30 קבוצות, 30 טייקים (2) – מערב / רועי ויינברג

החלק השני בסדרה.

יוטה: היו ונשארו קבוצת עונה סדירה טובה, עשו אחלה של קיץ ואין סיבה שלא יגיעו להרבה ניצחונות גם עכשיו. פסקל, גיי וגם חסן וויטסייד שחקנים טובים ויש שם אחלה מאמן. בכל זאת, אני לא סומך עליהם בפלייאוף.

נכון שהם עדיין לא הגיעו לפלייאוף עם קונלי ומיטשל בריאים, אבל גם אם זה יקרה השנה קשה לי לראות את גובר מסתדר מול קבוצות סמול-בול או באחד על אחד מול יוקיץ', דיוויס, אמביד או יאניס. הם כנראה יעברו לפחות אחד מהם (וסיכוי לא רע ש-3) בדרך לזכייה בגמר. סוג של תקרת זכוכית.

פיניקס: מייקל ברידג'ס לדעתי בדרך לקפיצה, הראה ניצוצות בשנה שעברה ומשחק פול-אפ (במדגם זעיר) שיכול להיות מעודד. יש את קמרון פיין ואת אלפריד פייטון שיתנו מנוחה לכריס פול, והוא אולי השאלה הגדולה – הירידה כן תגיע מתישהו לדעתי, אבל זה יקרה העונה? אם לא הם גם יכולים להיות ראשונים בקונפרנס. ג'אבל מגי היה החתיכה החסרה והם היו ממש ממש טובים בעונה הסדירה הקודמת אחרי הפתיחה הקשה שהייתה שם. דווין בוקר יכול להיות סוס שחור במרוץ ל-MVP.

דנבר: MPJ ייתן קפיצה. הוא 2.06 מ' שלא ניצל בכלל את הפיזיות בשנה שעברה וקלע מספיק טוב בשביל לתת גם 25 במשחק. בלי מארי בריא הם לא קונטנדרים, אבל אסור לקבור את יוקיץ' בפלייאוף. סיבוב שני ואולי אפילו גמר אזורי סבירים, אבל הם צריכים יותר גם מהשאר – בעיקר ארון גורדון שלא היה מספיק מעורב בהתקפה. לכו תדעו, אולי השנה יצא משהו מבול בול. אני לא חושב.

קליפרס: ישנים עליהם. פול ג'ורג' בריא יכול להיות בחמישיית הליגה הראשונה, טיירון לו מאמן התקפה טוב ובלדסו אחלה מהלך לעונה הסדירה. יעשו פלייאוף ושם, אם קוואי חוזר איכשהו ומצליח לתפקד, הם בעיה לכל קבוצה. גם אם זה לא קורה אין סיבה שלא תהיה להם קבוצת עונה סדירה טובה, קצת אנדרייטד. לא חושב שיפלו מתחת לשישייה הראשונה.

דאלאס: הסגל סביב לוקה לא השתפר בצורה משמעותית, חוץ מרג'י בולוק, אבל השיפור שלו יכול להספיק לטופ 4. הם עדיין לא יכולים להחזיק בלעדיו, לדעתי, וצריכים עוד סטאר בשביל להתחרות באמת. כל שנה שבה שחקן ברמה של לוקה לא מקבל את זה היא פשוט בזבוז. פורזינגיס במקרה הטוב מספר 3 בקונטנדרית, יש להם נכסים בשביל להביא בטרייד מספר 2?

פורטלנד: לארי נאנס מהלך מעולה וגיבוי טוב לנורקיץ', החמישייה שלהם הייתה טובה בשנה שעברה ויכולה להרשים העונה אבל אין ספסל. בילאפס גם סימן שאלה. יצליחו לעשות משהו מעבר לסיבוב ראשון בפלייאוף? לדעתי לא. זה ישאיר את לילארד? לא חושב. עונה קריטית.

לייקרס: צריכים לסיים ראשונים בקונפרנס. הסגל שלהם בנוי מעולה ללברון או ווסטברוק, אני עדיין סקפטי בקשר לדקות שלהם ביחד שעלולות להפוך ל-4 נגד 5, בזמן שכל אחד מהם נח על קשת השלוש. דיוויס הולך לתת עונה אדירה, אבל יותר מדי שחקנים שלא בהכרח מתאימים אחד לצד השני – מונק, נאן וכו' צפויים להיות בעיקר ניצבים. ההתקפה עוד יכולה להיות בסדר בזכות לברון, השאלה היא איך ההגנה תהיה עם הרבה שחקני הגנה לא מבטיחים, בלשון המעטה.

ממפיס: טריפל ג'יי חוזר והשיפור הפנימי יורגש, אבל המערב התחזק יותר מהם. עדיין קבוצה לא מוערכת ואולי מישהו יעשה קפיצה, אבל אני לא חושב שיש להם כוח משמעותי מעבר למוראנט והם איבדו את השחקן הכי עקבי שלהם בעונה הקודמת (ואלניוצ'אס).

גולדן סטייט: קיץ מעולה. אוטו פורטר גניבה ומתאים לחמישייה יותר מוויגינס, מקווה שהשנה ישחקו כדורסל קצת יותר "פשוט" שיהיה יותר יעיל. החזרה של קליי ואיגי מרגשת, אבל לא מספיקה לדעתי בשביל לעבור סיבוב ראשון. מצד שני זאת קבוצה דומה לזאת שעברה שני סיבובים בלי דוראנט ב-2019, וכשקרי לא פחות טוב, אבל קליי תומפסון מגיע אחרי 2 פציעות שהיו יכולות לסיים קריירה. אולי השנה נראה את דריימונד מנסה לזרוק לסל.

סן אנטוניו: דיונטה מארי יכול לתת קפיצה, אבל לא מספיקה בעיניי בשביל פלייאוף אחרי שגיי ודרוזן עזבו. אולי מישהו מהצעירים ישתפר, אבל הגיע הזמן לריבילד אמיתי. לדעתי זאת השנה האחרונה של פופוביץ', או אחת לפניה. פישלו עם כמה בחירות דראפט בשנים האחרונות, סאמניץ' הבולט שבהם, אבל קלדון ג'ונסון צריך לקבל תפקיד מרכזי יותר.

ניו אורלינס: לא מספיק טובים לפלייאוף. זאיון צריך לתת 30 במשחק וגם יכול לעשות את זה, אבל אין בסיס להגנה מספיקה מסביבו או כישרון מעבר לאינגרם. כבר היו קולות על זה שהוא רוצה לעזוב, לא יפתיע אותי אם ידרוש טרייד. לאבד שני פרנצ'ייז פליירס בתוך עשור זה מרשים, במיוחד בהתחשב בזה ששניהם ביחד ניצחו סדרת פלייאוף אחת.

סקרמנטו: מקווה שסימונס יגיע. גם בלעדיו יש אחלה הרכב עם 3 גארדים (פוקס, הליברטון, הילד) שאולי אפילו צריך לפתוח. קבוצה שהייתה אנדר אצ'יברית בשנה שעברה, השנה פלייאין אפשרות מעניינת ואולי ריאלית בפרנצ'ייז קצת תקוע בבינוניות.

מינסוטה: ההתקפה הייתה מדהימה עם אדוארדס/ראסל/טאונס, ההגנה פחות. אם אין טרייד על סימונס אז ההגנה תהיה סימן שאלה ענק וגם הרצון של טאונס להמשיך שם, אבל יהיה כיף לראות אותם אם הם בריאים. הבעיה היא שיהיה כיף לא פחות לראות את היריבה שלהם בכל משחק.

אוקלהומה: אני מת על אלכסיי פוקושבסקי. היו משחקים שנראה בהם כמו דחליל, אבל רגעים שנראה בהם כמו לברון הצעיר. ניצחונות יהיו חסרים לו העונה, דקות לא. אולי בשנה הבאה יהיו תחרותיים, קצת חבל על שיי גילגיוס אלכסנדר שלא כזה רחוק מאול-סטאר כבר עכשיו.

יוסטון: יש מצב שעדיף להם לעשות טרייד עכשיו על ווד? המערב תחרותי, הוא שחקן מעולה ואפשר להוציא עליו בחירות. חומר למחשבה ואולי הסיפור שלהם העונה. יש כמה שחקנים צעירים ולא רעים שיקבלו דקות, אבל קשה לראות אותם מתחרים ברצינות על משהו. קווין פורטר ג'וניור כשחקן חמישייה במשרה מלאה זה מעניין.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה רבה רועי
    בהחלט הכל פתוח
    לייקרס פייבוריטית אבל שאתה תלוי בשחקן שקרוב ל 40 יותר מ 30 ובכלל כאשר הסגל מזכיר את מועדון גיל הזהב אסור לבנות על זה
    כולנו זוכרים את בית האבות של לפני עשור ( נאש)
    אז נכון זה קצת פחות קיצוני ועדיין

    ולכם אם הלייקרס תפשל
    ישנם הרבה אלטרנטיבות שכוללות את יוטה פיניקס ואפילו דאלאס .
    ואולי אולי דנבר

    קצת מאחור
    ג.ס פורטלנד וקליפרס

    אחרי השמינייה הנ"ל
    תופיע ממפיס
    על חלומות הפליאוף יפנזטו גם בסקרמנטו ובניו אורלינס

    כאשר בס.א , מינסוטה , יוסטון ואוקלהאומה אין אפילי תקווה.

  2. תודה רועי. בעיניי יש את הלייקרס, פיניקס,יוטה וגם דנבר ואחריהם ממקומות 5-9 כאוס מוחלט שאני לא יודע לחזות את הדירוג הפנימי בו. פורטלנד,דאלאס,גולדן סטייט, ממפיס וקליפרס שלכל אחת מהם יש סימני שאלה כאלה ואחרים.
    זורק הימור שממפיס יילחמו עם קליפרס וגולדן סטייט על הכניסה האוטומטית אל מול הפלייאין ושלוקה ופורטלנד ייפלו לפלייאיו .על הכרטיס האחרון יילחמו הציונים והפופוביצ'ים…

  3. תודה רבה רועי, אחלה פריוויו למערב. מסכים עם הכל חוץ מהלייקרס – בגילם המתקדם אין להם שום סיבה להשקיע בעונה הסדירה, הם צריכים לשמור חצי מהסגל בריא לפלייאוף, ועם דקות ארוכות לנאן ומונק לא מסיימים ראשונים.

  4. תודה רועי
    .
    מיני לדעתי יפתיעו. פינץ׳ הכניס המון סדר למשחק שלהם
    .
    לוקה כרגיל מקבל הנחות סלב. מי שמשחק לידו טוב זה בגלל לוקה. מי שלא משחק טטב לידו זה רק מראה כמה הוא פח. לא שאני מחזיק מפורזי אבל ברור שיש לו יותר ממה שהוא הפך להיות בדאלס

  5. תודה רועי,
    הלייקרס החתימו את אייברי בראדלי, גארד הגנתי טוב. ישחק הרבה בתחילת העונה, בשל הפצועים.
    מאמין שבעונה הרגילה פניקס או יוטה או דנבר יהיו ראשונים, והלייקרס בערך מקום 3. הם יצטרכו זמן להתגבש וגם לנהל עומסים.
    בפלייאוף אם כולם בריאים הלייקרס לדעתי פייבוריטים, אבל יש עוד כמה קבוצות איכותיות, בדוח המצבה הנוכחי, קודם כל פניקס

  6. מעולה, תודה רבה
    אנחנו מדברים הרבה על חוסר הסבלנות של הכוכבים, ועל אופנת הסופרטימס כדוגמה לעצלנות או קיצור דרך שלהם, אבל אנחנו 'סובלים' מזה באותה המידה. כבר שנה שהשיח סביב ציון ולוקה, שני שחקנים שבקושי שחקו סכין גילוח בחייהם הקצרים, הוא מתי יימאס להם מהמצב בקבוצות שלהם. אם לנו כצופים אין סבלנות, מה אנחנו רוצים מהם? לא שאני חושב שצריך להסכים לבינונית, אבל עם כל הכבוד מדובר בשני בני 22-23, שלב קצת מוקדם לטעמי להרגיש תקוע או מבוזבז

    1. קריירה של שחקנים קצרה, אני מאמין שאם הם מספיק טובים כבר עכשיו (והם טופ 15-20 שחקנים בליגה, לפחות בהתקפה) מגיעה להם גם קבוצה כזאת. אי אפשר לדעת מתי תגיע פציעה מסיימת קריירה, וגם במקרה הטוב יש להם עוד 15 שנים בליגה. למה לא לנצל דברים עכשיו?

  7. בזמן האחרון אני עוקב אחרי אתרי הימורים. מבלי לשים כסף בעצמי. אי פעם. אלה הסיכויים להגיע לגמר בכל קונפרס ולא המאזן…
    https://www.sportsbettingdime.com/nba/eastern-western-conference-odds/
    בגדול – אני אקח את מה שהם חושבים על ג"ס בשתי ידיים – למרות שלדעתי הם אופטימיים מידי.
    בהנחה שכולם בריאים: לדעתי כל התחזיות מפספסות את מה שקרה ויכול להמשיך לקרות בפניקס (תחילת העונה הקודמת חשבו שסתם להגיע לפלייאוף זה הגג), את יוטה – וגם את מינסוטה. לא שמינסוטה מועמדת למשהו לטעמי אבל אם הם בריאים יש שם קבוצה התקפית מאיימת מספיק ללהגיע לפלייאוף.
    אנשים גם מפרגנים לסן אנטוניו יותר מידי. עם כל הכבוד לפופוביץ' זו קבוצה עם סגל שחקנים ממש לא מרשים.

  8. מסכים כמעט עם הכל, בעיקר הניתוח של דנבר, פיניקס ויוטה.
    לגבי יוטה, לא כתבת על באטלר, שלפחות בקדם עונה נראה כמו מתמודד על רוקי השנה.
    יש לי הרגשה טובה ביחס לפורטלנד, בעיקר, כי אין להם ברירה והם ינסו לחזק את הספסל במהלך העונה.

  9. בס"ד
    תודה רבה רועי נהדר.
    הלייקרס נראה לי ינסו לסיים ב 4 הראשונים.יקח זמן לסגל להתחבר, וצפויות הרבה מנוחות יזומות.
    פיניקס ויוטה נהדרות. גולדן סטטיט ו קליפרס בסימן שאלה.

  10. אחלה נקודות וניתוח מעניין
    בעונה הסדירה פיניקס, יוטה ודנבר יתאמצו להוכיח,
    הלייקרס יהיו בלואד,
    אחרי זה יש את הקליפרס, פורטלנד, דאלאס, גולדן סטייט וממפיס. קבוצות שאם הן מתחברות יכולות להגיע גבוה,
    בפלייאוף לדעתי – פניקס לוקחת את המערב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט