מעורב הופס ליום א': אתם מוזמנים לשמוע את דווייט הווארד שר את הליטל ריצ'י "טוטי פרוטי" ורוקד פרד אסטר / מנחם לס

לפחות הוא ניסה.

ביום רביעי בערב, הסנטר של הלייקרס דווייט האוארד לא עלה לשלב הבא בתכנית "THE MASKED SINGER" בה מופיעים כוכבים למיניהם בתחפושות והקהל צריך לנחש מי הם.

הוא בחר לשיר אץ 'טוטי פרוטי' של ליטל ריצ'רדס. הוא לבש בגד סגול וורוד והיה בדמות אוקטפוס.

הוא לא אהב להיזרק כבר אחרי הסיבוב הראשון:

After his exit, he explained in an interview, “I did singing lessons. I did dancing lessons. I even did my own stuff, my own homework, drills that I never thought you’d have to do for singing.”

“I was infatuated with The Masked Singer, and trying to win this show. It was crazy.” Judges Robin Thicke, Nicole Scherzinger and Jenny McCarthy had no idea who was underneath the costume. However, Ken Jeong—the other judge—guessed correctly.

השופטים שטעו חשבו שזה 1) דניס רודמן, 2) שקיל

האוורד סיים:

Moreover, Howard does not regret participating. The 35-year-old also mentioned, “I’m sorry that I didn’t make it to the end of the show, but I had so much fun. It was one of the best things that I’ve ever done in my life. I’m so grateful for my experience, and if I could do it again, I’d do it every summer.”

הסלטיקס מאמינה שלונזו בול הוא החתיכה הנחוצה להם לאליפות המזרח (לפחות)

הניו אורלינס פליקנס מתכננת לשלוח את לונזו בול לדרכו וישנן כמה קבוצות שרעבות לשחקן כמוהו. למעשה הרודפת האגרסיבית ביותר היא הסלטיקס, שמאמינה שגדולתו האמיתית של לונזו תתגלה רק באולם שם שיחק לארי בירד.

הפאי אג'נט יעזור ליצור כמה רעיונות מבריקים אם כי במקרה של לונזו לא זקוקים להברקה מיוחדת. אחרי הטרייד של סטיב אדאמס הפליקנס הם במצב שיכול לאפשר להם להביא שחקנים רבים. מדברים על עיסקת חבילה שתתרכז מסביב לונזו, אבל מה שבטוח הוא שלונזו לא

שאמס מהאתלטיק כותב ששלושת המועמדות הראשיות לדוג את אלונזו הן הסלטיקס, הרפטורס, והפייסרס. האבא – שהשפעתו היום על ילדיו פחתה, אמר אמש "בוסטון סלטיקס, ה'מכה' של הכדורסל, ובפליקנס שם הוא אף פעם לא זרח הם מתפלאים מה כל הטרוף הזה אחריו.

המהמר, שבטרוף קיבל את משרת האחראי על מחקר , פוטר אתמול ע"י מרק קיובן (לא בטוח שפוטר; אולי החוזה שלא הסתיים והיה סירוב להארכתו)

זהו הרלאבוס ווללוגריס, שיש לו עוד שם – בוב וולגריס – שאתמול פוטר ע"י המבריקס. אח"כ הןופיעה הודעה שהוא לא 'פוטר', אלא היה סירוב להארכת חוזהו.

תגידו לי אתם, פייר, הייתם מכניסים איחד שיש לו שני שמות, (הוא נולד ובתעודת הלידה רשום Haralabos Volugaris) עם פרצוץ כזה שהוא ADDICTED GAMBLER לביתכם?

אני לא.

ישנם אומרים שהוא לא 'פוטר' כדי שלא יילך לקבל דמי אבטלה, אלא הנשיא החדש וה-CEO ניקו הריסון החליט לא לחדש את חוזהו. עד כמה שידוע לי "המחקרים' היחידים שעשה היו לחשב למרק קיובן את ה-SPREAD הצפוי למשחקי המבריקס. הוא כבר 3 שנים בתפקיד הזה.

ידוע שלוקה שנא אותו. איך שלא תסתכלו על זה המבריקס בלי הקנדי המוזר הזה תהיה על חוף מבטחים בטוח יותר.

הספארס שכרה את מאנו ג'ינובלי כ-SPECIAL ADVISOR לשחקני הקבוצה

ידוע שפופ מנסה לגייס את ג'ינובלי לקבוצה מאד החליט לתלות את נעליו. מאנו סירב. הוא רצה 'לחיות קצת חיים נורמליים במקום מגורי בארגנטינה'.

כשגרג צילצל הפעם התשובה הייתה חיובית. פופ לא ידע מה לעשות עם עצמו.

-לא תשנה את דעתך?

-לא, קוץ'. אני מתגעגע להופס, אבל אני לא יודע בדיוק למה אתה מצפה ממני!

-כל מה שאני רוצה זה שתעביר לשחקנים שלנו היום מעט מהתרבות, הגישה של השחקנים לכל משחק, והאווירה של הספארס בימים הטובים שלנו!

-את זה אני יכול לעשות בעיניים עצומות!

הצעד החשוב ביותר שעל הבאקס לעשות כדי להגן על האליפות

מילווקי באקס היא לא האלופה הראשונה שאיש לא מכבד או מעריך כ-אלופה'. הרוב מאמין שהיא עשתה השנה את הטריק וניצחה, אבל היה זה "ONE TRICK PONY". אותו דבר כמו דטרויט של צ'אונסי ביליאפס ו'ריפ' המילטון, ואז הוושינגטון ויזרדס של דירק נוביצקי.

לבאקס ישנו אוצר שהם לא משתמשים בו מספיק. שמו בובי פורטיס, ואחרי יאניס הוא השחקן עם ה-EFFICIANCY והתוצרת הגדולה מכולם. ראשית הוא בגובה 2.12 מ'. הוא לא נראה כסיפו-אתלט, מין נחבא אל הכלים כזה. אבל ב-20.8 דקות משחק הוא קולע 12.3 נק' ב-52.3% עם 58.5 אפקטיביות. הוא קולע מעט שלשות אבל בדיוק לא יאומן של 47.0 (52.3 מהפרקט) וקוטף 7.1 ריבאונדים.

הוא יותר יעיל מכל שחקן, בעיקר מרובין לופז שהייתי מעלה את פורטיס במקומו, או במקום כל הנסיונות שבודנהולצר מנסה עם דונטה דויצנצו, פט קנינגהאם,ואחרים מהסוג הזה.

כמעט בכל המשחקים ששיחק הוא היווה את ה-SPARKPLUG של הבאקס. ה וא הביא את הגובה, הקליעה,הריבאונד. למעשה הכול.כמובן ששחקן כמוהו הניכנס בעת צרה הוא חשוב לכל קבוצה. אבל הבאקס ייצאו מורווחים אם הוא יעשה את השטיקים שלו 40 דקות במקום 20.

לאמריקאים ישנה אמונה ש -'לא נוגעים בקבוצה מנצחת'. אבל אם הם רוצים לנצח שוב, אז שיירדו מהאמונה המטופשת הזאת.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 142 תגובות

  1. 1. מנחם לונזו בול בשיקגו, שחקן חלש ביותר החוזה שקיבל טיפה יותר גבוה ממה שחשבתי (16-18 מליון).
    .
    היה לי דיון לפני כמה שנים עם גילרי על גריפין הGM שאמרתי שהוא בובה של לברון שלקח קרדיט, עכשיו רואים את זה. בסוף לברון זה שמבצע את כל הטריידים מביא את כל הכוכבים בלעדיו אנחנו רואים איך גריפין נראה.
    .
    2.אני מת על גינובלי אבל לא רואה איך הוא יכול לתרום כיום לארגון כמו הספרס, מה שחסר לארגון הזה זה ללכת לרבילד, פופ רוצה להיות תחרותי ובגלל סיבה זו הם מנסים לבנות קבוצה למרות שאין שם שום כישרון.
    .
    אני לא יכול לסיים בלי חדשות על הנבלה העונה לשם בן סימונס , כמה פילי מלקקים לו והשמוק הפח הזה נשאר בשלו ומסרב לקיים את חלקו בהסכם. אני מאוד מקווה שפילי לא יוותרו ויתחילו עם הקנסות.
    https://theathletic.com/news/ben-simmons-turns-away-76ers-teammates-wont-change-mind-about-trade-sources/pjdG5DpzQAZM

  2. ש-עממוק צרנייה: שחקני פילי הציעו לשכור מטוס ולטוס מפילי ל LA להיפגש עם בן סימונס לשיחה אבל התבשרו שבן סיסימונס לא רוצה לראות אותם…..
    Love is in deee air

    1. Sources: Philadelphia 76ers players wanted to take a jet to Los Angeles this week to meet with Ben Simmons, but were informed not to come and that the three-time All-Star did not want to meet.

      מישהו נואש בפילי או עושה ספינים בתאגיד😂😂

      אחד כזה אני שם 4 עונות מלאות בספסל הגי ליג בלי שניית משחק ל4 עונות וכל יום שהוא מבריז מאימון או משחק בגי ליג קונס אותו נראה מי ישבר ראשון…
      אם פילי ממצמצים פה ראשונים אוי ואבוי להם זה יהיה בדיחה לדורות.
      מליארדר כמו גוש האריס צריך לגמור לו את הקריירה ב4 עונות הקרובות. כסף לא חסר לו פילי לא יפגעו בכלום. מקווה שהדפוק הזה ישתין לסילבר על הקרחת כי סילבר השתין עליו כמה פעמים.
      זה הזמן להראות אם למיליארדרים יש באמת גדול כמו שטוענים.
      אגב פילי פשוט משפילים את עצמם ועושים עוד ועוד טעויות בליקוק הזה לדביל הם מאותתים למקסי ומילטון שלא סומכים עליהם שהם שחקנים טובים מסימונס.
      הם גם די מפגרים אם הם חושבים שהם יכולים לשקר לסימונס שעלאק רוצים שיחזור ושזה לא רק כדי לנפח ערך ולזרוק אותו בטרייד הקרוב חחח סימונס לא כזה אהבל שיאכל את המילים הריקות שלהם.

      1. לא כזה פשוט, גם למי שיש מלא כסף כואב לזרוק כסף על אוויר.
        ובעסקים, מי שבאמת יודע לעשות עסקים יודע להתפשר ולא באמת אכפת לו מה אומרים ואיך אומרים. אם הסיקסרס יקבלו עסקה טובה, שיקחו אותה בלי לחשוב פעמיים ואם בשביל זה צריך טיפה להתיתחנחן למסכן, אז שיעשו את זה ויחתכו את הסיפור כמה שיותר מהר.

        1. זה דווקא הכי פשוט. אם היה כואב לו הסכום הזה מלכתחילה הוא לא היה מחתים את סימונס על סכום כזה. תראה את בעלי OKC שכאב לו לשלם להארדן לא שילם.
          זרקו סכומים כאלה כמו כלום ועדיין זורקים.
          קווין לאב בתור גופה חתם על 120 מיליון. והבעלים שם זורקים כספים בלי הכרה אז מה זה עוד 160 מיליון בשביל גוש האריס. תחשוב שהוא גם יהיה פורץ דרך בתחום כמחנך השחקנים. אל תשכח שזה קרב גם מול התאגיד עצמו, סימונס לקוח של התאגיד זה מבחן דרך

  3. האוורד צריך להפסיק עם המשחקים ולצאת כבר מהארון.
    .
    כמובן שלונזו בשיקגו וכמובן שהוא מצויין ואנשי מקצוע יודעים את זה.
    .
    הספרס בעיקר מחזירים למאנו על כל השנים שבהם הוא לא קיבל מה שהוא שווה, כמו שהם עושים עם דאנקן.

    1. לונזו מצויין? שחקן חלש מאוד בשני צדדי המשחק הוסיף קליעה על חשבון ההגנה, איזה אנשי מקצוע יודעים את זה אלו שנתנו לסימונס ולוול חוזה מקס?

      1. אנשי המקצוע זה אלו שחשבו שהאור הוא גל? מטומטמים. בכלל שהסתומים האלו ששופכים על המתקנים שלהם כל כך הרבה כסף לא מסוגלים להחליט אם הוא גל או חלקיק. פוליטיקה שכזו. אנשי מקצוע זה אלו שחשבו שהאש עוברת דרך איזה נוזל? סתומים. אנשי המצוע זה אלו שמאמינים שיש dna?

        1. חגי לא נמאס לך?? אני מדבר על אנשי המקצוע בNBA מה לעשות שרובם סתומים, רק שלא תהיה בלאט ותשווה מאמן לטייס או לרופא..

      2. ״הוסיף קליעה על חשבון ההגנה״ אתה מקשיב לעצמך ? אין שום קשר בין הדברים.
        הוא נשאר שומר מצויין, רק שעכשיו הוא גם קולע טוב מ 3 ומהעונשין וכשחקן בן 23 זה רק ישתפר כמו שהיה ברור לחלקינו מההתחלה.
        .
        מה הבעיה עם החוזה של ג׳ון וול חוץ מזה שהוא נפצע 2 פציעות קשות ולא קשורות אחרי שהוא חתם עליו ?
        .
        וסימונס ? לא ברור לך שזה היה חייב לקרות ? (וגם שעוד הרבה יותר מוקדם להגיד שהוא לא שווה את זה אבל זה עניין אחר), לא ברור לך ההבדל המהותי בין החוזה הזה שקבוצה נותנת לשחקן שלה לבין זה שקבוצה בוחרת לתת חוזה לשחקן חופשי כמו לונזו ? אם אלה ההשוואות שלך אז אני לא יכול לעזור.
        .
        שורה תחתונה, כל מי שמבין כדורסל יודע מה לונזו שווה, ושילמו לו בהתאם.
        לקרוא לו ״שחקן חלש ביותר״ זה רפות הבנה מהמעלה הראשונה.

        1. כל העונה הוא זייף בהגנה, להגיד שהוא נשאר שומר מצויין זה לא לצפות במשחקים (הוא אף פעם לא היה דרך אגב אבל זה משהו אחר). גם לגבי הקליעה מתלהבים מעונה שהכדור נכנס , לונזו שוה סביב 16-18 מליון בשוק של היום לייצג אותו כD3 זה חוטא לאמת

          .
          החוזה של ג’ון וול היה נוראי גם לפני הפציעה הוא לא היה שווה סופר מקס אבל הנהלה מפגרת וזה מה שקורה.
          .
          את הטיפש סימונס הייתי בועט לפני שנים עוד התנהלות מפגרת של פילי שלא קלטו את הבלוף מהתחלה , אחרי זה נתנו לו מקס ועוד שקלטו את הבלוף דאגו להוריד לו ערך

            1. כמה משחקים מלאים ראית של הפליקנס השנה? וכמה משחקים מלאים בכלל?

            2. עקבתי אחרי הפליקאנס העונה די הרבה לא חושב שהחמצתי משחק של זאיון העונה (אולי בודדים-4 משחקים בודדים כל עוד הוא שיחק), זה למה אני מסוגל לנתח אותם באופן כל כך טוב.
              .
              לונזו היה העונה חלש מאוד בהגנה

          1. דור, אני לא מתכוון להגיד שכל gm תמיד צודק – המצב האמיתי רחוק מזה מאד.
            וגם לא הולך להגיד שברוך טועה בכח פעם שהוא חולק על מנהלים – אני חולק עליהם בלי סוף.
            .
            אבל בנושאים האלה הוא טועה לגמרי.
            גם לונזו
            גם וול
            גם סימונס

            1. תודה דדי, אנחנו חלוקים בדעה שלנו עליהם, דור דבר אחד שאני ודדי מסכימים בו שאפילו הכלב של הנכדה שלי היה עושה עבודה יותר טובה מגריפין בניו אורלינס.

  4. הליגה, האחריות היא בראש ובראשונה על סילבר, מפקירה את הקבוצות מניו יורק וסאן פרנציסקו לגחמות של השחקנים שמסרבים להתחסן. בערים האלו הראשות המקומית אוסרת על תושבים לא מחוסנים להכנס למקומות עם קיבות מעל כמה מאות = אולמות כדורסל. (די מוזר שהאיסור לא חל על מבקרים אלא רק על מקומיים אבל זו לא הנקודה). הליגה נוהגת בפחדנות ומסרבת לאכוף את הדרישה לחיסון על השחקנים. ברוקלין, ניקס וגולדן סטייט לא יכולות לאכוף על השחקנים שלהן להתחסן אבל גם לא יכולות לנפות אותם מהקבוצה ו/או להפסיק ואת החוזים בגין הפרה של תנאי יסודי (להתיצב למשחקים) . נקודה נוספת הם שתשלומי המס שברוקלין וגולדן סטייט צריכות לשלם לא יורדים בהתאם להקנסות. בשנה שעברה טורונטו נאלצה לשחק בפלורידה אבל זה היה עקב איסור של ממשלת קנדה על כניסת אמריקאים. השנה טורונטו תשחק בבית אבל אני מניח ששחקני מבקרים שאינם מחוסנים לא יוכלו להכנס לקנדה (לא ראיתי משהוא ברור על זה)

    1. אני לחלוטין תומך בוויגנס ובקיירי, ובהחלטת כל אדם על הגוף שלו. אני התחסנתי אני חושב שהחיסון חיוני מאוד בגילי, אבל אני מבין צעירים סוסים בריאים שלא רוצים להכניס את החיסון לגופם בטח שכל כך הרבה מידע מוסתר.
      .
      לא רק שהליגה לא עוזרת לקבוצות היא גם הוציאה הודעה שהבקשה של וויגנס למנוע חיסון על רקע דתי נדחתה, המשמעות היא מאוד פשוטה או שייחוסן או שלא ייכנס לאולם, עם זאת אני בהחלט מאמין שוויגנס וקיירי יתחסנו.
      .
      קנדה פתחה את הגבולות בתחילת ספטמבר ושחקנים מחוסנים (שני זריקות) יכולו להיכנס. המשמעות שקיירי אם לא יתחסן יחמיץ בערך 70-80% מהמשחקים, המשחקים באולם הביתי בקנדה וכמובן שיש לו איזה 10-15 משחקים שהוא נעלם

      1. אתה עכשיו בגמלאות. כשהעסקת עובדים, אם עובד שהיא הגעה שלו לעבודה היתה פוגעת משמעותית בעסק שלך, גם היית מדבר על זכות לא להתחסן, או שהיית שולח אותו לכל הרוחות?
        או שהיית אומר, בשם הזכות של האדם על גופו, לא נורא נפסיד מיליונים.

            1. קפיטליזם חזירי? זה לא!

    2. שיכופף ברך סילבר על פגיעה בזכויות הבריאים וגזענות נגד החיסון 😂😂😂

      השיקצה לא התחסן מעולם ולא יתחסן זה לא ימנע ממנו לשחק בשום משחק 😂😂

      נראה לך שהוא יתערב בפגיעה בחופש הפרט עלאק חחח
      הוא האחרון שיוציא הודעה שכל השחקנים חייבים להתחסן אחרת לא יוכלו להיכלל בסגלי הקבוצות ולשחק העונה ולא יקבלו שכר….ואז נראה מי לא יתחסן…
      אבל אם שחקן לא ישים מסיכה על הספסל הוא בטח יושעה 😂😂😂😂😂😂😂
      זה בדיחה בשם הנאורות קידמה זכויות ובלבולי מוח של לוחמי החופש בליגה הזאת

          1. מה פתאום שהשיקצה יתחסן, אם הוא יתחסן איך יהיה לו משחק קורונה שבו הוא סבל מקוצר נשימה ו52 מעלות חום, אני בהחלט רואה שידור חוזר של מייקל 44 דקות דאנקים וסוף המשחק מתעלף חחחח.

            1. השיקוץ קיבל פטור רפואי, זה קוקטייל מסוכן עם הסטרואידים

            2. חחחחחחחח צודק אשך ערבוב של קוקטייל ומנת חיסון עלול לצמק לו למיני מי

          1. הקוביד יוצר בסין הוא בכלל כוון לדריל מורי. התאגיד תמך בדמוקרטיה הסינית הוא לא אויב שלהם. צריך להיזהר שהתאגיד לא ישלח את סימונס להפיץ קוביד בפילי. סימונס נראה לי בתחושת מבטן מהלא מתחסנים (עכשיו טנש ירוצו לבדוק 🙂 )

    1. I didn't think Kevin Love was going to play. I wasn't even sure he had much left to play. He reached out to us and said he was in shape and said he felt he owed us. And on the basis of that, we're looking at someone with international experience who at one time was a heck of a rebounder and could still shoot the ball. You know, being like a 12th man on a roster.
      "Well, it didn't work out. He wasn't in shape. And he was way behind as it turned out. So you move on. Call it a mistake. Call it giving someone an opportunity. Someone who had equity with us."

      קווין לאב גופה כולם יודעים את זה וזה מה שקולנגלו אמר, ההנהלה של קליבלנד מפגרת ונתנה לו מתנת פרישה בגובה 120 מליון, אבל בינו לבין הנבחרת כיום אין קשר.

  5. חחחחחח
    דווייט האוארד, חכו חכו מה הבולבוסון יעשה לדווייט
    בטח האימאות לכל הילדודס של האהבל צופות בטלוויזיה ואומרות לילד…… אתה רואה את המונגולד זה אבאש'ך

    1. אני חושב שאצל חלק מחסידי ברסלב בארץ נהוג להתכחש לקורונה/לא להתחסן.

      מה שוויגנס צריך זה רק לעלות על טרניזט, ולשים שירים של רבינו.

      1. חשבתי על זה, אבל אז מצאתי ציטוט שאני מבין ממנו שנחמן כן היה בעד חיסונים:
        מהספר אבני"ה ברזל אות לד: "רבינו זצוק"ל אמר שצריכין לכל ילד להעמיד פאקין (=חיסון אבעבועות) קודם רבע שנה. ווארום אויב ניט הוא כמו שופך דמים, אפילו אם דרים הרחק מהעיר, וליסע אפילו בזמן שהקור גדול, להעמיד פאקין קודם רבע שנה".
        אז אני לא חושב שמדובר באיסור גורף.

    2. Ljos יש קהילה נוצרית שלמה כאן שמסרבת לקבל טיפול מודרני מבחירה, הם מאמינים שאיש למעלה אחראי על הכל והוא גם ירפה אותם

        1. חסר כתות וזרמים שחברים בהם משוגעים , Jehovah’s Witnesses לא מאפשרים לעשות ניתוחים, Unleavened Bread Ministries , Followers of Christ… כתות שלא מאפשרים עזרה רפואית כלל ומעדיפות שהילדים שלהם ימותו מאשר לראות רופא.

    3. דת הקוקוריקו של מתנגדי החיסונים. וכמו תמיד, אחרי שבא איזה דפקט הזוי כמו קיירי כאן, או לברון/ווייד בהערות אנטישמיות, מגיע קארים ומכניס בכולם מילות חכמה. שמישהו ימנה את קרים לאיזה תפקיד בכיר בליגה.

        1. מצחיק שאתה מוצא את עצמך באותה סירה עם קיירי ו(1) אתה קורא לי פתטי, ו(2) זה לא גורם לך לפקפק בדעות של עצמך אפילו לשניה.

          1. אני ממש לא בסירה עם קיירי רק אצל מטומטמים כמוך שחושבים שכל היהודים עם אף ארוך ואוהבים כסף. יש כבר מעל 50 שנה טלוויזיה צבעונית, לא הגיע הזמן להתקדם מהשחור לבן שאתה תקוע בו? תפסיק לפחד זה פתטי

            1. וואו, שברת את השיא של עצמך. מועדון קוקוריקו מצא נשיא חדש.

            2. הנסיון לעשות את כל מי שלא מתחסן מפגר/ מטומטם פשוט מחליא בעיני, אברי חפרתי מספיק על קורונה אבל זה לא שחור ולבן.

  6. לגבי חיסונים אני בטוח שגם דוראנט לא מחוסן ולא יתחסן אבל הוא כבר היה עם קוביד ויש לו תו מחלים אצל סילבר :).
    נוספים זה בטח לברון וסימונס.

    מי שאני בטוח שמחוסן ב-3 חיסונים זה אמביד, אחרי שהוא בא עם חליפת אבכ שהקורונה התחילה אני בטוח שהוא ראשון המחוסנים בליגה.

    1. כן, גם זה פיתרון.
      לשים את קיירי לשיחה בחדר מלא חולי קורונה מאומתים ובלי שידע.
      מקווה רק שלא יעשו את זה.

      1. רוב הסיכויים שזה כבר קרה. בחוגים בהם הוא מסתובב כנראה לא ממש שומרים על מרחק/מסיכה אז די בטוח שיש לו נוגדנים.

  7. טוב ראיתי שקאנטר אמר שיש בבוסטון כמה שחקנים לא מחוסנים, אמרו *שיכול* להיות שזה שרודר, וגוש ריצדרסון(אם הבנתי נכון מיזה Jrich), ואנשים חושדים בבראון, כי הוא דיי שקט בנוגע לעניין החיסונים, בניגוד למאבק של הBLM.

    בכללי שתיקה מאוד מוזרה של חלק מאותם אנשים קולניים, לברון דוגמא מובהקת, גם בראון. מוזר שגם לא קוטלים אותם על זה. כנראה "שלמגיני השחורים" יש עוד עניינים.

    1. זה לא ברצינות נכון?
      זה באמת מפתיע אותך שגברים שחורים מביעים את עמדה בציבור בנושא זילות החיים של גברים שחורים ע"י המשטרה אבל שותקים בעניין של חיסונים?
      הם גם כנראה שותקים לגבי Me too

      1. האם החיסון לא פוגע בצורה משמעותית באוכלוסייה השחורה?
        אני אזרוק השערה חסרת ביסוס, לפי דעתי הקורונה הרגה בכמה סדרי גודל יותר אנשים שחורים משוטרים.

        1. אני רק מדמיין מה הייתה התגובה שלך להשוואה בסדרי הגודל של הרג של הרוגים ישראלים מפיגועים אל מול תאונות דרכים, מחלות לב או מחלות ויראליות.

            1. מה לא טוב לך בהשוואה?

        2. לדיעה הרווחת לגבי מספרי/אחוזי ההרוגים (דגש ספציפי על הרוגים) של גברים שחורים על ידי שוטרים לעומת לבנים, אין שום קשר לסטטיסטיקות האמיתיות.
          כוחה של המדיה החברתית ובלוטת הרגש.

    2. חחח בדיוק המנהיגים הם מתנגדי חיסונים האדם הלבן מנסה להרעיל אותם ולשלוט בשחור באמצעות החיסון. החיסון גם הופך אותם ללבנים 😂😂😂
      והדבילים האלה מאמינים במנהיגות של השיקצה 😂😂😂

            1. זה ברור כבר ממזמן שאתה שונא את עצמך בגלל זה כדאי שמתישהו תמצא זמן לרחם על עצמך. זה שאתה עושה לעצמך הנחות זה כבר עניין שלך.

            2. לא זוכר שעשיתי הנחות לעצמי. אני הכי קשה עם עצמי.
              תודה על התרפיה, אבל אני יודע למה אני בעד בני אדם ולא רוצה שימותו.

  8. מעניין מתי יפסיקו עם העמדת הפנים שזה חיסון.
    קצת מצחיק לשמוע אנשים קוראים לשיקוי הזה חיסון. זה במקרה הטוב טיפול תקופתי שעובד חצי כוח ובמקרה הרע נזק לדורות. במילון של אברי הקוקוריקו הוא מי שלא רוצה להשתתף בניסוי.

    1. די, טיעוני ה"ניסוי" כבר לא תופסים. בדקו על מליארדים. האפ די איי אישר. הוכח כבטוח ויעיל. אתה יכול להתחסן עכשיו.

      1. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 בטוח? בספק, אולי. יעיל? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 מעניין אם על מצנח היית סומך עם "יעילות" כזו.

          1. שמע אתה נהיה פתטי מתגובה לתגובה וכמה אירוני שאתה בטוח שאתה בצד הצודק, הנכון, הלוגי, הרציונאלי.🤣🤣🤣🤣

    2. אין שום צורך לאדם בריא להזריק לעצמו את החרא הזה, פשוט שום סיבה. רק קוקוריקו מדת ההיפוכונדרים ההיסטרים יזריק לעצמו שיקוי כדי להירגע ומסתבר שיש לא מעט כאלה.
      כאמור עדיף לחיות חיים מושחתים ואז להתעורר כשמגיעה המגיפה ולגלות שאין לך מערכת חיסונית או שהיא מתפקדת ממש רע. במקום לשמור על גוף בריא מעדיפים להרוס אותו ואז לצפות שאיזה שיקוי פלאים יציל אותו.

      1. מה זה אדם בריא? ספורטאי על שרירי עם אחוזי דומן נמוכים שרירים וכושר של סוס וצעיר בnba? כנראה שאתה צודק הסיכון שלו נמוך…
        אדם רגיל רזה צעיר שפחות מתאמן? טעות יש לו סיכוי לחטוף את המחלה חזק. מכיר מקרה אישי לא מוות או משהו אבל לקח לבן אדם 4 חודש לצאת מזה לגמרי.

        אדם צעיר טיפה שמנמן הסיכוי עולה
        אדם צעיר שמן הסיכוי ממריא בתי החולים מלאים בשמנים עם קורונה

        אדם מבוגר מעל גיל 40 50 סיכוי גבוה לחטוף קשה לאו דווקא מוות.

        שלא נדבר על זקנים יותר ובעלי מחלות רקע

        עכשיו אנשים כל שנה היו מתחסנים לא מעט מחיסוני שפעת אז מה קורה עם הקורונה מה מזריקים שבבים?

        1. בריא זה אדם שלא אוכל מזון מתועש לא חי בסטרס. שלם ואוהב את עצמו, עושה ספורט אמיתי ולא בכאילו. שומן זה אחד מהגורמים המרכזיים למחלה קשה או מוות ואין קצת שמנמן. אם יש לו שומן ביטני וציצי גברי הוא בבעיה. הרבה אנשים נוטים לחשוב שהם בריאים אבל רובם נמצאים גבוהה מעל רף הסוכר שבוודאות מוציא אותם מקו הבריאות. אז חכה בעתיד כשתיגמר הפניקה ו"ידעו יותר" לגבי הוירוס תבין עוד הרבה דברים

      2. אני אניח שאתה לא חסיד של אאוגניקה לרגע ואשאל כמה שאלות (שאני כנראה לא אקבל תשובה עליהן) מתוך סקרנות בלבד
        1) נניח שאתה אוברמנטש ויודע בודאות שוירוס כלשהו לא הולך לגרום לך שום נזק משמעותי קצר טווח או ארוך טווח. נניח שאתה יודע די בודאות שאתה הולך להדבק בוירוס ונניח שיש מדד כשלהו שמאפשר לך לדעת בטווח די מדויק כמה אנשים אתה הולך להדביק במקרה שתדבק בוירוס. נניח שיש שיקוי שאם אתה לוקח אותו לא עושה לך גם שום נזק (אוברמנטש אחרי הכל) אבל מקטין את הסיכוי שלך להדביק אנשים אחרים בטווח מדויק יחסית.
        מה צריכים להיות הערכים של האנשים המודבקים על ידך וההקטנה של סיכויי ההדבקה של השיקוי כדי שתחשוב שנכון עבורך לקחת את השיקוי?
        2) נניח שאתה אחראי לקבל החלטות עבור חברה של אנשים שמטרתה לצמצם את הפגיעה של חבריה אל מול מגיפה ויראלית שאינם אוברמנטשים וחלקם פגיעים יותר וחלקם פגיעים פחות למגיפה.
        מהם ערכי התמותה, מקדם הדבקה, יעילות שיקוי בהקטנת ההדבקה והתמותה עבורם היית רואה לנכון לקבל החלטה להורות לכל החברה להתחסן?

        1. אם השיקוי לא מסב לי נזק ומונע הדבקה באחרים אין לי בעיה. מעבר לזה הבריאות שלי ושל משפחתי עולה על בריאותם של אחרים.

            1. כשיהיה לי זמן אני אתעמק יותר ונראה אם אמצא לך תשובה יותר מפורטת.

            1. כן, אבל רציתי שהוא ידע.

            2. אני הנחתי שזה די ברור מעצם ההנחה

  9. תמיד אהדתי את קארים. אף פעם לא דפק חשבון לאף אחד,
    והוא ממשיך בשלו. תותח.
    .
    "אין מקום לשחקנים שמוכנים לסכן את בריאות וחיים חבריהם לקבוצה, צוות האימון והאוהדים רק בגלל שהם לא מסוגלים לתפוס את חומרת המצב או לעשות את הבדיקה (מחקר) הנדרש".
    .
    GOAT
    .
    על מנת להבהיר –
    חיסון זה צעד מניעתי. מטרתו של החיסון "ללמד" את המערכת החיסונית להתמודד עם פתוגנים בכלל ונגיפים בפרט.
    החשיבות של החיסון מכרעת בהתמודדות עם נגיפים היות ודרכי טיפול שמתאימות למחלות כמו דלקת ריאות לא מתאימות לטיפול במחלות שמקורן בנגיף.
    .
    מי שבדק, קרא, ובין את התוצאות האמפיריות,
    יודע ש-
    א. החיסון נגד קורונה (במקרה הנ"ל ההתייחסות היא לחיסון של פייזר/מודרנה) עובד. ואפילו היטב.
    ב. הקורונה, בהיעדר חיסון, זה נגיף מדבק מאוד, ומסוכן מאוד. אם הזן המקורי היה מסוכן בעיקר לבני ה-60+
    אז הואריאנטים מסוכנים הרבה יותר גם למי שעברו את גיל 40 ולאוכלוסיות בסיכון.
    ג. יש תופעות לוואי לחיסון. חד משמעית. חלקן יכולות להיות קשות למדי.
    ד. כאן הנקודה הקריטית –
    אין חיסון ללא תופעות לוואי. השאלה נשאלת היא סיכון מול סיכוי. התשובה חד משמעית. הסיכון מהקורונה גדול עשרות מונים מהסיכון מהחיסון.
    לדוגמה – מחקרים מראים שאותה דלקת בשריר הלב שמופיעה במספרים קטנים ובחומרה נמוכה מופיעה באחוזים גבוהים בהרבה (פי 4) אצל מחלימים מקורונה, ובחומרה גבוהה בהרבה.
    יש באמתחתנו כבר שנתיים של מחקרים. כאלו שבודקים את סיכוני החיסון. כאלו שמלמדים על סיכוני הקורונה. כאלו שמתחילים להראות את רוחב תופעת הלומד covid.
    .
    השורה התחתונה?
    יש דבר אחד מרכזי שאני לוקח מדבריו של קארים. לעזוב ערוצי יוטיוב ואחרי פייק ניוז. ללכת לאותם מחקרים שניתן למצוא בקלות. מחקרים שפורסמו בעיתונות המדעית, כאלו שעברו ביקרת עמיתים.
    משם ניתן ללמוד ולקבל את המידע הנדרש ואז לקחת החלטה מודעת ולא כזו שמקורה הפחדים שמפיצים כת מתנגדי חיסונים.

    1. אני מצדיע לך שאתה עדיין מנסה להסביר. לדעתי אנחנו כבר בשלב שכל מי שאפשר לדבר איתו בהגיון כבר חוסן/שוכנע, והשאר זה אנשים שמאמינים בעולם שטוח ולך דבר ללמפות.

      1. אני לא מאמין שהעולם שטוח ויפה ששוב אתה קובע מה הוא היגיון ומה לא. כמה לא מפתיע שהאגף "ההומני" ממשיך לספק פנינים.

            1. אחלה קראיביים שדו, איפה אתה?

            2. טולום

        1. 🤣🤣🤣 ממשיך לקבוע במה אני מאמין ומה לא כשלמעשה אין לך מושג. מה לך ולמדע? אולי אם פעם היית שואל היית גם לומד אבל אתה מאלה שיודעים כבר הכל. נראה לי שמי שקרא את התגובות שלי בעבר יודע שאני תומך במדע השאלה אם אתה יודע מה זה מדע.

      1. סעיף 1 –
        .
        החיסון נסיוני ומסוכן, יש לו תופעות לוואי בלי סוף שהממשלה, התקשורת והממסד הרפואי מסתירים.
        .
        סעיף 2 –
        .
        זה שלא מביאים את רג׳נרון לארץ זו הוכחה נוספת שלא מנסים להבריא את הציבור אלא רק למכור מוצרי פייזר בגלל אינטרסים כלכליים.
        .
        סעיף 3 –
        .
        משום מה רג׳נרון היא לא ״נסיונית״ כמו החיסון !
        .
        סעיף 4 –
        .
        שיט, הביאו את רג׳נרון ונותנים אותו קודם כל לנו, מהר למצוא ספין חדש !!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט