"NEW LOOK" מיאמי היט הורידו את המכנסיים (והתחתונים) לאטלנטה האוקס

המזרח זה לא המערב הרך. הלייקרס פחדו להופיע עם הקבוצה החלזקה שלהם אז היה להם תרוץ טוב נגד הברוקלין נטס.

אבל במזרח החצי הראשון בין מיאמי היא לאטלנטה האוקס הזכיר לצופה משחק פלייאוף. הרבע הראשון היה משחק לפנטאון. מיאמי העלתה את קייל לאורי, טיילר הירו, אדאביו, דנקן רובינסון, ופי ג'יי טאקר. ההאוקס עלתה עם בוגדנוביץ', טריי יאנג, ג'ון קולינס, קם רדיש, וגורגוי דיאנג.

התפתח משחק על כל הכסף – ז"א הכבוד. כולם שיחקו מלבד אלה הפצועים. הרבע הראשון הסתיים 32-33 למיאמי כשברור היה שקייל לאורי שינה את כל משחקה של מיאמי. הפוינט גארד השמנמן הזה לא קלע הרבה (5 נק', 7 אס') אבל ניהול המשחק שלו שינה את כל משחק ההיט. גורן דראג'יק היה מחזיק בכדור יותר מדי זמן ומנסה לקלוע בעצמו. לאורי? לא איכפת לו לסיים עם 0 נק' כל זמן שקבוצתו מנצחת.

הרבע השני היה הרבע של טיילר הירו: מה שהוא זרק ניכנס (סיים את החצי עם שיא אישי של 20 נק'). ס"ה 26. מיאמי הורידה להאוקס את המכנסיים ברבע השני: 26-41 למיאמי. החצי נגמר 58-74. זה היה מאנו נגד מאנו. שתי הקבוצות לחמו כאילו משחק פלייאוף ומיאמי ניצחה. החצי השני היה יותר לשחקני הספסל. מדוע היו צריכים להכניס את טריי יאנג כשהיה 25 הפרש אני לא מבין. הוא נפצע ועדיין לא ידוע עד כמה רצינית היא פציעתו.

נגמר 99-125. למיאמי קלעו הירו 26, אדביו 14, דנקן רובינסון 13, פי ג'יי טאקר 6 בשתי שלשות נהדרות תוצרת לאורי. מרטין מהספסל קלע 11. לאטלנטה – קולינס, יאנג, וגלינרי 14 כ"א. בוגדנוביץ 10. לו ויליאמס מהספסל 13.

מיאמי נתנה הצהרה במשחק הזה שקייל לאורי עשה ממנה קבוצה חדשה, וטובה בהרבה מהעונה שעברה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

        1. מצחיק ועצוב לצערי יש גם את הארכה של ברידגס שגם יקבל 100+ מליון נראה אם סרבר ידחוף את היד לכיס או יהרוס את הקבוצה כרגיל.

  1. hיסלחו לי כל המגיבים הציניים שכה התלהבתי מהחצי הראשון של המשחק שהיה אשכרה 'מאנו נגד מאנו' בשיא הרצינות. למה שאתם לא תכסו משחק כזה ותכניסו בו את כל הציניות שלכם, במקום להעליב אותי על נסיון להסביר איזה חצי ראשון מצויין היה. אולי יהיה עדיף אם אתעלם מדברים כאלה ואתן להם להיעלם אל השחור בלי שתדעו שקייל לאטורי שינה בעצמו את כל משחק מיאמצי. אז כ\ןולכם – ללא יוצא מין הכלל – יכולים לקפוץ לי.

    1. מנחם אל תיעלב, אבל כוכבים יושבים בצד במשחקי אימון לא כי הם מפחדים. על המשחק בין מיאמי ואטלנטה לא הגבתי

    2. אנחנו מאוד שמחים לראות רמה גבוהה של כדורסל, אני מניח שהיה כיף לראות את המחצית הראשונה של ההיט-הוקס (גילוי נאות, לא טרחתי), ואתה מצליח לעשות ממשחק חסר חשיבות, משחק מרתק, אני רק מתקשה לייחס לו חשיבות. גם אם הוא היה ברמה ומרתק.
      תודה על הכל!

    3. אל תקשיב להם. משחקי קדם העונה הם כיפים כי רואים בפעם הראשונה את ההרכבים החדשים או רוקיז שסוף סוף מתמודדים מול שחקנים שהם לא מליגת הקיץ. יש לזה ערך גם אם אין השפעה על העונה הרגילה או על אליפות. יש כאלה שאוהבים רק מאני טיים ויש כאלה שנהנים מהמסלול והדרך. אם רק המשחקים החשובים היו מעניינים אז העונה היתה מתחילה ונגמרת בין פסח ליוני. משחק ה-NBA הראשון שנכחתי בו היה משחק פרי סיזן בין הניקס לסאנס בתחילת עונת 1993/94. זה נחשב היה לפריוויו של מה שיקרה בגמר 1994. מיד אחרי שמייקל פרש אלו שתי הקבוצות שחטפו ממנו הכי הרבה עונה קודם וכעת כשהוא לא היה שם הכל היה פתוח. מדיסון סקוויר גארדן היה מפוצץ והקהל השתולל כאילו זה משחק 7. למרות שהרבה שחקני ספסל שיחקו היה לניקס שחקן בשם אנטוני בונר שהיה המגן הכי טוב שראיתי בלייב. ההגנה של הניקס חנקה ולדעתי זה נגמר 2 הפרש לניקס. הכל עניין של הקשר

  2. מנחם, אל תתרגש מציעים צינים. אחרי 5 חודשים לראות את ג"ס משחקת (טוב) היה כיף. ג"ס ופורטלנד שיתפו את כל השחקנים הבכירים הבריאים ולפחות המחצית הראשונה היתה ברמה של משחק ליגה. לילרד היה טוב מאד וקרי הראה סימני חלודה אבל לפורטלנד לא היה מענה לגורדן פול שקלע 30 נק ב 22 דקות וממשחק למשחק נראה כשיבוט מוצלח של קרי. ההגנה של ג"ס היתה טובה.
    .
    זיכרו, המפתחות של ג"ס העונה הם: בריאות, פול ופורטר. אם הכל טוב אנחנו בגמר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט