סוצ'י(1): לולו ג'ונס – בתולה יפהפיה שהיא אולימפית בקיץ ובחורף / מנחם לס

http://espn.go.com/espn/photos/gallery/_/id/8146598/image/16/bodies-want-2009

 

אל נא תאשימו אותי. התמונה הזאת לקוחה מה-BODY ISSUE של ESPN MAGAZINE!

אז אני שואל את כולם, אבל במיוחד את ה-EXPERT  שלנו באתר בענייני טסטסטרון מומי החציל:

מומי! היא בת 32…אתה מאמין שלולו ג'ונס הזאת עדיין… ב-ת-ו-ל-ה ?????

יותר למטה במאמר הכנסתי יוטיב של ראיון על קרום הבתולין שלה שנערך בתכנית הספורט היקרתית ביותר בטיווי האמריקאי – "REAL SPORT WITH BRYANT GUMBLE ב-HBO עם אחת מאנשי (נשות) הצוות הראשיים – מרי קרילו, הטניסאית לשעבר והלסבית הידועה. תחליטו לבדכם. דבר אחד בטוח: לאן  שלולו פונה, ולאן שהיא מסתובבת, ה-CONTROVERSY רודף אחריה: יריבות, מדון. קנאה, מחלוקת. התפלגות, טענות ומענות. מחלוקת ופילוג, התבדלות ודין ודברים.

אני לא מבין. אסור לצעירה יפהפיה לשמור את בתוליה לבעלה?

האם היא חייבת למישהו התנצלות על כך שהיא עדיין בתולה?

השחורות שונאות אותה כי היא היכתה בהן במקצוע "השייך" להן מאז ימי העבדות כאן: מרוץ משוכות. היא מחזיקה עדיין בשיאים האמריקאים באולם סגור (שהם גם שיאים עולמיים) ב-55 ו-60 מטרים; בשיא אמריקאי ב-100 מ' משוכות באולם סגור, והיא אלופת העולם ב-60 מ' משוכות באולם סגור (פעמיים). היא לקחה מקום שני באליפות העולם ב-100 מ' משוכות ב-2008 בשטוטגארט, גרמניה, והיא אלופת ארה"ב בריצת 60 מטר ו-100 מ' משוכות מ-2007 ו-2009. היא סיימה רביעית ב-100 מ' משוכות באולימפיאדת 2012 בלונדון. באולימפיאדת 2008 בבייג'ינג היא הובילה ראשונה עד המשוכה האחרונה, אבל נתקלה בה, איבדה את הריטמיות והמהירות, וסיימה שביעית כשהיא מאבדת מדליית זהב כמעט בטוחה.

היא יותר מדי יפה ויותר מדי חתיכה, ויותר מדי 'לבנה' מכדי להיכנס אל תוך הכדור השחור השייך רק לשחורות כאן. היא היתה הלבנה היחידה מבין 8 שחורות בגמר ה-100 משוכות באליפות העולם, ולקחה מקום שני.

הלבנות שונאות אותה כי היא האתלטית הלבנה היחידה מא"ק שהמגזין ESPN הזמין להצטלם (מאז הופיעו עוד), ואח"כ מגזין OUTDOOR כשרק פבי עור מכסים את גופה הערום. הם גם שוןנאות אותה בגלל בגלל שהיא בתולה, ובגלל שהיא "הבטיחה" את קרום הבתולין רק לבעלה. הגיל הממוצע בו אמריקאית לבנה מאבדת את בתוליה הוא 15.7 שנה. הן מכנות אותה "WEIRDO". להיות בת 32, פצצה כמוה, ועדיין להיות בתולה? משהו לא מסתדר בראש.

ועתה, עם פחות משנתיים אימונים, היא עשתה את נבחרת ארה"ב בבובסלד לאולימפיאדת סוצ'י. היא זכתה במדליית זהב באליפות העולם ב-MIXED BOBSLED (גבר ואשה) באליפות העולם בסנט מוריץ, שווייץ ב-2013. מיד התנפלו עליה: "רוברט סיילמשון (בן זוגה) עשה את כל העבודה; היא סתם תפסה 'טרמפ'".

שטות מחלטת: בריצה לפני העלייה למיגלשה, השתיים חייבות לרוץ על הקרח ולדחוף את המגלשה לזוג השוקלת  בסביבות מאתיים עד מאתיים וחמישים ק"ג  עד מהירות מקסימלית שהן לא יכולות להישאר איתה  יותר ואז הן חייבות לקפוץ על המיגלשה המתחלקת בירידה (כי המשקל הטוטאלי כולל שתי המתחרות חייב להיות  340 ק"ג לנשים  – 749.6 lbs-woman)  – ונניח שמשקל ממוצע של מתחרה הוא 60-70 ק"ג. כללתי כאן וידיאו (בגלגול מטה בפוסט) מיוטיב בו היא – ובת זוגתה השחורה – לוקחות מקום שני באליפות ארה"ב, והאמריקאים שולחים שלושה זוגות של "BOBSLED" בזוגות לנשים. מאומה לא ניתן לה במתנה. היא זכתה במקומה בנבחרת במבחן אולימפי!

במילים אחרות:

*גם יפהפיה

*גם בעלת גוף למות בשבילו

*גם הצטלמה ערומה ב-ESPN

*גם אלופת העולם בא"ק

*גם משתתפת בגמר בשתי אולימפיאדות בא"ק (בייג'נג ולונדון)

*גם משתתפת באולימפיאדת החורף

*וגם בתולה???

זה לא יותר מדי לאשה אחת?

הנה הישגי לולו ג'ונס בא"ק:

Year Competition Venue Position Event Notes
2006 World Athletics Final Stuttgart, Germany 5th 100 m dash
6th 100 m hurdles
2007 World Championships Osaka, Japan 6th 100 m hurdles
2008 World Indoor Championships Valencia, Spain 1st 60 m hurdles
Olympic Games Beijing, China 7th 100 m hurdles
World Athletics Final Stuttgart, Germany 2nd 100 m hurdles
2010 World Indoor Championships Doha, Qatar 1st 60 m hurdles
2012 Olympic Games London, United Kingdom 4th 100 m hurdles

 

 

 

Event Time (seconds) Venue Date
55 meters hurdles 7.57 Gainesville, Florida, United States March 2, 2003
60 meters hurdles 7.72 Doha, Qatar March 13, 2010
100 meters hurdles 12.43 Beijing, China August 18, 2008
60 meters 7.29 Fayetteville, Arkansas, U.S. March 14, 2003
100 meters 11.24 Stuttgart, Germany September 10, 2006

 

 הנה תמונות, וכיתובים נוספים ביניהן:

 

 

 היא ה-POSTER GIRL של RED LION

 

 

מאלבום התמונות הרשמי של ארה"ב לסוצ'י 

 

לולו אחרי שהשיגה מקום שני במבחנים האמריקאים לסוצ'י

אמילי אזבדו – שאת מקומה ללאולימפיאדה קחה לולו, הגיבה:

“I should have been working harder on gaining Twitter followers than gaining muscle mass,” said Emily Azevedo, one of the women who lost out to Jones".

זאת תגובה טיפוסית לסלידה שמרגישות כלפיה ספורטאיות שמתאמנות במקצוע שנים, והיא הגיעה עם שנת אימון, והיא בנבחרת. אבל היא משמשת כ-"BRAKEMAN", זוהי שדוחפת את המיגלשה שנייה, והדבר דורש כוח ומהירות רגליים, והיא קלטה את העסק במהירות.

לולו מדברת על בתולים בתכנית היקרתית REAL SPORT עם מרי קרילו

 

אפילו הניו יורק טיימס עלה עליה:

 

. Jones was criticized during those Games by veteran New York Times writer Jere Longman, who said the attention Jones received was “based not on achievement but on her exotic beauty and on a sad and cynical marketing campaign.”

אני לא מבין: יש שעון סטופר. יש מתחרות. היא ניצחה אותן. מה היא אשמה שהיא סקסית בצורה מדהימה ואגזוטית ביותר, וגאה בבתוליה?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לולו נולדה ב-1981 בדמוין, איובה, להורים לשבעה ילדים קשי יום. אביה פוטר ושוב פוטר מעבודות שונות. היא למדה בשמונה בתי ספר שונים לפני שהגיעה לתיכון. את רוב שנותיה כילדה אביה בילה בבית סוהר  (שכרות, ושוד מזויין) והאם כילכלה את המשפחה. כילדה המבוגרת לששה אחים ואחיות, היא החלה לעבוד כבר מגיל 12 לעזור לאמה, לעתים אחזה בשתי משרות חלקיות. מגיל 12 עד 18 היא עבדה ללא הפסקה בנוסף ללימודיה.

בכיתה ג' ו-ד' האם וילדיה גרו בחדר אחד בבניין של "צבא הישועה" לנזקקים, וימים רבים אכלה רק סיריאל בבוקר ומרק בערב לתזונת יום. היא התביישה ללכת לבית ספר באותה שמלה יחידה שהיתה לה. היא סירבה להתחבר עם אף ילגדה כדי שלא תיאלץ להזמינה ל-'ביתה' והסוד שהיא גרה במגורים של 'צבא הישועה' יתגלה בבית ספר.

בתיכון היא התאהבה ב-א"ק. זאת עבורה היתה בריחה מקשיי היום, ומגורלה. כשאביה שוחרר מהכלא, הוריה החליטו לעבור לפורסט סיטי, עיירה קטנה באיובה שם מצא אביה עבודה. לולו גילתה שאין לתיכון קבוצת א"ק או מסלול ריצה. היא הודיעה להוריה חד וחלק שהיא לא עוזבת את התיכון 'דמוין היי'. המשפחה עזבה בלעדיה. מאמנה בתיכון  ג'ו פרגיסון סידר עבורה משפחות מאמצות. אחת האמהות – ג'ניס קלדוול – היתה פעם אתלטית בעצמה והיא החליטה לעשות הכל עבור הילדה, ושתוכל להתאמן תחת המאמנים הטובים ביותר בתיכונים באיובה. אחד מהם היה בתיכון "ת'יאודור רוזוולט", ושם היא סיימה את התיכון תוך שהיא כבר אלופת התיכונים באיובה בריצות קצרות ומשוכות.

כולם באו לעזרתה: אורטודנטיסט שסידר לה שיניים יפהפיות בעזרת גשרים חינם אין כסף; עורך דין שסידר לה ביטוח רפואי חינם, ורופא משפחה שדאג לתזונתה ושאר צרכיה הרפואיים. בתיכון היא הפכה גם לנגנית צ'לו טובה, ברמה שהכניסה אותה לא רק לתזמורת בית הספר, אלא איפשרה לה לתת כמה קונצרטים כסוליסטית.

LSU הציעה לה מילגה בא"ק. היא זכתה ב-14 אליפויות NCAA בריצות קצרות ומשוכות באולם סגור, ובאיצטדיון פתוח, וסיימה ב.א בכלכלה וספרדית.

 

 

 באליפות העולם בשטוטגרט

 

 

 

 

 עבור הכנסה נוספת לולו הפכה לדוגמנית פרסומת של כמה חברות גדולות

 

 

 

 

כ-BRAKEMAN היא הרצה השנייה הדוחפת את המיגלשה לפני הקפיצה פנימה.

 

 

 

 

לולו ב-OUTDOOR MAGAZINE שהרגיזה כה הרבה אמריקאים צדקנים!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אחרי סיום לימודיה ב-LSU  היא עבדה בתור מלצרית, בסופרמרקט, כגננת עוזרת, ברטנדרית, וב-WALMART לפני שהפכה לאתלטית מקצוענית, וב-7 השנים הבאות היא חייה מא"ק כשהיא מתחרה – ולרוב מנצחת – בכל רחבי העולם, ובעיקר באירופה. לפני שנתיים החלה להתאמן בבובסלד. לי היה הכבוד לראות אותה בתחרות בגיינסוויל (אוניברסיטת פלורידה) לפני שלוש שנים, ובמסיבת העתונאים התגלתה ספורטאית מהממת עם חיוך כובש, קול נעים, ותשובות אינטיליגנטיות. קל מאד להתאהב באחת כמוה!

ESPN   החליט שחייה מעניינים מספיק לסרט דוקומנטרי ("LOLO") שזכה להצלחה רבה. סרט אחר, "קליפינג" מספר את ספור אולימפיאדת בייג'ינג והמשוכה האחרונה. בסיום ההסרטות היא החליטה שיש בה עדיין את הבעירה לתחרות והפכה את הבובסלד למקצוע הספורט החדש שלה.

היא תמיד היתה נוצרית אדוקה מאמינה. היא אבנגליסטית, המאמינה שבתוליה שייכים לבעלה. זה כלל לא קל לשמור על בתולים בגיל 30, במיוחד כשהאשה היא יפה כמוה. הנה מה שהיא אומרת למרי קורילו: "יותר קשה לי לשמור על בתולי מאשר לנצח באולימפיאדה"!

לאחרונה היא החלה לתרום חזרה לבתי הספר בהם למדה:

 

While visiting Des Moines for the Drake Relays, she made a surprise visit to her alma mater, Roosevelt High School, to deliver a pair of new Asics running shoes for each member of the school's track team. She also delivered a $3,000 check to buy indoor practice hurdles and for improvements to repair the school's track surface.[37]

 

In July 2008, while back in Des Moines for a send-off ceremony before the 2008 Summer Olympics, Jones donated the $4,000 prize from winning the 100-meter hurdles at the Olympic trials to Renee Trout, a single mother from Cedar Rapids, Iowa who was hit by the Iowa flood of 2008. Asics and Oakley each matched Jones' $4,000 prize, bringing the total donation to $12,000.[38] After the sendoff ceremony, Jones flew with Trout to Cedar Rapids aboard a private jet provided by the Iowa Farm Bureau to tour the neighborhoods affected by the flood, including Trout's.[39]

 

כל מה שנותר לנו לעשות עתה זה לעקוב אחריה במקצוע הבובסלד באולימפיאדה.

 

לולו עושה את הקבוצה האמריקאית

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
15 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עזית הכלבה האופנועית
עזית הכלבה האופנועית
08/02/2014 4:39:13

פלייבוי רשם אבידה גדולה
ביום שהחלות לפנות לחדשות הספורט

מנחם לס
08/02/2014 4:54:23

תודה על המחמאה.
הייתי מת לכתוב (סליחה! לצלם!) לפלייבוי!

Mbk
Mbk
08/02/2014 7:39:51

תודה על פוסט מעולה שרק אתה מסוגל לנפק
המוצא שלה הוא רבע אפרו אמריקאי ( יצאתי פוליטקלי קורקט ) , רבע אינדיאני , צרפתי ונורווגי
באוליפיידת ביג'ינג הובילה רוב הריצה ומעדה במשוכה התשיעית לסיים שביעית בלבד, בלונדון סיימה רביעית.
התקשורת האמריקאית המתחסדת יורדת לחייה חבל שמערבבים ספורט עם חיים אישיים.
היא נוצרייה אדוקה וספורטאית נהדרת הלוק הנכון עושה שירות נפלא לאתלטיקה וכעת יגביר משמעותית את הרייטינג לענף שלא עניין אף אחד ( חוץ ממכורים לדבר )

מנחם לס
08/02/2014 18:23:26
Reply to  Mbk

לפי ספורטס אילוסטרייטד שהולך 3 דורות אחורה, היא רק ששית או שמינית שחורה, וששית או שמינית (כבר שכחתי) אינדיאנית. בכל מקרה, שני הוריה לבנים, ואני חושב שסב או סבתא חצי לבנים חצי שחורים, והשני חצי לבן חצי אינדיאני. משהו כזה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/02/2014 15:13:17

כנראה שזה מה שאפשר להשיג בחיים כשלא מבזבזים את כל האנרגיה על סקס…

פיזיקאי
פיזיקאי
08/02/2014 16:04:31

ביום שהיא תבתק בפעם הראשונה,היא תצטער על הימים שהייתה בתולה,

מנחם לס
08/02/2014 18:28:06
Reply to  פיזיקאי

אתה בטוח? אתה בטוח שצעירות המתחילות סקס בגיל 13 באמת גדלות להעריך ולדעת מה זה סקס טוב?

Ori88
Ori88
08/02/2014 17:00:53

מדהים.
האם יש עוד ספורטאים המככבים באולימפיאדה רגילה וכן באולימפיאדת החורף ?

מנחם לס
08/02/2014 18:25:09

היא התשיעית בהסטוריה. כולם אגב בבובסלד ששם ריצה היא הקובעת בנוסף לידע כיצד לתפקד במיגלשה

מנחם לס
08/02/2014 18:26:26

היה עכשיו משחק הוקי נשים בו ארה"ב ניצחה את פינלנד 1-3. איזה משחק! איזו שליטה! איזו מהירות! איזה צעירות חתיכות וחמודות המכות אחת את השנייה שלא נדע.

צביקה
צביקה
08/02/2014 19:10:28

אני מבין ומכבד את העובדה שהיא בוחרת להיות בתולה, רק אני לא כ"כ מבין למה כולם וגם היא צריכים לדבר על זה. זה משהו פרטי. לא?

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
08/02/2014 19:25:25

מומי אהב מאוד את הפוסט
מומי לא כל כך אוהב אולמפיאדת חורף , נהיה למומי קר בחציל רק מלראות את המשחקים
מזל שעשתה תמונות עירום ל ESPN ולא בשלג
בקשר לבעייה עם הבתולים מומי ישמח לעזור לפתור את הבעייה
שהיא רצה כל כך מהר וואלה קשה להשיג אותה ולעשות מצווה

מנחם לס
08/02/2014 20:07:17

מומי! כל מה שאתה צריך זסה להתחתן איתה!

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
08/02/2014 20:46:48
Reply to  מנחם לס

ימות העולם מומי לא שם טבעת מספר 4
שלוש היה יותר מידי

k_700
k_700
09/02/2014 5:26:14

הספורטאיות היפות ביותר נמצאות באולימפיאדה הזאת, זה ברור.

לולו ג'ונס חמודה לאללה ואיזה צבע יש לה, אני מת על זה.