מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

1.צ'ארלס ברקלי בריאיון (שנראה ונשמע לי רציני לשם שנוי!) עם "THE ONION" טוען שהוא מאמין ששחקנים כמו דווין בוקר הקולעים היום 30, היו נעצרים על סביבות 10 בהגנות ובשיפוט של פעם

הנה הרפרנס: Charles Barkley Insists Modern Stars Would Not Score 10 Points A Game In Tougher 1400s NBA (theonion.com)

הטענה העיקרית של בארקלי היא שהחוקים החדשים והצורה הרכה בה משחקים היום את המשחק יצרו "משחק כדורסל שונה לחלוטין ממה שהיה בשנות ה-70, ה-80, וחלק מה-90". המשחק שונה ע"י סידרת חוקים שהפכו את הכדורסל למשחק עדין, אנין, דליקטי, ומלטף.

"אני לא אומר טוב יותר או רע יותר. אני רק אומר שהיום הכדורסל הוא משחק אחר משהיה בזמני".

There’s barely any contact in today’s game, but you used to be able to crossbow a guy to keep him out of the paint,” said Barkley, who singled out Sixers’ center Joel Embiid for taking too many jump shots instead of imposing himself with a halberd. “These players are so pampered with their private flights—I’d like to see one of them thrive after a transatlantic trip across ocean waters. Everybody’s trying to buddy up and make super teams. Back then, you’d lose half of your teammates to dysentery by All-Star break.”

הוא מסיים:

Barkley insisted the invention of the basketball had irreparably ruined the game

2. ה-NBA בדרך להפוך למושב זקנים: ג'ו ג'ונסון בן ה-40 מתכונן לחזור לליגה

אתמול זה היה דרן קוליסון (ואנא אל תשימו לו לסמיילי המנסה לבלבל אתכם בטענה שזה סיפור מ-2020. ב-2020 היה אמנם סיפור כזה אבל הוא מנסה שוב, והפעם בהכנה טובה הרבה יותר, לפי SPORTSNAUT שם התפרסמה ההודעה ב-18 לס]פטמבר, 2021), ועכשיו ג'ו ג'ונסון.

הוא סיים עתה עונה פנומנלית ב-BIG 3 LEAGUE, כשהוא זוכה ב-MVP זוהי הפעם השנייה ברציפות. ה-2.00 מ' הזה הפליא בניידותו ובקליעות מרחוק ומיד ריינג' שלו. הוא בקשר עם כמה קבוצות.

3. עכשיו גם אריק גורדון פתוח לטרייד (או סידור אחר) כי גם לו וגם ליוסטון כנראה נמאס אחד מהשני

אריק גורדון היה בורג חשוב בארבעה מתוך חמשת הפלייאוף האחרונים ביוסטון רוקטס.

הקבוצה שעשתה כל פלייאוף משנת 2012 עשתה תפנית רצינית כלפי מטה מהעונה שעברה במטרה להתחיל הכל מחדש. הלך הרוח ביוסטון היום הם צעירים, צעירים, ועוד פעם צעירים.. אריק גורדון הוא אמנם רק בן 32 אך הוא נחשב לענתיקה ביוסטון. לפי קלי איקו מהאתלטיק (https://theathletic.com/2829679/2021/09/17/rockets-eric-gordon-on-nba-limbo-its-tough-for-a-person-in-my-situation/?source=rss) הווטרן של 13 שנה מוכן לטרייד, והוא הודיע זאת בצורה שלא משתמעת לשתי פנים להנהלת הקבוצה. עם הרוקטס המנסים עתה לעשות טרייד של ג'ון וול, זה רק יעזור להכניס גם את אריק גורדון לסצינת הטרייד הזה.

4. צעד היסטורי במילווקי באקס (ולא רק; גם בשאר הקבוצות המקצועניות כאן): "PLAY-BY-PLAY ANNOUNCER" ראשון ממין נקבה מקבל את המיקרופון!

ליסה באינגטון. גם מוכשרת, גם יודעת כדורסל על בוריו, גם אהובה ע"י השחקנים, וגם חתיכה ברמה רצינית. אז איך אפשר לטעות?

יהיה זה הקול הנשי הראשון בהיסטוריה של הקבוצות המקצועניות כאן. רק שתדעו, ה-PLAY-BY-PLAY ANNOUNCER נחשב לחלק בלתי ניפרד מהקבוצה. הם נכנסים להיכל התהילה שלהם, והם יוצרים אווירה משלהם. הם משתתפים בצער הקהל כשמפשלים והם חלק מהשמחה הגדולה כשקורים גברים גדולים.

לא יהיה לה קל. היא מחליפה את ג'ים פשקה שעשה זאת משך 35 שנה, והודיע לפני כחודש שהוא סיים סיום טוב עם האליפות ועכשיו הגיע הזמן לשחק גולף בפלורידה.

I’m absolutely thrilled for this opportunity, and the ability to work with a first-class franchise and a championship organization like the Milwaukee Bucks,” said Byington, who will call games on Bally Sports Wisconsin alongside analyst Marques Johnson.

עכשיו נותר רק לראות כיצד יקבל הקהל קול נשי בתפקיד שהיה של גברים מאז שהתחילו לשדר ספורט.

5. בסיקסרס עושים כל מאמץ לשכנע את בן סימונס להופיע למחנה האימונים המתחיל עוד שבוע. אחד מעוזרי המאמנים שלח לו טייפ של שיר 'החיפושיות' – WE CAN WORK IT OUT

לא נראה שמשהו יסתדר. מצד שני הסיקסרס הודיעו לו ש-33 המיליון המגיעים לו העונה יתחילו להתדלדל עם כל יום שהוא מחסיר. מרק סטיין מדווח היום שהסיקסרס לא מוכנים למלא את דרישותיו של סימונס, שכמה מהן הן מוגזמות אם לא הזויות.

6. מיאמי היט תהיה קבוצת ההגנה של העונה, לפחות בעיני קים קלמנט המתמחה ב-RANKING מספורטסנאוט

NBA defensive rankings: Updated order for 2020-21 season (sportsnaut.com) (אם תיכנסו תוכלו לראות את הרנקינג 1-30).

התוספת של קייל לאורי, פיג'יי טאקר, ומרקיף מוריס היא גורם חשוב במסקנתו, אבל גם ההגנה של ג'ימי בטלר ובאם אדביו. וכמובן אריק ספואלסטרה הוא מאמן הגנה מהטובים בליגה.

פינת החי: נמלים בישראל (לקוח ונערך מויקיפידיה. רק למעוניינים באמת!)

נמלים חיות בכל היבשות פרט לאנטרטיקה.  הנמלים ממלאות תחום רחב של נישות אקולוגיות, ומסוגלות לנצל תחום רחב של מזונות.

ההצלחה של הנמלים מתבטאת גם בביומסה שלהן – המסה הכוללת של חומר שנמצא בנמלים חיות. לפי הערכות שבוצעו בסביבות שונות, הביומסה הכוללת של הנמלים מהווה 10% עד 30% מהביומסה הכוללת של כל החיות היבשתיות,[4] שיעור שעולה על זה של כל החולייתים גם יחד. הצלחה של הנמלים מיוחסת לארגון החברתי המפותח שלהן, וכן ליכולתן לשנות את מקום המגורים שלהן, לנצל משאבים מסוגים שונים, ולהגן על עצמן. חברות של נמלים מתאפיינות בחלוקת עבודה, תקשורת בין פרטים, ויכולת לפתור בעיות מורכבות.

הנמלים פיתחו מערכות יחסים מורכבות עם מינים אחרים, וביניהן חיקוי, שיתוף פעולה וטפילות.

גודלן של הנמלים נע בין 0.75 ל-52 מילימטר. המינים הגדולים ביותר הם של פועלות מהסוג Dorylus ששייכות לנמלי הגדוד הציידות. הגדולה שבכל הנמלים מעולם הייתה הטיטואנומורמה שהגיע לאורך 6 ס"מ וכנפיים  באורך 15 ס"מ. צבעיהן משתנים: רובן אדומות, חומות, או שחורות, אך יש גם כמה מינים צהובים וירוקים.

קיימים מאגרי מידע מקוונים על מיני נמלים, המסייעים לחוקרים לעקוב אחרי המינים הידועים והמינים החדשים שמתגלים מפעם לפעם. הקלות היחסית שבה ניתן ליצור מנמלים קבוצות-דגימה גרמה לכך שהן משמשות כמין מייצג במחקרים על שונות ביולוגית.

אחד הסוגים הבולטים בישראל הוא נמלת קציר.- מצויים בישראל כ-15 מינים ותת-מינים שלה.

לנמליים גוף המורכב משלושה חלקים: ראש, חזה ובטן. לנמליים שלושה זוגות רגליים. זוג רגליים היוצא מהחלק העליון של החזה, ושני זוגות רגליים היוצאות מהחלק התחתון של החזה. בראשן ישנו  זוג מחושים המאפשרים להן:

  • הרחה – הנמלים מבחינות בריחות רבים, התקשורת בין חברי המושבה נעשית בעזרת פרומונים (חומרי הפרשה בעלי טעם וריח). לדוגמה: פרומון שביל המסמן את השביל למקור מזון. הנמלים מרבות לנקות את מחושיהן, מכיוון שכל גרגר לכלוך עליהם מפריע להן בהרחה.
  • מישוש – הן נוגעות במחושיהן אלה באלה כדי להבחין בין בנות קן לפולשים, וכדי להפיץ מידע על מקור מזון חדש או על סכנה. חוש המישוש מפותח אצלן מאד.

בנוסף למחושים יש לנמליים גם זוג צבתות (מנדיבולות) המשמשות אותן לאחיזת מזון וללחימה. נמליים הן מיוחדות בצורתן המורפולוגית מחרקים אחרים בזוג(אנ') המחושים בראשן, וכן בהצרה מאוד בולטת של חלק הבטן השנייה שלהן למפרק דמוי מפרק הגוף(אנ') ראש, חלק הגוף "מסוסומה"(אנ'), וחלק הגוף "מטסומה"(אנ'), שלושת המגזרים המובהקים בחלקי הגוף. הפטוטרת יוצרת מותניים צרים בין המסוסומה (חזה פלוס הקטע הראשון של הבטן שמאוחד איתה) (אנ')(הבטן פחות חלקי הבטן בפטוטרת). הפטוטרת יכולה להיווצר על ידי מפרק אחד או שנים (השני לבד או החלק השני והשלישי של החלקים הבטניים).

כמו לחרקים אחרים, לנמלים יש  שלד צחיצוני כיסוי חיצוני שמספק מעטפת מגן סביב הגוף ונקודת חיבור לשרירים, בניגוד לשלד הפנימי של בני אדם ושאר בעלי החוליות. לחרקים אין ריאות; חמצן וגזים אחרים, כגון עוברים דרך השלד החיצוני באמצעות שסתומי םבזעירים בשם "ספירקל" לחרקים גם אין מערכת דם סגורה; במקום זאת, יש להם צינור מנוקב ארוך ודק לאורך החלק העליון של הגוף (נקרא "אבי העורקים הדורסלי) שמתפקד כמו הלב, ושואב "המולימף" ((נוזלים המקבילים לדם ברוב חסרי החוליות) לכיוון הראש, וכך מניע את זרימת הנוזלים הפנימית. מערכת העצבים. מורכבת מחוט עצבים בטני(אנ') שרץ לאורכו של הגוף, עם מספר'גרעינים'  וענפים לאורך כל הדרך לקצוות הגפיים.

הראש

הראש של הנמלה מכיל הרבה אברי חישה. כמו רוב חרקים, לנמלים יש עיניים מורכבות שעשויות מהרבה עדשות זעירות שמחוברות ביחד. עיני הנמלה טובות בזיהוי תנועה חדה, אבל לא מאפשרים רזולוציות תמונה גבוהה. יש להם גם שלוש עיניים  קטנות על החלק העליון של הראש לגלוי רמת האור והקוטביות  לעומת בעלי החוליות, לרוב הנמלים ראיה נמוכה עד בינונית וחלק מהמינים התת-קרקעיים עיוורים לחלוטין.

 שתי 'אנטנות מגששות' מחוברות לראש; איברים מזהים כימיקלים, זרמי אוויר ותנודות; הם גם משמשים כדי לשדר ולקלוט אותות באמצעות מגע. בראש יש שתי לסתות חזקות, הלסתות, משמשות לשאת מזון, לתפעל אובייקטים, לבנות קינים, ולהגנה. במינים מסוימים, כיס קטן (חדר אינפרבוכל) בתוך הפה משמש לאחסון מזון, כדי שזה יוכל להיות מועבר לנמלים אחרות או לזחלים שלהם.

הרגליים

כל ששש הרגלייםמחוברות למסוסומה( (חזה)ומסתיימות מכופפות לצבתות.

כנפיים

רק לנמלים שמתרבות, – המלכות והזכרים, יש כנפיים  מלכות משילות את הכנפיים לאחר מעוף הכלולות  משאירות קטם גלוי, תכונה ייחודית של מלכות. בכמה מינים, נוצרות מלכות בלי כנפיים (ארגטואיד) וזכרים.

מטאסומה (הבטן)

"הבטן") של הנמלה יש איברים פנימיים חשובים, כולל אלו של מערכת הרבייה, הנשימה ועל מערכות ההפרשה. לפועלות של מינים רבים שונה מבנה הטלת הביצים מבנים לעוקץ המשמש להכרעת טרף והגנה על הקנים שלהם.


מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 180 תגובות

  1. ג'ו ג'ונסון מקווה לחזור לליגה, אבל צריך קבוצה שתרצהאותו. אני חושב שלפני איזה שנתיים, אחרי שזכה ב-MVP של הביג-3 הוא הגיע לסגל של הפיסטונס, אבל נחתך משם די מהר. לא חושב שהוא יצליח לקבל חוזה, בטח שקבוצות מעדיפות לתת את המקומות האחרונים ברוטציות לצעירים, שהם סוג של הימור שאולי יצליח לקבוצה עצמה ויצור השקעה לטווח ארוך.
    .
    אני מקווה לראות את אריק גורדון בקונטנדרית. אני חושב שהחוזה שלו גבוה עבור השווי שלו (20 מליון לעונה עד 2024), דבר שיכול להיות בעייתי בטרייד. אבל לעומת וול, אני חושב שעבורו יהיו יותר קבוצות שמוכנות לקחת אותו.
    .
    עדיף לסימונס להגיע למחנה האימונים עם הסיקסרס ולשחק את דרכו החוצה מפילי. כל רגע שהוא עושה שביתה איטלקית הוא רק פוגע בעצמו, וריץ' פול מיום ליום לא ממש אהוד במסדרונות ההנהלות בליגה.
    סימונס צריך להבין שהוא צריך להראות את עצמו על הפרקט כדי שפילי יקבלו הצעות עבורו.
    .
    מאוד מקווה עבור מיאמי שאולדיפו יחזור בכושר. אם הוא חוזר מהפציעה שלו, זה עוד סקורר ושחקן הגנה מצויין לסגל הקשוח בסאות' ביץ'. אני צופה למיאמי עונה הרבה יותר טובה מהעונה שעברה. היה להם פגרה נורמלית והם עשו חיזוקים יפים.

  2. לילה/בוקר טוב מנחמנו
    בארקלי צודק לגמרי, יש לא מעט שחקנים שמנצלים בצורה מחפירה את ההגנות כיום שנותנות לעשות מה שרוצים. שחקנים כמו לילארד, הארדן בוקר ושות וגם לברון שקופצים על שחקנים אחרים בשביל לסחוט עבירות. זה לא כדורסל. כשליש מהנקודות הם עושים מהקו או בגלל שבורחים ממגע איתם. זה לא כדורסל מבחינתי.
    בן סימונס חייב להתאפס על עצמו ולהגיע לאימונים, יש חוזה שצריך לקיים. אם הוא לא יגיע, גם התאגיד כבר לא יעזור לו כי המנגרים והבעלים עשויים לראות בו שחקן ואדם פרובלמטי שמפר חוזה.
    הנמלה בתמונה נקראת נווטת שחורה והיא נפוצה כמעט בכל הארץ. יש עוד כמה מיני נווטות שצבען שחור אבל יש אחת בצבע כסוף מטאלי שנקראת נווטת סיני והיא מצוייה למדיי בערבה, בעיקר בחולות הערבה.
    חג סוכות שמח

    1. לברון בכל מקרה היה משיג את הנקודות שלו גם בשנות השמונים והתשעים כי יש לו את היכולת הזו, לא משנה עד כמה הוא מנצל בצורה מחפירה את חוקי ההגנה היום. לדעתי גם לבוקר ולהארדן וללילארד יש להם את היכולת לקלוע היטב נגד הגנות כמו בימי בארקלי.

  3. סימונס מקבל חצי מהשכר שלו לפני התאריך הראשון שבו הוא צריך להתייצב (כבר קיבל חלק משמעותי אם אני זוכר נכון), אז לסיקסרס יש אמצעי לחץ כלכלי עליו, אבל הרבה פחות משמעותי משהם היו רוצים…
    .
    גורדון זה מובן מאליו, ויהיה מאד קשה ליוסטון למצוא קבוצה מתאימה לטרייד.
    בטח ייגמר בביי אאוט.
    .
    ואולי דווקא הנטס יקחו את ג׳ונסון לסיבוב נוסטלגי.
    קשה לראות מישהו אחר אבל אולי הוא באמת בכושר – אני לא יודע.

    1. סתם תחושה (לא מבוסס) על כלום ג'והן עול (אימצתי) ואריק גורדון יהיו שותפים בכירים בטרייד על סימונס. יוסטון באמת הקבוצה שאין לה שום אספירציות לשנים הקרובות הם יכולים יהיו לסחוב את החוזה הזה

      1. הבעלים של יוסטון רוצה לחסוך בכסף ואין לו שום סיבה לגעת או להביא משהו על סימונס. אני חושב על קבוצה שיכולה לקבל תועלת מסימונס מצד אחד ולתת משהו עליו ואני באמת לא מוצא. לפילי אין שום דבר שבוסטון או נטס יכולות להציע (ואף אחד לא ייתן את בראון או טייטום על הנגר האוסטרלי.

        1. אתה עדיין מזכיר את הקור של בוסטון על שחקן בעייתי?
          אני כן חושב שסימונס על וול וגורדון מתאים כולם ובמיוחד לפילי השאלה אם זה אפשרי טכנית.

  4. תודה מנחם.
    1. בארקלי צודק בנושא אחד וטועה בשני בגלל נוסטלגיה מפגרת. אין מגע בליגה הליגה הפכה לליגה של נמושות לא מאוזנת בצורה חריגה בגלל מרדף סטטיסטי הזוי ושבירת שיאים, אנחנו רואים לצערי אותו תהליך קורה בNFL והורס גם את הספורט הנהדר הזה.

    עם זאת השחקנים של היום היו מפרקים את דורות העבר אם היה משחק כדורסל, מאגר הכשרונות רחב הרבה יותר, רמת האימון והתזונה עלתה פלאים, קליעה שליטה בכדור חכמת משחק, כל אלה בכמה רמות גבוהה מעבר. אבולציה.
    .
    5. על השמוק העונה לבן סימונס כתבתי לא מעט פעמים, אני מקווה שפילי תעמוד על שלה ותתחיל לתת לו קנסות אם הוא לא מגיע למחנה אימונים. אנחנו עדים לתחילת תהליך הזוי ובזוי של שחקנים שפשוט לא מכבדים את החוזה שלהם. לוקחים את הכסף הגדול ואז מבקשים מעבר למקום ספציפי ומנתקים באופן חד צדדי קשרים.

    1. בארקלי מצחיק הגארדים היום היו עושים עושים צחוק מהגארדים של אז,שבקושי זזו ועמדו 2 מטר מהשחקן חח.
      הם פשוט היו משחקים אחרת בחי הפריבליגה של השיפוט קפיצות על מגינים והיו עסוקים בכדורסל.
      דמיאן לפני 3 שנים עדיין היה מצויין לפני שהתחיל בכל ההצגות.
      את השיקצה תמיד דחפו השופטים הוא ויאניס היו מאד מתקשים בשנים של אז. בזה בארקלי צודק.
      אבל שחקנים עם קליעה כמו סטף ודיים ובכלל הגארדים היום היו עודים מהם צחוק. בוקר היה ממטיר להם גאמפים על הראש. בשנים שלהם אסור היה לשמור איזורית ולא ידעו מה זה דאבל טים על מי הוא עובד😂

      1. לברון ויאניס לא היו מתקשים בגלל האתלטיות הנפלאה שלהם. והיו נחשבים מהטובים ביותר בכל תקופה.

  5. תודה רבה דוקטור
    "the onion" זה גוף הומוריסטי סאטירי, הריאיון לא אמיתי.
    סימונס – פשוט מגעיל אותי כמה הקבוצה מתרפסת אליו, אחרי שנתנה לו חוזה מובטח של עשרות מיליונים והוא משתין לה על הראש.
    ממש ממש דוחה.
    אך ורק קנסות ושעיפו אותו לג'י ליג את הזבל הקטן.

    1. אשך ההנהלה של פילי מפגרת ורקובה מהיסוד, האריס חייב לעשות שם ניקיון ופירוק כמו שהוא עושה בעסקים. ההנהלה המפגרת של פילי בישלה את הדייסא והגיע הזמן שתאכל את החרא שבישלה, אנחנו התרענו הזהרנו וצעקנו שנים להטריד את הנגר ושהחוזה שלו זה תעודת הפטירה של פילי ולא הקשיבו. דרך אגב זה גם מראה מה שווה הבחירות לאולסטאר ולחמישיית העונה ומה המאמנים והתקשורת מבינים.
      .
      לא מאמינים שהזהרנו מפני הגופה של האוסטרלי ? הינה כמה ציטוטים.

      ״
      אוי טראסט כמה שטויות אתה מדבר עוד שנה תבכה שאי אפשר להטריד את האפס הזה בחוזה שלו, הוא תעודת הפטירה של פילדלפיה״ ברוך רובין 2019
      .
      "פילי חתמו על תעודת הפטירה שלהם, כמו שציפינו.
      1. אין לו תשוקה לניצחון
      2. יש לו נרקיסיזם ברמה הגבוהה ביותר ללא כיסוי
      3. בגלל שני הראשונים הוא לא טורח להשתפר
      4. הוא מעדיף קרדשיאנס ושיט על כדורסל, ובוודאי ירצה להגיע לאל-איי.
      5. בינו לבין אמביד תמיד הייתה צרות עין וקנאה, אמביד יודע שהוא המקל בגלגלי פילי.
      6. הוא גדל מגורות בתאגיד וחתום בקלאץ', ומתישהו יגיע ללייקרס או לפראיירית אחרת (לא יסיים את חוזהו בפילי)
      7.הוא נגר בן נגר, הולך דורות אחורה, עד משפחת נגרים מנצרת. תמיד היה ותמיד יהיה.
      8. אין לו שום משחק ללא כדור
      9. אין לו שום משחק גב לסל
      10. אין לו שום עמדה במגרש
      11. מאמנו, החצי השני של "הצוות האוסטרלי", ממשיך לגרום לו להאמין שהוא כוכב בהסתמכותו הפתטית עליו.
      12. הם עשו החתמות לא מתאימות וסתמו עוד יותר את הפקק בצבע, ואיבדו קלעים – בדיוק הפוך ממה שהיו צריכים.
      .
      הבנאדם נתן את שורת הפלוס מינוס השלילית הגדולה בהיסטוריה! מול הסלטיקס.
      הוא היה אסון וחירב אותם.
      הוא יכול אולי לתת מדי פעם מספרים ריקים מול נמושות בלי הגנה, במגרש פתוח, אבל בפלייאוף הוא תמיד יהווה את התקרה של פילי!
      בטח כל עוד גם בראון שם שאוחז בו חזק ומעדיף לשקוע עם הספינה.
      .
      וואללה ששנאתי אותו עוד לפני שראיתי רגע שלו על המגרש. זאת בעקבות היהירות המדהימה שהפגין לפני עונתו הראשונה ("אני מתמודד על להיות אחד השחקנים הטובים בליגה, ולא על להיות אחד הרוקיס הטובים בליגה").
      ואחרי שראיתי אותו, הבנתי כמה פילי נפלו חזק.
      לא היה צריך לראות הרבה ולזהות את התחלואים.
      הם ברורים לחלוטין בשתי עונותיו מהרגע הראשון עד האחרון ופילי בוחרת להתאבד.
      .
      החוזה זה אסון בשבילו, בנאדם כזה ככל שנותנים לו יותר הוא ייתן לך בחזרה פחות, ונתנו לו המון.
      יגיע לאיזה קבוצה מפגרת בטרייד אין ברירה כמו ווסטברוק – שיקוץ על שיקוץ." אשך תמיר המקורי 2019

      ״ האם שחקן שהוא לא אתלט על אלא אתלט טוב, ללא קליעה או יכולת זריקה בעמדת הרכז שווה מקס? התשובה היא ממש לא!!! טריפל דאבל מול ברוקלין ושארלוט בעונה הסדירה גם לונזו איר בול יכול לעשות, בפלייאוף מול הגנות אמיתיות הוא לא קיים.
      אפס יכולת התקפית במשחק עומד, 0 יכולת בלי כדור, חושב שהוא סטאר ואפאתי לחלוטין, החוזה שלו זה תעודת הפטירה של פילי!!!״
      ברוך רובין 2019

        1. אם זה שסוג של צדקת בנוגע לסימונס זו אינדיקיציה ליכולת שלך לראות את הנולד תן לי סימן ואני אזכיר לך את התחזיות שלך שהתנפצו רק בעונה החולפת.

            1. נאמר כך: לזכרוני אתה היית הראשון לזהות את הקושי של סימונס. זה היה עוד לפני הפלייאוף הראשון. אחרי הסדרה מול בוסטון זה צעק שיש לסימונס בעיה כאשר היו 2 פרמטרים חשובים האם הוא יכול לפתח קליעה והאם פילי יכולה להצליח למרות הבעיה הזו. סימונס אכזב שהוא לא פיתח קליעה ובזה גם צדקת. "הסוג" הוא מכיוון שהבעיה הייתה מאוד מאוד ברורה. ובקשר לפיתרון שלה עדיין יש סימן שאלה למרות שהיום זה נראה רע עבורו ועבור פילי.

        2. אמיר,
          אני ממש לא צריך להרחיק עד ל-15.
          שנה שעברה זה מספיק.
          בוקר, אייטון, פול, יאנג –
          הרשימה ארוכה…
          לפני שנתיים?
          ווגל עד לכריסמס.
          ממש לא מתחשק לי להמשיך.
          אני בכוונה לא קופץ לכל הוויכוחים,
          אבל כפי שקרליאונה הצעיר אמר…

        3. חגי אתה יוצא פה מגוכח, שצעקו פה שחקן חד פעמי ולברון הבא וחוה מקס אשך ואנוכי אמרנו בלוף, צעקנו להטריד אותו. אתה יכול לתת קרדיט ולהגיד מילה טובה.

          1. מה קשור להקטין. אמרתי מעריץ. אגב אם אתה כבר מגן עליו בכזה חירוף נפש רק כי עכשיו אתם בסירת אנטי סימונס ביחד הוא כבר יכול לקרוא לך ידידי?

            1. אם בשביל זה ביבי עף דיינו.

            2. חגי מה הקשר בין מחת לתחת? אשך ידידי ביבי לא ביבי,
              דרך אגב לגבי ביבי זה הפעם שאשך הכניס אותי למכבסה לזמן ארוך ביותר עם המגבות החמות לא הבנתי כמה גרוע ונוראי נהיה עד השנתיים האחרונות.

            3. אם זכרוני אינו מטעני האשך דרש ממך לא לקרוא לו "ידידי" בתקופת הבחירות וכל האמוציות שריחפו מעל. שמח לראות שהשלמתם (וזה אני אומר ברצינות)

            4. גם בין בני משפחה לפעמים יש אמוציות, אשך הוא אחד המגיבים האוהבים עלי באתר,

            5. חגי אתה זוכר נכון, הקטע עם ביבי עצבן אותי ושמח שברוך מזהה היום את הנזקים והסכנה

            6. והנה עוד תגובה מהפיקטיבי האינפקטיבי.
              למה לא כל יום שבת, אינפקציה?

            7. בחיי שזה קורע. בתור המגיב היחידי שאני מודע אליו שקורא לברוך בכינוי כלשהו, אז קודם רצוי לדעת שהוא קיבל את הכינוי בעקבות האשמת לא מעט מגיבים בהיותם פיקטיבים בשל הזדהותם באתר לא תחת שמם תוך כדי התעלמות משעשעת מכך שזה בדיוק מה שהוא עשה שנים עד שהחליט לשנות, ושנית אין בכינוי כל כוונת פגיעה או זדון. אולי אני טועה אבל מהתרשמותי ברוך מעולם לא נפגע מהכינוי ואם כן היה, והיה מבקש ממני לא לפנות אליו באופן זה לא הייתי עושה זאת.

            1. אויש רזי צדיק שכמוך. אתה תמיד תהיה שם לנגח במסווה של צדקנות. מקווה לפחות שזה גורם לך להרגיש יותר טוב עם עצמך. לפחות תוריד את המסכה בסדר? זה יכול לבלבל אנשים תמימים.

            2. אם מישהו נפגע אני בדרך כלל מתנצל למעט קבוצה שאין מצב שאני מתנצל להם, כי הם לא שווים את זה ואתה בקבוצה הזו. מספיק צדקני בשבילך?

            3. בהחלט. לא ענית אם זה גורם לך להרגיש טוב עם עצמך?

            4. חגי אאל"ט אתה אדם דתי או מסורתי (גם טוב), יום כיפור וכפרת עוונות מאחורינו. מה שכן יגרום לי להרגיש טוב עם עצמי זה שלא תחפש להכנס פה באנשים ולהקטין אותם בגלל שדעתם שונה משלך אפילו אם הם מבטלים את דבריך.
              זה ישמח אותי מאד.

            5. היום אני אתאיסט פחות או יותר (כי לא באמת אפשר להוציא את אלוהים מהראש כשיש לך רקע דתי) מה שכן זה יפה שאתה דופק עם האגרוף שלך על הלב שלי ואומר ומתקרבן. מי שמתרברב בלי סוף כמו שברוך עושה, ורק מדגיש עד כמה הוא חכם הלעג הוא ממש לא הקטנה אלא החזרה לפרופורציה בדרך אירונית. אגב מאותם אנשים שאתה לעולם לא תתנצל בפניהם לא תשמע עד כמה הם תמיד צודקים או חזאים שלא נברא כמוהם. מהסיבה הפשוטה יש את הצניעות הבסיסית להכיר עד כמה אנחנו לא באמת יכולים לדעת ואת הצניעות העוד יותר בסיסית להבין שניהול של קבוצה הוא דבר כל כך מורכב שיש בו כל כך הרבה דברים שאנחנו לא יודעים אז בוודאי שלא היינו עושים עבודה טובה מהם.
              .
              ובנימה אישית. לי אין בעיה עם ההטפות שלך. זה די מגוחך בעיניי – ככה זה עם מטיפים למיניהם. אבל שתדע שזה מצביע על חוסר מודעות עמוק. תעשה עם זה מה בא לך.

            6. רזי די להתמם, אתה די עושה אותו הדבר.

            7. אברי
              אני לא בטוח שזה מדויק לומר 'אתה די עושה אותו הדבר' כשהאנשים שהוא טוען שעושים את הדברים שהוא טוען לא עושים אותם.
              זה יותר כמו אתה משליך ממעשיך על אנשים אחרים.

            8. ת'וג, קיבלתי.

            9. אברי, אני נכנס רק במי שמגיע לו, מי שמראש נכנס להקטין ולכנות בשמות מקבל שם בחזרה במיוחד כשזה בא מהגילריז כמו למשל געגע ואינפקציה. לא תמצא אותי נכנס במי שמתייחס בכבוד לדעה של אחרים. אני מתייחס בכבוד למי שמתייחס בכבוד לדעות של אחרים ולא מכנה אותם למשל בשמות או משווה אותם לשרפרף לדוגמא. ברוך יכול לא לקבל דעה ופה ושם להגיד שטויות על דעה שלא נראית לו אני אתווכח איתו אבל לא אקטין אותו ואכנה אותו בשמות כמו הנ"ל. ואם חס וחלילה יתפלק אני אתנצל. שוב, לא לפני החבורה העליזה ואנשי הפי סי. כל הוויכוח הנקמני הזה שנכנסים אחד בשני לא לעניין לא מצד שבר ולא מצד טנ"ש

            10. פעמים שדר נייטרלי התנצל אחרי שהתפלק לו: 0
              #דרגת_מודעות_עצמית_אפס

            11. והנה האינפקציה יצאה. ודאי שהתנצלתי אבל לא לפיקטיביים מהסוג שלך. מי שהתנצלתי לפניו זוכר. מי שלא התנצלתי בטוח לא זוכר…. בטח לא אתנצל לפני מי שמכנה אנשים פיקטיביים כשהוא בעצמו דמות בדוייה.
              כי אינפקציה זו רק אינפקציה.

            12. דר נייטרלי
              ההצטדקויות שלך כל כך מצחיקות. כל מה שהן באות לעשות זה לנסות להסתיר, ללא הצלחה, את העובדה הבסיסית שכל האנטגוניזם שלך כאן מבוסס בלבד על הסלידה האישית שלך מאנשים, בעקבות פעמים בעבר שהאינטראקציה שלך איתם גרמה לך להרגיש פגיעה אישית, ומשם הרגשות הפגועים שלך גררו אותך למסע צלב דמיוני אל מול כל הטרנסגרסיות המדומינות שאתה אוסף כלפיהם.
              אתה משליך באופן עקבי מההתנהגות שלך על ההתנהגות של אנשים אחרים כאן, אבל בשל עיוורון רגשני והצורך של האגו שלך לחוש צודק ונעלה מוסרית אתה חי במציאות דמיונית שאתה גיבור ההמונים שמגן על כל הנדכאים המותקפים והמקופחים.
              הכי עצוב שאתה אפילו לא זוכר למה אתה כל כך כועס על האנשים האלו ושאתה לעולם לא תהיה פתוח לבחון האם התפיסה שלך לגביהם בכלל מוצדקת או לא. אתה סגרת ונעלת את עצמך במעגל של עיוורון ופגיעה עצמית כי אתה לא מצליח להיות בוגר מספיק להביט במציאות בכדי שאולי תוכל לגלות שאולי אתה שבוי במיסקונספציות.

            13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              אינפקציה זה קצת כמו סמרק, בערך כמוך.
              לא הבנתי שום דבר מהמילים הגבוהות שמראות שאתה אוברחוכם חסר ביטחון עצמי.
              לא ידעתי שאתה טראנס. כל אחד ומה שהוא מבשל.
              אני רואה ש 1, 2, 3 כבר לא עובד אתך אבל היום קיבלתי בדיוק מה שרציתי….
              בתכלס סוף סוף יש קצת אינפקציה אחרי דממה אז סוף סוף נפלת בפח ואולי גם גע גע יצטרף.
              אני אבשל עוד כמה כאלה במיוחד בשבילך.

            14. אני מסתכן כאן בויכוח עם THOG ועדיין ד"ר אומר זאת כך: זה כל כך שמאלני להשתמש בטיעון "אבל זה לא אותו הדבר". אני גם אשמח לכינוי גנאי ממך ואני חושב שזו אפליה על רקע עדתי פוליטי לא להדביק גם לי כינוי (או שאולי אני פשוט לא מספיק חשוב..)
              עכשיו רזי אני אשמח להתייחסות עניינית ממך: זה שברוך מתרברב ומבליט בלי סוף עד כמה הוא ראה את הנולד ואני באתי ובסך הכל החזרתי אותו לפרופורציות. לא קראתי לו טיפש, לא העלבתי אותו באופן אישי רק צחקתי על הרהב בדברים שלו והצורך להעצים את עצמו בלי סוף. אז בוא תסביר לי מה כל כך נורא בזה? ואם זה לא בסך הכל תירוץ בשבילך להוציא אגרסיות. ואדגיש: לא שיש לי בעיה עם הוצאת אגרסיות באתר. אני הראשון שעושה את זה. ההבדל היחידי בינינו הוא, שלי יש את הכנות לומר את זה כמות שזה, ואתה עוטף את זה בכל מיני עטיפות צדקניות ודי רדודות.

            15. האירוניה של אדם שמתעקש להציג עצמו כדר שמנסה לגרום לאנשים שמשתמשים במילים נורמליות לחלוטין להראות כמתנשאים.
              העיקר אבל שתתעלם מההזדמנות שלך לבחון מחדש את הסיטואציה ולצאת אולי ממקום הנוחות שחצבת לעצמך ללא צלות בקשר שלו לעולם המציאות. מה רע, תמיד אפשר לזרוק על אנשים מילים שאתה תופס כגידופים ומנסה לפגוע באדם השני באמצעות השתמשות בהם אבל גם להאשים את אותו האדם בגסות רוח תוך כדי הצטדקות עצמית כאידאל המוסר והיושרה ומגן החלשים.
              לא יודע איך לומר לך את זה בדרך שתבין, כי אתה מתאמץ מאוד לא להבין שום דבר שנכתב אליך, אבל הפחדנות שלך מהתחברות למציאות היא לא ממש משהו שמעיד על בטחון ועוצמה.

            16. והנה עוד תגובה מהפיקטיבי האינפקטיבי.
              למה לא כל יום שבת, אינפקציה?
              תבוא כל יום.

            17. דר נייטרלי
              הנסיון שלך להציג את זה כאילו אתה עושה כאן הטרלה ומגיב כדי 'להוציא ממני תגובות' פשוט לא מתיישב עם העובדה שאתה באופן קבוע מפחד להגיב לתגובות שלי.
              אז זה דרך בריחה והתחמקות ממש משעשעת אבל היא לא עובדת על אף אחד.
              הפחדנות שלך כאן ברורה לכולם.

            18. חגי
              זה חסר תוכלת. דר נייטרלי בורח לאינפנטיליות מדומה כאשר הוא ניצב מול שאלות שהוא לא מסוגל להתמודד איתן רגשית.
              ואני מוכן להבהיר מקרים של 'אבל זה לא אותו הדבר' בנוגע למדוע הם באמת לא אותו הדבר(כמובן שיש אכן מקרים בהם זה כן אותו הדבר) אבל הכביכול צביעות הזאת ממש לא נחלת שמאל בלעדית או אפילו בחוסר פרופורציונאליות(לפחות מהנסיון האישי שלי)

            19. ת'וג אם אתה באמת חושב שאני עומד להיכנס לדיון הזה איתך אומר מעכשיו שאני אמצא כל תירוץ שאוכל כדי לחמוק ממנו. לפחות היום.

            20. זה היה ברמת הלארועים עתידיים אני מוכן להביט על מה שנכתב ולנסות להסביר למה הם התכוונו

            21. אינפקציה, את התגובות האחרונות שלך שסביר שחוזרות על עצמן אני לא קורא אבל נכנס לראות כמה אנרגיה אני חולב ממך.
              תמשיך. אותי זה משעשע. חבל שגעגע לא מצטרף. להקת הפיקטיביים המגעגעת.

            22. זה לא מטריד אותך כמה שאתה משקר לעצמך?
              הרי הפוזיציה המקורית שלך היא שאני גס רוח אז אתה לא מגיב אלי נקודה.
              אבל אוי,הנה הגבת בכל זאת, אוי לא מה עושים? איך מתרצים את זה?
              אה, פתרון נהדר, זה לא שנשברת והגבת, לא לא, בעצם הטרלת ורצית שאני אגיב. כן כן, מצויין כולם יקנו את זה ולגמרי יאמינו.
              במקום להתייחס עניינית ברחת מתוך הפחדנות הרגילה שלך ועשית מעצמך אינפנטיל שרק משחק במשחק של לגרום לי להגיב.
              הבנתי, קשה לך, אתה נפגע, אתה מפחד. מה עושים עכשיו אבל, איך "מתמודדים"?
              אה כן, פתרון קסם נפלא מספר שתיים. אומרים שבכלל לא קוראים את התגובות כמובן?
              רק כמה חבל שהתגובות בוגדות בסיפור והתוכן שבהן מספר סיפור אחר.
              אבל העיקר אתה תספר לעצמך שאתה מוציא ממני אנרגיות, כי הסיפור הדמיוני שצריך לרצות את הרגשות הפגועים שלך זה כל מה שנשאר לך.

            23. לא חראם לכם כל המריבות האלה?

            24. מה חראם? לא קראת? זה ההנאה האולטימטיבית שלו בחיים לגרום לי לכתוב לו תגובות שהוא לגמרי בכלל בכלל בכלל לא קורא

            25. אוהד ההורים שלי היו אומרים לי: "אנחנו לא רבים אנחנו רק מתווכחים" אבל ברצינות אל דאגה מי שלא היה רוצה לא היה לוקח בזה חלק

            26. oh well.. אם כולכם נהנים אז סבבה 😅

            27. אה לא, אני בכלל לא נהנה, אבל אני בן אדם מרצה ומאפשר אז אני מאפשר לדר נייטרלי לחיות את החלומות שלו בגדול ולתת לרציונליזציות שלו לספר לעצמו שהוא טרול בדרגת רב אומן ולא פחדן אומלל שיודע לקפוץ על אנשים אבל לא להתמודד עם האנשים שהוא קופץ עליהם.

            28. תוג רזי חגי ברוך נהנה לקרוא את כולכם, לא מסכים המון פעמים אבל כולכם מכבדים אחד את השני לפחות כצופה מהצד.
              .
              כצופה מהצד השני אתם מוזמנים להמשיך, עם הדיון יחזור לכדורסל אני גם אכין פופקורן.

            29. רזי אני ממש לא הולך להיכנס לכל הדיון כי אתה מוטה לגמרי נגדי, אבל רק רוצה להגיד שזה ממש לא לעניין שאתה מתעלם מחגי שמנסה לנהל איתך דיון וענה לך ברצינות אפילו אם מה שכתב לא נעים לך.

            30. שרת
              מה?
              החמצתי את הסרקזם?
              ברצינות שניה, לא ממש מפריע לי כשמישהו לא מכבד אותי, את ברוך אפשר לכבד כי לפחות הוא מנסה לפעמים, אבל אני לא יכול לכבד את דר נייטרלי כשאפילו הוא לא מכבד את עצמו.

            31. עידו
              אפשר לנהל וויכוח בצורה תרבותית. אני בכלל לא הייתי נכנס לשרשור אם חגי היה מתיחס יפה לברוך. ברגע שהקטין אותו, ואני לא היחידי ששם לב לזה, אין לי מה להתווכח איתו אני לכל היותר ירד לרמה שלו. את ההטיה השלילית אתה הרווחת בכבוד עם היחס המקטין שלך (אמרתי את זה לא פעם וישך זיכרון מעולה) וכך גם שאר הגילריז. אם הייתם מתיחסים בכבוד גם למי שדעתם נראית לכם הזויה הייתם מקבלים גם יחס יותר טוב. כי יחס גורר יחס.
              אז מה עם הקוזק הנגזל?

            32. כאמור אתה בוחר לראות רק מה שנוח לך. ברוך מקטין אחרים כל הזמן אבל זה לא מפריע לך. גם לגבי ה'להתייחס בכבוד' אותו סיפור. החלטת שהסגנון שלי או של מישהו אחר הוא לא מכבד ומכאן הכל נגזר. בוא נגיד שהסגנון של החברים שלך כאן באתר הרבה פחות מכבד ואם יש כאן קוזק נגזל זה בעיקר אתה והבחור עם התמונה של קרמיט.
              אבל בלי קשר עדיין אתה לא מתייחס לתגובה של חגי פשוט כי לא נוח לך.

            33. מעניין
              איזה חברים יש לי פה באתר?
              חוץ מזה שאתה מתעלם מממה שאמרתי אז אני אחזור בשבילך, אני לא מתייחס לאנשים שמקטינים אנשים אחרים בגלל דעה שלא נראית להם. ושוב, אני לא היחידי שלא נוח לו עם זה.

            34. חברים, זה מי שאתה מחליף איתו כיפים וירטואלים כל שלוש דקות . אני באמת צריך להסביר לך מי הם? אם מישהו מתעלם זה בעיקר אתה – ברוך הקטין ומקטין אנשים פה בלי סוף על בסיס דעתם שלא נראית לו. אתה מתעלם ממנו? תגיד את האמת כמו שהיא – הסגנון של אנשים מסוימים לא נעים לך ואתה לא מסוגל להתמודד עם זה.
              עדיין לא ענית לחגי.

            35. הקטע הוא רזי שדווקא ששאלתי אותך שאלות ענייניות פתאום החלטת להתעלם. עד אז לא היית לך בעיה לענות. אז חבל שאתה מפריח כאן שקרים בצורה כל כך בוטה

            36. ברוך משתמש במילה שטויות הרבה אבל לא ממציא שמות ולא משווה אנשים לשרפרפים ודברים דומים. אני והוא לא מתכתבים על בסיס קבוע, זה יותר אני ושימון וגם איתו יש לי לא מעט חילוקי דעות, אני לא מקטין אותו. מתיחס לדעתו בכבוד כמו לרוב המכריע של המתבטאים באתר. אני גם לא מחפש את הוויכוח כי זה רק ספורט. אני כן נכנס באנשים כשזה נהיה אישי. העובדה היא שגם לשי היה לא נוח אתמול. אם תדפדף תראה שלא רק לנו זה הפריע.

            37. ברוך לא ממציא שמות? וואלה טנ"ש זה חלק מהשפה אני מניח? גם לקרוא למגיבים פיקטיביים זה ממש לא אישי כשהוא עושה את זה. הוא גם לא קורא לאנשים דבילים וטיפשים ברור. תמשיך לראות מה שנוח לך.גם אני לא מנסה להקטין אף אחד או להתווכח לשם הויכוח. זה שהחלטת שאתה יודע לאבחן כל אחד פה זה סוג של יוהרה לא ברורה. יש לי את הסגנון שלי ואתה לא אוהב אותו – לגיטימי. בדיוק כמו שאני לא אוהב את הסגנון של שמעון של ברוך או שלך. מי שהופך את זה לאישי זה בעיקר אתה.לשי היה לא נוח… חחח האירוניה הרגע טבעה בים הדמעות שלך.
              אתה רוצה להיכנס באנשים שלא מוצאים חן בעיניך – סבבה. רק אל תתחבא מאחורי מסיכה צדקנית.
              ועדיין – אתה ממשיך להתחמק מלענות לחגי.

            38. עידו תגיד לי ? איפה אני מקטין אנשים או קורא להם טיפשים? רפי הבנה זה צחוק וטראש טוק שאם מישהו נפגע לקחתי בחזרה והתנצלתי. אתה לא באמת משווה את העוקץ והרעל שמשחררים פה עלי ועל שמעון. לפני כמה זמן השוו את שמעון ואותי לרוי כהן ומה לא.

            39. תפסיק להתקרבן. אתה מקטין וקורא לאנשים טיפשים. לי אישית קראת טיפש לפחות פעמיים. ולכתוב כל X שחושבים Y טיפשים ודבילים ועוד כל מיני ברכות זה אותו עבר רק במסווה. אז כשאתה אומר דברים זה צחוק וטראש וכשאחרים עושים את זה זה רעל.
              קבל מחיאות כפיים – התנצלת.

            40. על טנש אתה בוכה?
              ומה זה שבר? הקוזאק
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            41. אני לא בוכה רק מציב לך עובדות.
              תמשיך להמציא לעצמך תירוצים. אתה בסך הכל רוצה להיכנס באנשים שאתה לא אוהב – זה בסדר. אתה יכול לצאת מהארון.
              אהה כן אתה עדיין מתעלם מחגי. מה קרה לא נעים לך?

            42. רזי אתה יודע מה הכי עצוב: שכל עוד הוויכוח בינינו היה מתנגח לא היה לך בעיה להיות חלק ממנו. ברגע ששאלתי אותך שאלות ענייניות ואמרתי לך דברים קשים אך כאלו שהם דעתי וכאלו שהם לא זריקת רפש זולה פתאום החלטת שאני ראוי להתעלמות. אז אם אתה אמיתי עם עצמך מעכשיו אל תתייחס לתגובות שלי גם אם הם מקטינות אחרים לשיטתך.

            43. בחיי שזה קורע. בתור המגיב היחידי שאני מודע אליו שקורא לברוך בכינוי כלשהו, אז קודם רצוי לדעת שהוא קיבל את הכינוי בעקבות האשמת לא מעט מגיבים בהיותם פיקטיבים בשל הזדהותם באתר לא תחת שמם תוך כדי התעלמות משעשעת מכך שזה בדיוק מה שהוא עשה שנים עד שהחליט לשנות, ושנית אין בכינוי כל כוונת פגיעה או זדון. אולי אני טועה אבל מהתרשמותי ברוך מעולם לא נפגע מהכינוי ואם כן היה, והיה מבקש ממני לא לפנות אליו באופן זה לא הייתי עושה זאת.

            44. עידו
              אתה רסמי הקוזק הבוכה
              קודם אתה מכניס את הרעל ומקטין אנשים כמו ברוך ושימון מכנה אותם שב"ר ואחרי כן מתלונן כשקוראים לך טנ"ש….. יש עוד דוגמאות אבל עזוב. זו דוגמה מספיק טובה.
              לגבי חגי, אמרתי לו פעם מה אני חושב על פניית הפרסה שהוא עשה כשהתחיל להיכנס בברוך ושות, מלבה את האש שאתה ושאר הגילריז התחילתם. זה המספיק לי. לא מרגיש שאני צריך לקרוא ולהגיב לו. לכן אני כמעט ולא קורא מה שהוא כותב וכל התגובות שלי פה התחילו מזה שקראתי את התלונה של שי והתחברתי אליה. רק אחרי כן בדקתי במה מדובר.

            45. חחח, אני לא משתמש בשב"ר , זה מבית היוצר של גיא ואני לא מתלונן על השימוש בטנ"ש…
              אתה זה שמלבה את האש – כי לא נעים לך להודות שכל מה שאתה עושה זה להיכנס במי שאתה לא אוהב.
              ואם אתה רוצה להיכנס לדוגמאות על תכריח אותי להזכיר את כל הדברים הסופר מכוערים שעשית כאן כמו להאשים במחיקת תגובות וצנזור שלך למרות שתמיד כשהיו לך בעיות עם תגובות שלא נקלטו ניסיתי לעזור לך להבין מה הבעיה. או ההאשמה העוד יותר חמורה על אנשי צוות שמשתמשים בשמות משתמש בדויים כדי להיכנס באחרים. שאני אמשיך?
              אתה קראת טוב מאד מה שחגי כתב, אתה נהנה ללבות את האש, אתה בוחר להתעלם כשזה לא נח לך.
              צא מהארון כבר.

            46. רזי היכולת שלך לשקר לעצמך ראויה להערצה. הלוואי שלי היה אותה. הרבה יותר נעים ונוח לחיות ככה.

            47. ועוד משהו רזי – להתעלם ממישהו שאתה בדיון איתו זה הרבה יותר גרוע מלזרוק כל מיני מילים שלא נעים לך לשמוע. אז למקרה שלא ברור לך מה אתה עושה – זה חרם. כן אתה מחרים כי לא נוח לך וזה הרבה יותר אלים מכל דבר אחר ששמעון או ברוך או אני או חגי או מי שלא תרצה אמר כאן פעם בתגובות.

            48. עידו מתי קראתי לך טיפש? תזכיר לי כי אני באמת לא זוכר ואם כן כמובן סליחה. גם למגיבים אחרים אני לא קורא טיפשים אני משתמש בכינוי רפה הבנה בכדורסל. היחידים שאני קורא להם סתומים וטיפשים זה הGM והמאמנים בליגה.
              .
              לגבי תוג אני אף פעם לא לוקח את הדברים שלו ברצינות והכינוי פיקטיבי אף פעם לא אציק לי מה שאני לא אקבל זה השוואת כאלה ואחרות לרועי כהן ולנבלים אחרים.

            49. כבר אמרתי לך – לא עובד בשבילך יותר. אתה רוצה תלך תחפש משהו בסביבות פציעות מזויפות של שחקנים ומי מאמין להם.
              אתה ועוד איך קורא לאחרים טיפשים מטומטמים, דבילים ועוד רק שאתה עושה את זה כביכול בעקיפין. או משתמש ב"טנ"ש וכדומה או שאתה אומר כל אלה שחושבים ש…:או כל מי שמאמין ל… זה לא שונה.

            50. זה ממש לא הייתה הכוונה אבל קיבלתי.

          1. אשל אחד מהצמחים המעניינים בעולם. אני יכול לדבר עליו ועל הפרזיטים שלו שעות.
            חוץ מזה אתה אולי לא מתיחס לזה אבל מבחינתי היחס הזה עדיין צורם.

    2. כן רק חבל ששכחת לציין את זה שהקבוצה זרקה אותו מתחת לגלגלים וחיפשה עליו טרייד כל הקיץ. עכשיו כשאף אחד לא מוכן למחירים שלהם הם נשארו עם הזין ביד ומנסים בסך הכל למזער נזקים.

      1. גם ההנהלה המפגרת של פילי לא חפה מאשמה וחייב שם ניקוי אורוות כי אין שם הבנה בסיסית בכדורסל, מי שנותן לסימונס חוזה כזה חייב להיות מפוטר במקום
        אבל זה כאין וכאפס לעומת הנגר האוסטרלי שמחרבן עלייה שנים. 4 שנים מלקקים לו נותנים לו כל במה אפשרית וכל מה שחפץ והחרא הזה בLA במקום לעבוד על הקליעה.
        .
        אני אמרתי לך לסימונס יש 4 שנים בחוזה חגי הפיתרון הכי טוב זה להשלים איתו וקנסות אם לא ובטח לא לתת לשמוק להפר את החוזה ברגל כה גסה , פילי היא לא LA והיא לא קבוצה שנבנתה מהשוק החופשי אלא מטריידים ובחירות דראפט.

      2. הקבוצה לא זרקה אותו מתחת לשום גלגל.
        נתנו לו הכל כבר שנים עם כל ההנחות האפשריות וחוזה מקס והבנאדם לא מספק את הסחורה.
        מותר להם לחפש עליו טרייד (החוזה מובטח).
        זה לא שהלכו וטינפו עליו בכל מקום.
        כולה שאלו את דוק שאלה פשוטה והוא ענה בנימוס ולעניין, עם טיפה פחות מהפוליטיקלי קורקט הנדוש האמריקאי ("לא יודע"), אחרי תצוגת נפל היסטורית של ה"כוכב" שלו.
        אז לטענתך כל אלה מצדיקים ששחקן שרק חתם על מקס ישים ז על הקבוצה, ינתק מגע, לא יענה לטלפונים והודעות, יודיע שלא יגיע למחנה אימינים ורוצה רק "לקליפורניה"?
        כי הם עשו לו בדיוק אותו דבר נכון?

  6. אחלה מעורב,תודה
    הלכתי אל הנמלה,בעלה באמת לא היה בבית
    בתמונה של ההיא ממילווקי זה נראה כאילו כריש עומד לאכול אותה

  7. בראיון בארקלי מצוטט שבזמנו אפשר היה לירות בשחקן שאתה שומר עליו בקשת מצולבת ושעד אמצע העונה היית מאבד מחצית מחברי הקבוצה לדיזנטריה.
    לכל הצעירים כאן שלא ראו משחקים בניינטיז – הוא צודק כמובן. שכח לציין שבגלל אחוזי הקליעה האיומים שלו מרחוק הוא היה מקבל אלה עם כוכב השחר בקצה שלה.

  8. בטח כבר דיברו על זה (לא הייתי פה זמן רב) אבל הדבר היחידי שעושה שכל, קצת, הוא דריימונד גרין תמורת סימונס.
    סימונס באמת סחורה פגומה מאוד ויקרה מאוד, אבל דריימונד (בהרגשה שלי) והווריורס מיצו אחד את השני, לאו דוקא מקצועית.
    אם מוציאים את גרין צריך תחליף הגנתי ראוי.
    לפיליז גרין עוזר מאוד

        1. פילי לא יסכימו לעסקה הזאת בגלל שמביאים גרסה מבוגרת ופחות טובה של סימונס עם פה ענק, הווריורס לא יסכימו לעסקה הזאת בגלל שקרי וגרין החברים הכי טובים, מבחינת יכולת סימונס הוא שדרוג על גרין. הוא עושה בדיוק אותם דברים של גרין טוב יותר

          1. אני דווקא חושב שגרין את ע'מבה יכול לעבוד מצויין במיוחד בקטע של הגנה. גרין גם ינפח סטט עם זריקות פנויות לשלוש ובכלל נגלה שהוא לייט בלומר סטייל קרי….

            1. לרוב הקבוצות די ברור מה דריימונד יעשה אם הוא יגיע אליהן (הגנה, מכות, אסיסטים, עוד מכות – כל דבר אחר זה בונוס).
              סימונס שחקן הרבה יותר כשרוני אבל רוב הקבוצות לא יודעות מה הן יעשו איתו. זה בדיוק ההבדל.

            2. לא מתווכח.

  9. מה קורה ביוסטון? כמעט כול שחקן שמגיע לשם רוצה לברוח משם. כמו שאמרו כמה אסטרונאוטים לפני: Houston,we've got a problem

    חוץ מזה אני מסכים עם כול מילה של צ'ארלס בארקלי.

    1. בוא נראה… שני שחקנים ותיקים שרואים שאין להם מה לחפש שם כי הקבוצה בריבילד.
      ג'ון וול רואה את הרוקטס בוחרים שחקן על העמדה שלו שהולך לקבל חופש פעולה מוחלט (כמו וול אחרי שנבחר ע"י הוויזארדס), ומבין שהוא לא ממש הולך לקבל שם הזדמנות. וול מרגע שהגיע לרוקטס היה ברור שזמנו שם קצוב.
      גורדון, אחרי שנים ששיחק נהדר עבורם פשוט רוצה להמשיך לקבוצה שיהיה לו סיכוי להילחם על התואר ולא להיות בחממה לפיתוח שחקנים.

  10. אוי בארקלי אני כל כך מתגעגע לקשיחות של פעם. אז חייב להסכים.
    לגבי סימונס- להצלחה בנים רבים והכישלון יתום. איכשהו כולם הצליחו לברוח מאחריות ולהאשים את סימונס. אמביד נכשל דריל מורי יכל לקבל את הארדן תמורתו וריברס הלוזר הגדול בהיסטוריה. איכשהו תוך הקרבת סימונס הם יצאו מטווח האש.

      1. התחלתי לצפות בכדורסל בשנת 90/91 אז אני לוקה בחסר בכל מה קרה לפני. אבל אפילו באולימפיאדה ראו שהרבה יותר קשה לשחקנים חוץ מבפליייאוף יש משחקים רבים שהם פשוט תחרות זריקות וזה קשה לי לצפיה . יש סוג של רכות. גם הלואד מנג׳מנט הוא חלק בתפיסה הזאת שחבל לסכן את הנכס שמניב כסף. היורוליג נראה כמו כדורגל ליד הנבא. כל פוזישן חשוב

        1. אם לא מתאים לך אתה מוזמן לבחור משחק משנות התשעים ולהצביע בו על דוגמאות לקשיחות בו שכביכול לא קיימת היום.
          ממש לא ראו את זה באולימפיאדה. לא היה שום הבדל בשריקות ששחקנים קיבלו באולימפיאדה ובNBA. היו אנשים שרצו למכור את הסיפור הזה אבל הם נתלים בהטיות בחירה קיצוניות של כמה מקרים ספורים תוך כדי התעלמות משריקות זהות בNBA כדי "לבסס" את הטענה שלהם.
          גם בשנות התשעים לא היו חסרים משחקים שענו על ההגדרה של 'פשוט תחרות זריקות', לנסות להכליל מזה על הליגה נראה לי מוזר.
          מה זה אומר שהיורוליג נראה כמו כדורגל ליד הNBA? שביורוליג עושים הצגות ומתגלגלים על הפרקט בכל מגע?

          1. דווקא ברורה לי הקשיחות שצפריר מדבר עליה. אבל זה יותר שחקנים שנכנסו בפוזות של גנגסטה מאשר קשיחות אמיתית. הם גם לא כולם היו שומרים חסרי פשרות או חדרו בחוסר פחד. אז היו לפעמים יותר מכות אבל לא היה יותר כדורסל.
            היתרון של היורוליג זה שאוהדים באים למלחמה ולא לצפות בהצגה… הם לא מצטלמים ל"דאנס קאם" כשהקבוצה בפיגור של 20 הפרש. אבל משחקים לפעמים נראים באמת כאילו מדור בשחקנים שלא התקבלו לקבוצת כדורגל אז הם מנסים כדורסל.

            1. זה די הנקודה. פוזות ומוניטין לא שקולים לקשיחות בפועל.

    1. "הקשיחות" הזו הייתה מתחילת הניינטיז עד בערך אמצע העשור הקודם. 25 שנים שבהם ממוצעי הנקוות ירדו. בניינטיז באמת לא היה הרבה מה לראות מעבר למייקל ג'ורדן עושה זכר-אלפה לכל הליגה. מבין שיש אנשים שממש מתלהבים מזה. התוצאות בכדורסל של שנות השמונים היו רק קצת יותר נמוכות מימינו. אם היו יודעים לקלוע אז מהשלוש כמו שקולעים כיום אז התוצאות היו אולי יותר גבוהות.
      *
      וכאמור – בארקלי לא אמר את הדברים המצוטטים כאן. זה עיתון סאטירי.

  11. פינת ג"ס: עוד לא התחיל מחנה האימונים וכבר תקלות. וויסמן יפסיד, שוב, את מחנה האימונים ולא יפתח את העונה. המשמעות, ג"ס תפתח את העונה עם סנטר טהור אחד בלבד וגם הוא לא מהענקים והעמידים שבהם (לוני). אמנם ביאליצה, גרין וגם JTA יכולים לשחק סעמדה 5 אבל זה לא מה שקר רוצה. וויגינס, ככל הנראה, מסרב להתחסן. הכללים של עירית סאן פרנסיסקו מונעים ממנו להשתתף במשחקי הבית של ג"ס.

      1. אם זה היה תלוי באוהדים המעבר לא היה מתרחש כלל. רוב האוהדים הותיקים, בעיקר אלו שגרים באוקלנד ובמזרח המפרץ כבר לא מגיעים למשחקים – המחירים מעבר ליכולתם.

      1. זה מזכיר לי תלמיד שהיה לי שפחד מזריקות פחד מוות. לקבל חיסונים היה צריך להילחם בו וטוב שזו לא היתה הבעייה שלי אלאשל אביו.

  12. הסאגה המתפתחת סביב סימונס היא רק שלב האחרון , לבינתיים, במאבק בין שחקנים לבעלים. מאז שנות התשעים יד השחקנים היתה על העליונה. בהסכם השכר האחרון האיגוד, בראשות כריס פול, דאג בעיקר לשחקנים הבכירים, אבל ויתר על מספר אחוזים בחלוקת ההכנסות. חוזה הטלויזיה שנחתם מיסך את המצב כי שפך לכיסי כולם יותר כסף ממה שדימינו. הכל טוב ויפה אבל הדרישה של AD והארדן לעסקת חילופין ועכשו סימונס שיש לו חוזה טרי ל 4 שנים מתחילות להדאיג בעלי קבוצות קטנות ובינוניות. סביב ניו אורלינס כבר יש דיבורים על ציון וגם קובן לא לגמרי שקט. תוסיפו את האגרסיביות של ריץ פול וזה מתכון לפיצוץ

    1. למה סתם ללכלך?
      על איזה אחוזים בחלוקת הכנסות הטלוויזיה ויתרו השחקנים בcba האחרון?
      ואיפה בדיוק כריס פול 'דאג רק לשחקנים הותיקים'?

      1. היתה ירידה בחלק של השחקנים אבל היא ככל הנראה נקבעה כבר בהסכם הקודם (2011) ונשארה גם בהסכם החדש (2017):
        .
        Under the 2011 CBA, the players received a lower percentage of league revenues.

        In 2005, players received 57% of the income, and as of the 2016 CBA, they are receiving about 49–51% of revenue.[2] At that time, the next CBA discussion was set for ten years to 2017.[3] In 2016, the NBA and NBA Players Association met to work on a new CBA, which both sides approved in December of that year. This most recent agreement started with the 2017–18 season and runs through 2023–24, with a mutual opt-out after 2022–23.[4][5] The 2016 CBA funds health insurance for retired players, and increased benefits for current players, including a tuition reimbursement fund co-funded by the union and by the league.
        זה לקוח מויקיפדיה אבל אני מניח שזה נכון
        .
        בהסכם האחרון עיקר השינויים לטובת השחקנים היה תוספת אחוזים לחוזי מקס. החלק של השחקנים הבכירים בעוגה גדל והיות ומדובר בסכום סופי, החלק היחסי של כל שאר השחקנים קטן.

        1. זה הבדל משמעותי כי זה לא התקופה של פול והירידה הזו הייתה הכרחית בגלל הזינוק המטורף של הליגה. מזכיר לך שהיינו בהשבתה.
          אם כבר השינוי המשמעותי בהסכם הקודם היה העלאת סקלת הרוקי בכמעט 50% והעלאת כל חוזי המינימום ב כמעט 50%.
          שמח שסגרנו את הפינה הזו בוא נשתדל לא ללכלך סתם.

        2. ונדגיש עוד משהו – לא היה תוספת אחוזים לחוזי המקס בהסכם האחרון רק הסופר מקס שכבר היה קיים והוא נועד בעיקר לאפשר לקבוצות לשמור על השחקנים הבכירים – עד כמה זה עובד ניתן להתווכח.

    2. סימונס ממש לא דורש טרייד אלא עושה מעין שביתה איטלקית (לא מוצדקת בעיניי אבל בהחלט מובנת) לאור מה שקרה בקיץ האחרון.
      דיוויס ממש לא כפה על אף אחד. הוא אמר שהוא לא יאריך חוזה. הדרך שבה הוא עשה את זה באמת הייתה מעוררת מחלוקת ולא ראויה אבל לא זה מה ששינה את הסיפור.
      לאורך כל השנים היו סיפורים כאלו רק שהם פחות זוכרים כמו בלדסאו והמספרה.

      1. ברור שסימונס דרש טרייד, והבן זונה עוד משתין מהמקפצה ודורש רק לקליפורניה.
        דיוויס דרש טרייד גם הוא, בניו אורלינס זה עוד מובן גם אם לא מוצדק הוא תרם להם 7 שנים נפלאות שבהם בזבו לו את הזמן למרות עונות מופלאות, סימונס למרות שהביאו לו הכל פשוט חירבן על פילי ודורש טרייד עונה אחרי שהתחיל החוזה סופר מקס דרך שיטות נלוזות וניתוק קשר חד צדדי.
        https://www.nbcsports.com/philadelphia/sixers/nba-rumors-ben-קקsimmons-told-sixers-he-wants-leave-philly-report
        .
        https://www.google.com/amp/s/www.si.com/.amp/nba/2019/01/28/new-orleans-pelicans-anthony-davis-trade-request

          1. יש לי חיבה לא מוסברת לפילי, אולי בגלל מוזס אולי בגלל אייברסון אין לי
            אין לי מושג למה, אני שונא את פנסילבניה .
            .
            מה שסימונס עושה זה לא ייאמן קיבל את החוזה הגדול ואז מנתק קשרים באופן חד צדדי ודורש טרייד.

        1. פיקטיבי
          למה כאן אתה מסוגל/מוכן לספק קישורים אבל כשמדובר ב'עשרות דיווחים שנים על כך שהוא לא מתאמן ו״עצלן״' או על 'עובדות בשטח' שאתה אמור לחבר אליהן את השמועות אז אתה לא מספק קישורים?

            1. לא מוצא בקישורים שום דבר שתומך בטענות שלך.
              יש כאן שמועות חסרות ביסוס מאנשים שיכולים לומר מה שבא להם כי בחלק מהמקרים מדובר בלא יותר מהדעה האישית שלהם כהתרשמות חיצונית וכי הם חסינים מאחריות על מה שהם אומרים שם, ולא צריכים לעמוד בפני בחינה כלשהי של האם המקורות שלהם בכלל רלוונטים לעניין או אם הם בכלל באמת יודעים משהו.

          1. https://www.google.com/amp/s/thesixersense.com/2016/05/25/does-ben-simmons-have-work-ethic-concerns/amp/
            .
            עכשיו כשאתה מוסיף לזה את הפוסטים באינסטגרם שלו, את הנסיעות לחופשת קיץ ארוכות בLA זה שהוא לא שדרג הוסיף אלמנט אחד מאז שהוא הגיע לליגה ואפילו ירד בכמה ואת החוסר רצון או יכולת לזרוק אפילו שקיבל אור ירוק . אתה מבין שיש בעיה רצינית ושהבחור עצלן.
            .
            תוג לא רצית לפתוח את המכבסה בחג אמרתי נשאיר אותך יבש אבל אתה מתעקש, תכבה את האורות שתצא מהסיבוב.

            1. you are reaching
              מאמר לפני חמש שנים ש"שואל" אם לסימונס יש בעיית מוסר עבודה והראיות היחידות בו הן שבנבחרת אוסטרליה לא אוהבים אותו וקוראים לו היאנק.
              מגוחך אתה עובד קשה על דייג בשביל להאמין במה שאתה רוצה אבל כל מה שאתה מצליח לדוג זה נעליים.

            2. you are reaching
              מאמר לפני חמש שנים ש"שואל" אם לסימונס יש בעיית מוסר עבודה והראיות היחידות בו הן שיש מישהו שטען שבנבחרת אוסטרליה לא אוהבים אותו וקוראים לו היאנק.
              מגוחך אתה עובד קשה על דייג בשביל להאמין במה שאתה רוצה אבל כל מה שאתה מצליח לדוג זה נעליים.

            3. די תוגוש בחייאת שמים לך מציאות ואתה ממשיך להתעלם כן סימונס מתאמן חזק ופשוט לא קולע 😂😂

            4. נכון גם יאניס שם זין על קליעה ואימונים. גם מורנט. להמשיך?

            5. שו מציאות?
              כמה שמועות שעיתונאים טוענים שמישהו לחש להם בלי מוכנות להזדהות?
              הרי לא היית קונה את זה בשום מצב אחר אז למה כאן כשזה תואם את מה שאתה רוצה להאמין בו אתה כן קונה את זה?
              אה, נכון, התשובה בגוף השאלה

            6. חגי יאניס מוסיף אלמנטים כל שנה למשחק איזה אלמנט סימונס הוסיף?

            7. ברוך שלא תבין לא נכון יש לי הרבה ביקורת על סימונס אבל הטיעון הזה של התמדה ועבודה קשה = שיפור של הקליעה בהכרח, הוא ככל הנראה לא נכון. היה לנו כבר את הויכוח הזה ולדעתי הבאת נתונים שלא תומכים בהשערה שלך: יש מעט מאוד שחקנים שעשו מהפך משמעותי בקליעה שלהם. קשה לי לקנות את הטיעון הזה של שחקן עצל לשחקן שהוא אחד המגינים הכי טובים בליגה

            8. הקטע שזה לא רק קליעה שום אלמנט מאז שהגיע לליגה, אותו שחקן פחות או יותר עם הגנה טיפה טובה יותר כשאתה מוסיף לזה את הדיווחים שאפילו באטלר האשים את חברי קבוצותו הפוסטים שהוא מעלה, חופשות הקיץ הארוכות.

              האפס שיפור בכל האלמנטים ולא רק בקליעה (וזה למה ההשוואה ליאניס כל כך לא נכונה) אתה מגלה שהשחקן עצלן עם אופי בעייתי. תעשה חיפשו קטן על המוסר עבודה של יאניס באינטרנט ותשווה את זה לזה של סימונס.
              .
              לא הבנתי מה הקשר בין מגן טוב ללא עצלן? גם שאק היה השחקן הטוב בעולם והיה עצלן לא נורמלי.

            9. האמנתי בזה הרבה לפני העיתונאים לא צריך עיתונאי בשביל לראות שהבחור מתאמן זה רואים במשחק שלו.
              חח אתה משווה לי את יאניס ומוראנט לסימונס את הזייה ניסני

            10. פיקטיבי
              באטלר לא אמר על סימונס שום דבר ממה שאתה טוען שהוא אמר על סימונס, וזה לא שמדובר במישהו שיש לו בעיות לומר על אנשים דברים. כשזה הגיע לטאונס ווויגינס לא היה לא בעיה לומר שהוא אכן אמר.
              .
              .
              סוואגי ש
              מש"ל

            11. ההשוואה ליאניס היא בעניין הקליעה ותו לא. אם סימונס היה זורק היינו מדברים עליו אחרת לגמרי. אני מניח וזו באמת הנחה בלי בסיס שהזריקה שלו לא פחות טובה משל ראס. אז לדבר עכשיו על אלמנטים אחרים כביטוי לזה שהוא עצלן זה פשוט יהיה מצחיק להביא את זה כהוכחה למוסר עבודה או משהו כזה. באותה המידה אתה יכול לומר שגם ברדלי ביל, מקולום, ומיצ'ל לא מוסיפים אלמנטים נוספים למשחק שלהם. אז זה אומר שהם עצלנים?

            12. אתה צוחק או רציני ? בראדלי ביל מקולום ומיצל עשו שיפור אדיר מאז הגיעו לליגה בכך כך הרבה אלמנטים, עם זה ביכולת יצירת נקודות בקליעה מכל הטווחים , מיצל הפך לשחקן של 38% מ3, היכולת מסירה של מיטצל השתפרה פלאים במיוחד במציאת הסנטר… איפה השיפור שהוא מראה ואיפה סימונס, אותו דבר אפשר להגיד על בראדלי ביל שהפך לסקורר קטלני מאז הילד שהגיע לליגה,או מקום ששיפר את יכולת ניהול המשחק שלו בצורה ניכרת.
              לגבי סי גי מקולם לא כל הסיטואציות נולדו שוות והוא לא מקבל את אותו מרווח פעולה אדיר שקיבל סימונס, עדיין קיים שיפור.
              .
              סימונס זה בין השחקנים היחידים שהגיעו לליגה שלא עשה קפיצה בכלום מאז שהגיע בשום אלמנט של המשחק + הדיווחים + הפוסטים שהוא מעלה וכמובן היכולת, זה מראה תמונה מאוד ברורה על חוסר האימון שלו.
              .
              לגבי השטות שהשוואת את ראס לסימונס בקליעה היא בכלל שולחת אותך לכמה סיבובים במכונה תבקש מטוג שיפנה לך מקום, סימונס לא מסוגל לזרוק יותר מ2 מטר מהסל, אין לו שום טווח או יכולת זריקה מחצי מרחק.

  13. תודה מנחם.
    ברוך – גם לי יש תחושה שסימונס לא עבד על המשחק שלו מספיק, זה לא רק עניין של עצלות, זה גם עניין של יוהרה (כמו ראסל ווסטברוק שלא עבד על הקליעה שלו). בלי קשר – אמביד וריברס הפילו עליו בפומבי את ההפסד האחרון. אין לזה אח ורע. סימונס צודק שהוא לא עונה לטלפון וצודק שהוא רוצה לברוח משם. גם באטלר ברח משם, גם הארדן לא רצה לשמוע. יש שם וייב לא טוב בקבוצה הזאת. בלי סימונס הם לא יעברו סיבוב. במזרח! סימונס יפרח בכל מקום שאליו יגיע, מקווה שזה יהיה בקונטנדרית.
    .
    ולפינת ג"ס – הנרגן כתב כאן למעלה שווייסמן לא מתחיל, ראיתי שגם קליי יצטרף רק בחג המולד. שנה שלישית בלי דוראנט – שנה שלישית בלי פלייאוף. עושים לקרי ברצלונה. חבל עליו (ועלינו).

    1. לגבי ריברס, גם לו יש לו אשמה ענקית והוא לא צריך להיות מאמן בליגה זה לא רק החלק המנטלי של הקבוצות שלו, זה שהוא העלה את בן סימונס בסדרה כזאת, האיש שלילי עצום בכל פלייאוף כולם יודעים ומזהים את הבלוף מה אתה נותן לו לשחק?

      .
      אני בהחלט מאמין שמאמן צריך לקחת את האשמה עם זאת ריברס אמר את האמת שסימונס פשוט הסריח את הפארקט, הוא נתן את תצוגת הקליעה הגרועה מאז ומעולם לא לפוינט גארד אלא לשחקן תוך שהוא לא קיים ברבע הרבעי, והקטע שזה קורה כל פלייאוף שנים, האיש לא השתפר במאומה מאז שהגיע לליגה וזה מעיד בעיקר על חוסר אימון. לגבי הארדן הוא דווקא רצה להגיע לקונטנדרית שהמטרה הייתה ברוקלין והשנייה פילי המטומטים לא הסכימו לתת אותה כמות בחירות שנתנו ברוקלין עם סימונס עכשיו שיאכלו את הלקרדה עם הדפקט הזה.

    2. דה שוט, אם אתה עוקב אחרי מה שאני כותב אז ודאי זכור לך שהאופטימיות שלי השנה כלל לא תלויה בויסמן וקלי. קלי יצטרף מתישהוא בתחילת העונה ובזכות האופי שלו הוא יתרום בפליאוף. ג"ס לא צריכה את קלי כדי להגיע לפליאוף. לזה היא צריכה את קרי בריא. גם ויסמן לא נתפס אצלי כגורם שיתרום בצורה משמעותית השנה. השנים שבהם תלויה העונה של ג"ס הם פול ופורטר. אם הם יצליחו להביא את ההרכב השני למאזן חיובי בדקות שלו על המגרש – נקודת חולשה של ג"ס מאז שדוראנט הצטרף ב 2016 – ג"ס דוהרת לשמש.

      1. רן אני אכן אוהב לקרוא את הדברים שאתה כותב ואהבתי מאוד מאוד את גס עם דוראנט. זה היה כדורסל ברמה הכי גבוהה, ים של כישרון, פירגון בין כולם ושילוב נהדר בין שלושה קלעי על שהצליחו לשים את האגו בצד כי זה האופי שלהם. הצטערתי שדוראנט עזב.
        לענייננו – אני לא חושב שתעשו פלייאוף השנה – לצערי – יש הרבה זאבים ביער ואני לא בטוח שיש לכם את הכלים. הלוואי ואתבדה.
        לא בהכרח בסדר הזה:
        אגמים, מפרשיות, שניצלונים, שמשות, חוכמולוגים, נגנים – 6 בטוחים
        פורצי הדרך, דביבונים, זאבונים, פליקנים ואתם – על 2 מקומות.
        קשוח
        בחוץ: רעמים, מלכים, דורבנים וקסטות (טילונים)

  14. לגבי ויגינס – עשיתי חיפוש עכשיו – מצאתי רק דעה ולא הצהרה שלו. הוא אמר שהוא לא מתלהב להתחסן לפני כמה חודשים. מאז אולי דברים השתנו. אולי הוא נדבק ותו ירוק וכאלה…
    ויצמן לא יפסיד את כל מחנה האימונים.
    הוא יישתתף בו באימונים מוגבלים. אסור לו לקפוץ עד ה-15 באוקטובר. משער שהוא כן יפסיד את החודש הראשון של העונה.
    ואולי לא לקפוץ זה בסדר, שייתמקד בללמוד להבין חילופים בהגנה ואיך ההתקפה זזה. 11 נקודות ו-6 ריבאונדים היה סביר לעונת רוקי. אבל הוא נראה אבוד בהגנה וגם מסר כמות זעומה של אסיסטים ונראה לי שזה לא כי הייתה לו אישיות של קווין מקהייל אלא פשוט כי הוא לא הבין לאן כולם הולכים. שייעשה סימולציות של תנועה על המגרש וייזרוק הרבה עונשין…
    *
    בקיצור – בתחזית האופטימית כולם ייחזרו במהלך העונה וניתן איזושהי ריצה מטורפת החל מחודש פברואר… בתחזית הריאלית – תהיה עוד עונה לא משהו.

  15. https://fanspo.com/nba/s/general/trades/FYTkqahlHamRSm/a
    סך הכל סביר בעיני. אולי הסיקסרס צריכים להוסיף בחירה או שתיים לרוקטס כדי שיסכימו. טרייד מעולה לפילי ולדאלאס. והרוקטס עוד יכולים להוציא משהו מפורזינגיס וסימוננס יוסיף הגנה ויכולת ניהול משחק ליד ג'יילן גרין בקו האחורי.

    1. מחילה מכבודך, טרייד מזעזע לכל הצדדים.
      פילי מחליפים את סימונס באריק גורדון, לא מחובבי סימונס, אבל זה עדיין ערך ממש נמוך.

      יוסטון מקבלים 2 שחקני זבל על שחקן זבל 1.

      לדאלאס זה פרווה, ג'ון וול יכול לשפר אותם, לא יודע אם זה הכוכב השני שאתה רוצה ליד לוקה. אבל לעומת פרוזינגיס זה לדעתי שיפור.

  16. ג'וג'ו מוזמן לחולוניה. נשקול לקבל אותו, כנראה בחיוב 🤣
    אחלה שיטה מצאו לקזז בחוזה הענק של סימונס. שלא יבוא….
    והנמלים היה מרתק, אהבתי
    😍

כתיבת תגובה

סגירת תפריט