מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.חמישה לקחים מיום המדיה של הלייקרס (אחד מהם מעלה בי חשק להקיא)

אני חייב להתחיל עם התראה: אף מילה בקטע הזה אינה שלי. הכל נילקח מ-SB NATION (https://www.silverscreenandroll.com/2021/9/28/22699077/biggest-takeaways-lakers-media-day-nba-preseason-vaccine-vaccination-lebron אז אם ישנם כאן עוד כמה שונאים כמוני שהפוסט הזה גרם להם שלשול וחררה משך שבוע ימים, יש לכם את הכתובת לטענות.

כותב המאמר שלא התבייש להשפיל את עצמו ולבזבז יום שלם עם לברון וראסל ווסטברוק מתחיל בזה שהיה זה יום מדיה של צחוקים וכיף. שום דרמה…שום מאורע לטבלואידים…שום ספור עסיסי לסושיאל מדיה. זהו פוסט ארוך מאד אז אקצר ואגש ישר ללקחים שהעתונאי הסיק מאותו יום:

1)זה סופי. אנטוני דייויס הוא מספר 5. הוא ישחק סנטר, ותראו אותו בפרימטר לעתים רחוקות בלבד.

בעונה שעברה עם מרק גאסול ואנדרה דרמונד הוא שיחק הרבה יותר 4. החדשה המשמחת היא שהוא עצמו פנה לפרנק ווגל ואמר לו שאין לו בעייה לשחק 5, וראסל ווסטברוק – כששמע זאת – הגיב שהוא מקדיש את העונה כולה לדבר אחד: לעשות מ-AD את הפרונט-מן הטוב ביותר שהוא יכול להיות ( הכנסתי קטע נפרד על כך).

2) כל שחקני הלייקרס וצוות המאמנים מחוסנים

ללייקרס לא תהיה כל בעייה בסן פרנציסקו, ובניו יורק נגד הניקס והנטס (ולך תדע אם ערים אחרות לא יחליטו על הגבלות כלו SF וניו-יורק עוד לפני המשחק הראשון ואפילו משך העונה אם המגיפה תתחיל להתפשט שוב). הלייקרס כולה מחוסנת.

3. 'הקרבה' היא קריאת הקרב החדשה של הלייקרס

לא להקריב חס וחלילה ידיים ורגליים, אלא להקריב דקות משחק. פוגל אמר לעיתונאים שללייקרס ישנו סגל מלא גדוש בשחקנים מצוינים שכולם רגילים לדקות משחק. הקנסנסוס היה – לפי פוגל – שכולם ללא יוצא מין הכלל הצהירו שהם רוצים לנצח וקוץ' יחליט מה היא הדרך הטובה לנצח, ואם זה ימנע דקות משחקן שרגיל היה להיות בחמישייה, SO BE IT.

דוגמא מצוינת הוא מליק מונק, שצוות המאמנים עדיין לא שוחח אתו. הוא הגיב לעתונאי:

I don’t care if I start or come off the bench,” Monk said. “I’m just here to be the best Malik I can be for the Lakers.”

וויין אלינגטון – השחקן שאני מאמין שמליק יתחרה נגדו על מקום בחמישייה אמר:

At the end of the day, I’m here to help win a championship,” Ellington said. “So whatever coach Vogel and the guys feel like is the best person out there to complement those guys, man, that’s what it’s going to be and I’ll be here and I’ll be ready to do my job no matter what.”

תשוו זאת לעונה שעברה בה שרודר הצהיר "I AM DONE WITH OFF THE BENCH STUFF" וזה מספר את כל הסיפור.

4) לאס ווגאס הייתה SPARK PLUG לקבוצה

היי. לא הייתי שם. אבל באתר האוהדים של הלייקרס וב-L.A TIMES כתבו שהשלושה ימים בווגאס היו מוצלחים ביותר מכל הבחינות: מבחינת כדורסל, ומבחינת הכרת השחקנים ויצירת אווירה שדווייט האוארד כינה "גן-עדן עלי אדמות".

5) הלייקרס של 2021-22 היא קבוצה של נשמות שהן HILARIOUS, מצחיקות, מלאות כריזמה, וכל מה שיש לומר על החבורה הזאת הוא שהיא לא רק מוכשרת, היא גם מלאת FUN וצחוקים

אז מה? הלייקרס הפכה לחבורה של מבדרים, הומוריסטים, מבדחים, ועליזים? הפכו לאסופה של קרקטריסטים מהסרטים? הלייקרס הפכו פתאום לחבריא, פור גאד סייק? קליקה של כריזמטים?

זה החלק שהריץ אותי לשרותים להקיא.

לברון? אנטוני דייויס? כרמלו אנטוני? דווייט האוארד? דיאנדרה ג'ורדן? טרבור אריזה? ראז'ון רונדו? ראסל ווסטברוק? לי הם מזכירים את האול-סטאר של חברה קדישא מרחובות. זאת חבריא זאת? 'חבורה'? כן. חבורה של מולטי מיליונרים החופרים בורות כדי שחברי קבוצתם באותו תפקיד יפלו אליהם. רונדו, אריזה, ראסל ווסטברוק…חייכו פעם אחרונה כשאמם נתנה להם בובה לשחק איתה.

חכו להפסד הראשון ואז תראו התפרקות טוטאלית של החבריא העליזה הזאת.

2. ראסל ווסטברוק: המטרה הראשית שלי בלייקרס היא לדחוף את AD שיגיע לגבהים שאף שחקן עדיין לא הגיע אליהם. עד עתה הוא שיחק רק חלק ממה שהוא יכול!

העתונאי Dave McMenamin שהיה שם מדווח על מסיבת העתונאים עם ראסל ווסטברוק, אנטוני דייויס, ופרנק ווגל.

הכוכב היה ווסטברוק שהודיע קבל עם ועידה שאנטוני דייויס הוא "THE ULTIMATE WEAPON" שעד עתה לא ירה בפול התחמושת, ומטרתו הראשית עתה בלייקרס היא "TO MAXIMIZE THE BIG MAN IMPACT FOR THE LAKERS".

הוא אמר:

"He's one of a kind," Westbrook said of Davis on Wednesday. "There's nobody like him who can do everything he's able to do at his size. And my job is to make sure I continue to push him each day, each practice, each game, so he can be at the top of his game each and every night."

ווסטברוק מאמין ש-AD לא גרד אפילו את מה שיכולה להיות תקרת משחקו. "בנוסף, התקרה שלו היא גבוהה בהרבה מאשר הוא מתאר לעצמו. אני כאן לעזור לו להגיע לפוטנציאל שלו. הפכתי זאת למטרה חשובה ביותר בהצטרפותי ללייקרס

"He's been in this league a long time, so he understands how to play the game," Westbrook said. "He knows what he needs to turn up, and I know now he wants to turn up. So, it's my job to make sure that's up every single night."

ומה AD אומר?

"I like teammates who are going to push me," Davis said. "Encouragement — I don't need encouragement. I want to be pushed. I want guys to tell me when I'm messing up. Me and Russ had numerous conversations in this first practice alone about things we can do together as a duo when we're both on the floor."

אם ראסל יצליח באמת להיות הפלפל בתחת של AD, זה בלבד מצדיק את החתמתו!

3. הפתעה מרעישה בגולדן סטייט: קליי תומפסון השתתף באימון מלא ונראה נפלא!

SAN FRANCISCO — Golden State Warriors swingman Klay Thompson is starting to look more like his old basketball self amid his rehabilitation from a torn right Achilles injury.

Participating in his first official team practice since suffering the injury in an offseason workout Nov. 18, 2020, Thompson knocked down shots from all over the court, much to the delight of his teammates and coaches.

"Klay looked great," Warriors coach Steve Kerr said after his team's first practice Tuesday. "Shooting the lights out. His team won the daily shooting competition. And he was smiling, laughing, joking around, it was really fun to see the old Klay back."

הווה אומר? הווה אומר שהוא בשלב בריאותי מתקדם הרבה יותר מאשר דווח בשבוע שעבר. אני מאמין שתוך חודשיים נראה אותו על הפרקט עושה מה שהוא עושה טוב יותר מכל שחקן אחר בליגה

4. מי יאמן את נבחרת ארה"ב אחרי גרג פופוביץ'?

הוא רמז שרוב הבוחרים את המאמן נוטים עתה לעבר סטיב קאר. המועמד השני (והיחיד) הוא אריק ספואלסטרה..

5. שקיל BLASTED קיירי אירוינג

שקיל, בתכנית CBS SPORTS "TIKI AND TIERNEY", נשאל מה הוא היה עושה אם הוא היה המאמן של הנטס

The Hall of Famer said he would march up to the front office and demand that Irving be traded.

“I would go upstairs and say get him up outta here,” Shaq said. “We can win with a two-punch and a great shooter and some rebounders, like we’ve got. Get his a– up out of here. Now every day I’m gonna have to answer questions about him and what he’s doing … get his a– up outta here.”

You can hear O’Neal’s comments below at around the 1:42 mark:

6. "הערך של קיירי אירוינג בשוק ההעברות היום הוא 'VIRTUALLY ZERO"

כריס מנינג מספורטס אילוסטרייטד בתכנית CROSSOVER מביע דעתו – ששותפים לה רבים – שערכו של אירוינג היום בשוק ההעברות הוא אפס (https://sportsnaut.com/kyrie-irving-trade-value-virtually-zero/)

הוא מסביר את כל הסיבות שדיסקסנו כאן כבר כמה פעמים ולא אחזור עליהם. כמובן שמשכורתו – 31 מיליון העונה – היא גורם חשוב לעבר האפס. גם סרובו להתחסן הוא גורם חשוב, בנוסף לכל הדברים האחרים הידועים לכם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 207 תגובות

  1. הלייקרס לא מעניינים ולא מעוניינים בעונה הרגילה. הם גם לא באמת ינסו לצבור נצחונות או להוכיח משהו, רק להתמודד עם הראש של ראסל ולהגיע לפלייאוף.

    מישהו עושה רצח אופי לקיירי ובכוונה. לא שזה לא מגיע לו אבל זה כבר אכזרי. ולא בהכרח כל הסיבות גלויות.

  2. 1.״ לי הם מזכירים את האול-סטאר של חברה קדישא מרחובות״- ענק זה משפט לHOF של האתר.
    ״ הקרבה״ – הדבר היחיד שלברון מקריב זה את חבריו לקבוצה.
    כולם מאושרים כעת כיוון שראסל עם חצאית ומפנק את החברה.
    בכללי הלייקרס קונטנדרים אני חושב שעם השחקנים החדשים בסגל הם הקבוצה החזקה במערב והייתה החזקה בליגה ללא הנטס, כן יש את הבעיות הרגילות ראסל ווסטברוק קליעה.. עדיין כשיש סגל כל כך עמוק וחזק זה אמור להספיק לגמר מערב.
    .
    2. לגבי קליי תומפסון אני לא מאמין שהוא יחזור להיות השחקן שהיה,הקליעה לא נפגעת בפציעות הבעיה זה המהירות יציאה מהמקום השינוי כיוון… קליי זה שחקן שרץ הרבה ויוצא מחסימות. השנייה שהוא איבד זה מה שמבדיל בינו לבין השומר, בכללי הווריורס לא יהיו קונטנדרית יותר בזמן הקרוב https://youtu.be/RdDvVXpO3BA
    .
    3. קיירי ארווינג ואנדרו וויגנס רצים להתחסן עוד השבוע הליגה הודיעה שהם לא יקבלו תשלום על משחקים שיחסירו וזה קצת יותר מחצי משכורת משחקי בית+ משחקים בקנדה, קיירי יקח את קלסר המחקר של השיקצה ויקרא גם את העמוד הראשון בדומה ללברון ויחליט להתחסן (לדעתי השיקוץ לא קרא ספר אף פעם, ודי בטוח שנתנו לו להעתיק את המבחנים בתיכון כדי שישחק כדורסל). בכללי חברי האשך ציין יפה את מה שהולך בליגה לגבי החיסונים ואני אשתמש בזה ברשותו
    או שתבחר להתחסם או לזחול עם ביצים חשופות על זכוכית שבורה לאורך קילומטר, לצד שורת גברים שיעשו עליך בוקקה.

    1. אני מבין את השנאה ללברון (כנראה כמו שאני שונא את דג'וקוביץ) אבל איני מבין את הזלזול בו – כולם מסכימים על כך שהוא אחד הספורטאים החכמים בעולם. לא רק חוכמת משחק אלא גם ובעיקר מחוץ למגרש – לרבות קריאה

            1. הוא שווה הרבה מאד כסף אז דביל הוא לא וגם לא טיפש.

            2. הכסף שלו זה מהכדורסל לא כי הוא חכם רזיאל. לא כל מי שיש לו כסף הוא חכם

            3. לא
              לא הכל מהכדורסל
              מה שכן הוא יודע למקסם מה שיש לו. דביל הוא לא!

      1. לברון דביל אמיתי כמו רוב שחקני הכדורסל דרך אגב, המזל שלו שהוא נולד עם יכולת אתלטית עליונה וכשרון כדורסל ,יש לו יועצי תקשורת שאומרים לו מה לעשות מתי לעשות… פעם אחרונה שהוא לא השתמש ביועצי תקשורת הוא קרא לחסל שוטר לבן ויצא בהערות גזעניות (שהציל נערה שחורה וירה ברוצחת פוטנציאלית עם סכין שבאה לרצוח אותה).

        1. אז הוא לא דביל בכלל אלא אפילו חכם שהרי יש לו את השכל להעסיק את האנשים הנכונים.
          תפסיקו להיות עיוורים בגלל ההייטריות שלכם. אפשר לא לאהוב אבל בשביל מה להיות עיוורים לאמת?

            1. לברון ג’יימס מתנסח באופן חד וברור? איפה ראית את זה? תראה כמה תקיעות יש לו בדיבור, הוא מנסה לקרוא מדף המסרים באמצע ראיון זה מצחיק (זה אומנות שיש לאנשי מכירות היכולת לקרוא ספיץ בלי להישמע שאתה קורא ספיץ שללברון אין)
              https://youtu.be/hZd4jt0q5WE

            2. מיקי אתה מנסה ללכת נגד הנרטיב החדש.
              גם אם תוכיח שלברון כתב דוקטורט במכניקת קוונטים יגידו לך שזה רק צחוק.

              בינתיים אפשר לראות איך נבנה נרטיב וגם איך בסוף אלו שהמציאו אותו יאמינו באמת להמצאה שלהם

            3. פשש פיקטיבי
              אתה רואה שם מה שאתה רוצה לראות. ראיון סטנדרטי של אדם שבראש שלו עוברת כל הזמן השאלה למה אני צריך לענות על השאלות המפגרות האלה עוד פעם.

            4. אני אסיים את הדיון על החכמה של לברון ברשותך, זה אמור להיות נספח קצר להערה ודעה אישית (שיכול להיות שבהחלט לא נכונה) לא התכוונתי שזה יקפוץ ויהפוך למרכז.

            5. הוא מתנסח כמו רפה הבנה איזה רהוט הבן אדם מוכתב לו טקסט על כל מילה שהוא מוציא 😂

    2. כמו שהשור הזכיר, ידוע שללברון יש זכרון פנומנלי, שהוא אדם אינטליגנטי ובקיא בהליכי הרוח. הוא אומנם בראשמור פרטי של דושיות, אבל טיפש הוא לא.

      1. ברור, מה הם משווים אותו בכלל לקיירי הנעל. גם כאילו שמעון קורא ספרים בכלל 🤣🤣🤣
        .
        אני מקבל את הטענה שלברון משחק אותה משכיל למרות שהוא לא, כל השאר שטויות

  3. "חמישה לקחים מיום המדיה של הלייקרס (אחד מהם מעלה בי חשק להקיא"
    חחחחחחחח
    מפחד להמשיך לקרא,ממליץ על כדורי ללל + טיטול נגד הקאות

  4. זה היה צפוי שברגע שהמחנה של סימונס ילכלך בתקשורת על אמביד(כי סימונס מפחד לדבר בעצמו) אמביד לא ישאר חייב
    מילים קשות והכל אמת

    1. We are a better team with him, there's no question about it. We still hope he changes his mind, but I kind of owe it to these guys to worry about what we have here
      .
      מה קשה בזה?

      1. The situation is disappointing, borderline kind of disrespectful to all the guys that are out here fighting for their lives,

        I feel like our teams have been built, whether it's the shooting need or stretch-5 and all that stuff, I feel like [Simmons] always had it here. And we still have it," Embiid said, before listing all the 3-point shooters on the roster. "… Our teams have always been built around his needs."

        It was kind of surprising to see," Embiid said of the report. "We'll say that, even going back to the reason we signed Al. We got rid of Jimmy, which I still think it was a mistake, just to make sure [Simmons] needed the ball in his hands. That's the decision they made. Like I said, it is surprising."

            1. בסדר סוואגי ש
              גם אני ויתרתי על החברה שלי בגיל 20 היא לא זרקה אותי בכלל.

        1. הדיווחים לכאן ולכאן, בהתחלה היה דיווח שהם הציעו לו חוזה ל5 שנים והוא סרב וזה גם הגיוני בטח שאתה מטריד כלפי שחקן שנשאר לו שנה בחוזה ונתן אחלה עונה.
          אחרי זה בא דיווח מווז׳ שבעצם לא היה הצעה כזאת
          Philadelphia was not giving him that five-year max he wanted. They weren’t giving him a four-year max. They were out of the Jimmy Butler business.
          .
          שנה שעברה בא פודקטסט של באטלר ורדיק ששם בעצם הוא יוצא על הבלגן שהיה בפילי ושהוא הרגיש אבוד, ואחרי זה יצא דיווח שהוא לא החזיק מסימונס ומאופי שלו, למי להאמין? אין לי מושג

            1. זה לא דיווח רלוונטי כי אתה לא יודע אם באטלר משקר או לו.
              גם אם אתה היית באטלר, והיית מחובר לפוליגרף ומספר זאת, זה לא היה דיווח רלוונטי משום שאולי בתת מודע אתה מפצה על כך שדחו אותך אבל מאמין לשקר של עצמך.
              אתה רוצה 0 או 1? אז עד הסוף

            2. אז הסיפור שלך הוא שאתה יכול להאמין למי שאתה רוצה על בסיס מה אתה מרגיש שאתה צריך שיהיה נכון, כי כולם משקרים גם אם אין להם שום סיבה לשקר ולפעמים גם אם הם בכלל לא יודעים שהם משקרים.

    2. אני באמת לא מבין מה הסיפור של בן סימונס. אוקיי, אז אמרו עלייך דברים, אז לכו עלייך אבל דווקא אמביד עוד איכשהו היה לצידך ואמר שהוא אוהב לשחק איתך, מה אתה מלכלך עליו? פלא שאמביד פתח עליו את הג׳ורה.
      עכשיו גם הוא מספר שהסיקסרס ויתרו על הצעת חוזה לבאטלר (חבר טוב של אמביד) כדי שסימוהס יהיה עם יותר כדורים בידיים.

      1. שמוק נשאר שמוק וזה היה צפוי, צריך לפטר את כל הנהלת פילי ולתת להם צו הרחקה מהליגה לאלתר שלא ראו את מה שידענו הרבה לפני, בלוף נפוח. השחקנים הלכו רחוק מדי נותנים להם אצבע לוקחים את כל היד,אני באמת מקווה שהאריס ישתמש במקרה סימונס למען יראו וייראו.

      2. זה יוצא העל מהתאגיד הם עברו לשלב ב. לכן פילי צריכים להוציא את כל הלכלוכים על סימונס ולגמור את הקריירה חוץ מפרישה אין לו קריירה הוא תלוי בפילי.
        גוש האריס צריך לעשות ממנו דוגמא לכל הליגה. 4 שנים אימונים בגי ליג. לא מתייצב אין משכורת.
        פילי עם מקסי טובה יותר ומאיימת הרבה יותר.

        1. זה לא רק הצמד דבילים האוסטרלי, זה כל הפרונט אופיס הGM היועץ שלו…
          אותי למדו מזמן שגם להרוויח טיפה עדיף מאשר לא להרוויח בכלל, עם זאת אני לא בטוח שפילי מרוויחים בטרייד של הנגר האוסטרלי תמורת זבל שימלא משכורת במקומו (והדביל מורי סירב לברוגדון עם בחירת דראפט טרייד שנראה עכשיו כמו חלום רחוק). עם פילי לא מקבלת עסקה טובה בהחלט 4 שנים בגי ליג ללא משכורת יעשו את העבודה, סימונס תוך 3 חודשים מתפוצץ עם קלאץ.

      3. אמביד זרק חרא על סימונס כמה דקות אחרי שהם עפו, זה שאמרו לאמביד חודשיים אחרי זה שצריך להחזיר איכשהו את בן כדי שיהיה לו ערך כלשהו בטרייד לא שם את אמביד בצד שלו

  5. אני מאחל לתומפסון לחזור להיות קליי תומפסון.
    אין לי מושג איך הוא יחזור מצמד הפציעות הקשות שעבר,
    אבל סגנון משחקו הוא כזה שיש סיכוי שיאפשר קליי להמשיך להיות אפקטיבי.
    .
    הלייקרס השנה הולכים למרר ל-ללל את החיים.
    לברון וראסל ווסטברוק מנצחים באותה קבוצה?
    תהיה חגיגה כאן בהופס….
    .
    מי שאני מקווה שחתמו קפיצה ביכולת, ויהיו מי שיעצרו את הלייקרס הם הסאנס.
    אייטון נכנס לעומתו ה-4 בליגה,
    ואם ימשיך בגרף ההשתקפות שהציג בעונה שעברה (בדגש על הפלייאוף), יהיה להם סיכוי.
    נוסיף את העובדה שהרכב ממשיך,
    והשחקנים הצעירים הרוויחו המון ניסיון משמעותי בעונה שעברה,
    ואנחנו בהחלט מקבלים מתכון להצלחה.
    .
    האם זה יספיק מול הלייקרס?
    לדעתי, אייטון הוא המפתח. אם יצמח ומצליח להתמודד בכבוד המאצ' אפ מול דייויס,
    אז בהחלט יש סיכוי.
    .
    !GO SUNS
    .
    תודה, מנחם.

      1. וואו איזה ניחוס אבל תכלס גיא צודק. אם אייטון עושה עוד קפיצה זה כבר נהיה מפחיד ואין לפיניקס מה להתבייש במצב כזה מול הלייקרס.

  6. אני כל כך נרגש ומשתוקק לפתיחת העונה של הלייקרס יהיה כיף והם מגיעים בגישה הנכונה אני שמח שדיוויס הולך לשחק 5 זה הכי מתאים לכדורסל של היום והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה כי הוא הכי טוב בעמדה הזאת (כן כולל יוקיץ ) מה שבאמת כולנו מקווים שיקרה הוא שראס יהפוך למה שכולנו יודעים שהוא יכול וזה מנהיג בקבוצה שרצה לאליפות. איך עושים את זה? הפעם תהיה לו את הוכחות המלך שתמנע ממנו להתפזר לא היה לו דבר כזה עד עכשיו.
    2. כיף לשמוע שקליי חוזר הליגה צריכה אותו.

    1. הפחד שלי לגבי דיוויס האם הוא לא ישבר ב-5. הוא יצטרך הרבה מאוד הגנה מהשופטים, כי מתחת לסל זה הרבה מאוד מכות…

      1. אולי יעלה בעמדה 5 אבל לא הביאו את דיאנדרה ודווייט סתם. הם יתנו איזה 25-30 דקות ביחד ואני מאמין שדייויס גם יראה הרבה דקות ב4.

    2. נראה לך באמת שדייוויס ישחק 5 ולא ייצא לפרימיטר?
      זה לא הגיוני מהמון סיבות, גם כי חבל לא לנצל את הקליעה שלו, גם כי ראס צריך צבע פנוי, וגם כי פשוט זה המשחק שלו – הוא לא סנטר קלאסי, אין מצב שלא יזרוק גם מ-3 כמו שהוא אוהב.

      1. לשחק סנטר זה אומר להיות העוגן ההגנתי.
        אין שום קשר למיקום או לתפקוד ההתקפי.
        הוא ישחק סנטר כדי לרווח את המשחק בהתקפה ולשחק פיק אנד רול עם ווסטברוק, לא בשביל לקבל כדורים עם הגב לסל.

  7. אם תפקידו של ראסל להפעיל את דייויס, מה תפקידו של לברון? לברון ישחק בחמישיה השניה עם הווארד ומונק? הלייקרס יצטרכו למצוא את הנוסחא האופטימלית בפלייאוף, לא יודע איך היא תראה.
    .
    בפעם האלף – קיירי, ערך שוק אפס, עבור סימונס, ערך שוק אפס! למען השם שמישהו יביא עט ונסגור כבר.
    .
    חדשות נפלאות בנוגע לקליי, מקווה שלא יפצע שוב.

  8. מעורב מעולה על הבוקר. תודה רבה
    שמח שאתה מתאושש מהמחלה ומצלח לכתוב לנו כל יום – שאפו, מחזיק אצבעות שתמשיך להשתפר בריאותית וגם גייל.
    הלייקרס מלאים ניסיון גם כקבוצה וגם כיחידים, הם לא יתרגשו מהפסדים בעונה הרגילה, הם באים לעונה ללמוד לשחק ביחד, להנות,ולנסות להשאר בריאים ולנוח עד הפלייאוף, כן, הם יקריבו זריקות ודקות אחד עבור השני.
    אבל אני באמת מאמין ומקווה שהסאנס ינצחו אותם בסדרת פלייאוף (הגיל, ההגנה וחוסר האגו יהיו איתם)

    1. מאוד מקווה שאתה צודק. מה שאותי מפחיד זה שהם לא צריכים יותר מידי מכל עדת המחליפים שהם הביאו כי פשוט יש כל כך הרבה ומספיק שכל אחד יתן רק קצת – מספיק 10 דקות אפקטיביות של כרמלו, 12 דקות טובות של נאן או מונק, עוד כמה פגיעות של אלינגטון, בייזמור, ומתיוס, שלשה אחת מהפינה של אריזה ואפשר לסגור את העסק. לך תשמור כל קבוצה כזו כשיש לך את לברון ראס ודייויס על הראש.

      1. על ראס לא צריך לשמור הוא שומר על עצמו.
        לברון זקן ואיטי, כל שומר ממוצע יעשה בערך את אותה עבודה, חבל לבזבז שומר טוב שסתם יחטוף עבירות מהצוות המסייע.
        דייוויס היחיד שצריך לשמור עליו, שייתן מה שייתן, אם השופטים לצידו אין מה לעשות.
        שאר הקבוצה סתם אוסף של שחקנים זקנים או בינוניים. כרמלו הכי טוב מביניהם והוא זקן ולא שומר.
        ובצד השני תהיה טיילת.

  9. בתחילת העונה כולם משדרים על כל אחד, והכל כל כך אופטימי. השאלה היא איך מתמודדים עם הקשיים שצצים אחר כך. בכל מקרה הלייקרס קבוצה מפחידה, אם הם יתחברו כך זה יהיה עצוב לכל השאר…
    תודה רבה על המעורב המצויין

  10. שקית הקאה.
    לגבי ראס הוא צודק הוא יהפוך את דיוויס למפלץ ויהיה לדיוויס ככ קל עם המסירות החדירות שלו.
    חבל לי מאד,שראס בקבוצה הזאת מ200 אחוז שינאה ותיעוב זה ירד ל100 אחוז אצלי.
    הבעיה אצל ראס,שהוא שוכח שמשחק איתם אחד,שיקצה הוא בחיים לא יתן למישהו לקחת ממנו את התהילה ולהיות הפרונט מן בהצגה אז דיוויס לא יהיה מה שראס,רוצה שהוא יהיה.
    מקווה שיעופו סיב ראשון

    1. אם למישהו בליגה הזאת יש את הבייצים לעשות בדיוק מה שבזין שלו, ללכת דוך עם הראש בקיר למרות שלברון צועק לידו שהוא רוצה את הכדור – זה ראס. הוא הוכיח שהוא לא סופר אף אחד כבר מספיק פעמים בקריירה שלו.

  11. בלי קשר לתוכן (שאני מסכים עם כולו אגב), אני חייב להגיד שזה כל כך כיף שהמעורבים חזרו לשיגרה. פשוט אין עוד כותבי ספורט שעושים את זה עם כל כך הרבה פלפל וצבע.

  12. משעשע, לקרוא את גדודי ה-ללל.
    הפניקה מתחילה לבצבץ ולעלות לפני השטח…
    .
    מכל הדברים נטולי החיבור למציאות שכותבים על לברון (צריך להודות באמת – הוא נותן הרבה חומר לביקורת מבלי הצורך להמציא),
    זה שהוא טיפש גבוה ברשימה.
    הבן אדם הקים אימפריה כלכלית עם מנעד חיבורים לתעשיות שונות לענפים שונים,
    כאלו שממקסמים את הפוטנציאל המסחרי של המותג שהוא מייצג.
    כמה ספורטאים ראינו מסיימים את הקריירה ושורפים את רווחיהם ברגע?
    .
    גם ברמת ההתנהלות המקצועית –
    לראות איך קמות סביבו פעם אחר פעם קונטנדרית במגבלות השכר שיש כיום בליגה?
    זה מרשים.
    הצלחה השנה להפוך את הלייקרס שוב לקונטנדריות תהיה חותמת סופית על קריירה יוצאת דופן של השחקן הראשון שאפשר לכתוב עליו "בנה קבוצות כדורסל".
    (מיאמי היט נבנו סביב החיבור שלו לדוויין ווייד. קליבלנד 2.0 נבנתה סביבו. לייקרס 20' נבנתה סביב היכולת שלו לגייס את דייויס. גם המהדורה הנוכחית נובעת מחיבור ראשוני עם ווסטברוק)
    .
    כאשר מוסיפים לאלו את יכולותיו על הפרקט ברמת חכמת המשחק (2020 הראתה עד כמה יכולת ניהול המשחק שלו היא ברמה של הגדולים בכל הזמנים),
    מקבלים תמהיל שמציג את ביקורות ה-"דביל" כלא יותר מעוד ציטוט מדף המסרים של ללל…

        1. בכל כלל יש יוצא מן הכלל
          לאורך השנים היו לא מעט תקריות/ציוצים של לברון שהוא יצא מגה-דביל
          כולל ציוץ גזעני נגד יהודים.
          הגישה הכללית של לברון מגעילה, לבוא לאולפן טלוויזיה ולהבטיח לא 6 לא 7 לא 8 אליפויות ולעזוב כמו פחדן אחריי הפסד זה לא מוסיף לו כבוד
          הקטע שהוא ודוווין וייד דפקו חיקוי שיעולים של דרק בסדרת הגמר של 2011
          ההתבטאות שלו בנושא החיסונים, למי הוא? אפידמיולוג? חוקר רפואי? מי שמו ל״עשות״ בדיקות ואז להחליט להתחסן. קיירי אמנם דביל אבל לפחות לא מקשקש ומשנה את הדעה שלו בשביל לצאת אחלה
          להמשיך? עוד דוגמאות?

            1. meh, טיעון חלש ביותר

          1. השאלה אם כל הדוגמאות האלה הופכות אותו לדביל, או כמו שגיא ד. כתב – מה ההגדרה של דביל? לפי המילון שלי דביל זו לא ההגדרה המתאימה לו. הוא טיפוס לא נעים במיוחד, פוליטרוק גדול, וחמור מכל – אחד האשמים העיקריים בכך שלא זכינו באליפות ב-2013, אבל זה לא הופך אותו לדביל לפי ההגדרה שלי.

        1. עזוב אותך איך במקסיקו? אני תכו מסיים פה בישראל השיקום מתקדם טוב יותר משחשבתי ומתכנן להגיע עוד שבועיים.

    1. גיא יועצי תקשורת ופרסום והזרמה כספית שלא הייתה מעולם, כמה ספורטאים בקליאבר של לברון פשטור גל היחיד שאני חושב עליו זה מייק טייסון. גם ניימאר דרך אגב לא העפרון החד בקלמר גם הוא בנה אימפריה…

      1. גם פלוייד מיוויתר בנה אימפריה כלכלית חובקת עולם לא חושב שהוא איזה גאון, לברון בהחלט הGM הטוב בעולם ובהיסטוריה ועוזרת לו כמובן העובדה שהוא עילוי כשחקן מעניין אותי מה היה קורה אם הוא לא היה שחקן פעיל.

    2. גיא זו ראיה דיי חד מימדית,
      כמו שלמסור כדורים חכמים, לא הופך אותך למבין בפונקציות, אז לבנות קבוצות nba לא הופך אותך מבין בעניינים חברתיים.

      אותי אישית לא כזה מעניין מה הדיעה של לברון, אני פשוט לא מקשיב לו. זכותו לחשוב מה דבא לו, כשאני רוצה להבין עניינים של יחסים בין אנשים ברמת המאקרו, אקשיב לאנשים אחרים.
      מה שכן יש מצב שברמת הפרטית, של לנסות להקשיב לקול של אדם שבא מהשטח, שווה להקשיב.

      קיצר כמו הרבה דברים פרופורציות. לברון כדורסלן מדהים ו GM אדיר. בזה הוא נמדד, ונמדד מצויין.

    3. כל מילה!
      .
      השנאה מעוורת אנשים. הדבר האחרון שאפשר להגיד על לברון זה שהוא דביל, מניח שאמירות כאלו נובעות מקנאה.
      .
      מאנו ניסח היטב.

    4. הערה קטנטונת. ברור שלקרוא ללברון דביל זה מטומטם ולא מבוסס בפני עצמו. יש מספיק הוכחות להיפך.
      אבל הקטע על האימפריה הכלכלית לא באמת נכון. מה שלא נכון שזה מסמל איזה משהו שקשור לחוכמה. אילון מאסק הוא האיש הכי עשיר בעולם והוא כל כך טיפש שהוא צריך עזרה ללכת לשירותים אחרת בטעות יטביע את עצמו.

        1. המון דברים שאמר ועשה לאורך השנים. זה שעובדים פחדו להתקרב למשרד שלו מחשש שבהתקף טנטרום הוא היה מפטר כל מי שבטעות עובר. זה שאי אפשר לייחס אליו שום דבר חיובי שעובדי החברה שלו עשו. רצפי קללות רנדומליים באינטרנט על אנשים שאמרו לו שהוא טועה בדברים המטופשים שאמר. הרעיונות שהציע, בסגנון "מה עם כביש מהיר, אבל גם מלכודת מוות?". העובדה שמועצת המנהלים בחברה בבעלותו הכריחה אותו להעביר כל ציוץ דרך צוות עורכי הדין של החברה או להפסיק לגמרי כי נמאס להם שהציוצים דופקים את החברה.
          ועוד המון.

          1. לקרוא לאלן מאסק מטומטם זה חדש, הבן אדם עם 3 תארים + כמות בלתי יאמנת של חברות שהבן אדם הזה פיתח. הלוואי כולנו היו מטומטים כמוהו

            1. אתה יכול להוציא אותי מכולנו הזה, לא מתאים לי להיות מטומטם כזה.

  13. דוויס כסנטר מביא לידי ביטוי את רוב היתרונות שלו
    כמו בסדרה מול יוסטון
    דוויס אחד השחקנים הכי מוכשרים ויעילים בהיסטוריה של הליגה, למרות שהוא ריבאונדר בינוני ומטה יחסית לסייז ולאתלטיות שלו.
    התקפית וכמו שההגנות נראות כיום, הוא צריך לתת עונת MVP של 30-13-3.
    קיירי אחד הכשרונות הכי מבוזבזים בהיסטוריה של הליגה, לא מן הנמנע שגם הוא וגם סימונס ישבו בבית העונה

    1. דיוויס אחד הריבאונדים הטובים בליגה כמו שהסטטיסטיקה מעידה (אחוזי הריבאונד שלו גבוהים להחריד, גם כשיש מלחמה על הכדור) ויש לציין שזה שחקן שלא משחק כל היום מתחת לסל, כאשר ישחק בעמדה 5 זה בכלל משהו אחר.

      1. המספרים שלו נמוכים בקטגוריה
        הוא קצת אנמי תחת הסל
        האחוז ריבאונד שלו עומד על 72 בכל הזמנים
        ביחס לסייז שלו זה קצת מאכזב
        אני חושב שהשנה וכסנטר הוא צריך לאכול את הקרשים

    2. ניסחפת משהו. מגן עליון בשורה אחת עם יאניס וגובר. התקפית הוא טוב מאוד. הTS שלו גבוהה ממוצע הליגה במהלך השנים. אבל זהו, לא יותר מזה. הוא לא שחקן שההגנות מתכוננות אליו סטייל יאניס, או שאפשר לבנות עליו התקפה מכלום סטייל יוקיץ' שכל מה שצריך הוא לחתוך ברגע הנכון ואתה כבר תקבל את הכדור בדיוק במקום ובזמן הנכונים.

      1. נסחפתי?
        הוא ולברון עם ה PER הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה אחריי אחד בשם MJ
        יאניס מאחור בגלל שזה PER ממוצע אבל בכל זאת
        דיוויס אחד השחקנים הכי טובים במשחק כיום
        כשהוא בריא אין מי שיעצור אותו
        האליפות של הלייקרס ב 2020 שייכת לו, לא פחות מאשר לברון

        1. לי אישית הפר לא אומר הרבה ובכלל מדדים מתקדמים כאלו לא רק שלא אומרים לי הרבה אלא שהם ברמה הפרטנית יכולים לפספס בענק למשל בRPM יוקיץ' מדורג גבוה בהרבה מדיוויס באחת העונות האחרונות.
          ממש לא מסכים למשפט כשהוא בריא אין מי שיעצור אותו. עם כל הכבוד הוא לא דורנט.

          1. אף אחד לא דוראנט, ודיוויס גם לא פליימייקר כמו דוראנט או מוביל כדור (שפיתח אחלה יכולת מסירה) זה לא משנה את העובדה הברורה שאין תשובה בליגה לדיוויס (חוץ מאמביד). הוא סקורר מצויין, הוא לא חייב את הכדור ביד כדי להיות אפקטיבי, תשים עליו שומר חזק וגבוה הוא יעבור אותו במהירות, שומר קטן הוא פשוט ידרוס לסל. יש לו יד רכה אז אתה לא יכול לתת לו מטר. כן אי אפשר לבנות סביבו התקפה שהיא עלית אבל כמספר שניים או באחד על אחד שהוא במקומות הנכונים אין מי שיעצור אותו (פרט לאמביד)

          2. לא הבנתי מה באת להגיד בזה שהוא לא דוראנט, דוראנט אחד שחקני ההתקפה הכי טובים בהיסטוריה, והמגוונים.
            דיוויס לא ברמה הזאת, אבל כן מצפים ממנו להיות יעיל התקפית(למשל לא פחות מאביד), מדובר במפלץ עם יכולות פיזיות ויד נהדרת.

            אני גם חושב שהגיע הזמן שהוא יביא עונת MVP.

            1. אז אם גם אתה החושב שהגיע הזמן שהוא יביא עונת MVP עכשיו הוא בטוח יביא MVP (או שהוא יביא עונת MVP אני לא בטוח מה ההבדל..)

      2. חגי חושב שלופז יעצור את דיוויס באחד על אחד חחחח.
        דיוויס מפלץ אחד השחקנים הבלתי עצירים בליגה, הוא לא מנהל משחק ולא שחקן חוץ וצריך שיפיעלו אותו אבל עם זאת הוא אחד השחקנים המסוכנים בליגה שלאף קבוצה בליגה פרט לפילי (אמביד) אין תשובה אליו. הוא לא יכול להיות מספר 1 בקבוצה אבל ליד כוכב נוסף בטח אחד שמפעיל אותו הוא הטוב בעולם.

          1. יש איזה 10 טופ 3 בליגה לא ברוך?
            אגב מביך איך שדיברתם על לברון.. פשוט מביך לשמוע את זה ואתה בטח יודע למה נכון?

          2. ללברון תתייחס בתגובה למעלה, אני באמת חושב שהוא אדם לא חכם לפי יכולת הדיבור שלו (שרחוקה שנות אור מרהוטה), פשוט נולד בעל יכולת עליונה לשחק כדורסל (כמו שמיוויתר לא חכם), הוא גם עשה בחוכמה והקיף את עצמו באנשים שייבנו לו את התדמית טוב טוב. בפעמים הבודדות שהוא לא השתמש ביועץ תקשורת הוא ניסה לחסל שוטר לבן.

            1. מעניין האם אדם לא חכם שעשה בחוכמה עדיף על אדם חכם שעשה בטפשות. יש מחשבות?

            2. בהחלט מעניין אבל איך זה קשור?

            3. לא בטוח שיש קשר. אבל זה מעלה את השאלה מי הוא אדם חכם

  14. דלפ: קשה לדעת מה יהיה עם הלייקרס. הרצפה שלהם זה להיות קבוצת מאבקי פלייאין, התקרה זה להיות הקבוצה הכי חזקה בליגה ובפער. נמתין חודש בשביל להבין לאן זה הולך.

  15. מנחם, הלייקרס לא נכנסת להגדרה של סופרטים לעומת הנטס או הגולדן.
    הנכס המוביל שלה גם היום הוא לברון ג'יימס.
    אבל כן, אם היית מחזיר את כרמלו ואריזה של לפני 10 שנים אחורה,הווארד של לפני הפציעות גב וראסל כשעוד לברון היה יכול לחנך אותו למצויינות,
    אז היה מדובר בקבוצה יותר מפוצצת מכל אחת בהיסטוריה של המשחק.

    העונה של הלייקרס תיפול קודם כל על הבריאות של לברון וא"כ על היכולת הקבוצתית,
    הגארדים הצעירים שהובאו אלינגטון,ריברס ונאן יהיו לא פחות חשובים ברוטציה מכרמלו,ג'ורדן וראסל.

  16. תודה מנחם, אחלה מעורב
    1. קירי ייתן עונה מעולה – הוא שחקן גדול. הערך שלו 100, לא אפס. הבן אדם לא רוצה להתחסן וכולם נהיו כאן שמאי רכב. תכינו כובעים.
    2. סימונס לא יישב הרבה בצד, ימצאו לו קבוצה. הוא צודק – אמביד וריברס לכלכו – שילכו לעזאזל. פילי יגידו תודה אם יעברו סיבוב ראשון.
    3. הלייקרס מפלצת. ישייטו למקום הראשון, ראס שחקן עונה רגילה מעולה.
    4. גולדן סטייט יספרו עונה שלישית בלי דוראנט ובלי פלייאוף. קרי זה המסי החדש.
    5. לברון איש חכם. רק טיפש יגיד אחרת. הוא ה-GM הטוב בין השחקנים, כי הוא הראשון והיחיד 🙂 דוראנט מנסה לצמצם את הפער. מבחינתו של האחרון זאת שנת מפתח.

      1. חחחחחח המכונה לא מפחידה אותי – מפחיד אותי יותר את מי אני אפגוש שם.
        אתה מצליח לדמיין את מצבת המשתתפים בפיינלס? דוראנט, הארדן, קיירי, ג'יימס, דיוויס, ראס וכרמלו
        לדעתי צריך לארגן כאן מגבית בפיי-פאל ולרכוש לך ולטמיר זוג כרטיסים קורט-סייד בשביל כל הסדרה – ושבסוף דוריס ברק תראיין אתכם
        חחחחחחחחח

          1. דה שוט עדיין מסתובב במכונה מעונה הקודמת, לצערו הוא נדבק בחיידק ווסטברוק שמוסר רק על ידי מים חמים.

            1. ראס זה לכל החיים, מאסר עולם….

      1. קיירי שחקן של סטטיסטיקה ריקה, הוא לא הופך את הקבוצה לטובה יותר אלא להפך הם נראים אנמיים שהם איתו על המגרש, הוא יקלע את הנקודות לא כשתף של המשחק שלו כיוון שהוא מוכשר בטירוף כסקורר וזהו, הוא לא מפעיל את חבריו לקבוצה שאתה מוסיף לכך את האופי הבעייתי האיום המפורש שהוא יפרוש אם יוטרד וזה שיש לו שנה אחת בחוזה, ואתה יכול להבין למה הערך שלו כל כך נמוך בטרייד.

        1. הערך שלו נמוך בטרייד רק בעולם המדומיין של חלק מהמגיבים כאן. כנ״ל לגבי סימונס. אני מבין שנהיית שמאי.

          1. לא אבל אתה מסוגל להעריך לפי יכולת של שחקן וערך שהביא לקבוצה שלו, טריידים עבר ולפי אורך חוזה ואופי. לקיירי יש שנה בחוזה ואף אחת לא תתן על כך הרבה, בטח עם הערת פרישה ואופי בעייתי להחריד.
            .
            בן סימונס נגר בין נגרים מפונק שיכול להיות רק מוביל ירקות, כל השטויות של לבנות קבוצה סביב סימונס מצחיקות אותי הוא לא מסוגל לקלוע על שומר או ליצור בכלל, אמור להיות סוג של דריימונד משודרג בקבוצה לא סופרסטאר, עכשיו תוסיף את האופי הבעייתי הריב המתוקשר עם פילי הפלייאוף המזוויע (והוא מסריח בפלייאוף כל שנה), הרצון לשחק רק בקליפורניה וגם עליו לא תקבל הרבה.

          2. דה-שוט, אולי תתיחס לעובדה שהוא יהיה זמין רק בחלק די קטן של המשחקים? למה שקבוצות ישלמו הרבה בשביל פועל שבא לעבודה רק בימי שלישי?

            1. אברי אתה לא באמת מאמין שימנעו מהלא-מחוסנים לשחק לאורך זמן, נכון? זה ברווז עיתונאי שיהיה במה להתעסק. יש להם עורכי דין לחבר׳ה האלה ויש דבר כזה שנקרא חופש העיסוק. חכה ותראה

            2. אבדי במידה ויטרידו את קיירי הוא לא יוכל לשחק רק בקנדה החוקים בניו יורק וסן פרנסיסקו לא תקפים על שחקני חוץ.
              .
              דה שוט ערים ומקומות עבודה כמו הNBA יכול לקבוע תנאים שאתה חייב לעמוד בהם, למשל חובה לשים מסכות להתגלח תספורת… שום פגיעה בחופש התעסוקה יש פה. קיירי יתחסן ולא יפסיד 16 מליון דולר כך גם וויגנס

            3. ברוך, 50% משחקי בית + משחקי חוץ בניקס וטורונטו (שתיהן בדיויזיה של ברוקלין) זה לא מעט.

            4. דיברנו על הערך שלו הוא לא מפסיד 50 אחוז ממשחקי הבית במידה ויוטרד, המשחק/משחקים היחדים שיפסיד הוא בטורנטו

            5. "עבודה כמו הNBA יכול לקבוע תנאים שאתה חייב לעמוד בהם, למשל חובה לשים מסכות להתגלח תספורת… "

              יש הבדל בין גילוח לחיסון, אבל מעבר לזה לא בטוח שהcba מאפשר להם לעשות את זה.
              ממה שהבנתי בnfl מכריחים את צוותי האימון להתחסן אבל הם לא יכולים לדרוש את זה מהשחקנים בגלל ההסכם הקיבוצי.

  17. אתה כותב על שחקן של 24 נקודות, שהוא לא שחקן שההגנות מתרכזות בו, שרוב השנים היה אופציה ראשונה, בקבוצה דיי שממה. הגיוני סך הכל.

  18. לס אין עלייך והמעורבים,
    אתה מוציא את המיץ מכולם פה, תרתי משמע
    התגובות אחלה ושוות קריאה\צחוקים

  19. ידיעה שראיתי הרגע בוואלה הצהובה\
    חחחחחחחחחח
    הרופא שהתעשר מהשתלת אשכי תיש בגברים אומללים
    אני שולח את הבולבוס להשתלה

  20. הלייקרס זו קבוצה עלובה שלא תעבור סיבוב, לברון גמור, דיוויס מעולם לא היה שחקן. פח אשפה של חבורת שכירי חרב דוחים

    1. אני כמעט בטוח שלברון לא יודע לחשב משוואה בשני נעלמים וגם לא אחת. לא דובר כנראה שום שפה חוץ מאנגלית וגם בה הוא כנראה עילג ברמות. אין לו מושג בהיסטוריה, ספורט, אומנות, פילוסופיה, מדעים ועוד ועוד אז מה בדיוק עושה אותו חכם ואינטליגנטי?? המזל שלו שיש לו כדורסל.

  21. האי קיו של לברון בטח 56. מה ששדאו אמר רק שאצלי אין את הכמעט. לברון סיים תיכון בטח שהמורים גילו לו את כל התשובות למבחנים או העתקות כי זה הכשרון מאקרון.
    המזל שלו שהוא גבוה ויודע כדורסל

    1. אם לא מוצאים עליו טרייד שווה אני בהחלט בעד לגמור לשמוק הזה את הקריירה, להוריד אותו לגי ליג ל4 שנים, או עד שיחזור בו ויכבד את החוזה.

      1. מה שרואים עכשיו זה לא מלחמה בין סימונס לפילדלפיה , זה מלחמה בין ה NBA לריץ' פול ולברון.
        אין סיכוי שפילי לא משלמים לסימונס היום מה שכתוב בחוזה אם הם לא קיבלו קודם אישור מהליגה וזה עבר דרך עורכי דין.
        ג'וש האריס הוא פחדן , לא היה עושה כלום בלי אדם סילבר וגיבוי של שאר בעלי הקבוצות.
        בתיאוריה ה CBA יכול ליפול על זה עם בתי משפט והפסקת הליגה.

            1. הוא לא יצא נגד לברון אלא השחקניםמרצו את הכסף שלהם שמדובר בכסף אישי זה גובר על הרצון להיות שפוט של התאגיד הבנת חביבי? העיקר שסימונס עוד לא החמיץ משחק ומגיע לו שכר מלא 😎

        1. לפי החוזה שלו הוא אמור לקבל את הכסף הזה בלי קשר לכלום.
          קנסות ושאר ירקות אם יהיו, יגבו משאר המשכורת.
          זו הקבוצה שעשתה פעולה לא חוקית כרגע, והוא יתבע אותם, אבל עד שהכל יתברר בבוררות יש אפשרות שהוא כבר יוטרד ואז תהיה איזה פשרה.
          הם יודעים שזה יקח זמן עד שיחייבו אותם לשלם והם רוצים לנצל את זה.

          1. למה הוא צריך לקבל את הכסף? לפי מה שהבנתי בחוזה הוא אמור לקבל 25% מהחוזה ב1 לאוקטובר, במידה והוא מופיע למחנה האימונים, קשה לי להאמין שהאריס ופילי עשו צעד בלי אישור של הליגה ובלי להתייעץ עם צוות משפטי.

            1. כי הכסף הזה מוגדר כמקדמה ומתייחסים אליו אחרת.

            1. אין "חוקי" או לא "חוקי" בעניין.
              יש חוזה.
              מה שעשו הסיקסרס זו הפרת חוזה.
              סימונס עדיין לא החמיץ ולו משחק אחד.
              עכשיו יש לו תירוץ.

            2. הוא לא הגיע לאימונים לא בא ליום התקשורת והודיע לקבוצה שהוא מנתק איתה מגע 😂😂😂

              העיקר שלא הפסיד משחק. לפילי ייש זכות חוקית למנוע ממנו כסף וזה מה שעשו.

            3. אתה טועה.
              יש סולם של קנסות שמוסכם בהסכם הקיבוצי בין השחקנים לליגה.
              עד כה, ניתן היה לקנוס את סימונס על סך של קצת יותר מ-30 אלף דולר,
              אותם ניתן היה לנכות נשכרו.
              ה-cba לא מאפשר להחזיק שכר כבן ערובה.

            4. שהחוק דפוק מפירים אותו.
              עם הזמן החוק ישתנה.
              משפט שאמר לי אדם חכם פעם😎

            5. ההגדרה שלך לחכם מוזרה, משהו.
              מה שהסיקסרס עשו רק מחזק את סימונס, לא מחליש אותו.
              .
              אם לא יהיה טרייד,
              תהיה בוררות,
              והסיקסרס רק החלישו את עמדתם הבוררות שכזו.
              אם לא היו מפרים חוזה, אלא קונסים עבור כל משחק לפי ה-cba,
              לא זאת בלבד שסימונס לא היה משחק ולא מרוויח כסף,
              השנה הזו הייתה נשארת "של הסיקסרס" מרחיקה את סימונס מלהיות שחקן חופשי.

  22. לפילדלפיה יש קייס חזק כי הכסף הזה אינו בונוס אלא מקדמה. בחוזים הרגילים בליגה שחקנים מקבלים את התשלום כל שבוע או כל חודש לפי כמות המשחקים. יש כמה כוכבים שמקבלים את התשלומים מראש אבל זה תשלום מותנה. ברגע שלפילדלפיה יש סיבה טובה לחשוב שסיממונס מפר את החוזה וההצהרה שלו שלא יתיצב שמפגשים, אימונים ומשחקים בהכלט נכנסת לקטגוריה , מה גם שהוא אכן לא התיצב של יום המדיה. שימו לב שהכסף לא נשאר ברשותם אלא עבר לאסקרו. שזה חשבון נאנמנות. משמעות הדבר שהנאמן יתן את הכסף לסימונס אם הוא ימלא את תנאי החוזה, כמובן בהסכמה של פילדלפיה.

    1. זה לא כזה פשוט.
      .
      בהגדרה, מה שסימונס עשה עד כה מוגדר כעבירת משמעת, ומה שניתן לעשות זה לקנוס אותו.
      ברגע בו הוא לא מופיע למשחקים (כולל קדם עונה), אז הסיטואציה משתנה.
      אז מתחילים לנכות את הסכומים המהותיים מהשכר שלו.
      רק מה,
      הצעד של פילדלפיה פותח את הדלת לפרשנות משפטית חדשה.
      עכשיו יכול סימונס לטעון שהסיקסרס הם שהפרו את החוזה ראשונים כאשר לא העבירו את אותם 8 מיליון.
      .
      (כמובן שיש הרבה יותר אפור מברור בסיטואציה, בעיקר לנוכח העובדה שהסיקסרס כבר שילמו רבע משכרו של סימונס. החלק שנשלח לנאמנות זו הפעימה השנייה של מקדמת השכר)

    2. לפי חוקי ה cba, הם חייבים לשלם לו את כל המקדמה.
      יש כללים לזה.
      .
      אפשר לטעון שמגיע לו ניפוי של יום המדיה ועוד 3 ימי מחנה אימונים שזה נגיד במקסימום 100 אלף דולר, למרות שטכנית הם עדיין אמורים לשלם לו את כל הכסף.
      אבל זה לא שהם הורידו לו 100 אלף מתוך ה 8 מיליון, אלא שמו את כל ה 8 בנאמנות.
      .
      יכול להיות שבגלל ההצהרות האלה שלו כשזה יגיע לבוררות יפסקו לזכותם או שלא יפסקו לחובתם בשיא החומרה, אבל מבחינת החוק היבש – הם לא מקיימים אותו.
      חוק רע, חוק שצריך לשנות ? הכל יכול להיות, אבל זה החוק בcba והם לא מקיימים אותו.
      .
      מותר להם להתחיל לקנוס אותו מהתשלום הראשון – לא מהמקדמה.

      1. 20,000 דולר על יום המדיה.
        2,500 על יום האימונים הראשון.
        5,000 על יום האימונים השני.
        7,500 על כל יום נוסף.
        .
        למן הרגע בו הם לא העירו את המקדמה המוסכמת בחוזה,
        כל קנס נוסף על אי הופעה לאימון לא יכול להחשב הסביר,
        והוא יכול להיקבע רק על ידי בוררות.

    1. נגיד וזה מה שהסיקסרס עושים. איך זה עוזר להם?
      סימונס ממשיך להרוויח מיליונים,
      והם ממשיכים להישאר עם חור בהרכב כאשר הם משלמים מקס עבור כלום.
      האם צעד כזה מקדם אותם לקראת טרייד?
      ברור שלא.

        1. וואו, ההתנחלות שיש ללברון אצלך בראש. מרשים.
          .
          קבלת החלטות מתוך אגו מובילה כמעט תמיד לנזק.
          מספיק לראות את הספרס שעדיין משלמים את מחיר הטרייד הגרוע של קאוויי
          (היו מוחלים על כבודם ומקבלים משהו שאפשר לבנות עליו מהלייקרס).

  23. שמעון, מה אתה בעצם רוצה ?
    שסימונס יחזור לשחק בסיקסרס בזמן שהם מחפשים לו טרייד ?
    תחשוב רגע ברצינות על איך הוא ישחק, עם מי, תחת איזה מאמן, איזו אווירה וכימיה תהיה בקבוצה.
    אתה טוען שזה יעלה את ערך הטרייד שלו ?
    ואז תחשוב גם על הסיכון של פציעה.
    זה ?
    זה מה שאתה רוצה ?
    אתה בטוח שזה מה שהסיקסרס רוצים בשלב הזה ?
    אני בכלל לא.
    לדעתי הכל עכשיו זה משחק בקקי ורגשות פגועים אבל בפועל הדבר הראשון שהייתי עושה במקומם אם הוא חוזר זה……משבית אותו.
    .
    קבוצות יודעות מי הוא, הרבה קבוצות ירצו אותו כי הוא שחקן הרבה יותר טוב משטוענים בהופס, אבל הבעיה היא שכשאתה משלב את הקבוצות שהוא מוכן לעבור אליהן עם הנכסים המוגבלים שקבוצות יכולות להציע כרגע, המצב בקנטים.
    .
    15 לדצמבר זה התאריך לדעתי.

  24. אני לא חובב לברון, כידוע. לא אוהב את ההתנהלות הכוחנית שלו ולא את הבכיינות המוגזמת ולא את הפלופינג אבל האיש לא אידיוט.
    ראיתי כמה טיעונים פה שלוקים בהייטריות אמיתית שמתעלמת מהאמת. הוא יושב כיום על מיליארד דולאר Net worth?
    אז הוא לא אדיוט! יגידו שיש לו את יועצי ההשקעות, יועצי התקשורת, יועצי בריאות ויועצי עמממוווו. אז יש לו. אבל הוא בחר אותם. זו התנהלות אינטליגנטית מאד ובינה לבין דביל המרחק רב מאד!
    העלו פה את ההתבטאויות שלו שלא נגיד עילגות. אבל בסיטואציות שונות אנשים מגיבים לפעמים לא נכון מסיבות שונות ואי אפשר לשפוט כל התבטאות. כל אחד מאיתנו יכל ליפול לפעמים בתגובה שיוצאת לא טוב. למשל במפגש האחרון הייתי אחרון הדוברים, למרות שלא ממש רציתי, אבל מנחם נתן לי את זכות הדיבור בגלל שעמדתי מאד קרוב למקום שבתו בשביל שאוכל לקרוא את שפתיו (אני כמעט חירש). למרות שהייתי מוותר בשמחה על הדיבור לא רציתי לבאס אותו ויצאה לי תגובה חלשה (קורה לי וקורה גם ללברון). לפעמים החירשות היא מעלה כיוון שמישהו צייץ שם מאחור (כנראה לא משהו נחמד) וכולם צחקו. מה הוא אמר? לא שמעתי אבל את הצחוק של רובכם כן שמעתי.
    בקיצור, לברון לא כוס התה של רובנו אבל גם לא אדיוט אחרת לא היה מגיע לאן שהוא היום וזה עם כל ההתבטאויות הבעייתיות.

    1. הסיטואציה שאתה מתאר במפגש האחרון לא זכורה לי, אבל אני לא רואה סיבה להניח שהמשפט האחרון התייחס דווקא אליך אישית. אם היית אחרון בטח מישהו אמר משהו כמו "יאללה, עכשיו האוכל" או משהו כזה ולא בהכרח התייחס למה שאמרת.

  25. בינתיים במקום שעוד נלחמים בו על זכויות עובדים (ובצעד שמראה שמערכת המשפט האמריקאית אולי שבורה לחלוטין אבל עדיין יכולה לצאת החלטה לא זוועתית ואכזרית משם), ה-NLRB (ועדה לאומית ליחסי עבודה) הוציא תזכיר שקובע שספורטאים בקולג'ים פרטיים (ו"ספורטאים בסיטואציה דומה") הם עובדים ולכן רשאים להתאגד ולהיאבק על זכויותיהם אל מול ה-NCAA, ושלקולג'ים עצמם אסור לפעול נגד הספורטאים שבוחרים להיאבק יחד על זכויותיהם.
    התזכיר לא מחייב, והוא לא נוגע ישירות (אלא רק במרומז) לרוב המוחלט של הספורטאים בקולג'ים, אבל הוא לפחות פותח חריץ קטן במאבק להתאגד.

  26. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    לפי הכתיבה אתה מרגיש הרבה יותר טוב.
    הלייקרס יכולים לפרוי או לנבול, הכל פתוח שם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט