אתגר יום ששי לרציניים בלבד / מנחם לס

כל הקבוצות נמצאות ב-TRAINING CAMP. האתגר הוא לשאול שאלה אחת למנהל או מאמן של כל אחת מחמש הקבוצות האלה (קחו זאת ברצינות. כל תגובת קקה תימחק לאלתר). כ ל יום תיכנסנה 5 קבוצות עד שנסיים את כל ה-30!

טיב, ורצינות השאלות, הם ההוכחה הטובה ביותר לרמת הבנתך במה שקורה בליגה

1)אטלנטה

2) בוסטון,

3) נטס

4) שרלוט

5) שיקגו

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. אטלנטה: טראוויס שלנק – בעונה השעברה לויד פירס פוטר לאחר שיצאו הדיווחים על כך שאיבד את חדר ההלבשה ושמענו את ג'ון קולינס אומר שהוא לא מקבל את הכדור מספיק מטרי יאנג, האם נייט מקמילן הצליח לחבר את חדר ההלבשה או רק לפתור כמה בעיות על המגרש בעונה השעברה?

    נטס – סטיב נאש – עם כל הכישרון הידוע בחלק האחורי של הקבוצה, החתמתם הרבה שחקנים לחלק הקדמי בנוסף לאלה שהיו כבר ברוסטר – בלייק גריפין, אולדריג', ג'יימס ג'ונסון, קלקסטון, מילסאפ איפה תמצאו זמן לשחק עם דוראנט כסמול בול 5, הרכב שלקבוצות לא היה פתרון אליו בפלייאוף האחרון

    בוסטון – אודוקה – אחרי שנים בקדמת הבמה כמאמן/כוכב בבוסטון סטיבנס קודם לנשיא הקבוצה, האם אתה בטוח שהוא ייתן לך לאמן את הקבוצה כמו שאתה רוצה או שיתעקש על קווים מנחים משלו אחרי השנים שהעביר שם?

    שרלוט – בורגו – פי ג'יי וושינגטון שיחק רק 46% מהדקות כסנטר בעונה שעברה אבל נראה שמיקומו ב5 ירווח לשארלוט את המשחק, עם ההגעה של מיילס פלאמלי להרכב אתם לא מתרחקים מהאפשרות הזאת?

    שיקגו – דונובן – פטריק וויליאמס הראה ניצוצות בעונה שעברה אבל התפוקה ההתקפית שלו הייתה מוגבלת והוא לא לקח הרבה זריקות. עם ההגעה של דרוזן ווצ'ביץ' לקבוצה והשאיפות של הקבוצה להגיע לפלייאוף, וויליאמס הולך לקבל העונה מקום להשתפר או שהופעה לא טובה תוריד לו דקות להמשך העונה?

  2. 1)אטלנטה – מקמילן – מי הולכים לפתוח ליד יאנג, קולינס וקפלה? איך האנטר, הוארטר, בוגדנוביץ', רדיש וגלינארי נכנסים ביחד בכנפיים?
    .
    2) בוסטון – סטיבנס – אתה חושב שהסגל הזה מספיק טוב בשביל גמר מזרח? אם לא, זה לא מבזבז שנה של בראון וטייטום?
    .
    3) נטס – שון מרקס – אם קיירי אירווינג לא מתחסן, אתם תעדיפו להעביר אותו בטרייד או להעביר חלק מהמשחקים לניו ג'רזי כדי שיוכל לשחק?
    .
    4) שרלוט – JB – אתם מתכננים לשחק יותר מהר השנה? זה יבוא על חשבון יעילות? ולמה הבאתם מוסר נוסף (פלאמלי) כסנטר במקום מישהו סטייל רישון הולמס? (השאלה של עומר היא העדיפות הראשונה שלי, אז הלכתי על השנייה)
    .
    5) שיקגו – דונובן – זה מרגיש כאילו יש 2 סגנונות שונים על הנייר, משחק יותר איטי שמבוסס על ווץ' ודרוזן או מהירות של לאבין ולונזו. בהנחה שלאבין נשאר מספר אחד, מי יהיה מספר שתיים בחשיבות?

  3. 1- אטלנטה הוקס: למנהל טראוויס שלנק: האם יש תוכניות להביא כוכב שני לצד יאנג? בראדלי ביל למשל…

    2- בוסטון סלטיקס: למאמן אימה יודוקה: מי הולך לפתוח: אל הורפורד או רוברט וויליאמס? לכולם ברור שהם לא יכולים לשחק ביחד לדקות ארוכות

    3- ברוקלין נטס: מי הולך לפתוח במקום קיירי במשחקי בית? אופציות: מילס כדי לתת עוד קלעי להארדן ודוראנט. ברוס בראון בשביל ההגנה. אולדריג'/מילסאפ/קלאקסטון בשביל ביג מן אמיתי.

    4- שיקגו בולס: למאמן בילי דונובן: מי עולה מהספסל בעמדות הפורוורד? דרק ג'ונס ג'וניור לא נותן ריווח וזה בעיה עם טוני בראדלי בצבע. אותו סיפור עם טרוי בראון

    5- שארלוט הורנטס: למאמן ג'יימס בורגו: מי הולך לשחק סנטר בכמה דקות שפלאמלי או וושינגטון לא משחקים בעמדה? קאי ג'ונס? ניק ריצ'ארדס? ורנון קארי? כולם בוסריים מאוד

    1. שארלוט בונה מאוד על התפתחות של השחקנים הצעירים שלה נראלי היא תרצה לתת דקות לשחקנים בוסריים, עדיין לא ממש מכוונים לאליפות או מקום גבוה לפלייאוף

      1. אתה צודק. אני חושב שלקאי ג'ונס מגיעה הזדמנות כרגע. בכל מקרה הרבה חוזים שהיא תהיה הפתעת העונה אז שאלתי שאלה שמניחה שהם ינסו לנצח

        1. אני גבוה על ג'יי טי ת'ור יותר מקאי ג'ונס כרגע, עוד כמה שעות הפריוויו שלי על שארלוט עולה אבל כן הוא בוסרי בטירוף

  4. את ברוקלין , שיקגו ושרלוט אני שואל מי יגן?
    את בוסטון אני שואל מדוע הם מתספקים בהגעה לפליאוף. ההרכב שלהם לא שווה יותר מזה
    ואת אטלנטה אני שואל איך הם יסתדרו עם השמירה הדוקה שיאנג יקבל השנה כשהוא לא יכול לסחוט עברות.

  5. אטלנטה – מקמילן, בעונה שעברה אטלנטה הייתה בעשייריה האחרונה מבחינת מדד הגנתי, האם אתה כמאמן שידוע כמאמן שיותר טוב בהגנה מתכוון לעשות משהו בנידון או להתמקד בהתקפה?
    בוסטון – הנהלה, מה היעד שלכם? האם הגעה לפלייאוף תספיק מבחינתכם או דווקא הגעה לשלבים המאוחרים. שאלה שנייה – מי יהיה הרכז הפותח?
    שארלוט – מנהל מקצועי, אחרי ההצלחה היחסית בעונה שעברה, האם אתם מתכננים להיכנס כבר כעת לפלייאוף או דווקא לבנות לטווח הרחוק, כלומר האם אתם לא מעדיפים לעשות טרייד על הייוורד או רוזיר ולהביא שחקנים שמתאימים יותר לציר הזמן של למאלו וחבורתו.
    ברוקלין – הנהלת הקבוצה, בעונה שעברה הגעתם מרחק חצי נעל של דוראנט, וזה כאשר שני כוכבים היו פצועים. סימן השאלה הכי גדול סביב הקבוצה הוא עניין הפציעות, וכידוע הגיל עושה את שלו. למה הבאתם את האול-סטארים המבוגרים בליגה, אתם לא מעדיפים לבנות על שחקן-שניים שיהיו טובים ולא פציעים?
    שיקגו – מי היעד המרכזי של הקבוצה, איך שלושת הכוכבים יסתדרו ביניהם, מי יספק נקודות מהספסל?

  6. יש לי שדרוג לאתגר.
    שאלה אחת לכל ה5….

    מי יהיה האקס פקטור/הפתעה (לטובה) בקבוצה שלך שתיקח את הקבוצה קדימה צעד(או 2) ביחס לעומת האחרונות?

  7. בס"ד
    תודה מנחם. מרתק מאד.
    1.gm אטלנטה – לאיזה נקודת זמן, אתה בונה קבוצה לאליפות?

    2.מאמן בוסטון – מי יהיה ה x factor ליד בראון וטייטום.

    3. ברוקלין – איך אתה משאיר את השלישייה מרוצה ובריאה?

    4.gm שארלוט – מה היעד שלך לקבוצה בעוד 5 שנים? קבוצה 'עוברת סיבוב או 2 בפלייאוף, או או מקבוצת טנקינג?

    5. מאמן שיקגו – מה מייחד את הקבוצה' שלך, שיתן יתרון על פני היריבות ויקפיץ אותך מדרגה בפלייאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט