פינת הגולש הצעיר: הזוכים שלי בפרסי השנה / רועי עזריה (15)

רועי עזריה בן ה-15 אוהד מילווקי. אוהב לכתוב על ספורט ובפרט על ה-NBA.

השחקן השישי: טיילר הירו

אני יודע, חלקכם שואלים את עצמכם מאיפה הבחירה הזאת הגיעה. בואו נסתכל על המועמדים האחרים – ג'ורדן קלארקסון הוא מניה בטוחה לאחר שזכה בשנה שעברה, אבל לדעתי הוא זכה בהתחשב בזה שלא היו לו מתחרים אמיתיים ובמאזן הנהדר של הג'אז שכנראה לא יחזור על עצמו. מועמד חזק אחר הוא ג'ורדן פול שצפוי לעלות מהספסל, אבל אני חושב שהוא יתקשה העונה בהתחשב בחזרה של קליי תומפסון. אין מועמדים בולטים אחרים – דניס שרודר ומונטרז הארל בנפילה, לו וויליאמס בן 36.

אחרי עונת רוקי סולידית ובועה נהדרת, הציפיות סביב טיילר הירו היו שירים את הרמה בעונה השנייה. התאכזבו שזה לא קרה, אבל השנה אני חושב שלו ולמיאמי תהיה עונה נהדרת שתסתיים בזכייה שלו בתואר.

רוקי העונה: קייד קנינגהאם

לא מעט חושבים שג'יילן גרין יזכה בתואר, בהתחשב בזה שהוא יוכל לזרוק כמה שהוא רוצה ובקבוצה שלא שואפת לפלייאוף. אני חושב שזה יהיה דווקא קייד, הבחירה הראשונה, שיוביל את הפיסטונס המוכשרים לפליי-אין יחד עם סאדיק ביי וג'רמי גרנט.

שני השחקנים האחרים נמצאים בסיטואציות קשות יותר – אוון מובלי הגיע לקבוצה עם קו קדמי עמוס ויתחרה על דקות עם ג'ארט אלן, לאורי מרקנן וקווין לאב. ג'יילן סאגס שנבחר חמישי מגיע לקבוצה הגרועה ביותר בליגה ויתקשה בתחילת העונה.

השחקן המשתפר: מייקל פורטר ג'וניור

ראינו ב-2020/21 ש-MPJ נחשב לאחד הפרוספקטים הטובים בליגה. העונה הוא יזרוק הרבה יותר, בעקבות הפציעה של מארי. ראינו בשנה שעברה שהאחוזים שלו לא יורדים, גם אם הוא לוקח יותר זריקות, והוא יוכל ליהנות מהרבה מבטים טובים לצד אחד הפליימייקרים הטובים בליגה.

במקביל, יש סיבות לדאגה בקשר למועמדים האחרים – ג'רמי גרנט פרץ בעונה הקודמת (וסבל מירידה ביעילות), שיי גילגיוס אלכסנדר יכול להפוך לאול-סטאר אבל באחת הקבוצות הגרועות בליגה וזה פרס שנוטה ללכת לשחקנים שמגיעים לפלייאוף.

כן יש מועמד מעניין – זאיון וויליאמסון. הוא אמנם מגיע אחרי עונת אולסטאר של 27 נקודות למשחק, אבל השנה עם קבוצה שמרווחת את הצבע ומאמן אחר הוא יכול לעבור את רף 30 הנקודות למשחק וביעילות חריגה.

שחקן ההגנה: אנטוני דיוויס

אולי המרוץ המעניין ביותר, התלבטתי בין ארבעה: רודי גובר, בן סימונס, יאניס אנטטקומפו ודיוויס.

רודי גובר זכה בשנה שעברה בשחקן ההגנה אחרי אחת מעונות ההגנה המרשימות בהיסטוריה מבחינת נתונים מתקדמים ובכך השלים עונה 3 מתוך ארבע שבה הוא זוכה בתואר והעונה הוא יקווה להפוך לשחקן השלישי בהיסטוריה שזוכה ארבע פעמים בשחקן ההגנה של השנה (מוטמבו ובן וולאס) אבל אחרי הפלייאוף החלש שבו הקליפרס חשפו את החולשות ההגנתיות שלו קשה לי לראות אותו זוכה בתואר.

בן סימונס שחקן הגנה אדיר, למרות כל הסאגה סביבו, אבל בקבוצה כל כך מוכשרת הגנתית קשה להגדיר אותו כשחקן ההגנה של השנה. זה פגע בו בשנה הקודמת והשנה עדיין לא ברור מתי והיכן הוא ישחק, לכן הוא לא יזכה בתואר.

יאניס ואנטוני דיוויס בעיניי שני המגנים הטובים בליגה והמגוונים שבהם. העובדה שיאניס כבר זכה ודיוויס לא, יחד עם התפקיד של דיוויס בהגנה של הלייקרס, יטו את כף המאזניים לטובתו של AD שיזכה בתואר אישי ראשון בקריירה.

MVP: יאניס אנטטקומפו

המאבק פתוח השנה. קווין דוראנט, סטפן קרי, לוקה דונצ'יץ', לברון ג'יימס, ניקולה יוקיץ' וג'ואל אמביד יכולים לזכות, עוד הרבה אחרים, ואולי אני בוחר בו כי אני אוהד את מילווקי. לא ראינו שחקן כמו יאניס הרבה זמן, הן מבחינת היכולת הפיזית והן מבחינת היכולת המנטלית שבלטה במשחק האחרון של סדרת הגמר, בו קלע ב-17 מ-19 מהעונשין, הן יתרון במאבק.

אין הרבה שחקנים שזכו ב-MVP הגמר והשתפרו בעונה העוקבת. במשחקי ההכנה ראיתי שיאניס פיתח את הזריקה, וגם אם לא הוא עדיין אחד משני השחקנים הטובים בליגה יחד עם דוראנט. אין שחקנים שמשתפרים בכל שנה.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

    1. אבל בכל זאת, בוא נתווכח קצת.

      אני הולך על שרודר כשחקן השישי – הבנאדם על שנת חוזה, ועם תפקיד שיתן לו המון דקות והמון זריקות.

      לגבי השחקן המשתפר – פורטר כבר עשה קפיצה יפה השנה ככה שאם הוא לא הופך לאול-סטאר (והוא לא) אז אין לו מקום לקפוץ מספיק ביכולת בשביל להיות 'משתפר'. אני אצא מנחס (גיא וגילרי, עמכם הסליחה) ואצפה שאייטון יקפוץ השנה לדרגת אול-סטאר וייקח את התואר.

      רוקי – סאגס לדעתי ישתגע ויעמיד ממוצעים יפים בקבוצה שתראה הרבה יותר טוב ממה שצופים לה (יהיו קבוצה מלהיבה, מבטיחה, אך בהחלט מפסידה).

      האמ-וי-פי – אין מצב שיאניס יקבל שוב. כבר קיבל מספיק תארים אישיים ויש אחרים שיבואו עם המון פלפל בתחת בעונה הקרובה (דוראנט, לוקה, אמביד). אני הולך עם אמביד, בעיקר בגלל כל הבלאגן של הקיץ האחרון.

  1. אחלה פריוויו ובחירות לא רעות. אני אתן את ה-2 סנט שלי:
    שחקן משתפר- אני אלך על לוני וולקר. סן אנטוניו צמאה לספקי נקודות ולוני יכול לפרוח בוואקום.
    אם וי פי – הפרישה של קיירי תוסיף לברוקלין הרבה סימפטיה. דוראנט ינצל את הליגה למנוחה ומי שיוביל את ברוקלין יהיה הארדן שיודע לקחת פלייאוף קבוצות עם חומר פחות טוב ממה שיש לו פה.

    1. קודם כל תודה
      דבר שני לגבי לוני ווקר הספרס יהיו אחת מהקבוצות הכי גרועות וגם אם לא אז לדז'ונטה מארי יש יותר סיכוי
      קשה לי לראות מישהו מברוקלין זוכה בMVP

  2. בין המנוחות היזומות של הלייקרס, עודף הכוכבים בנטס, עייפות המצביעים (יאניס) והפציעות של שחקני מפתח (קאוויי, מורי),
    הדלת פתוחה חלוקה לקחת mvp –
    מספיק שדאלאס יסיימו את העונה במקום 3 – 4 במערב.
    .
    דייויס זו בחירה הגיונית לשחקן ההגנה, בעיקר אם ווגל שוב להצליח לגרום לקבוצה לסיים בצמרת קבוצות ההגנה.
    .
    השחקן המשתפר שלי?
    (טפו, טפו, טפו)
    אייטון.
    יותר מצבים, יותר דקות בהן הוא המוציא לפועל, והקוף שסרבר זרק לו על הגב.
    .
    אחלה פוסט, תודה.

  3. תודה רבה, בחירות לא רעות.

    אני חושב ששחקן משתפר יכול להיות פול מגולדן, שנראה נהדר בקדם עונה. אפילו ואן ליט יכול להיות מועמד(סטייל רנדל).

    MVP – זה בעיקר תלוי בכמה השחקנים הטובים יתאמצו, קרי מבחינתי מועמד מוביל, רואה אותו נותן עונה. 30 נקודות באחוזים גבוהים ומיקום טוב לגולדן.
    גם דוראנט או הארדן יכולים לתפוס פיקוד(למרות ששניהם בטח ינגסו אחד בשני)
    עוד מועמד כמה שזה הזוי, זה ראס, אם הוא יעמיד עונת טריםל דאבל(לא מופרך), והלייקרס יהיו ראשונים במערב, ששני הכוכבים האחרים נחים לסירוגין, זה בהחלט ייתכן.

    שחקן ההגנה יהיה מעניין, אני מהמר על אייטון, לפיניקס יש את הכלים לשמור טוב מאוד, והליגה צריכה גיוון בעמדה.

  4. אולי דלפ אבל המועמד שלי למשתפר של העונה הוא מיקל ברידג'ס. כרגע התפקיד שלו בסאנס ידוע, 3&D קלאסי אולי מהטובים בליגה אבל ראיתי ממנו הפלייאוף ניצוצות של שחקן שיכול לעשות יותר עם הכדור בידיים ואולי צעד אחורה מבחינת התקפית של כריס פול ייתן לברדיג'ס עוד מקום לצבור קצת נתונים

    1. גם אם פול הולך אחורה, עדיין יש את בוקר, אייטון שלחוץ על חוזה ופול שהלך אחורה אבל עדיין יהיה לפניו – כבר שלוש עונות לוקח 12 וקצת זריקות למשחק, לא רואה מה קרה בקיץ שיגרום לו לרדת ל- 6-10 זריקות (אין לו עונת נ.ב.א עם פחות מ-12 זריקות), ולא רואה איך ברידג'ס מקבל את כל "השלל"

  5. תודה רבה.
    לגבי שחקן משתפר לדעתי אין לאף אחד מושג כולל לשחקן שיבחר. זאץ הבחירה הכי לא צפויה(ובצדק) וכל הקטע שלה שבדרך כלל מגיע מישהו שלא ציפית ממנו ובום הוא פתאום מתפוצץ.
    אם נלך לשיטת גיא והווישפול טנקינג אז נלך על MVP של דיוויס,בהנחה שלא יהיו פציעות והלייקרס יהיו חזקים בצמרת ומכיוון שלברון כנראה לא ישחק בפול גז ואם ראסל ישחק עם הקבוצה ולא לסטטיסטיקה אז מי שיהנה מכל זה יהיה דיוויס

  6. אחלה פוסט, הבחירות מנומקות היטב.
    אבל, אני לא רואה את יאניס נותן הכל בעונה הרגילה, הוא הבין שמה שחשוב זה הפלייאוף. (הימור שלי – לוקה)
    שחקן הגנה – לא מאמין שגובר יקבל שוב אלא אם יתן עונה באמת יוצאת דופן, – דיוויס ייקח
    משתפר – יהיה ממש קשה לMPJ לתת קפיצה נוספת השנה אחרי הקפיצה שנה שעברה,
    נראה לי שאיטון יקבל הרבה תמיכה מהחברה ואחרי

  7. בס"ד
    תודה רבה.
    השחקן השישי, אל תתפלא אם יצא מהנטס או הלייקרס, יכול להיות שראס יעלה מהספסל…
    ה mvp הולך עם אמביד, עם לא יפצע משמיותית, לגארדים יהיה קשה בגלל החוקים החדשים.
    דיוויס בחירה הגיונית, השאלה האם הלייקרס יצליחו להחזיק הגנה סבירה.
    השחקן המשתפר, קשה מאד לחזות מראש, פשוט כי זה. ועד להפתעות, מישהו שקפץ קדימה בלי שמצפים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט