יומן אינדיאנה (7) / רון טחן

יומן אינדיאנה (7) / רון טחן

את הסרט אלאדין ראיתי בתור ילד בקולנוע. הסרט, במרכזו מופיע שד מופלא (בגילומו של רובין וויליאמס, בסרט הראשון בו כוכב הוליוודי גדול דיבב דמות מצוירת) שיוצא מתור מנורה ומציע לגיבור 3 משאלות, גרם לי בזמנו למחשבות עמוקות. אני אישית הייתי מנסה להתחכם ומבקש במשאלה השלישית כמות בלתי מוגבל של משאלות, אבל כפי שקל יותר לענות על שאלות טריוויה מהספה בסלון מאשר באולפן עצמו, אני מניח שהייתי נלחץ בזמן אמת, וזה גם בטח מנוגד ל"חוקים".

איך זה קשור לסיפורנו? ובכן,  לשנת 2014, היו לי 3 משאלות ספורטיביות

1.      זכייה באליפות ה NBA  של הפייסרס

2.      זכייה במונדיאל של ארגנטינה

3.      זכייה בסופרבול 48, של פייטון מאנינג (והדנבר ברונקוס)

הסבר קצר:

אני אוהד של אינדיאנה פייסרס, ואוהד במקביל את קבוצת הפוטבול המקומית, אינדיאנפוליס קולטס. למי שפחות מעורה בענף, פייטון מאנינג, אחד הספורטאים הנערצים ביותר בארה"ב, היה הקוורטרבק של הקולטס במשך  X  שנים, והועזב ע"י הבעלים, לאחר שסבל מפציעה חמורה שאיימה על המשך הקריירה שלו, כדי לפנות את המקום לקוורטברק הגדול הבא, אנדרו לאק, וכן מסיבות כלכליות. הפרידה של מאנינג והקולטס הייתה צפויה, אבל עדיין קשה מאוד.

קל לאהוב את מאנינג, כוכב לא פחות גדול (בארה"ב) מלברון ג'יימס ודרק ג'טר אם לא גדול יותר. הוא מגיע ממשפחה שנושמת וחיה פוטבול. הוא בן לקוורטברק, אחיו הגדול היה עילוי בתחום שנאלץ לפרוש עקב פציעה חמורה (והפך לאיש עסקים מצליח מאוד) ואחיו הקטן הוא איליי מאנינג, קוורטברק גם הוא, שזכה כבר ב 2 טבעות אליפות (כולל אחת מופלאה בה הרס עונה מושלמת של הנמסיס [אויב מושבע] של אחיו הגדול, טום בריידי והניו אינגלד פטריוטס), הוא נחשב לגאון פוטבול, לובש את חולצה מס' 18 (חי!) ולא פחות חשוב, מדובר בכוכב בידור ענק גם מחוץ למגרש. דוגמא אחת מיני רבות:

בהיותו שחקן חופשי, הוטלה עליו האחריות לבחור קבוצה חדשה לשחק בה. הפור נפל על הדנבר ברונקוס, אשר ויתרה בקלות יתרה על טים טיבו,ולאחר עונת קאמבק מופלאה שהסתיימה מוקדם מהרצוי בפלייאוף, השנה זכה הקהל הביתי של הקולטס לארח את מאנינג וקבוצתו החדשה. בניגוד ללברון שעזב מרצונו בדרך לא דרך את קליבלנד ועד לאחרונה זכה לשריקות בוז מחרישות אוזניים עת הגיע לבקר (השנה זה השתנה כי הם חושבים שיש סיכוי שיחזור), מאנינג תמיד ייתפס בעיני האוהדים כגיבור שעזב בעל כורחו. בנוסף, אל לנו לשכוח שהוא זכה איתם בסופרבול. מאנינג התקבל בכבוד השמור למלכים, וזכה לצפות בסרטון המרגש הזה:

 

הקולטס ניצחו את המשחק, מאנינג לחץ את ידו של מחליפו, וכולם יצאו מרוצים. יום אחד עוד יעשו על זה סרט  (אדוארד נורטון בתור מאנינג?).

לאחר שהקולטס הודחו בפלייאוף ע"י הפטריוטס השנואים, גיבורם לשעבר נקם בשמם, הוכרז עליו פעם נוספת כ – MVP  של העונה הסדירה, והכל היה מוכן כדי לסיים את סיפור האגדות שנרקם עם סוף אמריקאי קלאסי, עם טבעת אליפות שנייה, ועם קבלת התואר הלא רשמי של שחקן הפוטבול הגדול בכל הזמנים (לאור ההפסד המהדהד, רבים ממחנה "אנטי מאנינג" יסכימו עם זה עכשיו).

הברונקוס חטפו בראש מהקבוצה הטובה בליגה, סיאטל סיהוקס, באחד מהסופרבולים החד צדדיים בכל הזמנים, שהציגה משחק מושלם. אני עדיין בהלם.

לסיכום: משאלה מס' 1 מתוך ה 3 כבר לא תתקיים, על המונדיאל נדסקס בפעם אחרת, והגיע הזמן לברר מה עשתה הפייסרס לאחרונה, מתוך מטרה לזכות בתואר.

אז מה עשו הפייסרס מאז הפעם שעברה? סקירה קצרה

1.      ניצחון בהארכה 111-116 בסקרמנטו – משחק שהמשיך את התקופה הרעה (יחסית) של הפייסרס מבחינה הגנתית. זה לא היה אמור להיות קשה מול הקינגס נטולי רודי גיי ודמארקוס קאזינס, שדרך אגב, היו אמורים להיות בחוץ לתקופה ארוכה וכבר חזרו לשחק מאז. בכל מקרה, במשחק עצמו, אינדי התקשתה מאוד מול שני שחקנים וחצי של הקינגס, אבל אלו שני שחקנים… מרקוס ת'ורנטון ואיזייה תומאס התחברו ל80 נק! הבעיה היא שיתר השחקנים קלעו בצוותא 5 נק' פחות מפול ג'ורג', שסיים עם 36 נק', לאחר שהציל את המשחק במו ידיו, עם מהלך מדהים של 4 נק' (ספק עבירה בסיום): http://www.youtube.com/watch?v=GoFgYKL-EQk

אי אפשר שלא היה להתרשם מקור הרוח שלו אחרי הזריקה + קליעת העונשין המוצלחת.

בהארכה ג'ורג' כבר השתלט על המשחק, בעיקר עם כמה מהלכים הגנתיים גדולים, שהראו לצמד של הקינגס כי עם כל הכבוד, הוא בליגה אחרת.

2.      הפסד 102-94 לפיניקס בבית – את זה לא צפיתי. אחרי שהסאנס השפילו אותנו באריזונה, ציפיתי שנחזיר להם באותו מטבע, או שלפחות ננצח. אז כן, הם קלעו פחות, האקסים פלאמלי וגרין היו פחות טובים, אבל דראגיץ' והאחים מוריס הנפלאים, ניצחו בצדק. נקודת האור? רוי היברט, שהזכיר שהוא יכול לתרום גם בהתקפה עם 26 נק', וטריפל דאבל רביעי למוליך בקטגוריה זו, לאנס סטיבנסון.

3.      ניצחון קשה נוסף, 96-97 על ברוקלין – מה אני אגיד לכם… היה הרבה יותר פשוט לשחק נגדם ב 2013. למזלה של ברוקלין, היא משחקת במזרח, ופתיחת העונה הביזיונית שלה לא השפיעה באמת על הסיכוי שלה להגיע לפלייאוף, כאשר המקום השלישי, המקום הריאלי בתחילת העונה לפי הסגל העמוק בליגה על הנייר (אתם מוזמנים לבדוק אותי), פתוח לחלוטין. אני מעדיף שלא לפגוש אותם בפלייאוף. אמנם השלמנו עליהם 0-4 בעונה הסדירה, אבל במפגש פלייאוף אפשרי, זה יהיה קשה נגד קבוצה עם שחקנים כל כך גאוותנים ומנוסים. ראוי לציון בנטס: שון ליביגנסטון. אולי השחקן היציב ביותר שלהם העונה. אפילו יותר יציב מג'ו ג'ונסון, אחד מבחירות האול סטאר הכי לא מוצדקות בשנים האחרונות.

המשחק עצמו היה צמוד לכל אורכו. היברט רשם משחק שני עם ברציפות עם לפחות 20 נק' (איתות לביינום?), ג'ורג' היה סולידי, סטיבנסון החל בקמפיין לאולסטאר 15' אחרי האכזבה הגדולה (והמוצדקת) שהוא לא שם השנה, והקהל? הקהל הבהיר לג'ו ג'ונסון מה הוא חושב על בחירתו למשחק הכוכבים כשצעק לו שהוא לא אול-סטאר. זה לא כל כך יפה, וזו לא אשמתו של ג'ו ג'ונסון שהמאמנים בחרו בו (באמת לא "אשמתו", הוא לא מספיק טוב השנה), אבל לדעתי מדובר יותר באכזבה של הקהל מכך שסיר לאנסלוט נשאר בחוץ.

4.      ניצחון במשחק אימון 79-98 על אורלנדו – אתם יודעים מה טוב במשחק אימון? אפשר לשתף את כולם, וזה מה שקואץ' ווגל עשה. במשחק הזה קרה משהו שלא קרה הרבה מאוד זמן. אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה בה דני גריינג'ר הוביל את קלעי הקבוצה. לא, הוא לא קלע 30, הוא סיים עם 16 נק', אבל זה הספיק בערב בו ג'ורג' וסטיבנסון (בתוספת 12 ריב' לריבאונדר הטוב בליגה בעמדת הגארד) הסתפקו ב 15.הניצחון הקל הגיע בזכות הגנה רצחנית במחצית השנייה, כאשר הדבר המעודד ביותר הייתה ההגנה הקבוצתית של שחקני הספסל. זו קבוצה מאומנת.

5.      ניצחון חשוב בחוץ, 85-89 על ההוקס בחוץ –  משחק לא יפה לצפייה, מול אטלנטה הלוחמנית, שתהיה השנה בפלייאוף בזכות ולא בחסד.

אז מה היה במשחק? מצידה של ההוקס, קורבר המשיך את הרצף (כל עוד הוא לא ייפצע באמצע משחק, הרצף המדהים יימשך), מייק סקוט המשיך להיות השחקן המפתיע של התקופה. מצידה של אינדי, ההגנה הייתה די טובה, ג'ורג' ודיוויד ווסט היו ספקי הנק' העיקריים, וסטיבנסון? האדון והאגו הפגוע החליט לקבל בכוח הזמנה לאולסטאר והחליט להראות שהוא יודע לקפוץ ממש גבוה מממש רחוק, ואז הדבר הזה קרה:http://www.youtube.com/watch?v=ZgY5a74_XYw

סל מדהים, מכה כואבת.  האמת היא שהוא פשוט ראה פרצה אל הסל, וזינק לשם כמו השחקן חסר הפחד שהוא, וההיתקלות עם פול מילסאפ גרמה לנפילה. למרבה המזל, לא מדובר בפציעה משמעותית, וסטיבנסון שלא התאמן, אמר שלא ישן לילה שלם, ושהוא מתכוון לבצע תרגילי יוגה במטרה להחלים מהר. בנוסף, גם הוא יודע שזה יכל להסתיים רע.

הוא סיפר שבבשנייה שאיבד את שיווי המשקל שלו, הוא ידע שעדיף לו ליפול על הגב ולא למתוח את היד ולנחות עליה, בידיעה שיכל לשבור את היד. אגב, המשחק האחרון שהוא החמיץ, היה בחוץ נגד אטלנטה (משחק שהפסדנו). אולי הוא פשוט לא צריך לשחק נגדם (לא כולל פלייאוף)?

לאחר ההפסד הביתי לפיניקס, אינדיאנה איבדה זמנית את המאזן הטוב בליגה. אחת הסיבות היא ההפתעה מאוקלהומה ("הפתעה" אך ורק בגלל הפציעה של ווסטברוק). למי שפספס, ולדי קוגן הסביר מה קרה שם: http://www.hoops.co.il/?p=23922 .

הסיבה המרכזית הייתה הירידה ההדרגתית ביכולת של אינדיאנה. אם איכשהו ניסינו להדחיק את התבוסה באריזונה לפיניקס הלוהטת, ראינו שלא מדובר במשהו חד פעמי. משהו חורק בהגנה, וכפי שראינו בסופרבול, הגנה מנצחת משחקים בזמן אמת (נכון גם ל NBA). קואץ' ווגל כבר הספיק להשוות את הפייסרס לזוכה הטרייה סיאטל סיהוקס, וציין ששתי הקבוצות נשענות בעיקר על הגנה אימתנית. עם כל הכבוד לאורלנדו האנמית ולהוקס הפצועים, הן לא מהוות מבחן אמיתי להגנה. כדי לשמור מחדש על המאזן הטוב בליגה, ההגנה חייבת לחזור ולהרתיע קבוצות.

היום (7.2) זו הזדמנות טובה לחזור לתלם מול פורטלנד. המשחק הקודם באורגון היה אחד המשחקים הטובים ביותר השנה, בין שתי מוליכות המחוז נכון לאותה תקופה. הבלייזרס ניצחו עם הצגה גדולה, ג'ורג' נצץ עם 43 נק', והשחקנים נפרדו בכבוד הדדי, עם ציוץ של היברט לאלדריג': "נתראה בגמר אחי". מאז, פורטלנד כצפוי, איבדה גובה, ונמצאת כרגע בתקופה לא טובה, אבל עדיין מדובר בקבוצה חזקה, שעדיין מאמינה בכוחה לחזור לראשות המערב. זה יהיה קשה, במיוחד אם סטיבנסון לא ישחק, אבל היי, אדון גריינג'ר, זה הזמן למשחק גדול מול קבוצה רצינית.

בהמשך השבוע הפייסרס ייצאו לחופשה בדיסני וורלד כולל ביקור בלי תור במתקן של אורלנדו מג'יק וביג בייבי מאוס גלן דיוויס.

לאנס סטיבנסון

 

רבות כבר דובר על הקמפיין שלו למשחק האולסטאר. אני מעריך שאם סטיבנסון יכל להביע את דעתו באופן אישי למאמני הליגה, זה לא היה שונה מהמונולוג של ג'ואקים נואה עם השופטים לאחר שאלו הרחיקו אותו:       http://www.youtube.com/watch?v=urfdwK-IC6M

סטיבנסון התבטא בנושא: "אני כועס. אני מרגיש שעונת הפריצה שלי הייתה אשתקד. השנה, הראיתי שאני יכול לשחק עם כל אחד על הפרקט (כלומר: אני לא פחות טוב מאף שחקן על הפרקט) והרגשתי שהשנה, הוספתי יותר (אלמנטים) למשחק שלי"

"אני כבר סומנתי כשחקן שצריך להוכיח את עצמו, ועכשיו זה הולך להיות גרוע יותר. עכשיו אני הולך להרוג את כל מי שיהיה מולי".  סטיבנסון, שבאמת הוכיח את עצמו מעל ומעבר השנה, הוא הריבאונדר המוביל בין הגארדים, הוא אחד השומרים הקבוצתיים הטובים בליגה, הוא מוביל במס' הטריפל דאבלים העונה (4, יותר מכל קבוצת המזרח ביחד), ובנוסף, משחק בקבוצה עם המאזן הטוב בליגה. בנוסף, כשמסתכלים על מי שנבחר במקומו (עזבו את אירווינג שנבחר ע"י הקהל) בקו האחורי, קשה לומר שלדרוזאן (אם כבר התעקשתם על טורונטו, למה לא לאורי?), ובטח שלג'ונסון, יש 'קייס' טוב יותר. אני אישית מקווה שסטיבנסון יירגע קצת. חשוב לזכור שלא מדובר בבחור שפוי במיוחד, ושצריך להיזהר שהרצון שלו להוכיח שהוא אולסטאר לא יבוא על חשבון הקבוצה.

פול ג'ורג'

 

קשה לטעון כרגע שפול ג'ורג' הוא לא אחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה. שומר נהדר, שחקן התקפה טוב מאוד, אתלט מדהים (מצוין עבור יח"צ) ובעיקר, שחקן גאה שלא מפחד משום אתגר. הוא מוכן לקחת את הזריקה האחרונה, מוכן לשמור על השחקן הטוב ביותר של היריבה, ולא מפחד להצהיר שהוא רוצה אליפות כאן ועכשיו. ג'ורג' בדרך לככב בשבוע האולסטאר. האם הוא הולך להשתלט על סוף השבוע?

הסכמתו להשתתף תחרות ההטבעות גורמת לבאזז מחודש סביבה (השתתפות שנייה שלו) ובזכותו נזכה לראות גם את ג'ון וול מעופף לו. לצערי, גם השנה הליגה מחפשת דרך להרוס את התחרות, וכמו בשנה שעברה, גם הפעם היא תהרוס למשתתפי המזרח, כשהיא בעצם יצרה תחרות בין ג'ון וול טרנס רוס וג'ורג' (הרסו לגמרי את שנה שעברה עם רוס, ג'ראלד גרין וג'יימס וויט), והוסיפה משהו מאוד מוזר, בדמות "סיבוב חופשי" של הטבעות, שאומר שבמשך 90 שניות, הם יכולים להטביע כמה שהם רוצים. לדעתי מדובר בדבר מטומטם ומטופש, שיהרוס את המתח באוויר לקראת כל הטבעה. בתחרות רגילה, הוא היה המועמד שלי לנצח. כרגע, אין לי ממש מועמד. הכל פתוח.

טיפ לג'ורג' – במקום להטביע מעל מכונית או ציור, תרים טלפון לכריס "בירדמן" אנרסון. מדובר ב"חפץ" גדול וצבעוני במיוחד, ויש לך ניסיון לא רע איתו: http://www.youtube.com/watch?v=bFI4CJdX66Y

במשחק האולסטאר עצמו, עם הופעת בכורה בחמישייה הראשונה, עם צוות אימון שהוא מכיר מהבית על הקווים, והיברט שיוותר בתורו על כל זריקותיו ויחסום עבורו, יש לו סיכוי טוב להתבלט ולכוון לתואר היוקרתי של ה MVP של משחק האולסטאר. עם זאת, יש לו שני מתמודדים עיקריים.

1.      קווין דוראנט – בדרך לתואר MVP  ראשון של העונה הסדירה, עוצרים בניו אורלינס. דוראנט לטעמי מתכוון לבוא ולהפציץ 40 נק', ובדרך כלל גביע המצטיין מוענק לשחקן מהקבוצה המנצחת.

2.      לברון ג'יימס –  מבחינה אישית, לברון השנה, יותר מתמיד, מרגיש את דוראנט נושף בעורפו. אוקלהומה עם מאזן טוב יותר ללא ווסטברוק, דוראנט ממשיך להתפתח כשחקן, וההפסד הביתי לאותו דוראנט לא רומם את מצב רוחו.

מבחינה קבוצתית, הוא מביט מעבר לכתף ורואה את פול ג'ורג' ואינדיאנה מאיימים על ההגמוניה שלו ושל ההיט במזרח. מבחינת לברון, הדבר האחרון שאינדיאנה צריכה הוא עוד ביטחון עצמי.

בסוף השבוע של האולסטאר תהיה לו הזדמנות לצנן את כולם.

אנדרו ביינום

 

לא מזמן פרסמתי כאן כתבה על השחקנים הטובים ביותר בשוק השחקנים החופשיים http://www.hoops.co.il/?p=22927 . שאנון בראון, שהיה הראשון שחשבתי עליו כשהתחלתי את המיני פרויקט (ושהיה מיועד להיות במקום הראשון ברשימה), חתם השבוע בסן אנטוניו, שהחליטה להתעלם משחקן אחר ש"הצעתי" לה, ש"גנב" את המקום הראשון, אנדרו ביינום. גם כשהגיעו השמועות בנוגע למו"מ, לא האמנתי שייצא מזה משהו.אני עדיין לא יודע איך לעכל את זה. אני חושב ששחקני הפייסרס חוו הרגשה דומה.

פול ג'ורג' התבטא בנושא "הוא (ביינום) יצטרך להוכיח את עצמו, אם הוא רוצה לשחק או לא (ביחס לפרסומים שביינום מעולם לא אהב לשחק כדורסל). אם הוא יגיע מוכן לעבוד, נתן לו לעבוד, ושייכנס לתוך התכנית (משחק) שלנו.

אין לנו בעיה להיות שם עבורו, אבל איתו, ועם כל ה"אם" שנוגעים אליו בגלל מה שעבר בקריירה שלו, מדובר בהימור גדול עבורנו".

אכן הימור. לביינום אין תדמית טובה בליגה, הוא לא ידוע כמקצוען, וכמובן שמדובר בגבוה עם נטייה לפציעות מרובות.

עם זאת, חשוב לזכור שאינדי היא קבוצה של חבר'ה קשוחים שלא ישלימו עם השטויות שלו. דיוויד ווסט בהחלט מסוגל לרסן אותו, עדיין מדובר בשחקן שעד לפני שנתיים נחשב לאחד הסנטרים הטובים בליגה, הוא מגיע בעלות נמוכה ,הפייסרס לא תלויים בו, והיריבות המסתמנות שהיו צריכות אותו יותר מאיתנו (מיאמי,  אוקלהומה וסן אנטוניו) כבר לא יחתימו אותו.

הדבר הכי חשוב הוא שביינום מגיע בידיעה מוחלטת שהוא מגיע כשחקן ספסל. זה אמנם קצת עצוב לליגה שביינום כנראה כבר לא יחזור להיות סנטר משמעותי בליגה, אבל את לארי בירד, וכמובן את ביינום זה פחות מעניין עכשיו.

יש לו הזדמנות להצטרף לקבוצה שרוצה אליפות כאן ועכשיו, אשר מציעה לו תפקיד משני, שמבטיח לו כמות מוגבלת של דקות, אז למה לא לקפוץ עליה? כולי תקווה שהענק ישתלב בקבוצה, ושביחד איתו החמישייה השנייה תייצר נקודות באופן קבוע.

 אני חושב שזה נכון לומר שבמידה והשידוך יצליח, אינדיאנה תהפוך לפייבוריטית לתואר.

ניפרד עם שאלת בונוס: האם חמישייה של ווטסון, גריינג'ר (ב 2), קופלנד, סקולה וביינום , שווה פלייאוף במזרח?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. רון, בכל מילה מרגישים את האהבה שלך לקבוצה הזאת.
    כל הכבוד לאוהד אמיתי, ולפוסט המשובח (מאד!) הזה.
    לא הכנסתי את כל היוטיבים מלבד אחד כי לא רציתי להכביד עומס על האתר. מי שרוצה יכול להיכנס לווידיאו דרך הלינקים שצרפת.

  2. אחלה טור. אינדיאנה קצת במשבר אמצע עונה לדעתי. היא לא מרשימה במשחקים שלה. יכול להיות שפשוט מדובר בהיכנסות לשגרה שנקראת העונה הרגילה. גם ההתקפה תקווה יותר מהרגיל.
    בנוגע לשאלה. לפני שנתיים הייתי אומר כן. השנה גריינגר משחק חלש במיוחד בקולנוע הזדקן ואנדרו ביינום צריך פסיכולוג אישי בשביל לעשות משהוא. אז אני לא חושב שהם יגיעו לפלייאוף. אבל עצם זה שזה שאלה לגיטימית זה מראה כמה הספסל שלהם התחזק השנה.

  3. כתוב מצויין, כיף לקרוא.
    בניגוד לקרמר שמתחיל הכי מהר ואז מאיץ הנטיה הטבעית היא ירידת מתח קטנה בשלב הזה של העונה.
    אני מאמין שלפליאוף הם כבר יגיעו מוכנים. יש להם את הקשיחות ההגנתית, את החיבור הקבוצתי ואחרי שנה שעברה גם את הנסיון במעמדים הגדולים.
    מגיעה להם טבעת. אני בעד….

  4. יש לך איזושהי התייחסות לאחוזים המזעזעים של ג'ורג' לאחרונה? יכול להיות שהוא מתחיל להאמין לכל מה שכותבים עליו ומפתח אגו (שלילי) של סטאר בליגה?

    1. צודק. ב10 המשחקים האחרונים הוא עומד על 36%. לא טוב…

      לפני חודש ג'ורג' התייחס בעצמו לקושי לקלוע: "אני פשוט נשמר בדאבל טים כשאני מקבל את הכדור, במיוחד במהלכי פיק נ' רול ודברים דומים, אני מרגיש שפשוט מנסים להוציא לי את הכדור מהידיים"

      התקשורת אכן מנפחת לחברי הפייסרס את האגו, וזה מסוכן, במיוחד עם מטורף כמו סטיבנסון בחדר ההלבשה (נגד מיאמי בפלייאוף היו לו לא מעט זריקות גרועות)

      מתחילת השנה הייתי נגד ההשוואות של ג'ורג' לג'יימס ודוראנט. חוץ מזה שהוא עדיין לא ברמתם, בניגוד לשניים, הוא לא שחקן התקפה טבעי. גם בקולג' הוא לא היה עילוי בתחום, ולמרות שההשתפרות שהוא עשה בתחום מאז הגיע לליגה עצומה, הוא לא יכול לקלוע 20 באותה קלות שהם עושים את זה.

      לדעתי, הזריקות המרובות למשחק לא נובעות מרצונו להראות שהוא דווקא כן יכול.
      אינדי הולכת אליו יותר ויותר כאשר ההתקפה נתקעת (וההתקפה של אינדי נתקעת לא מעט) וסומכת עליו לקלוע באחד על אחד בסוף שעון. תוסיף לכך שמירה חזקה יותר, והצניחה באחוזים נראית מובנת יותר.
      אני חושב שזה טוב שהוא ממשיך לזרוק ולצבור עוד ביטחון (במיוחד בקלאץ'), למרות ההחטאות.
      אגו גדול כבר יש לו. גם להיברט, ווסט וסטיבנסון. כל עוד ביינום לא יחבל בכימיה, זה יהיה בסדר.

      אני אתחיל לדאוג כאשר ג'ורג' יכפה זריקות באופן קבוע כאשר שחקן אחר יהיה חופשי לחלוטין (אלא אם כן זה ביינום על קשת השלוש או יאן מהימי מתחת לסל)

  5. הזכרת למומי סיפור
    היה אחד השתזף והתפנן עם האשה
    פתאום מופיע אחד וואחש מאחורי הסלעים
    ואמר לבחור – אני ג'יני הייתי תקוע בבקבוק 200 שנה יש לך 3 משאלות.
    הבחור ביקש מהג'יני למחוק המשכנתא , לקבל ג'יפ BMW X6 ו 2 מיליון דולר בעו"ש – קיבלת אמר הג'יני ושאל אפשר גם אני אחת ?
    בטח ענה הבחור
    וואלה 200 שנה הייתי תקוע בבקבוק אפשר סיבוב עם האשה ?
    בטח יא סחבי עונה לו הבחור
    הג'יני סיים עם האשה שאל את הבחור תגיד בן כמה אתה ?
    42
    ואתה עוד מאמין בג'יני ?!

  6. יומן נהדר!!
    אני באמת חושש שהתוספת של ביינום הופכת את אינדיאנה לקבוצה בלתי עצירה,בהנחה שהראש יהיה במקום
    אני רואה גמר של אוקלהומה אינדיאנה,שכנראה ילך למשחק 7.

    1. אחלה יומן לאחלה קבוצה שגם אני מקווה להצלחתה , תודה על כתיבה טובה ומעניינת.
      מומוי אתה פשוט תותח אם ההומור שלך.

  7. רון – תודה על ההתייחסות.
    אני מקווה שזה לא עוד מקרה אגו. אגב סטיבנסון – אני לגמרי מבין את מי שלא לקח אותו לאולסטאר – הוא שחקן טוב אבל לא סקורר מלהיב, שזה מה שמחפשים במשחקים כאלו. ג'וג'ו הרבה יותר מתאים.

    1. בשמחה.בקשר לאולסטאר, דווקא כאן אני חולק עליך

      סטיבנסון הפך השנה לאחד השחקנים הארקטיביים בליגה עם שלל מהלכי ם שרואים בדרך כלל בכדורסל שכונות

    1. רצו לפרגן גם לעוד קבוצות, ולפייסרס כבר יש שניים,

      ומדובר בשנים שבערך שווים ברמתם, לכן לקחו את ג'וג'ו.

      אבל גם אני הייתי רוצה לראות יותר את לאנס

      1. מסכים איתך. חבל.
        לנטס, עם כל הכבוד להתאוששות שלהם, לא מגיע נציג באולסטאר.
        אם היו מכניסים את קייל לאורי זה עוד היה מובן, ואם הם התעקשו על שוטינג גארד, היה אפילו מקום לאפללו, שאמנם נמצא בקבוצה לא תחרותית, אבל נותן עונה טובה יותר מג'ונסון.

  8. כתבה נהדרת,

    חבל שאתה מתחמק, מהסיבה האמיתית שאינדי לקחה את ביינום, וזה כדי שלא יהיה במיאמי…

    כולם יודעים את זה, אבל התקשורת עסוקה בלנפח לאינדיאנה את האגו, ולכן פחות מתייחסים לזה.

    אני לא בטוח שהפייסרס יעברו את לברון, אבל אני משוכנע שגם אם כן, דוראנט יניף את הגביע.

    שהתקשורת כולה עסוקה בפירגונים, ומשהו חורק שם, זה לא סימן טוב.

    1. א. תודה.

      ב. האם אינדי עשתה תרגיל על ה-"מכבי תל אביב" עם ביינום? לא יודע… גם ציינתי שכעת 3 קבוצות שבאמת צריכות אותו (סן אנטוניו, חבל שלא חתם שם, אוקלהומה ומיאמי) לא יוכלו להחתים אותו עכשיו.
      היו שמועות לגבי ההיט, אבל בגלל חוקי המס זה ירד מהפרק מזמן (נראה לי שהיה יוצא שהם היו משלמים עליו פי 3 מאינדי).

      כמו שנתן גולד כתב למעלה, אינדיאנה אכן בתקופה לא משהו כרגע, אבל עדיף עכשיו מאשר בפלייאוף.
      לגבי התקשורת, באמת צריך להיזהר עם זה. הרבה מכלי התקשורת תומכים באינדיאנה רק כדי שיוכלו לפרסם בפעם ה 1000 ש"לג'ורדן זה לא היה קורה" (בהקשר לברון).

      אוקלהומה? קבוצה מפלצתית.

      1. היא עשתה תרגיל מכבי תל אביב, לפי השמועות. אני הבנתי שהוא זול יחסית ולא הייתה בעיה עם חוקי המס, אבל ייתכן ואני טועה.

        מה התכוונת בקטע של לברון ??

        עכשיו אני צופה במשחק שלהם נגד דנבר, ואני מתחיל לחשוב שיכול להיות ודוראנט ייצא מאוכזב. וזה בגלל ג'ורג' היל. הוא חוזר לעצמו, הוא מזכיר את הימים הטובים שלו.

        עד עכשיו היה לנו,
        * ניהול הגנה מושלם של פרנק ווגל.
        *רוי היברט, מפלצת הגנתית והתקפית
        * דיויד ווסט, מפלצת התקפית + לואיס, שעולה מעולה מהספסל.
        * פול ג'ורג', סופרסטאר, קליעה אבסולוטית, אני לא מחזיק מהחדירה שלו, ומקבלת ההחלטות שלו.

        ואם היל חוזר לעצמו, ונותן קליעות גדולות, ניהול משחק אחראי, אינדי בששה משחקים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט