מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.עכשיו ידוע שה-VP של קומיוניקיישיון של המינסוטה וולבס – ברי באור – הייתה זאת שנתפסה עם גריסון רוזאס עושים סקס במשרד שלה או שלו

הוא פוטר. היא עזבה. מה שאני לא מבין הוא למה במשרדים? חסרים בתי מלון? ושניהם לא קבצנים. הסיבה הרשמית שניתנה לפיטוריו של נשיא הקבוצה, האחראי על כל פעולות הכדורסל, היא PRERFORMANCE RELATED, אבל באותיות יותר קטנות היה כתוב "יצירת TOXIC ATHMOSPHERE ו-'INAPPROPRIATE WORK RELATIONS.

צריך כשרון מיוחד כדי להפסיד ג'וב כזה של נשיא הקבוצה עבור זיון על השולחן.

2. נכון לעכשיו אנדרו וויגינס לא יכול להתאמן או לשחק עבור הווריורס בגין סרובו להתחסן

בסוף בוודאי הוא יתחסן והכל יסתדר, אבל מי צריך את כל הבלגן הזה?

אבל אולי זה לא יסתדר? השמועות הן שאצלו זה משהו הקשור לאמונה דתית. הווריורס בינתיים לא הגיבה על הצרה החדשה שנפלה עליהם. כששמעו שזה סרוב שקשור לאמונה דתית מיד באה ההצהרה

"We are actively addressing the matter of requests for religious exemption from vaccinations across many industries and will work with our business and entertainment community on next steps," the Department of Public Health said in the statement to the San Francisco Chronicle, per ESPN. "We will provide further clarification on this topic."

ויגינס:

"To each his own, really. Whoever wants to get it, can get it; whoever doesn't want to get it, don't get it," Wiggins said in March. "Right now, I'm not getting it, but it's no knock on anyone else that's getting it. I make my own decisions. But right now, I decided not to get it."

ה-NBA לא מכריחה את השחקנים לעבור חיסונים כי זה "NON STARTER" בדיונים עם ארגון השחקנים, כמו שלא מכריחים אותם לאכול או לשתות. בחדרי ההלבשה השחקנים שחוסנו הם עם לוקרים מרוחקים מהבלתי מחוסנים.

Wiggins is entering his second full season with the Warriors after being traded by the Minnesota Timberwolves during the 2019-20 campaign. The 26-year-old played a large role in Golden State's offense last season, averaging 18.6 points, 4.9 rebounds and 2.4 assists per game while shooting 47.7% from the field and 38% from deep.

אם וויגינס לא מתחיל את העונה, הווריורס בצרה, במיוחד שקליי תומפסון לא יהיה מוכן כנראה לפני האול-סטאר. 

3. עם כל כך הרבה PF טובים מאד, איך יהיה מקום לאבן מובלי, שעשה הקיץ שמות ביריביו?

אפילו עם התוספת של לאורי מרקנן, אני בטוח שמובלי יהיה הפאור-פורוורד הפותח של הקאבס. רק אתמול דברתי על כך שהיום לא מדברים על 'עמדות', אז בואו נגיד שהוא יעלה בחמישייה עם דריוס גרלנד, קולין סקסטון, אייזק אוקורו, וג'רט אלן.

(הנה מה שאמרתי: 3 מה-5 יכולים לשחק PF)

בליגת הקיץ הוא הפליא את כולם בהבנת המשחק שלו, המסירות שלו, החסימות, וכיצד הוא יכול לשמור על גארדים ועל הגבוהים. הוא שיפר גם את קליעתו משמעותית, ועתה כל מה שנותר לו לעשות זה להביא את כל היכולות האלה לחמישייה הפותחת.

Mobley and Allen bring height to the frontcourt and opportunities to block shots and protect the rim. They both can also get to the rim on the offensive end. Mobley can pivot well in the paint and get around defenders to the basket. With his willingness to pass, he can look for Allen at the rim, as Garland did throughout last season.  

The Cavs don’t have another true center on the roster, so they will have to use different combinations to fill those backup minutes behind Allen. That could see Mobley paired with Markkanen or Kevin Love, depending on matchups. The Cavs also can play a big lineup, depending on their opponents and matchups, that could see Markkanen at the three, Mobley at the four and Allen at the five. They have to test out the validity of a lineup like this, or different combinations of their bigs, but it could be an option. 

4. חמש הקבוצות המעניינות אותי – הן ה-'SLEEPERS' של העונה – שעלולות להפתיע את כולם

קליבלנד קאבס

כתבתי עליה בקטע האחרון!

ממפיס גריזליס

ממפיס הפתיעה את כל עולם הכדורסל כשעשתה את הפלייאוף. כשמדברים על ממפיס מדברים על שני כוכביה הצעירים ג'ה מוראנט וג'רן ג'קסון. אני אוהב גם את דילון ברוקס (17.2 נק' והגנה מעולה בעונה שעברה). התוספת של סטיבן אדאמס תחת הסל היא חשובה מאד. אני מצפה הרבה הפתעות מהקבוצה הזאת.

מינסוטה טימברוולבס

הפיטורין של גרסון רוזאס לא יעלה ולא יוריד. השחקנים ממילא אף פעם לא ניקשרו אליו.

קרל-אנטוני טאונס ואנטוני אדוורדס הם סיבה מספקת להרגשות חיוביות. עכשיו הוסיפו את ד'אנג'לו ראסל ויש לכם קבוצה שתעשה הרבה בעיות בקונפרנס שלה.

וושינגטון ויזרדס

אתם יודעים שאני סאקר של ווסטברוק אבל אני מאמין שעזיבתו היא ברכה. במקומו הגיעו ארון הולידיי, KCP, קייל קוזמה, ומונטרזל הראל.

וושינגטון היא היום קבוצה עמוסה ב-12 שחקנים שכולם שחקנים טובים לפחות. ולא לשכוח את בחירה הלוטרי קורי קיספרט שהרבה טוענים שהוא עלול להיות גניבת הדראפט. המאמן ווס אנסלד ירש חתיכת קבוצה..

הבעייה שאני רואה היא שבאו שחקנים טובים מאד שייגנבו דקות מדני אבדיה. השאלה היא כמה ווס אנסלד בוטח בו.

סקרמנטו קינג

רק שהמאמן וולטון לא יהרוס. שימו לב: ד'ארון פוקס, טייריס הליברטון, בובי היילד, והרוקי הנפלא דביון מיצ'ל. מה ה-SPELLING של כל השמות? הקבוצה עם הבק-קורט הצעיר הטוב בליגה.

5. סטיב סמית האמין – שאף פעם לא ממציא ספורים או בא עם הצהרות בומבסטיות – טוען שהנטס הציעו טרייד ישר בין קיירי אירוינג ובן סימונס, אבל קווין דוראנט אמר 'בשום אופן לא'

קיירי אירוינג הוא השחקן הטוב ביותר שהוצע לפילי עד עתה. בזמן שהם דנו על ההצעה קווין דוראנט התערב וביטל את האפשרות (Stephen A. Smith: Nets wanted to trade Kyrie Irving for Ben Simmons (fansided.com))

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 145 תגובות

  1. יוקיץ' ואמביד לא נכנסו לטופ 5 לפי espn.
    הטופ 5 שישוחרר בשבת בבוקר מכיל את: סטף, לברון, דוראנט, יאניס ולוקה. אותי נורא מעניין הסדר ולמרות שאני אוהד של קרי לא יודע אם הוא לפני אמביד ויוקיץ'. בכלל כל הרשימה שלהם מוזרה בעיני, מיטשל מקום 18 וביל 11.
    לפני שנה או שנתיים עשו פה דירוג של הופס ועוד כמה אתרים, יהיה גם השנה?

    1. בעונה שעברה פורסם כאן דירוג, אבל זה היה פרוייקט משותף שלנו עם כמה גופים ישראלים אחרים שעוסקים ב-NBA. לא רצינו להעלות פרוייקט כזה לבד, בין השאר מכיוון שאנחנו לא מאוד מאמינים בדירוגים כאלה.

    2. שאתה מסתכל על דירוג, אתה צריך לקחת בחשבון שיש גם כבוד שהשחקנים הותיקים מקבלים(לפי דעתי בצדק), אמביד לא בלבל של קרי, שיש לו שני MVP ו3 אליפויות, גם יוקיץ' למרות שלקח MVP יש לו גמר איזורי אחד. וגם מבחינת כושר קרי הראה השנה דברים הזוימם, עם סגל ברמה של בני יהודה.

      1. אמביד ויוקיץ באמת שחקנים פחות טובים מקרי מה לעשות. הביג 5 שם נכון חוץ מהשיקצה שלא צריך להיות שם.
        הארדן צריך להיות במקומו

        שלי

        1. לוקה
        2. דוראנט
        3. טריי
        4. קרי כל דקה שלו בגולדן זה בזבוז זמן לשחקן כמוהו
        5. הארדן
        6. קאווי. שהוא בריא הוא טופ 3
        6. אמביד
        7. יאניס
        8. דמיאן
        9. דיוויס
        10. מיצל
        11. יוקיץ
        12. לברון
        13. טייטום
        14. בוקר
        15. מוראנט
        16. ביל
        17. בראון
        18. קיירי
        19. מורי
        20. באטלר
        21 . גורג
        22. ציון
        23. לאבין
        24.קאט
        24.

        1. טריי שלישי?
          חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          לא הפסקתי לצחוק
          גיסנו, אולי מספיק עם הסמים?

        2. אמביד לפני יאניס?
          איך? איך אתה עושה דבר כזה?
          אובייקטיבית, איפה היא?
          יוקיץ, MVP של עונה שלמה מקום 11?
          הכדוק האדום קטלני.

  2. דוקטור תודה רבה.
    טרייד ראש בראש קיירי-סימונס עשה המון שכל, כבר בעונה הקודמת.
    זאת ממש אחת ההתאמות היחידות של סימונס בליגה, ו-WIN-WIN לשתי הקבוצות.
    אבל ברוקלין כיום זו קבוצה שמוחזקת בביצים בידי צמד הנחשים – קיירי-דוראנט – וברור שדוראנט לא יאפשר דבר כזה (גם אם ברוקלין לדעתי תשתפר – בטח אחרי שיש לה את מילס האמין במקום קיירי ושק הבעיות שלו).
    .
    נשיא מינסוטה פוטר אחרי רומן בשל PRERFORMANCE RELATED?
    כנראה שהביצועים שלו לא היו משהו…

    1. מי שאמר את הטרייד הזה זה סטפן אי סמית שאני הייתי בודק פעמיים אם הוא אומר שיש שמש בחוץ, לא חושב שקיים מילה אמיתית שאיש הזה אומר. קיירי דפוק בראש אמיתי ויותר גרון בא כחבילה אחת עם דוראנט אף אחד לא יעז בכלל להוציא שמועה על טרייד.
      .
      1.לגבי מינסוטה הם פיטרו את הGM מסיבה מאוד פשוטה הגיע בעלים חדש והGM הסריח בתוצאות. לאף אחד לא היה בעיה שיש רומן בעבודה ושהוא מזדיין עם אחת העובדות כל עוד המועדון מצליח, אני לא חושב שקיים מקום עבודה שזה לא קורה, הבעיה שהמועדון כישלון.
      .
      3. מנחם אוון מובלי לא הראה כלום בליגת הקיץ, למעשה הוא הסריח את הפארקט 35 אחוז מהשדה 36% אפקטיבי, בכללי הקאבס מועדון מפגר כמעט ברמה של דטרויט שלא יגיעו לשום מקום. מחתימים את מובלי ואז מביאים את הנגר אלן שיתפוס לו את העמדה ב100 מליון. אני לא אתפלא אם יהיה טרייד בין סקסטון לבן סימונס.
      .
      4. מנחם מזל שלא הוספת את דטרויט לרשימה, שום דבר טוב לא ייצא מהמועדונים הכושלים האלה, המועדון היחיד שמתנהל חכם ונכון ברשימה הזאת זה ממפיס ואת התוצאות רואים למרות סגל חלש יחסית.

      1. ברוך אני מאמין שיש לסמית' מקורות ולמרות שהוא קשקשן ופה גדול היו דברים בגו.
        ברור שדוראנט לא ייתן לדבר כזה לעבור, וחבל, כי סימונס מתאים שם בול ליד הכוכבים וקיירי יכול לזרוק כמה שבא לו ולהשתולל בפילי וזה גם יכול להיות טוב עבורו.
        ברור גם כעת שכל הדיווחים שקיירי אמר ש"טרייד = פרישה" ושדוראנט אמר שבלי קיירי אין אליפות זה תגובה לזה.
        קיירי זה שק של בעיות, רפואיות, בעיות כימיה על המגרש עם השחקנים האחרים, בעיות ראש – הוא יכול להעלם מתי שבא לו במהלך העונה ובלתי צפוי.
        היה ברור שהוא יהיה זה שלא רצה להתחסן, ואני עוד בצד שלו.
        אין שום סיכוי שייוותר – ברוקלין הולכת לקבל שחקן מקס במקרה הטוב לחצי עונה.
        הפעם אני מבין אותו, הלחץ שמפעילים על הלא מחוסנים יצא מפרופורציה מזמן, בנאדם שמרגיש שהוא לא בסיכון מהקורונה ולא מעוניין לקחת חלק בניסוי של פייזר זכותו המלאה. גם כל הבולשיט הזה שממציאים עם ההגבלות, כמו ששחקני בית לא יוכלו לשחק אבל שחקני חוץ לא מחוסנים כן… ועוד. הגבלות תנועה באוסטרליה (יש שם מהומות חבל על הזמן באיזור של מוריה). כפיית חיסון לא חיוני וניסיוני, שה-FDA אפילו אמר שאין מספיק מידע על תופעות הלוואי שלו, כתנאי להעסקה או פיטורין.
        חיסון ילדים?! WTF?! למה שילדים ידחפו חומרים שאין לנו מספיק מידע על תופעות הלוואי שלהם ללא צורך?! הם הרי לא בסיכון למחלה!
        ומחוסנים מדבקים בדיוק באותה מידה אז מה הקטע… יש הרבה עוד מה לומר אבל נעצור כאן כרגע.
        .
        פטי – בהחלט שחקן חמישייה, ושחקן מעולה במקום קיירי, שלשן מהטובים בליגה, יציב, משחק מעולה ללא הכדור ויכול גם להובילו, ווינר אמיתי, שחקן קבוצתי אדיר בניגוד לבעיות הכימיה של קיירי שאיש אינו סובל אותו.
        מבחינת התאמה לברוקלין, היה יכול להיות מחליף מושלם לקיירי ויותר מכך, יחד עם סימונס שיספק הגנה, גובה, הובלת כדור נוספת (ונגיד הוא לפעמים ב-1 והארדן ב-2) ברוקלין הייתה חזקה הרבה יותר מקיירי המקרה ראש, שעכשיו ישחק חצי עונה במקרה הטוב וזה עוד לפני הבעיות האחרות שלו.
        מבחינה מקצועית – ברור שזה עדיף לברוקלין הטרייד הזה.

        1. האוסטרלים בכלל חולי נפש עם הקורונה מה שהממשלה עושה שם זה פשעים נגד האנושות דבילים עם תעודות לא מבין איך האנשים שם כולם לא מתחילים להפעיל אלימות.
          שנתיים בסגר החולי נפש האלה על אדם 1 הם נכנסים לסגר
          מי שסומך על ממשלות בעולם אהבל רציני

            1. יופי ככה צריך פה עוד המצב נורמלי שם נדפק להם לגמרי הקופסא חושבים יכולים לכלוא אנשים שנתיים בבית. והאוסטרלים הם אנשים שמחים ושתויים מטבעם הם בטח בכלל בדיכאון מזה כפליים.
              צריך לפתוח הכל כרגיל ולהתחסן מי שלא רוצה להתחסן אין בעיה אבל אם יקרה לו משהו שלא יתפוס מקומות למחוסנים בביהח ויבוא לפניהם בתור.
              זה יגיע לכולם הקורונה בסוף אי אפשר להימנע מזה.
              מבוגרים שינהגו יותר בזהירות לעצמם בהחלטתם.
              זה מה שאני הייתי עושה.
              אצל ילדים זה השפעה אפסית אז לימודים והכל כרגיל בלי בידודים תווים ושטויות.

            2. מטורף מה שהולך במלבורן ובצדק הרסו את האנשים שנתיים בסגר.

            3. שמעון גם בארץ מפגרים, אמרתי לך הגעתי לפני שבוע לישראל עזוב שאני מחוסן , ועשיתי שני בדיקות pcr לפני ואחרי דרשו ממני גם בדיקה סירולגית 4 ימים אחרי הטיסה.

            4. שימון
              ילדים יכולים כידוע לך להדביק גם לא מחוסנים וגם מחוסנים, אז סתם ככה נפתח הכל?
              זה הרבה יותר מסובך וקשה לסמוך על הישראלי המצוי שנדבק שישאר בבידוד.

            5. נו אז שידביקו רזי מה הבעיה? בסוף כולם ידבקו ראית מישהו שבחיים לא נדבק משפעת? ככה יהיה עם הקורונה. כולם ידבקו בסוף. כן לפתוח הכל

        2. אתה בטח בודק לפני כל דבר שאתה אוכל או שותה את הרכב החומרים.
          לאנשים אין בעיה לדחוף לעצמם לגוף סיגריות, סמים, סוכר, ושאר חומרים שיש להם אישור משרד הבריאות אבל הורגים לאורך זמן, אבל חיסון שאושר ע"י להצלת חיים, זה לא. למה???
          לך לבתי חולים, תראה מכונות אקמו, תבין את ההבדל בין אלה שמחוברים ללא חיסון ולאלה שמחוסנים. תשאל את משפחות הלא מחוסנים למה לא התחסנתם? הם משפילים מבט לריצפה ואומרים "פחדנו כי הקשבנו לכל מיני מפיצי שקרים".
          אז לך, תהיה רודי גובייר.

          1. זה החלטה שלהם על הגוף שלהם אם להתחסן או לא בטח שהחיסון לא מונע הדבקה. אני באופן אישי התחסנתי אבל הרדיפה שעושים אחרי הלא מחוסנים זה דבר חסר תקדים ופגיעה אנושה בדמוקרטיה וחופש הפרט.

            למה אתה לא מגביל גם את הסיגריות האלכוהול הנהיגה..

    2. אשך דיווחו עכשיו שקיירי ארווינג גם לא התחסן ואמור להפסיד חצי מהמשחקים של הנטס, אם שנה שעברה לא ידעו מה יש לו ולאן נעלם לפחות השנה יש לו תירוץ …

    3. ואשך ידידי אני מת על פטי מיילס אבל קיירי הוא לא. אפילו לא קרוב לוקח את קיירי גם הנוכחי בלי השכל הרבה לפניו.
      מיילס הוא גארד מחליף שיכול לתת דקות טובות מהספסל ולהוריד הרבה עומס בעונה הרגילה, אבל הוא לא שחקן חמישייה.

      1. חולק עליך, פטי הוא שחקן חמישיה, רק תן לו את המושכות. אשך צודק לגמרי, טרייד ווין ווין, קיירי ואמביד יכול להיות מעניין, ותן לפטי לפתוח עם סימונס שיעשה הגנה לצד הארדן וקיידי גם יכול להיות מעניין. אתה מחליף ראש חולה אחד בראש חולה אחר, אבל אם נחזור להתחלה, אתה מרוויח את פטי כרכז פותח.

    4. שטויות. לוקח שחקן של 40/50/90 ומחליף אותו בנגר על.
      המקום של סימונס הוא לא בקונטנדרית אלא בקבוצה בלי שאיפות שיש בה שחקנים צעירים עם חוזי רוקיס וגם זמן להכיל את החוזה שלו.משהו בסגנון יוסטון נראה הגיוני.

    5. אני מסכים איתך בחלק של החיסונים השתגעו לגמרי , הקטע שאני מפחד ממנו זה סימונס בפלייאוף, וזה שגם הוא מקרה ראש על פניו הוא בול פגיעה בנטס, ואם דוראנט היה מאשר הייתי בועט את קיירי מזמן, אבל צריך לזכור שסימונס בפלייאוף הוא שלילי ענק וכמה שקיירי מפגר הייתי לוקח אותו. למרות שאני לא בטוח אם הקבוצה חזקה יותר עם סימונס במקום קיירי.
      .

      1. סימונס בנטס ישחק בלי לחץ, יש מספיק שחקנים שיזרקו (כולם בערך גאנרים שם), הוא רק צריך להיות שחקן משלים ולתת מה שהוא יודע – הגנה, גוף, הובלת כדור במתפרצות, אלי-הופים.
        קיירי אולי מאני, אבל שובר את הקבוצתיות ומשחק לבד, יום שהוא און זה יהיה 50, יום שהוא אוף זה יחרב אותם ויביא הפסד.
        וזה אם הוא יגיע למשחק…

  3. אותי מעניינת השנה טורונטו. רוצה לראות אם היא מתאוששת משנת הגלות, שהייתה שוברת כל קבוצה.
    תודה רבה על המעורב המצויין, ובהצלחה למי שהולך לפנות עכשיו את המוקשים מחדר ההלבשה של הנטס

  4. תודה מנחם
    .
    לפי וואלה וויגינס לא יתחסן בשום פנים ואופן אבל צפוי לקבל פטור מהליגה מטעמי דת. מה הקשר? אין לי מושג.

    1. יש בארה"ב נוצרים דתיים שבאמונה שלהם אסור להעזר ברפואה מודרנית. הם נותנים לילדים שלהם למות במקום לטפל בהם ויש להם אישור מטעמי דת לא לקבל טיפול או תרופות .
      אני מניח שהוא יעשה משהו בסגנון למרות שכולם יודעים שזה בולשיט

  5. קיירי והחיסונים זה סיפור מעניין –
    עליו ניתן להאמין שהוא יילך עם זה עד הסוף,
    והמשמעות היא בעיה רצינית עבור הנטס.
    .
    (עכשיו תאוריות העולם השטוח שלו מקבלות פרספקטיבה חדשה)
    .
    מצד שני –
    איזה כיף להגיע רגע לפני תחילת מחנות האימונים עם שקט מחזית הסאנס.
    בלי שמועות על כוכב לא מרוצה,
    בלי הצעות מגוחכות לטריידים על בוקר,
    וללא רחשי בעלים בעיצומו של התקף פסיכוטי…
    (הסעיף האחרון, לא מובטח. בכלל. הסאנס בכל רגע נתון מרחק התהפכות פתאומית של סרבר שמחליט שהוא יודע טוב יותר)
    .
    תודה, מנחם.
    שבת שלום.

  6. תודה על המעורב מנחם!
    סקרמנטו מעניינים כבר כמה שנים, ההבדל השנה הוא גם שהמערב נהיה פחות עמוק…
    בין קיירי, וויגינס ומה שהולך במינסוטה נראה שהחירפון חוגג…

    1. יש שילוב יפה בין צעירים וותיקים כשהצעירים לא צעירים מידי והותיקים לא ותתיקים מידי אלה שחקני שיא קרירה.
      לא יודע אם המערב נחלש אבל הקינגס בכיוון טוב לא שינו הרבה אבל הביאו שלושה שחקני הגנה והנוער משתפר וישתפר. העובדה שוולטון נשאר היא טובה הוא לא מבריק אבל הוא מקובל על השחקנים והקבוצה צריכה יציבות.
      מקניר הוא גנרל מנגר מצוין, אני רצית את סנגון בדראפט מהמקום התשיעי אבל לטיים ליין של הקינגס מיצל כנראה יותר מתאים והוא נראה ממש לא רע , נראה כמו ווטרן.

      1. ואני מקווה כבר 3, 4 שנים שיגיע איכשהו לבוסטון ויחבור לבראון וטייטום.
        הסיכוי קלוש מאד אבל בכל זאת אפשרי בהנחה שהידיעה נכונה.

  7. אחלה מעורב עם הקפה של הבוקר…
    לא יודע אם ארווינג הוא תחליף ראוי לסימונס. היתרונות על המגרש לא שווים את הבלגאן בחדר ההלבשה 🤣

  8. לא הבנתי מה רוצים מוויגנס, האדם לא רוצה להתחסן, מסיבותיו, נניח מפחד, מפחד שיעשה לו בעיות בלב, מפחד שיעשה אותו עקר, מפחד שיגרום לו להיות שחקן כדורסל..
    במקום לרדוף אותו, למה שלא ימצאו פתרונות אחרים?
    הפרוגרסיבים במהותם הם נגד הבחירה של האדם, אין פלא שהם יכולים להוציא חוקים כאלה כופים.

    בנוגע לקיירי, עזבו את הטרלול, למה להחליף אותו בבן סימונס? מדובר בשחקן של 40/50/90 תוך כדי שינה, ווינר, יעיל, לא מצריך שיטה מיוחדת בשביל לקלוע, בבן סימונס? גם לנטס לא היתה בעיה הגנתית כל כך בפליאוף, הם שלטו בסדרה מול מילווקי, בלי הארדן, ושמרו סך הכל טוב. תוסיפו חיזוקים כמו למרקוס, ומילסאפ, ששומרים סבירים, ולא רואה צורך בסימונס.

    1. + 11
      כל מילה (כמעט)
      רדיפת "סרבני החיסונים" (ביטוי נוראי) היא פאשיזם במהותו. עצוב לראות באיזו התלהבות היא מתקבלת כאן בארץ. לאנשים אין מושג מה זה דמוקרטיה. העיקר שלא יבזבזו להם את ה"אקמו"

      1. טבע האדם למצוא אויב שאפשר להצביע עליו ולהאשימו ("צייד מכשפות"), הממשלות לא יודעות איך להתמודד עם הקורונה, במקום להגיד טעינו, לעשות חושבים ולשנות כיוון ממשיכים בכל הכוח כמו שחיין שנסחף בזרם וגורם לעצמו לטבוע.
        הכי קל זה להפנות את האש למישהו אחר, וצריך אוייב שאפשר לסמנו (טלאי צהוב / תג ירוק), מסיתים את ההמונים והם בולעים זאת בשקיקה, ועל הדרך מסיטים אותם ממחדלי הממשלה.
        https://pecc.org.il/docs/no-rick-unvacc/

        1. קראתי.
          למעט העובדה שחלק מהנתונים השתנו בחודש מאז שפורסם,
          המאמר מציג יפה נתונים ונותן עמדה מנומקת (גם אם חלקים הם שאלה של פרשנות, ויש לו מעט מהקהילה המדעית שייצגו את אותם נתונים ויטענו ההפך).
          בגדול,
          כותבי המאמר קוראים לאוכלוסיה שמוכח שהיא בסיכון ללכת ולהתחסן.
          אוכלוסיה זו, דרך אגב, כוללת את כלל אוכלוסיית המבוגרים.
          .
          לטעמי,
          מדובר ב-2 דיונים שונים.
          .
          הראשון הוא בריאותי –
          להתחסן או לא להתחסן. כמות הקולות השפויים בעולם הרפואי/מדעי שמתנגדים לחיסון לאוכלוסיה הבוגרת שואף ל-0
          .
          השני הוא דיון על דמוקרטיה.
          אני לחלוטין מצדד במאבק נגד כפייה.
          אני מצדד במאבק נגד ענישה קולקטיבית.
          מצד שני –
          זכותה של הדמוקרטיה להתגונן. לא דרך ענישת לא מתחסנים, אלא דרך מאבק נגד מפיצי פייק ניוז. לדוגמה:
          לאחרונה אני פוגש גל של פוסטים ש-"מלמדים" שבדיקות הקורונה מטרתן להרעיל את ילדי ישראל. זה גובל בפסיכוזה.
          .
          השורה התחתונה?
          מי שבריאותו יקרה לו,
          טוב יעשה אם יילך להתחסן.

          1. הגוף הזה מורכב ממומחים בתחומים הרלוונטיים והכי חשוב – אנשים שחפים מאינטרסים (מה שאי אפשר להגיד על אנשי משרד הבריאות).
            הטובה היחידה לנגד עיניהם – טובת הציבור, כפרטים וכקבוצה.
            זה הגוף היחיד שמצאתי עד כה שאני סומך על דעתם.
            .
            לגבי החיסונים – ברור לך שיש השתקה בתקשורת הממוסדת ומטעם הממשלה לגבי תופעות הלוואי?
            הכל בשם ה"מטרה הגדולה" – חיסון כלל האזרחים (למה? ככה. כי זה מה שהם יכולים לעשות, לדעתם).
            לא אוספים פה מידע כמו שצריך לגבי זה, לא מדווחים בתקשורת, הכל פרופוגנדה בלתי פוסקת למוח "לכו להתחסן!" וזין על השאר.
            למה שאוכלוסיות שלא בסיכון יתחסנו ויסתכנו בתופעות לוואי?
            למה לחסן ילדים ולסכן אותם?
            הגוף המובא למעלה של המומחים נגד זה, ואפילו ה-FDA (שגם הוא בעל אינטרסים כלכליים חזקים ומקושר לחברות התרופות) נגד זה, אמר בשקיפות שאין מספיק מידע על תופעות הלוואי כדי להצדיק את זה, ואישר רק בוסטר לאוכלוסיות בסיכון בשל כך.
            אני מעדיף לקחת סיכון לחלות בקורונה, ואת סיכויי ההחלמה לאנשים במצבי (בריאים לא מבוגרים – אחוזים מטורפים של מחלימים ללא סימפטומים כלל או סימפטומים קלים), מאשר לשים את עצמי על הרולטה של החיסון הזה, ולגמור כמו האומללים האלה:
            https://www.vaxtestimonies.org/
            שמי יודע כמה מהם באמת קיימים וכמה זה נפוץ, והם בצורה אקטיבית בחרו להתחסן ולחרב לעצמם את החיים.
            זה לא מחקר מדעי – אלה עדויות שבסה"כ אספה אזרחית מודאגת בגלל הואקום בנושא, גם אם ניקח בחשבון שחלקם לא קשורים לחיסון חלקם האחר בוודאי, יש פה דפוסים וזה המיעוט שבמיעוט שהגיעו אליו ושהסכים להתראיין.
            שים לב שהם אומרים מספרים באופן גורף כמה התעלמו מהמצוקה שלהם, לא התעניינו בסימפטומים ורק דחפו אותם להתחסן.

            1. כל מה שצריך לעשות זה לחייב לא מחוסנים בעלות יום אשפוז אם הם מגיעים ותופסים מיטות וציוד בבתי החולים.
              בדיוק כמו מי שאין לו ביטוח בריאות על דברים מסוימים, גם הם יצטרכו לשלם על הסיכון שהם לוקחים.
              אם אתה לא נוטל אמצעי הגנה בסיסי ביותר ומסכן את עצמך ואת הציבור, זכותו של הציבור לדרוש ממך לשלם על זה. כמו שביטוח בריאות של מעשן כבד עם מחלות רקע לא יהיה שווה לזה של אדם בריא שלא מעשן.

            2. יינון לא מחוסנים לא מסכנים את הציבור, החיסון לא מונע הדבקה.
              .
              לא יודע כמה יום אשפוז בישראל עולה בארהב זה מתחיל ב10 אלף ירוק ללילה. מה שמצחיק שבמקום שהממשלה תקח אחריות על החוסר בהתקנים שיש לה ועל הבזבוז ההזוי (ומדברים על זה שנים) מאשימים את הלא מחוסנים ב50 מיטות אקמו.
              חייב להוסיף יותר התקנים ולתת עדיפות למחוסנים אבל בין זה למניעת טיפול (חיוב הזוי שלא יהיה לרובם כסף לשלם זה מניעת טיפול) המרחק שמיים וארץ

            3. מה שברוך אמר.
              ההגבלות צריכות להיות אך ורק על סימפטומטים (שהם המדבקים) – מחוסנים או לא מחוסנים לא משנה.
              ובלי כל מיליון הבדיקות המפגרות שלא תורמות דבר ורק מעיקות על החיים (ומצד שני נותנות אישור למחוסנים להסתובב חופשי ולהדביק בתחושת ביטחון מזויפת).
              ואז זאת גם גזירה שהציבור יכול לעמוד בה, אין פגיעה בכלכלה, בחינוך…
              החיסון הוא הגנה אישית בלבד ומי שרוצה שיבחר להתחסן.
              הזניחו את מערכת הבריאות שנים ארוכות ועכשיו זורקים את זה על לא מחוסנים.
              אגב, המדיניות של לתת עדיפות לצעירים על מבוגרים בטיפול במצב קשה לא מקובלת עלי – קודם כל צריך לטפל במי שהכי בסיכון, ואלה המבוגרים (כיום מטפלים קודם במי שיש לו יותר "תוחלת חיים").

            4. אני בעד החיסון אבל לא מבין מזה יעזור לבקש מאנשים שלא מתחסנים עוד כסף עבור טיפול. מה זה אמור לגרום לי להרגיש יותר טוב?

            5. ינון, פה אני חייב להתערב כבר. לא.
              מאה אחוז, לחלוטין, unadulterated – לא.
              גם לאנשים שעושים בחירות שהן לא נכונות בעיניי – מגיע טיפול רפואי כמו כל אדם אחר.
              גם לאנשים עניים, שהם הרוב המוחלט של הלא מחוסנים בארץ (למרות שבעיקר שומעים את הקשקשת של "מתנגדי החיסונים" שהם בדרך כלל מהמעמד הגבוה יותר – הם די מיעוט) – מגיע טיפול רפואי כמו כל אדם אחר.
              הזכות לביטוח בריאות שווה ואוניברסלי חזקה בעיניי מכל טמטום אנושי רגעי (מכל צד שהוא).
              .
              (אגב, למרות טעויות של אדם אחד שהופצו לכל עבר – החיסון כן עוזר למניעת הדבקה)

            6. Ljos איפה מוכח שהחיסון מונע הדבקה? אני אשתמש בנתונים מהמאמר שאשך הביא.
              א. שיעור המחוסנים בקרב המאומתים קרוב ואף זהה לחלקם היחסי באוכלוסייה(5,6) אף בריבוד ע”פ קבוצות הגיל השונות, וזאת למרות שנהלי משרד הבריאות מעודדים ריבוי בדיקות בקרב לא מחוסנים(7).
              ב. מספר מחקרים ופרסומים(8–10), כמו גם מסמכים רשמיים של המרכז האמריקאי לבקרת מחלות(11) והמכון הלאומי לחקר בריאות בבריטניה(12), מראים כי העומס הנגיפי במחוסנים ובבלתי-מחוסנים – דומה. כיוון שהעומס הנגיפי הוא הגורם המשמעותי ביכולת להדביק, נראה שאין הבדלים משמעותיים בסיכויי ההדבקה בין מחוסנים ולא מחוסנים(13). מעבר לכך, נראה כי אף מחוסנים יכולים להיות מפיצי-על המדביקים אנשים רבים וביניהם מחוסנים אחרים(10,14,15).
              ג. מחקרים מראים כי שיעור ההדבקה של א-סימפטומטיים נמוך פי 20 מאלו של סימפטומטיים (שממילא נבדקים ומבודדים, ללא קשר לסטטוס החיסונים שלהם), כך שהסיכוי של אדם בריא ללא תסמינים, שאינו יודע שהוא נושא את הנגיף, להדביק מישהו אחר נמוך משמעותית -1%(16). בהתחשב בשיעור המאומתים באוכלוסייה, הסיכוי להדבק ממפגש אקראי (בניגוד לבני הבית) הוא כ-1 לעשרות אלפים (מכפלת אחוז החולים המדביקים באוכלוסייה(6) בשיעור ההדבקה הא-סימפטומטי(16)).
              ממצאים אלה מלמדים כי למרות היעילות המסתמנת כנגד מחלה קשה, יעילותו של החיסון במניעת הדבקה והידבקות אינה משמעותית וייתכן שאף זניחה.
              מכאן, שמי שטרם התחסן אינו שונה מהותית בסיכון הישיר (להדביק) ביחס למחוסן.

            7. ברוך,
              מחקרים שפורסמו ה-nature ובניו אינגלנד מדיקל (2 מחקרים מהגדולים והמקיפים שנערכו) מלמדים שהעומס הנגיפי בקרב לא מחוסנים גדול פי 2.5 עד 4.5 בהשוואה למחוסנים.
              גם לפי טור הדעה שטמיר הביא,
              אלו ממצאים המלמדים שחיסון מקטין את הסיכון להדבקה.
              ההגיון הפנימי ברור –
              חיסון לא יכול למנוע הדבקה ב-100%
              מה שהחיסון עושה זה לגרום לגוף להגיב כאילו הוא נדבק,
              ולהפעיל את המערכת החיסונית על מנת לייצר נוגדנים.
              כל אדם, אם הוא נחשף לוירוס, יכול להידבק.
              מספיק שהוירוס מגיע לתא היעד, ומצליח להיאחז ואז להשתכפל, ואנחנו מקבלים מקרה של הדבקה.
              אבל –
              מי שמחובר, הגוף שלו כבר מוכן עם נוגדנים שיתקפו את אותם וירוסים המופצים מבצעים שנדבקו. מי שלא חוסן, הוא צריך לפתח מ-0 נוגדנים, ובינתיים הוירוס ממשיך להתפשט ולהשתכפל.
              לכן התוצאות כלל לא מפתיעות.
              .
              לטעמי,
              השורה התחתונה ברורה.
              לעזאזל עם פוליטיקאים ובעלי עניין. לא צריך לעשות הרבה יותר מאשר להקשיב ולפתוח את הראש.
              יש וירוס קורונה.
              הוא סופר מדבק,
              והוא מסוכן עבור אוכלוסיות בסיכון.
              .
              הואריאנטים של אותו וירוס מגדילים ללא הרף את גודל קבוצת אוכלוסיית הסיכון.
              .
              לכו להחסןּ!

            8. לא מונעים טיפול, אבל…
              אם אתה נוסע לחו״ל לאזור עם צהבת, אף אחד לא יבטח אותך בריאותית אם לא תתחסן נגד המחלה. ואז אם טסת ובכל זאת חלית – תצטרך לשלם על כך מכיסך.
              אותו היגיון הייתי מפעיל כאן.

            9. פשיסט רציני אתה ינון. חבר טוב של אברי במקרה? חשבתי שיש דבר כזה זכויות מיעוט בדמוקרטיה. המוסר הכפול של האגף "ההומני" פה עובד שעות נוספות אבל זה לא באמת מפתיע כפי שההיסטוריה מלמדת.

            10. יותר כסף לטיפול בסיסי – זה מניעת טיפול. בטח כשמדובר גם ככה בחלשים יותר בחברה.
              ההשוואה שאתה עושה לא נכונה. גם כי אנחנו לא מדברים על תעשיית רווח פה ואני לא רוצה לקחת דוגמא מהם שמדברת על גישה לרפואה של מדינה אחרת, אבל גם כי אנחנו מדברים על משהו שאדם חי סביבו אל מול נסיעה מיוחדת.

            11. ובשיא הרצינות – תלמדו מה זה פאשיזם לפני שאתם זורקים את המינוח לכל עבר.

            12. איזה מזל שאתה פה אחרת איך הייתי יודע מה זה פשיזם. תגיד אם אני לא יודע מה זה פשיזם מותר לי להשתמש במילה או שאני צריך לעבור אצל הקומיסר?

            13. מותר לך להשתמש באיזו מילה שאתה רוצה, רק שתדע שאתה נשמע עוד יותר מגוחך מתמיד כשאתה כן.
              כן, אפילו יותר מגוחך מאשר כשאתה זורק את המילה קומיסר בלי קשר.

          2. המלחמה בפייק ניוז שאתה מתאר זה אחד הדברים החמקמקים שיש בדמוקרטיה..
            זה צריך להיעשות בחרדת קודש, אני בספק "שהדמוקרטיה" הישראלית צריכה להיכנס לשם.

            בכללי שאלה מעניינת מי מגדיר "מהו פייק ניוז", למשל לפני קצת יותר מ100 שנה מי שטען שאין אתר בחלל היה "מפיץ פייק ניוז"…

            1. אני בהחלט בעד לחימה נגד הפייק ניוז מקני הצדדים. ברגע שאתה מאשים את הלא מחוסנים בכל תחלואות העולם (ביידן בנט) ומשתמש בזה כדי לפורר את הדמוקרטיה ואת זכויות האדם , אתה לא שונה מאלו שאומרים שבדיקות הקורונה מרעילות.

            2. פה הכנסת בעקיפין את השאלה מה היא ה"אמת" ופתחת תיבת פנדורה

            3. גיא זו בדיוק הנקודה שאני רוצה להעביר, עכשיו לא פסלתי את המלחמה במפיצי הכזב, אלא רק הדגשתי את זה שיש לעשות את זה בגישה מאוד זהירה, וזעירה. האם אני סומך על הממשלה? לא, ולכן אני מתנגד לרדיםת רופאי האלילים.

            4. גם אני לא סומך על הממשלה שלנו או כל אחת אחרת ומסכים לאי רדיפה.
              מאמין קצת יותר למדע (בעיקר בזכות זה שהוא מצהיר על בורותו ללא בושה) ומאמין הכי הרבה במחויבות של גוף כלכלי לייצר הון.
              בסופו של יום כל אחד יעשה את בחירותיו לאיזה מידע בו הוא בוחר להאמין

        2. טמיר אני לגמרי איתך – אל תדאג – זה לא קשור לכדורסל 🙂
          .
          גיא – אתה קול ההיגיון אבל גם קצת קולה של ההגמוניה. יפה שאתה נגד כפייה. כן ירבו כמוך במחנה שלך (אני יודע שאתה לא מאמץ אוטומטית את כל חלקי המחנה הזה)
          .
          זכויות אדם הן הדבר הכי חשוב בדמוקרטיה. זאת מורשת המהפכה הצרפתית (שם זה עדיין היה בוסרי). לצערי – חלק גדול מהעם לא מייחס להן חשיבות מיוחדת, או לחילופין – שם את האחת (חיים וביטחון) מעל לשנייה (חירות) – וזאת בהתבסס על הסתה פרועה מצד בעלי העניין והשררה.
          בג׳ורג׳ אורוול ננוחם

      2. בכעס על ויגינס בקרב אוהדי ג"ס נובע מסיבה פשוטה. בסאן פרנציסקו שחקני בית לא יכולים להכנס לאולם אם הם לא מחוסנים. למה? כי ככה החליטה מועצת העיר. זו החלטה שידועה כבר חודשים לפחות. זה בסמכותה ונבא אין מילה בנדון. עכשו, החבר וויגינס לא חייב להתחסן אבל המשמעות שהוא לא ישתתף במחנה האימונים, לא באימונים במהלך השנה ולא בכל משחקי הבית של הקבוצה. בפועל אין טעם לנסות לשתף אותו במשחקי החוץ במצב הזה. הבחור מרוויח 31 מיליון דולר בעונה כדי להתאמן עם הקבוצה ולשחק. אז שיעשה מה שנדרש כדי לשחק, או שיודע על פרישה (הדרך היחידה שבה הוא פוטר את הקבוצה מהוצאות השכר שלו.
        .
        בלי קשר לוויגינס עצמו, הנהלת הקבוצה ידעה (בניגוד לאוהדים) שזה המצב עוד לפני הדראפט ובחרה לא לעשות טרייד עליו. עוד צעד כושל בסידרה לא קצרה בשנים האחרונות.

        1. חבריקו אל תקח את זה יותר מדי ברצינות – זה הכל ברווזים עיתונאים. גם וויגינס וגם קיירי (אם אכן לא התחסן, זאת סתם השערה) – יתאמנו וישחקו. אולי יעשו כמה פוזות לתקשורת, אבל זה ייפתר. יכול להיות שייקח כמה משחקים, לא סוף העולם. נראה לך שישביתו שחקן בגלל שטות כזאת? בארץ מי שלא רוצה להתחסן צריך להיבדק – מה הבעיה בשביל וויגינס לעשות את זה? תהיה רגוע, וויגיניס הוא לא הבעיה המרכזית שלכם.

          1. תכלס, אם נגיע לפלייאוף זה לא יהיה בזכות ויגינס – ואם לא נגיע זה לא יהיה בגלל שהוא, מכולם, לא שיחק.
            מעניין (ואני משער שאין כזה דבר אבל מותר לחלום) אם אחרי סירוב שלו להופיע למספיק משחקים כן ייתאפשר לשחרר אותו מהחוזה מבלי שנשלם על זה…

            1. אההה לא.

            2. הם כן יוכלו לזכות בו לעונה נוספת, לא?

            3. זה בטוח.

            4. לחלום מותר, לא?
              מבין לגמרי לשלם על פציעות. אבל קשה לשלם על שריטות במוח.

            5. עידו, יש איזה מקרה שהקבוצה לא צריכה לשלם לשחקן תחת חוזה (חי)? נגיד מה שקרה עם כריס בוש?

            6. הלווואי ולא היינו צריכים לשלם לשחקן תחת הזה חוזה.

            7. 🙂

            8. ברור, אבל לרוב זה בנסיבות בריאותיות של השחקן.

    2. מחזק את כל הדעות נגד הכפייה.
      אנחנו מתמודדים עם מחלה, כבר לא עם מצב חירום.
      השיקולים כאן הם ניהול סיכונים בבריאות הציבור ובבריאות האישית, האטה של הכלכלה ועוד.
      הממשלה ממשיכה להתנהג כאילו אנחנו במלחמה, ובוחרת לאכוף את הפתרון היחיד שהיא מציעה.
      זה לא נכון, ולא מעורר אמון להשתמש בכוח, במניעת זכויות, ובסנקציות, זה בעיקר מראה על מוטיבציה ללא חכמה מאחוריה.
      לצורך העניין, כשיש כל כך הרבה הסתה וכל כך מעט פתיחות, מי שמפחד מתופעות הלוואי יודע שאם אכן יקרה לו משהו בעקבות החיסון, יהססו להכיר בכך, מתוך מחשבה על "תועלת הציבור" וזה די מפחיד ליפול בצד הלא נכון של הסטטיסטיקה.
      בקשר ל"תפיסת מיטות' – אפשר לומר את זה דם על מעשנים, בעלי משקל יתר, צרכני סוכר מזון לא בריא, מכורים לתרופות או סמים ועוד. בעייתי.

    1. מובלי הוא לא פלופ, אני ממש אוהב אותו ואני חושב שהוא כפפה ליד לנבא של היום כגבוה. הרבה תלוי ביכולת לפתח אותו כי כשרון מובהק יש לו ובסיסטמה יציבה לא בהבלחה של ליגת קיץ הוא יהיה מעולה.

  9. אני דווקא חושב שארבע מתוך החימש קבוצות שציינת מל עשויות להיות תחרותיות.
    היחידה שפלות זה הוויזרדס שאין שם באמת כוכב.
    קליבלנד עם קצת סדר יכולה להיות מאד תחרותית בעיקר במסרח
    ממפיס גם במערב
    הטימברולס, הרבה תלוי באדוארדס ובבריאות של דיאנגלו, יש שם בסיס חזק
    הקינגס כבר כתבתי בכיוון הנכון, תסתכלו על הרוסטר ולא על העובדה שזה הקינגס שלא עשו 15 שנה פלייאוף ותבינו שיש יופי של בסיס ויותר מזה קבוצה שכייף לראות הם יתחרו לדעתי על הפלייאוף השנה 6-10

  10. מישהו מוכן להסביר לי את ההייפ סביב לוקה?
    הטא שחקן מצויין, אבל בטוח לא בטופ 5.
    במה לוקה יותר טוב מהארדן?
    יש סביבו הייפ רק בגלל שהוא לבן.

  11. לברון הוריד 11 פאונד ופלינקה טוען שהוא יגיע בכושר אחר, פעם אחרונה שלברון הוריד במשקל ככה זה היה בקאבס 2015 ובמקום להוסיף במהירות וזריזות הוא נראה גרסה חיוורת של עצמו

      1. אני חולה על הדטרמינזים שלך…
        .
        סוס גמור…
        בעונה שעברה:
        25 נק' ב-57.6% אפקטיבי, 7.7 רב', 7.8 אס'.
        .
        לוקה דונצ'יץ':
        27.7 נק' ב-55% אפקטיבי, 8 רב', 8.6 אס'.
        .
        וואלה, אני מאלו שחושבים שלוקה אחד מהשחקנים הטובים בליגה.
        איך זה מסתדר עם תאוריות הסוס המת לאור הדמיון בנתונים???

        1. אתה צוחק כן? מה הסגל המסייע שיש ללוקה לעומת לברון?? ואני לא מזכיר את זה שלדאלאס מאזן טוב יותר .
          .
          ראית אותו בפלייאוף שבו הוא נראה איטי בצעד איטי יותר לעומת לוקה. לברון עדיין לא גמור אבל לברון הוא לא השחקן שהיה פעם ובפלייאוף האחרון נראה שהוא איבד גם את הצעד הראשון. זה היה הפלייאוף הגרוע בהיסטוריה שלו.

          1. להזכיר לך כמה משחקים דייויס החמיץ בעונה שעברה?
            או מה היה המאזן של הלייקרס לפני הפציעה של דייויס?
            .
            אז, לא. אני לא צוחק.
            לברון היה, ואני מאמין שנשאר, אחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה,
            והוא עדיין מסוגל לקלוע נק' באחוזים מצוינים (מה לעשות, טובים משל לוקה).
            .
            אני יודע שיש דף מסרים ללל,
            אבל נכון להיום,
            הוא לא מתחבר למציאות.

            1. מה היה המאזן של לברון ללא דיוויס? דיוויס זה סופרסטאר שלאף קבוצה בליגה אין כמעט תשובה אליו ומה לעשות שהוא מוריד הרבה עומס מלברון וללוקה אין את הפריווילגיה הזאת.
              .
              לברון לא מסוגל לקלוע באחוזים טובים משל לוקה בטח אם הוא יקבל את אותה שמירה שלוקה מקבל.

              לברון הוא עדיין אחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה (גם לוקה) פשוט לברון כבר לא סקורר עילית בלתי עציר כמו שהיה או כמו לוקה.
              .
              לברון ג’יימס בפלייאוף האחרון קלע 23.3 נקודות ב55 אחוז אפקטיבי רובם בגארבג, לוקה דונציץ קלע 35.7 ב57 אחוז אפקטיבי יחי ההבדל הקטן.
              .
              שוב לברון עדיין שחקן מצויין פשוט לוקה הוא לא.

            2. די, ברוך. אתה לא באמת משווה נתונים של 6 משחקים?
              .
              אחרי הפציעה של דייויס,
              לברון נתן את הכדורסל הטוב ביותר שלו בעונה.
              ערב הפתיחה של לברון,
              הלייקרס היו במקום ה-2 במערב, עם מומנטים של מספר ניצחונות רצופים,
              וללברון היו 26 נק', 8 רב', 8 אס', ומשהו כמו 60% אפקטיבי.
              הסגל של הלייקרס בעונה שעברה ללא דייויס,
              לא טוב יותר משל מי ששיחקו סביב לוקה.
              .
              לא ברור לי הניסיון לשנמך.
              מי שצפה הלייקרס עד לפציעות של לברון ראה קונטנדרית,
              וראה את לברון משחק כדורסל ששווה דיון על mvp.

            3. לייקרס עד הפציעה של לברון רחוקה מלהיות קונטנדרית, היה להם 4 הפסדים רצוף אחרי הפציעה של דיוויס.
              הסטטיסטיקה של לברון בלי דיוויס זה 24.9 נקודות ב55.6 אפקטיבי, לוקה קלע 27.7 נקודות ב55 אחוז אפקטיבי.
              .
              אין שום נסיון לשנמך את לברון הוא עדיין שחקן מצויין ואחד הטובים בליגה פשוט כיום הוא לא סקורר טוב מלוקה.

            4. ברצף המשחקים ללא דייויס טלפני הפציעה של לברון המאזן של הלייקרס היה 10 – 7
              ולברון קלע 25 וקצת נק' ברמת יותר מ-60% אפקטיבי.
              .
              בשום שלב של הדיון לא טענתי מי סקורר טוב יותר.
              טענתי שלכנות את לברון סוס מת לאור נתוניו (ולכן נתוני לוקה כרפרנס) זה לחטוא לעובדות כפי שהן.

            5. ברוך אתה משווה את לברון של היום מול לברון של פעם (ברור שהוא פחות אקספלוסיבי ויותר קשה לו להשתלט על המשחק).
              אבל להגיד שהוא צעד יותר איטי מלוקה, שהוא אחד השחקנים האיטיים שיש?!

            6. עגל לא אמרתי שלברון יותר איטי מלוקה , אלא שהוא סקורר פחות טוב מלוקה כיום .
              .
              אני משווה את לברון לזה של העבר וברור שהוא לא אותו שלקן אקפלוסיביות שהיה ואיבד מהפיזיות שלו, הוא עדיין שחקן מצויין.

            7. ברור שהוא פחות "חזק" מבעבר.
              "חזק" = עדיין מצליח לשמור איכשהו על יעילות מדהימה למרות הגיל אבל בגמר המערב יתקשה להתפוצץ על בסיס יומי.
              אבל מכאן ועד לקבור אותו? השחקן נמצא בירידה מתמשכת ועקבית (הייתי בין הראשונים לזהות, אבל לא נתתי הנחיות 🤣🤣🤣)
              ועדיין נמצא ברמה שאף אחד אחר לא היה בה לפניו פרט לקארים.

  12. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לא הפסקתי לצחוק.
    הדברים של פלינקה מתוך מערכת הספורט של ישראל היום: "נכון לעכשיו נראה שהקבוצה מאוחדת סביב רצון ויעדים משותפים, כולם רוצים להפוך את השחקן שלידם לגדול. זה מה שלברון מנסה להטמיע בקבוצה, כי הוא פשוט מאמין בה".
    התאגיד קיים ובועט.
    שיקסה לראשמור….

  13. אין כמו ימי שישי בשביל להביא ציטוטים של לברון.
    מתוך כתבה של הארץ על מארק גאסול, כך החמיא לו לברון:
    "מארק הוא מהשחקנים שרואים את המהלכים לפני שהם קורים. הוא רואה את הספורט באותה צורה שאני רואה אותו".

  14. אתה קם בבוקר.
    בחדשות מודיעים שצריך להתחסן בחיסון שלישי אחרת התו הירוק יאבד תוקפו.
    מודיעים כי ה-FDA לא אישר חיסון שלישי. אחר כך מודיעים שהוא כן אישר, לבני 65+
    פייזר בדקו ומצאו, כך הם עצמם מודיעים, שחיסון לילדים הוא בסדר גמור, רק ששליש מנה מספיק להם לייצר מספיק נוגדנים.
    אתה מקבל ווטסאפ על מחקר של קופ"ח מכבי שהחיסונים לא שווים מי יודע מה.
    רופא עולה לשידור ואומר שהחיסונים כן שווים מי יודע מה, ושלמכבי אין מושג.
    שמעון מזרחי עולה לשידור ומתרעם על האמירה: "צריך לזכור שמכבי פלייטיקה תל אביב זכתה באליפות המדינה בלי עזרה ממשרד הבריאות".
    האצטדיונים בכדורגל מלאים.
    בחופשה בתל אביב לא ביקשו תו ירוק בקניון, במסעדות, בתערוכות ובאירוע המוני והזוי של מיינקראפט באולם קבוצת שלמה.
    ברחוב לא מסתובבים עם מסכות. במקומות סגורים כן, אבל עם מסכה על הסנטר ("זה כמו לשים קונדום על הברך" יפטיר לידך זקן שנמאס לו).
    בשבדיה פותחים את הכל ומבקשים מלא מחוסנים להימנע מהתקהלויות. באוסטרליה סוגרים את הכל כבר שנה וחצי.
    בעיתון כתוב שהאוכלוסיה בארץ מתחלקת לשתיים- אלה שיש להם ילדים מתחת לגיל 12 – וחרב הבידודים כל הזמן מתנופפת מעל ראשיהם – וכל השאר.
    אם תצביעו "ג" לא תחלו בקורונה. אם תצביעו "מחל" לא תהיה קורונה. אצל בנט בספר כתוב ההפך. ויאיר לפיד לא בקטע של ועדות קורונה.
    כל זאת ועוד, נתראה אחרי החגים.

  15. כרגיל, אני קורא כל תגובה בעיון. אם אתם מעל גיל 50 חיסונים זה MUST. רק שלא תחטפו את הקוביד 19 ותאלצו להיום 14 יום עם ונטילטור ו-10 ימים ב-INDUCED COME. ןעתה מאבק קשה, יום יומי, ללמוד לבצע דברים כמו הליכה. לנהוג במכונית? אולי עוד חודשיים.

    1. לא נשארו וונטילטורים פנויים….
      לא לחלות!
      מנחם, טייק איט איזי בבקשה, לאט לאט להעלות את ההספק.

    1. יכול להיות שהמשיח הגיע לקליפורניה? יש שם תחיית מתים,זה התחיל בלייקרס שחפרו עמוק עמוק בבתי הקברות של הליגה והוציאו משם גופות וממשיך לגולדן סטייט.
      .
      בהקשר ללוחמים הליגה סירבה לתת לוויגנס אישור דתי , אם לא יתחסן יפסיד חצי ממשחקי הבית ואימונים.

  16. בס"ד
    תודה מנחם.
    וויגינס בסוף יתחסן, או שיחטוף קנסות להערכתי.
    לגבי 5 הקבוצות שיכולות להפתיע, זה לא פלא, הציפיות מהן נמוכות מאד.
    תוסיף גם את הלייקרס, לפי חלק גדול מהתקשורת הם יפלו בגדול בגלל הגיל, אז אם יגיעו רחוק, זו תהיה הפתעה להרבה אנשים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט