חם מהתנור: וול לא ימשיך ביוסטון, גורדון האריך חוזה

חם מהתנור: וול לא ימשיך ביוסטון, גורדון האריך חוזה

על פי שאמס, הרוקטס וג'ון וול הגיעו להסכמה שהרכז לא ימשיך בקבוצה. וול יתאמן עם הרוקטס במחנה האימונים אך לא ישחק עם הקבוצה. ככל הנראה, יועבר וול בטרייד לאחר שבמועדון הובהר לאולסטאר לשעבר שהוא אינו בתכניות המועדון שמתכנן לבנות על שחקנים צעירים ואינו רוצה לפגוע בבריאותו ובהתקדמות שלו.

וול הסכים וירצה להגיע לקבוצה שמכוונת גבוה מיוסטון. נאמר שהקבוצה לא מתכננת לבצע ביי-אאוט על וול והם ירצו כנראה להשיג בחירות דראפט ועוד צעירים תמורתו. בעונה האחרונה העמיד וול ממוצעים של 20.6 נקודות, 6.9 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים ב-40 משחקים.

*

דנבר סיכמה עם ארון גורדון על חוזה של 92 מיליון ל-4 שנים בדנבר. השחקן הגיע לנאגטס בטרייד בפברואר האחרון ויוכל לצאת מהחוזה אחרי 3 שנים. הגבוה הפך לשחקן חמישייה וקלע 11.1 נקודות עם 5.4 ריבאונדים לשנה במדי הנאגטס בפלייאוף האחרון.

*

הפורוורד קיילב מרטין סיכם על חוזה לשנתיים במיאמי היט. מרטין שיחק בעונה האחרונה עם אחיו התאום קודי בשארלוט ובעונה האחרונה קלע 5 נקודות למשחק, הוריד 2.7 ריבאונדים ומסר 1.3 אסיסטים ב-15.4 דקות לערב.

*

קנת' פאריד, ששיחק בקיץ האחרון בסאמר ליג אצל פורטלנד טרייל בלייזרס, בימים אלו מתאמן עם הלייקרס וירצה לחזור למשחק פעיל לאחר שלא שיחק עונה שלמה כדורסל מקצועי (מלבד שבעה משחקים בסין) ושנתיים בליגה הטובה בעולם.

*

טורונטו ראפטורס יחזרו לצפון לאחר עונה בטמפה ביי. כזכור, הראפטורס שיחקו בעונה האחרונה בפלורידה בעקבות מכת קורונה באזור.

*

מארק גאסול קיבל את הביי-אאוט מהגריזליס, חזר לספרד וכנראה יפרוש לאחר קריירה ארוכה ומרשימה, שאת רובה עשה בקבוצה האחרונה בה חתם – ממפיס גריזליס.

*

הליגה מתכננת להוריד את ההילוכים החוזרים על שריקות חוץ גבוליות בדקות ההכרעה, והן ייכללו בצ'אלנג'ים של המאמנים בפסקי הזמן.

*

הפורוורד דנזל ולנטיין חותם בקאבס לשנתיים לאחר כמה עונות פחות טובות בשיקגו בולס שבחרו בו במקום ה-14 בדראפט 2016.

*

ג'ארד ונדרבילט וג'ורדן מקלאפלין חותמים על חוזה חדש בטימברוולבס. שניהם היו שחקנים חופשיים מוגבלים, ונדרבילט חתם לשלוש שנים ומקלאפלין לשנתיים.

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. בתיאוריה מהלך נכון, אבל איזה קבוצה נואשת מספיק כדיי לקחת את החוזה שלו? אם כבר יוסטון יצטרכו לתת בחירות דראפט, ולא לקבל כאלה, מאיזה קבוצה שלא תיקח על עצמה את העול הזה..

    1. עול הכוונה לא השחקן ג׳ון וול במהות, אלא גובה החוזה שלא שפשוט לא משקף בעליל את מה שהשחקן הזה יכןל לתת בשנים שנותרו לו.

      1. אני חושב שבמקום להיות צנוע אתה צריך לאמץ את ג'ון עול כביטוי שלך. גם אם הוא היה על חצי מהכסף לא היה לקבוצות טובות מה לעשות איתו.

  2. לזכותו של וול יאמר שהוא הפנים את הנ.ב.א החדש, בשנה שעברה הוא זרק ל-2 הכי פחות בקריירה והכי הרבה ל-3. לגנותו יאמר שאת ה-6 וקצת זריקות לשלוש שהוא לקח הוא קלע בקצת פחות מ-32 אחוז.

    1. זה הדבר היחידי שאני מסוגל לחשוב עליו.
      אבל אם הייתי דריל מוריי, הייתי מעדיף לשלם לסימונס ושלא ישחק בכלל עד תום החוזה, מאשר אשכרה לחתום על טרייד עם יוסטון תמורת וול, כששנה קודם יכלו לקבל מהם את הארדן.
      אם זה אשכרה קורה, סטון דוחף למורי את מלוא הצינור, כהחזר לאדמה החרוכה שהשאיר ביוסטון במהלך השנתיים האחרונות שלו שם.

      1. עדיף למורי לחתוך הפסדים, שפשוט יפיץ שהארדן בכל מקרה לא רצה להגיע לפילי אלא העדיף את ברוקלין (נראה לי שזה אפילו נכון), ויחתום. המחיר שיקבל מחר יהיה רק יותר גבוה מהמחיר שיקבל בעוד חודש או שלושה. הזמן משחק לרעתו.

      2. אם הייתי מורי הייתי עושה את זה. וול על סימונס.
        ואז מעביר את אמביד תמורת הורפורד, מצייץ שצריך לשחרר את הונג קונג, מקלל את הצבא האמריקאי ופורש עם המיקרופון על הרצפה.

    2. זה גם לא ריאלי יש הפרש משכורות משמעותי והסיקסרס יצטרכו לזרוק עוד וה של גרין או קרי פנימה או שני חוזי לא מינימום אחרים.

            1. אמרת שחסר כסף, אז מחתימים מישהו שיכול לעניין את יוסטון, ואז הוא עובר עם סימונס עבור וול.

            1. מורי בהחלט לא אידיוט, אבל הוא קיבל ירושה בעייתית ביותר, וצריך, לדעתי, לחתוך הפסדים. אם וול בריא, ואני מודה שזה חתיכת אם, הוא יכול לתרום בפילי יותר מסימונס מתוסכל. גם וול כמובן, לא שווה את החוזה שלו, אבל אם הבחירה היא בין שני שחקנים שלא שווים את הכסף, אני, כפילי, מעדיף את וול.

      1. ההזיות שלי, בראש ובראשונה, נובעות מהחשש שפופ אכן ירצה בסימונס, ויעביר עבורו מישהו, נניח דז'ונטה ופולטל כזה, ועוד משהו כדי להשוות משכורות, שזה לדעתי מאד יכול לעזור לפילי, ואז מורי יסכים, ואז פופ יבטיח לסימונס שהוא ישקם אותו, ואז סימונס יסכים, ואז גם האשך יחתוך ורידים, וגם לא נקבל את הבחירות הגבוהות שאני בונה עליהן לשנים הקרובות. בקיצור וול יכול להיכנס להיסטוריה כמי שמנע, בגופו החבול, קטסטרופה גלובלית.

            1. חוזר על הצעתי לפוסט של "מה אתם הייתם נותנים תמורת בן סימונס?". האוהדים של פילי פשוט לא מבינים עד כמה האוהדים של רוב הקבוצות לא מתלהבים ממנו… וזה כנראה תקף גם להנהלות של אותן הקבוצות.

            2. האוהדים של פילי מבינים שימצא הטמבל שיתן הרבה על סימונס😎 עניין של זמן

      1. +1
        בלי וול אין ליוסטון ממש רכז טבעי בסגל.. משחק ההתקפה יתבסס על בידודים של kpj או גרין (אם יצליח להראות קבלות), ומסירה לשחקני הכנף/פנים שתקרה פעם באף פעם. כדורסל כזה בוודאות לא יניב יותר מ-20 ניצחונות 😂 (אלא אם כן גרין יתגלה כדבר הגדול הבא).

    1. אני, אם אתה מבטיח לי שהוא יהיה וישאר בריא.
      אבל זה לא הבטחה רלוונטית לכלום.
      אני אאלץ להסתפק בלקבל את וול בסאנס בעוד שנתיים אחרי הפרישה של פול. אם כבר עושים רצף של להביא פוינט גארדים שאני אוהב….

    1. לדעתי לסיקסרס יש אופציות יותר סבירות, למשל ללכת על דאנג'לו ממיני, או ברוגדון(שאני בספק שבאמת היתה הצעה כזאת) מאינדי.

  3. בפריוויו שהייתי אמור לכתוב על יוסטון ולא יצא לי בסוף הפתיחה הייתה אמורה להיות כך….
    גון וול נפצע וגמר את העונה…זה אמור להיות הבוסט לעונה של הרוקטס…הוא לא יפריע לגיילן גרין או לאחרים….
    ועכשיו אני קורא את זה😎 עושה לי שמח.
    תנו את הכדור לגיילן וזוזו הצידה נגרים😎

  4. דווקא העובדה שוול מרוויח כל כך הרבה הופכת אותו לשחקן שיכול לעזור לטרייד של 3 קבוצות שבו וול מגיע לסיקסרס וסימונס לקבוצה שלישית.

      1. הרעיון הוא שיוסטון תהיה מוכנה לקחת כל חוזה או צירוף של חוזים רעים שקבוצה שלישית תציע לה (אוקיי, פחות או יותר), ואז אותה קבוצה תוכל לשלוח לסיקסרס רק את החלקים בעלי הערך, שיצטרכו כנראה להיות שחקנים שלא מרוויחים יותר מדי (כדי להתאים לחריגה של הורפורד או להיכנס בהפרשי הטרייד אם נגיד הסיקסרס יצרפו את גרין כשיוכלו), ואולי בחירות, ואז למרות האוברפיי לוול, סך כל התרומה על המגרש והערך שפילדלפיה יקבלו תהיה סבירה.

            1. העיקרון הוא שאני לא מאמין בתרומה של וול על המגרש יותר.

            2. אה טוב, אז פה אנחנו חלוקים.
              אני אהבתי מאד את מה שראיתי ממנו בעונה שעברה לפני שפציעות קטנות ובעיקר טנקינג גדול השביתו אותו.
              אנדרייטד.

            1. אז כולנו מרוצים.

    1. עכשיו רק נשאר לחשוב מי זאת אותה קבוצה שלישית, ובאילו חוזים מדובר?
      אולי שארלוט? סימונס בריא יתרום להם יותר מהייווארד פציע.
      הייווארד פציע בהחלט יתרום להמשך הטנקינג ביוסטון. עכשיו רק לחשוב איזה משכורות ונכסים נוספים הם מסוגלים לתת כדיי לפנות מקום.

  5. דוגמא תיאורטית – הקליפרס.

    יכולים לשלוח את בלדסו ואיבקה (או כל חוזה אחר שירצו) ליוסטון, נגיד יחד עם חוזה קטן מהסיקסרס, ואז שולחים גם את מאן שלצורך הדיון הזה הערך שלו מתאים לכולם – לפילדלפיה לתוך החריגה של הורפורד, הקליפרס מקבלים את סימונס והסיקסרס את וול ומאן (או כל שחקן שיתאים בערך ובשכר מבחינת פילדלפיה אם אנחנו מדברים על קבוצה שלישית אחרת).
    אבל לדעתי זו תבנית אפשרית מאד.

    1. אחרי טרייד כזה הקליפרס overall ייחלשו, אבל טריו של קוואי-ג׳ורג׳-סימונס בוודאות ימכור כרטיסים לסטייפלס סנטר (בהנחה ואין הגבלות קורונה).

    1. לא מבין מה יש לכם מווסטברוק
      הבאנדם נתן עונה של טריפל דאבל! אתם מבינים בכלל מה זה אומר? ובסטף העונה בוושינגטון נתן הצגות ומספרים מדהימים
      ומי חוץ מלברון יודע להשתלט על שחקנים פרועים?
      איך שאני רואה את זה גם אם זאת לא תהיה עסקה כל כך טובה היא בטח לא תהיה עסקה רעה לליקרס

      1. מדובר בהימור הכי נורמלי שהם יכלו לקחת.
        כמו שציינת, ראס לא שחקן רע, יש לו בעיה בקבלת החלטות, ואם לברון יצליח לצתן אותו, הוא יהיה סופר חשוב. תוסיף את זה שהוא תמיד יכול להוביל חמישייה שנייה ולהתפרע, ותקבל הימור הגיוני.
        איך הוא ישחק לצד לברון ודיוויס, ובעיית קליעה? ללברון הפתרונים.

  6. לדעתי מגיע לוול לעשות רידמפשיין לפחות כמו רוז, ולהיות שחקן משמעותי בקבוצה חזקה.
    קמבה עשה בייאווט רציני ועבר לניקס, אולי בייאווט ומעבר לקליפרס תמורת חוזה הגיוני(אם אפשרי), יכול להיות מעניין. הקליפרס צריכים רכז, ווול יכול תהיות אחלה רכז לצד ג'ורג' וקוואי.

  7. Tim MacMahon
    @espn_macmahon
    Sources: Rockets and PG Dante Exum are close to agreeing to creatively structured deal that would be three years, nonguaranteed and heavy on incentives that fall under "likely bonuses" definition. Deal would be worth up to about $15M, roughly half of which would be incentives.

  8. nick wright
    @getnickwright
    Some NBA news:

    There are a handful of Kyrie trades that potentially make sense for the Nets, Kyrie’s agents have made it known that Kyrie would simply *retire from the NBA* if Brooklyn were to trade him.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט