מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1.כיצד הסיקסרס מתכוננים לשחק ללא בן סימונס: "IT WILL BE A "COLLECTIVE THING

The Athletic
TORONTO, CANADA - OCTOBER 4: Tyrese Maxey #0 of the Philadelphia 76ers drives to the basket during a preseason game against the Toronto Raptors on October 4, 2021 at the Scotiabank Arena in Toronto, Ontario, Canada. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this Photograph, user is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2021 NBAE (Photo by Vaughn Ridley/NBAE via Getty Images)

ריץ' הופמן מהאתלטיק הגיע למסקנה – אחרי שדיבר ושוחח עם המאמן ריברס וכמה שחקנים – שהסיקסרס מתכוננים למלא את מקום בן סימונס לא בשחקן אחד אלא ב'ועדת שחקנים'. כמו בקיבוץ. קולקטיב ריפלייסמנט יעני.

כיצד הסיקסרס ימלאו את מקום בן סימונס הייתה, ונשארה, החידה הגדולה ביותר ב-NBA.

דני גרין ניסה לענות על השאלה:

I think we’ve all thought about (Simmons not playing),” Danny Green said. “Everyone’s assignments have changed, not just mine offensively and defensively. You got to do a lot more because you know how much he can create for us offensively and has created for us. A Defensive Player of the Year candidate, take that out of the equation and it’s a lot more heavier assignments for everybody else. But we have to do it collectively as a group. So yeah, I thought about it.

מה שברור הוא שאת ההגנה של סימונס, ה-DRIVE-AND-KICK שלו, וה-TRANSITION שהוא גורם לא יוכל למלא אף שחקן אחד ששמו לא בן סימונס. הווה אומר שכל שחקן בחמישייה יצטרך לתרום את מה שמפסידים עם סימונס הן בהגנה והן בהתקפה.

It’s a collective thing,” Green said. “We’re not going to leave each assignment that Ben has taken on to one person. We’re going to do it as a group.”

עם כל הכבוד לטייריס מקסי, הוא לבדו לא יוכל למלא את מה שמפסידים עם סימונס. עם כל בעיות הקליעה מרחוק של סימונס, המעלות במשחקו OUT WEIGHS כל חסרון בקליעה מהפרימטר. מקסי בן ה-20 לא יוכל לבדו למלא את החסר. ההחלטה לעלות אותו בחמישייה הייתה החלטה שהתבססה על 'התקפה'. הוא מסוגל גם לעש ות פיק-אנד-רול שסימונס לא היה מסוגל. מקסי צריך גם לדעת כיצד להשתמש בארבעה שחקני התקפה מהטובים ב-NBA: ג'ואל אמביד, טוביאס האריס, סת' קרי, ודני גרין. השאלה אם הוא יכול לעשות את הסוויץ' במוח ולהבין שכל אחד מהארבעה האלה מסוגל לעשות מה ש הוא עושה, ובהרבה מצבים אפילו טוב יותר.

בקיצור, הסיקסרס החליטו להתגבר על המחסור בהגנה שחסרונו של סימונס יביא, בתוספת התקפה. אז מה? האם הסיקסרס מאמינה שהתקפה טובה תמיד תגבור על הגנה טובה? אז למה רד אורבך אמר ש-"הגנה טובה תמיד תהיה עליונה על התקפה טובה"?, אבל מצד שני בר בריאנט, מאמנה האגדי של אלבאמה, תמיד אמר ש'התקפה טובה תמיד תגבור על הגנה טובה'.

אז יש לנו את כל העונה להחליט אם הצעד של הסיקסרס בנתינת מפתחות הפוינט גארד לשחקן ההתקפה טייריס מקסי היה צעד נבון, או צעד שהסתיים בכשלון.

על משחק האימון הראשון נגד טורונטו, זה מה שניכתב

But there were also times when Maxey was playing with a reasonable lineup and couldn’t generate good looks for himself or teammates. Rookie Scottie Barnes started on Maxey and he struggled at times against the switching. He finished with 10 points on 5-for-11 shooting and 3 assists to 4 turnovers.

. What Rivers ultimately does with Matisse Thybulle, the one bench player who does have the defensive chops to hang with top scorers, will be fascinating.

During his viral remarks from the other day, Embiid made it a point to say that the Sixers aren’t a better team without Simmons. As always, the answer is in the details. And over the next few weeks, we’ll start to learn more about how much worse they !really, are.

מה שבטוח הוא שהסיקסרס תהיה הקבוצה שינתחו את משחקה יותר מכל אחת אחרת. לך תדע, אולי בסוף העונה נדע אפילו את התשובה ל-"מי ינצח את מי, הגנה מעולה או התקפה מעולה.

2. שאלות למנכ"ל הקבוצה או המאמן (3)מאחר ולא הייתה כמעט היענות לאתגר האחרון אז אני אשאל בעצמי

1)מיאמי היט: מה אשאל את פט ריילי או אריק ספואלסטרה?

במשחק האימון המצויין נגד ההאוקס היה ברור שקייל לאורי הוא הרכז, והכדור נמצא בידיו רוב הזמן. ג'ימי באטלר לא שיחק. אבל היה וכן שיחק, ג'ימי הוא שחקן החייב את הכדור בידיו. אז כיצד יסתדרו קייל לא ורי וג'ימי באטלר עם כדור אחד?

2) מילווקי באקס: כיצד אתם אמורים להסתדר עם רק שני BIG MEN רובין לופז ומייק פורטיס?

3. תנו מבט בסטפן קרי העולה לשלשה וניכנס בניתור אל שומרו לקבל 3 זריקות פאול, והוא קיבל 0 שריקות. עולם חדש (הייתי מעדיף פאול תוקף…)

4. כמה יעלה לקיירי אירוינג לא להתחסן?

ה-NBA וה-NBPA (ארגון השחקנים) הסכימו ששחקן שלא משחק בגלל שהוא לא מחוסן, יפסיד 1/91.6 ממשכורתו. במקרה של אירוינג זה יעלה לו $381,000 כל משחק בית (או חוץ) שהוא לא משחק בגלל סירובו להתחסן.

5. היום עברה בי מחשבה: לברון יכול לנוח ולא לשחק כמה שירצה. אבל את שעון הזמן הוא לא יכול לעצור. אפילו אם ינוח משך כל העונה, הוא יוסיף שנה לגילו

6. אוסטין ריברס אמר אתמול שהוא מתייחס לעונה הבאה "כאילו היא זריקתי האחרונה"

לי זה נשמע לא יאומן ממש שאוסטין ריברס עבר 5 קבוצות מעונת 2017-18. איך זה יכול להיות? הוא שחקן טוב מאד, קלעי מצויין. אז מה, הוא לא טוב מספיק עבור הניקס? או עבור OKC?

הוא נשאר למעשה מחוסר עבודה בקיץ האחרון עד שהגיע הצלצול מטים קונלי, נשיא פעולות הכדורסל של דנבר. הוא ידע שסיפור 5 הקבוצות לא מספר את הסיפור של אוסטין כראוי: "THE PERCEPTION OF RIVERS DID NOT MATCH REALITY", הוא אמר.

הוא הביא אותו לדנבר וההימור שילם חזרה עשרות מונים. ללא אוסטין, דנבר לא הייתה מצליחה לגבור על הבק-קורט מהטובים בליגה – דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום.

We don’t beat Portland without Austin Rivers,” Nuggets coach Michael Malone said this week from training camp in reference to his monumental Game 3 performance.

נכון שדנבר הפסידה בארבעה משחקים לסאנס, אבל אוסטין ריברס תקע סוף-סוף יתד. הוא נראה שייך. הוא מוסיף יקרה ומוניטין לקבוצה אפורה. אני מרגיש שהוא מצא סוף סוף בית אחרי כל שנותיו ב-NBA, שכמה מהן היו בזבוז אמיתי כשהוא שיחק עבור אביו בקליפרס.

מה שהוא סוף-סוף מצא, במילה אחת, זה STABILITY. זה קצת מוזר אבל אני מרגיש שהעונה, בגיל 30, הוא למעשה מתחיל קריירה חדשה ב-NBA!

7. ה-GM של כל קבוצות ה-NBA ענו על השאלון השנתי הניתן בפרה-סיסון

השאלון הוא על מי תהיה האלופה (הם בחרו בנטס), ה-MVP (הם בחרו בקווין דוראנט), וכל שאר הבחירות. בעבר הייתי כותב את כל בחירותיהם אבל זו עבודה מיותרת: היכנסו ל-https://www.espn.com/nba/story/_/id/32343236/nba-general-manager-tap-brooklyn-nets-win-championship-kevin-durant-mvp-selection והכל שם

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 164 תגובות

  1. 1. בסוף משחקים עם מה שיש והשחקנים של הסיקסרס מבינים את זה. סימונס ככל הנראה ישב בחוץ עד שיעבור בטרייד ואז השאלה היא מה יגיע במקומו ואיך השחקנים שיגיעו ימצאו את עצמם בהיררכיה וסגנון המשחק.
    צריך לזכור שמקסי הוא שחקן שנה שניה, שלא ממש ראה הרבה דקות כי סימונס היה לפניו. השנה יש לו הזדמנות לנצל ולקחת. הוא משחק בחמישייה טובה מאוד והוא יצטרך ללמוד איך לנהל התקפה כזו. היתרון הוא הקליעה שלו מבחוץ שיכולה לרווח את המשחק לאמביד והאריס.
    2. קייל לאורי הוכיח שהוא מסוגל לשחק לצד PG ולשחק ללא הכדור כפי שהיה לצידו את ואנווליט בראפטורס.
    3. הגיע הזמן שיעשו סוף לשריקות שבהן השחקן המתקיף קופץ לתוך המגן. היה צריך להפסיק את זה כבר מזמן. זה היה נראה כמו תיאטרון ולא כדורסל.
    4. אם יש מישהו שיודע לנהל עומסים ולשמור על הגוף זה לברון. יש סביבו השנה בלייקרס שחקנים אחרים, ובעיקר את ווסטברוק שיכול לקחת את המושכות בעונה הרגילה.
    5.דווקא ריברס המאמן הציל את הבן שלו שהביא אותו לקליפרס. עד אז ריברס הבן היה ממש קרוב למצוא את עצמו מעבר לים. יש סיבה שהוא עבר כל כך הרבה קבוצות. אני חושב שפעם קראתי איפשהו שיש לו גם אופי בעייתי בחדר ההלבשה והוא לא ממש מקבל את מקומו ברוטציה, או לא ממש מבין שיש שחקנים טובים ממנו בקבוצה.
    יש לו יכולות התקפיות טובות בתור סקורר, אבל הוא כמו מגזין נשיונל גיאוגרפיק… מגיע פעם בחודש. הוא פשוט לא יציב.

  2. Trae Young: 'I'll Be Good' After Suffering Quad Injury in Hawks' Preseason Loss
    .

    Marc Stein
    @TheSteinLine
    Michael Beasley has signed to play in Puerto Rico alongside JJ Barea with Cangrejeros de Santurce.

    Last week it was Kenneth Faried signing in the #BSN (Baloncesto Superior Nacional).

  3. תודה מנחם מצויין, פילי מנסים לעלות ערך של סימונס תורם בהתקפה? ראיתי ארונות עושים יותר ממנו, הגנתית הוא מגן פרימטר מצויין אבל ההגנה בנוייה סביב אמביד, ואני לא בטוח שטייבול נופל ממנו בהגנה בהרבה. דרך אגב המעלות במשחקו (הגנה וניהול משחק) ממש לא מחפים על החסרון העצום בקליעה, סימונס כמו שכתבתי יכול להיות שחקן משלים מצויין גרסא של דריימונד גרין אבל כוכב הוא לא היה ולא.
    .
    3. תענוג סוף סוף כדורסל, היה בלתי אפשרי לראות את לילארד טריי יאנג ואחרים משחקים עונה שעברה, הרבה דברים זה היה כדורסל זה לא. זה למה כמעט הורידו לנו את המכנסיים באולימפיאדה וזה למה דמיאן נראה שם כמו שחקן נבחרת ישראל .
    .
    4. קיירי יעשה חיסון כמו שוויגנס עשה, החיסונים בNBA הם חובה במיוחד בניו יורק, הוא יעשה מחקר כמו השיקוץ.
    .
    6. אחלה מחליף אוסטין ריברס, הוא נתן יופי של סיום עונה בדנבר מבחינתו ובהחלט שווה מינימום.

    1. @KyleNeubeck
      After receiving a big fine for missing last night's preseason game, sources say Ben Simmons' representation spoke to the players association and had it reiterated the money could not be recovered, a potential sign that the weight of a holdout is setting in https://www.phillyvoice.com/sixers-ben-simmons-standoff-hold-out-trade-demand-fines-rich-paul-latest-news/

      השמוק מתחיל להתקפל יאללה אני מחכה לפיצוץ עם קלאץ והשיקוץ

        1. אני אומר לך , קלאץ' חשבו שפילי יתקפלו ועכשיו כשהליגה נותנת לפילי גיבוי נשרף להם הראש.
          ריץ' פול שכח שהוא מוכר חולצות בשדה תעופה וג'ו האריס הוא כריש מוול סטריט

          1. כן אני מקווה שהאריס הפעם לא יתקפל ויאכל חרא מסילבר כמו שקרה במקרה של הינקי, עם זאת אני רואה הרבה שמועות על אינדיאנה שרצות ברשת.

            1. כל מה שקורה עכשיו עם סימונס זה מלחמה של סילבר ובעלי הקבוצות נגד קלאצ'
              וסימונס עוד מעט יבין שבגלל ריץ' פול הוא נתקע בתוך משהו הרבה יותר גדול ממנו

      1. הקלאץ' הזבלים האלה, עצות אחיתופל לשחקנים טיפשים, שחקנים חייבים להבין שהם גודעים את הענף שהם יושבים עליו עם החצופים מקלאץ' ולהתנתק מהם, השיקוץ הזה (פרי בטנו של השיקוץ המקורי) חייב להיעלם.

        1. הם אמרו לסימונס שכל הקנסות והתשלומים שהסיקסרס יורידו ממנו ישולמו לו על ידי הקבוצה שתיקח אותו בטרייד…
          חבל שהם לא ידעו שזה בלתי אפשרי על פי חוקי ה CBA

            1. בכלל מצחיק אותי ששחקנים מכתיבים לקבוצה שהם רוצים לעזוב שהם תחת חוזה. זה כמו שילד יחליט להכתיב להורים שלו שלא בא לו ללכת לבית ספר. הסיקסרס צריכים להלחם בו בשביל כל הבעלים בליגה והליגה עצמה.
              כל זאת כמובן עד שתתקבל באמת הצעה שווה וכרגע זה נראה בעייתי.
              ציפיתי שריילי יצליח להביא אותו אבל זה לא קרה

            2. מה בדיוק מיאמי יעשו עם סימונס?

            3. הורים אמנם מכתיבים לילדיהם מה לעשות הרבה פעמים, אבל ההבדל הוא שאצל ההורים טובת הילד היא המניע ואצל בעלי הקבוצות פחות

            4. חתמת חוזה תעמוד בחוזה, אתה לא יכול לשבור את הכלים שהכסף מובטח ושמעבירים עלייך ביקורת שאתה מסריח את הפארקט (אני מאשים את ריברס באותה מידה שנתן לנגר לשחק בכלל).

      1. תוג ידעתי שתקום, כן עשו את זה גם בעבר רק היום בתדירות הרבה יותר גבוהה.
        בכל מקרה המשחק של יאנג מול ברוקלין, הוא פשוט קופץ על מגנים בתחילת העונה שהוא כביכול חודר יותר מגע ואז קופץ על המגן (החוק תופס גם על זה)
        https://youtu.be/RmxY23OJZEk

        1. אתה לא יכול לתת תשובה בלי להכניס לי מילים לפה ולתת קישור שלא ביקשתי?
          כל מה שאני רוצה זה שתגיד לי באיזה משחק היה הכי הרבה מקרים כאלה של שחקן שמשחק על לסחוט עבירות ע"י תנועה אל תוך שחקנים.
          אם אתה מעוניין בשאלת המשך אתה מוזמן להוסיף כמה מקרים כאלה היו במשחק.
          אם אתה מעוניין לצאת תותח על אתה מוזמן להוסיף קישור למשחק ואת הזמנים במשחק בהם ארעו האירועים.
          זה הכל.

          1. אני אחפש לך קישור למשחק, לצערי לא ניתן לשתף את הליג פאס וNBA הורידה את הקישור שמצאתי במרשתת https://nbareplay.net/atlanta-hawks-vs-brooklyn-nets-30-dec-2020-replays-full-game/
            .
            לעניינו המשחק היה בברוקלין יאנג גנב 6 עבירות שכולן לא חלק ממשחק כדורסל תוך קפיצה על מגנים.
            אני אעשה לך תקציר עם העברות תכו.

        2. אוקיי פיקטיבי
          אתחיל בהתנצלות, לא קראתי את התגובה שלך כמו שצריך והעברתי חצי מבט בקישור והנחתי שזה אסופה של קטעים של יאנג מושך עבירות. מיי בד
          שנית, הלכתי לאתר את המשחק. https://www.nba.com/game/atl-vs-bkn-0022000057/play-by-play?period=All
          https://nbareplay.net/atlanta-hawks-vs-brooklyn-nets-30-dec-2020-replays-full-game/
          אז רק שאני אהיה בטוח לפני שאני משקיע בזה עוד זמן. זה המשחק הכי גרוע בעונה שעברה מבחינת משיכת עבירות ע"י תנועה אל תוך השחקן המגן(או איך שלא בוחרים לקרוא לפורנו הזה שאנחנו יודעים לזהות אותו כשאנחנו רואים אותו)?

          1. זה משחק בודד כמובן, 0 יש לו עוד משחקים שעלו לי לראש (כמו נגד הניקס) אבל זה הזכור לי ביותר הוא סיים עם 14 מ16 מהקו ש6 מהעבירות אינם חוקיות שהם קפיצה על מגן בתנועה . אני מחפש לך קישור פעיל

            1. אוקיי
              אז מבחינתך היה 'בלתי אפשרי לראות את לילארד טריי יאנג ואחרים משחקים עונה שעברה'
              המשחק הזה של יאנג הוא כביכול הדוגמה להכי גרוע שזה היה.
              יאנג סחט בו שש עבירות לא חוקיות לדעתך בהן הוא קפץ על מגן.
              עברתי על כל העבירות במשחק לא ראיתי דוגמאות נוספות מעבר לחמש בסרטון הראשון שהבאת. (אם אתה מאתר את העבירה השישית אתה מוזמן להביא אותה)
              העבירות הנ"ל שלחו את יאנג לקו 3 פעמים (ל6 זריקות עונשין).
              מתוך חמשת העבירות בשתיים אין תנועה של יאנג כדי למשוך עבירה.
              העבירה של גרין נובעת מזה שגרין לא הגיע לעמדת שמירה חוקית בחיתוך שלו לסגור את קו התנועה של יאנג, ויאנג פשוט ניסה להוציא זריקות אחרי שהוא כבר ידע שתבוא השריקה מה שגורם לזה להראות יותר מכוער.
              העבירה של קיירי היא עבירת ריץ' אין פשוטה שיאנג הוסיף לה פלופינג.
              בשתיהן בהחלטה נכונה של השופטים יאנג לא נשלח לקו.
              .
              ליאנג במשחק היו 92 נגיעות בכדור. אז גם אם אני נותן לך עבירה או שתיים נוספות, אנחנו מדברים על חמש אחוז מהנגיעות של יאנג בכדור שגורמות לך לחוויה שאתה לא מסוכל לצפות בו. וזה במקרה הכי קיצוני. במשחק ממוצע יהיה לך 1-2 מקרים על כמות נגיעות דומה?
              באותו משחק יאנג גם זרק 18 פעמים לסל ומסר 11 אסיסטים. עם זריקות העונשין האחרות זה 33 מהלכים משמעותיים בהם לקח חלק שלא היה בהם פסול(וזה בלי שאנחנו סופרים איבודים). אז 5 מ38 לשיטתך, עדיין מדובר 13%, כך שבהכי גרוע על כל מהלך אחד התקפי מגעיל של יאנג יהיה לך שישה פלוס מהלכים נקיים להביט בהם(ו12 בספירה שלי).
              אם אני הוגן אני נותר בהערכה גסה שבמקרה הרע ביותר אולי 2 אחוז מהמהלכים ההתקפיים של יאנג העונה כללו נסיונות לנוע בצורה לא הוגנת כדי להוציא ממנו עבירה.
              אני מנחש שאצל לילארד המצב לא שונה בהרבה משמעותית.
              זה הכמות שחירבה לך את הצפייה ביאנג ולילארד והפכה אותם לבלתי אפשריים לצפיה?
              לא יודע. לי זה נראה תגובה מוגזמת, למהלכים מגעילים שבפועל פשוט אין באמת הרבה מהם.
              ואם איכשהו זה לא היה ברור, אז שלא יהיה לא ברור, אני גם בכלל לא אוהב את המהלכים האלה.

            1. היי תוג אני אחלק את התשובה למספר גורמים, 13-15% מהמהלכים זה לא מעט וזה יוצר שני בעיות הראשונה ועיקרית ביניהם ,זה שמגן נאלץ לשמור מרחק מהשחקן ההתקפי זה מגביל את השומר והופך את ההגנות ללא קיימות, והופך את השחקן ההתקפי לנשק בלתי עציר בטח אם הוא מחזיק יכולת קליעה.
              .
              אתה זוכר את משחק הפלייאוף של לילארד מול דנבר הוא פשוט קפץ על ריברס בסיום המשחק וקיבל שריקה שלא נבראתה, ריברס בפושיזון אחרי נתן לו מטר וקיבל שלושה על הראש.
              .
              עכשיו במקרה של יאנג רק 6.5% מהעבירות שהם הוא נשלח לקו העונה הם בחדירה,ורוב העבירות שיאנג מקבל שבהם הוא נשלח לקו הן מזריקות שלא מחצי מרחק. יאנג למד לתזמן ולגרום למגן להיתקל בו ולגרום לעבירה במקום לשחק כדורסל כפי הספר הוא גילה שהרבה יותר פשוט לקפוץ על המגן. מקמילן דרך אגב התלונן על זה וגם נאש אמר שזה לא כדורסל.
              .
              החלק השני שזה נראה יותר במראית העין ועם כל העצירות שיש בNBA השידורים החוזרים הפרסומת זה הופך את המשחק לבלתי מהנה

            1. שי
              כשתהיה מוכן לצפות במשחקים, לבחון דברים בפועל ולדבר בטענות רלוונטיות לגבי מה שהיה במקום רק לצעוק שהאמת שלך היא האמת האחת והיחידה כי ככה אתה מרגיש, אז אתה מוזמן לנסות להציג את התיק שלך. עד אז ההתחמקויות שלך מלהתעמת עם הטענות של אחרים כנגד הטענות שלך הן חסרות תכלית.

            2. תוג זה בהחלט מפריע, גם שני אחוז.
              זה גם משפיע על המגנים שמפחדים מהקונצים האלה ולכן נותנים להם יותר מרחב

            3. ינון
              יש הבדל משמעותי להבנתי בין מפריע ל'בלתי אפשרי לראות'
              אשמח אם תוכל לבסס את טענת המשפיע על מגינים ולכן נותנים להם יותר מרחב

            4. תוג מה אתה בעצם רוצה?
              מה טענתך, שהבעיה היא קטנה וחסרת משקל? שה-nba עכשיו שינו חוק סתם ללא סיבה?
              מספיק סרטון כזה-
              https://youtu.be/BOTGrk3ypN0
              להבין שזה דרעק וזה קיים וזה דורש שינוי מיידי.
              מה זה משנה כמה פעמים במשחק, 5% מהנגיעות ובלה בלה בלה.
              אם זה שבור, מתקנים.
              אם בוקר קופץ לאף של אינגלס, בפוזשן מכריע בסוף המשחק, לא ישרקו פאול לאינגלס. אם לילארד קופץ לתוך מגן מדנבר בהארכה במשחק פלייאוף, לא ישרקו לשלוש זריקות. ככה פשוט.

            5. לא, אני לגמרי בעד ההתאמה הזאת של הליגה לעניין. הטענה שלי היא שאנשים עושים מזה יותר מדי עניין, בקביעות.הערכות שלהם כמה זה משמעותי בהשפעה על תוצאות של משחקים ועל תפוקה של שחקנים, ושזה לא נפוץ מספיק כדי שזה יהרוס לך את כל חווית הצפייה במשחק.
              לא מסכים לגבי המקרה עם בוקר, הייתה שריקה נכונה.
              לא שרקו לשלוש זריקות בעבירה של ריברס על לילארד אז לא ברור לי התזכור של משהו שלא קרה.

            6. או שאתה מתייחס לעבירה אחרת שאני לא זוכר

            7. צודק זה רק בראש שלנו 🙂 אין שום שינוי תמיד שיחקו ככה ותמיד ישחקו 🙂

            8. היי תוג אני אחלק את התשובה למספר גורמים, 13-15% מהמהלכים זה לא מעט וזה יוצר שני בעיות הראשונה ועיקרית ביניהם ,זה שמגן נאלץ לשמור מרחק מהשחקן ההתקפי זה מגביל את השומר והופך את ההגנות ללא קיימות, והופך את השחקן ההתקפי לנשק בלתי עציר בטח אם הוא מחזיק יכולת קליעה.
              .
              אתה זוכר את משחק הפלייאוף של לילארד מול דנבר הוא פשוט קפץ על ריברס בסיום המשחק וקיבל שריקה שלא נבראתה, ריברס בפושיזון אחרי נתן לו מטר וקיבל שלושה על הראש.
              .
              עכשיו במקרה של יאנג רק 6.5% מהעבירות שהם הוא נשלח לקו העונה הם בחדירה,ורוב העבירות שיאנג מקבל שבהם הוא נשלח לקו הן מזריקות שלא מחצי מרחק. יאנג למד לתזמן ולגרום למגן להיתקל בו ולגרום לעבירה במקום לשחק כדורסל כפי הספר הוא גילה שהרבה יותר פשוט לקפוץ על המגן. מקמילן דרך אגב התלונן על זה וגם נאש אמר שזה לא כדורסל.
              .
              החלק השני שזה נראה יותר במראית העין ועם כל העצירות שיש בNBA השידורים החוזרים הפרסומת זה הופך את המשחק לבלתי מהנה

            9. nfs
              ובנוגע לסרטון. איבדתי ספירה לכמה עבירות מוצגות בו אבל לפחות חצי מהן הינן עבירות בהן יאנג לא קפץ על המגן או נע ועצר בצורה שיצרה את המגע של המגן בו ואינן עבירות שהשינוי החדש ישפיע עליהן כלל, והן נאספו מהמון משחקים שונים כך כשאתה צופה במשחק אחד אין לזה השפעה כל כך גדולה.

            10. פיקטיבי
              לא יודע מאיפה הבאת את ה15%. מדובר ב13% מהמהלכים ההתקפיים עם התוצרת החיובית של יאנג וגם זה רק במקרה הספציפי של המשחק הגרוע ביותר וגם זה תוך כדי שאני סופר שתי עבירות שאינן כאלה שיאנג סחט על ידי הנעת גופו בצורה לא הוגנת. אז בפועל זה רחוק מאוד מ13% וזה אף פעם לא היה ולא נברא 15%.
              כמו שאמרתי לינון, אשמח אם תבסס את הטענה לגבי ההשפעה של זה על השמירה על השחקן.
              מה שאמרת לגבי לילארד וריברס פשוט מאוד לא נכון.

              https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=644&GameID=0042000165&Season=2020-21&flag=1&title=Rivers%20P.FOUL%20(P4.T4)%20(S.Wright)&sct=plot
              https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=652&GameID=0042000165&Season=2020-21&flag=1&title=Lillard%2028%27%203PT%20Step%20Back%20Jump%20Shot%20(38%20PTS)&sct=plot

              .
              פילוח האחוזים מאיפה שורקים עבירות לטובת יאנג לא מעיד על אם ואיך הוא סוחט אותן.
              נאש ומקמילן דיברו על מהלכים ספציפים ואני מסכים איתם לגביהם.
              השילוב עם עצירות המשחק זה כבר טענה אחרת. יש לי מעט רצון לדבר על החוויה האישית של מישהו בעניין כי היא בגדול לגטימית אבל העניין הוא שעצירת משחקים לא השתנתה הרבה לאחרונה מלבד התוספת של הריוויו וגם זה לא קשור למשיכת עבירות ע"י תנועה לתוך המגן אז עדיף לא להכנס לזה כאן.

            11. פאני, אתה לא מבין.
              אתה טוען ל"1", ואילו תוג נותן לך הוכחה אמפירית שהערך עדיין לא התחלף והוא עומד על "0".
              כשזה יתחלף ל"1" תבוא להתלונן.
              עד אז לא יעזור לך להמשיך לצעוק ולהתבכיין.

            12. תוג למה לא נכון במקרה של לילארד החוק החדש בא גם למנוע את זה? קפיצה על מגן ושטויות כאלה

              For the 2021-22 NBA season, there will be an interpretive change in the officiating of overt, abrupt or abnormal non-basketball moves by offensive players with the ball in an effort to draw fouls. The following Points of Education videos showcase areas where a change was needed:

              This is an instance of a non-basketball move where the offensive player uses his off-arm to initiate contact with a defender.
              .

              n this non-basketball move, the offensive player overtly extends a portion of his body into a defender
              .
              זה המשחק הגרוע ביותר של יאנג שאני זוכר כיוון שהייתה תגובה של נאש שאמר שזה לא כדורסל ללא ספק יש לו עוד הרבה כאלה משחקים בקליאבר. מש משחקים בהם הכדור לא נכנס ויאנג משיג את הנקודות דרך מרמה.
              .
              נכון שפילוח האחוזים לבדו לא מעיד על כך אבל ברגע שאתה משלב את הגודל של השחקן את כמות העבירות שהוא סוחט והמרחק שלהם מהסל, את סגנון המשחק שלן אפר להגיע לנקודה ברורה. לגבי הטענה של ההגנה אני אכתוב לך אותה בטיעון נפרד

            13. מבחינתי הסחיטת עבירה הזאת ל3 אחרי חסימה, זה אחד הדברים הדוחים. מצידי שהחוק החדש יטפל רק בזה.
              מה זה משנה האחוז? מספיק למשל פעם בכל מחצית וזה עושה לך חשק להקיא.

            14. זה בטח דורש ממך לא מעט הקרבה לצפות במשחקים.

            15. תוג
              זה נחמד שאתה כותב שאצל בוקר היתה שריקה נכונה.
              הכוונה שלי היא לסרטון הזה
              https://youtu.be/bQ5dOibmu70
              מדקה 8:30 מקרה בוקר והייוורד מההורנטס- הגרוגרת של הייוורד כיסחה את המרפק של בוקר. את שריקות האיכסה האלו אשמח לא לראות יותר לעולם.

            16. פיקטיבי
              זה לא נכון כי אתה כתבת – 'אתה זוכר את משחק הפלייאוף של לילארד מול דנבר הוא פשוט קפץ על ריברס בסיום המשחק וקיבל שריקה שלא נבראתה, ריברס בפושיזון אחרי נתן לו מטר וקיבל שלושה על הראש.' ו
              1) בעבירה שנשרקה לריברס על לילארד, לילארד לא קפץ עליו, למעשה לא היה בינים שום מגע בעת הקפיצה של לילארד. העבירה שנשרקה לא הייתה בזריקה ולא שלחה אותו לקו. העבירה שנשרקה הייתה על מגע של ריברס עם היד על הגוף של לילארד לפני המהלך(אמנם השריקה הייתה מאוד מאוחרת אבל זו השריקה).
              https://www.youtube.com/watch?v=yqL4Lhm_Ig0&ab_channel=Redditr%2FNBA_Highlights
              2) ריברס לא נתן לו מטר כתוצאה במהלך הבא, הוא שמר באותו מרחק כמו קודם רק בלי לשים עליו יד מה שאסור לו לעשות כי זה עבירה, והקונטסט שלו לזריקה ששניה שלילארד קלע היה יותר טוב מבראשונה שהוא החטיא ונשרקה עבירה (כפי שניתן לראות בסרטון המצורף קודם).
              3) העבירה לא נבעה מתנועה של לילארד עם היד ליצור מגע עם ריברס, אז אני לא מבין איך כל ההעתק/הדבק שלך קשור. (מה גם שזה יותר מכוון לכל ההוקינג והתפיסות של שחקנים עם היד החופשית)
              .
              .
              אני לא רואה איך זה שנאש הגיב על זה הופך את זה למשחק הכי גרוע שלו אבל זה לא חשוב לעניין. אם אתה חושב שיש משחק גרוע יותר תביא גם אותו. יש לזכור שלספור רק את מקרי הקיצון מצד אחד ולהתעלם מהמקרים הרגילים ומקרי הקיצון לכיוון השני יוצר תפיסה מעוותת של המציאות. המשחק הממוצע של יאנג שהייתה תופס בשנה שעברה לא היה מכיל את השלוש מקרים של סחיטת עבירה בוטה האלה. רוב העבירות על יאנג הן עבירות רגילות ולא כאלה שהוא סחט בצורה עקומה.
              מה הנקודה הברורה שאתה מגיע אליה? זה לא משנה מה פילוח מיקום העבירות שהוא סוחט אומר אלא רק כמה עבירות הוא סוחט שלא היו צריכות להשרק כי הוא קפץ אל תוך שחקן, תפס את הזרוע שלו, או עצר אל תוך שחקן שרץ אחריו.

            17. nfs
              כן, הבנתי שזה המהלך אליו אתה מתכוון. הזריקה של בוקר שם אולי לא סטנדרטית קלאסית של לקפוץ ישר למעלה וטיפה קדימה, אבל זו כן זריקה שיוצא שזורקים(ניתן להתווכח על כמה היא בטווח הנורמה) והוא לא קפץ שם לכיוון הייוורד. הוא קפץ לכיוון הסל והייוורד זז הצידה אל תוך הזריקה שלו. זה שהתוצאה היא מפגש של איזה חלק שאתה לא רוצה של הגוף של בוקר עם איזה חלק שאתה לא רוצה של הגוף של הייוורד לא משנה לעובדה שהמגע נוצר בעקבות התנועה של הייוורד והעבירה היא שלו.

            18. איתי
              אני מודאג ממצבך הבריאותי. אם עבירה אחת במחצית יכולה לגרום לך להקיא אני חושב שעדיף שתמנע מצפייה בכלל, אלא אם אתה מצליח למצוא מישהו שאתה סומך עליו שיסנן את המחציות כבטוחות עבורך לפני הצפייה.

            19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              שי, תראה סיטואציה אני קורא את התגובה שלך לאינפקציה הפיקטיבית בתוך הרכבת ומתפוצץ מצחוק אמיתי כזה, מתגלגל, כמו הסדרות הרגילות שלי באתר. כולם מחייכים בקרון מסתכלים מיד מאיפה בא הצחוק הזה.
              אם אפשר, אז עוד כמה אפסים אולי יבואו גם הדמעות בעיניים.

            20. אחח דר הופמן. איזה איש שוחר שלום ונעים אתה. הלווואי שתסכים להתחתן עם הבת שלי בבוא העת

            21. מה הקשר לשוחר שלום.
              האיש אינפקציה, את מה שזרע הוא גם קוצר ושיהיה לו בתיאבון.
              הוא נהנה לטרחן על אנשים פה, מקטין אותם ומכנה אותם בשמות אז הוא הרוויח את כינויו ביושר רב.
              רק נוצרי אמיתי יגיש את הלחי השניה לסטירה ואני יהודי כשר שלא נשאר חייב.
              למה אתה רוצה לחתן את הבת עם זקן כמוני. תמצא לה מישהו בגילה.
              🙂

            22. 🥱
              פיקטיבי
              תודיע לי כשאתה מסיים לכתוב את הטיעון על ההגנה. זה יכול להיות גם וונאבר בפוסט אחר.

            23. תוג אני אכתוב את זה בפוסט אחר או מחר, הייתי עם המשפחה בישראל כל היום.

            24. אז ממש אין צורך שתבזבז את הזמן שלך עלינו.
              תבלה

    1. לא הבנתי למה הלייקרס ויתרו על קרוסו אחלה גארד, מגן טוב קולע שלושות נלחם כמו אריה ואחלה אופי, תוסיף לזה חברה דוגמנית והוא כן גדול מבחינתי

      1. יותר מזה,היה אהוב אצל השחקנים,ובטח ובטח אצל הקהל ושאתה עושה קבוצה חדשה כמעט לגמרי אז חבל שלא מצאו דרך להשאיר אותוףאחד שהיה בלייקרס ויודע מה זה להיות שחקן לייקרס.מקווה שזאת לא תהיה בכייה והוא השחקן שבסוף יהיה חסר לנו

          1. לצערי הרב ובגילי אני כבר לא יכול להחליף קבוצות.שהלייקרס לא טובים אז אני יכול לפזול לקבוצות אחרות אבל לא שהלייקרס טובים(הפילגש זאת דאלאס).
            אני מאוד מאוד מאמין בדיוויס וגם שלברון יסיים את דרכו אני סומך על דיוויס.
            בכל מקרה ראס זאת באמת בעיה קשה שלא ברורה לי עד הסוף,אבל מה שנקרא נשתוק ונראה מה יהיה

  4. לגמרי מסכים שקפיצה של שחקן על שחקן אחר כדי לקבל שלשה זו עבירת תוקף שצריכה לכלול 2 זריקות לטובת מי שעליו קפצו. תוך שבוע התופעה הזו תיעלם ושחקנים כמו ליילארד, טריי הארדן ושות יחזרו למימדים הטבעיים.

    1. לטעמי נו קול אפילו עדיף, אלא אם כן המתקיף מירפק את המגן (מה שעד לא מזמן נשרק כעבירה של הגרוגרת של המגן על המרפק של התוקף). כמה שפחות לעצור על כלום.

      1. ואם הזריקה נכנסת?
        אתה יודע מה? נתפשר, עבירה וכדור מהצד לקבוצה עליה קיפצצו.
        עבירות הגרוגרת והסנטר זה דבר שלא ייסלח. איך סנטר יכול לעשות עבירות כאלה נוראיות?
        למען הסר ספק, זה היה בציניות או בסיניות.

  5. חדשות מהסאנס כי אי אפשר בלי תמצית סרבר על הבוקר, הסאנס לא בטוחים שהם רוצים להביא לאייטון את מה שדורש חוזה מקס, הוא נתן אחלה פלייאוף עד סדרת הגמר ששם הוא הושמד בידי היווני והפוטנציאל שלו בשמיים, אבל ויש כאן אבל גדול בסאנס לא מנצלים את אותו פוטנציאל. העדיפו עונה שעברה להפוך אותו לקפלה משודרג במקום לתת לו לפרוח כסקורר והאם אתה מביא במצב כזה מקס?
    .
    מה לגבי ברידגס? הוא מתגלה כD3 מצויין וכל קבוצה בליגה רוצה וצריכה אחד כמוהו, בליגה של היום הוא שווה 20-25 מליון בשקט לעונה. האם סארבר יסכים לדחוף את היד לכיס ??

    1. מה לעשות, אייטון לא שווה מקס.
      אייטון שחקן משלים, למה שיקבל מקס? בגלל שנבחר 1? בגלל שביקש יפה?
      צריך להפסיק עם הנורמה הזאת שכל פלוץ מקבל מקס כי ככה.
      מקס שווים רק שחקני על בודדים.
      אתה לא שחקן עם יכולות מקסימליות? לא תקבל חוזה מקסימלי.
      תאוות בצע, הסכומים שמסתובבים בליגה גרמו לכולם לאבד את הראש.

      1. כמו שאמרתי עונה שעברה – אם פילי נותנים לאייטון מקס (והייתי בטוח שייתנו) הם באותו רגע שמים לעצמם תקרה לקבוצה.
        נתת לשחקן משלים מקס – סינדלת את עצמך ולא תוכל להביא שחקן מקס אמיתי.
        מאוד מפתיע אותי הידיעה שהם מהססים לעשות את הצעד המטומטם "המובן מאליו" כיום.

      2. לאייטון יש פוטנציאל מקס ואני הייתי נותן לו מקס כי הוא שווה הרבה לסאנס. הם לא ימצאו סנטר שיתן להם מה שהוא נותן גם כיום.
        הם עד עכשיו לא השתמשו בו נכון. נראה העונה האם הוא סוף סוף יהיה שחקן של 22 ו12 לפחות.
        מקס נותנים לצעירים לפי םוטנציאל לא לפי מה שהם שווים היום.
        אם לא ימשיך בסאנס זו תהיה לדעתי אבידה גדולה שתקבור אותם.
        אם צריך לבחור בין ברידגס לאייטון אין שאלה בכלל. שחקנים כמו ברידגס יש מלא בליגה שאפשר לאסוף.
        שחקנים כמו אייטון כמעט ואין.

    2. אין פה בכלל דיון, אלא אם כן בא לסרבר לפרק את הקבוצה. אם אייטון ישאר בפניקס בשביל פחות ממקס אז הוא מטומטם. הוא אפילו לא יצטרך לנסוע רחוק – הספרס יתנו לו מקס

      1. סרבר קמצן. היה, ונשאר (ע"ע ג'ו ג'ונסון לאליפות הסאנס האבודה).
        .
        המשמעות של המריחה המיותרת הזו היא שחקן לא מרוצה, ערעור הכימיה שנוצרה, ובזבוז החלק המשמעותי בחוזה של כריס פול.
        .
        למען הסר ספק –
        אין בכלל שאלה. אייטון שווה מקס,
        ויקבל הצעות למקס אם סרבר ימשיך בקמצנותו.
        עבור הסאנס?
        על אחת כמה וכמה. אי אפשר להיות עם פיירול כמו של הסאנס ולקבל תחליף הולם עבור שחקן שעוזב כשחקן חופשי מוגבל.

        1. חשבתי שהוא קצת השתנה בטח אחרי החוזה הגדול שנתן לכריס פול ועוד בגילו.
          בכלל זאת התנהגות מוזרה ביותר כי למה נתת חוזה כזה גדול לפול אם אתה לא מתכוון להמשיך עם אותו סגל. התשובה יכולה להיות שסארבר חושב כמו האשך ומאמין שבשביל מה שצריך מאייטון מספיק שחקן אחר פחות טוב

          1. א. זה לא מחמיא לטמיר, כאשר הוא על אותה עגלה עם סרבר …
            ב. במצב השכר של הסאנס,
            אם הם מאבדים את אייטון, אין להם מקום מתחת לתקרה להביא שחקן אחר.
            אז מה הם יעשו?
            ימתינו שיהיה שחקן חופשי מוגבל?
            הרי הוא יקבל הצעה למקס.
            .
            במילים אחרות –
            קמצן.
            ג'ו ג'ונסון והאליפות האבודה מחדש.

            1. ברור שזו התאבדות. אבל עקרונית אם הוא מציע Qualifying Offer לברידג'ס ואייטון אז בשנה אחר כך פניקס משלמים משהו כמו 87 מיליון. תיאורטית זה מספיק כדי להביא 2 שחקנים ב 15-20 מליון במקום ולהיות עדיין מתחת לתקרה, לא?

            2. הקאפ הולד עבור אייטון וברידג'ס הוא משהו כמו 45 מיליון. זה משאיר קצת פחות מ-0 מתחת לתקרת השכר…
              .
              הדרך היחידה להוריד את הקאפ הולד מתקשרת השכר היא לוותר על הזכויות של הצמד,
              וזו התאבדות מקצועית.

            3. מבחינת יכולת נטו אייטון לא שווה מקס אפילו לא קרוב (אם כך גם קפלה שווה מקס), מבחינת פוטנציאל בהחלט כן, תוסיף את העובדה הפשוטה שלסאנס אין דרך להתחזק בלעדיו בשוק החופשי ונותרה סיטואציה שמחייבת מקס לשחקן שלא בטוח יממש את הפוטנציאל בסאנס.

        2. אני אגיד לך מה לדעתי יקרה.
          אייטון בחור נוח, וחביב.
          והם חושבים שכמו שהפנים את שינוי מעמדו מכוכב הקבוצה העתידי לשחקן משלים, כדי שהקבוצה תצליח וכי זהו הסטטוס האמיתי שלו, כך גם ימחל לבסוף על כבודו ויסכים לקבל משהו פחות ממקס, "למען טובת הקבוצה".
          אם הם לא היו חושבים כך, הם לא היו עושים את המהלך הזה.
          אני אישית חושב שכך ראוי (כי הוא לא שחקן מקס), ואני מאמין שהם גם צודקים בהערכתם, ושאייטון בסוף יתקפל ויסכים לחוזה גבוה אך מופחת.

          1. איפה פה טובת הקבוצה? כל מה שהוא מפחית מהמקס זה רווח לסרבר, אין פה שום דבר ראוי. אייטון צריך להיות מטומטם כדי לוותר על מקס שמגיע לו (מגיע לו – יש קבוצות שיציעו במקום פניקס). אני חושב שבפניקס חושבים שאם תהיה לו עונה חלשה אז קבוצות ימנעו מלהציע לו שכר גבוה, והם יוכלו לסגור איתו על פחות. שיהיה להם בהצלחה עם זה.

            1. בדיוק.
              יש כאן את סרבר והרצון שלו לא לשלם מס.
              שטויות אחרות כמו "אליפות" רחמנא ליצלן,
              מעניינות אותו פחות.
              .
              החלק המכעיס הוא חוסר החיבור למציאות העכשווית בליגה.
              בלתי אפשרי לתחזק קונטנדרית לאורך זמן מבלי לשלם מס.
              זה נכון והגיונית לכלכל צעדים על מנת להימנע ממס חוזר (ע"ע הצעדים של מילווקי).
              אבל לאורך זמן, זה בלתי נמנע.
              .
              אלא אם אתה מוותר על שחקנים קריטיים (ע"ע הת'אנדר והארדן).
              ראינו איך זה נגמר.

            2. לגיא –
              ברח לסארבר "הקונטנדרית".
              כלומר הוא לא התכוון להיות קונטנדרית כל כך מהר, פתאום זה קרה והגעתם לגמר בטעות מבחינתו.
              כמו פרסי טוב הוא קיווה שזה יגיע יותר מאוחר
              (גילוי נאות – אימו של הכותב נולדה באירן)

            3. תשמע, אני לא מבין כלום בחוזים.
              אבל גם בלי להבין אני יכול לנחש שאם יגידו לו שאם הוא לוקח פחות, יישאר יותר לשחקנים אחרים חשובים שיהיה אפשר להשאיר (נניח שהתקרה של סארבר קשיחה – הוא לא מוכן לשלם מס ויהי מה וזאת העוגה שצריך לחלק), ולהתמודד שוב על האליפות, הוא בסוף יתקפל וייתן הנחה.
              אייטון לא ירצה ללכת לשום מקום אחר, טוב לו שם ויש לו אופי נוח ומרצה.

            4. בנוגע ליכולת המקצועית הוא לא שחקן מקס.
              הוא כרגע גבוה סולידי שרץ מצד לצד, נותן הגנת טבעת וריבאונד ותופס לובים.

          2. מבחינת יכולת נטו אייטון לא שווה מקס אפילו לא קרוב (אם כך גם קפלה שווה מקס), מבחינת פוטנציאל בהחלט כן, תוסיף את העובדה הפשוטה שלסאנס אין דרך להתחזק בלעדיו בשוק החופשי ונותרה סיטואציה שמחייבת מקס לשחקן שלא בטוח יממש את הפוטנציאל בסאנס.

            1. אני ממש לא מסכים.
              היכולת שאייטון הציג בפלייאוף האחרון זאת יכולת של חוזה מקס.
              וזה לפני שמתייחסים לעובדה שמדובר בסנטר אחרי עונתו השלישית בליגה בלבד,
              ושאייטון מציג התקדמות בכל עונה.
              .
              העובדה שהוא לא קיבל מספיק מבטים מעמדת הפוסט?
              קשורה לסגנון המשחק של הקבוצה.
              כאשר הוא מקבל את הכדור,
              הוא מצוין.
              אם יקבל מספיק מצבים,
              נראה שיפור גם בתחום זה של המשחק.
              חוזה מקס, קל. לא רק לסאנס בגלל הסיטואציה.

  6. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
    .
    סיטואציה מעניינת בפילי – אם ישחקו טוב בלי סימונס הם עלולים להוריד את ערך הטרייד שלו עוד יותר…. אבל עדיין, אין ברירה, צריך להמשיך הלאה ולסגור את הפרק הלא נעים הזה. אני הייתי מנסה להחזיר את מקונל, הוא היה מעולה אצלם. אם אינדי מסכימים לברוגדון ומקונל פילי רק ירוויחו מהטרייד הזה.

    1. אני לא חושב שישחקו כל כך טוב בלעדיו, היפך, אבל כן הוא הגביל אותם.
      לא נעלבת מהברקוביץ אתמול, נכון? התכוונתי מיקי ולא אייל ברקוביץ.

  7. אחלה מעורב, תודה רבה
    מה שקורה בפילי משעשע ומעציב כאחד. חבורה של אנשים בוגרים שמצליחים ליפול לכל בור אפשרי מתוך מטרה לא לסיים את הסכסוך. חבל, דווקא קיוויתי שתהיה לי הזדמנות הקיץ לראות את הסרטון השנתי 'איך סימנס הפך לקלע על בפגרה, אבל הפעם זה באמת, נשבעים לכם בספר התורה'

    1. 'אנשים בוגרים שמצליחים ליפול לכל בור אפשרי מתוך מטרה לא לסיים את הסכסוך'
      כאן בארץ זה דווקא נשמע מאוד מוכר

  8. תודה על המעורב,
    סימונס ופילי משחקים צ'יקן – לראות מי ימצמץ ראשון ושניהם מפסידים.
    הלוואי ובאמת יפסיקו עם עבירות כאלה, זה סתם היה מגעיל ובלתי ניתו לשמירה.
    לא מאמין שדוראנט יהיה MVP הוא חולק כדור עם הארדן ואין לו שום סיבה לשחק כ"כ הרבה דקות. (כנראה FMVP אם הכל יסתדר)

  9. לברון במרוץ אחרי קארים, הלאוד מתוכנן ומדוייק, הוא חייב העונה באיזור 2000, ככה שאני מאמין שיבחר לנוח 10 משחקים סהך.
    .
    איזה כיף השיפוט החדש, ברוך שפטרנו מהטריקים המלוכלכים האלו. זה עושה אותי כפליים שמח כי ברגע אחד ייפתר הדיסונס שבתוכי על שחקנים כמו סטף ולוקה ואוכל לאהוב אותם על אמת, ומצד שני סבירות לא רעה לקריסה של הארדן בלי הטריקים והשטיקים.

    1. להארדן יש מספיק כישרון להצליח גם בלי זה.הוא פשוט ניצלאת המצב לטובתו בצורה האופטימלית אבל יש לו מספיק כישרון להצליח גם בלי זה

      1. יש מצב גדול, ההייטר שבתוכי שואף שהתזה הנגדית תחשוף את בינוניותו וכשרונו ימדד בצורה ראוייה איפשהו בטופ 40-50 של הליגה

      2. הארדן מוכשר מאוד. ועל המגרש נותן את עצמו עד הסוף. ובסה"כ, בהשוואה לשחקנים אחרים, נשמע לי כמו אחלה בחור מאוזן, בטח כיף לצאת ולהסתובב איתו (מועדונים וכזה 🙂 ).

  10. תודה רבה על המעורב מנחם.
    יש לי תחושה שפילי הולכים להסתדר לא רע בלי סימונס וכשיימצאו לו טרייד אני חצי אופטימי לגביו. שיהיה פורוורד באיזשהו מקום שלא מצפה ממנו לנהל את ההתקפה. יכולות הובלת הכדור וראיית המשחק הם אחלה בונוס – פשוט שלא יהיו חובה…

    1. פילי יהיו חזקים מאוד גם בלי סימונס אבל הוא מאוד יחסר להם בעונה הרגילה בעיקר באינטנסיביות ההגנתית ובמעבר. לא חושב שיש מישהו עם כושר כמו שלו בליגה. ריברס צריך לעלות עם מלטון ב – 1 ולא עם מקסי כי הוא פשוט לא רכז.
      הסרטון שברוך שם על ההצגות של יאנג במשחק אחד נגד הנטס זה פרייסלס, איזה גועל נפש. לגמרי עבירות תוקף

      1. זה שלא שורקים או שאפשר לקבל על מהלכים כאלה שני סוגי עבירות – יכול להיות דווקא בלגן. הויכוח על האם העבירה הייתה תוך כדי תנועה שוטפת לסל או קפיצה לא טבעית של המתקיף על המגן יכול להיות מאוד מטושטש לפעמים. שריקת העבירות כפי שהיא הייתה כעת הייתה מאוד מתסכלת לצפיה אבל סוג של פיתרון פשוט. יהיה מעיין עכשיו לראות איך הארדן הולך לתחמן את המערכת (הוא בהחלט הולך לעשות את זה, סטף, יאנג ולילארד זה דגי רקק לידו).

  11. תודה רבה מנחם. כיף לקרוא אותך
    שתיגמר הסאגה של סימונס ופילי, שניהם צריכים דף חדש ולהתחיל להתרכז בעיקר. לדעתי גדול על מקסי, להיות הרכז המוביל של פילי.

    וטוב לראות ששורקים עבירת תוקף על ההצגות האלו של המתקיף שעולה לזריקה. חבל שלא קרה מזמן

  12. לא מצאתי מקום אחר לכתוב על זה אז. אם תומפסון חוזר מספיק מוקדם גורדן פול לדעתי השחקן השישי של העונה בקלות. בכלל אני מרגיש שגולדן עמוקים מאוד בעמדות הגארד וככל שמתקדמים בעמדות הם מתקצרים.
    בהמשך לתלונות על אייטון שם, קחו את וויגינס וויזמן ותביאו את אייטון. מוכן לזרוק גם בחירת סיבוב ראשון אם תוסיף לי פורוורד.😂

    1. אנחנו מאוד עמוקים.
      בעיקר במה שנקרא "שחקני כנף" שיכולי לשחק עמדות 2-4. אין לנו רכז מחליף טבעי לסטף, ג'ורדן פול הוא לא כזה… ולמעט וייזמן אין לנו סנטר טבעי.
      זה קצת מודל הבולס שסטיב קר שיחק בו… הרבה שחקנים במידות של ג'ורדן, פיפן, הארפר ורודמן. לא ביכולות כמובן.
      יותר מדאיג אותי שמעבר לקרי (וכרגע בלי תומפסון) חסר לנו עוד סקורר שאפשר לסמוך עליו. כפשר היה לוותר על עומק בשביל זה.

        1. גם אני. אבל בליגה שמובלת על ידי צמדים ושלישיות של כוכבים – הוא (וגם ויגינס) מהווים מספר 2 די חלש לקרי… יש לנו כרגע ספסל עם די הרבה שחקנים שיכולים להיות שחקני חמישיה. אבל אף אחד מהם הוא לא מישהו שהייתי הופך לאופציה השניה בהתקפה בקבוצה רצינית. אלא אם פול מתחיל לשחזר את המשחק המטורף מהקדם עונה (אבל עוד חזון למועד).

          1. בעיני הצ'אנס הכי טוב של גולדן לאליפות יהיה שנה או עוד שנתיים גג גג גג שלוש. הצעירים יבשילו עוד קצת בעיקר וויזמן שזה הכי חשוב, תומפסון יחזור לכושר ואמנם קרי וגרין יתבגרו בעוד שנתיים שלוש אבל המשחק של קרי לא מתבסס על אתלטיות בשום צורה כמעט אז מניח שהגיל ישפיע עליו פחות.

            1. סטף לא מאוד מהיר, הוא רץ הרבה אבל לא מאוד מהר. יש לו יציאות מהירות נורא קצרות בבריחה עצמה מהשומר והעליה לזריקה בחדירות הוא לא מאוד מהיר. הוא בעיקר קטן

            2. סטף סופר מהיר לקטנות האלה שציינת זה הכוונה במהר לא שהוא ספרינטר.
              סטף מהיר וזריז בטירוף זה נחלש מאד עם הגיל ככל שמתבגרים. לומר שסטף לא תלוי במהירות שלו זה לא נכון הוא הרבה תלוי בה זה מאפשר לו לעבור שחקנים ולטלטל אותם

      1. אני חושב שג'ורדן פול הולך להיות הפתעת העונה אצל הלוחמים. נכון שליגת הקיץ ומשחקי ההכנה לא מהווים אינדיקציה, אבל רואים אצלו קפיצת מדרגה משמעותית שהתחילה במשחקים האחרונים בעונה הקודמת והוא עבד קשה בקיץ והוסיף גם מסת שריר. הקליעה שלו השתפרה המון והוא קולע בקלילות מטווחים שגם סטף מוריד בפניו את הכובע. במשחקים האחרונים הוא פשוט עובר את החצי ומשחיל מהלוגו או כמה מטרים מעבר לקשת בקלילות מדהימה. בנוסף החדירות האגרסיביות לסל מול שומרים והיכולת לשבור רגליים, מזכירה מאוד את סטף.
        פול בחמישיה השניה נותן שקט שלא היה בעבר וציוות שלו ליד סטף בכלל יגרום לבעיות לצד השני.
        פול הופך להיות האח הקטן בספלאש ברודרס ואני מאמין הוא יספק את התוצרת בעיקביות.

  13. מנחם,הדבר שפילי מאבדים כאן חוץ מהרכז ושחקן ההגנה הכי טוב שלהם, זה את היכולת לקבל
    תמורה על אחד מהצעירים המוכשרים בליגה.

    זה מזכיר לי מאוד את השביתה האיטלקית של קוואי מול הספרס,
    השאלה מי צודק כאן לא רלוונטית ברגע שהקבוצה מאבדת את השחקן והופכת ללא רלוונטית ב-20 שנים הבאות.

  14. -זה הלחם והחמאה של שחקן כמו סטפן קורי
    החוקים וההתאמת של סילבר.
    השיפוט בנבא מותאם היום לגארדים רכים ופלופרים יותר מאשר ל"נגרים" משנות ה-90 שהיו יכולים לריב מכות
    באמצע המשחק,לחזור לשחק וגם להחטיא זריקות חופשיות.

    הרבה רפי הבנה ששמים את קורי בדרג היסטורי וחושבים שששחקן רך כמותו היה מסתדר בליגה לפניי החוקים של סילבר
    אבל האמת היה שהוא אפילו לא היה מצליח להכנס לליגה לפני 20 שנה ויותר.

    1. קרי יחסית שחקן שלא הולך הרבה לקו בניגוד להרבה גארדים אחרים בליגה. זה בעיני ישנה את המשחק כמעט בכלום. גם ככה המשחק שלו מתבסס על הרבה תנועה בלי הכדור לעומת גארדים אחרים שקולעים הרבה. בנוגע לשנות ה90 יותר הגיוני שלא היה מקבל את הצאנס, אבל לא שלא היה מצליח אם היה מקבל..

    2. בשנות השמונים קלעו בממוצעים כמעט כמו בימינו, רק בלי לזרוק שלשות – ושחקנים כמו קרי היו טורפים את הליגה. זה שבשנות התשעים החליטו לתת לכולם לפוצץ האחד את השני במקום זו תעודת עניות ולא ציון לשבח לתקופה. כמו שמעבר לכמה להקות אלטרנטיביות ממש כשרוניות שנות התשעים היוו תירוץ להרבה זייפנים חובבנים לקרוא לעצמם מוזיקאים… וואו… כולם היו כל כך אדג'י ומגניבים.
      *
      אבל בינינו… תן לקרי לעשות את הקטע שלו בניינטיז… אפילו מול חוקי ג'ורדן רולז… הוא יאכל את הקבוצות הקשוחות בחיים. גם לילארד, קיירי ומסתבר שאפילו ג'ורדן פול… לך תתרץ לשופט שמישהו זרק מהלוגו ונוצר מגע בטעות. עד סוף הרבע הראשון כל הבאד בויז היו יוצאים בעבירות טכניות.

  15. מה שקורה עם סימונס זה בדיוק מה שהיה צפוי.
    שום דבר לא השתנה מבחינת ה 8 מיליון שלו שהוא יקבל בחזרה מפילדלפיה או מהקבוצה שתטריד עבורו, ועכשיו מתחילים הקנסות משאר החוזה.
    צפוי לגמרי, וסביר להניח שימשך עד ה 15 לדצמבר לפחות אם לא יהיו הפתעות.
    זה גם תסריט יותר טוב לפילדלפיה מאשר שהוא יחזור לאימונים ומשחקים, ישחק בלי מאמץ ןיחרב דברים מבפנים.
    הפייסרס אולי מעוניינים אבל השאלה היא אם סימונס מעוניין…
    .
    הסאנס מנסים לנצל את העובדה שאין מי שיציע חוזה מקס לאייטון בקיץ הבא והוא לא יקח את ה 16 מיליון קוואליפיינג אופר…
    אבל גם בתסריט הלא סביר שיהיה מי שיציע, הם תמיד יוכלו להשוות. אני מניח שאז זו תהיה מין הצעה של 3+1 והטעות שלהם היא שגם במקרה כזה יהיה להם אותו רק ל 3 שנים לפני שהוא יעזוב. לשכוח את זה הוא בטוח לא ישכח, וגם לא שחקנים וסוכנים אחרים בליגה.
    .
    שיקגו מן הסתם לא מפתיעה אותי בשיט, רק חבל שעכשיו אצטרך לעקוב אחרי עוד קבוצה כי יש בה 2 מ 3 השחקנים האהובים עלי בליגה שהם לא לייקרים (לוקה השלישי).
    איפה האוהד של הבולס שהבטחתי לו שההרכב הכי טוב שלהם יהיה עם קארוסו ובול ביחד ?

      1. אייטון לפי מה שהראה עד כה בליגה ממש לא שווה מקס. אבל הוא פוטנציאל מקס בהחלט ומקס מקבלים על פוטנציאל.
        מה שהוא עשה בפלייאוף זה הגנה טובה ודאנקים וזה עושה גם קאפלה. שחקן של 13 נק ממוצע לא יכול להיות שווה מקס בטח גם שלא יוזם בעצמו.

            1. שחקן הגנה לא שווה מקס כמו שראינו בעבר, זה לה חלק מהחוזים הרעים בליגה הם של שחקנים בדמות סימונס גובר אדאביו, אייטון אחלה מגן נהיה אבל ההגנה של הסאנס זה סכמה קבוצתית, הוא חייב לעשות קפיצה התקפית. בסוף הוא היה קפלה של הסאנס, עונה שעברה שחקן חמישייה אבל לא כוכב

        1. עצוב לי על הסאנס גיא, מגיע לאוהדים שלכם יותר. סארבר הורס את הקבוצה במו ידיו או במילים אחרות אין חדש תחת השמש

        2. אייטון הגיע לליגה כשחקן הגנה בינוני מינוס. ההתקפה היא מה שהפכה אותו לפוטנציאל שהוא. הביטחון שלו נפגע לא מעט כאשר הוא לא מקבל מגעים, אך היו לא מעט משחקים שהורידו לו כדור בצבע והוא נראה מצויין כספק נקודות. אצלו זה 100% ביטחון. אני מאמין שהוא יזכור את זה טוב טוב לסאנס מכיוון שזה לא שהוא בחר לשים את המספרים האלו. הוא הקריב את המגעים שלו תחת הסל בשביל שהאחרים יקבלו יותר זריקות.

        3. יחסית למה שהראה ולגיל – אייטון הוא חוזה מקס בכל קבוצה ״נורמלית״.
          לשחק משחקים עם שחקן כל כך חשוב, בחירה מספר אחת שלך שבעקביות מראה התקדמות להצדיק את הבחירה (באופן כללי למיקום – לא בהשוואה ישירה ללוקה או יאנג בהכרח) זה תמוה, מאכזב ורק יכול להיגמר רע לפניקס גם אם זה לא יהיה בשנה שנתיים הקרובות.
          .
          אבל אולי זה מה שסארבר רוצה – לתת לקבוצה הזאת צ׳אנס בשנתיים שלוש הבאות ואחר כך מה שיהיה יהיה ?
          מבאס.

    1. דדי, אני לא חושב שהוא יכול לקבל בחזרה את הסכומים של הקנסות. אלו ניתנים בהתאם לתנאי החוזה וקבוצה חדשה לא יכולה לשנות את החוזה. מחילה על הקנסות זה שינוי תנאי החוזה.

  16. שאלה חשובה למי שזכה לראות את בונז היילנד באימונים ומשחקי קדם העונה – כמה זה אפשרי להחזיק ארבעה חוזי מקסימום בקבוצה אחת, תודה.

  17. הסיקסרס פחות טובים ללא בן סימונס חד וחלק. אפשר להתווכח על כישוריו של סימונס אבל הוא לא תרומה שלילית לקבוצה והסיקסרס לא מחזיקים שחקנים שסוגרים בקלות את מה שהוא משאיר מאחור. ככך שהזמן יעבור יהיה לסיקסרס קל יותר לצרף קבוצה שלישית לטרייד. ישנם קבוצות שצריכות סנטר כמו מיילס טרנר. הסיקסרס רוצים גארד טוב. ואז אפשר לקבל חבילות כאלה של נניח סי ג'יי לסיקסרס, סימונס לסקרמנטו ונניח האליברטון + הילד לפורטלנד. לא חשבתי לעומק, זה סתם דוגמא.
    .
    לגבי השריקה של סטף, גיב מי איי ברייק. מתעלמים מפאוולים עליו כבר כל כך הרבה שנים שהוא הפך למאכר של פאולים. מגנים נוחתים עליו חופשי, מושכים אותו, נותנים לו קטנות. החוק החדש לא אמור לכלול כניסה של מגן לאזור נחיתה. זוהי שריקה מוטעית, מטופשת שנועדה לאותת שהשופטים לא עושים הנחות לסופרסטאר. תסתכלו שוב על ההילוך החוזר. נכון שסטף נשען קדימה. אך שימו לב כמה המגן קופץ לכיוונו. אילו סטף היה עולה ישר, האם המגן היה מאפשר לו נחיתה נקייה במקום? ממש לא. הוא היה מתנגש בו. הרגל של המגן נוחתת על הרגל של סטף אם סטף לא קופץ בכלל. זוהי עבירת מגן 100%. מה שהחוק הזה יעשה זה יתן למגנים תמריץ להיכנס בקלע ולנסות את המזל לקבל no call. זה יגרום לנחיתה על כרסוליים של קלעים ופציעות מהסגנון של זאזא. המגן פשוט ירים את הידיים ישר באויר כשה תמים וינסה למכור את זה שהקלע נכנס בו בעצם.

    1. אתה צודק. כבר כשראיתי את המהלך התפלאתי למה קרי קפץ. זה לא מהלך רגיל שלו. הוא (גם קלי) בדרך כלל זז הצידה תוך הקפצה ואז עולה לזריקה. במקרה כאן המגן קפץ בצורה פראית בערך 2 מטר קדימה ונופף בידים כמו טחנת רוח. אני חושב שאם קרי היה נשאר לעמוד המגן היה מתנגש בו.

    2. מסכים עם מה שאתה אומר ויהיה מעניין לראות אם יש עליה במספר הפציעות של שחקנים עקב כך. אבל זה עולם לא מושלם ואני אישית לפחות מעדיף שיהיה קצת יתרון להגנה על פני שריקות הזויות כל משחק.

      1. אתה טוען שהתנועה של סטף בזריקה הזו טבעית וצריכה לזכות אותו בזריקות עונשין בגלל שהמגן קפץ עליו בפראות משני מטר וגם אילו סטף היה עולה אנכית לזריקה המגן היה מתנגש בו ואולי אפילו נכנס לו בקרסוליים אז היה נפצע ולכן הקפיצה קדימה של קרי למעשה הגנה עליו מפציעה וכל זה בגלל השיפוט המקפח לגביו? סתם שאבין את הלוגיקה שלך…

    3. Well, this is like your opinion, man
      .
      למה שהמגנים יכנסו באופן לא חוקי מתחת לרגליים? עכשיו הם יוכלו לשמור כמו שצריך עם הידיים למעלה מבלי שיתקעו בהם. אם יהיה מין בואן כזה או זאזא חסרי כבוד למשחק אז ישרקו לו פלגרנט.
      לטעמי זה מעורר כבוד מבחינת הליגה שהם מתקנים את מה ששבור. זה כבר עבר כל גבול, וטוב שייגדעו את זה.

  18. למה צריך כזאת כמות של משחקי הכנה של 48 דקות? יופי שמריצים את הציון קובה והאיציק כהן של הספסל ונותנים להם להילחם בשחקני הפוסטר של היריבה, אבל למה ככה?
    מבחינתי מספיקים 3 משחקים גג לכל קבוצה, 10 דקות לרבע.

    1. התשובה בגוף השאלה, כדי להריץ את ציון איציק והרוקים, מה אתה מצפה ממאמן רציני? שיתחיל עונה בלי משחקי הכנה לראות את השחקנים החדשים על הפרקט? ברצינות?

  19. מנחם כתבה מעולה
    לדעתי העובדה שקייל לאורי הגיע למיאמי דווקא רק תתרום למשחק של באטלר כי הוא היה השחקן היחיד בקבוצה שידע לנהל משחק ולקלוע אז זה שלאורי הגיע בתור אחד הפליימקרים הטובים בליגה זה רק יעזור לבאטלר

  20. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    השינוי בחוקה הוא קריטי, הלחץ על פילי גדול בגלל סימונס, כדאי למאמן ולשחקנים להתרכז במי שיש.
    נראה מה יקבלו בטרייד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט