מעורב הופס ליום שני/ מנחם לס


1.עכשיו קיירי אירוינג אינו סתם מטורלל הזוי. עכשיו הוא נעשה מסוכן ואויב לציבור

כשהוא הצהיר שהעולם שטוח, איש לא חלה מזה ואיש לא מת מזה. אבל כשהוא יוצא בהצהרה באינסטגרם לכל אוהדיו ולכל מי שניכנס לקרוא אותו לא להתחסן, זה הופך לדבר מסוכן ביותר.

כל הרופאים שטיפלו בי בחודשיים שהייתי במחלקת חרום של COVID 19, 14 יום אמרו לבנותי (סיגל הגיעה מישראל) שנשארתי בחיים רק כי חוסנתי פעמיים בחיסוני פפייזר. וונטילטור החליף את ריאותי משך 14 יום, (ו-10 ימים מה-14 הייתי ב-INDUCED COMA). הם ציינו גם את חוזקי הפנימי, וכנראה אי-מוכנות ללכת מהעו לם הזה עדיין.

אבל גם גייל (שחלתה כמוני אם כי היא לא זקוקה הייתה למכונת הנשמה) וגם אני עדיין סובלים. כל יום מגלים בעיות חדשות. הבעיות שנפטרנו מהם מתחלפות בבעיות חדשות, והקוצר נשימה הוא בניתיים CONSTANT.

אני לא מתווכח עם אלה הצעירים מהגולשים המדברים נגד חיסונים. אבל ישנם באתר כמה מבוגרים כמולי, ברוך רובין ועוד כמה, ואני הייתי ממליץ לכל אחד מגיל 50 ומעלה למהר ולהתחסן. כשצעיר נידבק ההשפעה של הנגיף היא בד"כ מינורית. אבל כשהאדם הוא בן 50 ומעלה (ובוודאי שבוודאי בני ה-60 ומעלה), לא להקשיב לאידיוט כקיירי אירוינג הממליץ לא להתחסן. ישנם רופאים אנשי מחקר המזהירים שכ=גם אצל צעירים הנדבקים ההשפעה אינה מיידית אבל ייתכן שהנזק מהנגיף נשאר במחבוא כמה שנים ואז הוא מתפרץ. לך תדע. אני הייתי מתחסן אפילו אם הייתי בן 20, אבל זה כבר דבר אישי.

הףנה העובדות בקשר לקיירי הטוען ש-SECRET SOCIETY דוחף את העם לא להתחסן כי החיסונים הבאים מגבוה נושאים בחובם "תכניות מהשטן":

Rolling Stone’s Matt Sullivan reported in a feature article this week that the Brooklyn Nets guard recently started following and “liking” posts from an account on Instagram that is pushing an anti-vaccine stance. The account has claimed that “secret societies” are behind the COVID-19 vaccine and are trying to use them as part of a “plan for Satan” to connect black people to a master computer. Sullivan further adds that this microchip misinformation campaign has spread across numerous NBA locker rooms and group chats.

אירוינג כבר חטף על הראש בקשר לדביליות של חבישת מסיכות:

Irving, who is the vice president of the NBA Players’ Association, already drew criticism recently for a mask-related tweet. He later clarified though that his tweet was just a metaphor and was not meant to be taken literally.

עתה יהיה לו קשה הרבה יותר להגן על עצמו כי היום הולכים לעולמם בגלל קוביד 19 בסביבות 2,000 איש ליום ומעתה זה יהיה משחק של נבואות כמה דם אפשר לייחס לידיים של אירוינג. הפעם הוא עבר את הגבול כי לכל המבוגרים הסובלים מקוביד 19, ורבים עד מוות, יש בנים ובנות, נכדים ונכדות, וכולם יזכרו את דברי אירוינג.

לאירוינג יהיה כתם שחור על דמותו ואישיותו עד שארית ימיו. כשהוא הצהיר שהעולם שטוח איש לא נפגע מכך פיזית. אבל כשהוא מצהיר נגד חיסונים שהם עבודה של איזה חברת אנשים מסתורית המקבלת הוראות מהשטן זה כבר סיפור אחר לחלוטין.

2. נבואות לקראת פתיחת העונה: הנטס היא האלופה הבאה

אני לא בטוח כיצד שיטת המספור של THE INSIDER עובדת. מה שברור לי הוא שמה שהמספר קטן יותר כך הסיכויים שזה יקרה גדולים יותר

הסיכויים של הנטס הם הגבוהים ביותר עם +260. הלייקרס שנייה עם +350. הבאקס? +850

3. ג'לן גרין יהיה ROY עם 280+

אבן מובלי אחריו עם +320. קייד קמינגהאם מגיע עם 245+ אבל ה-INSIDER לא נותן לו את ה-ROY. סקוטי ברנס נחשב בינתיים כ-ROLE PLAYER בגארד כשרבים מעדיפים את ג'לן סגס בגארד. הרוקיס של הווריורס ג'ונתן קמינגה ומוזס מודי עדיין 'לא מוכנים', אבל קייד קמינגהאם יכול להפתיע את כולם. הציון שלו הוא +245. אותו מחשיבים לטוב ביותר בעוד כמה שנים מכל קבוצת הרוקיז הזאת.

4. הארדן הוא המוביל ל-MVP יותר מדוראנט או יאניס

הארדן עם 200+. דואראנט עם 220+ ויאניס עם 225+ אבל האינסיידר בוחר בהארדן לפני שני הבאים אחריו.

5. הפליקנס יסיימו את העונה עם 39 ניצחונות מקס.

למרות שזאיון ויליאמסון הוא השחקן הפרודקטיבי ביותר בגילו אי פעם בליגה (וזה כולל את לברון, מייקל ג'ורדן, או צ'ארלס בארקלי) עם 27 נק' למשחק ב-61.6 EFFECTIVE FIELD GOAL PERCENTAGE, אין מסביבו מספיק שחקנים טובים לשבור את ה-40 נhצחונות, במיוחד אחרי שלונזו בול עזב ובמקומו הובא דבונטה דרהאם הנמוך.

6. המנכ"ל של ההאוקס טרוויס שלנק על מספר השחקנים הטובים מאד בסגל וכיצד הם יקבלו דקות: "זאת הבעיה של המאמן"

יום המדיה בא והלך. בימים כתיקונם הייתי באולם עם השאלות הטפשיות שלי. הפעם כל השאלות והתשובות התפרסמו באתרים שונים ואני בחרתי רק כמה מתוך עשרות.

*ההאוקס יהיה 100% מחוסנים, ללא יוצא מין הכלל.

*ד'יאנדרה האנטר, בוגדן בוגדנוביץ, קלינט קםלה, וקווין האנטר יתחילו את מחנה האימונים ב-60%-70% מאמץ, ויהיו מוכנים 100% לפתיחת העונה.

*-"התקוות והאמונה בקבוצה בין האוהדים היא גבוהה מאד כתוצאה משעונה שעברה. זאת לא משוכה גבוהה שעלולה לפגוע בקבוצה?"

-זאת אחת התכונות של קבוצה שמגיעה להישגים גבוהים: שחקניה יודעים שעליהם להוכיח את עצמם ערב-ערב. יש לך את זה או אין לך? אתה בנוי להיות UNDERACHIEVER או OVERACHIEVER? אני מאמין שבקבוצה התעורר הזיק של "היי, אנחנו טובים. אז בואו נעלה על הפרקט TO KICK SOME ASS"?

*-מה הצלחת להשיג הקיץ שנותן לך הרגשה טובה?

"תמיד חפשתי מחליף טוב בפוינט גארד. אנחנו מאד מבסוטים עם דלון. הוא 1.95 מ'. יש לו IQ כדורסלני גבוה. וה וא הפך לקלעי שלשות אמין. גורגוי יחמיץ את תחילת העונה אבל כשיבריא לחלוטין ה וא הפך לקלעי 3 ארסי מהפינה והוא מוסר מצויין. אז אנחנו מאד מרוצים מהחתמם השניים.

ייקח קצת זמן אבל עם דלון וגורגוי אנחנו מלאי תקוות. גם שני הרוקיס חםימדםמ וקופר אנחנו רואים דברים טובים מאד. יש לנו גם את A.J (לאוסון), ג'והני המילטון. אנחנו מקווים שענייני הויזה של טימוטי (לואוואה-קברוט) ייפתרו והוא יגיע עד סוף השבוע. כמובן שגם ג'היל אוקפור כאן והוא נראה מצויין.

*-"לי נראה שיש לך יותר מדי שחקנים טובים!"

-"כמה יהיו בקבוצת ה-G LEAGUE שלנו. אבל זאת כבר הבעיה של המאמן נייט מקמילן. כמובן שלא ה זכרתי את טריי יאנג, ג'ון קולינס, וכל השאר. כן. יש לנו בוכטה של שחקנים מצוינים אבל אני אוהב את הבעייה הזאת.

7. עיתונאי צילם את ה-MINI CAMP של לברון. זה בניגוד לחוקי הליגה. מעניין אם הוא יחטוף קנס רציני או טפיחה על כף היד

הסרטון צולם ברווח הקטן שבין דלת סגורה והריצפה

8. מנהג חדש של שחקנים פצועים: מנתקים קשר עם הקבוצה…


השאלה מתי קוואי לנרד יחזור מפציעת הברך שלו, או אפילו היכן הוא נמצא, והאם הוא תחת השגחה רפואית הן שאלות שנשיא הקבוצה לאורנס פרנק היה רוצה מאד לדעת את התשובות שלהן. הוא הגיב לשאלת העתונאי ברדפורד שרמן: "NOBODY KNOWS".

היה לו קרע חלקי ברצועת ה-ACL שתוקן בניתוח ב-213 ביולי. אז אמרו שדהוא "יהיה טוב כמו חדש לעונה החדשה". בינתיים הוא נחבא היכן שהוא ושימות העולם. כשפרנק נשאל על כך הוא ענה:

Oh, we don’t even breach that,” Frank told reporters after being asked if he thinks Leonard will play this season. “I think at this point, it’s just no one knows when you’re dealing with a recovery from an ACL, the time frame. Also Read:

הוא סיים:

Even just to save you guys (from asking) throughout the year, is no one knows. You just attack it day by day. He has a very detailed plan with a great group and we’ll just let his body and the doctors tell us when it’s the right time.

קוואי הוא לא הראשון ולא האחרון לשחק משחקים עם המעביד המשלם לו עשרות מיליונים בעונה. קיירי עאירוינג עשה זאת לפחות פעמיים שאני זוכר. ג'יימס הארדן עשה זאת אף הוא לנטס. הוא נעלם אבל נמצא בקלוב של חשפניות. גם הווריורס לא בטוחים מה עם קליי תומפסון.

אני בטוח שאין חוק המחייב את השחקנים לשמור על קשר עם קבוצתם בזמן שיקום מפציעה, אבל מה זה כאן? שחקנים עושים 'ברוגז' עם מקור לחמם?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 238 תגובות

  1. כתבה מעולה מנחם
    ואני חושב שהשחקנים פשוט מתבאסים ולא רוצים שהקבוצה תראה אותם במצב הכי פגיע שלהם וזה מאוד הגיוני ואנושי
    ולגבי קיירי הוא לדעתי צריך לקבל קנס לא להשתתף באף משחק ליגה וקנס כספי הכי גדול שאפשר

  2. עכשיו נראה כמה אומץ יש לבעלי הקבוצות. אם הם יחליטו לנקוט ביד קשה ויזרקו קיירי ושאר המפגרים שמסרבים להתחסן תהיה להם רוח גבית מהרוב המוחלט של האוהדים, הציבור הכללי וגם משכבות שונות של הממשל בארה"ב. מה ארגון השחקנים כבר יעשה נגד זה? לאיים בשביתה כדי להגן על קיירי ושות' רק יחזקו את הבעלים.

  3. בס"ד
    שלום ותודה.
    מנחם, מאחל לכם רפואה שלמה ובריאות איתנה.
    קיירי מסכן חיי אדם אבל אנחנו חיים בדמוקרטיה.
    לפי דעתי, בכל משחק שהוא לא משחק בגלל החיסון, הוא לא צריך לקבל משכורת.
    לגבי ההוקס, יש המון פוטנציאל השנה היא שנת מבחן, האם הולכים לכיוון של מועמדת לאליפות,
    או שהשנה היתה הבלחה חד פעמית. להערכתי, יכולים להתקדם, אולי עד לגמר האזורי.
    זה ששחקנים פצועים לא שומרים על קשר עם המועדון, זה זלזול נוראי בעיניי.

  4. לפי מה שהולך הנטס עם קיירי, אני כבר בכלל לא בטוח שיגיעו לגמר האן בי איי השנה.
    קיירי והחלמה של הארדן הם פקטורים חשובים מאד.
    אני מעדיף שהסלטיקס יבואו השנה כאנדרדוגס ויפתיעו את כולם.
    אני לא מתלהב מאטלנטה.
    הפליקנס לא היו צריכים לוותר על בונזו.
    שחקנים בהחלמה שלא שומרים על קשר עם קבוצתם צריכים להיקנס על ידי הליגה.

  5. קיירי כל כך מטומטם, שאני בספק אם הוא מסוגל לטפס במדרגות ולשמוע באוזניות בו זמנית.
    הבעיה היא שעכשיו הוא מוציא את הפסיכוזה שלו החוצה בצורה מסוכנת. האיש מעורער בנפשו וחסר יציבות לחלוטין. לא אתפלא אם הוא יסיים כמו דלונטה ווסט.

  6. קיירי יבן אלף דפקט,תראה מה עשית לי,
    מרוב שאתה דפוק עליתי על העגלה של ה…… בולבוס
    לאן נפלנו

  7. בפילדלפיה אפשר לשחק גם אם לא מתחסנים? אם התשובה חיובית אז הסבירות לטרייד של קיירי על סימונס מקבלת בוסט רציני… אם הוא משחק אז פילי הרוויחו שחקן שיותר מתאים לסגל, ואם הוא פורש פילי נפטרו מחוזה גדול, והליגה כולה הרוויחה. ווין-ווין.

  8. 1. פשוט לא מנחם!!!!!!! חצית כאן לצערי קו אדום וברור מאוד. הנסיון להפוך אדם שלא עשה לך כלום, לאוייב הציבור בגלל שהוא לקח החלטה מודעת על גופו זה הזוי. אני בעד חיסון אני בעצמי התחסנתי ולקחתי גם את הבוסטר אבל אני לא בעד כפייה הזוייה ויצירת אויב, זה לא שחור או לבן. ומה שיותר עצוב זה שחלק לא קטן מהמגיבים תומכים בצורה כל כך בוטה בהפרת זכויות אדם וזה נראה להם לגיטימי. לצערי הפאשיזם בעולם מעלה שוב את ראשו המכוער.
    .
    2. הנטס הם הקבוצה הכישרונות בליגה בפער והשנה נוסף להם גם עומק, הם צריכים לראות איך הם פוטרים את בעיית קיירי והחוק ההזוי בניו יורק אבל חוץ מזה הם מועמדים עיקריים להניף את גביע אובריאן בסוף השנה.
    .
    3. גיילן גרין נראה בלתי עציר בליגת הקיץ וגם בגי ליג הוא הראה יכולת של סופרסטאר, אם הסטפ בק ממשיך להיכנס אין יותר מדי מה לעשות נגדו כבר היום עוד לפני שפיתח שרירים של מפלצת (ויקח לו שנתיים בערך).
    .
    4. הגיוני לגבי הארדן, בחירת הMVP לרוב עובדת על פי סטטיטיקה אישית שכוללת בתוכה גם כמות משחקים, ומאזן קבוצתי. אם הפציעה בהאמסטרינג החלימה יכול להיות שהפרס יילך עליו. עם זאת מה שעדיין לא יודעים זה איך השינוי בחוקים ובשריקות ישפיע על משחקו.
    .
    6. כמה אנשים זורקים לסל איזה פוטג השיג הצלם זהו כולם יודעים את השיטות משחק של הלייקרס וספר התרגילים של המאמן לברון.
    .
    8. מנחם קלטת את זה לגמרי לא נכון קוואי לגמרי בקשרים עם הקליפרס בטח שהוא חתם על הארכת מקס לא מזמן, אף אחד לא יודע רק מה תאריך ההחלמה מהפציעה הקשה שעבר בטח שאתה מוסיף את היסטוריית הפציעות זה לא קוטג שיש תאריך תפוגה מדוייק. היחיד שכיום ניתק קשרים לגמרי עם הקבוצה זה השמוק העונה לשם בן סימונס

      1. אתה משווה לשים לבוש חיצוני ואני מדגיש את המילה חיצוני על הגוף בזמן פעולה שמוכח מדעית ב100% שמונע פגיעות קשות ללהחדיר לגוף חיסון ניסיוני שהמידע על התופעות לוואי שלו מוסתר ואין מספיק מידע על התופעות לוואי ארוכות טווח , וכל מי שלא עושה את זה הופך לאוייב הציבור ודם על הידיים אסור לו להביע דעה והוא מוקצה ממקומו.

        1. הטיעון הזה הוא כמעט ולא רלוונטי. ובאותה המידה אוסרים עלינו להחדיר חומרים לגוף שגורמים לי להרגיש יותר טוב עם עצמנו. רק שהחומרים הללו מסכנים רק את הנוטל.

      2. קיירי דביל מושלם שמפיץ שקרים וסילופים כי המוח המוגבל שלו מתקשה לקרוא לעומק נתונים, טבלאות ולראות מה קורה בעולם. אפשר לומר חיסון ניסיוני, אבל די ברור שאחרי שכמה מיליונים התחסנו, התועלת עולה על הסיכון.
        הפצת פייק בנושא מסכנת חיים של אנשים.
        במערכת דמוקרטית כופים עלי גם נסיעה במהירות מסוימת כדי שלא אסכן אחרים, כנל כופים עלי לא נסוע באור אדום אפילו שהכביש פנוי, לעצור בתמרור עצור וחא לנסוע נגד כיוון התנועה. חופש אישי וחופש בחירה זו זכות נעלה אבל אם היא מסכנת את הציבור היא הזויה.

    1. ברוך,
      לא רוצה להתחסן? מפחד? זה נגד האמונה שלך?
      אל תתחסן.
      .
      ההאשמה כלפי קיירי (לפחות מהצד שלי) היא הפצת הפייק ניוז. למילים יש כוח, ויש להן השפעה. הפצת תעמולה שקרית בהחלט ראויה לכל גינוי,
      בעיקר כאשר אנחנו רואים שאלו בעיקר אוכלוסיות מוחלשות שנוטות לשלם את המחיר בטווח הארוך.
      מדובר על ניצול ציני של חוסר האמון המובנה בין אותן אוכלוסיות לבין הממסד.

      1. הוא לא הפיץ שוב דבר, זה הכל שמועה ששמעת בגלל שהוא עשה לייק בחשבון הפרטי שלו לאיזה תאוריית קונספירציה. מפה ועד שקיירי הולך בציבור ומפיץ שקרים המרחק גדול מאוד.
        .
        הפצת תעמולה שקרית בהחלט ראוייה לכל גינוי

        1. קיירי "סלברטי". חלק מההכנסות שלו נובעות מכך שהוא מפורסם.
          יש לו המוני עוקבים,
          וכאשר הוא מסמן לייק בחשבון הפרטי שלו לפוסט קונספירטיבי כזה או אחר,
          יש לזה משמעות.
          כאמור –
          לטעמי זה חלק מהפצת פייק ניוז,
          לטעמי זה ראוי לגינוי.

            1. זכותו של קיירי. נכון.
              זכותי להציג את טענתי שזה ראוי לגינוי.
              .
              שים לב להבדל הברור בין "ראוי לגינוי" לבין "פלילי" או "ראוי לענישה".

          1. גיא כמו שאשך ציין המרחק רחוק מאוד,אפשר באותו מידה להגיד שלברון מסית נגד האדם הלבן. קיירי עד כה לא הפיץ כלום.

            1. נו,
              כמה כאן בהופס גינו כל מה שלברון אמר, רמז, צייץ או שתק?

            2. גיא באותה רמה אפשר להגיד את זה ללברון מול הקורונה, שגם פה הוא ממלא את פיו מים, זה מסדרון חלקלק.

            3. אתה משווה פעולה אקטיבית (לייק) לאי נקיטת פעולה.

    2. תגובה מצוינת ברוך, אנשים זה זבל ועדר ומוסתים בקלות, לא סתם הפשיזם חגג, זה טבע האדם לציית לסמכות ולמיינסטרים ולתקוף את האחר ולשלול את זכויותיו ואנושיותו.
      זכורים הניסויים של מילגרם שהוכיחו זאת:
      https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99_%D7%A9%D7%9C_%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%9D

      1. הניסוי ממש לא הראה שזה "טבע" האדם. הוא הראה שבנסיבות חברתיות מסוימות ,שלא קיימות בטבע, בני אדם יצייתו להוראות שגורמות לסבל אצל אחר בלי לדעת למה.
        עוד דוגמה לכך שזה אינו טבעי ראה כמה צריל לאמן אותך בצבא ובאיזה שיטות משתמשים כדי שתבצע פקודות ללא מרי

          1. אז למה אתה מייחס לנטייה הזאת את המילה "טבעית". לא אמרתי שהנטייה לא קיימת התכוונתי שזאת הבניה חברתית לא משהו מולד

      2. הפאשיזם חוגג? מעניין מאוד שהמדינות שהן הכי דמוקרטיות שאי פעם היו בהיסטוריה, בטח הכי דמוקרטיות שקיימות כעת, הופכות למושא חיצים פרוגרסיביים שמטיחים בהן שהן פאשיסטיות. פשוט מגוחך. אנשים הם עדר נכון, למה אתה חושב שאתה מעל זה? אתה לא חלק מעדר קטן שחולק על רוב מדעני העולם בנושא החיסון? יש לך הרי ״מקורות״ מהימנים בדמות אתרים קיקיוניים שמגבים את הדיעה שלך נכון? רוב מדעני העולם משקרים ורק החבר׳ה שאתה מקשיב להם צודקים נכון?

  9. אין שום דבר לא חוקי במחנה שלברון מארגן כמעט כל שנה. זה נוגד את הכללים רק אם גורמים רשמיים של הקבוצה (כולל צוות האימון) לוקחים חלק במחנה/בארגון המחנה.
    .
    מגפת הפייק ניוז בקדימה בהרבה את מגפת הקורונה. כיום אנו למדים שמגפת הפייק ניוז עולה בחיי אדם.

            1. תביא. אני צריך משהו שירגיע אותי…

            2. אתר סאטירי

            3. בהחלט, הם לא עיתון.
              אבל הם כן מחוברים למתרחש מסביב לקבוצה.
              קח את זה עם הדיווח מאריזונה ספורטס שם בוקר מספר שמלבד אובדן טעם הוא מרגיש בסדר,
              ואולי תקבל קצת סיבה לאופטימיות…

            4. בגדול לא צריכה להיות בעיה – אבל כוחות הניחוס שלך ידועים ברבים…

            5. מצד שני רוב האתרים הגדולים טוענים שהקארדס והברונקוס 0-3, אז לך תדע אולי הכל סאטירי בימינו

            6. …ואתה מתלונן על הניחוס שלי.

            7. 🤦🏼‍♂️

            8. שלא לדבר על הס"פ ג'איינטס של גיא שדוהרים לאליפות חסרת הגיון

            9. ברור לך שב-2 המשחקים האחרונים אנחנו מאבדים את היתרון השביר ואז מפסידים בוויילד קארד.

  10. 1. קיירי – דוקטור ברור שהחיסון מגן על מבוגרים ואוכלוסיות בסיכון, ושכדאי להם להתחסן.
    אבל אתה מערבב כאן – קיירי (ועוד עשרות שחקנים בליגה לפי הדיווחים) לא מעוניינים להתחסן בעצמם, וזו זכותם על גופם ולא ניתן ולא יאה להכריח אותם לעשות זאת.
    אם הקורונה לא מסכנת אותם – והיא לא – למה שיסתכנו בתופעות לוואי (ישנן קשות מאוד כולל מוות) בחיסון שאין מספיק מידע עליו?
    למה לחסן ילדים שלא בסיכון ורק לסכן אותם בתופעות לוואי?
    החיסון לא מונע הדבקה, ולא נועד למנוע הדבקה, אז אין כאן שום עניין מעבר לבחירה אישית של אדם על גופו.
    זה שהוא מטורלל זה כבר סיפור אחר, גם אני מכיר אנשים שמאמינים שמזריקים לך שבב למעקב בבלוטוס, מה שכן למטורללים יש יתרון אחד – הם לא שבויים באג'נדה המיינסטרימית שהיא כיום שקרית ומסתירה ברובה ומאוד מגויסת לשילטון (לפחות בישראל) ולא מתפקדת כעיתונות חוקרת אלא כאמצעי תעמולה ושטיפת מוח, ומסוגל לפחות לחשוב בעצמו ולהגיע למסקנותיו.
    להכריח אנשים להתחסן למשהו שלא מסכן אותם, בחיסון שהתופעות לוואי שלו לא מספיק נחקרו – זה פשע דוק.
    גם ככה הכל שם חרטא, שחקנים יושבים עם מסיכות על הספסל ומשחקים בלי, שחקני בית לא מחוסנים לא יכולים להיכנס לאולם אבל שחקני חוץ לא מחוסנים כן, זה פשוט קשקוש וברדק אחד גדול.
    אני לא ראיתי דיווחים שטוענים שקיירי אומר למבוגרים לא להתחסן, רק כאלה שמדברים על שחקני NBA אחרים (כמובן הכל לכאורה כרגע ושמועות).

    1. איזה שטויות אתה פולט, פשוט לא יאמן.
      יש לך בכלל מושג כמה אנשים צריכים להיות שותפים לקונספירציית ההסתרה שלך כדי שהיא תעבוד ?
      לא רק בישראל אלא בכל העולם ?
      בממשלות, בתקשורת, במדע, ברפואה ? באכיפת החוק ?
      במשפחות של כל אותם אנשים ?
      וכל אלה שכבר הוחלפו בתפקידם כולל ממשלות שלמות בישראל ובארה״ב ?
      כמה מיליונים צריכים להיות שותפים לטמטום הזה, בזמן שלכל אחד מהם יש את האפשרות (לפי התיאוריה שלך), להפוך לגיבור היסטורי ולחשוף את ה״אמת״ הנוראית ?
      אותה אפשרות שכל איש תקשורת או מדען מחכה לה כל החיים ?
      אפילו בביצה הקטנה שלנו, כל אותם תחקירנים שרצים לחשוף כל פיפס – אז מכל הדברים, את זה הם החליטו להסתיר ???
      .
      ואם החיסון לא מונע הדבקה, איך לדעתך יצאנו מהגל הקודם ?
      תפילות ?
      .
      יותר משכל הקמפיין הזה מטורף, הכי פסיכי מהכל זה שהוא עובד על חלק מהאנשים.
      כמעט בא לי להגיד להם כל הכבוד.
      וואו.

      1. הטימטום אצלך, לצערי.
        כל המומחים שראיתי, שאינם נגועים באינטרס, אומרים בבירור שאין מספיק מידע על תופעות הלוואי ושלכן אין לחסן אנשים שלא בסיכון ובמיוחד ילדים.
        כולל ה-FDA.
        יש יותר ויותר עדויות שמגיעות על תופעות לוואי חמורות, ברור שיש, השאלה היקפן.
        בישראל מעדיפים להעלים עין ולדחוק בכולם להתחסן, כי זו הקונספציה (השגויה לדעתי).
        הקונספציה זה גם תו ירוק – שגם שגוי לדעתי ולדעת מומחים רבים ולא רק שלא מועיל ופוגע בזכויות הוא גם מזיק אפידימיולוגית.
        התקשורת שלנו עלובה, מגויסת לחלוטין ומשמשת כשופר תעמולה ושטיפת מוח.
        את זה אני יודע לפני הקורונה, זה בלט במיוחד בכל תקופת נתניהו והמאבק האזרחי כלפיו.
        הם כולם קרנפים מוחלשים, התקשורת פה כבר מזמן לא משמשת כשומר הדמוקרטיה.
        גלי הדבקה – זה כבר עניין למומחים, העובדות הראו שלא משנה מה עשתה כל מדינה גלים באו והלכו.
        אם כבר, איך זה שהרוב פה מחוסנים ועדיין ההדבקות משתוללות? (רמז – תו ירוק שמאפשר למחוסנים להדביק חופשי).
        זה לא שאלה, זה ודאות מדעית שהחיסון לא מונע הדבקה.
        נכשלת בגדול בתחום המחשבה העצמאית. אתה חלק מהעדר.

        1. בוא נתעלם לרגע משלל השטויות שכתבת ושכבר הפרכנו אפילו כאן באתר ביומיים האחרונים ונבחן את הכנות האינטלקטואלית שלך –
          .
          אתה מדבר על מה שהFDA לא מאשר כתמיכה בטענה שלך.
          .
          אז כשהוא אישר המליץ ודחף לשתי המנות הראשונות היית בעד החיסונים ?
          .
          אתה מוכן להתחייב שכשהוא ימליץ – וזה יקרה בקרוב – לחסן גילאים צעירים יותר ויותר אתה תתמוך בזה ?
          .
          או שאז נגלה את החרטוט סטייל רג׳נרון שבו נאחזים במשהו כטיעון ומתעלמים מזה בשנייה שהוא כבר לא עוזר לקייס שלך ?

          1. אני לא כתבתי שטויות, כתבתי עובדות.
            זה לא ממוחי הקודח, זה ממומחים בתחום.
            אני לא לוקח את ה-FDA כאלוהים, אני לא לוקח דבר כאלוהים.
            את השיקול שלי אם להתחסן או לא עשיתי לפני שבכלל התחלתי להתעמק יותר בנושא, להיחשף לדעות מומחים (שמושתקות במיינסטרים), ולדעת בכלל מה זה FDA – רק מלקבל תחושה כללית של כמה הקורונה הזו מסוכנת לי לעומת כמה אי-ודאות יש בחיסון.
            לתמוך בחיסון אוכלוסיות בסיכון תמיד תמכתי – ברור שהחיסון מקטין את הסיכון לפגיעה משמעותית באוכלוסיות אלה.
            (שים לב איך אתה שטוף מוח וישר מכליל את תיאוריות הקונספירציה שלך על בעלי תיאוריות קונספירציה על כולם – "מתנגדי חיסונים" – הכי גמל שלא רואה את הדבשת וחלק מהמון מוסת).
            אני לא מוכן להתחייב לכלום כי אני תמיד אחשוב בעצמי בכל מצב ולא אלך כעדר אחרי כל דבר, בניגוד אליך.
            אני בוודאות לא אתמוך בחיסון צעירים כי זה ברור שהקורונה לא מסכנת אותם.
            לא מכיר את הרג'נרון מלבד שמה ושזה אמור לעזור לחולים לא להגיע למצבים קשים.
            אז לא יודע לגבי זה – מה המנגנונים שהיא עובדת, ומה הסכנות לגביה.

            1. כמו שחשבתי.
              עצמאית…

            2. אשך הוא הקיירי ארווינג של הופס. כוכב, אבל..

            3. הוא לא דיבר על מי אתה בוחר כמקור סמכות אמין אלא על חוסר העקביות שלך בבחירה שתלויה בהאם המקור אומר משהו שאתה יכול להשתמש בו כדי להצדיק את האג'נדה שלך

            4. תגדיר צעירים, כי העובדות לגבי צעירים שלא מסתכנים, הן עובדות לא נכונות.
              אתה אומר ששמעת מומחים, אבל על כל מומחה יש עשרה מומחים שחושבים שהחיסון יעיל.
              בכל מדינה יש גל נדבקות אבל גל המתים קשה ירד משמעותית עם התחלת החיסונים. זן עובדה מאוד פשוטה.
              עוד עובדה פשוטה, רב החולים בגל הנוכחי, ללא החיסון השישי או ללא חיסון בכלל. אם זו לא עובדה, אז מהי עובדה?
              ואדם שלא התחסן, מסכן את הורי ומבוגרים אחרים שהם בגיל של הדוק וזה כבר לא לעניין ולו רק כי הוא עלול לדבק בקלות רבה ולהפוך לתחנת ממסר ניידת של הנגיף.

        2. אתר העדויות שהפנית אליו מגוחך. נכנסתי לראות חלק מהסרטונים ובחרתי בבעיות עור (בתור אחד שסובל מכך) ניתן יהיה לראות את "ההשפעות הנוראיות" של החיסון. אם יש תמונות, הן ללא קשר למרואיין. לא ראיתי סרטון שבו רואים את המתלונן ואת הבעיה שהוא מדבר עליה, אלא צילומים של יד, רגל, גב שיכולות להיות מהאינטרנט וללא קשר למתלונן. באחד מהסרטונים יושבת גברת המתארת איך היא סובלת מגירודים ופריחות ופצעונים ובסרטון עור ידיים חלק, פנים חלקות. בסרטון אחר מישהי מספרת על בעלה שסובל מנשירת שיער ומראים צילום של ראש של גבר עם קרחת במרכזה. לא רואים את הבעל עם הקרחת, אלא שוב תמונה שאפשר לקחת מכל מקום ולספר שזה שלי. עברתי על עוד ועוד ולאחר מספר סרטונים, הבנתי את העקרון.

          ברור לי שיש תופעות לוואי לחיסונים ובטוח שיש גם מקרים של תופעות לוואי חריפות , אבל מכל המידע שקיים כיום, ברור שהמספר נמוך מאוד יחסית לכמות המתחסנים, שברוב המקרים מדובר על תופעות חולפות לאחר זמן לא ארוך.

          פייק אתר

          1. לא ראיתי את הסירטון הנ"ל.
            תראה סירטונים אחרים, למשל נוירולוגיה – אישה שמדברת עם חצי פה משותק (ראיתי מאז עוד כאלה), אז זה אי אפשר לזייף, גם אם אתה ממש מחפש להגיד שהכל זה בלוף (למה לעזאזל שיהיה לאנשים אינטרס לזייף דברים כאלה?)

            1. בדיוק, זה לא איזה מחקר מדעי, זה גיבוב של אנשים שאמורים כל מיני דברים ואתה בוחר לקחת את זה על פני אנשי מדע שזה מה שהם מתמחים בו (כן כן, כולם שקרנים ופייקרים ובעלי אינטרסים, כמובן). פעם לא הבנתי איך אנשים יכולים לחשוב שהעולם שטוח אבל אנשים כמוך הבהירו לי את התהליך והמנגנון הנפשי שמאפשר התעלמות מעובדות והתמקדות במציאות חלופית.

          2. "אבל מכל המידע שקיים כיום, ברור שהמספר נמוך מאוד יחסית לכמות המתחסנים, שברוב המקרים מדובר על תופעות חולפות לאחר זמן לא ארוך."
            אז לא, המידע שקיים היום לא מספיק, ולא נאסף כראוי – לפחות לא בישראל.
            עכשיו תחליף את את המשפט שלך על הקורונה וקיבלת משהו הרבה יותר מדויק:
            "ברור שהמספר נמוך מאוד יחסית לכמות הנדבקים, שברוב המקרים מדובר על תופעות חולפות לאחר זמן לא ארוך".
            הבנתי את הקטע שלך, באת עם אג'נדה להקטין ולפסול – בהצלחה.

            1. כשאתה חושב שכולם משוגעים ושטופים (חוץ ממך, רובין וקיירי), בנקודה הזו אתה צריך להתחיל בבחינה מחודשת של עמדתך.

            2. אגב אשך, לעניין החשיבה הביקורתית שלך והטלת הספק המתמדת. באמת שכל הכבוד, וברור שמותר לחשוב בביקורתיות ואפילו רצוי. אבל אפשר לעשות את זה רק אם יש לך את הכלים לעשות זאת, ז"א השכלה רלוונטית. רק כך אתה יכול באמת להטיל ספק בממצאים של חוקרים, ובלי זה אתה סתם לוקח אנשים שלמדו נושא מסויים במשך שנים, וזורק להם בפנים שמה הם כבר מבינים. מה שאתה עושה וההחלטיות בה אתה מדבר (שוב, בלי שום השכלה רלוונטית) זו יהירות, החלטה שאתה יודע יותר טוב מאחרים (שאשכרה הקדישו שנים להבנת הנושא) רק כי אתה החלטת שאתה יודע יותר טוב מאחרים. שוב, זה לא רציני.

            3. בסדר אברי, הבנתי שאין עם מי לדבר, תמשיך להדהד לעצמך דברים בלי להקשיב.
              בנקודה זו אני מפסיק לנסות

            4. אברי רק המנהיג יודע, ועם טיפש. תנגב את הפשיאזם הוא נוטף לך מהפה.
              .
              שוב אני התחסנתי ולקחתי גם את הבוסטר כיוון שלקחתי החלטה מודעת, ועשיתי חשבון פשוט מאוד של הסיכונים לאדם בגילי. האם בן אדם בריא בגיל של קיירי צריך לקחת חיסון שיש לו תופעות לוואי (וגם אני נהייתי חולה מהחיסון הראשון) ממחלה שלא תעשה לו כלום?
              .

        3. כי הרי ברור שהיכולת המדעית שלך לחקור שכוללת כלים מתקדמים כגון פייסבוק יוטיוב עולה עשרות מונים על היכולת של CDC לדוגמא שמתוקצב ב6 מיליארד דולר בשנה רק כדי לגבש המלצות על מחלות. וברור שהיכולת של בחור ממוצע שלמד ביולוגיה ברמת תיכון שוות ערך ליכולת של אנשים שהקדישו את חייהם לחקר וירוסים למחלות מדבקות, הרי יש לו ערוץ טיק טוק עם מלאא עוקבים. המקור הגדול ביותר להפצת המחלה הוא אנשים לא מחוסנים , זה כתוב שחור על גבי לבן באתר ה CDC. תופעות הלוואי מהחיסון קיימות, מעטות מאוד ובטלות בשישים בכל מדד סטטיסטי שהוא שנלקח מכל גוף בריאות רשמי בעולם. כל השאר שטויות .

    2. תגיד, התקשורת המגוייסת לפי דבריך היא לא זאת שעליה אתה נסמך כשאתה קורא לביבי מושחת נניח? יש בך איזה גרם אחד של יושרה?

  11. 2-5 – מסכים עם התחזיות.
    גרין נראה חיה.
    8 – ההתנהלות של קוואי ביזיונית. לא מגיע לו הכסף שהוא מקבל והוא שם ז אחד גדול על הקבוצות שלו שמשלמות לו את המיליונים.
    הכוח של השחקנים עם החוזים המובטחים שעושים מה שבא להם אחרי שקיבלו את הכסף פשוט עבר מזמן את הגבול, חייבים לשים לזה סוף איכשהו ולאפשר להתיר חוזים.
    גם ברוקלין הייתה מתה להיפטר מקיירי ואני מאמין לדיווח של סטיבן A שניסו תמורת סימונס ושדוראנט תקע להם ברקס.
    הכוכבים מחזיקים את הקבוצות בביצים כיום.

            1. אתה יודע שהיו לו חילוקי דעות עם הקבוצה בספרס. ושכשהוא היה שחקן חופשי הוא השאיר את הראפטורס והקליפרס בעלטה – אההה זכותו.

            2. כן זו זכותו לעשות כך גם עכשיו, הוא הוא מחזיק את הקבוצה בביצים במעמדו והמיליונים דופקים.

            3. איזה עלטה ואיזה בטיח? הרפטורס ידעו שקוואי לא נשאר אצלם בכל כל משך שהותו בקבוצה.

  12. היה לי עד לאחרונה שכן שהיה שחקן מפורסם בטלויזיה וכמו קיירי גם טען שהעולם עגול ואז שסיפרתי לו שהתחסנתי הוא כל כך זעם ויצא עליי ופשוט הפסקנו לדבר. ואנשי הקונספירציות זה פשוט דבר מדהים. הוא לא היה פיזיקאי מדען או רופא הוא פשוט החליט שעובדים עלינו וזהו. וכמו שגיא אמר הפשע הוא הניסיון להשפיע על אחרים. מי שלא רוצה להתחסן לבריאות. גם על הגבלות שלא יתלוננו אם הם מסכנים אחרים

      1. ואני יודע על ילדה בת 14 שלפני כמה חודשים פשוט התמוטטה ומתה סתם ככה.
        אם רק היתה במקרה מקבלת חיסון מתי שהוא לפני, היתה יכולה להיות מונצחת באתר הזה.
        איזה פספוס.

        1. ואני יודע על מישהו שחטף שבץ והתפרצו לו מחדש מחלות אחרי חיסון – אז מה?
          מקרים אנקדוטיאליים לא משנים דבר.
          מה שחשוב זה שיש לא מעט אנשים שחטפו אותה חזק מהחיסון, שלא ברור מה שיעורם כי לא רוצים לדעת, אנשים בריאים שרוב הסיכויים היו עוברים את הקורונה כמו כלום (כמו הרוב המכריע של צעירים בריאים) ונהרסו להם החיים (או שמתו).

          1. אתה כותב מקרים אנקדוטלים לא משנים דבר אבל מביא כטיעון מקרים אנקדוטלים שאין אפילו דרך לוודא שיש קשר בין המסופר בהן לבין החיסון

            1. מדויק

            2. בול

      2. יש תופעות לוואי.
        הוירוס מסוכן לאין שיעור.
        .
        אני אחסוך ממך את שורת המאמרים שנותנים תמונה מלאה של משוואת הסיכון/סיכוי.
        (התמונה, דרך אגב, חד משמעית. והיא הופכת יותר ויותר חדה וברורה ככל שנוספים ואריאנטים להגיף)
        .
        יש איזו שורה תחתונה ברורה –
        רוב מכריע של מי שבאמת בקיאים בנתונים המדעיים התחסנו, חיסנו את ילדיהם, המליצו בחום לקרוביהם וחברים להתחסן.
        .
        כאמור,
        אני נגד סנקציות שמטרתן לפגוע במי שכל שעשו זה לקבל בחירה לגבי גופם.
        .
        אני בעד להשמיע את קול ההיגיון,
        לדבוק בעובדות,
        ולהילחם במי שמנסים להפיץ פייק ניוז הרסני.
        .
        רק בריאות, טמיר.
        לך ולבני ביתך.

        1. גיא אין שום שורה תחתונה ברורה, אין תמונה מלאה של סיכון/סיכוי, אתה מפיץ פייק ניוז, אף אחד לא יודע עדיין מה הסכנות כי אין מספיק מידע.
          זו האמת.
          לגבי ילדים זו ודאות מבחינתי – הקורונה לא מסכנת אותם והחיסון עלול, נו-בריינר.

          1. תגיד, באמת נראה לך הגיוני שיש מישהו שהקורונה לא מסכנת אותו אבל החיסון כן? אתה יודע ממה בנוי כל חיסון? איך המנגנון שלו עובד?

            1. ברור שכן. אני בטוח שגם גיא, שנמצא "בצד השני", יסכים איתי.

          2. הפיתרון הוא פשוט לנתק מגע. חברה יכולה להחליט שיש קבוצה של אנשים שמסכנת אותה מסיבה כזאת או אחרת ולהחליט שאנשים מאותה קבוצה לא יבואו בקרבה. זה צריך להיות הפיתרון עבור הלא מתחסנים – פשוט תתרחקו משאר החברה שכן מתחסנת ולוקחת על עצמה סיכון שולי באופן קולקטיבי ותחיו לבד עם עצמכם, כל אדם לעצמו כמו שאתם אוהבים, אל תתגייסו חברתית שכן אתם צעירים/בריאים/לא בקבוצת סיכון, למה לכם להסתכן עבור החלשים בחברה. הלא מתחסנים תופסים את רוב מכונות ההנשמה? שקרים וקונספירציות
            המחלקות הפנימיות מצומצמות כדי לטפל במאושפזי קורונה קשים שרובם לא מחוסנים? פייק ניוז והנדסת תודעה
            הרופאים והאחיות זועקים שהם לא עומדים יותר בעומסים? סוכנים פאשיסטיים של משטר דכאני
            כמה אפשר לשמוע את התועבות האלה ולהמשיך לחבק אנשים כמוכם? פשוט תתרחקו, תקימו את האוטונומיה שלכם בפרדס חנה כרכור ושחררו אותנו מעולכם

            1. סבבה אחי. נשמע הגיוני סה"כ

          1. אמרו את זה בעשרות מאמרים אקדמאיים שעברו ביקורת עמיתים, אז זה חייב להיות נכון! אה רגע, כן, זה כנראה די נכון.

  13. לברון חושב מה שקיירי חושב בדיוק אני בספק אם הוא יודע קרוא וכתוב למזלו הוא עשיר כי הוא טוב בכדורסל. אבל לברון שותק הוא לא רוצה פגיעה בתדמית. הוא נותן לטיפש כמו קיירי לעשות את העבודה. אבל קיירי לא אשם. אשמים שיש דבילים שמאמינים לו. לקיירי אין מה לקחת חיסון סביר להניח שכבר היה לו קורונה ובסוס כמוהו זה לא עושה כלום.
    עלאק עיתונאי צילם בסודיות חחח מנחם זה השיקצה שלח צלם שיראה כמה הוא גדול וכמה הם מתאמנים חזק במסווה של עיתונאי שצילם בשקט 😂😂
    בהימור שלי הmvp זה הארדן או טריי.
    השחקנים שמים זין על הקבוצה זה חלק מתרבות השיקצה שהם עושים טובה שהם קמים בבוקר ומשחקים. נתנו להם אז למה לא. זה לא שלקבוצות אכפת משחקנים גם כן? יעיפו אותם ויחתכו אותם בשנייה מה שנקרא זה עסק קר בלי שום רגש כמו מרבית העסקים בימינו. את כולם שם מעניין רק הדולר בלי הדולר כנראה לא היו אומרים אפילו שלום אחד לשני. זה גם די ברור אדם שיש לו הכל לא עושה חשבון לאיש.
    רוקי השנה יהיה גרין או סאגס שגרין נראה כרגע יותר מוכן.

            1. לדעתי האמיתית השיקצה לא יודע לכתוב מילים גבוהות ויעשה כמה טעיות כתיב בהם. שפת רחוב רגילה הוא כנראה יודע זה סתם היה בצחוק כי פעם אדיסו פה הביא סרטון גדול שלו שהוא בראיונות עם ספר של מלקולם אקס או משהו על אותו עמוד ולא קרא אותו בכלל חחח להראות שהוא חכם.
              אני גם בטוח שהשיקצה סיים תיכון בהעתקות שיתנו לו לסיים תיכון וגילו לו תשובות

    1. לעניין לברון והשתיקה הרועמת שלו. לדעתי זה יותר קשור לזה שגם אנטי-וקסרס קונים נעליים. מה גם שרמת האלימות/שיגעון של הקבוצה הזו ממש לא עושה חשק להכנס לזה בפומבי.

        1. אז מה, די-בוק, ניד-בק? מצטער, זה דבילי לאללה, אבל הייתי חייב להוציא את זה.

          אגב, יש מצב שהוא חוסן ונדבק. זה גם יכול לקרות.

      1. כמו שטענו תמיד, הכל אצלו זה ביזנס ותדמית. לכן "המלחמה" למען השחורים שנהרגים על ידי שוטרים לבנים, הייתה צביעות.

    2. שימון, שמע, זה לא משנה כשרואים שהאימון הזה דרק.
      מה הסרטון הזה באמת מראה? כלום ושום דבר….
      אני רואה כל שבוע אימונים של טייטום ובראון, בעצימות הרבה יותר גבוהה מאשר השיקסה ושות.

  14. לא יודע להכריע בויכוח לגבי הקורונה שבתגובות הקודמות אבל יש לי סברה משלי בנוגע לקורונה:
    הראשונים שנפגעו ממנה הם אוהדי סקרמנטו. לראייה: הם חווים אובדן טעם כבר איזה 15 שנה בערך.

  15. אחלה מעורב
    קיירי הוא פשוט חובב קונספירציות. זה מן משהו מובנה.
    יש לי בחבר'ה שניים כאלה וזה מאוד משעשע
    🤣

  16. יש הבדל גדול להתנגד לחיסונים בגלל חשש מתופעות לוואי ובגלל חשש שזאת תוכנית שטנית סודית לחבר אנשים שחורים למחשב. אבל כנראה שבראש של קיירי וכמה מגיבים פה ההבדל לא ברור מספיק. לפחות לגביי קיירי זה לא צריך להפתיע בגלל חיבתו לתאוריות קונספירציה. אין ספק שבדמוקרטיה עדיין זכותו להביע את דעותיו. אבל בתור דמות ציבורית אפשר לצפות ממנו ליותר אחריות על הלייקים שהוא עושה.

    1. יש הבדל גדול בין לחשוש מתופעות לוואי לבין טענה קונספרטיבית לחלוטין שמנסים להסתיר את תופעות הלוואי בתקשורת, ברפואה, ובממשלות בכל העולם, ובתיאוריה הזאת מסתמכים על עדויות שמופצות בעיקר על ידי אותם אנשים שטוענים לתכנית קונספירציה שטנית.

      1. זאת לא טענה קונספירטיבית זאת עובדה בישראל – מספיק לשמוע אנשים שהיו להם תופעות לוואי שמספרים באופן גורף איך התעלמו מהם.
        יש עוד הרבה דברים אחרים להגיד בנושא אבל זה לבד מספיק.

        1. מציע לך לבדוק את היסטוריית הפייסבוק של אותם אנשים.
          .
          שורה תחתונה – לא מתעלמים וחד משמעית מדברים על תופעות הלוואי של החיסון.
          הקונספירציה היא הטענה שגם מי שמדבר עליהם מסתיר עוד תופעות לוואי, בזמן שהאמת הפשוטה היא שמדובר ב…………תופעות.
          בלי לוואי.
          ובלי שום קשר ידוע או הגיוני לחיסון בעיני המומחים האמיתיים לנושא ברובם המוחלט.
          .
          אבל כשאתה בקונספירציה, אז כל אותם מומחים…………..מסתירים ומשקרים.
          .
          אתה כבר יותר מדי עמוק כדי להבין. הדג שלא רואה את המים.
          ואני צריך רמה יותר גבוהה מזו כדי להמשיך לבזבז עליה עוד מהזמן שלי.

          1. דדי מה עם קוואי חתם כבר בלייקרס? ליצן מלא נפיחות עצמית למי אתה עושה טובות שאתה רושם תגובות? רמה גבוהה עאלק

  17. כל אחד זוכר את החלום שהתפספס לו. הסרט הזה מנסה גם להבין למה
    כולנו חיים בסרט דוקומנטרי, אבל אלון ויינשטוק הוציא אותו מהארכיון הפרטי ויצא למסע אישי בסרטו "למה אני לא שחקן כדורסל". הצופים נעים על ציר זמן מתעתע בין רגעים אינטימיים וטעונים, ומבין השורות יכולים להרגיש גם הם את ההזדמנויות שהחמיצו בחייהם

    מתוך הסרט "למה אני לא שחקן כדורסל". תוצאה של מסע אישי בזמן עם חומרים שנצברו במשך עשורים
    מתוך הסרט "למה אני לא שחקן כדורסל". תוצאה של מסע אישי בזמן עם חומרים שנצברו במשך עשוריםצילום: רואי רוט/משפחת ויינשטוק

    אלעד זאבי
    פורסם ב-08:00
    עקוב
    צלצול וספרינט עם כדור ביד. אם צריך לבחור רק זיכרון אחד מהתיכון, זה הנבחר. אוכל, לימודים, קיטורים על רבנים עם חברים – במשך שנים הכל נזנח לטובת משימה אחת: להגיע מספיק מהר לרחבה שהכילה ארבעה סלים, לא שווים בצורתם או גודלם. באחד מהם החישוק היה נוקשה ומתנכר לכל כדור, בשני היה ניתן לשחק רק לאורך כי המיקום הצר התאים יותר למחניים מאשר ל-3X3. הסל השלישי אמנם סיפק לוח נדיב והיקפים רחבים, אך הרביעי היה פסגת השאיפות האמיתית.

    כולנו חיים בסוג של סרט דוקומנטרי. אלון ויינשטוק החליט לחפור קצת יותר בשאלה איך לא הפך לשחקן כדורסל, ויצא למסע בזמן

    אם בישיבת בני עקיבא רעננה היה באמצע שנות התשעים ראקר פארק ניו יורקי (בחסות אוהלה של תורה, כמובן), זה היה סביב הסל הזה, שהיה מחובר לבניין עם קיר דוקרני. תנועה לא נכונה מתחת לסל היתה מסתיימת בשפשוף לא נעים במקרה הטוב ובגולגולת סדוקה במקרה הרע, אבל זו היתה הבמה המרכזית – ובניגוד לכל היגיון, היית גאה בסתר בכל שריטה שקיבלת עליה. לשחק שם, עם המורה לאנגלית שצעד, זרק מעל הראש וקלע בהטיה עם הלוח בלי לראות את הטבעת, היה החלום (בתיכון בלי בנות, החלומות צנועים). תנצח ותמשיך הלאה, תפסיד ותעוף לספסל עד סוף ההפסקה. לא הייתי השחקן הכי טוב על אבני המדרכה העקומות (ד"ש לידית האוטומטית של אלירן לזר), ועדיין – בכל רגע נתון אני מוכן להיפרד מהון קטן כדי לקבל סרטונים באיכות רבע K של כמה מהמשחקים שלי שם.

    כרזת הסרט "למה אני לא שחקן כדורסל". המסע אמנם אישי, אך כל אחד ימצא נקודה בה הוא יכול להצטרף
    כרזת הסרט "למה אני לא שחקן כדורסל". המסע אמנם אישי, אך כל אחד ימצא נקודה בה הוא יכול להצטרףצילום: סטודיו ברנשטיין
    הוא היה כדורסלן ענק, אבל יזכרו לו רק את פסק הזמן הגרוע בהיסטוריה
    כשדני אבדיה וישראל הדהימו את איטליה, ועלו לקרב המכריע מול לוקה דונצ'יץ'
    17 שנה אחרי, הסרטון של הרגע המכוער בתולדות ה-NBA עדיין מרתק ומזעזע באותה המידה
    כולנו חיים בסוג של סרט דוקומנטרי, רק שאצל רובנו הוא נותר בארכיון הפרטי. הזיכרון, מה לעשות, מגזים ומתעתע לפעמים – מה שאי אפשר להגיד על חומר מצולם. ובעוד הרוב יסתפקו בהצהרה כללית ובלתי ניתנת לאימות כמו "תאמין לי, אם היו לי עוד עשרה סנטימטרים כבר הייתי בנבחרת ישראל", אלון ויינשטוק החליט לחפור קצת יותר בשאלה איך לא הפך לשחקן כדורסל. חמוש בחומרים שצבר במשך עשורים, הוא יצא למסע אישי בזמן. התוצאה היא הסרט "למה אני לא שחקן כדורסל".

    ויינשטוק מתעסק הרבה בכדורסל, אבל ממש לא רק; התשוקה שלו למשחק היא התשוקה של כל אחד לדבר שהוא אוהב, וההזדמנות שהוחמצה מרגישה כמו כל חלום שהתרסק למישהו

    הכרטיס למסע הוא אמנם ליחיד – הסרט כל כך אישי וחושפני עד שאתה מרגיש שאתה מציץ למישהו ביומן – אבל כולם ימצאו נקודות בדרך שבהן יוכלו להצטרף אליו. המשפט שאמר בעבר אייזיאה תומאס, "The secret of basketball is that it's not about basketball", עומד במבחן המציאות גם במקרה הזה. כי לחזור אחורה בזמן, לשחזר רגעים מהסרט שרק אתה חי בו – הילדות, שנות ההתבגרות, תקופת הצבא וכו' – זה משהו שעושים כמעט כולם, כל הזמן. וזה לא קשור לכדורסל, אלא להגשמה עצמית, לשאלות ולתהיות שבדרך כלל נשארות בגדר סודות כמוסים בינינו לבין עצמנו. ויינשטוק מתעסק הרבה בכדורסל, אבל ממש לא רק בכדורסל; התשוקה שלו למשחק היא התשוקה של כל אחד לדבר שהוא באמת אוהב, וההזדמנות שהוחמצה מרגישה כמו כל חלום שהתרסק אי פעם למישהו, באיזשהו תחום.

    מתוך הסרט "למה אני לא שחקן כדורסל". הסרט מתעסק הרבה בכדורסל, אבל ממש לא רק בו
    מתוך הסרט "למה אני לא שחקן כדורסל". הסרט מתעסק הרבה בכדורסל, אבל ממש לא רק בוצילום: רואי רוט/משפחת ויינשטוק
    לא תמיד קל לצפות בהכל. בדיוק כמו שוויינשטוק לוחץ על כל מרואיין בסרט שיגיד מה לא היה מספיק מוצלח בו בשביל שיצליח כשחקן, כך הוא גם מפעיל לפעמים אישית לוחצת על הצופה – שמקבל הצצה גם לרגעים אינטימיים וטעונים מאוד. אלו שזורים לאורך ציר זמן שמתחיל בנער שמחליט לוותר על הכיפה בשביל החלום שלו, ומסתיים באדם מבוגר שמתייחס לטורניר מכולת שכונתית כמו גמר הפיינל-פור שמעולם לא העפיל אליו. המעברים מתעתעים לפעמים, וכך גם מנעד הרגשות, אבל המסע של צחוק ובכי שווה את זה. כל מי שתהה לאן היה מגיע לו רק היה עושה כמה דברים אחרת, יהיה חייב להיות סלחני יותר כלפי עצמו כשיסיים את הצפייה.

    יש לי תחושה שבישראל מסתובבים אלפי ויינשטוקים: שחקנים שזהרו בגילאי נוער, ומסיבות שונות נאלצו להסתפק בלהפוך לאגדות בטורנירי מכולת

    ספציפית בנוגע לכדורסל, הסרט הוא שיר הלל למשחק שוויינשטוק שר סולו. לא יצא לי להכיר אותו אישית, אבל יש לי תחושה שבישראל מסתובבים אלפי ויינשטוקים: שחקנים שזהרו בגילאי נוער, ומסיבות שונות נאלצו להסתפק בלהפוך לאגדות בטורנירי מכולת או בספורטק – ברוב המקרים, בעיקר אגדות בעיני עצמם. על עצמי אני יכול להעיד שהייתי שותף למשחקים אגדיים שהתקיימו על מלכודת מוות במסווה של סל. כל עוד לא יימצאו ההוכחות המצולמות שיסתרו את זה, זו עובדה. אפילו אם היא מתויקת רק בזיכרון של בן אדם אחד.

    הסרט "למה אני לא שחקן כדורסל" ישודר היום (שני, 16:00, 22:15) בערוץ 5 גולד, ומחר (שלישי, 10:00) בערוץ 5 פלוס

    מרחבי הרשת
    Recommended By
    כיצד סוד שהשתמשו בו הוויקינגים יכול להחזיר את הברכיים 20 שנה אחורהממומן
    Knee Hero כיצד סוד שהשתמשו בו הוויקינגים יכול להחזיר את הברכיים 20 שנה אחורה
    פיתוח ישראלי שומר על המוח והזיכרון לבני 55 ומעלהממומן
    Web-Mine – מגזין תוכן פיתוח ישראלי שומר על המוח והזיכרון לבני 55 ומעלה
    תכירו את ערכת "סיפורי חיות" שמטריפה את ההורים בישראל!ממומן
    סיפורי חיות – מיכל ועומר ברנע תכירו את ערכת "סיפורי חיות" שמטריפה את ההורים בישראל!
    החברה שהפכה את חלומות הילדות של העובדים לפרסומת. הכירו את Palo Alto Networksממומן
    Palo Alto Networks החברה שהפכה את חלומות הילדות של העובדים לפרסומת. הכירו את Palo Alto Networks
    עלה המספר? הכירו סטנדרט חדש של משקפי ראייהממומן
    mako עלה המספר? הכירו סטנדרט חדש של משקפי ראייה
    תגובות
    שם
    הזינו שם שיוצג באתר
    לבחירת השם ככינוי קבוע
    להוספת תגובה מזוהה
    תגובה
    משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ

    שלחו

  18. לכל החיסונים יש תופעות לוואי ואנשים שעלולים להיות אלרגים אליהם. החיסון לקורונה פשוט מקבל הרבה יותר יחסיי ציבור בעניין הזה וגורם למתנגדים לחשוב שיש קנוניה.
    צריך לזכור עובדה פשוטה. החיסון ניתן בכמות ובהיקף חסר תקדים. אם היינו נותנים חיסון אחר (כלומר חיסון ותיק וידוע) גם היינו מקבלים כמות של אנשים שסובלים מתופעות לואי.
    זה שהחיסון חדש ונסיוני עדיין לא מוכיח שהוא לא בטוח לרוב האוכלוסיה. את האמת על החיסון נדע רק בעוד כמה שנים. עד אז אי אפשר לחרוץ דיעה לכאן או לכאן.
    נכון שהנהגת המדינה מזגזגת. אבל זה המצב ברוב המדינות לאור הקושי למיגור המגיפה. ועדיין באמת מישהוא חושב שיש קנוניה או החלטה של הממשלה שעלולה לסכן את הבריאות והחיים של מליוני ישראלים?

    1. ועדיין באמת מישהו חושב שיש קנוניה או החלטה של הממשלה שעלולה לסכן את בטחונם של חיילי צה"ל ואזרחי ישראל? (יום כיפור)
      ועדיין באמת מישהו חושב שיש קנוניה או החלטה של הממשלה שעלולה לסכן את ביטחון המדינה? (עסקת הצוללות)
      ועדיין באמת מישהו חושב שיש קנוניה או החלטה של הממשלה שעלולה לסכן את מצבה הפיננסי של המדינה ולפגוע באזרחיה? (שוד הגז)
      .
      ממשלות שבויות בקונספציות לפעמים.
      קונספציות שעלולות להיות מוטעות.

    2. צודק ב 100%
      אצלי התגובה חזרה בכל 3 החיסונים, נפיחות וכאב במקום הזריקה שהופיעו ביחד כ 12 שעות אחרי הזריקה.
      האם יש עוד תופעות לוואי שאינני מודע להם? יכול להיות. לא מצטער שעשיתי את כל החיסונים ולא מתכנן לקחת עוד אחד ב 2021
      לגבי 2022, נראה מה קורה עם הקורונה ונחליט. ממשיך להשתמש במסיכה כמעט בכל מגע עם אנשים, מוריד כשאני לבד או מרוחק מספיק מאנשים.
      למי שאין תו ירוק בדרך כלל לא יכול לתפקד נורמאלי. אין מסעדות ובתי עסק, יש מקומות עבודה שלא יכניסו עובד לא מחוסן.
      באוניברסיטת תל אביב דורשים תו ירוק מעודכן, אחרת אין כניסה. השומרים בודקים בשערים והמחלקות גם כן דורשות את התו מכולם אחרת אין כניסה!
      ובוכוולזואת (העגה הברנשטיינאית) ענחנו בישראל, תחמנים בני תחמנים ונכדי תחמנים לא חסר… ראו הוזהרתם.
      🙂

      1. ראית מה זה? בקורונה לא כואב בזרוע! יש סיכוי שתאבד את חוש הטעם והריח ויהיו לך קשיי נשימה ואולי גם תמות אבל זה לא בטוח. עם חיסון: כמעט לכולם כאב בזרוע. מה יותר מסוכן, הא?

  19. הליגה לא תעשה כלום ללברון. קנס לא יזיז לו, והוא עוד עלול להעלב ובכלל הלך עליהם. אבל מה שאותי מרתק פה זה משהו אחר. מישהו פרסם לפני כמה שנים גרף שמראה את כמות המצלמות שיש בידי אנשים וכתב למטה "הדיון אודות עב"מים הסתיים" לומר שאם היו עב"מים, הרי שהיום היינו מופגזים במליוני תמונות שלהם כי לכולם יש מצלמה היי-דפ ביד. אי אפשר לשמור שום סוד בעולם שלנו. אז אם מישהו בא אם איזו תיאוריית קונספירציה, היום יותר מתמיד אפשר לנפנף אותו כי ה-כ-ל יוצא לאור.

    1. לא מביע את דעתי, אבל מה לגבי הסרטונים שהפנטגון משחרר לאחרונה? כולל עדויות של טייסים שראו עב"מים באופן קבוע.

  20. מילה על קונספירציות:
    .
    רומניה זו מדינה של מעט פחות מ-20 מיליון תושבים (כפול ממספר תושבי מדינת ישראל).
    הבדל נוסף מישראל הוא כמות המתחסנים במדינה –
    קצת יותר מרבע מהאוכלוסיה התחסנו.
    התוצאה?
    36,000 נפטרים.
    .
    צריך רגע לעכל את המספר –
    זה כאילו כאן בארץ היו 18,000 נפטרים.
    .
    הסיבה שלא מתחסנים, שם ברומניה?
    פחד.
    במקרה שלהם הפייק ניוז מלמד שחיסוני מודרנה ופייזר נוצרו על ידי האמריקאים במטרה להשתלט על מזרח אירופה.
    כאמור,
    אותו פחד הוביל למות מיותר של עשרות אלפי אנשים.
    .
    מפחיד.

      1. נפטרים ברומניה, גילאי 0 – 40:
        600 נפטרים.
        גילאי 40 – 50:
        1,400 נפטרים.
        גילאי 50 – 60:
        3,500 נפטרים.
        גילאי 60 – 70:
        7,000 נפטרים.
        גילאי 79+
        22,000 נפטרים.
        .
        ברומניה נערכת בדיקה פתולוגית לנפטרים מקורונה.
        התוצאות לא כוללות נפטרים מ-לונג covid.
        .
        עכשיו, 600 נפטרים מתחת לגיל 40,
        30 מהם ילדים/גיל העשרה.
        .
        תהפוך את המספר ל-"ישראלי" יתקבל 300 הרוגים צעירים.
        זה פחות או יותר מספר ההרוגים בארץ ב-2020 בתאונות דרכים.
        .
        ואחרי כל הבחישה הזו בנתונים –
        למה זה משנה?
        למה חייו של בני 50, 60 או 80 שווים פחות?
        .
        דרך אגב, רוב מכריע של מקרי המוות בקרב צעירים מתחת לגיל 40 הוא בעקבות זן הדלתא.
        היה כבר חיסון. כמות עצומה של אנשים מתו לחינם.
        .
        הרשימה הנ"ל מתייחסת אך ורק למקרי מות.
        יש כמות עצומה של מי שסובלים מהשפעות ארוכות טווח חמורות ומשמעותית.
        .
        העדויות שהולכת ומצטברות הן שמכירים הופכים לפגיעים יותר ויתר ככל שהנגיף ממשיך להתפתח.
        בעוד חודשיים,
        נתוני מקרי המוות בקרב גיל העשרה ככל הנראה יוכפלו או יושלשו.
        .
        בני ובתי (13 ו-15 בעת החיסון) חוסנו,
        ואת ההחלטה לא קיבלנו בקלות ראש.
        ההחלטה התקבלה אחרי מבט נוקב בנתונים ובמחקרים.

      1. אשך, לא יודע אם יש בסביבה האישית שלך כאלה שחלו / נפטרו מקורונה. אבל מרגיש לי שבהרבה תגובות שלך בנושא יש הומור שאולי טיפה מוקדם בשבילו. כמובן, דעתי בלבד

  21. מנחם, קיירי יותר מטומטם מאוזה האווזה ב'פרפר נחמד'. הנוירונים אצלו מתאבדים מרב בדידות וזה מה שקורה כתוצאה מכך

  22. מי שלא רוצה להתחסן, שלא יתחסן. שיישב בבית, יעטה בכל עת מסכה ויעשה בדיקות יומיות. מה שלא תקין בעיניי זה גם להתנגד לחיסונים, וגם לשאר אמצעי ההגנה, כמו מסכה וכדומה.
    על כל אחד כמו קיירי יש לנו את קארים, אדם משכיל ורהוט. אם כבר לבחור ספורטאי להקשיב לו, אישית הייתי הולך על עבדול ג'באר.
    ודרך אגב, אתמול ראיתי ראיון עם ג'יימס בו הוא מסרב לומר אם התחסן או לו. זו גם זכותו כמובן, אבל איכשהו נראה לי שלברון שש להביע את דעתו בעיקר במקרים שלא יפגעו לו בהכנסה (סין, חיסונים). שיהיה בריא.
    תודה רבה על המעורב המעולה

    1. נו מה חשבת חחח נראה לך שהוא מחוסן? 😂😂 אם היה מחוסן היה לו קמפיין חיסונים שהוא היה מוביל ורוכב על זה. בריאות הקהילה השחורה חשובה לי וכו…
      הוא לא עשה ולא יעשה לכן הוא שותק יש דבילים כמו קיירי שיעשו בשבילו את העבודה

      1. אני מסכים איתך.
        אם אדם כמו לברון – שקנאי בטירוף לגוף ולבריאות שלו – אכן מקבל החלטה מושכלת (עם כל יועציו) – לא להתחסן – אז יש כאן אמירה נוקבת שעלולה/עשוייה להשפיע על הרבה מאוד אנשים.
        מנגד – אני לא בטוח שהוא לא מחוסן – כי כמו שאמרתי הוא חרד לבריאותו ויכול להיות שהוא התחסן ומסתיר זאת. פרסום רשמי של מצבו ישפיע מאוד על קהילות שלמות.
        שאלה אמיתית: האם מסי ורונאלדו מחוסנים בשלושה חיסונים? האם יש פרסום רשמי לכך?

        1. לברון, אם כל יועציו, גם עשה ואמר הרבה דברים מאוד מפגרים בעברו. לגבי מסי ורונלדו, שניהם גרים במדינות בהן אין חיסונים פרטיים, ככה שקשה להאמין שהם חוסנו בשלישית. בבריטניה וצרפת עוד לא החלו עם חיסון שלישי.

          1. לברון לא חוסן. בוקר לא חוסן רונאלדו … האם אתלטים על שיש להם מליון יועצים לא לוקחים את החיסון בגלל אמונה תפלה או בגלל שהם יודעים שהקורונה יש לה 0 אחוז השפעה אליהם.

            1. מהיכן אתה יודע, ברוך?

            2. דיווחים של שרודר שלברון לא חוסן, חוסר התגובה של לברון שידוע בפמפום לגבי כל דבר שעושה, נראה לך לברון הגדול משחרר העבדים לא היה מיידע את הציבור שהוא חוסן?

            3. בוקר לפי הקוביד ולפי חוסר התגובה שלו לגבי החיסון שמצביעה, רואנלדו…

            4. אין שום מומחה בעולם שיכול להגיד להם את זה. יכולים לקבל הערכה סטטיסטית אבל אין שום בדיקה שיכולה לאבחן בודאות איזה תגובה תהיה לאדם מסויים לקורונה.

            5. לפי פלינקה, כל שחקני הלייקרס יהיו אחרי שני חיסונים עד פתיחת העונה.

            6. ברוך,
              במילים אחרות –
              אתה החלטת שזה מה שהיה.

            7. לדעתך, ברוך. רק לדעתך.
              אין לך באמת מושג.

            8. עזוב ברוך, בוא נבטל את האף די איי ונקים ועדה שמורכבת מלברון רונלדו מסי וקיירי. נשמע הגיוני בסך הכל.

            1. ברור השיקוץ מודיע על כך שהוא משתין לתקשורת, מנסה להשיג סיקור חיובי בכל הזדמנות נראה למישהו שהוא יפספס הזדמנות כזאת

            2. כאמור, ברוך. לדעתך.
              לא יותר, לא פחות.

  23. כבר כמה שנים שלא בזין של קיירי אירווינג לשחק את השטות הזו עם הכדור הכתום, היציאה עכשיו זה רק עוד דרך להשיג את זה

  24. תודה מנחם.
    לגבי החיסונים – כשנולדים וגדלים במדינה שמוגדרת דרך קבע במצב חירום (מאז קומה, זה מתחדש כל שנה) מאבדים לפעמים כיוון בכל האמור לזכויות אדם.
    במצב חירום מיוחד (מבצע צבאי, קורונה) קל מאוד לסחוף את ההמונים אל תוך שיח כוחני, אלים, מדיר ומסית. קצת תקשורת, קצת דיס-אינפורמציה והרבה כריזמה – זה פחות או יותר מה שנדרש. ואנחנו מתמסרים ברצון, תופסים קילשונים ויוצאים בהתלהבות צדקנית למסעי צלב מדומים.
    כך בנוי עולם המושגים שלנו. לזה כולנו רגילים.
    לך תנסה להסביר לנו ש״ככה לא מודדים מכנסיים״
    חג שמח
    🙂
    https://youtu.be/g9EUo_jj4Xo

    1. מצחיק איך שמתנגדי החיסונים ומכחישי הקורונה הפכו פתאום לאבירי זכויות האדם (מבלי להבין כלום בזכויות אדם, אגב). זכויות אדם הן אף פעם לא מוחלטות ותמיד מוגדרות/מוגבלות על ידי אנטרסים אחרים. כך שאסור סתם לצעוק 'שריפה' בבית קולנוע מלא (למרות חופש הביטוי) ומותר לקיים חוק גיוס חובה (למרות 'תופעות הלוואי' הדי חמורות של החוק הזה על מתגייסים). גם בעניין הקורונה הגיעו לאיזון הגיוני – אסור לחייב חיסונים אבל מותר להתגונן מלא מחוסנים על ידי איסורי תנועה אלו ואחרים.

      1. אברי מי אמר שאני מתנגד לחיסון?אמרתי שכל אדם יכול וצריך להחליט על גופו בטח שהחיסון מונע הדבקה בצורה זניחה אם בכלל. דרך אגב לא מצחיק אותך איך אדם נורמטיבי יוצא לו הפשיזם בשנייה והוא מוכן להפר זכויות אדם בצורה כל כך בוטה לחברה שלמה שלא עשתה לך כלום?

            1. 😂😂😂 ייקח השנה UCL

        1. ברוך, שנתיים בתוך הקורונה ועוד לא הבנת איך עובדת מגפה? תקרא את התגובה של עגל למטה, אולי יפלו כמה אסימונים בסופו של דבר.

        1. הגזמת. אני משתמש ב'להתגונן' גם בהקשר של מעשנים שמותר להתגונן מעישון פאסיבי, או בהקשר של לשים קרם הגנה. אל תיקח את השטויות שאביר זכויות האדם רובין פולט כאן בצורה רצינית.

    2. אני בטוח שאתה כותב את זה מהדרך להפגנה של בצלם לזכויות פלסטינים ומחר אתה מפגין נגד השימוש בסדנאות יזע בתעשיית האופנה.

      1. חחח תתפלא אבל לא – אני בסך הכל מתנגד למלחמת החורמה נגד הלא-הלא מחוסנים. מן הסתם אתה מרגיש צורך עז לתייג אותי
        🙂

          1. מכיוון שאלה זכויות של כל בני האדם ומה שיהונתן תאר אלה קבוצות פרטניות.
            דבר עם אברי הוא יעזור לך עם לוגיקה, הגיון ורציונאליות.

            1. הזכות של אנשים לא לחיות תחת כיבוש צבאי ולא לעבוד בתנאים מחפירים היא פרטנית בעיניך?

            2. בניגוד לחיסון זה לא נוגע אלייך באופן אישי ובטח שלא לכל אזרח בעולם. אתה אולי יכול להזדהות או לתמוך בהם אבל זה לא אותו הדבר. הכוונה שהסבל שלהם במקרה הזה הוא פרטי שלהם לא שלך. בדיוק כמו עם הדוגמא עם הסדנאות.

            3. יש Externalities
              ברור שזה משפיע.

            4. גם חרדה מזריקות או מדע זה מקרה פרטי שלא משפיע עליי. מלבד הסיכון שאנשים עם מקרה פרטי כזה יוצרים בשבילי ובשביל משפחתי סיכון בריאותי.
              אגב, אני לא מתווכח עם זה שיש פה אלמנט של זכויות אדם שמתנגשות אחת עם השניה, אבל לשלוף את המושג כשמה שזה מתייחס אליו זה בעיקר אינטרס עצמי לא להתחסן, זה לא רציני.

            5. צל, אתה משתמש במילה 'לוגיקה', אבל איכשהו נראה לי שאתה לא יודע מה זה אומר.

            1. " מי שמחוסן ולא נדבק גם לא מדביק. זה כל כך פשוט."
              – עגל

  25. הקורונה בסוף תגיע לכולם כמו שאין אדם שלא נדבק משפעת ככה יהיה עם הקורונה. אני והבת שלי אתמול יצאנו מבידוד היינו עם קורונה. למזלי לא היה לנו תסמינים כלל וכלום ועשיתי גם חיסון 3 בדיוק 3 שבועות לפני.
    לא מבין למה לאנשים לקחת סיכון שמשהו יכול לקרות להם ולהאמין שהחיסון נגדם. ברור שיש אינטרסים לחסן ולהזרים כסף לפייזר אבל תחשבו ככה היו נוהגים בעבר נגד חיסונים. למה אתם מחסנים את הילדים שלכם בכיתה א ובגן נגד דברים אחרים?

    1. +100
      אני מאמין שהייתי חולה כבר ואסימפטומטי.
      בכל השנתיים האלה עברתי רק בדיקה אחת (אחת יותר מדיי!) בגלל שאילת היתה מסוגרת והייתי צריך להגיע לשם לחצי יום עבודה לפני כשנה. למזלי הרע תוצאות הבדיקה לא הגיעו עד היום ואילת נשארה סגורה….
      🙂

  26. בוא נגיד שאם מסי ורונלדו רוצים חיסון ישיגו אותו 😂😂
    זה לא קשור ליועצים הם מאמינים שהקורונה לא יכולה לעשות להם כלום ולכן לא מתחסנים. לא שהם מתנגדי חיסונים. זה לא אותו דבר בכלל.
    רוב האנשים הלא מתחסנים פשוט לא חוששים מהקורונה לכן הם לא מתחסנים שזה לגיטימי.
    מתנגדי חיסונים זה משהו אחר הם מפגרים עם דיפלומה שמאמינים בשבבים ושטויות. לכן קיירי הוא אידיוט מוחלט. אני מאמין שגם השיקצה מאמין בתיאוריות של קיירי.
    בכלל ספורטאים הם לא דוגמא טובה הם חלק קטן באוכלוסיה שמאד בריא אתלטי וספורטיבי השפעת הקורונה אצלם זה כמו על ילדים.

    1. אתה צודק כשאתה אומר שקיירי רונלדו ומסי הם צעירים וכנראה לא יחטפו את זה קשה. אבל מה עם הסיכוי שהם יעבירו את הלאה?

  27. אשך ידידי, לצערי נתקענו לסיטואציה קשה ביותר בה אנשים אינטלגנטיים שבויים כל כך עמוק בסיפור שהם סיפרו לעצמם שהם ימשיכו לתפור לו סיפורים משלימים מסביב רק כדי לא להודות שהתבונה שלהם רומתה בשנתיים האחרונות, אתה תגיד משהו והם ישתמשו ברטוקירות קונספירציה לבטל את האמת הברורה שאתה מציג, העיקר שלא תשבור להם את כל היסודות של הנרטיב בו הם שבויים.

    1. אני אשמח לדעת מה הוא אותו סיפור אחריו הולכים השבויים שולל?
      .
      מה אתה טוען?

      א. אין קורונה.
      ב. יש קורונה, אבל היא לא מסוכנת.
      ג. החיסון הוא שיקוי שקרי.
      ד. החיסון מסוכן.
      .
      זה יאפשר להתייחס לתגובה לעומק,
      מבלי להיגרר לרטוריקה של "הכל עובר עליך, וקקי…"

  28. אשך אתה עושה עבודת קודש ואני מתנצל שאני לא יכול לעזור לך מול עדר הבורים פה אבל הים הקריבי יותר אטרקטיבי כרגע מהסירחון של הופס.
    אני מציע שמי שמפחד מהוירוס שישב בבית עם מסיכה עד שתעבור המגיפה. שהבריאים והשפויים ימשיכו בחיים הנורמליים. רק תזכורת קטנה. 4 מליון מתים בשנתיים כמעט 300 מליון מחלימים. בזמן הזה מתו בעולם בערך 120 מליון איש. וזה כמובן אם אתם מאמינים למספרים כשברור שלא מעט מקרים סומנו כמוות מקורונה כשלמעשה שהאדם מת ממשהו אחר במיוחד בתחילת הדרך. " בן 99 מת מקורונה" זו בדיחה של בזוקה. רק לראות את הטמטום עם החיתולים שאתם שמים על הפנים ולהקיא עליכם. איזה בושות.

  29. עצוב לי לראות את הכמות של האנשים כאן שמגיבים בצורה קונספירטיבית בנוגע לחיסונים.
    מיליונים על גבי מיליונים התחסנו בחיסון אבל הם מדברים על תופעות לוואי שיש לכמות זניחה של אנשים.
    גם לחלק מאלה שחלקו בקורונה והחלימו יש תופעות לוואי הרבה יותר חמורות מתופעות הלוואי של החיסונים.
    חבל

  30. לא בטוח שאני מסכים עם כל מה שהוא אומר, אבל שווה להביא את הדעה הזו לכאן.
    קארים עבדול-ג'באר:
    .

    Why Athletes Need to Lead the Drive to Vaccinate
    We Have a Duty to Use Our Platform to Save Lives
    .
    A couple years ago, the COVID-19 pandemic hit the world the way the Chicxulub meteor collided with the Earth 66 million years ago, wiping out 75 percent of plant and animal life, including dinosaurs. If it were up to those contemporary dinosaurs refusing to get vaccines or denying the seriousness of the global pandemic, we’d lumber toward extinction like the previous custodians of the Earth.
    .
    Despite my decades of fighting the kind of voluntary ignorance that allows racism to still have such a stranglehold on our country, I’ve maintained a cautious optimism about people. I believe when given the opportunity most want to do the right thing. But that optimism has been greatly tested these past few months as I see so many people refusing to protect their families, their communities, and their country.
    .
    Let’s start with these facts: 4.55 million people in the world have died from COVID-19, 688,000 of them in the U.S. To put it in perspective, US deaths from COVID-19 are more than twice that of US military deaths in World War II. And it keeps growing by about 7,500 deaths every day. So far, more than 42 million Americans have been diagnosed with COVID-19, with about 120,000 more new cases each day.
    .
    COVID-19 has changed how we live, how we work, how we play, how we interact with family and friends. It has pummeled the economy with daily body blows, some of them below the belt.
    .
    And yet, we rise.
    .
    We rise because we have the intellectual ability to learn from the past and we have the instinctual drive to protect our children and preserve humanity. The world has faced the cruelty of pandemics in the past: the 14th Century’s Black Plague killed between 75 and 200 million people, the Spanish Flu killed between 17 and 100 million people, and so on. Each time we study, we analyze, we devise solutions. We do this through science. And each time, science has to fight the ignorance of the people it is trying to save as vigorously as it fights the diseases killing them. It’s like diving into the lake to save a drowning man who refuses to take off his ankle weights. Worse, he’s holding onto his children while he’s sinking.
    .
    And yet, we rise. We rise because we refuse to let that man drown, even if it’s his fault. Even if he wants to. Because, as poet John Donne said, “No man is an island entire of itself; every man/is a piece of the continent, a part of the main.” We are all interconnected—our fates are interwoven.
    .
    Which is why it’s so shocking and disappointing to see so many people, especially people of color, treat the vaccination like it’s just a matter of personal preference, like ordering no onions on your burger at a drive-thru. While I can understand the vaccine hesitancy of those who have been historically marginalized and even abused by the health care system, enough scientific documentation has been given to the public to set that past behind us for now. Yes, we should never forget. Those experiences should sharpen our critical thinking to not accept things blindly. But it doesn’t mean we reject things blindly. The drowning man doesn’t ask if a racist made the life preserver keeping him afloat, only that it works to save his life.
    .
    Athletes and other celebrities have a public platform to help alleviate this crisis and to save lives. To not take on that responsibility harms the sports and entertainment industries, the community, and the country. Those who claim they need to do “more research” are simply announcing they have done no research, because the overwhelming consensus of immunologists and other medical experts is that the vaccine is effective and safe. And will prevent the unnecessary deaths of thousands. As I’ve said before, this position only perpetuates the stereotype of the dumb jock who’s only in sports for the money. It dehumanizes the victims as nothing more than political fodder.
    .
    The anti-expert stance that anti-vaxxers take reveals the fuzziest of thinking. Everyone expects scientists to solve all of our main problems: global warming, cancer, Alzheimer’s, etc. Unless these same experts tell us we have to actually do something to help fix the problems. Then we stop trusting them. But I assure you that when an athlete has a broken leg or heart attack or their child is in an accident, they don’t say to the doctors, “Don’t do anything until I do more research.” They beg the medical experts to help.
    .
    The dark reality is that those who promote hesitancy and “more research” have blood on their hands. Worse, the kind of conspiracy theories and pseudoscience pundits spread is the kind of selective “science” that white people used to justify enslaving Black people. Drapetomania was a malady coined by a doctor in 1851: slaves ran away because of their smaller brains and blood vessels combined with their natural tendencies toward indolence and barbarism. This theory lasted for a hundred years. Many other “scientific” ideas about Black inferiority have been spread throughout America’s history and are still popular today. Racism, misogyny, xenophobia, anti-LGBTQ+ all thrive in the addled minds of flat-Earth thinking. For Black athletes or entertainers to give this same anti-vax pseudo-science any oxygen is to allow the other crackpot theories to co-exist that justify marginalizing others.
    .
    If individual athletes can’t muster the courage to do the right thing, then the NBA and every other league governing body must step in and mandate vaccinations for players, coaches, and staff in order to protect the team, the fans, and the community. Players are free to choose not to get vaccinated, but they should have the courage of their moral convictions to sit out the season, sustained in the righteousness of their choice. They’ve already proven they are not team players.
    .
    John Donne also wrote that “any man’s death diminishes me, because I am involved in mankind.” We must all step up to help each other, not just because it’s practical for our survival, but because it’s a shared value that enriches us. Isaac Hayes high-fives Donne’s sentiment in “Theme from Shaft” when he says, “Who's the cat that won't cop out when there's danger all about?”
    .
    That’s why we rise.

  31. קראתי כאן הרבה שטויות שאשך כתב. אני אתיחס רק לשלוש נקודות:
    .
    חיסון זו פעולה קולקטיבית. החיסון מקטין (פחות במקרה של שפעת יותר ברוב החיסונים האחרים) את הסכנה של אדם להדבק. אנשים מחוסנים כמעט ולא מדביקים אחרים. למה? כי כמות הנגיפים הפעילים בגופם (אלו שהגוף ספג מבחוץ ועדין לא חיסל) קטנה מאד וגם אם יש פוטנציאל הדבקה הוא נמוך מאד (מאד מאד) מפוטנציאל ההדבקה של אדם שלא חוסן וחלה. אז לבוא ולומר שאם אני לא מתחסן אני מסכן רק את עצמי זה פשוט לא נכון. עכשו, אשף ודומיו יכולים להתוכח גם עם העובדות האלו אבל זה דומה לויכוח על כדור הארץ שטח או עגול.
    .
    כמות האנשים שסבלו מתופעות לואי עקב החיסון זניחה. יש נתונים מספריים שקופות החולים מפרסמות. כמובן שאפשר לטעון שהן מסתירות מידע וזו טענה שטותית ואני לא הולך לבזבז אנרגיה בלהתוכח על זה. כל אחד שיעשה את החשבון מה טוב לו למשפחתו ומה מידת המחויבות שהוא מרגיש לאנשים שסובבים אותו.
    .
    המעשה שקיירי (ואחרים) עושה בקריאה לאנשים לא התחסן תוך הפחדה דומה לאדם שמשכנע אנשים לעבור באור אדם ברחוב. חלק מהאנשים יחצו ללא פגע. אז מה? אנשים שלא מתחסנים , חולים וחלקם מת. על המצפון שלך אשך?

    1. דרך אגב, אשך, אני בטוח שאתה חוסנת ברוב החיסונים שממליצים להורים לחסן את הילדים. אם אתה חושב שכשפיתוחו אותם (רובם בשנות החמישים והשישים) המדע היה משוכלל כמו היום והמעקב אחר ההשפעות היה הדוק כמו שזה בנושא חיסון הקורונה אתה טועה. לגבי התאוריה השקרית שהאוטיזם נגרם מחיסונים, אין אף מחקר מדעי אחד שמאשש את הטענה ונעשו רבים (עקב הנזק שהטענה הזו גורמת). התברר גם שהמאמר המקורי שטען את זה היה זיוף גמור. ב 1950 תוחלת החיים העולמית היתה פחות מחמישים. היום היא באזור ה 75. יש לזה שתי סיבות עיקריות חיסונים ואנטיביוטיקה.

  32. קקאתי את בליל המילים הארוך הזה ונזכרתי שבכל האתר הגדול הזה יש מישהו שאשכרה כתב שני מאמרים על הקורונה. כן כן עבדכם הנאמן
    הייתי חייב קצת השתחצנות בגלל הרקע הקיבוצניקי 🤣🤣🤣
    https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.07.08.20148767v2
    התפרסם ב plos one
    https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.15.21262074v1
    עדיין לא התפרסם, נמצא בתהליכי שיפוט.
    עכשיו בחלק הביולוגי אני חלש והוא גם משעמם אבל יש שני דברים ברורים:
    1. מי שמחוסן ולא נדבק גם לא מדביק. זה כל כך פשוט.
    2. מי שמחוסן אבל נדבק, כי עבר זמן מאז החיסון או כי מערכת החיסון שלו חלשה, יש לו עומס נגיפי נמוך בהרבה משל מי שלא חוסן, ולכן ברור דיד ל7 פחות סיכוי להדביק.
    כמה פחות זה כבר פחות ברור ודורש המשך המחקר.
    אבל האמירה שמחוסנים מדביקים מתד האנטי-ואקסרים היא זו שדורשת הוכחה.
    .
    ההשפעות ארוכות הטווח של החיסון לא מספיק ידועות אבל גם אלו של הקורונה לא, ודי ברור שההשפעה השלילית של החיסון בטלה בשישים לעומת הסיכון לחלות.
    .
    האם לחסן ילדים קטנים? לא יודע, זה עדיין לא ברור.
    אני לא אתייחס לסוגיות חופש הביטוי והזכות על הגוף דלי וכל הדיט הזה כי אין לי כוח.
    .
    מסקנתי העגומה היא שתרבות השפע מחרפנת את המין האנושי ומשכיחה ממנו אמיתות בסיסיות של שכל ישר.

    1. קקאת?
      נתקעה המקלדת?
      באמת אחד הפוסטים הכי טובים.
      מווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

    2. עידן המידע צמח הופך לעידן הפייק ניוז.
      כל כך קל לקחת גרעין של אמת ולעוות אותו ל-"חדשות" שמנגנות על הפחדים הגדולים ביותר.
      קל עוד יותר להפיץ פייק ניוז שכזה –
      מעולם מושג ה-"וירליות" לא היה הולם יותר.

    3. עגל, למה אתה חושב שכל המדע שמדע הזה יזיז משהו לקיירי וחבורתו כאן באתר? יש יו-טיוב ברוך השם, יש פייס-בוק תודה לאל, למה להציק עם מאמרים אקדמאים שאשכרה עוברים ביקורת עמיתים? בכלל, מפגש הופס הבא – הבשר עליך. הרי ידוע שכל אנשי המדע מדברים מפוזיציה ומאנטרס כלכלי, אז בטח פייזר הגניבה לך איזה צ'ק, לא?

      1. חחח צודק, באמת אי אפשר לשכנע, זה קצת כמו בפוליטיקה, דו שיח של חירשים.
        אני חושב שאכן ישנם המון אינטרסים כלכליים ״במחקר״ הרפואי, קצת פחות מזה במחקר הביולוגי והביו רפואי, ועוד פחות בכימיה. את הפיזיקאים לא יקנו בקלות 🤣🤣🤣

      2. 'הרי ידוע שכל אנשי המדע מדברים מפוזיציה ומאנטרס כלכלי' – זה נאמר בציניות?!
        בלי להיכנס לקורונה, חיסונים, פייק ניוז, זכויות אדם וכו' זאת חתיכת תמימות לחשוב שלא.. (בסדר, לא כל אנשי המדע)
        בכל מקום שהתעשייה והמדע הולכים ביחד (נניח רפואה ותעשיית המזון) תהיה השפעה חזקה של התעשייה והאינטרסים שלה על המחקר.
        .
        כשהיחסים הכלכליים כל כך לא שוויוניים מצד אחד ועולם המחקר יותר ויותר מונע מכסף מצד שני, ההשפעה בלתי נמנעת.
        בין אם זה בה לידי ביטוי בהטבות פרטיות לחוקרים, מענקים לחוקרים, מענקים למוסדות או פשוט מחקרים ממומנים – ככה העולם הזה עובד.

    4. רספקט. לא יאומן כמה בולשיט אנשים מדברים ומאמינים בנושא החיסונים. כולל אחותי שפעם הייתי מוכן להישבע שהיא יצור תבוני…

  33. תודה מנחם. אחלה מעורב.

    השנה וחצי האחרונות ערערו את האמון שלי באנשים. אני לא מגזים או צוחק. אני יודע שזה לא המקרה הראשון שקוראים תיגר על הקונספט של אמת ועובדות, אבל תמיד האמנתי שזה רק בדיבורים, ובפועל מישהו לא יסכן את החיים שלו ושל היקרים לו על בסיס קונספירציות. אבל הנה אנחנו. כל הגרפים והמספרים שבעולם לא יזיזו את "חושפי האמת" האלה מדעתם.

  34. יום המדיה מספק כרגיל הרבה כותרות.
    אמירה אחת מעניינת מפי מי שלא נוהג לחשוף את המניעים שלו.
    קוואי אומר שהוא תכנן לחתום על חוזה של שנה + שנה אבל מכיוון שהוא עוד חושב לחזור העונה החליט לחתום לארבע שנים כי לא היה מסכן חזרה בחוזה של אחד + אחד.

  35. וגם אנדרו וויגינס אומר שהוא מקבל רק "love and support" מחברי קבוצתו.
    אני מת לראות את האהבה שהוא מקבל מדריי כרגע…

  36. וגם דרק רוז נשאל את השאלה הסופר חכמה לגבי מי יהיה הרכז הפותח, הוא או קמבה ווקר.
    דרק רוז בטח ענה שלא משנה מה אחרים רוצים, הוא תמיד מעדיף להיות האיש השישי.

  37. זאיון אמר שהוא אוהב את ניו אורלינס, לא רוצה להיות בשום מקום אחר. שהוא אוהב את דייוויד גריפין, שהם אולי לא מסכימים מדי פעם, אבל אף אחד לא מסכים על הכל.
    דיווחים אומרים שזאיון לא מרוצה ממצב הקבוצה ובעיקר היחסים בינו לבין גריפין, והיה מעדיף לעבור לניו יורק בהקדם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט