מעורב הופס לשבת אחה"צ / מנחם לס

1.הסיקסרס לא שילמו לבן סימונס את 25% ממשכורתו, שהיו אמורים (חייבים?) לשלם לו ביום ששי

לפני יומיים, ביום ששי, הסיקסרס היו אמורים להכניס לחשבון הבנק של סימונס 25% ממשכורתו השנתית, 8.25 מיליון.

הם לא הכניסו אפילו סנט אחד.

כשדרל מוריי נשאל למה, מה קרה, הוא רק הגיב:

“it’s very clearly spelled out in the CBA and his contract what happens.”

עכשיו כל העסק מתחיל להיות רציני כי זה סוף לדיבורים והתחלת ה-$$$.

Fischer writes, “Philadelphia views Simmons’ refusal to report to training camp as not fulfilling the terms of his contract. In dialogue with league-office personnel and players union officials, the Sixers appear to be within their rights to withhold that lucrative check.”

Fischer also reports that Simmons’ response to this move from the Sixers could be to return to Philadelphia as soon as before their first preseason game against the Toronto Raptors on Oct. 4, while continuing to hold out on the basis of an injury.

2. ג'ואל אמביד מביע את דעתו סוף סוף בעניין בן סימונס: "מוזר. מתמיה. חריג. מאכזב. כפוי תודה"

הריאיון עם אמביד יצא לאור עם הכתבה של סם אמיק ב-THEATHLETIC. אכניס רק חלקים ממנה כי היא ארוכה מדי.https://theathletic.com/2854156/2021/09/28/ben-simmons-believes-playing-with-joel-embiid-has-run-its-course-and-sixers-media-day-messages-fall-flat-with-him/?source=twitterhq

האנגלית בסיסית מאד והשארתי את דברי אמביד כפי שהוא אמר אותם.

המשפט הראשון מסביר למעשה את מקור הבעייה:

As Simmons sees it, sources say, the organization’s choice to build its basketball ecosystem around Embiid’s style simply isn’t conducive to the way he needs to play.”

במין 'הצהרה' בת 4 דקות אמביד הסביר את דעתו בנידון. הנה כמה נקודות שאני קלטתי מדבריו:

*הוא לא העליב, לא קרע, ולא השפיל את בן סימונס. בקטע אחד הוא אפילו הודה: "אנחנו קבוצה יותר טובה איתו על הפרקט".

*ה-idiosyncratic skill של סימונס השפיע על הגיאומטריה של כל המשחק שלנו ובכך המטרה של ההנהלה לקחת אליפות עם התבססות עלי ועליו לא הושגה.

*זה כמובן איכזב אבל שימו לב:

“. “But I feel like over the years, the way our team has been built around — like you look at last year, you got the whole starting lineup shot — I was the worst 3-point shooter in the starting lineup, and I shot 38 percent from 3.”

*אחת הבעיות של סימונס היא שהוא לא משתפר. הוא קלע 15.9 נק' ל-36 דק' עם 7.7 אסיסטים. אלה בדיוק היו המספרים שלו כשהוא היה רוקי. השיטה ההתקפית של הסיקסרס לא גרמה לסימונס נזק או עצרה ממנו להשתפר.

*We’ve always had shooters, and I feel like I can really play with anybody and I can make anybody be better on the court,” Embiid said. “I don’t necessarily need shooters, but I feel like over the years, you look at like when we signed Al (Horford), it’s because we needed a stretch five just to make sure that was formed. Most of my career I’ve had to kinda step out to the 3-point line, which I don’t mind. I like to be a basketball player. I like to do everything on the basketball court. But I feel like our teams have been built, whether it’s the shooting needed or the stretch five and all that stuff, I feel like we’ve had it here.

And we still have (shooting),” Embiid continued. “We’ve got Seth (Curry), like I said, one of the best 3-point shooters ever. Danny Green, Tobias (Harris) is a 40 percent 3-point shooter. Furkan (Korkmaz) coming off the bench, at times Shake (Milton) I think can be a better shooter, but you know, he can get hot. We just added Georges (Niang). So I feel like our teams have always been built around his needs.”

*ואז הוא מוסיף:

. What team is going to put four shooters on the floor around Simmons that can also hold up defensively in the way the Sixers can? What team is going to employ two credible centers that stretch the floor for Simmons? And how can a player who just came off a playoff series in which he attempted zero shots in the fourth quarter of the final four games be credibly given the keys to an offense a la Giannis Antetokounmpo? Even if that team exists, would it be any good?

*

So it was kind of surprising to see,” Embiid said. “I’ll always say that even going back to, I mean the reason we signed Al is (him). We got rid of Jimmy (Butler), which I still think was a mistake, just to make sure that he needed the ball in his hands and that’s the decision they made.”

*

Like I said, it is surprising, but I’m really focused on the guys that are here,” Embiid said. “The situation is weird, disappointing, borderline kinda disrespectful to all the guys that are out here fighting for their lives. Some guys rely on the team to be successful to stay in the league and make money somehow. Because if you’re on a winning team, you’re always gonna have a spot in the league, just because you’re on a winning team and you contributed. Obviously, we’re a better team with him. We’re not a better team without him. We are a better team with him. But like I said, it is surprising but I’m focused on the guys that are here.”

*

We’re trying to get better,” Embiid said. “We’re trying to get on the same agenda. We know what we gotta do, and every single day we gotta attack it and keep trying to get better every single day. But we are a better team with him. There’s no question about it.

But we still hope that he changes his mind, but I kinda owe it to these guys to just worry about what we have here. That’s the front office’s job to kind of figure out what’s going to happen. That’s not my job, I’m not the GM, I’m not the owner so that’s actually none of my business honestly.”

Perhaps only one thing from this week is clear. Joel Embiid is now willing to say the uncomfortable truth about Ben Simmons’ game out loud.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. כבר אחרי הסדרה מול טורונטו זה היה ברור שהצמד הזה לא הולך לזכות בכלום ביחד. אני עם אמביד הם לא היו צריכים להיפטר מג'ימי!

    1. אני אף פעם לא עם הע'מבה הזה. הביאו לו את האיש שהכי תיסכל אותו בפליאופים ולא הוא ולא סימונס לא הסתדרו עם הורפורד.
      גועל הוא ארס מצוי, חושב שהוא יודע ומבין יותר טוב מכולם. שימשיך לבכות.

            1. מה מאזן הפלייאוף של אמביד מול בוסטון? כמה פעמים הסלטיקס היו בגמר המזרח מאז שאמביד משחק?

            2. 2 1 אבל אמביד די ניגב את בוסטון זה לא אשמתו שדביל כמו סימונס איתו בקבוצה והמאזן צפוי להשתנות בשנים הקרובות אל תדאג. גם השנה תקבלו ניגוב

    2. ברור שההתעקשות על סימונס הייתה צריכה להסתיים ברגע שהיה להם סופרסטאר במקום, ואז הם גם היו יכולים
      לקבל המון נכסים במקום. הדרך לאליפות (טורונטו) עוברת דרך טריידים על כוכבים מוערכים שלא לוקחים אותך
      לכלום (אני מדבר על הדיעה הרווחת כלפי סימונס באותם זמנים).

  2. אני באמת לא מבין מי קבע שסימונס הוא פוינט גארד. בגלל שהוא אתלט? בגלל שהוא רוצה? הרי אין לו את החוכמת משחק של לברון ובטוח לא של מג׳יק. אז מישהו יכול להסביר לי למה הוא לא 4? באמת זו העמדה היחידה שמתאימה לו

      1. מה הקשר??? יש לך השגות על היותו של לברון שחקן בעל חכמת משחק וראיית משחק גבוהים ומרשימים? חכמת המשחק שלו גבוהה משל דוראנט למשל ויותר קרובה לבירד מאשר לדוראנט שהוא בהחלט שחקן חכם.

    1. הבעיה אצל סימונס זה לא חכמת משחק אלא יכולת, הבן אדם לא מסוגל לקלוע מול שומר, ליצור נקודות או לעשות משהו בכלל בהתקפה עומדת. מצחיק אותי הרצון שלו לבנות סביבו קבוצה היא יורדת ליגה.

      לגבי גואל אמביד הוא אמר רק אמת.
      .
      אני בהחלט מקווה שפילי תלמד את השמוק וקלאץ לקח.

      1. לבנאדם אין בייסיקס של כדורסל.
        הוא בועת הייפ של אתלט גבוה חסון עם קואורדינציה שיכול לשמור, להוביל כדור, להריץ מתפרצות ולדפוק דאנקים.
        שחקן כדורסל מוכשר הוא לא היה, ולא יהיה.

        1. לפני כשבועיים פלוס מינוס מישהו (ג'ון?) כתב על סימונס וצירף קטע וידאו מתקופת התיכון של שלו ביחד עם ראסל (ההוא ממיני).
          הבנאדם אכן רק מריץ מתפרצות ודופק דאנקים. במשך שעה דאנק, דאנק, דאנק, דאנק. אפילו לא קמצוץ ג'אמפ שוט מטופ אוף דה קי לרפואה. שלשות?? איפה.
          וזו שורש הבעיה לטעמי- באשמת מאמניו, ובטח גם באשמתו כשחשב שהוא כוכב על שרק מטביע על ראשי ילדים ולמה לו לעבוד על קליעה בכלל – סימונס התקבע ככוכב בלי יכולת אמיתית ובלי אף אחד שיצעק "המלך עירום". הוא אשכרה קיבל רוקי העונה, זימונים לאולסטאר וסטאר קוואליטי ששמור לעלית הליגה.
          ואת הבלון הזה, את האוויר החם הזה, שיחררה מחט הפלייאוף עם חוד בצורת רבעים רביעים מול אטלנטה.

    1. מאוד מפתה אבל לבזבז חלק עצום מהפיי-רול על קבוצת הג'י-ליג, ועוד בשנים הכי יפות של אמביד… מה יצא להם מזה? עוד כוכב ממורמר. הפתרון היחידי זה טרייד מהיר.

            1. למה זבל? אמרתי מהיר, לא שיצאו פראירים

  3. קשה לחוות דעה באשר להחלטה של פילי שלא לתת לו את המקדמה בלי לקרוא את החוזה כןלו. על פניו אני רוצה להגיד שהמהלך שלהם נכון מבחינה חוזית כי סימונס הודיע שהוא לא מתכוון להתייצב לשחק השנה עבורם. מצד שני, זה יכול להביא אותו לטעון שהחוזה מבוטל ואם בורר יקבל את זה, הוא ישתחרר ללא תמורה

    1. יש מצב שזה ה'טרייד' הכי טוב שהם יכולים להוציא עליו כרגע.
      נראה לי סיכון גדול בשבילו.. (קבוצה אחרת תיתן לו את הסכומים האלה?)

  4. עושה רושם שבפילי ההפרשות פוגעות במאוורר, וכרגיל בתזמון די מחורבן. לא רואה איך הם יוצאים מהתסבוכת הזו, בהנחה שאין טרייד שנרקם במחשכים. נראה שכבר מאוחר ל'שולם שולם לעולם'. מהפלייאוף האחרון עד עתה, שני הצדדים היו צריכים להתנהל אחרת, אבל כעת מה שנשאר זו הפארסה הזו.
    מחכה למשחק הראשון של סימונס בפילי במדי הקבוצה הבאה שלו…

  5. תודה דוק, שייכנסו באפס הקטן בכל הכוח, צריך לעשות ממנו מקרה לדוגמה.
    זה ריץ' פול נגד הבעלים בליגה.
    כל שמוק עכשיו ייקח חוזה מקס וינתק מגע – לא ניתן להמשיך ככה, זה כבר עבר כל גבול.
    סילבר והליגה חייבים לתת לפילי גב איכשהו.
    ברמה המקצועית סימונס זר לכדורסל.
    ברמה האישית הוא נרקיסיסט מושתן.
    תאמינו לי שכשאני מפתח אנטי מיידי למישהו אני יודע למה.

    1. אם הוא היה זר לגמרי לכדורגל הוא לא היה יכול להיות בחמישייה של קבוצה כלשהי. היו לו לא מעט משחקים טובים. זה עדיין לא הופך אותו לכוכב רציני כפי שהוא עושה מעצמו, אך הוא בהחלט לא זר לכדורסל.

    2. "כשאתה מפתח אנטי מיידי למישהו אתה יודע למה"
      🙂
      אתה פיתחת אנטי מיידי לעשרות שחקנים, לא כולם הסתברו כדפוקים.
      במקרה של סימונס נראה שצדקת – כולם ציפו ממנו שימשיך להתפתח אחרי השנה הראשונה והשניה וזה לא קרה,
      אבל אי אפשר היה לדעת את זה מראש.

  6. תודה מנחם אבל לדעתי יותר מדי מילים על כלומניק. כמו שאמר דה שוט "היא לא מעניין".
    עוד הוכחה שאין סיבה לשלם כל כך הרבה כסף לשחקני אנביאיי או בכלל בספורט. זה לא חכם לא יעיל וחסר תוחלת. בעיקר מייצר גדודים של דושבאגים כלומניקים.

    1. הוא אמנם עם התקפה בעייתית ואגו נפוח אך לא כלומניק כי הוא שחקן הגנה טוב מאוד וריבאונדר ומוסר טוב מאוד והיו לו לא מעט משחקים טובים אך לא כוכב רציני ולא מתעלה במשחקים חשובים ויש פעמים שאף הפוך והקלאץ' היחיד שיש לו זה ברכב שלו.

    1. יש מגיע ויש מה ניתן לעשות עם זה בפועל. כי מה אם הוא עושה קוואי, מכריז פציעה, טוען שכואבת הברך, העין לא רואה והגב תפוס? לפי מה שהבנתי זו התכנית ואני לא חושב שלפילי יש משהו שאפשר לעשות בנידון. או לחילופין, שישחק אבל בלי חשק, יזייף בהגנה ויגמור עם 3, 3 ו3? לצערם של בעלי הקבוצות, שחקנים בכירים הם די אנטאצ'בל. את הכסף הוא יוציא מפילי.

      1. אפשר לקנוס אותו על כל יום היעדרות. פציעות מאשר רק הרופא הקבוצתי.
        לקאווי נתנו לעשות מה בא לו והיה לו שנה לתום החוזה. גם את קאווי יכלו לקנוס ולא לשלם לו הספרס לא נכנסו לזה כי זה שנה אחת….
        לסימונס נותרו 4 שנים😎 מה שאומר שפילי יכולים לזיין אותו יותר ממה שהוא יכול לזיין אותם

        1. לא נכון.
          .
          שחקן יכול לבחור מי הרופא המטפל שלו. אם הקבוצה לא סומכת ומטילה ספק בממצאים של הרופא בו בחר השחקן,
          יבחר רופא נייטרלי שיאושא על ידי הן נציגי הליגה והן נציגי ארגון השחקנים.

            1. אתה לא משווה את השירות בקרבי אצל רופא שמטפל בגדודים שלמים ללא תקציב , לרפואה הפרטית המתקדמת כאן.

            2. ברוך, יש המון פציעות/מצבים רפואיים שאין לרופא שום דרך לאשש/להפריך, כשרוב (או כל) האבחון מסתמך רק על דיווח החולה.

          1. אני מבין שאתה מתמצא ועוד מטעם הליגה אבל אם הזפרס היו רוצים לקנוס אותו היו קונסים והיו גם מוצאים רופאים אחרים שיחוו דעה וזה גם מה שהיו עושים אם לקאווי היה 4 שנים בחוזה.
            מכיוון שהוא היה חוזה נגמר הם לא נכנסו לזה וגם קיבלו אחלה שחקן תמורת חוזה נגמר

            1. מה לגבי סתם משחק בחוסר חשק? חצי הילוך כזה, חיפוף בהגנה, ממוצעים של 9 4 ו3, מה עוצר אותו מלעשות את זה? ואיך פילי בדיוק יראו שהוא עושה בכוונה? קיצר, הם בבעיה כי אם הוא רוצה הוא מקבל את כל ה40 מליון ופילי נשארים עם הזין ביד.

        2. מה שאתה כותב על קאוויי פשוט לא קשור למציאות.
          היה שם פישול גדול מצד הצוות הרפואי של סן אנטוניו –
          המעבר לרופא פרטי בניו יורק הציל וקאוויי את הקריירה.

          1. זה קרה גם עם דוראנט ב OKC
            לא מדברים על זה אבל לדעתי זאת הייתה אחת הסיבות שהוא עזב
            הייתה רשלנות מטורפת בטיפול בפציעה די סטנדרטית שלו

      2. אני חושב שהמקרה של סימונס שונה
        הוא דרש טרייד והוכיח שהבעיה המרכזית שלו היא בשריר החשק
        מי שירוויח מכל הסיפור זה בעיקר עורכי דין
        סימונס מגעיל אותי באופן אישי
        כמו עובד שמוציא חופש מחלה כשידוע לכולם שהוא לא חולה

        1. לא יודע אם פייר להגדיר את זה כשריר החשק. המאמן שלו והכוכב של הקבוצה שלו די זרקו אותו לכלבים באופן די ציבורי. לא מצדיק אותו אבל בהחלט אפשר להבין את העלבון וחוסר החשק לשחק שם. כמו שהבוס שלך היה קוטל אותך מול שאר העובדים, חברי הדירקטוריון ובעלי המניות.

          1. אני נוטה להסכים שהביקורת הציבורית לא מועילה אבל אם טום בריידי – השחקן המצליח בכול הזמנים (בי פאר) יכל לספוג שנה שעברה ביקורת פומבית מהמאמן שלו שלא זכה בכלום, אז גם בן סימונס יכול לשרוד קצת ביקורת הפומבית.
            אגב לפחות אצל דוק זה הרגיש יותר רגע של תסכול מאשר הגיע מראש לזרוק את סימונס מתחת לאוטובוס.

  7. אלו בדיוק המצבים בהם אני מבואס שאיינג' כבר לא בבוסטון. בימים כאלו הוא היה מחייך חיוך ערמומי, מרים טלפון למורי ומנצל את המצב הזה עד תום. לוקח את סימונס בעבור כל מיני סמארטים וגרנט וויליאמסים ובדרך עוד היה מפשיט מפילי כמה בחירות דראפט ("תכלס אני עושה לכם טובה כאן").

      1. אם מורי היה מוכן לקבל זבל כמו של בוסטון מזמן כבר היה טרייד
        ואם אוהד של בוסטון חושב שפילי יעשו טרייד עם בוסטון אז יש לי דירה 4 חדרים למכור לו מהצד של הים
        מורי יחכה לפתיחת העונה וינצל קבוצה ששחקן חשוב שלה יפצע או קבוצה עם שאיפות שתפתח גרוע את העונה

        1. חברים, זה לא היה ממש ברצינות. אני לא ממש חושב שפילי היו נותנים את סימונס עבור סמרט ווויליאמס. אפשר להרגע.
          אבל שניה ברצינות, אין ספק שמחיר השוק של סימונס כרגע ברצפה. אני משוכנע שיש מי שכבר מנצל אצל המצב ומנסה לקנות בזול.

      1. בוסטון עיר פצצה, לוקח אותה כל יום על ערים כמו לוס אנג'לס. אני מסכים אבל שמי שאוהב ים, שמש וטיסות קרובות יותר לאוסטרליה כנראה יעדיף את קליפורניה.

  8. החדשות הטובות של היום –
    .
    בוקר הצטרף למחנה האימון של הסאנס אחרי שהחלים.
    מסתבר שהדיווחים המוקדמים היו נכונים, ובוקר חלה אחרי שכבר היה מחוסן.

    1. נקווה שאין איזה לונג-קוביד להתמודד איתו. כי בכל זאת, בוא, זו הסאנס – לא יכול להיות שהכל ירוץ לכם חלק ועוד בטעות תתפלק לכם איזו אליפות.

  9. סימונס לא כזה שחקן גרוע כמו שעושים ממנו . ללא אמביד בקבוצה הוא משחק על גבול האולסטאר הבעיה שאמביד תוקע את הצבע ולא נותן לו לחדור ולכן הם לא מתאימים אחד ליד השני . סימונס צריך לעבור קבוצה הוא לא יהיה שחקן בין הטובים בעולם כמו שציפו ממנו אחרי עונת הרוקי אבל כן יכול להיות מספר 2 או 3 בקבוצה אלופה. ההתאמה הכי טובה ? גולדן סטייט לדעתי שווה לוותר על וויגנס בשבילו. מקבלים בווריווס גם שחקן הגנה אדיר ( משהו שחסר להם מאוד ) גם חודר טוב משהו שאין להם בקבוצה שיכול לקחת שחקן לטבעת וזו קבוצה עם הרוויח הכי טוב בליגה כי יש את קרי ותומפסון . קרי תומפסון סימונס גרין וייסמן זו חמישייה לגמר מערב .( בהנחה שתומפסון חוזר ל70 אחוז יכולת אפילו) .

    1. איפה סימונס חודר טוב, תפסיק עם השטויות האלה בבקשה אפס יכולת חדירה, אם הוא אופציה ראשונה אולי אופציה רביעית, גבול אולסטאר הרגת אותי עם השטויות האלה בעונה הסדירה שאף אחד לא שומר עליו ואין הגנות בפלייאוף הוא שובר שיאים שליליים היסטוריים שנה אחר שנה

    2. תכיר דביר, מחנה אנטי סימונס באתר:)
      זה שסימונס יכול להיות שחקן נחמד בקבוצה מוקפת קלעים זה ברור. השאלה כמה אתה משלם על דבר כזה..

      1. סוג של דריימונד גרין, בכללי גם אם קליי חוזר קבוצה שלו קרי סימונס גרין וויסמן זה קבוצה לא טובה ולא מאוזנת, בלי קליעה. סימונס וגרין זה אוטו טייפ של שחקן בערך שסימונס יותר אתלטי (ורחוק מאתלט על).

  10. אני דווקא בעד סימונס. הוא צעיר עם שאיפות, הסיטואציה בפילי דירדרה אותו אל התהום. הוא לא מסתפק בחוזה מקס שלו, מוכן להסתכן ולהמר, מטלטל את הספינה, לא אכפת לו מהכסף הגדול – והוא עושה הכל כדי לצאת לדרך חדשה.
    אחרי שאמביד וריברס זרקו אותו לגלגלים של האוטובוס בלי לחשוב פעמיים – אני לא חושב שהוא חייב לפילי שום דבר.
    ברמה המקצועית – הוא גארד ורסיטלי שעושה הגנה ויש לו פוטנציאל גדול – אין כאלה בליגה.

    1. סימונס ושאיפות LOL
      בנוגע למה שהוא עושה מול פילי, מצדיק אותו לגמרי.
      התייחסו איליו מגעיל, למה שיחזור?
      למרות שהייתי מצפה מתאגידים כאלה למצוא מישהו שיסדר ביניהם את העניינים. אולי סגן נשיא איגוד השחקנים יכול לסדר להם כמה ברגים.

    2. צעיר עם שאיפות, וחשבתי שדה שוט לא יכול להתדרדר. אשך צריך להגדיל את המכבסה לשטויות של דה שוט. השאיפה היחידה של השמוק זה לשחק בקליפורניה.
      .
      מאז שהגיע פילי רק מלקקים לסימונס והוא שם עליהם פס עצום ומציג יכולת שלילת להחריד כל פלייאוף. נתנו לו הכל על כפית של זהב והוא ממשיך לאכזב.פילי לצערי כמו שידעתי קלטו את הבלוף מאוחר מדי

      1. פילי סיימה מקום ראשון במזרח ושלישי בכללי. סימונס שיחק הכי הרבה דקות (עם האריס). שיחק 7 משחקים יותר מאמביד. יש לו 14.3 נקודות למשחק עם האחוז הכי גבוה בקבוצה מהשדה. הוא שני בריבאונדים וראשון באסיסטים כשהבא אחריו עם חצי ממנו. לשם השוואה – כריס פול עם סטאט דומה, יותר אס פחות ריב ואחוז נמוך יותר מהשדה.
        תמשיך לספר לעצמך סיפורים.

        1. אוי דה שוט, נחלק את הדברים לכמה תשובות.
          1. בן סימונס עם האחוז גבוה בקבוצה מסיבה פשוטה שהוא לא זורק לסל מה שלא לייאף או דאנק ואופציה רביעית בהתקפה .
          .כשיש עליו שומר הוא קולע בלייאף ב46 אחוז עלובים בלייאף. (והוא לא מקבל שמירה כן). הוא תוקע את כל ההתקפה בגלל שאין לו יכולת לעבור שחקן או לקלוע משום טווי ובהתקפה עומדת זה 4 מול 5.
          כריס פול מסוגל ליצור לעצמו נקודות הוא מסוכן בהתקפה עומדת הוא מסוכן כשחקן סטטי גם ללא הכדור (יש לו קליעה 39.5 אחוז מ3 קטלני ביותר המיד ריינג)
          .
          לגבי כמות האסיסטים זה כיוון שפילי מנסים אותו כמנהל משחק למרות שזה מתפוצץ להם פעם אחר פעם בפנים, עדיין לא קלטו שיכולת מסירה ללא יכולת קליעה לא שווה יותר מדי בליגה של היום, המחסור בקליעה הופך אותו לנזק התקפית (לא צריך לשמור עליו) ולשחקן מאוד מוגבל.
          .
          2. הם במאזן הזה לא בגללו אלא בגלל שיש להם שחקן בקליאבר MVP אמביד צלף מצויין בדמות האריס ועוד סגל מסייע מצויין. מסיבה מסויימת ששנינו יודעים אותה החסרת את הפלייאוף פה שבה הוא שלילי ענק שנה אחר שנה.
          .
          3. אמרתי לך הוא צריך להיות דריימונד גרין, הוא לא מסוגל להיות כוכב בליגה אלא שחקן משלים (מסירה והגנה) האם זה שווה מקס? ברור שלא. האם זה שחקן שמסוגל להוביל קבוצה ברור שלא!! הוא צריך להיות אופציה רביעית בהתקפה בקבוצה כמו ברוקלין דנבר בוסטון… שיתן להם הגנה ויריץ התקפות מעבר שלא מתמקדים בו.

            1. דה שוט 10 סיב במכבסה.
              אתה יודע שסימונס יותר אפקטיבי ממייקל קובי ולברון בפלייאוף? 😎 צעיר עם שאיפות.
              פילי היו מקום 1 כי הם טובים לא בזכות סימונס אלא בזכות זה שהיה mvp עד שנפצע וכי יש להם שחקנים טובים וכי בנטס כולם היו בלואד ופציעות.
              חוץ מזה עונה סדירה לא מעניינת לא מעיד על הפלייאוף ששם סימונס מחרבן במכנסיים

            2. ״היו מקום 1 כי הם טובים״
              חחחחח גדול
              ולמה היו טובים? סימונס היה מספר 2 בקבוצה ואמביד בכלל החסיר 20 משחקים.
              סימונס כוכב – בפלייאוף כולם שם עשו במכנסיים

            3. איפה סימונס היה מס 2? האריס זה מס 2 של פילי, סת קרי נתן אחלה עונה טייבול, לסימונס אין שום קשר לזה הוא רק מזיק בפלייאוף (בעונה סדירה שלא שומרים ומפנים לו את הדרך לקליר פאת לטבעת הוא נראה פחות גרוע פשוט)

  11. סומך על עורכי הדין של הסיקסרס שיודעים מה הם עושים.
    ארגון השחקנים זורמים אתם
    הליגה בטח גם תומכת
    אף אחד לא רוצה לכרות את הענף שהוא יושב עליו…
    🤣

כתיבת תגובה

סגירת תפריט