חם מהתנור: וול לא ימשיך ביוסטון, גורדון האריך חוזה

חם מהתנור: וול לא ימשיך ביוסטון, גורדון האריך חוזה

על פי שאמס, הרוקטס וג'ון וול הגיעו להסכמה שהרכז לא ימשיך בקבוצה. וול יתאמן עם הרוקטס במחנה האימונים אך לא ישחק עם הקבוצה. ככל הנראה, יועבר וול בטרייד לאחר שבמועדון הובהר לאולסטאר לשעבר שהוא אינו בתכניות המועדון שמתכנן לבנות על שחקנים צעירים ואינו רוצה לפגוע בבריאותו ובהתקדמות שלו.

וול הסכים וירצה להגיע לקבוצה שמכוונת גבוה מיוסטון. נאמר שהקבוצה לא מתכננת לבצע ביי-אאוט על וול והם ירצו כנראה להשיג בחירות דראפט ועוד צעירים תמורתו. בעונה האחרונה העמיד וול ממוצעים של 20.6 נקודות, 6.9 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים ב-40 משחקים.

*

דנבר סיכמה עם ארון גורדון על חוזה של 92 מיליון ל-4 שנים בדנבר. השחקן הגיע לנאגטס בטרייד בפברואר האחרון ויוכל לצאת מהחוזה אחרי 3 שנים. הגבוה הפך לשחקן חמישייה וקלע 11.1 נקודות עם 5.4 ריבאונדים לשנה במדי הנאגטס בפלייאוף האחרון.

*

הפורוורד קיילב מרטין סיכם על חוזה לשנתיים במיאמי היט. מרטין שיחק בעונה האחרונה עם אחיו התאום קודי בשארלוט ובעונה האחרונה קלע 5 נקודות למשחק, הוריד 2.7 ריבאונדים ומסר 1.3 אסיסטים ב-15.4 דקות לערב.

*

קנת' פאריד, ששיחק בקיץ האחרון בסאמר ליג אצל פורטלנד טרייל בלייזרס, בימים אלו מתאמן עם הלייקרס וירצה לחזור למשחק פעיל לאחר שלא שיחק עונה שלמה כדורסל מקצועי (מלבד שבעה משחקים בסין) ושנתיים בליגה הטובה בעולם.

*

טורונטו ראפטורס יחזרו לצפון לאחר עונה בטמפה ביי. כזכור, הראפטורס שיחקו בעונה האחרונה בפלורידה בעקבות מכת קורונה באזור.

*

מארק גאסול קיבל את הביי-אאוט מהגריזליס, חזר לספרד וכנראה יפרוש לאחר קריירה ארוכה ומרשימה, שאת רובה עשה בקבוצה האחרונה בה חתם – ממפיס גריזליס.

*

הליגה מתכננת להוריד את ההילוכים החוזרים על שריקות חוץ גבוליות בדקות ההכרעה, והן ייכללו בצ'אלנג'ים של המאמנים בפסקי הזמן.

*

הפורוורד דנזל ולנטיין חותם בקאבס לשנתיים לאחר כמה עונות פחות טובות בשיקגו בולס שבחרו בו במקום ה-14 בדראפט 2016.

*

ג'ארד ונדרבילט וג'ורדן מקלאפלין חותמים על חוזה חדש בטימברוולבס. שניהם היו שחקנים חופשיים מוגבלים, ונדרבילט חתם לשלוש שנים ומקלאפלין לשנתיים.

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
73 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
רועי ויינברג
14/09/2021 21:05:55

יכול להתאים מאוד בדאלאס או מיאמי אם יהיה ביי-אאוט. גם דנבר יכולה להיות אפשרות מעניינת

bobby
14/09/2021 21:10:24

בתיאוריה מהלך נכון, אבל איזה קבוצה נואשת מספיק כדיי לקחת את החוזה שלו? אם כבר יוסטון יצטרכו לתת בחירות דראפט, ולא לקבל כאלה, מאיזה קבוצה שלא תיקח על עצמה את העול הזה..

bobby
14/09/2021 21:11:25
הגב ל  bobby

עול הכוונה לא השחקן ג׳ון וול במהות, אלא גובה החוזה שלא שפשוט לא משקף בעליל את מה שהשחקן הזה יכןל לתת בשנים שנותרו לו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
14/09/2021 21:48:45
הגב ל  bobby

אני חושב שבמקום להיות צנוע אתה צריך לאמץ את ג'ון עול כביטוי שלך. גם אם הוא היה על חצי מהכסף לא היה לקבוצות טובות מה לעשות איתו.

עידו גילרי
14/09/2021 21:51:34

חחח זה גדול. קניתי.

bobby
14/09/2021 22:23:24

ג׳ון עול. בהחלט כן 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  bobby

😂😂😂 חזק בובי

אור
אור
14/09/2021 22:53:51

ענק, איך לא חשבו על זה קודם

עידו גילרי
14/09/2021 21:34:09
הגב ל  bobby

מסכים איתך. זה לא ריאלי.

gonzi
gonzi
14/09/2021 21:40:21

ביי אאוט הפיתרון הכי טוב לשני הצדדים, לא ברור לי למה יוסטון לא רוצה לעשות עליו ביי אאוט.

עידו גילרי
14/09/2021 21:41:40
הגב ל  gonzi

מ-92 מיליון סיבות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
14/09/2021 21:53:27

לזכותו של וול יאמר שהוא הפנים את הנ.ב.א החדש, בשנה שעברה הוא זרק ל-2 הכי פחות בקריירה והכי הרבה ל-3. לגנותו יאמר שאת ה-6 וקצת זריקות לשלוש שהוא לקח הוא קלע בקצת פחות מ-32 אחוז.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מישהו אמר וול על סימונס? אפשר להוסיף קצת משני הצדדים אם צריך.

bobby
14/09/2021 22:26:41

זה הדבר היחידי שאני מסוגל לחשוב עליו.
אבל אם הייתי דריל מוריי, הייתי מעדיף לשלם לסימונס ושלא ישחק בכלל עד תום החוזה, מאשר אשכרה לחתום על טרייד עם יוסטון תמורת וול, כששנה קודם יכלו לקבל מהם את הארדן.
אם זה אשכרה קורה, סטון דוחף למורי את מלוא הצינור, כהחזר לאדמה החרוכה שהשאיר ביוסטון במהלך השנתיים האחרונות שלו שם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  bobby

עדיף למורי לחתוך הפסדים, שפשוט יפיץ שהארדן בכל מקרה לא רצה להגיע לפילי אלא העדיף את ברוקלין (נראה לי שזה אפילו נכון), ויחתום. המחיר שיקבל מחר יהיה רק יותר גבוה מהמחיר שיקבל בעוד חודש או שלושה. הזמן משחק לרעתו.

The Ljos of the Rings
15/09/2021 0:01:27
הגב ל  bobby

אם הייתי מורי הייתי עושה את זה. וול על סימונס.
ואז מעביר את אמביד תמורת הורפורד, מצייץ שצריך לשחרר את הונג קונג, מקלל את הצבא האמריקאי ופורש עם המיקרופון על הרצפה.

etayle
etayle
15/09/2021 11:27:58

חחחח ענק

עידו גילרי
14/09/2021 22:31:42

זה גם לא ריאלי יש הפרש משכורות משמעותי והסיקסרס יצטרכו לזרוק עוד וה של גרין או קרי פנימה או שני חוזי לא מינימום אחרים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פילי ניצלו כבר את החריגות שלהם? אם לא – הם יכולים להחתים מישהו על 6 מיליון ולהטריד אותו עם סימונס בעוד חודשיים/שלושה?

עידו גילרי
14/09/2021 23:20:45

למה להחתים מישהו סתם ככה על חוזה של 6 מיליון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אמרת שחסר כסף, אז מחתימים מישהו שיכול לעניין את יוסטון, ואז הוא עובר עם סימונס עבור וול.

עידו גילרי
14/09/2021 22:40:51

אוקיי זה פחות גדול משחשבתי . מספיק לזרוק כל חוזה פנימה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אז יאללה, תגיד להם שאמרתי ונסגור את הסיפור הזה כבר.

עידו גילרי
14/09/2021 22:45:12

זה לא יקרה. מורי לא אידיוט.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מורי בהחלט לא אידיוט, אבל הוא קיבל ירושה בעייתית ביותר, וצריך, לדעתי, לחתוך הפסדים. אם וול בריא, ואני מודה שזה חתיכת אם, הוא יכול לתרום בפילי יותר מסימונס מתוסכל. גם וול כמובן, לא שווה את החוזה שלו, אבל אם הבחירה היא בין שני שחקנים שלא שווים את הכסף, אני, כפילי, מעדיף את וול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאנו אתה הוזה קצת נראה לי. אולי פופ שגם הוזה קצת לאחרונה יביא אותו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ההזיות שלי, בראש ובראשונה, נובעות מהחשש שפופ אכן ירצה בסימונס, ויעביר עבורו מישהו, נניח דז'ונטה ופולטל כזה, ועוד משהו כדי להשוות משכורות, שזה לדעתי מאד יכול לעזור לפילי, ואז מורי יסכים, ואז פופ יבטיח לסימונס שהוא ישקם אותו, ואז סימונס יסכים, ואז גם האשך יחתוך ורידים, וגם לא נקבל את הבחירות הגבוהות שאני בונה עליהן לשנים הקרובות. בקיצור וול יכול להיכנס להיסטוריה כמי שמנע, בגופו החבול, קטסטרופה גלובלית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד הזייה זה שאתה חושב שפילי יגעו בשחקנים כמו דגונטה ופולטל 😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דז'ונטה לא פחות תורם מסימונס – שחקן הגנה מצוין, לוחם, יודע לקלוע יותר טוב מסימונס, ובחצי מחיר. פולטל כמחליף מהספסל של אמביד זה אידיאלי לפילי. זו עסקה מעולה עבורם, גרועה מאד בשבילנו.

Jonathan
15/09/2021 9:42:41

חוזר על הצעתי לפוסט של "מה אתם הייתם נותנים תמורת בן סימונס?". האוהדים של פילי פשוט לא מבינים עד כמה האוהדים של רוב הקבוצות לא מתלהבים ממנו… וזה כנראה תקף גם להנהלות של אותן הקבוצות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רעיון מצוין – טול את המקלדת, כתוב ושלח לתיבת המייל למעלה, יפורסם בחדווה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוהדים של פילי מבינים שימצא הטמבל שיתן הרבה על סימונס😎 עניין של זמן

Smiley
14/09/2021 22:46:29

פרסטי כבר ממתין ליד הטלפון לשיחה מטקסס… וול מתחיל לצפות בקלטות של כריס פול מהעונה שלו שם…

Smiley
14/09/2021 22:55:38
הגב ל  Smiley

בעצם, עכשיו שהם בחרו את גידי בדראפט לא בטוח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Smiley

גם בלי גידי – פרסטי לא פראייר. לפרסטי משלמים כדי שיוציא אותך מצרות, ולא נראה שפילי מוכנים, בשלב זה, לשלם על זה.

אור
אור
14/09/2021 23:08:41

מי מטומטם מספיק לעשות טרייד על וול? LOL

עידו גילרי
14/09/2021 23:09:35
הגב ל  אור

זה הכנה לטנקינג – אנחנו מחפשים טרייד עבורו אבל לא מוצאים

bobby
14/09/2021 23:13:46

+1
בלי וול אין ליוסטון ממש רכז טבעי בסגל.. משחק ההתקפה יתבסס על בידודים של kpj או גרין (אם יצליח להראות קבלות), ומסירה לשחקני הכנף/פנים שתקרה פעם באף פעם. כדורסל כזה בוודאות לא יניב יותר מ-20 ניצחונות 😂 (אלא אם כן גרין יתגלה כדבר הגדול הבא).

אור
אור
14/09/2021 23:15:40

רציתי באמת לרשום שיפה שהם סיכמו על פרידה אבל זה נראה לי חסר משמעות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/09/2021 0:31:54
הגב ל  אור

אני, אם אתה מבטיח לי שהוא יהיה וישאר בריא.
אבל זה לא הבטחה רלוונטית לכלום.
אני אאלץ להסתפק בלקבל את וול בסאנס בעוד שנתיים אחרי הפרישה של פול. אם כבר עושים רצף של להביא פוינט גארדים שאני אוהב….

אור
אור
15/09/2021 0:41:58

לא מבטיח כלום.. הוא לא שחקן גרוע אבל גם לא טוב במיוחד עם חוזה עצום עוד לפני שמדברים על פציעות

אור
אור
15/09/2021 0:44:01

כמובן שאם הוא נשאר בריא בשנתיים הקרובות זו תהיה החתמה טובה אבל לא רואה סיבה לעשות עליו טרייד כרגע

דדי
דדי
14/09/2021 23:33:58

לא רואה בעיה גדולה בוול לסיקסרס כחלק מטרייד על סימונס, רק שסימונס לא יגיע ליוסטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

חחחחחחחחחח

etayle
etayle
15/09/2021 11:34:19
הגב ל  דדי

לדעתי לסיקסרס יש אופציות יותר סבירות, למשל ללכת על דאנג'לו ממיני, או ברוגדון(שאני בספק שבאמת היתה הצעה כזאת) מאינדי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בפריוויו שהייתי אמור לכתוב על יוסטון ולא יצא לי בסוף הפתיחה הייתה אמורה להיות כך….
גון וול נפצע וגמר את העונה…זה אמור להיות הבוסט לעונה של הרוקטס…הוא לא יפריע לגיילן גרין או לאחרים….
ועכשיו אני קורא את זה😎 עושה לי שמח.
תנו את הכדור לגיילן וזוזו הצידה נגרים😎

דדי
דדי
14/09/2021 23:45:15

דווקא העובדה שוול מרוויח כל כך הרבה הופכת אותו לשחקן שיכול לעזור לטרייד של 3 קבוצות שבו וול מגיע לסיקסרס וסימונס לקבוצה שלישית.

עידו גילרי
14/09/2021 23:49:34
הגב ל  דדי

דדי למה לסיקסרס?

דדי
דדי
14/09/2021 23:55:47

הרעיון הוא שיוסטון תהיה מוכנה לקחת כל חוזה או צירוף של חוזים רעים שקבוצה שלישית תציע לה (אוקיי, פחות או יותר), ואז אותה קבוצה תוכל לשלוח לסיקסרס רק את החלקים בעלי הערך, שיצטרכו כנראה להיות שחקנים שלא מרוויחים יותר מדי (כדי להתאים לחריגה של הורפורד או להיכנס בהפרשי הטרייד אם נגיד הסיקסרס יצרפו את גרין כשיוכלו), ואולי בחירות, ואז למרות האוברפיי לוול, סך כל התרומה על המגרש והערך שפילדלפיה יקבלו תהיה סבירה.

עידו גילרי
15/09/2021 0:00:15
הגב ל  דדי

החריגה של הורפורד מתה

דדי
דדי
15/09/2021 0:01:02

אז מצרפים את גרין.
העניין פה הוא העיקרון.

עידו גילרי
15/09/2021 0:03:00
הגב ל  דדי

העיקרון הוא שאני לא מאמין בתרומה של וול על המגרש יותר.

דדי
דדי
15/09/2021 0:06:26
הגב ל  דדי

אה טוב, אז פה אנחנו חלוקים.
אני אהבתי מאד את מה שראיתי ממנו בעונה שעברה לפני שפציעות קטנות ובעיקר טנקינג גדול השביתו אותו.
אנדרייטד.

עידו גילרי
15/09/2021 0:01:17
הגב ל  דדי

אני לא קונה את זה.

דדי
דדי
15/09/2021 0:03:00

אני לא מוכר לך כלום.

עידו גילרי
15/09/2021 0:03:17
הגב ל  דדי

אז כולנו מרוצים.

bobby
14/09/2021 23:54:00
הגב ל  דדי

עכשיו רק נשאר לחשוב מי זאת אותה קבוצה שלישית, ובאילו חוזים מדובר?
אולי שארלוט? סימונס בריא יתרום להם יותר מהייווארד פציע.
הייווארד פציע בהחלט יתרום להמשך הטנקינג ביוסטון. עכשיו רק לחשוב איזה משכורות ונכסים נוספים הם מסוגלים לתת כדיי לפנות מקום.

אור
אור
14/09/2021 23:59:21
הגב ל  bobby

למה דווקא להורנטס?
.
קשה לי למצוא קבוצה שהוא מתאים לה, אולי הוויזארדס

אשך טמיר המקורי
15/09/2021 8:12:40
הגב ל  bobby

על המקום של בול? בחיים לא

דדי
דדי
15/09/2021 0:00:22

דוגמא תיאורטית – הקליפרס.

יכולים לשלוח את בלדסו ואיבקה (או כל חוזה אחר שירצו) ליוסטון, נגיד יחד עם חוזה קטן מהסיקסרס, ואז שולחים גם את מאן שלצורך הדיון הזה הערך שלו מתאים לכולם – לפילדלפיה לתוך החריגה של הורפורד, הקליפרס מקבלים את סימונס והסיקסרס את וול ומאן (או כל שחקן שיתאים בערך ובשכר מבחינת פילדלפיה אם אנחנו מדברים על קבוצה שלישית אחרת).
אבל לדעתי זו תבנית אפשרית מאד.

bobby
15/09/2021 0:06:46
הגב ל  דדי

אחרי טרייד כזה הקליפרס overall ייחלשו, אבל טריו של קוואי-ג׳ורג׳-סימונס בוודאות ימכור כרטיסים לסטייפלס סנטר (בהנחה ואין הגבלות קורונה).

אור
אור
15/09/2021 0:09:50
הגב ל  דדי

רעיון מעניין

ברוך רובין
15/09/2021 5:24:03
הגב ל  דדי

חחחחח אני מעדיף לעשים את סימונס בגי ליג במקום לקבל עליו את וול לא יקרה.

אשך טמיר המקורי
15/09/2021 8:13:23
הגב ל  דדי

מעניין

ירון, החלום
ירון, החלום
15/09/2021 8:28:54

בס"ד
שלום ותודה.
אם הלייקרס נתנו כל כך הרבה על ווסטברוק, קבוצה אחרת תתן פחות על וול.

AD
AD
15/09/2021 10:42:07

לא מבין מה יש לכם מווסטברוק
הבאנדם נתן עונה של טריפל דאבל! אתם מבינים בכלל מה זה אומר? ובסטף העונה בוושינגטון נתן הצגות ומספרים מדהימים
ומי חוץ מלברון יודע להשתלט על שחקנים פרועים?
איך שאני רואה את זה גם אם זאת לא תהיה עסקה כל כך טובה היא בטח לא תהיה עסקה רעה לליקרס

etayle
etayle
15/09/2021 11:33:00
הגב ל  AD

מדובר בהימור הכי נורמלי שהם יכלו לקחת.
כמו שציינת, ראס לא שחקן רע, יש לו בעיה בקבלת החלטות, ואם לברון יצליח לצתן אותו, הוא יהיה סופר חשוב. תוסיף את זה שהוא תמיד יכול להוביל חמישייה שנייה ולהתפרע, ותקבל הימור הגיוני.
איך הוא ישחק לצד לברון ודיוויס, ובעיית קליעה? ללברון הפתרונים.

etayle
etayle
15/09/2021 11:36:30

לדעתי מגיע לוול לעשות רידמפשיין לפחות כמו רוז, ולהיות שחקן משמעותי בקבוצה חזקה.
קמבה עשה בייאווט רציני ועבר לניקס, אולי בייאווט ומעבר לקליפרס תמורת חוזה הגיוני(אם אפשרי), יכול להיות מעניין. הקליפרס צריכים רכז, ווול יכול תהיות אחלה רכז לצד ג'ורג' וקוואי.

דדי
דדי
15/09/2021 23:34:26

אני יכול לראות הגיון מסויים בטרייד של וול לבוסטון.

Smiley
16/09/2021 1:44:53

Tim MacMahon
@espn_macmahon
Sources: Rockets and PG Dante Exum are close to agreeing to creatively structured deal that would be three years, nonguaranteed and heavy on incentives that fall under "likely bonuses" definition. Deal would be worth up to about $15M, roughly half of which would be incentives.

Smiley
16/09/2021 1:45:50

nick wright
@getnickwright
Some NBA news:

There are a handful of Kyrie trades that potentially make sense for the Nets, Kyrie’s agents have made it known that Kyrie would simply *retire from the NBA* if Brooklyn were to trade him.