavaliers reporter Kelsey Russo of The Athletic.
    .
    The 2018 eighth overall pick is set to become a restricted free agent at the end of the 2021-22 season.

  6. הסאנס הולכים לתת לשוק לקבוע את השווי של אייטון. אני לא רואה אותם מוותרים עליו ומשווים כל הצעה לגביו, פשוט יקבלו אותו ב"זול" לעומת המקס שהיו יכולים להציע לו.

      1. אין לו הרבה ברירה. אני לא חושב שפיניקס יוותרו אליו, אלא פשוט ישוו מה שיציעו לו. לא מאמין שאייטון יתחיל ב"משחקי בן סימונס"

    1. סמיילי זה לא בזול זה לאבד שחקן ולהכניס מרמור לקבוצה , למה אתה חושב שאייטון לא יעשה סימונס בעוד שנתיים? הוא כבר הביע תסכול ואכזבה וזה רק יחריף בעתיד.
      מה לגבי בוקר עונה הבאה אמורים להתחיל הדיבורים על חוזה סופר מקס חדש מה זה מראה לשחקן שהקבוצה מפחדת לדחוף את היד לכיס?
      .
      מה שהסאנס מנסים לעשות לדעתי לפי מה שראיתי במשחקים האחרונים זה סוג של ״תרגיל מלוכלך״ לייבש את אייטון השוק יבש שנה הבאה ואם הוא ימשיך כשחקן משלים אף אחד בליגה לא יעז לזרוק לו כסף גדול, אם הוא יתפוצץ וזה יפגע בקבוצה האשמה תפול עליו. לדעתי זה יפגע בסאנס בתקופה הארוכה.

      1. סימונס כרגע מפסיד במשחק שלו מול פילי. אני בטוח שאייטון רואה את זה. בנוסף, לא לכולם יש את קלאץ' וריץ' פול שבוחרים במהלכים מאוד אגרסיביים לשחקנים שלהם, ועם סימונס ופילי הם מפסידים כרגע.
        אייטון עם אופי אחר מסימונס, בפיניקס יש שחקנים וותיקים שיודעים לתת את הטון עם פול וקראודר.
        בוקר לטעמי יקבל סופר מקס כי הוא הפרנצייז שלהם. אני לא מאמין שסרבר עד כדי כך מנותק מהמציאות.

        1. מה זאת אומרת 'סימונס מפסיד'? זו לא ממש סיטואציה שיש בה מנצחים. הוא אגב את הכסף שלו יקבל בכל מקרה ואני מבטיח לך שפילי עושים המון מאמצים להטריד אותו – כמו שהוא ביקש – ככה שקשה להגדיר אותו כ'מפסיד'.

          גם לעניין אייטון זו לא שאלה של צודק, אלא יותר שאלה של חכם. דבר אחד בטוח – פיניקס בסוף ישלמו לו מקס, בין אם ישירות או על ידי השוואת הצעה אחרת (הוא בוודאות יקבל הצעת מקס, ופיניקס יהיו חייבים להשוות כי לוותר עליו בעבור כלום זו שטות שגדולה אפילו על פיניקס). מה שנשאר להם מהסיפור הזה זה שחקן ממורמר. ככה לא יוצרים שחקני בית שרוצים להשאר אצלך.

          1. בסיטואציה של סימונס, בסופו של דבר, פילי מבקשים מחיר מוגזם, וסימונס חזר כי הוא הבין (לדעתי) שהוא יצטרך לשחק ולשווק את עצמו החוצה משם כי המחיר שלו ברצפה. הוא הימר על השווי שלו וגילה שהוא ממש לא גבוה אחרי הפלייאוף האחרון ולא משנה כמה פוטנציאל יש.
            .
            אייטון הוא לא סימונס. לפי הדיווחים מהסאנס, יש לו יחסים מצויינים עם פול ובוקר שיכניסו לו לראש כמה דברי חוכמה והוא יבין שהוא כם יצטרך לשחק כדי להרוויח את המקס, ככה שאין לו צורך להתחיל ב"שביתות" וכד'.
            .
            שחקנים מבינים שאחד הדברים הגרועים שיכולים לקרות להם הוא שיקטלגו אותם כמקרי ראש ואז לא ירצו לגעת בהם. הדרך הכי טובה להוכיח את עצמם היא על הפרקט בסופו של דבר.

            1. מאוד לא מסכים עם ההבנה שלך את המצב.

              סימונס מתאמן רק בגלל שאחרת הוא מפר חוזה ומפסיד סכומי עתק. אל תבנה תילים של תיאוריות והסברים סביב זה.

              אייטון לא צריך "להרוויח" חוזה מקס. הוא יקבל כזה, בוודאות. ואני בספק גדול אם בוקר ופול באמת יגידו לו משהו בסגנון "תשמע, אתה לא ראוי לסכומים ש א נ ח נ ו מרוויחים", וגם אם יגידו זה לא שאין לו סוכנים עם טיפת שכל שיסבירו לו (את מה שהוא בוודאי מבין) שהוא יקבל חוזה מקס.

            2. +100 לדעה הזו של אברי

  7. לגבי גבארי פארקר, בוסטון חתכו אותן כדי לחסוך במס וגם כדי שיהיה להם מקום פנוי בסגל במידה ושחקן ייצא לשוק החופשי במהלך העונה+ העובדה שיש להם חריגות טרייד וזה עוזר להם בגמישות עתידית.
    .
    לגבי גאברי פארקר עצמו הוא הציג חרא של אופי במהלך הקריירה, ואין לו מה לחפש בליגה כיום לדעתי בגרסה השמנה והכבדה כPF, הוא צריך לרדת 20-30 פאונדס ולחזור זריז הרבה יותר לליגה.

  8. אחלה מעורב
    כל סוללת עורכי הדין של פילי לא מוצאים דרך להשתחרר מחוזה שצד אחד לא מספק את הסחורה???
    לא ברור העניין הזה

  9. וואי הלילה זה מתחיל!
    לגבי הסאנס אם הם מעדיפים את החוזה של פול על אייטון כנראה שמה שהיה השנה היה מקרי ועוד שנתיים הם חוזרים לדשדש

    1. הבעיה היא לא שהם מעדיפים את פול.
      הבעיה היא שהם מעדיפים את שאמט – המחליף של בוקר…
      .
      חושבים שהם חכמים כי בונים על זה שאין קאפ רום בקיץ הבא, אבל הרבה דברים עוד יכולים להשתנות עד אז, כולל האווירה בקבוצה העונה מן הסתם…

  10. 1. נו באמת. רוב שחקן שלא שם לפחות 10 פעמים 20 נקודות בעונה ולא לוקח 12 ריבאונד 10 פעמים בעונה ומשחק כל כך מעט כי הוא פצוע המון בלון… רוב נוט הלטי III קיבל לדעתי חוזה בשביל שיהיה חוזה להתריד, אז אני אהיה שימון וברוך לרגע, טוב בשבילכם דקה ורבע, ואומר שמקומו לא בסלטיקס ונשאר לי רק לקוות שינפחו לו ואחרי זה יבעטו אותו בטרייד שיביא סנטר אחושישליק, אולי קאט. מנחמסי, החוזה שלו בערך חצי ממה שכתבת כמדומני.
    2. לא ייאמן שזה מה שפיניקס עושים. הייתי לוקח את אייטון ונותן לו את המאקס מייד ואיתי רוב ה ג"מ בליגה. כשיציעו לו, אולי יהיה מאוחר מדיי.
    3. אין כח לשמוע יותר על BS. תכלס נמאס ממנו. שיתחיל לשחק ויפסיק לנג'ס.
    4. חבל על אייברי, הפועל תל אביב מחכים בפינה.
    5. ג'ברי=חזן
    6. זהו בוקר טוב.

    1. האמת שחוץ מהניק שלו שהוא הכי שווה בליגה (וגם התקבל מסיבות לא משהו איחורים וכ') הוא לא שווה הרבה. שחקן ממש לא משהו. אפרופו סנטר אפרופו אייטון. זה סנטר ממוצע אין לי מושג למה בוסטון תופסים ממנו כל כך וזה נכון שהחוזה שלו הוא סביב ה 50 לא סביב ה 90.

      1. שחקן בסדר גמור, ולא צריך להתרגש מהחוזה שרזי הוציא עליו (רזי עדיין במחנה קרסן אדוארדס). רוב וויליאמס עושה מה שהוא יכול, וקיבל חוזה בהתאם – הוא ממש לא סופר סטאר, אלא סנטר הגנתי יעיל מאוד עם ידיים טובות בהתקפה. ברור שהכל תלוי בבריאות שלו אבל לפחות חלק מה'פציעות' שלו בעונה האחרונה היו למעשה קורונה ולא צריך להסיק מזה יותר מידי.

        1. קודם כל אני כבר הרבה זמן לא במחנה אדוארדס. כבר מעל לשנה שלא שם…
          רוב וויליאמס לא שווה כרגע את החוזה שלו בעיני. חד וחלק. הוא סנטר, פאוור ששווה רק הגנה וסלים בדאנקים בצבע. מעבר לזה ההתפתחות שלו איטית מדיי ואני לא רואה שום פוטנציאל מעבר לפוטנציאל הברור שזה פציעות.

            1. אני מסכים אתך לגמרי שהוא נגר!
              לגבי החוזה, לא אבל…. אם ישמש לתרייד עתידי, יש על מה לדבר.

  11. יש רק כוכבית אחת בכל עניין אייטון, וזו השאלה האם הוא התעקש על 5 שנים.
    את זה אני יכול להבין למה הסאנס היססו לתת לו, אבל אין לי מושג אם הציעו לו 4 מקס מלא או אפילו עם אופציה שנה אחרונה כפיצוי לאגו.

  12. אף מילה על הברייבס שבינתיים משפילה את הדוג׳רס?
    הלייקרס הספיקה לאסוף בינתיים את בראדלי(החתמה מעולה שלהם, הוא היה חלק חשוב בקבוצה של 2020 עד הבועה)
    בימון קבע 8.9 וניפץ את השיא שעמד על 8.33
    מה שמדהים שמייק פאוול ניפץ את השיא ״רק״ אחריי 23 שנה ומחזיק בשיא כבר 31 שנה(8.95 בטוקיו, אחד השיאים הותיקים ביותר)

  13. סרבר קמצן טמבל.
    .
    כאוהד סאנס, נותר לי לקוות שאייטון יקח את הקוף הזה שסרבר זרק לו על הגב,
    ויהפוך אותו לעונה מהסרטים.
    נותר לי לקוות שחבריו לקבוצה (פול ובוקר, בראש ובראשונה) יתנו לו גב (פול הפך לסוג של מנטור לאייטון), ויעזרוצלו לצמוח לשחקן שהוא יכול להיות.
    נותר לי לקוות שמונטי וויליאמס יבין שהוא צריך את אייטון מפלצת העונה, שהוא יעזור לאייטון לתעל את אותה מפלצת לפרקט הכדורסל.
    אם הנ"ל יתרחש (וזה "אם" ענקי),
    הסאנס יתנו עונה נהדרת.
    שאר הקלפים של הקבוצה נהדרים. שאר המהלכים (שמט וברידג'ס) מבטיחים עומק מרשים.
    .
    גם אם כל הנ"ל יצא לפועל,
    הלייקרס מפחידים. בזכות גולדן סטייט, הם הפכו לקצת יותר מפחידים.
    .
    כיף שאתה שוב כותב, מנחם. תודה.

  14. בוקר טוב לכולם ותודה גדולה למנחם
    1.לטעמי,החלטה רעה מאד של הסאנס . כנראה שסארבר וקליי בנט למדו באותה כיתה בפקולטה לניהול.
    2.בימי הטובים ב-okc , באתר האוהדים העיקרי היו רצות באיזור ה-500 תגובות אחרי משחק קדם עונה . כיום , מאית מזה . אני מאד חושש שזה גזר הדין שסארבר הביא על הקבוצה שלו . אני מאחל לעידו וגיא שאני טועה .
    3.למידן , השיא לפני בימון היה 8.35 והיה משותף לרלף בוסטון האמריקאי , וטאר אובנסיאן הארמני . פה בארץ , הדווח ממקסיקו התקבל בספקנות גדולה , ורק אחרי כמה שעות הבינו שזו לא טעות.

  15. שוב לא ברור מה סארבר חושב לעצמו.הדבר הזה יכול לפגוע בקבוצה גם בטווח המידי.אייטון נלחם השנה על החוזה שלו ויש מצב שהוא יחליט שלא מתאים לו צורת המשחק של הסאנס והוא יחליט שכל כדור שמגיע אליו מסתיים בזריקה.בכל מקרה גם אם שנה הבאה יחתימו אותו לעניות דעתי זה יהיה החוזה האחרון שלו בפיניקס ולקראת תום החוזה הוא יעזוב את פיניקס. מה שמעצבן בסיפור הזה וגם בסיפור של אוקלהומה בזמנו זה שכל הזמן מתבכיינים על קבוצות מהשוק הגדול ואיך שהם לוקחים את כל הכוכבים ובלה בלה אבל שקבוצה משוק קטן מצליחה לבנות שושלת אז הם כמעט תמיד מחרבנים את העסק בגלל שיקולים כספיים

    1. "נלחם", מי שיחשוב, הבנאדם מוזלמן שנאבק על פיסת לחם.
      מולטי מיליונר היה, ויישאר.
      הסר דאגה מליבך, הוא ישחק בדיוק כמו ששיחק עד היום.
      ויישאר בפיניקס בחוזה שיציעו לו.
      קצת אבי נעלבי וזהו.
      לא ברור לי הטרנד של לתת מקס אוטומטי לכל דיכפין.
      זה ממש לא משהו שצריך להיות אוטומטי וברור.

      1. פה אנחנו חלוקים.שחקן שנבחר בחירה ראשונה בדראפט בעל פוטנציאל גדול(גם אם לא מימש עדיין) בכל מקרה אני חושב שהוא די הוכיח שבאסט הוא לא ושלא נדבר על הפליאוף המצויין שהיה לו.
        עכשיו אם פיניקס לא היו מצליחים שנה שעברה והקבוצה הייתה די עומדת במקום,אז הייתי מסכים איתך אבל שהקבוצה הפכה מאחת הנמושות בליגה לאחת הטובות בליגה והיה לך תלכיד כזה טוב אתה לא עושה שטויות כאלה ואתה סוגר את הקבוצה לכמה שיותר שנים וגם אם לא מגיע לו מקס לפי היכולת מגיע לו מקס כי זה השוק וככה אתה שומר על הקבוצה שלך.
        לגבי נלחם אז כן מספיק שהוא יחליט שלא מתאים לו להיות קאפלה משודרג הוא עלול להפריע לשיטה של פיניקס,בהחלט תרחיש שאני רואה

        1. נבחר ראשון בדראפט? אז מה?
          גם אנטוני בנט דורש מקס עכשיו? (איפה שהוא לא נמצא)
          פוטנציאל? לפי זה בוחרים בדראפט, ורואים איך השחקן מתפתח.
          אייטון התפתח להיות שחקן משלים טוב בקבוצה טובה.
          הוא בהחלט לא המוביל שלה. יש לפחות שניים לפניו.
          את השינוי הוא לא עשה – להיפך, הוא לקח צעד אחורה וירד בממוצעים כשהקבוצה השתפרה ושיחקה עליו פחות.
          הוא הוכיח שלא באסט, אבל גם לא פרנצ'ייז כמו שמצופה מבחירה 1.
          לקבוצה יש תלכיד טוב – לכן בדיוק צריך לשמור עליו ועל כמה שיותר חלקים, אתה לא עושה את זה ע"י זריקת חוזה מקס על שחקן משלים בפאזל, לא יישאר לך ככה לכולם והקבוצה תאבד פיסות חשובות.
          הוא בהחלט לא יפריע לשיטה, הוא ילד טוב ונוח, יעשה מה שאומרים לו כרגיל, זה תרחיש שלא קיים מה שאתה מציג.

          1. זאת הטעות שלך,אין קשר בין גודל החוזה לבין שאר השחקנים,זה לא שאייטון מקבל חוזה נמוך יותר אז פיניקס יכולים להביא שחקנים אחרים טובים יותר או טובים פחות זה סך הכל אומר שהבעלים לא מוכן לשלם מס על החוזה וזה הכל.
            לא הבנתי מה זה צעד אחורה?
            ראית אותו בפליאוף? אני מאוד התרשמתי ממנו בפליאוף. וגם אם כרגע יש שניים לפניו בהיררכיה זה יהיה תקף לעוד עונה,מה תעשה אחרי זה שפול ידעך וישאר לך רק בוקר ואתה לא יכול להביא כוכב אחר במקומו כי אין לך כסף .
            אני מניח לפי התיזה שלך שאוקלהומה גם עשו בזמנו החלטה טובה מאוד עם הארדן כי כבר היו 2 שחקנים מובילים לפניו והארדן היה רק שחקן משלים שאמנם הראה פוטנציאל אבל מצד שני שבק בפליאוף אז טוב מאוד שהם לא שילמו לו מקס(ותסתכל רגע לא מהפוזיציה שאתה לא סובל את הארדן אלא מה באמת הייתה החחלטה הנכונה לאוקלהומה באותה עת
            )

            1. הוא רץ מצד לצד ולא נגע בכדור.
              אם זה ממש מרשים אותך אתה כנראה מאלה שמסתכלים על הקוונים במשחק כדורגל ולא על השחקנים.

            2. טוב כראה ראינו דברים שונים.
              אני מוכן להתערב איתך ששנה הבאה אייטון מקבל חוזה מקס או בפיניקס או בקבוצה אחרת

            3. זה לא אומר כלום. יש הרבה נואשות עם כסף לבזבז שישלמו מקס סתם.
              ויש הרבה ג'יאמים אהבלים שיתנו גם לזבל כמו סימונס מקס.

      2. ביקוש והיצע – יש מספיק קבוצות שיכולות לתת חוזי מקס אבל אין מספיק שחקנים ש'שווים' מקס.
        יש שכבה של שחקנים שאולי לא בטופ 10-20 אבל ימצאו את הקבוצה שתיתן להם מקס כי אין לה אופציה טובה יותר.
        ככה שאם הקבוצה הנוכחית שלהם רוצה להשאיר אותם היא תאלץ גם כן לתת להם מקס.

  16. סיפור קטן על מנחם ובוב בימון. בשנתי הראשונה באדלפי קבלתי המלצה ממנחם לבוא לצפות במשחקי קבוצת הכדורסל של האוניברסיטה. הקבוצה לא היתה משהו אבל בעמדה מס. 4 היה לך שחקן, בוב בימון 1.86מ' בלבד. היה זה זמן קצר לאחר ששבר את השיא העולמי בקפיצה לרוחק באולימפיאדת מקסיקו. בימון לא היה כדורסלן גדול אבל הניתור שלו מהמקום היה מדהים. הוא היה מוריד ריבאונדים מהקצה העליון של הקרש וחוסם שחקנים שהיו 15-20 ס"מ גבוהים ממנו.

  17. מצטרף לחבריי לתגובות
    אם ישאלו את סארבר מה היה מקצועו של יוחנן הסנדלר הוא יענה "קבצן?"
    הבן אדם לא רואה את טובת הקבוצה הכי טובה של פיניקס מאז 1993
    זה פשוט בלתי נתפס
    אייברי בראדלי אצל הלייקרס עכשיו, הייתי מטנף עליו אבל הוא אחד השחקנים האהובים עלי בליגה ואני מאחל לו לתת עונה טובה כמו לפני שנתיים. גארד הגנתי זה בדיוק מה שהרופא רשם. אני בטוח שהוא יכול לשחק שוב, כל מה שהוא צריך זאת הזדמנות ופרנק ווגל (או אולי לברון) יתן לו אותה

  18. הסאנס עושים טעות נוראית עם אייטון אה לה אוקייסי. מבחינת החוזה, מבחינת השימוש שלהם בו. כל מי שראה את הפלייאוף חזה בפוטנציאל העצום וביד הרכה והמדויקת של השחקן הנחמד הזה. וזו בדיוק הבעיה, שהוא נחמד. מקווה בשבילו שיתחיל לעשות קצת בלגאן ולדרוש מעבר לקבוצה שתעריך אותו.

  19. מגיע לו שחקן לליגה, שחקן צעיר ומעולה שכל שנה מראה מגמת שיפור יפה מאוד שהפכה אותו כבר בגיל מאוד צעיר לאחד השחקנים הטובים בליגה ובקרוב מאוד לאחד מהטובים ביותר שבה. השחקן הזה בוחר, תוך כדי שהוא מפריך את המיתוס שזה יפגע בשיפור המאסיבי שלו ובזכות מאמן חברותי ואמפתי וחבורת שחקנים מלוכדת, לשתף פעולה עם השחקנים, לשחק כקבוצה, ולא לריב עם כולם על תפקיד האלפא דוש ולפגוע בקבוצה במאבק על סטטיסטיקות מיותרות.
    ואז מגיע לו דושיונר שנולד לכסף, כסף שמעולם לא היה לו סיכוי להצדיק אותו, ומסרב לתת לשחקן את החוזה שהרוויח שכל קבוצה בליגה הייתה שמחה לתת, כי השחקן לא אלפא דוש וזו הזדמנות לדושיונר להרוויח עוד קצת כסף שכבר יש לו.
    אתם רוצים ליגה של אגואיסטים שחושבים שאנחנו עובדים כמו לובסטרים? כי ככה מקבלים ליגה של אגואיסטים שחושבים שאנחנו עובדים כמו לובסטרים.

    1. אבל זה בדיוק מה שמדהים/דבילי בכל העסק. הוא גם ככה יצטרך להשוות הצעות מקס שאייטון יקבל (והוא יקבל), אז כסף הוא לא יחסוך כאן.

      1. לא זוכר בנוגע לכמות הכסף, אבל קבוצות אחרות יכולות להציע לו רק חוזה שונה ממה שפיניקס הייתה יכולה. לארבע שנים ולא חמש כמו שאייטון רצה.
        וזה סארבר, אז לך תדע אם הוא בכלל יסכים להשוות.

          1. פייר אנף. שאלת תם – אם קבוצות אם יכולות להציע יותר, או להשוות כל הצעה חיצונית (שהיא כמו שאתם הסברתם למעשה מקס מופחת) – למה קבוצות אם בכלל טורחות להציע מקס ולא, לחילופין, מחכות להשוות את ההצעות מקס המופחתות שקבוצות אחרות יכולות לתת? מה ההגיון בלהציע את המקס שקבוצות אם יכולות לתת?

            1. והדיסקליימר הקבוע תקף – אני לא מבין כלום בעולם חוזי הנבא ומי שקורא את התגובות שלי צריך לקחת את זה בחשבון.

            2. מדובר באינסנטיבציה שהקבוצה יכולה לתת לשחקן כדי לשמר אותו בשורות הרוסטר שלה.

            3. זה עניין של מסר לשחקן שלך – האם אתה אומר לו שתשלם לו את המינימום שתהיה חייב כדי שישאר אצלך ותיתן לו לקחת את הסיכון של פציעה עד שזה יקרה, או שאתה אומר לו שאתה מעריך אותו יותר (או הכי הרבה שאפשר במקרים מסויימים), ולכן תבטיח לו את הכסף שנה לפני שאתה חייב, וביותר כסף משהיית יכול להשוות מקבוצה אחרת.
              .

              אני מסביר את זה כבר שנים – מדובר בבני אדם ובמוניטין שהולך עם קבוצות ואנשים שנים.
              מערכת השיקולים מורכבת מהרבה יותר מלהשיג את התוצאה ה״טובה״ ביותר במשא ומתן על ידי לברג׳ – בטח עם שחקנים שחשובים לך.

            4. אז זה בדיוק מה שפיניקס עשו עם אייטון – די בעיטה בבייצים.

        1. לדעתי בכל מקרה יציעו לו מקס שנה הבאה.
          לא חסרות קבוצות שינסו לצרף אותו.
          סתם נגיד אוקלהומה שהוא יכול להתאים להם-כסף יש לזרוק מלוא החופן,הוא עדיין צעיר מאוד ככה שמתאים לטיים ליין שלהם .
          דטרויט אותו כנ"ל

      2. סתם השערה כי אין לי כל כך מושג בכל העניינים הכספיים והחוזים אבל עד כמה שאני זוכר יש לף הרי דרגות מס וככל שאתה עובר את תקרת המס ביותר שנים אתה משלם קנס הרבה יותר גדול,אז אולי בהחלטה הזאת שלו הוא אומר אוקי גם ככה אני אשלם לו מקס אבל לחרוג מתקרת השכר זה יהיה שנה מאוחר יותר וככה הוא קצת חוסך

      3. אני יכול להיות תסריט שאייטון חותם על חוזה של 2+1 עם קבוצה אחרת (או לפחות מסכים לזה ועומד לחתום) כדי לגרום לפניקס להטריד אותו.

      1. זה לא קשור למליונים אלא למעמד לעונת האחרים במחזור שלך. הוא מסתכל על מייקל פורטר גרן גקסון שגא. תחשוב שהיו מחתימים חבר שלך שפחות טוב ממך על 30 מיליון ולך מציעים 25. היית שמח מזה? בהנחה שכבר אתה עשיר ולא אדם רגיל. אדם רגיל היה חותם גם על חוזה של 5 מיליון ו2 מיליון😎

      2. אם תגיד לי שהכסף הזה ילך למטה, אני בעד.
        אבל כרגע הוא נשאר בידי מיליארדר שלא קשור לענף במקום שילך לעובדים שמייצרים ומחזיקים את הענף הזה.

        1. אני צופה בכדורסל, משלם לליג פאס, בגלל היוקיץ', הבוקר, הלברון, וכן גם האייטון של המשחק.
          לא בגלל בעלי הקבוצות.
          .
          אין בכלל שאלה –
          השחקנים הם הסיבה לצפות בליגה,
          בדיוק כפי שאמנים מיוצרים ומבצעים הם הסיבה לשמוע מוזיקה.
          חברות התקליטים ובעלי הקבוצות הם רק המדיום דרכו עובר הכישרון לקהל הרחב.
          מבחינתי, ראוי השרוולים יגיעו ברובם למוצרים, ולא למנהלנים.

        2. הכסף ילך למטה אם הוא יגיד כן רק שהוא כנראה רוצה יותר. מיליונרים מסכנים כל יום אני בוכה עליהם שהם עוד לא מיליארדרים.

          1. זה בסדר אם אין לך מה לענות. אתה לא חייב לרשום שטויות כל הזמן.
            או שבאמת ממש חשוב לך להגן על להשאיר את הכסף אצל מיליארדר שלא קשור לענף במקום אצל השחקנים ותגיד כל דבר מטופש בשביל זה.

            1. המיליארדר הוא חלק מהענף אם אתה אוהב את זה או לא. המיליונר ישאר מליונר אם ירווח 100 או 80.
              אולי האגו שלו יפגע.
              אני לא מגן לא על זה ולא על זה.
              על החלק בהתחלה שברח לך הדיקטטור הקטן בראש, נדלג🙃

          2. חברות התקליטים ובעלי הקבוצות שהשקיעו מליונים באמנים ובשחקנים האלה שיצליחו? בעלי הקבוצות שהקימו את הליגה הזאת ודחפו כסף לליגה במשך שנים עד שהליגה התאוששה (גם אם בזכות השחקנים)? אני לא מדבר בכלל על המס שסארבר צריך לשלם בגלל המשכורת לאייטון אבל הוא מליארדר אז הוא צריך , יש פה חשיבה באתר מאוד קלוקלת.
            .
            בסוף סארבר הגיע להחלטה שאייטון לא מצדיק מקס ל5 שנים, ויכול להיות שזאת תהיה החלטה בהחלט נכונה עוד שנה שנתיים, הוא לא הראה שופ יכולת ששווה מקס ולא מעט קבוצות בליגה היו בהחלט מהססות להביא לשחקן כזה מקס, בטח שהקבוצה פורחת שהוא בתפקיד שחקן משלים, אז יש לו פוטנציאל כן ולדעתי הוא שווה מקס, אבל יכול להיות שחוזה מקס לשחקן משלים הוא טעות כי ככה יוצרים מסנדלים קבוצה כמו פילי וסימונס, יוטה וגובר…

      3. כמו ששמעון אמר, זה לא קשור לכסף. זה קשור להרגשה שהמעסיק שלך רוצה אותך ומעריך אותך. זה נכון לשחקני כדורסל כמו שזה נכון לכל מקצוע אחר.

            1. מסתבר שכמו עם מילים מסובכות (ליברליזם, פשיזם), גם עם אמוג'יז אתה משתמש בלי לדעת מה זה באמת אומר.

            2. 🤦‍♂️

          1. פורטר גוניור שחקן בגובה 10״6 עם אחת הקליעות הטובות בליגה שחקן של 20 נקודות שעשה קפיצה אדירה ב100 משחקים ששיחק+, אייטון הפך לשחקן משלים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט