חם מהתנור: טרייד משולש – מרקנן בקליבלנד, נאנס בפורטלנד ודריק ג'ונס בשיקגו

לאחר שנכשלו להעביר אותו לסן אנטוניו בעסקה של דמאר דרוזן, ונאלצו לוותר על בחירת סיבוב ראשון בעסקה, הערב (שישי) הבולס הצליחו להעביר את לאורי מרקנן לקליבלנד ולהחזיר לעצמם קצת תחמושת בדראפט בעסקה משולשת בה השתתפה גם פורטלנד. מרקנן יחתום בקאבס על חוזה של 67 מיליון דולר לארבע שנים.

הבולס יקבלו בנוסף גם את דריק ג'ונס ג'וניור, בחירת סיבוב ראשון ב-2022 מהטרייל בלייזרס (מוגנת לוטרי, שתהפוך לבחירת סיבוב שני ב-2028 אם לא תמומש) ובחירת סיבוב שני מקליבלנד (2023). פורטלנד קיבלה בעסקה את לארי נאנס ג'וניור.

כזכור, מרקנן היה החתיכה המרכזית בטרייד ששלח את ג'ימי באטלר למינסוטה, אך לא מימש את הפוטנציאל שלו בקבוצה ואיבד את מעמדו בקבוצה לאחר הגעתו של בילי דונובן בשנה שעברה.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. בהצלחה לקאבס עם ההימור על פרויקט מארקנן, שיקאגו נפטרו ממנו וקיבלו כבונוס שחקן ספסל שייתן קצת הגנה אולי גם על הדרך ופורטלנד בעיניי עשו דיל מצוין עם נאנס ג'וניור שיוסיף להם קשיחות והגנה מתחת לסל.

  2. הגופה של מרקאנן גורמת לגופה של פורזינגס להראות כאיירון מן, בקליבלנד יש אחלה בתי חולים בשבילו.

  3. אוקיי. לא צפוי אך מעניין
    קליבלנד: מנסים להתחרות בסקרמנטו למי יש הנהלה גרועה יותר. המחיר על מרקאנן לא גבוה מדי, אבל הוא לוקח הרבה דקות וזמן פיתוח ושכר לימוד לאוון מובלי, פרוספקט שאני מאוד אוהב. לפחות הוא ומרקאנן זאת התאמה טובה ביחד כשני גבוהים. חבל שלא ניסו להביא ווינג שיותר חסר להם, גם אם לספסל.
    שיקגו: מחיר סביר יחסית לפני בשלב הזה של הקיץ. אולי היו יכולים להוריד את ההגנות של הבחירה מפורטלנד. ג'ונס חתיכה סבירה לספסל, אבל לא עוזר לריווח הבעייתי, אז יכול להיות שיצא מזה גבוה סמול בול

    1. מובלי ומרקאנן השחקנים שונים שממש לא משחקים על אותן המשבצות. בסך הכל התקרה שלו מאוד גבוהה והם שילמו כמעט כלום בעדו. דווקא את שיקגו אני לא מבין כאן, ברור שהם לא רוצים אותו אבל מפתיע שלא מצאו קבוצה שתשלם יותר בעד הפוטנציאל שלו.

      1. בדיוק. עם מובלי ברוסטר נאנס מיותר והפוטנציאל של מרקנן אחלה תחליף. אם הבחירת סיבוב 1 של שיקגו מהבלייזרס תתממש זה גם דיל טוב עבורם. סהכ win-win לכולם

      2. מבחינתי גבוה בליגה לא יכול להיות על המגרש בלי ערך הגנתי או סופרסטאר התקפי. מרקאנן הוא לא שניהם. לא חושב שהתקרה שלו מאוד גבוהה כי הוא שחקן של צד אחד, ולא סטאר. כן התאמה טובה אבל חראם על אוון

  4. זה בטעות נשלח אז אכתוב את החלק האחרון
    פורטלנד: הדיל הכי טוב. סביר להניח שהבחירה תעבור בשנה הבאה וזה מחיר סבבה לשדרג את ג'ונס שלא מצא את מקומו, ללארי נאנס שהוא אולר שוויצרי ויכול להיות מעולה כמחליף של רוקו שגם קולע משלוש ועם חוש לחטיפות. עסקה שתעזור עכשיו ובאפריל/מאי

  5. טרייד יפה, עם אפסייד לכולם, בעיקר לקליבלנד עם מרקאנן, ששווה לבדוק את הפוטנציאל שלו סוף סוף בצורה מסודרת (בהנחה שיהיה בריא), וגם פורטלנד עם נאנס, השתדרגו. שיקגו פשוט לא הצליחה לשלב את מרקאנן, אז העבירה אותו יחסית בזול

  6. טרייד גרוע לפורטלנד לארי נאנס פח זבל לפלייאוף ולא יוסיף כלום חוץ מזה שיחגגו עליו. דרק גונס,שחקן טוב ומועיל יותר.
    לדעתי גם המחיר של הבולס זעום על מארקנן טרייד רע.
    דווקא הקאבס לדעתי עשו טרייד טוב. מחיר קצת גבוה אבל זה לא שיש להם כוכב אחר בתור. לא יצליח יטרידו אותו לקבוצה הבאה

    1. אחלה טרייד של פורטלנד, לארי נאנס גוניור אנדרייטד ומוסיף להם הגנה, תמורת בחירת סיבוב שני דרק ג’ונס שלא מתאים להם ודי בדיחה פרט להטביע.

  7. תודה שחר
    .
    איזה טרייד מוזר. פורטלנד משלמים מחיר מוגזם על נאנס. שחקן רוטציה לגיטימי אבל על זה בחירת סיבוב ראשון + ג'ונס? נשמע לי מחיר מופקע. הקאבס דווקא סבבה. יש להם עכשיו אחרי שהם בחרו כבר כמה דראפטים בצורה סבירה עד טובה, את כל הזמן שבעולם בשביל לפתח את הצעירים שלהם. יכול להיות שעם המקום שהיה להם שווה להם לספוג חוזים רעים ולקבל בחירות כמו למשל קווין לאב. (אה רגע הוא בעצם נמצא שם, טוב אז מישהו אחר סטייל ג'ון וול כדי שגם "יהיה מנטור של הצעירים") אם הם יצליחו להמיר את סקסטון לבחירות או לתת לו חוזה נסבל (נגיד עד 22M) ויש להם גרעין סבבה לגמרי לעתיד.

    1. הבחירה מוגנת זה בעצם בחירת סיבוב שני ואז המחיר סביר, לגבי לארי נאנס הוא אחלה החתמה של הבלייזרס ומביא להם מה שהם צריכים. הוא די אנדרייטד הוא מביא איתו הגנה מסוגל לתפוס לובים הוא קלע קטש אנד שוט אמין לגובה שלו. אחלה החתמה של הבלייזרס.
      .
      קליבלנד רק 5 מליון מתחת למס המותרות, אין שום סיכוי בעולם שהם יהיו מוכנים לספוג חוזים רעים.

      1. זה לא קשור. אתה לא מקבל חוזה תמורת כלום במצבם.
        תהיה השוואת משכורות. כלומר עבור חבילה מתאימה זה בהחלט יכול לקרות.

  8. אחלה לגמרי לכל הצדדים, הקאבס לא היו מוציאים יותר מזה על נאנס ומקבלים שחקן צעיר יחסית עם קליעה טובה, הבלייזרס מקבלים שחקן שיכול להיכנס לחמישייה ולעשות קצת מהכל, והבולס מקבלים שחקן שמשדרג את ההגנה תמורת מרקנן שהיה לא רלוונטי מאז ההגעה של ווצ'ביץ', ולקבל בחירת סיבוב ראשון זה אף פעם לא רע.
    טרייד של Win-Win-Win

  9. קאבס: עדיין עם פקק תנועה בעמדות 4-5. אלן ומרקנן על חוזים ארוכים ומובלי הוא הצעיר המבטיח שלהם. לאב תקוע להם כמו עצם בגרון, ועוד כנראה שמקווים להריץ אותו כדי להעלות ערך (אחרי שהניסיון עם ארה"ב היה כשלון).
    בלייזרס: דריק ג'ונס יצא מהרוטציה לקראת סוף השנה. נאנסמביא להם גוף גדול שיכול לשמור על עמדות פנים להבדיל מג'ונס שאין לו את הפיזיות הזו.
    בולס: קיבלו שחקן רוטציה שלא דורש יותר מדידקותועושה דברים מאוד ספציפיים.

  10. מה קורה עם מנחם וההחלמה שלו?
    האם יש חדשות לגביו, אחרי יותר מ 10 ימים מאז הדיווח האחרון? ציפינו לחזרתו לאתר, לפחות כמגיב ואין קול ואין עונה.
    זה נראה מפה מאד לא טוב!

      1. לואד מאנגמנט כמו קוואי?, ועכשיו ברצינות מחכים למנחם מאוד ודואגים לשלומו יש איזה עדכונים חיוביים?

        1. כאמור הכל טוב וזה תהליך שמתקדם, אז סבלנות. מנחם יחזור כשהוא ירגיש שזה הזמן הנכון עבורו. בינתיים בבקשה כבדו את הפרטיות שלו.

          1. רזי, מניסיון עם אבא שלי שנדבק אחרי חיסון ראשון ואושפז – הוא 100% חזר לעצמו (ממה שאני מצליח לשמוע מהשיחות איתו) אבל ההחלמה הייתה די ממושכת ולקח לצלילות זמן לחזור גם אחרי שהתסמינים הגופניים החמורים עברו.
            זה מאוד אינדיווידואלי כמובן אבל איכשהו הצורך בסבלנות עם החלמה מהמחלה הזו הוא משהו שחוזר על עצמו…

            1. תודה יונתן, סוף סוף תשובה לעניין.
              למזלי הרב, ובזכות הזהירות בה נוקטים אני וקרובי, לא ממש נחשפנו לוירוס ולא היה לי מושג שקיים תהליך ממושך של החלמה.
              לא מבין בכלל את הגישה של גילרי. אף אחד פה לא פוגע בפרטיות של מנחם, לכל היותר פוגעים בזו של עידו.
              זה לא שאנו 24X 7 מתקשרים פה למשפחת לס ומבלבלים במח.

            2. אם מנחם רוצה הוא יכתוב. איזה מידע בדיוק אתה רוצה שנפרסם? אמרו לך שהכל בסדר ושזה לוקח זמן.
              החוצפה שלך מדהימה לפעמים.
              פעם אחרונה שאני בכלל מתיחס אליך בקטע הזה.

            3. החוצפה שלך היא שאתה מוסיף פעם שניה את המשפט המתנשא הזה כבדו את הפרטיות שלו. מי פוגע בפרטיות שלו?
              אני?
              איך אני פוגע בפרטיות שלו?
              מה כואב לך עידו? או שזה מצב קליני….

  11. זו עסקת ביניים של הקאבס. כרגע לא מובלי ולא אלן קולעים מבחוץ. לאב כבר רגל וחצי בחוץ עם תכנון שלהם לביי אווט שכולם יהיו מרוצים ממנו. טרייד על החוזה של לאב נראה לא אפשרי כרגע.
    .
    ממה שאני מבין הטרייד הבא ככל הנראה יהיה על קולין סקסטון. גארלנד הוא אחד המעומדים שלי לקפיצה גדולה השנה. הם הביאו את רוביו בתור מחליף/מנטור לילד המוכשר הזה. אני באמת מאמין שאוקורו ב-2 לצד הרכז זה האיזון ההגנתי שהם חייבים בקו האחורי. הם חייבים SF קצת יותר גדול. אופציה אחרת היא לשחק עם שלישיית גארדים ושני גבוהים (אוקורו שמר לא רע על שחקני כנף אך אתה מאבד אותו כשומר גארדים סופר טוב). דוגמא כזו היא גארלד, סקסטון, רוביו מרקנן מובלי\אלן. או הפוך: שלישיית גבוהים עם מובלי אפילו ב-3 וסקסלאנד בקו האחורי.

  12. עסקה מעולה לקאבס בתנאי שמרקנן יוכל להשלים כבר איזו עונה בלי להיפצע. אני מניח שהקאבס בדקו את זה לפני שהתחייבו לחוזה הזה. מרקנן הוא ביי פאר השחקן הטוב ביותר מכל השלושה . היחיד משלושתם שיש לו פוטנציאל לדגדג את שולי האולסטר. אני לא מחזיק מלארי נאנס בעייני הוא די נגר

  13. בס"ד
    תודה רבה, בחוזה מינימום הגופה של רונדו היא מציאה.
    טרייד הגיוני, בתקוה שמרקאנן סוף סוף יפרוץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט