חמישיית המכללות שלי נכון להיום / מנחם לס

חמשיית המכללות שלי

פוינט גארד:  מרכוס סמארט, אוקלהומה סטייט.

מרכוס סמארט הוא הפוינט גארד של אוקלהומה סטייט. יש לו את כל מה שמחפשים ב-NBA: גוף (1.94 מ', 100 ק"ג), כוח, ניתור, שליטה בכדור, קליעה. העונה הוא קולע 17.5 נק' למשחק עם 4.6 אס', 4.76 ריב', ו-2.6 גניבות כדור. הוא שיפר העונה לאין ערוך את קליעת ה-3 שלו, אבל המעלה הגדולה ביותר שלו היא האתלטיות שלו: הוא האתלט הטוב ביותר בין כל הפוינט גארדים במכללות, ויכול מאד להיות האתלט מס' 1 בכל הדראפט.

 

שוטינג גארד: גארי  האריס, מישיגן סטייט

 

 

גארי האריס בן ה-19 הוא השוטינג גארד של מישיגן סטייט. הוא יהיה שוטינג גארד מעט נמוך ב-NBA (גובהו 1.95 מ'), אבל יש לו מוטת זרועות של 2.00 מ'.

הוא קלעי מצויין שהחליט להישאר שנה נוספת במכללה "להתחזק, ולהתבגר, ולשפר את הקליעה מ-3". מה שקרה, האחוז מה-3 ירד מ–41% ל-37%, אבל אחוז הדיוק מה-2 עלה מ-49.7% ל-57.6%. ממוצעו עלה מ-12.6 נק' ב-2012-13 ל-18.4 העונה. הוא אחד הקלעים הטובים בנמצא ממרחקים קצריעם, בינוניים, וכל מה שנותר לו לעשות זה לדייק במטר מאחורי המרחק האופטימלי שלו, ול-NBA בא שוטינג גארד קלאסי.

 

סמול פורוורד: ג'בארי פרקר, דוק

 

 

ג'בארי פרקר בן ה-18 הגיע לדוק עם ה-2.04 מ' שלו וה-115 ק"ג, ומיד הפך לגבר המשחק נגד נערים. יש לו מוטות זרוע של שחקן בגובה 2.14. יש לו הכל: תנועה מאד SMOOTH, קליעה מרחוק, טריפת סלים, והוא מכונת אנרגיה ועבודה.

מייק ששבסקי אומר שמה שהשתפר אצלו לאין ערוך היה המשחק ללא כדור שלו. מייק גם משדר שהוא צעיר עם גישה על הכיפאק שכיף לעבוד ולאמן אותו. כל מה שהוא רוצה זה ללמוד ולהשתפר. הוא אוהב לשחק ולא יכול לחכות שהאימון כבר יתחיל. לדעת מייק ששבסקי יש לו הכל להפוך לפרנצ'ייז פלייר ב-NBA.

 

פאור פורוורד: נואה וולנה, אינדיאנה

 

 ברור לי שהרבה שעוקבים אחרי כדורסל מכללות מתפלאים שבחרתי בו לפני אריק גורדון מאריזונה, או ג'וליוס רנדל מקנטקי, אבל במשחקים האחרונים גיליתי מפלצת פוטנציאלית עם יכולת גולמית שיכולה לעשות שמות ב-NBA. אבל הצעיר הזה בן ה-18 הוא ענק ממש הנראה ומשחק הרבה יותר גבוה מ-2.11 מ' (10'6) ו-120 ק"ג. יש לו מוטות זרוע ענקיות, והוא משתמש בכוחו, מהירותו, ועתה גם התמצאותו על המגרש לשחק HIGH POST כפי שכתוב בספר.  הדבר היחיד שצריך לקרות איתו – והוא קורה ממש עכשיו – זה ללמד את זה ששיחק סמול פורוורד שעתה הוא פאור פורוורד, ועליו לשחק LOW POST. יש לו מוטות זרוע של 4'7 (2.20 מ') וכוח של בולדוזר. הוא שיחק כפרשמן בתיכון ויש לו שליטת כדור של פוינט גארד. מאמנו תום קרין אומר שברגע שהוא יוציא ממנו את הפוינט גארד מהנשמה, הוא יהיה הפאור פורוורד הטוב ביותר שסיים את אינדיאנה בכל ההסטוריה שלה. הוא עלול מהר מאד להתפתח להיות פאור-פורוורד רציני ביותר ב-NBA.

סנטר:  ג'ואל אימביד, קנזס.

 

 

ג'ואל אימביד הוא ענק בן 19 בגובה 2.14 מקמרון שייבחר ראשון בדראפט. כבר מזמן לא היה פרוספקט כזה בסנטר בקולג'ים, אבל הדבר שאני לא מבין זה כיצד קנזס מפסבידה משחקים איתו ועם אנדרו וויגינס. האם הוא לא טוב כפי שחושבים? האם המאמן סלף לא יודע כיצד לשחק אותו? הישוו אותו כבר לקרים עבדול ג'באר וטים דנקן, אבל אני אישית איבדתי מעט בטחון בו. אם אני מנכ"ל קבוצה אני בוחר בג'בארי פרקר לפניו, אבל אני לא מנכ"ל. תחליטו אתם:

 

Per Game

Glossary  · SHARE  · Embed  · CSV  · PRE  · LINK  · ?
Season School Conf G MP FG FGA FG% 2P 2PA 2P% 3P 3PA 3P% FT FTA FT% TRB AST STL BLK TOV PF PTS
2013-14 Kansas Big 12 23 22.4 3.8 6.2 .620 3.8 6.0 .635 0.0 0.2 .200 3.2 4.9 .661 7.9 1.3 0.8 2.6 2.3 3.5 10.9
Career Kansas 23 22.4 3.8 6.2 .620 3.8 6.0 .635 0.0 0.2 .200 3.2 4.9 .661 7.9 1.3 0.8 2.6 2.3 3.5 10.9


חמישייה שנייה

פוינט גארד:טיילר אניס (סירקיוז)

שוטינג גארד: ג'רמי גראנט (סירקיוז)

סמול פורוורד: אנדרו וויגינס (קנזס)

פאור פורוורד: ג'ואל רנדל (קנטקי)

סנטר: ג'ורדן בקינסקי (אריזונה סטייט)

 

חמישייה שלישית

פוינט גארד: שבאז נפייר (יוקון)

שוטינג גארד: רודני הוד (דוק)

סמול פורוורד: דאג מקדרמוט (קרייטון)

פאור פורוורד: ארון גורדון (אריזונה)

בנטר: אייזיה אוסטין (ביילור)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

    1. נחמד לקרוא את זה עכשיו אחרי כמעט שנתיים, ומנחם קלעת טוב עם לילארד,אמנם נבחר במקום ה-11 אבל גם על ידי פורטלנד ודאגת להחמיא לו שהוא הגארד הכי טוב בדראפט, שנכון להיום אין על זה וויכוח.

  1. טיילור אניס הוא לא רק הPG הטוב ביותר במכללות השנה הוא גם השחקן הטוב ביותר במכללות השנה, לכן מקומו בחמישייה הראשונה(ובלי קשר לעובדה שהוא לא יבחר בעשירייה הראשונה בדראפט).

    1. אל תתפלא אם הוא ייבחר בעשירייה הראשונה, ואולי אפילו על ידי הקבוצה שלנו.

      כמה גבוה הוא יבחר תלוי לגמרי במבדקים האתלטיים בסוף העונה.

      1. מנחם אני מאוד קרוב להביא לך כמה כתבות שיוכיחו לך שטיילור אניס אחראי על הכי הרבה נקודות, נצחונות ואפילו מהלכי הגנה טובים(או בקיצור WIN SHARE) השנה במכללות, מה שהופך אותו לשחקן הטוב ביותר במכללות בקבוצה שמדורגת 2.

        אני כמעט בטוח שלא ראית משחק אחד לרפואה של סיריקיוז העונה.
        כי אם היית רואה היית מבין בעצמך שזה השחקן הכי דומיננטי השנה במכללות.
        סוף פסוק אני חושב.

  2. איך זה שסמארט הרביץ לאוהד משפיע על הבחירה שלך פרופסור? יכול להיות שאין לו את המנטאליות והשקט הנפיש להשתלב בליגה של הגדולים?!

  3. אגב סיריקיוז עדיין בלתי מנוצחת בSEC(10-0(,
    שזה אולי אחד מ-3 הקונפרנסים הקשים ביותר.

    וזה כששחקן אחד מוביל אותה בלוח משחקים לא קל בכלל- טיילר אניס כמובן.

    עוד מעט מתחיל הדרבי של קנזס, מנחם אתה על זה?

      1. וכשאני חושב על זה זה לא פחות ממדהים.
        0 הפסדים, משחק בACC עם דיוק, מיאמי, וירג'יניה, פיטסבורג, צפון קרוליינה, מרילנד, ווייק פורסט, נוטרדם זה ממה שאני זוכר בשלוף.
        וכל זה עם התקפה נכה לגמרי כשלידו שחקן אחד עם פוטנציאל לא ממומש להגיע לNBA(סי ג'יי פייר).

        רק זה צריך לתת לטיילר אניס את שחקן השנה במכללות בלי יותר מדי התלבטויות.

  4. לא הבנת אותי – השאלה שלי היא האם זה לא אמור להשפיע על הבחירה שלך, ולגרום לכך שסמארט יצא מהחמישייה? הוא הרביץ לאוהד, דבר מאוד נדיר = הוא לא מספיק חזק מנטאלית, בטח שלא בשביל הליגה של הגדולים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט