מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

הברוקלין נטס היא הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA על הנייר, אבל אייזיה תומאס טוען שאין לה סכוי גדול לאליפות. להפתעת כולם קווין דוראנט מסכים אתו

שמות אף פעם לא ניצחו אליפויות. לנטס יש את שלושת השמות הגדולים מכולם עם קווין דוראטנט, קיירי אירוינג, וג'יימס הארדן. אבל מה שווים שלושת השמות אם הם כמעט אף פעם לא שיחקו יחד? וברגעים המעטים שכן שיחקו יחד, מאומה לא נראה טבעי כאילו כל אחד מהם מרגיש לא נעים לעשות את השטיק שלו, וכשהשלושה לא עושים את השטיקים שלהם בקואורדינציה, מה שווה השלישייה הזאת של סופרסטארים?

שני דברים חייבים לקרות בנטס כדי שהם באמת יהיו הקבוצה של ה-NBA:

א)השלושה חייבים לשחק הרבה יותר יחד. אם אחד מהם פצוע – ונראה שהארדן או אירוינג מחמיצים הרבה משחקים אם בגלל פציעות (המסטרינג להארדן), או 'עניינים אישיים' ואירוינג. קווין דוראנט, שחזר מפציעה רצינית, נותר השחקן האמין מבין השלושה. הוא מופיע לכל משחק ואנחנו נשארים לתהות מי מהשלושה יצטרף אליו.

להפתעת כולם קווין דוראנט הסכים איתו וכינה את דבריו "העובדות בשטח"

אבל…צריך לזכור שהעונה הנטס – ללא אירוינג או הארדן, לקחו את הבאקס בחצי הגמר לשבעה משחקים. מה שאני מנסה לומר הוא שהכל יכול לקרות, ועתה אין טעם לנבא על מה יקרה במאי. קבוצות עם הגאווה של הנטס מסוגלות – לא שזה קל – לשחק גם ללא שני כוכביה הנוטים להיפצע או להיכנס לבעיות משפחתיות/אישיות/חברתיות או לך תדע מה מונע מאירוינג לשחק.

כרמלו אנטוני היה די 'BLACKBALLED' ע"י השחקנים. לא עד כדי סירוב לשחק אתו, אבל הוא תמיד היה 'OUTSIDER' מבחינת השחקנים

תאהב אותו או תשנא אותות הוא אף פעם לא עשה משהו ספציפי שעבורו הוא יוחרם לחלוטין בליגה. הוא התחיל את עונת 06-07 כמו גדול והיו דבורים על MVP עד שבמשחק נגד הניקס הוא החל קרב אגרופים נגד שחקן הניקס. הליגה אז עשתה הכל למנוע קרבות בין שחקנים, וה-15 משחקי השעיה היו מין טפיחה על היד.

מיד התפשטה הדעה שהוא חטף רק 15 בגלל שהוא חלק מה-ESTABLISHMENT: דייויד סטרן, ה-FED, ושאר השולטים. אנטוני מספר בפודקסט של ווילי אנד מורטין על

about the conversation he had with then NBA commissioner David Stern (RIP) and talked about how that’s when he found out Stern and the NBA were the Feds.

סטרן ראה באנטוני שחקן שיוכל לספר לו סודות מהחדר: על מה השחקנים מדברים…מה הם חושבים…מי בעד סטרן ומי נגדו…אנטוני עשה זאת ברצון, וכששמועות על כך הגיעו לשחקנים הם ידעו שכרמלו אנטוני אינו אחד מהם. הוידיאו מסביר הרבה: מאז אנטוני היה מין 'בוגד'. רק לאחרונה הוא החל מתקבל יותר ויותר ע"י השחקנים.

מינסוטה מביאה את בחירת הדראפט הראשונה שלה לאונרדו בולמרו מארגנטינה. אומרים מאנו ג'ינובלי מס' 2

אומרים עליו שהוא משהו-משהו. 1.97 עם מוטות ידיים של 2.14 שניבחר ב-2020 ע"י הניקס אבל הזכות עליו הייתה שיייכת למינסוטה עוד מאז הדיל של ריק רוביו וג'דן מקדניאלס. הגארד/פורוורד הזה בן ה-21 הוא COOL ואין לו כל פרפרים בבטן בקשר לשחק ב-NBA. "הופס זה הופס", הוא אמר כשנשאל.

מה שהוא מביא איתו על בטוח זסה ה-FLAIR של הכדורסל הלטיני. יש לו ראיית משחק מעולה ביותר, כאילו שיש לו עיניים בצד האחורי של הפדחת. כשדהוא משחק אתה שומע את ה-"אוווו" ואהההה" ועוד הברות של הצופה שלא מאמין למראה עיניו (הוא זסכה כשחקן ברצלונה בתואר 'השחקן ה-SPECTACULAR ביותר בליגה".

אלה בשורות מצוינות למינסוטה הקרה ואולי קרל-אנטוני ירגיש שהוא החוליה שהייתה חסרה. אני מרגיש שהוא יהיה הווניל הלטיני החדש שיביא אתו את הכבוד שהחל לחזור למקומו עם לוקה לשחקן הלבן.

מיאמי החליטה ללכת ALL THE WAY והדג הגדול הבא שהם ידוגו יהיה בראדלי ביל

מיאמי כבר שלחה מסר לכל מי שמעוניין לדעת שהם הולכים בכל הכוח על העונה הבאה.

קייל לאורי, פיג'יי טאקר, ומרקיף מוריס היוו את הצעד הראשון. אז מיאמי הבטיחו את הישארותם של דנקן רובינסון, גייב וינסנטץ ומקס סטרס. עכשיו ההיט רוצה סופר סטאר, והיא קרובה מאד לסכם עם בראדלי ביל.

ביל הוא אחד המרוויחנים הגבוהים בליגה. בעונה שעברה הוא קלע 31 נק' למשחק עם 4.7 ריב' ו-4.1 אסיסטים.

מיאמי מכינה BLUCKBUSTER TRADE שיהיו מעורבות בו שלוש קבוצות: מיאמי, וושינגטון, ושרלוט.

 Miami Heat would receive Bradley Beal and Thomas Bryant. The Wizards would get Mason Plumlee, KZ Okpala, PJ Washington, multiple 2022 first-round picks, and a 2023 second-round pick. While the Hornets would get Tyler Herro and Montrezl Harrell.

למיאמי זה יתן את הכוכב הקולע שהם חייבים לאליפות. לביל זה ייתן הזדמנות ראשונה אמתית לתואר, ושרלוט מקבלת שני שחקני מפתח.

ג'ימי באטלר מסביר מדוע ג'יימס הארדן הוא השחקן הקשה ביותר לשמור

ג'יימס הארדן הוא אחד השחקנים המבוקרים ביותר בליגה. "כן, אבל איפה הטבעות?" …"כן, אבל תראו איך הוא הכריח את יוסטון להטריד אותו"…"הוא מחזיק בכדור הרבה יותר מדי זמן"…"הוא עוצר את כל מהלך הקבוצה…"

יש אמת בכל הביקורות הללו, אבל מבחינת יכולת נטו, יש לו כשרון מיוחד רק לו. לא רק עתה לנגד עינינו, אך כמו שלני לוריא כתה באתלטיק – –

Harden is one of the greatest offensive juggernauts to ever lace them up

אם אתם לא מאמינים, הקשיבו לאחד המגינים האישיים הטובים בליגה ג'ימי באטלר:

"Step-back. Floater. Euro step. He has so much in his package, and he’s always hitting tough shots,"Butler said. "His whole attack is built off that step-back. He hangs the ball out there and teases you with it, and then he waits for you to make a move."

"He’s reading you," Butler added. "Whatever you decide to do, he’s got a counter for it. Because if you give him too much space, he’s gonna take the step-back, and probably make it. If you get too close to him — if you try to get up into him and take the shot away — he’s either going to lean into you and draw a foul or blow right by you and take it to the basket."

"He’s one of those guys you game plan for. Like you go into the game saying, ‘We’re not gonna let James drop 40 on us.’ And he still drops 40 on you. That’s the mark of an unstoppable player. I think if you asked multiple people who the most unstoppable player in the league is right now, it would be a toss-up between a healthy KD and [LeBron] James. But if you ask me? It’s James Harden, for the win," Butler concluded.loading…

המספרים של הארדן יהיו בירידה עתה כשהוא משחק עם קיירי אירוינג וקוין דורנט, אבל אולי סוף-סוף הוא ישיג את הטבעת המיוחלת.

בבוסטון מעריכים שבראד סטיבנס עשה עבודה מצוינת כנשיא, אחראי על פעולות הכדורסל

בד"כ לא נותננים ציון לנשיא שהוא הבוס של כל מה שקורה בכדורסל כבר אחרי עונתו הראשונה. בד"כ לוקח זמן לפעולות שהוא גרם להניב פרות. אבל הוא, כמאמן הקבוצה לשעבר, הוא לא כמו כל נשיא ואותו אפשר אולי כבר לבקר.

*הוא לא היסס לשלוח את קמבה וולקר כשהיה ברור לשני הצדדים שהעסק איתו כפוינט גארד לא עובד, ולהביא במקומו את אל הורפורד, שחקן 2-WAY גבוה שהקבוצה הייתה כה צריכה.

*הוא השתמש במה שנשאר מהחוזה של גורדון הייוארד להביא את ג'אש ריצ'רדסון – שיהיה שחקן רוטציה קבוע – וכן הוא יהיה חלק מכל טרייד בומבסטי עתידי שהסלטיקס תעשה.

*אבן פורנייה היה ממש בדרך לניקס, אבל but Stevens turned his departure into a valuable trade exception that could be used for additional improvements at a later date.

*הוא הביא את דניס שרודר במחיר מציאה כשהוא – ואחרים – מאמינים שבסלטיקס הוא יוכל לפרוח.

*הוא הצליח למנוע ממרכוס סמארט ורוברט ויליאם III לשחק על EXPIRING CONTRACTS הוא הציע להם בטחון עבודה בסלטיקס, והם לא הולכים לשום מקום.

במדום לעשות טריידים – שלא ידוע אם יצליחו או ייכשלו, בראד מנסה לתקן ולשפר את מה שכבר יש לו:

Not every trade or free-agent signing is a winner, but even in a results-driven business of NBA contention, there’s something to be said for trying to fix whatever shortcomings exist to better one’s title odds. When there’s a missing piece to what is nowadays always a smaller championship window than you think with stars more than willing to flex their power and bolt for greener pastures, transactional activity is the risk you have to take.

זאת המנטליות שדבראד סטיבנס הביא עמו כנשיא ובבוסטון אוהבים זאת. הגדולה של הסלטיקס תמיד הייתה הקביעות: לנצח עם מה שיש עם תיקונים קלים פה ושם. סטיבנס ממשיך באותה מסורת.

האם להטריד את קריסטפס פרוז'ינגיס?

במקרה הזה הדעות שלי חצויות, כפי שאומרים החברים שלי מכרם התימנים. אני מעלה את הנושא, יעני, בגין מאמרו של טים קאולישאו בדאלאס מורנינג ניוז בו הוא מסכם שאין ברירה אלא להטריד את קריסטפס. הוא מציע להציע לפילי טרייד עם בן סימונס, אבל זה נושא לדיון אחר.

האם על דאלאס לשלוח אותו לרעות בשדות זרים? סיבה אחת לעשות זאת היא שהמבריקס צריכה יותר הגנה וקריסטפס גבוה מדי ורזה מדי מכדי להיכנס לקרבות במשוכות. אולי בשחקים הוא עדיין יכול לקטוף ריבאונדים, אבל אחד כמו ג'ואל אמביד אוכל אותו לארוחת בוקר.

מצד שני אתה לא מוצא שחקנים בגובהו בשוק מחנה יהודה. אולי כדאי לתת לו עוד עונה, ושהוא יידע שהוא תחת עין בוחנת, בעיקר מבחינת ההגנה שלו. לקבוצה יש צוות מאמנים חדש, והוא עולה העונה בריא לחלוטין לראשונה בארבע שנים. מלבד זאת הערך שלו הוא בתחתית המדרגות ודאלאס לא יקבלו מאומה בעל ערך עבורו. אני לא מאמין שה-SWAP עם סימונס קורה.

תנו לו לסיים את העונה הזאת ואז תחליטו. יישארו לו שנתיים בחוזה וזה מספיק זמן להטריד אותו בצורה היעילה ביותר לדאלאס.

אז אם מרוב ברבורי הלשון שלי אתם מבולבלים במה היא המסקנה שלי, אז אומר זאת בצורה הפשוטה ביותר:

לא. אני לא מאמין שזה רעיון טוב להטריד את קריסטפס פרוז'ינגיס עתה, לפני תחילת העונה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 121 תגובות

            1. אני ממש לא מבין מה בדיוק ה'הרבה יותר מזה' שאתה מוצא כאן

  1. הכותרת:
    הברוקלין נטס היא הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA על הנייר, אבל אייזיה תומאס טוען שאין לה סכוי גדול לאליפות. להפתעת כולם קווין דוראנט מסכים אתו
    .
    הטוויטר בקישור:
    Steve DelVecchio
    @SteveDelSports
    Kevin Durant agrees with Isiah Thomas' take that the Nets cannot win a title if Kyrie Irving doesn't play
    .
    טיפה הבדל… אייזיאה אומר שהנטס לא מסוגלים לקחת אליפות ללא קיירי – זה פרט חשוב

        1. חחח זה כתיבת הסיפור של הוא עבד יותר קשה מכולם ולפני כולם נו הנרטיב הזה שמייקל וקובי עשו לפניו…
          אני בכלל מחכה למשחק הקורונה שלו שאחרי משחק דל 50 נק "מתגלה" שהוא סבל מקורונה ואז יוצאים סיפורים שהוא לא נשם שבוע לפני והיה עם חום של 48 מעלות 😂😂😂

        2. לברון השאיר למבקריו סיבות מספקות לקיטונות על גבי קיטונות של ביקורת.
          מוסר העבודה שלו לא נמצא ברשימה.
          האימון המוקדם לפני תחילת מחנה האימונים הרשמי?
          הוא עושה את זה כבר שנים,
          וזה הועיל מאוד לפתיחת עונה משכנעת במספר הזדמנויות.
          בשנה שעברה, דרך אגב, לא היה כזה. הפגרה הייתה קצרה מדי.

  2. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
    .
    בעניין ביל – לא יודע. נראית לי חבילה קטנה מדי. קשה לי להאמין שהם יצליחו לשמור על דנקן רובינסון בתרחיש כזה, אלא יצטרכו להיפרד גם ממנו וגם מהירו.
    .
    בעניין בולמרו – אם הוא יצליח, ועוד במינסוטה, כל הכבוד לו.
    .
    בעניין זינגר – תלוי איך הוא מרגיש, אם הוא ממורמר הייתי שוקל להחליף אותו בסימונס. משנה מקום משנה מזל.

    1. איך סימונס ולוקה ישחקו ביחד? הרי לוקה לא יוותר על הכדור, ומה סימונס יעשה, יהיה שחקן כנף שמאיים על הסל? הוא יכול להיות D&3 רק בלי ה-3 🙂
      סימונס בדאלאס יכול להנהיג את החמישייה השניה כשלוקה נח

      1. א. נכון – יכול להוביל את הספסל.
        ב. ישחק כ-5 בסמול בול, יעשה פיק אנקול, יחסום, יעשה הגנה, ובעיקר, אולי, ימצא את עצמו מחדש בסיטואציה חדשה.
        ג. זה בטח לא פתרון מושלם, לאף אחד מהשחקנים או מהקבוצות, אבל יכול להיות עדיף על המצב הנוכחי.
        ד. אולי אפשר לשלב את וול ויוסטון – וול לפילי, סימונס לדאלאס, זינגר ליוסטון, אבל אז לדעתי פילי צריכים לשלם בבחירה ליוסטון.

        1. אני חושב שהרציונל בהבאה של זינגר היה האפשרות לשחק עם גבוה שיהיה רים פרוטקטור מצד אחד, ומרווח מצד שני. ההבאה של סימונס לא תענה על 2 הצרכים הללו: סימונס מגן מדהים אבל הוא לא רים פרוטקטור. לשחק איתו בC יכול להוות בעיה גדולה כאשר מולו ישחקו סנטרים מסיביים או קבוצות שמתבססות על פיק&רול והשמירה צריכה להתבסס על פלאט. בקיצור אני חושב שזה לא ממש פיתרון מועיל

          1. בהחלט בעיייתי. או שסימונס ימצא לעצמו קבוצת מרכז טבלה ויהיה הרכז הכוכב שלה או שהיה בג"ס על תקן רכז שמפטם את הקלעים באסיסטים. או שאני לא יודע מה, נגמרו לי הרעיונות

            1. בדיוק… זה טרייד שנובע בדיוק בגלל שנגרמו הרעיונות הטובים, ועכשיו צריך למצוא את הרעיון הכי פחות גרוע. מבאס, אבל קורה בחיים.

            1. אם דאלאס מוסיפים 2 בחירות סיבוב ראשון, ולוקחים את יאנג ומקדרמוט, אבל לא צעירים, אני מסכים בהחלט לעסקה.

            1. לפילי זה מצוין, לדעתי. לדאלאס ככה ככה, נראה לי שידרשו בחירת סיבוב ראשון. יוסטון בוודאי תדרוש בחירות.

            2. לפי הפלייאוף האחרון גון וול כנראה יתרום יותר מפורזינגיס. הוא גם יוסיף הגנה בקו האחורי משהו שלא היה להם.
              אבל הכי חשוב זה הלהוריד עומס מלוקה. בתנאי שלוקה ישחרר את הכדור כמובן.

  3. קווין דוראנט שם את עצמו והנטס בתור אנדר דוג……. קל
    כרמלו אנטוני היה תמיד סוליסט שלא משפר אף אחד
    קריסטפס פרוז'ינגיס להטריד או להשמיד או לתת למפלצות של הבולבוס מספייס ג'אם להכניס לו פילפל לטוסיק
    (עד כדי כך הוא סחורה רקובה)
    אם ריילי מצליח להנחית את ביל,הוא מקבל את אות הקוסם והרוקח….

  4. תודה דוק.
    להביא את ביל ולתת את הירו והארל זו שגיאה איומה שתפרק את המרקם הקבוצתי של מיאמי, תניב פירות ביאושים ולא תואמת לרוח המועדון כפי שהשתקפה בשנים האחרונות, שהראו קבוצה מלוכדת, חזקה, עם צעירים מבטיחים.

    1. אם נעזוב לרגע את העובדה שהארל בוויזארדס ומעולם לא היה חלק מהמרקם הקבוצתי בהיט, הטרייד הזה כל כך בלתי אפשרי מכל כך הרבה בחינות שלא ברור לי מה עבר בראש של מי שהגה אותו.
      או במילים אחרות אתה יכול להיות רגוע זה לא הולך לקרות.

  5. יופי מנחם
    סטיבנס אכן עשה כמה מהלכים מעניינים ואולי החשוב שבהם הוא לוותר על כיסא המאמן כי בשנתיים האחרונות הוא פשוט נתקע (אפילו שהצליח להגיע לגמר המזרח!) ולא התקדם או קידם מספיק. לגבי GM, נחכה קצת עם הטפיחות על השכם. על פניו עשה דברים מאד נכונים ובמיוחד ההיפטרות מקמבה. ראינו שהוא לא מתאים לרמות הגבוהות בפליאוף. הוא פשוט לא שם. בדיעבד, אולי עדיף היה להחתים את רוזייר במקום לעשות את הטרייד אבל האשמה על הגב של איינג'.
    גם השנה אני חושב שהסלטיקס שווים גמר מזרח, שם יודחו על ידי ברוקלין בריאה. השאלה היא איך המאמן הרוקי יצליח לחבר אותם. נחייה ונראה. ממני הוא יקבל 100 ימי חסד.

      1. בשבילך, מתחילת העונה.
        בשלושת החודשים הראשונים לא יהיו לי טענות אלא אם הסלטיקס יפסידו את כל המשחקים….
        אודוקה יקבל מחמאות כיד המלך ואם תהיה ביקורת היא תהיה מינימלית.

          1. זה לא כל כך מדויק. הוא טכנית סוג של עובד עבור הליגה וזה לא שהוא לא מוכן לעבוד עבור הליגה רק לא מוכן לעבוד בה במקום ספציפי.

            1. לא מסכים – החוזה הוא בין הקבוצה לשחקן לא בין השחקן לליגה.

            2. ההסכם שכובל את סימונס הוא של ארגון השחקנים (לצורך העניין – הועד שמייצג את סימונס מול הליגה) מול בעלי הקבוצות (ההסכם הקיבוצי).
              .
              בהסכם הזה נקבע שאפשר להעביר שחקן במהלך חלון הטריידים כמה פעמים שרוצות ההתנהלות, ולאן שהן רוצות, כל עוד החוזה מובטח.
              .
              היות וזה הסכם מזן ההסכמים הקיבוציים,
              בית המשפט העליון בארה"ב כבר קבע שאין פגיעה בזכות ההשתכרות או בזכויות פרט אחרות כאשר הקבוצות פועלות במסגרת הכללים המוסכמים.
              .
              חוזה פרטני בין שחקן לקבוצה ללא מסגרת גג של הסכם קיבוצי זה סיפור אחר.
              אז ניתן לטעון שורה של טענות המתייחסות לניצול כוח של הקבוצה מול שחקן בודד (חוזים מקפחים חד צדדיים שונו בעבר לא פעם).

            3. מה גם שהחוזה לא ממש מקפח אותו…

            4. מה זה משנה שהחוזה לא מקפח אותו?
              איך אתה מודד עם החוזה מקפח או לא?
              מה שנתון שהחוזה מגביל אותו ואת הקבוצות לפעול על פי ההסכם בין השחקנים לליגה. יש לזה הגבלות שבמקרים מסוימים עובדים לטובת שחקן או קבוצה ובמקרים אחרים עובדים נגדם.

            5. תכלס נכון

            6. חוזה חד צדדי מקפח זו הגדרה משפטית. הוא תקף גם לחוזי עבודה.
              הוא לא תקף, כאשר יש חוזה קיבוצי.
              .
              זו הפואנטה שלי –
              החוזה הקיבוצי הוא של ועד העובדים (ארגון השחקנים) מול הליגה. החוזה הפרטי הוא של סימונס מול פילדלפיה.
              ולא להסכים לממש את החוזה הפרטני זה לא מצב של "מסכים לעבוד עבור הליגה",
              אלא הפרה של ההסכם הקיבוצי שבעיני בתי המשפט כאילו נתתמו על ידי סימונס מול הליגה.

            7. זה תלוי פרשנות לבית המשפט.
              אבל בכל מקרה אני מעריך שזה לא משנה לחלוטין כי סימונס יגיע ויעשה את הנדרש ממנו בשעה הנתונה שבה נגמרים הדיבורים ומגיעים המעשים כי זה מה שהסוכן שלו יבהיר לו כמו מה שהיה עם הארדן שנה שעברה.

            8. מבחינה משפטית אין פה שום קייס. אתה לוקח את הפרשנות רחוק מאד. הסוכן שלו הוא מי שאומר לו כרגע לשבת בצד לדעתי.

            9. תודה גיא, איך הליגה יכולה להגן על הקבוצות הקטנות ממצב כזה כיום? לא זכור לי מקרה של שחקן שקיבל מקס ודרש טרייד אחרי שנה. זה ממש נוכלות ועקיבה וסירוב לעמוד בחוזה. יש איזה אפשרות שאם סימונס מסרב לשחק החוזה שלו יורד מתקרת השכר?

            10. יש הבדל בין לספר שאתה הולך לא להגיע ולשבת בצד לבין לא להגיע ולשבת בצד. בינתיים אנחנו רק בקטע של לספר. מכיוון שדי ברור שלא הולך להשתלם לסימונס באמת לשבת בצד אני בספק גדול אם זה באמת יגיע לזה.

            11. Under Article VI, Section 1 (player conduct) of the collective bargaining agreement, a player who fails to render services would be suspended and could be fined up to 1/145th of the player's base compensation for each day he does not show up. This means Simmons could forfeit $227,613 for every practice and game that he misses. It should be noted that Simmons would need to be suspended before the 76ers can levy the per-day penalty.

              If the 76ers elect not to enforce the "failure to render services" language in the CBA, they could still fine him $2,500 for the first missed practice, $5,000 for the second missed practice, $7,500 for the third missed practice and a reasonable fine under the circumstances for a fourth (or additional) missed practice.

            12. הוא מנוהל בידי קלאץ של לברון וריץ פול, שלא מתביישים לנהל מלחמת חורמה מול הקבוצות ולנהוג בטקטיקות נלוזות. הליגה חייבת לעלות את הקנסות על טמפרינג ועל הפרות חוזה

            13. גם אם יגיע (ותכלס כנראה שהוא יגיע), מה מונע ממנו לעשות שביתה איטלקית? לא משהו מובהק, סתם לשחק בלי חשק, להזיז כדור במקום ליזום, לזייף בהגנה, כאלה. קיצר, צריך לזוז מהר מהדיון החוזי של מה יקרה או לא יקרה לו, ולעבור לדיון חכם יותר של איך פילי/סימונס יורדים מהעץ הזה וממשיכים הלאה. כאן לדעתי פילי לא היו צריכים לאיים שיורידו מהמשכורת.

            14. איפה ראית שהם איימו?

            15. אני מניח שלפחות בהתחלה הוא לא יתייצב למחנה אימונים, בעיקר בשביל להפעיל לחץ על הסיקסרס ולראות איך הם מגיבים, אבל לא נראה לי שהוא ילך עם זה עד הסוף אם הסיקסרס יתעקשו. עכשיו סביר להניח שההתייצבות לקבוצה בהחלט תהיה וריאציה של שביתה איטלקית כלשהי ושחשק גדול ותצוגות כדורסל משכנעות לא יהיו שם, אלא אם מישהו יצליח למצוא איזה מהלך פסיכולוגי שיגשר על הגשרים השרופים שכולם לקחו חלק בהצתתם.

            16. I have a solution….

            17. בכל אופן ווישפול הטענה שלי בהתחלה לא הייתה משפטית.
              למיטב הבנתי אפילו אם היה להם עניין בזה(וזה לא משרת את האינטרסים של אף אחד מהצדדים, אז זה בטוח לא יקרה) סימונס והסיקסרס לא יכולים להחליט שהם מבטלים את החוזה ביניהם ולאפשר לסימונס לחתום בחופשיות איזה חוזה שהוא רוצה עם איזה קבוצה שהוא רוצה.

            18. does this solution involve bringing in AI to negotiate and a bunch of guns?

            19. להיפך…זה סיפור מהאגדות.

            20. AI+guns>pumpkins

            21. ברוך, גם אני תהיתי לעצמי מה אפשר לעשות נגד זה. אולי אמצא זמן לחשוב על פתרון

            22. are you talking about practice?…. practice?

            23. החוזה של דוק ריברס גם מובטח? יש לו עוד 32 מליון בחוזה, לא מצאתי אם פילי סיכמו איתו על אופציית יציאה במקרה שהוא לא משלים X Y משחקים אחרי זה הוא נשאר המאמן לשנתיים נוספות

        1. פשוט לא ייאמן, מקווה שהאריס יגיד להקדים את המחנה בכמה ימים,והשמוק האוסטרלי ישאר בבית בלי משכורת. פילי תהיה לא פחות טובה בלעדיו.
          .

          דרך אגב אני עדיין לא מאמין על ההנהלות של פילי ואינדיאנה, אינדיאנה רצתה לתת שחקן טוב יותר (ברוגדון) ועוד להוסיף בחירה ראשונה ופילי סירבה

            1. סימונס מקבל 50% מהמשכורת שלו בתחילת השנה עוד לפני שהמחנה התחיל השאלה אם אפשר למנוע את זה/ אפשרות לקנוס אותו בהם או רק ממשכורת עתידית אם סימונסלא מגיע למחנה?

            2. הוא קיבל 25% ב1.8 ואמור לקבל עוד 25% ב1.10. זה לא קשור בכלל למחנה אימונים. הם יכולים לקנוס אותו ב2500 על האימון הראשון 5000 על השני וכו'…לא יזיז לו יותר מדי. הם לא יכולים לחרוג מהחוזה ולא להעביר את התשלום. הם כן יכולים להשעות אותו לזמן בלתי מוגבל ממשחקים אבל רק כשתתחיל העונה.

            3. ממה שהבנתי הם יכולים לקנוס אותו ב200 אלף דולר כל יום, אני בהחלט מקווה שהליגה תתערב כי הגענו לסיטואציה חסרת תקדים שבה שחקן מקבל מקס ופשוט מסרב בתוקף לקיים את הצד שלו בהסכם וכופה על הקבוצה טרייד.

            4. זה על כל משחק. וזה יותר מזה.

            5. פיקטיבי
              זה מוזר שאתה כאן מתייחס לזה כחתום וסתום בעוד שברור שזה יכול להיות לא יותר מאסטרטגיה להפעיל לחץ על הסיקסרס ושברגע האמת הוא יתייצב לעבודה כמו עם הלב במקום אחר (כמו שהיה עם הארדן שנה שעברה).

            6. ברוך, זה ממש לא חדש ששחקנים עושים מובים כאלו. היו אפילו בחירות דראפט שעוד לא דרכו על הפרקט וכבר איימו שהם לא משחקים בקבוצה זו או אחרת. ברור שאפשר לתבוע אותו על הפרת חוזה אבל מה ייצא להם מזה? לדעתי חייבים לנסות גישור, להביא איזו דמות מוכרת שתעזור למגשר מקצועי לפתור את הסכסוך הזה. והכי חשוב, פילי היו חייבים פשוט לסתום את הפה. הם לא הבינו שכל משפט שלהם פשוט דוחק את סימונס הלאה לפינה שיהיה קשה יותר לצאת ממנה.

            7. הבנתי תודה, פילי חייבת לנסות לתקן את הקשרים איתו, להריץ מנייה לחצי שנה שנה ואז להטריד אותו.

            8. אברי הנהלה טיפשה, כן שחקנים איימו בעבר לא להגיע לקבוצות (ברייאנט לדוגמה) אבל זה לפני שנכנסו לליגה וחתמו על חוזה זה דבר שונה לחלוטין.
              .
              הפתרון האחרון זה לקנוס את השמוק מה שפילי צריכה לעשות זה להגיע איתו להסכם, להגיד שבן סימונס שחקן נהג וידה ידה ידה להריץ מנייה חצי שנה ואז להטריד אותו

            9. ברוך, אני בטוח שהיו עוד דוגמאות, אפילו אם לא כל כך בוטות. קמבה בבוסטון לדוגמא, ג'ורג' באינדי או באטלר במינסוטה. קבוצות מבינות שאין מה להחזיק שחקנים בכוח.

            10. מה היה אם קמבה בבוסטון? גורג באינדי… באטלר עבר למינסוטה בטרייד לא חתם שם ונשאר לו שנה לחוזה וגם אז עשה בלאגן אבל התאמן, אותו דבר פול גורג… לא היה מקרה של שחקן שחתם מקס ואז דרש טרייד לאחר השנה הראשונה של החוזה שנשאר לו עוד 4 שנים!!!וניתק באופן חד צדדי את הקשרים מהקבוצה. המקרים הכי קרובים שהיו לזה זה דיוויס והארדן אבל זה גם לאחר תקופת זמן ממושכת. בכל מקרה מראה איך הדבילים בהנהלה של פילי יתנהלו עם זה, הם עשו כל טעות אפשרית עם הנגר האוסטרלי. מהליקוקים בהתחלה וחוזה המקס, ואז עכשיו שרוצים להטריד אותו דאגו להוריד לו את הערך לרצפה ולשרוף קשרים איתו.

            11. טוב, בסדר ברוך, לא היה מקרה ב ו ל כזה. גם אף אחד מהם לא היה אוסטרלי.

          1. אם אני מבין ברוך, זה דומה למקרה של קיירי, שאז אמרו שהם יכולים לא לשלם לו את החלק היחסי של משחק, קרי 1/82 מהמשכורת. אבל זה בטח עם כמה סייגים כלשהם.

            בכללי, לאיים על אדם שלא רוצה להיות במועדון כלשהו(ואם ניהיה כנים חלק בצדק),שמרוויח עשרות מיליונים, בקנס, זה לא מתכון לניהול נכון של הסיטואציה.

            אפשר לא לאהוב את סימונס מהרבה סיבות(מקצועיות ואישיותיות), אבל מה שעשו לו בסוף העונה שעברה, היה מגעיל מאוד. ככה לזרוק רפש פומבי(גם אם מוצדק), על שחקן ושותף שלך לקבוצה, זה גועל נפש.

            1. זה 1/110 (1/145 על 20 משחקים או פחות).

            2. אני מסכים איתך ההתנהגות של אמביד ודוק לא הייתה בסדר ולדוק ריברס יש אשמה שהעלה את הנגר האוסטרלי הזה לשחק , עדיין לנתק באופן חד צדדי את הקשרים ולסרב לחוזה זה משהו שעדיין לא קרה.

  6. תודה מנחם
    דוראנט הסריח את הסכך עם התשובה שלו
    הוא צריך לקחת אחריות ולהגיד – אני מביא אליפות גם עם קיירי ינסה לצעוד לג׳נין
    הארדן דוראנט לבדם זה חומר לאליפות

      1. צמד חמד
        מפתיע שלא מצאו דרך לשחק האחד עם השני
        דוראנט עם האופי המתאים יכל להיות יותר גדול מכל שחקן שדרך על המגרש משתמש בתירוצים לפני שהעונה התחילה …

  7. אם כבר אנחנו מתעסקים בנטס – שון מרקס אמר אתמול שיש שני שחקנים שלא יוכלו להתאמן ולשחק בניו יורק תחת התקנות החדשות. כלומר לא מחוסנים. מעניין מי…אני מהמר שאחד מהם משחק עם מספר כפול על הגב.

    1. למה לא לעשות להם בדיקות סדרתיות, זה מודל שבכל מקרה יותר יעיל מהחיסון(לדעתי), ולקבוצות NBA יש יכולת לממש את זה בצורה סבירה.

      1. זה סוג של תו ירוק לאלו שחיים בניו יורק. אתה צודק שצריך גם לבדוק (ואני בטוח שבודקים), אבל הרבה יותר בטוח חיסון + בדיקות. באיחוד כשהבדיקות לא תמיד תופסות.

        1. בודקים בלי סוף בניו יורק בכל חור יש לך בדיקת PCR בזמינות מיידית, לעומת זאת במדינות רפולבליקניות כמו אינדיאנה כמעט בלתי אפשרי לעשות קורונה, אתה צריך לקבוע תור מראש ואז לחכות יומיים לתוצאה.

  8. העניין עם סימונס זה לא סתם עוד שחקן שמבקש טרייד או שמודיע שיעזוב בסוף החוזה – זה שחקן שנעלב מהמאמן, מהשחקנים שאיתו (לפחות מהפומביות של התגובות) ומהאוהדים.
    מכאן ההחלטה פשוט לא לשחק בקבוצה יותר ובאיזה שהוא מקום אפשר להבין את זה אם הוא מוכן לשלם את המחיר הכלכלי.
    .
    זה גם לא לגמרי פוגע בסיקסרס כי מהרגע שיש לך כוכב בסגל שאתה יודע שתטריד בקרוב, התסריט שאתה מנסה להימנע ממנו בכל מחיר זה פציעה.
    בגלל זה הושיבו את הארדן, הושיבו את דייויס, וכו׳.
    .
    זה הקבוצות עצמן שלרוב בוחרות להשבית את השחקנים האלה.
    מקרה ששחקן שובת – זה רק אם הוא מרגיש שהקבוצה לא באמת מנסה להיענות לדרישת הטרייד שלו, או כמו במקרה הזה שיש עלבון או איבה אישית.
    לא הסיטואציה הכי הוגנת בעולם – אבל זה המצב, וקבוצה שתנסה לעשות שריר וללכת עם האגו – תפסיד מזה כל פעם.
    .
    להימנע מפציעה = הרבה יותר חשוב מלפנטז שהערך שלו יעלה מסיבה לא ברורה אחרי עוד חודשיים שלושה של לשחק בקבוצה שהוא לא רוצה להיות בה, עם שחקנים שהוא לא רוצה לשחק איתם, עבור מאמן שהוא לא רוצה לשחק עבורו, ולעיני אוהדים שהוא רק מחכה לרגע שיוכל לעזוב אותם.
    לא יקרה.

    1. מסכים אתך. לא חושב שלמורי מפריע שהוא יושב. להערכתי מורי רוצה להרוויח זמן כדי לראות אם פתיחה חלשה של פורטלנד, וושינגטון או שיקגו יגרמו ללילרד,ביל או לוין לדרוש טרייד.

      1. אני חושב שרוב הסיכויים הם שהסיפור הזה יימשך עד לתחילת עונת הטריידים כדי שפילדלפיה יוכלו לקבל את המקסימום שיציעו להם ולקבוצות תהיינה יותר אפשרויות של מה להציע – לא בגלל שיש סיכוי אמיתי שלילארד או ביל ידרשו טרייד.
        האם זה בכלל רצוי שסימונס ישחק עד אז מבחינת הסיקסרס ?
        אני ממש ממש לא בטוח.

    2. דדי למה פילי תפסיד מזה אם תעשה שרירים??,כמובן שזה האופציה האחרונה, ואולי שחקנים חופשיים לא יבואו לפילי בפרי אגנסי אממה, גם לפני הם לא שקלו בכלל לחתום שם ותקרת השכר של פילי תקועה ל3-4 שנים הבאות וגם השוק די יבש, מעריכים באתר פה בצורה יתרה את השוק החופשי.
      פילי זה מועדון שהיסטורית נבנה מהדראפט או מטריידים מתי בעשורים האחרונים היה שחקן משמעותי שהגיע מהשוק החופשי לפילי? וצריך לזכור אנחנו מדברים רק על סופרסטארס שחקני הדרג השני עדיין יגיעו לפילי (כמו שראינו אם בוסטון מיאמי…)

      1. זה הרבה יותר מסתם שיקולי פרי אייג׳נסי.
        זה מתחיל מאיך הקבוצה והמערכת כולה יכולה לתפקד כשהעניין הזה ברקע ומגיע אפילו לאיך הם יקבלו את התמורה המיטבית עבורו – וזה לא יהיה כשהוא יושב בבית והם בעימות פומבי איתו.

  9. מינסוטה, הבעלים החדש למעשה, פיטר את ה GM רוסאס. שבוע לפני מחנה האימון. רק מריבה על עסקה יכולה לגרור לכזה עימות.

    1. לא ממש.
      זה די שגרתי שבוס חדש מחליף את המערכת מתחתיו – בין אם זה בעלים וג׳נרל מנג׳ר, ג׳נרל מנג׳ר ומאמן, וכו׳.
      אף ג׳נרל מנג׳ר לא ״יריב״ עם הבעלים שלו על עסקה.
      מקסימום יתן המלצה ואחר כך יעשה מה שאמרו לו.
      .
      איזו סיבה מקצועית יש להשאיר את רוסאס הכושל ?

        1. יכולות להיות אלף סיבות לעיתוי – אין לי מושג.
          אבל זה לגמרי שגרתי בנבא, ואין שום סיכוי שזה קרה בגלל שהבעלים דרש משהו ורוסאס סירב לו.

      1. למה כושל? בגלל העסקה על ראסל? זה נתפס כצעד הכרחי כדי להשאיר את טאונס וסוף העונה יכול להשאיר אותם מעודדים. גם בחירות הדראפט שלו בשנה שעברה היו בסדר. אני חושב שהיה פיצוץ, כי אם ידע שהוא רוצה להחליף היה עושה את זה מיד. שבוע לפני תחילת מחנה האימון? לא מועד אידיאלי למנהל חדש.

            1. אני אעזור, מינסוטה קבוצה כושלת, חומר השחקנים שלה והציפיות ממנה לעשות קפיצת מדרגה ולהיכנס לפליאוף רק התבדו. מישהו צריך לשים את המפתחות. לא הכל קשור לגולדן סטייט.

            2. מה יש להסביר ?
              תסתכל על התוצאות בשנתיים שלו, על העסקאות, על הסגל – חוץ ממזל גדול לבחור 1 בדראפט מדובר בכישלון ברור.
              אין כאן שום דבר שאומר – ״זה האיש שיוביל אותנו מתחתית הליגה לצמרת״.

            3. היה צריך להיות מפוטר מזמן, GM נוראי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט