מעורב הופס ליום א' / מנחם לס

1.כרמלו אנטוני מצהיר שעד עתה חוסר טבעת לא הטריד אותו. אבל עתה, עם הלייקרס, אם לא ישיג טבעת, הוא ייקח את העלבון עד הקבר

כרמלו אנטוני אמר אתמול שעד עתה חסרון טבעת לא הטריד אותו במיוחד, "כי אף פעם לא שיחקתי בקבוצה עם סיכוי רב ואמתי לאליפות עד עתה (https://www.sbnation.com/users/Harrison%20Faigen . אבל עתה עם הלייקרס הכול השתנה. אם לא אזכה איתם באליפות הדבר יטריד אותי מאד"

Carmelo Anthony has done just about everything an NBA player can do individually. He’s made six All-NBA teams, played in 10 All-Star games, and won a scoring title in 2012-13. He is currently 10th all-time in scoring in NBA history with 27,370 career points to his name, and will likely pass Moses Malone (27,409) early on during his first season with the Lakers.

Anthony has additionally won Olympic Gold Medals, and an NCAA Championship during his lone collegiate season. He may never have won an MVP award, but other than that, there is basically no level of basketball success that Anthony hasn’t achieved. The main thing missing from his resume is an NBA championship, which has often been perceived from the outside as the main reason he joined the Lakers.

זוהי בדיוק הבעיה: הוא, כאינדיבידואל, עשה כל מה ששחקן יכול להתבקש לעשות אך מבחינה קבוצתית הוא אף פעם לא לא שיחק בקבוצה עילית אמיתית. "הגעתי לשקט נפשי בקשר לעובדה שכנראה אסיים את הקריירה ללא טבעת, הוא אמר ב- –

TThe Daily Show with Trevor Noah,” Anthony said that he had actually made peace with not winning a ring… until he joined the Lakers, a team he never thought he’d actually get a shot to sign with.

אבל עתה, עם הלייקרס, הוא החליט שהגיע הזמן לשים על עצמו את הצ'לנג', והפרשר, להחליט – ולפרסם ברבים – 'אליפות או אכזבה גדולה כשחקן'. הוא אמר: There is nothing that I’m trying to prove. If I hadn’t picked L.A., I woullג been at peace walking away from the game, knowing that I gave everything I could and I still couldn’t win a championship. I would have been at peace with that. I would have been good. But now that I’m with the Lakers, I can’t be at peace with not winning a championship (laughs).

There’s nothing that I’m trying to prove. If I hadn’t picked L.A., I woullג been at peace walking away from the game, knowing that I gave everything I could and I still couldn’t win a championship. I would have been at peace with that. I would have been good. But now that I’m with the Lakers, I can’t be at peace with not winning a championship (laughs).”

מה שלי, מנחם לס, מציק בכל הסצינה הזאת היא העובדה שכרמלו יודע מה הולך בליגה. אני לא מאמין שהוא היה יוצא עם הצהרה עכזו אלא אם-כן הוא די בטוח שללייקרס יש סיכוי גבוה מאד לנצח את האליפות העונה!

2. היכן יהיה הכי כיף ומבדר לראות את ביל סימונס משחק בעונה הבאה? צדקתם! בגולדן סטייט ווריורס!!!

תארו לכם את סטפן קרי יורה אותן (את השלשות ,לרפי ההבנה) מחצי מגרש, וקליי תומפסון חוזר בכושר על כשהוא קובר אותן מכל המרחקים כשהשמירה עליו אינה מעלה ואינה מורידה, ואז בא ביל סימונס עם כניסות אדירות ודאנקים מהסרטים, ואז הגיע תורו של סימונס להשליך אחת. הוא יורה אותה. הכדור רואה ONLY NET. הקהל שם יוצא מדעתו. 20 מיליון צופי טיווי? הם לא יודעים אם לצחוק או לבכות. משחקי הווריורס יהפכו ל-MUST SEE.

3. שלוש קבוצות מדברות על האפשרות להביא את ג'ון וול

היש מישהו המוכן לשלם לג'ון וול 44.3 מיל. העונה, 44.3 מיל. בעונה הבאה, ו-47.2 ל-2022-23?

מסתבר שכן. זאת תהיה המשכורת השלישית בגובהה בליגה, ורק שמעון מאמין שוול הוא השחקן השלישי בטיבו. אבל עובדה (https://itsgame7.com/3-teams-emerge-as-legit-trade-suitors-for-rockets-john-wall/)

אולי זה לא יהיה 44. אולי יגמרו על 43.3, אבל 3 קבוצות רוצות שזה יקרה, אפילו שבן ה-31 הזה שיחק רק 113 משחקים בארבע העונות האחרונות בגין פציעות מכאן ועד בנגלדש. אבל מה שהיה – היה. זה לא קהלת כאן עם 'מה שהיה הוא שיהיה'. העובדה הפשוטה שאני מאמין בה היא שג'ון וול הוא אחד מהפוינט גארדים שיכול לנצח משחקים. הוא צריך את ה-SITUATION הנכון. 40 נק' הם לא דבר זר לו כשהוא השחקן המזכיר לי את טים הרדאוויי יותר מכל אחד אחר.

אף קבוצה לא תשלם סכומים כאלה אלא אם כן היא מאמינה שהוא-הוא החלק החסר להשלמת התשבץ. כדי שג'יימס פוגליו כותב ב'אינסיידר' ישנן שלוש קבוצות המאמינות שהוא התשובה שלהן למה שעשתה הלייקרס העונה (https://www.basketballinsiders.com/news/clippers-rumors-pistons-and-heat-join-pursuit-for-john-wall/). השלוש הן הקליפרס, מיאמי היט, ודטרויט פיסטונס. את דטרויט אני לא מבין, אז נשאיר זאת למומחי 'עיר המכוניות' להסביר.

הקליפרס מאמינה שעם ג'ון וול יש לה את הסמול בול לנצח את הלייקרס. מיאמי מחפשת מחליף ברמת-על עבור גורן.

Now the question becomes: who will really be willing to take Wall off the Rockets’ hands? This is a guy set to be the third highest-paid player in the NBA next year. Everyone else in the top 10 of that list is a foundational piece of a championship team. Can Wall be that for a contender? It doesn’t feel like it, but maybe he’ll surprise folks.

4. קוואי לינארד נראה עשר עם ה-HOODY החדש שלו בביקורו הראשון באולם החדש

Kawhi Leonard is coming through in one of the coldest fits of the offseason.

הוא הופיע לחנוכת האולם החדש (1.8 מיליארד) לבוש 'AWSOME HOODIE'. מלפנים היה כתוב

T“Clip Gang Or Don’t Bang”בצבעי הקליפרס

מאחור היתה התמונה המפורסמת של פול ג'ורג' ומרכוס מוריס אחרי הדאנק המתוקשר של לנארד על מקסי קלבר מהמבריקס:

הדאנק, במשחק הסיבוב הראשון של הקליפרס נגד דאלאס, היה אחד מהרגעים הבלתי נשכחים מהפלייאוף. הקליפרס ניצחו את הסידרה, אבל פציעת ה-ACL של לנארד סיימה להם את הפלייאוף בסיבוב השני.

BEST CASE SCENARIO.5 עבור הסלטיקס העונה (מלבד אליפות, כמובן)

העיתון 'בוסטון גלוב' ערך משאל בין קוראיו לבחור את ה-"BEST CASE SCENARIOS" מלבד אליפות כמובן, שהקבוצה יכולה להגיע אליהם מבחינת הישגים אישיים. הדגש היה על בחירות הגיוניות ולא פנטסטיות. אלה היו הזוכים:

1)ג'ייסון טאטום הוא בין שלושת המועמדים ל-MVP

2) ג'יילן בראון נבחר לקבוצה הראשונה או מינימום השנייה ב-ALL NBA

3) ריצ'רדסון חוזר לכושר הטוב ביותר שהיה בו במיאמי

4) דניס שרודר ניבחר ל'איש הששי' של הליגה

5) רוברט ויליאמס – בהדרכה מאל הורפורד – הופך לאיש צבע מהטובים.

6) אל הורפורד ניכנס לכושר שהיה בו בבוסטון לפני 4-5 שנים

7) מרכוס סמארט הופך לטיפוס נעים שכולם אוהבים

8) אנס קנטר סוחף בהתלהבות שלו את כל ההגנה של הסלטיקס ועושה ממנה אחת מה-3 המובילות בליגה

6. אני לא מאמין שזה יעבור בשקט: קבוצות שלא ירשו לשחקנים בלתי מחוסנים לשחק על הפרקט שלהן

הנה ההצהרה:

Unvaccinated NBA players on several teams such as the Knicks, Nets and Warriors will not be allowed to enter home arenas or facilities for games and team activities taking place unless there is an approved medical or religious exemption, according to The Athletic's Shams Charania

כלומר, הפגיעה היא פגיעה קריטית לקבוצות הבית בסן פרנציסקו וניו יורק, כדלקמן:

Following local government policies in New York and San Francisco, unvaccinated Nets, Knicks and Warriors players would not be allowed to play in home games. However, visiting players would be exempt from the vaccination requirements in New York City or San Francisco. 

ארגון השחקנים, אדם סילבר, וגולדן סטייט, הניקס, והנטס, יחטפו חררה.

7. היום לפני…

*106 שנה: הרד סוקס קובעת שיא ראנס בנצחון על הקרדינלס 1-25

*83 שנה: הטניסטי דון באדג' משלים גראנד סלאם עם נצחון באליפות ארה"ב בקווינס, ניו יורק

*73 שנה: שיא מייג'ורס כשבמשחק אחד נחבטו 4 גראנד-סלאמים.

*44 שנה: טד טרנר מנצח את האמריקן קאפ עם היאכטה COURAGEOUS ואומר עם קבלת הגביע "IF I HAD MORE HUMILITY I,'D BE THE PERFECT MAN"

8. פינת החי: עז הבית

עֵז הבית Capra aegagrus hircus; ברבים: עִזִּים) היא תת-מין בסוג יעל שבמשפחת הפריים. העז בישראל בויתה מעז הבר לפני מאות שנים.

בעברית, העז היא הנקבה, אך גם שם המין בכלל. זכר העיזים נקרא תַּיִשׁ, והצעירים נקראים גְּדִי וגְדִיָּה. מילים נוספות המשמשות לתיאור העיזים הם שָׂעִיר ושְׂעִירָה (או שְׂעִיר עִזִּים ושְׂעִירַת עִזִּים).

המלטת גדיים יכולה להתרחש במשך כל השנה, ומשך ההריון כ-150 ימים. בהמלטתה הראשונה ממליטה העז גדי אחד, והחל מההמלטה השנייה היא ממליטה לרוב תאומים ולעיתים אף שלישיות. בערוב ימיה שבה העז להמליט גדיים בודדים.

עז הבית היא אחת  המבעלי החיים העתיקים שגדלו במשקו של האדם. העז בויתה במזרח התיכון לפני כ-10,000 שנים. אלפי שנים – עד היום – היה שימוש בבשרו, בשערו ובעורו.

.

ל"שעיר", שהוא תיש צעיר, היה בעבר תפקידז טקסי ייחודי ביהדות – שעיר לעזאזל.

חלב וגבינות עזים

דירי עיזים כוללים בדרך כלל עשרות עיזים, בהתאם לכושר עבודתו של המגַדל. גם עבודת החליבה אינה מאפשרת החזקת עדרים גדולים יותר. חליבה מכנית קיימת גם בדירים גדולים של ..

תנובת חלב העיזים משתנה לפי הזן, הגיל, האיכות והמזון הניתן לעיזים. התנובה השנתית, שאורכה 305 יום, נעה בין 660 עד 1,500 ליטר. תנובת טובה ליום היא 5 ליטרים.

לחלב עיזים שימוש חשוב בייצור גבינות מיוחדות הנחשבות לדליקטסן.

הביקוש לחלב עיזים בישראל נאמר ב-7.8 מיליון ליטר. לשנה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין כרגיל וכמה טוב שחזרת.
    1. בנוגע לכרמלו אנתוני האיש היה אגואיסט שלא הסכים ללמוד שיטת משחק וכל מה שעניין אותו זה סטטיסטיקה אישית (לא ברמה ווסטברוקית שהציב רף היסטורי חדש). כרמלו רק בפורטלנד למד לשחרר וחבל שלא למד הרבה קודם.
    .
    2. הלוואי שקליי יחזור בכושר על פשוט אני לא רואה את זה קורה, עם זאת קבוצה עם סימונס ודריי על הפרקט יכולה להופיע רק בנבחרת החלום של איקאה, איזה מופעי נגרות יהיה שם, האחד לא מסוגל ומפחד לזרוק השני לא מסוגל לקלוע. באופן אישי הייתי מת לראות את השמוק הזה בגי ליג ומקווה שפילי בהחלט תעניש אותו על ההתנהגות הביזיונית שלו.
    .
    3. למרות שהליגה מלאה המטומטים אני לא רואה מישהו שיגע בגופה של ג’ון וול בטח עם החוזה הזה. כל עוד הוא והרוקטס לא מסכמים על בייאוט שלא יקרה, החוזה של וול דרך אגב מוכיח לי כמה צדקתי בדיון עם גילרי על טיפשות של הGM בליגה.
    .
    5. יש פגיעה חסרת תקדים בחופש הבחירה של האדם עם החיסון והקורונה , אני באופן אישי מחוסן מבחירה אבל מה שעושים זה חסר תקדים רק חסר לשים להם צריך על הצוואר ולכלוא את הלא מחוסנים בכלובים

    1. אתה שופט את החוזה של ג'ון וול בצורה לא הוגנת, חלק ניכר מהבעיה עכשיו היא פציעות שהיו לו. ועדיין המספרים שלו לא רעים כל כך.

  2. 1. כרמלו שנים לא היה מעוניין לשחק קבוצתי ו/או עבור הקבוצה. מספיק לשמוע את המאמנים ושחקנים אחרים שהיו חלק מהקבוצות שלו.
    הייתה לו אפשרות להגיע לבולס של רוז ונואה, בזמן שהיה בשיא, עם קבוצה שהוא היה משלים אותה מצויין ואולי מאיים על השלישייה של מיאמי, והוא העדיף להיות כוכב בודד בניקס.
    הוא היה צריך "להיזרק" מ-OKC ויוסטון, לשבת שנה ויותר בבית ואז להגיע לבלייזרס ולעלות מהספסל כדי להבין שהוא צריך להיות חלק מהקבוצה אם הוא רוצה לנצח.
    2. השאלה על מי וכמה הווריורס מוכנים לוותר. הרוקיס שלהם הרשימו ואת וייסמן הם שומרים. כנראה שצריך ביל או לילארד כדי לעניין אותם.
    3. קשה לי לראות מישהו לוקח את וול עם החוזה שלו,. למרות שהוא נראה שהתגבר על הפציעה במשחקים ביוסטון, היחס בין החוזה לרמת המשחק היא כזו שמי שיקח אותוירצה עוד כמה בחירות דראפט להמתיק את הגלולה.
    דווקא גורדון ברוקטס יכול לעניין הרבה קונטנדריות.
    4. היום הופיעה ידיעה שבאלמר אומר שאין שום טיימליין לחזרה של קוואי.
    5. הסלטיקס הם טייר-2 במזרח. לא רואה אותם עוברים את הבאקס אוהנטס. טאטום ובראון ברמה גבוהה זאת תחרות עם אמביד על המקום ה-3 במזרח.

  3. אם בן סימונס ישנה את שמו לביל סימונס אולי ילמד לקלוע. מנחם אתה יודע איזה פאסטברייקים אני יכול להוביל עם דוראנט קרי וקליי יחד איתי? ואם גם ad מצטרף אלינו אתן בכלל לובים על ימין ושמאל, חבל לך על הזמן 20 מיליון יריעו לי😎.
    אחד הרצונות הגדולים שלי בליגה העונה זה לראות את פרצופו על ספסל הגי ליג העונה ואת בחישות התאגיד בנושא.
    אגב גונתן שאל מה האוהדים רוצים אז הם רוצים אותו בגי ליג😉

    גון עול יכול להיות שווה לקליפרס במינימום אולי. נראה לך מישהו יגע בו? אה בעצם דטרויט זה מפגרים עם דימפלומה אז לך תדע כנראה לא סומכים שם עם הכדור בידיים של קייד.😏

    1. בתכלס, כמעט אף אחד לא התלהב מלקבל אליו את סימונס.
      אפילו לא תמורת חבילת מחליפים טובים (טובים אך עדיין מחליפים) או חבילת בחירות דראפט (שזה אפילו לא ברמה של לוותר על שחקן קיים).

        1. הוא ממש לא גרוע.
          אם הוא היה מגיע עם חוזה שהוא חצי ממה שהוא מרוויח זה היה הופך אותו לסחורה נדרשת. אפילו בתור שחקן שישי שיודע שהוא יישב בחוץ ברבע האחרון. היה כנראה גם מוריד ממנו לחץ וכוכב היה נולד.
          אבל תראה את התגובות אתמול… כמעט אף אחד גם לא הציע "חבילה" תמורת סימונס.

  4. המבאס עם כרמלו זה שבעונת הרוקי ראית שהוא יכול להיות שני רק ללברון באספקטים המגוונים של המשחק (כלומר גם עם מימד של ריבאונד ואסיסטים משמעותי) אבל הוא התמקד רק בקליעה בשנים שלאחר מכן. כל הזמן היה אפשר להרגיש שהפוטנציאל ' שם' לא ממוצה.

    1. אולי שכשאתה לא בקבוצה שהיא קונטנדר אתה לא מפתח אלמנטים שיכולים לקחת את הקבוצה לאליפות אלא מתמקד במה שמביא את הכסף ואין כמו נתוני קליעה להביא חוזים יפים.

  5. כרמלו אנתוני לא יודע שום דבר מיוחד, מה שהוא יודע זה שבא אצלו האיש של הלייקרס וזו היתה השיחה שגרמה לו לחתום אצלם. שבכל קבוצה אחרת רוצים, ובלייקרס עושים, שכולם היו שמחים לזכות ובלייקרס זה סכין בלב אם לא זוכים ושאר ירקות. עשו לו סוויץ' בראש שאין מצב שכרמלו סוגר קריירה בלי טבעת ויש רק מקום אחד שזה guaranteed וזה בלייקרס, ועכשיו שעשו לו את הסוויץ' הוא מדבר ככה, ואולי ככה באמת חושבים בלייקרס, לך תדע, זה סוג מחשבה שקבוצות בלבל הזה מסגלות לעצמן

  6. תודה מנחם.
    בגדול, אני חושב שבן סימונס כרגע הוא החוזה הכי גרוע בליגה – יותר מג'ון וול או כל אחד אחר – וזה בעיקר בגלל חוסר מודעות שלו ושל הסביבה לכמה הוא באמת שווה לקבוצת NBA

    1. אחת ההגנות המובילות אני מניח. אם כי מה זה לכל הרוחות "סוחף את ההגנה בהתלהבות". אם יש משהו שאני לא רוצה לראות מהגנה זה התלהבות. הגנה צריכה להיות מרוכזת וקרת רוח ומיומנת, התלהבות זה מה שאומרים ששחקנים קופצים על מוביל הכדור ומפקירים את השחקן שלהם או יוצאים מהזון בגלל התלהבות, כלומר תירוץ למה ההגנה אפשרה להתקפה סלים קלים זה "התלהבות".

      1. בכלל זה רשימה הזויה, קודם כל, אם כל השחקנים שלך מציגים יכולת של mvp/חמישייה ראשונה וכיוב. אז כבר תגיד "שניקח אליפות" כי זה כנראה מה שיקרה. דבר שני, מה ריאלי ב"שכל השחקנים שלנו ישחקו בpeak potential שלהם?" זה הרי ההבדל בין כל קבוצה טובה לקבוצה אלופה. אם הקלע שלנו "רק" ישפר קצת את ההגנה, אם הסנטר שלנו "רק" יקח עוד 2.1 ריבאונדים ואם ההגנה שלנו "רק" תעצור עוד שתי התקפות אז נגמור עם 60 נצחונות בעונה ונגיע לגמר הפלייאוף. מאוד ריאלי.

            1. אם הוא יהיה מאמן כמו שהיה שחקן או כמו השם שלו המצב לא יהיה טוב😎

  7. לגבי בוסטון אז אין ספק שמבחינתם הצלחה גדולה יהיו סעיפים 1 ו2 כי במידה וטטיטום ובראון יעשו עוד קפיצת מדרגה אז בוסטון יהיו חזק בתמונת הקונדיוטריות בשנים הבאות בקלות

    1. קשה לי להאמין. אסור להסתכל על המזרח בעבר ועל מקום הסלטיקס בה. זו ליגה חדשה לחלוטין. בעיני עמידה במקום של הסלטיקס דוחפת אותה לקצוות הפלייאוף. עלייה ברמה תאפשר לה שנה הבאה ככל הנראה רק להציק לגדולות. קשה לי לראות גמר מזרח אלא אם עוד שחקן או שנים מתפוצצים

      1. לא דיברתי דווקא על שנה הבאה אבל בסיס של טייטום ובראון בהנחה ששניהם עושים קפיצת מדרגה זה אומר שיש לך בסיס של 2 סופרסטארים צעירים ,עליהם תוכל להוסיף עוד כוכב ממורמר שירצה לברוח מהקבצה שלו ויש לך שלושה סופרסטארים,מה עוד שעכשיו שאיינג איננו יש מצב שהם ייקחו יותר סיכונים על שחקנים.
        רוצה לומר בסיס של טייטום ובראון זה בסיס של 2 סופרסטארים שכמעט אין לאף אחת אחרת

      2. הסלטיקס ממש לא עמדו במקום, אבל (ואולי בעיקר) כמו שאמרו כאן, טייטום בדרך להיות טופ 5 בליגה וגם את זה צריך לזכור. בגדול הם מקוים לשאר תחרותיים העונה (אף אחד לא מדבר על קונטנדרית) ולהנחית עוד חוזה גדול בקיץ הבא.

  8. טור משובח
    הרגת אותי עם "מרכוס סמארט הופך לטיפוס נעים שכולם אוהבים"… 🤣🤣🤣
    ועל העיזים אוסיף שיש מחלה, נדמה לי הפה והטלפיים, שעושה לתינוקות פצעים בפה. הטיפול הכי יעיל(מנסיון) זה שפריץ של חלב עיזים ישר מהעטין ולתת לתינוק לשתות. עבד כמו קסם….
    😎

    1. חברים אני לא חושב שזה הפה והטלפיים, זה משהו אחר שדומה לאפטות שלפעמים יש לאנשים בפה. הפה והטלפיים זו מחלה מסוכנת.

  9. 1. הלייקרס זו קבוצה שנבנתה מוזר אך יש בה כל כך הרבה כלים כאשר רק אחד או שניים צריכים ממש להגיע כל לילה. במיוחד בפלייאוף. עדיין הכל יקום ויפול על AD ולברון. שניהם חייבים להיות 100% בריאים בפלייאוף בשביל שזה יקרה. ראס + השאר יכולים מקסימום לעזור להם במקרה של פציעה לקפוץ סיבוב אחד יותר משנה שעברה
    .
    2. בן סימונס הפך לאנגרייטד מוחלט בלא מעט אתרים. כמובן שהוא אולי לא שווה ברדלי ביל או דיים. אבל קבוצת מחליפים לשחקן שמתוך שינה עושה 18 ו-8 ו-8 באחוז אפקטיבי טוב? לא בטוח שהווריורס זו הקבוצה שיושבת הכי טוב עליו (האם וויסמן אכן יפתח זריקה אמינה משלוש? האם הוא וגרין לא אוברקיל?). בנוסף אני ממאמיני קומינגה. בסוף הווריורס לא בדיוק נראים כמו קונטנגרים, גרין עלול להיתדרדר ות'ומפסון הוא סימן שאלה. כך שהפקרת העתיד היא מסוכנת כאשר לא בטוח שסימונס מקרב אותך לאליפות באופן מספק. הקבוצה שיושבת עליו בול היא דווקא הסלטיקס בעיני, אך לא בטוח שיש להם נכסים מספיק אטרקטיבים שלא קוראים להם בראון וטייטום כדי שהסיקסרס ינשכו.
    .
    3. ג'ון וול בקליפרס עושה הכי הרבה שכל. אבל זה יהיה אחרי ביי אווט. קשה לי לראות קבוצה שיכולה להכילו תחת התקרה עם חוזה כה ארוך ודפוק.
    .
    4. להושיב את שחקני הקליפרס הנוכחיים לחניכת אולם שיפתח בשנת 24/25 ולצפות שיהיה להם עניין בזה הוא מצחיק. מעולם לא נראו שחקנים כה משועממים באירוע כה חסר ברק.
    .
    5. לגבי הסלטיקס. לאן טייטום יתרומם בשנה אחת? שחקן שהגיע עם כל הפוליש כבר בגיל 19, מקסימום יכול לחזק את גופו ולהדק חלקים מעט חלשים כגון סיום בטבעת ועשיית משחק. הוא הרבה יותר קרוב לתקרה שלו בעיני מאשר לרצפה. ג'יילן בראון יתן ככל הנראה קפיצה נוספת לאחר שנתו כמה קפיצות לאחרונה. ריצ'רדסון בכושרו הטוב ביותר במיאמי לא ממש הגיע לפלייאוף, שם ההאסל שלו מתבטל ונותרים עם שחקן התקפי מאוד מוגבל עם הגנה טובה אך כזו הבנויה על האסל (כך שלא נותר הילוך נוסף). הוא החתמה טובה אך לא עד כדי כך חשובה. הורפרד ל-15-20 דקות בלילה יכול לתת עוד קצת. ווילאמס יתן שיפור נוסף ביכולת להתמקם נכון ולהוציא החוצה כדורים בפקק. דניס שרודר נראה מצויין וחוזר לעצמו. מרקוס סמארט ממשיך לעשות דברים של מרקוס סמארט ולפחות צעיר אחד כגון פריצ'רד או ניסמית' עולם מדרגה. אם יד על הלב, לאיזה מקום זה מספיק? מקום שלישי\רביעי במזרח ואקסיט בסיבוב השני. הסלטיקס שהגיעו לגמרי מזרח לפני כמה שנים, עשו זאת בקונפרנץ מסריח. נגמרה החגיגה. המזרח עמוק, קשה ועמוס בטופ. מילווקי והנטס קשים מאוד למעבר ופילי ואטלנטה יכולים גם לתת קפיצות משלהם. וזה לפני שהזכרנו את מירוץ החימוש של הבולס וזה שמיאמי נראית חזקה מקבוצת הגמר של 2020 (אולדיפו בריא לגמרי ויש להם את קייל לאורי בעמדת ה-PG). הניקס עם קמבה, הפייסרס עם הפצועים שיחזרו ואפילו שארלוט יאבקו על מקומות בפלייאוף ולא יהפכו את העניין לקל

            1. הם היו השנה 4 עם המון פציעות אז מה הגזמה בזה?

            2. או בשוויון על מקום 4 ליתר דיוק.

            3. זה לא נותן לי להגיב על שלך אז אני מגיב כאן.
              המזרח התחזק מאוד השנה ולדעתי הבולס ומיאמי טובים יותר.
              וגם שמעון כתב מקומות 2-3 ששם יש את פילי מילווקי ונטס שלדעתי הם רמה אחת מעל כל המזרח

            4. לדעתו ההוקס יהיו טובים יותר. לפחות במקרה הזה זה לא הופך להגזמה.

            5. פחות התכוונתי על מקום 3, התכוונתי יותר על מקום 2 שלהגיד שההוקס יעברו את הנטס או מילווקי זו הגזמה.

            6. 1. נטס\באקס
              2. נטס באקס
              3. אטלנטה
              4. בוסטון
              5. מיאמי – תלוי איזה אולדיפו נקבל. אם הוא 85-90% מלפני הפציעה אז מיאמי תקפוץ ל-2-3
              6. פילי – כמובן אם הטרייד על סימונס יניב משהו זה עלול להשתנות
              7. אינדיאנה – שנה שעברה הם היו פצועים בטירוף. רק הבריאות לבד תקדם אותם
              8. שיקגו
              9. ניקס
              10. שארלוט
              11. טורונטו
              12. וושינגטון
              13. אורלנדו
              14. קליבלנד
              15. דיטרויט

              זהו הפאוור רנקינג שלי כרגע

            7. מילווקי לא רמה מעל כל המזרח מה התלהבתם מהם נו באמת גירדו אליפות עם פציעות יחזרו למקומם הטבעי

            8. לדעתי מיאמי לפני בוסטון והניקס לפני אינדיאנה.
              כמו שכבר אמרתי לדעתי פילי במקום השלישי.(אני יוצא מנקודת הנחה שהם כן יקבלו תמורה סבירה על סימונס)

            9. פילי לא צריכה את סימונס אני חוזר ואומר גם מקסי וגם מילטון שחקנים טובים ממנו ופילי יצליחו יותר איתם. אם נקבל עליו גם תמורה טובה אז בכלל.
              סימונס לא הולך לשום מקום לפחות עד פברואר

            10. שלושת השחקנים הכי טובים של מילווקי מבחינת יכולת רק השלישיה של הנטס לפניהם.
              זכו באליפות בלי שחקן חמישיה.
              חיזקו העונה עוד את הספסל.
              וגם קיבלו ניסיון אליפות.

            11. לכן זה פאוור רנקינג. את העונה הרגילה הבאקס עלולים להפקיר מעט. הם יודעים שהם יכולים לנצח גם בחוץ. אם הם ירגישו שיאניס מידלטון או הולידיי זקוקים למנוחות הם יקריבו ניצחונות ועלולים לררדת כמה מקומות. בפלייאוף אני לוקח אותם על כל קבוצה למעט הנטס הבריאים

    1. מסכים עם רוב. לעניין הסלטיקס, ברור שמה שיש שם לא מספיק ומכוונים שם לקיץ הקרוב לעשות מהלך גדול שיחזיר אותם לטופ ( או ככה לפחות כולנו מקווים).
      לעניין טייטום אני מאוד לא מסכים איתך. הוא הגיע מלוטש אבל כל שנה בוא עושה קפיצה מאוד מרשימה, ועדיין יש עוד ה מ ו ן מקום שיפור. גם אם הוא לא יוסיף אלמנטים חדשים למשחק שלו, הבעיה הכי גדולה שלו כרגע זה עקביות וזה משהו שבגרות מביאה. אז דווקא כאן, לא רק שיש מקום לשיפור, אלא גם די בטוח שזה יקרה.

  10. הלייקרס נהפכו למושב זקנים שהגיל הממוצע שלו הוא 34 (הגבוה ב NBA). בעונה שיש בה יותר מ 100 משחקים (עם הפלייאוף) יש לזה משמעות רבה.

    אגב, האם לברון וווסטברוק החליטו כבר מי מוביל את ההתקפה עם הוצאת הכדור מתחת לסל???

    1. מה פילי תעשה עם פורזינגס? ישימו אותו על אי כל התקפה בחילוף על גארד. אמביד עושה הרבה מהדברים שהוא עושה ועוד הרבה.
      דאלאס מהצד השני תקבל הרבה מסימונס ללא הכדור ביד מכיוון שלוקה מאוד דומיננטי איתו.

  11. טוב, הגעתי למסקנה שהדבר שאני הכי רוצה לראות זה את סימונס חוזר העונה לפילדלפיה אבל רק זורק משלוש בכל התקפה.

        1. אתה לא חושב שאם סימונס היה זורק 3 שלשות למשחק מתחילת הקריירה הוא לא היה קלעי יותר טוב היום ועם יותר בטחון?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט