אירועי דיומא – 11.09.2021: כדורגל, WNBA, שחמט, אופניים וטניס

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-2.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 2/ ניר מועלם:

18:00 קריית שמונה – הפועל תל אביב: רק 3 קבוצות ניצחו במחזור הפתיחה ועדיין מושלמות, אחת מהן היא הפועל תל אביב אשר ניצחה 2-1 את אשדוד בבית, ואילו ק"ש סיימה בתיקו 1-1 בחוץ מול מכבי פתח תקווה. הימור – פערי הכוחות די ברורים, ק"ש קצת נחלשה העונה ואילו הפועל תל אביב התחזקה מאוד ואין לי ספק שהיא מועמדת חזקה לסיים בטופ 5 בליגה, ולכן אני אלך איתה גם הפעם.

19:00 מכבי נתניה – הפועל נוף הגליל: שתי הקבוצות מגיעות אחרי תוצאות תיקו מאופסות ועדיין מחפשות שער ליגה ראשון העונה, כאשר נתניה סיימה ב-0-0 מול הפועל חיפה בסמי עופר, ואילו נוף הגליל סיימה בתיקו 0-0 בבית מול העולה החדשה הפועל ירושלים. בדיוק אתמול, אגב, התבשרנו שאלמוג כהן, קפטן מכבי נתניה צפוי לפרוש בסיום העונה ולהתמנות ככל הנראה למנהל מחלקת הנוער של המועדון שזה צעד מבורך מאוד בעיניי ששחקן כזה יעניק מהניסיון והידע שלו לצעירים ויעזור לבנות את הדור הבא. הימור – נתניה איכותית יותר ואני מאמין שהיא תנצח בבית את נוף הגליל.

19:30 מכבי תל אביב – מכבי פתח תקווה: מכבי תל אביב מגיעה אחרי השפלה מול סכנין אחרי ההפסד המפתיע מאוד 3-1 בחוץ, והיא תנסה לתקן את הפתיחה הנוראית שלה מול מכבי פתח תקווה שמגיעה אחרי 1-1 מול ק"ש במחזור הפתיחה, ורק אציין שהיה חסר לפתח תקווה חלוץ במחזור הפתיחה, אחרי שדור ג'אן נפצע ויחמיץ כמעט את כל העונה, ולכן הם החתימו בפגרה הנוכחית את מוחמד עוואד ממכבי חיפה בעסקת השאלה, דבר שיעשה טוב גם לשחקן וגם לפתח תקווה, אבל עדיין אני אהמר כאן על ניצחון ביתי של תל אביב, וחשוב לזכור שכבר בעוד שלושה ימים הם מארחים את אלשקארט בבית במסגרת הקונפרנס ליג (הוקדם לשלישי עקב יום כיפור).

20:30 מכבי חיפה – בני סכנין: מכבי חיפה מארחת את סכנין למשחק מאוד מסקרן, מהצד הירוק יש לנו את חיפה שמגיעה אחרי פתיחה לא טובה עם 0-0 מול חדרה בחוץ וגם חשוב להזכיר שכמו מכבי תל אביב, גם היא תשחק בשלישי את המשחק הראשון בקונפרנס ליג מול פיינורד, ולכן יכול להיות שנראה אותם שומרים קצת שחקנים למשחק הזה, ובצד האדום יש לנו את סכנין שהיא אחת משלוש הקבוצות שניצחו במחזור הפתיחה, והיא ניצחה את סגנית האלופה 3-1, עם תוצאה שיכולה הייתה להסתיים אף גבוה יותר. הימור – חיפה לא תנצח את המשחק הזה.

סרייה א' – מחזור 3/ ניר מועלם:

16:00 אמפולי – ונציה, 2 ONE : אמפולי במקום ה-11 עם 3 נקודות, תארח את האחרונה בטבלה – ונציה, שהיא קבוצתו של דור פרץ שכנראה לא ישחק עקב פציעה ממשחקי הנבחרת. אז אמפולי מגיעה אחרי 1-0 במחזור האחרון על יובנטוס בחוץ, ואילו ונציה אחרי הפסד חוץ 3-0 לאודינזה. הימור – אמפולי עם ניצחון.

*שווה צפייה* 19:00 נאפולי – יובנטוס, 2 ONE : כבר אחרי שני מחזורים הפער של יובנטוס ממקומות 1-5 עומד על 5 נקודות וזה אחרי שהיא הפסידה במחזור האחרון 1-0 לאמפולי, וגם סיימה במחזור הראשון בתיקו מאכזב של 2-2 מול אודינזה, וחשוב לעדכן שמאז גם רונאלדו עזב את הקבוצה וגם משפחת אניילי שמחזיקה במועדון צפויה להודיע שיש למועדון גירעון תקציבי של 191 מיליון יורו, כך שהעתיד לא נראה ורוד עבורם, ובצד של נאפולי המצב הרבה יותר טוב כי היא אחת מחמשת הקבוצות המושלמות עד עכשיו והיא מגיעה אחרי 2-1 על גנואה במחזור האחרון. הימור – נאפולי תנצח בבית ותשמור על 100% הצלחה.

21:45 אטאלנטה – פיורנטינה, 2 ONE : אטאלנטה עם 4 נקודות, אחרי ניצחון 2-1 במחזור הפתיחה על טורינו, ואז במחזור האחרון הם סיימו במפתיע בתיקו 0-0 מול בולוניה בבית, ובצד השני יש לנו את פיורנטינה שפתחה את העונה עם הפסד חוץ 3-1 לרומא, ואז במחזור הקודם היא הצליחה לנצח 2-1 את טורינו. חשוב להזכיר שבשלישי מתחילה ליגת האלופות ואטאלנטה תשחק מול ויאריאל בחוץ. הימור – אני אהמר על הפתעה וניצחון חוץ של פיורנטינה.

ליגה אנגלית/ צפריר אוזדובה

מנצ׳סטר יונייטד- ניוקאסל (17:00)

הופעת הבכורה המחודשת של רונאלדו היא כנראה הסיפור המרכזי של המשחק והמחזור בכלל. 12 שנים עברו מאז לבש רונאלדו את החולצה האדומה עם הספרה 7 על הגב המספר של אריק קאנטונה ודיוויד בקהאם המספר של הגדולים של יונייטד. יונייטד מגיעה למשחק מהמקום השלישי כשהיא חולקת את המקום עם עוד 4 קבוצות ומקווה שרונאלדו יוסיף את המחץ שכל כך חסר לה. זה גם משנה את הציפיות מסולשיאר כי גם בגיל 36 כשרונאלדו אצלך אתה אמור להיאבק לכל התארים. מנגד ניוקאסל של הקפטן האגדי של יונייטד בעבר סטיב ברוס פתחה את העונה בצורה מאכזבת והיא כרגע עם נקודה אחת בלבד (והדחה מגביע הליגה) בנוסף בעונה שעברה יונייטד ניצחה פעמיים כך שיש פייבוריטית ברורה.

לסטר- מנצ׳סטר סיטי (17:00)

המשחק המרכזי עצמו הוא לא הסיפור המרכזי. הסיפור המרכזי הוא שהשחקנים הברזילאים של המועדון חואן חזוס והשוער אדרסון הושעו ע"י פיפא מכיוון שלא שוחררו למשחקי הנבחרת הברזילאית. זה לא רק שחקני סיטי אלא כל קבוצות הליגה הברזילאים לא שוחררו עי הקבוצות כי ברזיל מדינה אדומה מה שמצריך בידוד משחקן שחוזר ממנה מה שאומר שהם יפסידו לפחות משחק אחד. בכל אופן פיפא ראתה את זה כקריאת תיגר על סמכותה כי פיפא היא מעבר למדינה.

אז סיטי מגיעה למשחק אחרי שני נצחונות רצופים ותרצה לנקום ב לסטר על ההפסד בגביע הקהילה לפני חודש. לסטר עם אותו מספר נקודות (6) תשאף לנצח בבית.

משחקים נוספים– טוטנהאם המוליכה יוצאת לקריסטל פאלאס ב 14:30

וצ׳לסי תשחק ב 19:30 נגד אסטון וילה

המשחקים בין סיביליה לברצלונה ובין ויאראל ל אלאבס נדחו בגלל חסרונם של השחקנים הדרום אמריקאים. מחזור המוקדמות בדרום אמריקה לקח חלק ביום חמישי והשחקנים לא יספיקו לחזור.

לעומת זאת פסז המוליכה בצרפת תשחק ב 18:00 נגד קלרמון ללא שחקניה הברזילאים והארגנטינאים ועם תוסיפו פציעות היא תחסר לפחות 13 שחקנים, מדהים. האם יש ערך למשחק? מכיוון שפערי הכוחות כל גדולים לא ארחם עליהם.
מה שמצחיק הוא שהליגות בדרום אמריקה דווקא המשיכו רגיל וכל קבוצה שיש לה שחקנים בנבחרות פשוט אכלה אותה. ריבר פלייט למשל עלתה למשחק השבוע נגד המוליכה אינדפדיינטה בלי 5 שחקני הרכב.

כדורסל

WNBA / עידו גילרי

משחקי היום:

3:00: דאלאס ווינגס (17-12) – ניו יורק ליברטי (18-11)

5:00: פיניקס מרקיורי (10-19) – קונטיקט סאן (6-23)

משחקי אתמול:

וושינגטון מיסטיקס (18-11) 82 – אטלנטה דרים (22-7) 74 טינה צ'רקלס עם 26 נקודות ו-16 ריבאונדים מחזיקה לבדה את תקוות הפלייאוף של המיסטיקס. עבור הדרים החלשות קורטני וויליאמס קלעה 23 נקודוץ

מינסוטה לינקס (10-19) 89 – אינדיאנה פיבר (22-6) 72 אריאל פאוורס עם 20 נקודות הובילה טיול קליל של הלינקס במחצית השניה.

שחמט- קרלסן ונפו בעקבות רפורט; וקספרוב בקאמבק מרענן/שחר אלוני

בנורבגיה שוחק אתמול סיבוב 4, בסימן עקביות מרשימה:

רפורט עם עוד ניצחון, הפעם על פירוז'ה. ניצחון שני שלו מתוך 4 משחקים והיה גם ניצחון שהחמיץ מול קריאקין.

קרלסן עם תיקו רביעי ואחריו ניצחון רביעי בארמגדון, והפעם מול…..נפו, מתחרהו על אליפות העולם.

גם קריאקין עם ארמגדון מוצלח מול טארי.

בצמרת הטבלה: רפורט 8.5, קרלסן 6, נפו וקריאקין עם 4 ומשחק חסר (שיטת 3 נק לניצחון).

היום – שבת, יום מנוחה שבו ישלימו נפו וקריאקין את משחקם החסר.

קספרוב והצמרת העולמית סיימו את תחרות הראפיד

התחרות הסתיימה אתמול עם תוצאות מפתיעות:

דומינגז מסיים ראשון עם 6

שנקלנד (!), סו ולגראב 5.5

קספרוב 5, ורק הפסד בסיבוב האחרון מנע ממנו לסיים בצמרת הגבוהה.

קרואנה עם 4.5 עשה 50% אחרי שהוביל בהתחלה.

ארוניאן, ממדיארוב, נקמורה(!) וסבידלר הסתפקו ב 4 ,3.5, 3, 2.5 בהתאמה

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות אירופה באופני כביש – נשים

שבוע אליפויות אירופה מתקרב לעבר השיא, והיום נקבל מתוכו את מירוץ הכביש לנשים. זהו מירוץ של 110 ק"מ, המתנהל כמירוץ הקפות סביב העיר טרנטו, כשכל הקפה כוללת טיפוס בינוני לגבעה שבפרבר פובו שבעיר. כמו בכל מירוצי הנבחרות, גם כאן גודל הנבחרת משתנה לפי דירוג המדינה, כאשר המקסימום יהיה 8 רוכבות לנבחרת. בכל הקשור לפייבוריטיות, הרי שכאן כמו תמיד הפייבוריטית המוחצת תהיה נבחרת הולנד, כשכל אחת מבין הרוכבות אנמיק ואן פלויטן, מריאן ווס, איימי פיטרס, אלן ואן דייק או דמי וולרינג יכולה לזכות בתואר (והשלוש הראשונות אף עשו זאת). בין המתחרות הבולטות נוכל למצוא את אלייזה לונגו בורגיני האיטלקיה, קסיה נייואדומה הפולניה וליסה ברנאואר הגרמניה. את ארצנו ייצגו עומר שפירא ורותם גפינוביץ'. שידור ביורוספורט ב-15:15.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות ארה"ב הפתוחה – גמר הנשים

נובאק דג'וקוביץ' ודניאיל מדבדייב העפילו לגמר טורניר היחידים. הרוסי, שמדורג שני בעולם, גבר בשלוש מערכות על פליקס עוג'ה עליאסים, ואילו המדורג מספר אחת בעולם עבר התמודדות קשה מאוד מול אלכסנדר זברב, עד שהצליח להכריע את המשחק לטובתו במערכה החמישית.

23:00 (יורוספורט): ליילה פרננדז (קנדה) – אמה רדוקאנו (בריטניה): מעטים כמובן חזו גמר בין המדורגת 73, ילידת מונטריאול, למדורגת 150 בעולם, שעברה בנוסף גם שלושה סיבובי מוקדמות. טניס הנשים הפך לדי בלתי צפוי בשנים האחרונות והגמר בין שתי הנערות, שטרם מלאו להן עשרים, ממחיש את המגמה הזאת. עם כל זאת, פרננדז ורדוקאנו העפילו למשחק על התואר בזכות הטניס המשובח שהפגינו בשבועיים (ובמקרה של הבריטית בשלושת השבועות) האחרונים. המשותף להן, כאמור, הוא ההעפלה הבלתי צפויה לגמר, אך אופי משחקיהן היה שונה בתכלית. רדוקאנו טרם איבדה מערכה בכל תשעת משחקיה בטורניר (כולל המוקדמות). נוסף על כך, היא נמנעה מלהגיע לשובר שוויון במשחקיה ולא איבדה יותר מארבע משחקונים בכל אחת מהמערכות שבהן שיחקה. עדות, כמובן, לחד הצדדיות היחסית שאפיינה את משחקיה. לעומתה, פרננדז הגיעה למערכה המכרעת בכל ארבעת משחקיה האחרונים ובנוסף שיחקה לפחות שובר שוויון אחד בחמישה משחקים, מתוך שישה, בניו-יורק. נתון זה מעיד על אופייה החזק של הקנדית, שהכריעה מספר משחקים על חודן של נקודות בודדות לטובתה. במידה ופרננדז תזכה, הרי שתהפוך לקנדית השנייה שתזכה בטורניר גרנד סלאם, אחרי שביאנקה אנדרסקו הניפה את הגביע באצטדיון ע"ש ארתור אש לפני שנתיים. ניצחון של ראדוקנו יקטע בצורת בת 44 שנה, שבהן נשות הממלכה לא זכו במייג'ורס. וירג'יניה וייד היתה האחרונה לזכות בטורניר מסדר גודל זה, כשניצחה בווימבלדון 1977, לעיניי המלכה אליבת השנייה, שהגיעה למגרש המרכזי כחלק מציון חצי יובל לכהונתה.

לפוסט הזה יש 82 תגובות

  1. תודה רבה לכולכם
    נולה שוב דפק כרטיס והוא בגמר הגדול.
    האם זה יהיה ה 21 שלו? לדעתי, הוא לא ייתן לטייטל לברוח. לדעתי עוד 3 שנים יהיה ברור שהוא הכי טוב אי פעם. יעשה את זה בסטייל עד שפדרו ונידאל ירכבו לעבר השקיעה.
    כדורגל, יום גדול אחרי יובש קיצוני בגלל הנבחרות.
    אני אצפה ביונייטד, מכבי תל אביב באיירן (מול לייפציג)
    אם לא היה לי היום באיירן הייתי קופץ לפאב האירי ליאו בלומס ברחוב וולנברג 24 בתל אביב.
    בשעה 5 נפגשים שם אוהדי היונייטד לצפות במשחק.
    של המגבלות – חובת הרשמה אצל געש בוואטסאפ – 054-590-1564
    כמו כן, במקום חלות מגבלת התו הירוק.
    *במפגש תמכרנה חולצות רונאלדו החדשות של מועדון האוהדים

      1. תודה, אבל אני קצת בינוני כרגע.
        מה קורה עם ליברפול? פירמינו לא יהיה נגיש.
        מה אתה אומר על העונש של שיפ"א לקבוצות?
        נראה לי שאתם והסיטי אכלתם אותה הכי חזק….אוהדי היונייטד לצערי, לא מחזיקים הכי מפרד שחזר מהמשחק של נבחרת ברזיל.
        אני מאד אוהב אותו למרות שבמשחק האחרון הוא היה חור שחור….

        1. רזי ליברפול יצאה בשן ועין מפגרת הנבחרות, ואן דייק נפצע, אליסון ופאביניו גם לא ישחקו כנראה בגללה הסיפור הברזילאי, מילנר פצוע, קייטה תקוע בהפיכה בגינאה, ובכללי הסגל עבר דיאטה (בצדק מבחינתי). צפויה עונה קשה ומלחמה עזה על הטופ 4.
          תיהנו בליאו בלומס, אחלה פאב (של אוהדי ליברפול זה המייקס פלייס בהרצליה לדעתי)

      2. וואללה, כל הכבוד לי, נגמר 4-6, 3-6

        וזה היה הימור בלי לראות נק' אחת כל האליפות..

        אבל את הגמר ראיתי והוא היה משובח

      1. תודה
        אני וויתרתי על הבירות היום,אצפה במשחקים בבית.
        השארתי בשביל אוהדיי יונייטד אחרים, אם ישנם בהופס.
        נראה לי שהפרופסור שלנו לס עדיין לא במצב עירני מספיק בשביל לקרוא ולכתוב באתר.
        הבנתי שאנשים זקנים לפעמים סובלים מעייפות כרונית קשה ולא מסוגלים להתרכז במשך כמה חודשים אחרי שהבריאו מהנגיף האיום הזה.
        ותודה לסינים שהביאונו הלום.

      1. צפריר, ראית שהוא כבר החזיר את ההשקעה?
        החולצה של רונאלדו נמכרה וכבר החזירה , לפי שמועה שהתפרסמה, את ההשקעה של הקבוצה בקנייתו מיובה.
        הוא עשה את זה עוד לפני שבעט את הבעיטה הראשונה!
        איפה החולצה שלו ואיפה זו של מסי?
        🙂
        גילוי נאות, אני אוהב את שניהם, את רונאלדו קצת יותר….

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              רק לא ברור מדוע פוגבה גם כן ברשימת המוכרים למרצ'נס וחולצות.
              הוא מנווט טוב אבל הוא לא קונסיסטנטי.

          1. אתה אוסף מזכרות.
            אני אגלה לך סוד? אני אספן גרוטאות של גלשנים. לפני כשבוע החלטתי שזורקים. שני הגלשנים הסדוקים ששמתי ליד הפח בשבת שעברה נעלמו אחרי שעתיים. היום הם כנראה גרוטאה של מישהו אחר….
            🙂

  2. גמר הנשים בטניס הוא לא רק בין צעירות אנדרדוגיות שמחצו בדרך את כל צמרת הטניס הנשי,אלא גם נצחון גדול של דור שני למהגרים בספורט תחרותי. רדוקנו בת לאב רומני ואם סינית, ופרננדז בת לאב אקוודורי ואם פיליפינית. כך שהן לא בדיוק בריטית וקנדית.
    בכל מקרה, הגמר הזה יהיה תופעה ראשונית ויוצאת דופן בכל מיני אופנים חברתיים וספורטיביים.

    1. אז ממתי בן מהגרים יכול להיחשב "אמיתי" במדינה אליה הוריו היגרו? לפי זה אין בכלל ספורטאים ישראלים או אמריקאים.

  3. מוטי, מסכים איתך לגבי ההשפעות החברתיות, קל וחומר בעידן הרשתות החברתיות, אבל לא מדובר כאן על תופעה ראשונית. קנדה, כידוע, היא מדינה של מהגרים. מוצאם של מרבית הטניסאים המצטיינים שם הוא הרחק משם. גם בקרב הבריטים לא חסרים מהגרים שהגיעו מרחוק אל האי. יוהנה קונטה, למשל, שהעפילה שלוש פעמים לחצאי גמר בטורנירי גרנד סלאם, היא בת להורים הונגרים, שנולדה בכלל באוסטרליה. ישנם כמובן דוגמאות נוספות.

    כפי שציינתי לעיל, מסכים איתך לגבי הצלחת הדור השני של המהגרים בספורט, אך אין מדובר כאן במשהו ראשוני, גם אם התהודה ברשתות מסייעת לחיזוק התחושה הזאת.

      1. נכון. ויש המון דוגמאות, שקצרה היריעה מלפרט. הטניס הושפע מאוד מגלי ההגירה השונים ומהשינויים הגיאופוליטיים במזרח ובדרום אירופה החל מסוף שנות השמונים של המאה הקודמת.

  4. ככה זה בליגה האנגלית:
    קריסטל פאלאס, שלא הבקיעה שער אחד ב3 המחזורים הראשונים, מנצחת בבית 0-3 את טוטנהם, שהייתה עם 9 נק' מתוך 9 אפשריות בשלושת המחזורים הראשונים..
    אדוארד, ההחתמה החדשה מסלטיק הבקיע צמד שערים אחרי שעלה מהספסל בדקה ה80, הראשון אחרי 20 שניות על המגרש. פתיחה חלומית עבורו.
    טוטנהם שיחקה ב10 שחקנים ב40 הדק' האחרונות ונראתה לא טוב, בלשון המעטה.
    וכעת, אחרי 4 מחזורים, יש לשתי הקבוצות 3 שערי זכות..

    הליגה האנגלית במיטבה.

    1. כולן יכולות להפיל האחת את השניה וקצב המשחק גבוה מאוד. עם זאת, גם שם מתחילים להיווצר פערים משמעותיים בין מספר קבוצות על – בעלות גב מהמפרץ, סין, ארה"ב ורוסיה – לבין היתר. ההשפעה על הנבחרת, שכיום משחקת את הכדורגל הטוב ביותר שלה מזה שנים – תבוא לידי ביטוי בעוד מספר שנים.

  5. יייייייייייייהאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
    רונאלדו עולה עם סאנו ןגרינווד בהתקפה…………….
    וווווווואאאאוווווווווווו

    1. זה הופך להיות מירוץ מרתק, כשמתקפה עצומה של ליאנה ליפרט הגרמניה מחסלת כמעט לגמרי את הפער של ואן דייק, וגוררת לשם את רוב הרוכבות הטובות (עומר לצערנו לא שם).

  6. חצי ראשון היה משעמם, טוב שסוף סוף יש ליונייטד שחקן שיודע לנצל מצבים כמו רונאלדו. יודע להיות במקום ובזמן הנכון.
    לסאנצו היתה הזדמנות דומה אבל הכיוון שלו היה הפוך וכך פספס הזדמנות.

            1. זה קורה שוב.

  7. והנה קרקס פוגבה שוב הגיע להופעה.
    למה הלהטוטים האלה טובים?
    הרי הוא לא רונלדיניו, לפחות הברזילאי ידע ללהטט.

  8. איזה טיל של ברונוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    טיל טילון קוראת לו אמא

    1. גם מרסיאל נכנס
      הגיע הזמן שימכרו אותו, במיוחד עכשיו כשגסי חזר ורונאלדו הגיע.
      ילה למכור למכור מהר.

    1. אני באמת מבסוט מהסיפתח של רונאלדו.
      היונייטד צריכים להתמקד השנה רק בליגה. רוצים אליפות השנה!
      מדהים לראות את ההבדלים בגישה בין הפריימר לבונדס. בעוד באנגליה האיצטודינים מפוצצים ואנשים בלי מסכות או מרחק בגרמניה שומרים מרחק ולובשים גם מסיכות.

  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יהושוע מרים לרחבה ומייד הולך לבעוט גם את הקרן. שישחק רק עם עצמו

  10. מוסי-אללה מחליף את סרג' שנפצע אחרי תנועה לא טובה.
    רק מקווה שלא קרע כלום ולא מתח שום דבר יותר מדיי.

  11. סנה עם השלישי של באיירן
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אני מסתכל על הטבלה עכשיו של ליגת העל. ואולי מי שמעדכן את הטבלה אוהד מכבי תל אביב.
    למרות שמכבי הפסידו 3:1 במחזור הקודם והם במקום האחרון, ה 1:0 במחצית הקפיץ אותם באורח פלא למקום החמישי. מכבי עוד יכולים להפסיד ואז שוב יחזרו למקום האחרון?

  12. לייפציג הבלי אלף מקסחים את ג'מאל כל הזמן. לא ברור למה השופט לא מעיף שם צהובים ואדומים.
    למה הוא מחכה, שישברו לילד את כל העצמות?

    1. בהחלט. משחק ברמה גבוהה מאוד, שהתוצאה החד צדדית, יחסית, אינה משקפת את ההתמודדות הצמודה. המעשה של רדוקאנו, כשעצרה את המשחק לטיפול רפואי בשפשוף בברך, בעת שיריבתה החזיקה באפשרות שבירה, היה מוזר, אבל כנראה שלא מפחית במאומה מהישגה הפנטסטי, כשהפכה לטניסאית הראשונה שזכתה במייג'ור, לאחר שהעפילה אליו מהמוקדמות.

      1. העניין עם הפסקי זמן הרפואיים האלו הוא באחריות השופטים והוועדה המארגנת ולא השחקנים, לעניות דעתי.
        נכון – לא צריך לעצור משחק על שריטה במצב כל כך דרמטי.
        אבל זה לא העיב בעיניי על ערב מדהים לטניס הנשי, ואולי, ואני לא חושב שאני מגזים – סימל משהו גדול יותר מרק ספורט.

  13. עבור מי שלא ראה..
    גמר הנשים הערב באליפות ארהב הפתוחה היה אחד הגדולים בהיסטוריה, מסיבות שונות – ראשית,לאחר 44 שנה, בריטית זוכה בגראנד סלאם. ומה זה זוכה? לראשונה בהיסטוריה זוכה בגראנד סלאם מישהי שעולה מהמוקדמות. ומה זה עולה מהמוקדמות? ובכן, מנצחת ב14 ימים 10 משחקים, לא שומטת אפילו מערכה אחת, ומדלגת מאות שלבים בדירוג העולמי עד למקום ה23 בתום התחרות. (ואגב, זוכה ב2.5 מיליון דולר כמנצחת בטורניר..). וזה בלי שאמרנו מיחה על הקנדית פרננדז שרק בגלל שמישהי הייתה צריכה להפסיד לא קיבלה במשותף עם רדואנקו את הגביע.. זה הגמר הצעיר ביותר מאז 1999 ומי שלא ראה את הטקס בסיום, את אהבהת הקהל, את הרעננות, את בילי ג'ין קינג שהעניקה את הגביע לאלופה – פשוט הפסיד.
    אה, וכן – כל זה קורה בניו יורק, 11 בספטמבר, 20 שנה אחרי.
    וואוו וואוו וואוו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט