חם מהתנור: מייקל פורטר ג'וניור חתם על הארכה מקסימלית בנאגטס

הדנבר נאגטס סיכמו עם הפורוורד מייקל פורטר ג'וניור על הארכת רוקי מקסימלית לחמש שנים החל מעונת 2022/23 שיכניסו לכיסו 172.5 מיליון דולר. החוזה כולל גם סעיף דרק רוז שיאפשר לפורטר להרוויח עד 30% מתקרת השכר (207 מיליון סך הכל) במקרה וייבחר לאחת מחמישיות העונה בשנה הקרובה. בכך הנאגטס מאריכים את הגרעין שלהם לשנים הקרובות כשמארי, פורטר ג'וניור וארון גורדון סגורים לארבע השנים הקרובות לפחות ויוקיץ' מן הסתם יאריך חוזה למרות שנותרו לו עוד שנתיים על החוזה הנוכחי.

פורטר ג'וניור נחשב לכישרון גדול כשיצא לדראפט והנאגטס הרוויחו מהספקות שהיו לגבי מצבו הבריאותי של הגב שלו (שגרם לו לפספס את עונת הרוקי). בעונה האחרונה הוא כבר קלע 19 נקודות ב-65% אפקטיבי והוריד 7.3 ריבאונדים למשחק.

*

חיסוני קורונה הם הנושא החם ביום המדיה הראשון של הקבוצות לקראת העונה החדשה. בעוד ששחקנים כמו קיירי אירווינג, אנדרו וויגינס ובראדלי ביל אינם מחוסנים, מספר קבוצות הודיעו שכל שחקניהן מחוסנים או בהשלמת תהליכי התחסנות (כלומר בין שני חיסונים): סן אנטוניו ספרס, מינסוטה טימברוולבס, יוסטון רוקטס, אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

*

זאיון וויליאמסון, כוכבה של הניו אורלינס פליקנס, עבר ניתוח ברגלו בפגרה. הוא אמור להתאושש בזמן לפתיחת העונה.

*

דווין בוקר, כוכבה של הפיניקס סאנס, יחמיץ את מחנה האימונים של הקבוצה לאחר שנדבק בקורונה.

*

פטריק וויליאמס, שחקן השנה השנייה של השיקגו בולס, יחמיץ את פתיחת העונה לאחר שסובב את קרסולו. וויליאמס לא אמור להיות הרבה זמן בחוץ כשהצפי הוא ל-4-6 שבועות.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. רובין לופז נשאל לגבי הזכייה באליפות של אחיו במילווקי. רובין ענה שהוא לא בטוח שמילווקי זכתה בכלל בתואר, והוא עדיין עושה מחקר אישי בנושא.
    מסתבר שהוא אנטי-באקס.

        1. רשמית רובין לופז ברשימת השחקנים שאני אוהד.
          (בגלל הנוסטלגיה. זה מזכיר לי את השירות הצבאי –
          בפלוגה הותיקה, בחודשים האחרונים לפני השחרור, הכרחנו את "הצעירים" לשמוע מוזיקה קלאסית בטיולית בדרך לעוד אימון אי שם בסוף העולם…)

  2. אה, ו, כן. פורטר. נחמד. לא חשוב. בסדר כזה. לא דאגתי. בכלל לא היינו צריכים אותו, אבל אם הוא כבר סגור, בסדר, שישחק. לא מפריע לי.

  3. 9”6 בין הצלפים הטובים בליגה והוא רק בן 23 שמוסיף יכולת בין שנה לשנה, לנאגטס היה אסור לוותר עליו ושילמו טיפה יותר מדי וטוב שעשו כך בטח שלא קיימת להם אלטרנטיבה בשוק. הוא מצידו יהיה חייב להוסיף יכולת כדרור ויכולת יצירת נקודות ב1 על 1 והגנה כמובן. אני מקווה שמלון ייתן לו להוביל יותר התקפות בעונה הסדירה כיוון שבפלייאוף ההגנה של הסאנס שיתקה אותו בקלות. לזכותו יש לציין למרות שהוא שחצן הוא שחקן חכם שעובד סופר קשה בפגרה והשיפור שעשה מדהים.
    .
    הנאגטס הופכת מעונה הבאה לקבוצה משלמת מס, ועתיד שלה תלוי בשאלה איך מארי יחזור.

  4. חדשות מצויינות לדנבר, מקווה שכל הרביעיה תהיה בריאה, והם יוכלו ללכת עד הסוף בשנים הקרובות.
    .
    חבל מאד על זאיון, נקווה שלא יגמור כמו אנתוני בנט. ממש מדאיג.
    .
    אחרי שהדבקת חמישה שחקנים, לפחות, סגרה לנו, למעשה, את העונה באמצע העונה שעברה, בהחלט משמח שכולם התחסנו.

  5. יפה לפורטר, לא צריך לדאוג למימון בדיקות אנטיגן לילדים עד שיגמרו יסודי לפחות. מאמין שבחוזה הבא הוא כבר ירוויח סכומים נחמדים.
    מישהו יודע פרטים על הניתוח של זאיון? יש קשר לפציעות קודמות, או באופן כללי לשאלות על העמידות שעולות בהקשרו? רק שלא יגמור לנו כמו מוטי בננה, בציריך

  6. זה לא שהיה לדנבר אפשרות (ריאלית) אחרת, אבל עדיין צעד טוב. עכשיו רק נשאר למלון לחווט את העסק ואם כולם בריאים אני רואה אותם מגיעים לפחות לגמר המערב

  7. הפוטנציאל של פורטר בהחלט שווה מקס, בטח שהוא משתפר משנה לשנה וגרף ההתקדמות שלו מרשים.
    לטעמי הוא טיפה חד ממדי וצריך לשפר את הקליעה מכדרור וההגנה

  8. קארסן אדוארדס (התקווה שנגוזה ונעלמה…..) ועבר בתרייד מבוסטון לממפיס, טואטא החוצה גם מהגריזליס, נראה לי שהוא מוכן לתחנה הבאה, סין? אירובה? אולי בקבוצת אן בי איי בלי יומרות??? רק לחשוב על ים מדר ששיחק איתו בליגת הקיץ ולא נספר על ידו מעלה תהיות. שחקן לשחקן רוקי זאב?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט