חדשות אול-סטאר:ג'ורג' בהטבעות! קארי בשלשות! לילארד בכל מקום!/רועי ויינברג

פורסמו שמות השחקנים שישחקו בתחרויות השונות באול-סטאר. השנה יש שינוי משמעותי ביום שבת- התחרויות השונות יהיו של קבוצות מהמזרח נגד קבוצות המערב, ולכל קונרפנס יהיה קפטן אחר (במזרח פול ג'ורג' מהפייסרס, במערב סטפן קארי מהווריורס). הקונרפרנס המנצח יזכה בחצי מיליון דולר, שייתרמו לצדקה. כמובן שלכל תחרות יהיה אלוף משלה, בנוסף לכך.

***

תחרות ההטבעות-כולל פול ג'ורג', האריסון בארנס וג'ון וול

ג'ורג'
הפייבוריט לניצחון בתחרות ההטבעות. פול ג'ורג'.

השנה בתחרות ההטבעות ייצגו את המזרח האלוף המכהן, טרנס רוס (הייליטס בקישור), מהראפטורס, יחד עם ג'ון וול, הפוינט גארד האול-סטאר של הוויזארדס, וכוכב אינדיאנה פייסרס, פול ג'ורג', שפותח במשחק האול-סטאר.

מנגד, במערב, הרוקי בן מקלמור מסקרמנטו קינגס, האריסון בארנס, הסמול פורוורד של הווריורס, ודמיאן לילארד, הרכז המוכשר מפורטלנד.

***

תחרות השלשות-כולל סטפן קארי, קווין לאב וקיירי אירווינג

סטפן קארי, גולדן סטייט
קארי. ינסה להוביל את נבחרת המערב לניצחון, גם במסגרת תחרות השלשות

בתחרות ההטבעות, המזרח יזכה ליצוג הולם בדמות האלוף המכהן, קיירי אירווינג מקליבלנד, אשר קולע 35.4% מחוץ לקשת. בראדלי ביל מהוויזארדס (40.8% מרשימים מהשלוש), ג'ו ג'ונסון מהנטס (38.6% מדאון טאון), וארון אפללו, השוטינג גארד מהמג'יק (42.7% מטווח זה, הנתון השישי בטיבו בליגה).

במערב יככבו אלוף 2012, עם 37.5% מהשלוש, קווין לאב, ממינסוטה טימברוולבס. סטפן קארי, עם 40.6% מהשלוש, ייצג את גולדן סטייט באירוע, וישתף פעולה עם הקלע השלישי בטיבו בליגה מטווח זה, מרקו בלינלי מהספרס, שמחזיק ב-44.4% חלומיים מהטווח. 3 שחקנים אלו ישתפו פעולה עם דמיאן לילארד מהבלייזרס וה-40.5% שלו.

***

תחרות הכישרונות

בתחרות הכישרונות המסורתית, המזרח יזכה לייצוג על ידי מייקל קרטר וויליאמס מהסבנטי סיקסרס, ויקטור אולאדיפו מהמג'יק, דמאר דה רוזן מהראפטורס וג'יאניס אנדטומקופו מהבאקס. במערב ישחקו דמיאן לילארד, טריי בורק מהג'אז, גוראן דראגיץ' מפניקס, ורג'י ג'קסון מאוקלהומה סיטי.

***

קבוצות השוטינג סטארס

תחרות נוספת, ופחות ידועה מבין העימותים הנ"ל, הינה תחרות השוטינג סטארס, בה משתפים פעולה שחקן הווה, שחקן עבר ושחקנית WNBA. השנה יהיו 2 קבוצות מהמערב, ו-2 מהמזרח.

במזרח, קבוצה אחת תכלול את טים הראדוואי ג'וניור מהניקס ואביו (טים הארדוואי), יחד עם אלה דלה דון משיקגו סקיי, שתשחק במשחק הסלבריטיז. הקבוצה השנייה תהיה כריס בוש ממיאמי, דומיניק ויליקנס, וסווים קאש משיקגו סקיי.

במערב, קבוצה אחת תכלול את קווין דוראנט מהת'אנדר, קארל מלון, וסקיילר דיגינס מטולסה שוק. הקבוצה השנייה תכלול את סטפן קארי מהווריורס, אביו דל, ובקי האמון מסן אנטוניו סטארס.

זאת התחרות היחידה ללא דמיאן לילארד, מבין 6 התחרויות (משחק הכוכבים העולים, תחרות הסקילס, השלשות, ההטבעות והאול-סטאר) שיש באול-סטאר הנוכחי.

***

פורסמו הקבוצות במשחק הכוכבים העולים

גם השנה, כמיטב המסורת, יאמנו את הקבוצות פרשני הליגה מרשת TNT. בניגוד לשנים הקודמות, הפעם יאמנו כריס וובר וגרנט היל את הקבוצות המשתתפות.

הקבוצה של סי-ווב:

טריי בורק, פוינט גארד, יוטה ג'אז
מייקל קרטר וויליאמס, פוינט גארד, פילדלפיה 76'
טים הארדוואי ג'וניור, פוינט גארד, ניו יורק ניקס
ויקטור אולאדיפו, שוטינג גארד, אורלנדו מג'יק
סטיבן אדאמס, פאוור פורוורד, אוקלהומה סיטי ת'אנדר
ג'ראד סולינג'ר, פאוור פורוורד, בוסטון סלטיקס
מייסון פלומלי, פאוור פורוורד, ברוקלין נטס
אנטוניו דיוויס, פאוור פורוורד/סנטר, ניו אורלינס פליקינס
קלי אונלינק, סנטר, בוסטון סלטיקס.

הקבוצה של היל:

דמיאן לילארד, פוינט גארד, פורטלנד טרייל בלייזרס
דיון וויטרס, שוטינג גארד, קליבלנד קאבלירס
בראדלי ביל, שוטינג גארד, וושינגטון וויזארדס
ג'יאניס אנדטקומפו, שוטינג גארד, מילווקי באקס
האריסון בארנס, סמול פורוורד, גולדן סטייט ווריורס
טרנס ג'ונס, פאוור פורוורד, יוסטון רוקטס
ג'ונאס ואליונצ'אס, פאוור פורוורד/סנטר, טורונטו ראפטורס
פרו אנטיץ', סנטר, אטלנטה הוקס
אנדרה דרומונד, סנטר, דטרויט פיסטונס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. קבוצת השוטינג סטארס:

    במזרח, הקבוצה השנייה תכלול את כריס בוש ממיאמי (שחקן הווה), כריס בוש מטורונטו (כוכב עבר), ומה-WNBA תשחק כריס בוש מקבוצת "Miami-In-Heat".

  2. מאז גארלד וואלאס כרוקי לפני 12 שנה כשכריס וובר משמש כאסיסטנט שלו לא היה לקינגס נציג בהטבעות.
    בהצלחה לבן!

  3. הקבוצה של דיוויס מפחידה לעומת ליליארד.
    ליליארד נראה יותר מתלהב מהעסק, מצד שני הוא לפחות שחקו ברמה מספיק גדולה שאנשים ירצו לראות אותו.( נניח גם דוראנט יכול להיות גם בשלשות הטבעות ווכדו').

  4. פול ג'ורג' הבטיח דאנק מקו הפאול (בריצה כמובן) עם 360 מעלות. אני לא מאמין שזה ייתכן כי הריצה נותנת לו מומנטום ליניארי (ישיר) כזה גדול שהוא לא יוכל להפכו לאנגולרי (מסתובב)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט