חם מהתנור: ת'ון מייקר, שון קילפאטריק ואנתוני בנט בהפועל ירושלים

הפועל ירושלים הודיעה היום על החתמת ת'ון מייקר, שחקן ה-NBA לשעבר שנבחר בבחירה העשירית בדראפט 2016. מייקר שיחק בעבר במילווקי, דטרויט וקליבלנד, ובעונה האחרונה שותף ב-8 משחקים בהם קלע 3.8 נקודות עם 2.3 ריבאונדים למשחק.

מייקר נחשב לפוטנציאל גדול לפני שנבחר בדראפט, כאשר היו מספר ספקות סביב גילו. בעונת השיא קלע 5 נקודות עם 3.2 ריבאונדים במשחק, וקלע ב-32.7% מהשלוש ב-263 משחקי ה-NBA בהם שותף.

*

בהמשך הערב, הפועל החתימו גם את שון קילפטריק, שחקן עם עבר של 157 משחקי NBA, מהם 109 בברוקלין, ועם ממוצעים של 10.3 נקודות למשחק. קילפטריק נדד גם בפנאתינייקוס, בודוצ'נוסט, טופאס ולאחרונה בגראן קנאריה הספרדית.

עם זאת, גולת הכותרת הייתה החתמתו של אנתוני בנט, הפעם הראשונה בה בחירה ראשונה בדראפט מגיעה לקבוצה ישראלית. בנט נבחר ראשון בדראפט 2013 והיה בליגה 4 עונות במדי קליבלנד, מינסוטה, טורונטו וברוקלין, ובסך הכל החזיק בממוצע של 4.4 נקודות ו-3.1 ריבאונדים. בנט הספיק גם לזכות ביורוליג עם פנרבחצ'ה, אם כי קשה להצביע על חלק משמעותי שלו בהצלחה הקבוצתית.

*

מייק בודנהולזר, מאמן מילווקי שהוביל את הקבוצה לאליפות, חתם על הארכת חוזה של 3 שנים בקבוצה. בודנהולזר זכה במאמן העונה בעבר כמאמן הבאקס אותם מאמן החל מ-2018/19.

*

נרלנס נואל תובע את ריץ' פול, סוכנו לשעבר, לאחר שלטענתו הפסיד בגלל פול 58 מיליון דולר בתקופה בה פול יצג אותו. כזכור, נואל דחה בעבר הצעת חוזה של 70 מיליון ל-4 שנים מדאלאס מאבריקס.

*

ג'וש ריצ'רדסון חתם על הארכת חוזה לשנה אחת בבוסטון, אליה עבר בקיץ האחרון מדאלאס. הוא יקבל בשנתיים הקרובות 24 מיליון דולר.

*

ג'ארד דאדלי, בשנתיים האחרונות בלייקרס, פרש מכדורסל ויצטרף לדאלאס כעוזרו של ג'ייסון קיד. דאדלי זכה באליפות ב-2020, שיחק בליגה מ-2007 וקלע 7.3 נקודות למשחק ב-904 משחקי NBA.

*

ניק ואן אקסל, שחקן העבר, יהיה עוזר מאמן באטלנטה בעונה הקרובה. ואן אקסל נבחר פעם אחת לאול-סטאר ולאחר פרישתו היה עוזר מאמן באטלנטה (2010-2012), במילווקי (2013-2014) ובממפיס (2016-2019).

*

רוקי העונה לשעבר מייקל קרטר וויליאמס עבר ניתוח בקרסול ויפספס את תחילת העונה. בשנה החולפת MCW קלע 8.8 נקודות עם 4.5 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק ופתח ב-25 מ-31 משחקים בהם שיחק אצל המג'יק, קבוצתו הנוכחית.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. לפי ניסיון העבר בליגת הגמדים והפיק אנ רול שלנו סנטרים של 2.1 ומעלה הולכים לאיבוד, ככה שאני מניח שהוא בעיקר
    לקמפיין האירופי והמשחקים נגד מכבי. לדעתי ההצלחה שלו תלויה בכמה טוב הוא יקלע מעבר לקשת.

  2. ת'ון מייקר מקבל קצבת זקנה לא? החתמה חמודה.

    התביעה של נואל יותר מורכבת ממה שנראה. הוא ממש מראה רשלנות וסבוטאז' של פול כלפי קבוצות שרצו בו. ההצעה מדאלאס הייתה כשהיה עם סוכנו הקודם. בדיוק כשפורמה ההצעה, מסתבר שבן סימונס ערך מסיבת יום הולדת והזמין את נואל. שם פול הוצג לו וישב עליו כדי שיעזוב את הסוכן דאז כי הוא, פול יכול להשיג לו 100 מיליון ושכדאי לו להבריז לדאלאס. הוא עשה וחתם QUALIFYING OFFER וברגע שנפצע בידו ואיבד את ההצעות הגבוהות הוא טוען שפול הפסיק להתעניין בו וזרק אותו הצידה. זה כלל ניסיון חזרה לפילי אחרי 2 חוזי מינימום בת'נדר, כאשר פול לא עונה להם לטלפון ונותן לעסקה להתמסמס. נואל עזב את פול לפני המעבר לניקס ולקלאץ' היה את החוצפה לדרוש ממנו חוב של 200 אלף דמי תיווך במעבר לניקס. ברור לי שזה צד אחד ולקלאץ' יש לקוחות מאוד מרוצים כספית, אך זה צד אחר של המוניטין הנוצץ של פול וקאלץ'

    מעניין שמי שקיבל את הדיווח של הסיפור ב-ESPN זה בריאן ווינהורסט כתב החצר רב השנים של לברון ג'יימס… JUST SAYING

  3. בובי מרקס מספר עוד קצת על החוזה של רוברט וויליאמס ונראה שסטיבנס עשה עבודה יפה.
    בשנה הראשונה של הארכה מובטח לוויליאמס רק 10.7 מיליון ובסה"כ 48 מובטחים. השאר זה בבונוסים מבוססי הישגים אישיים וקבוצתיים כשכולם מותנים בכך שהוא ישחק לפחות 69 משחקים בעונה.

    1. הטיים לורד היה שחקן חופשי מוגבל. לא מאמין שקבוצה אחרת היתה מציעה לו יותר מ- 3 מיל' ולבוסטון היתה אפשרות להשוות.

      1. ואם הוא ישחק ברמה שהציג בזמן שלא היה פצוע הוא היה מקבל יותר (בטח שלא 3 מיליון… אף אחד לא מציע חוזים על שלוש מליון רק לרג'קטים של קבוצות). השאלה היא בעיקר שאלה בריאותית.

        1. יכול להיות מקסימום רול-פלייר שנכנס בשביל קצת להטריד הגנתית סנטרים אמיתיים כמו אמביד. בהתקפה שחקן כמו דניאל תייס תמיד היה יותר טוב ממנו.

            1. הוא יכול לצחצח לתייס את הנעליים לפני המשחק ולהגיש לו תה בהפסקה.

  4. לא היה
    לא יהיה
    ואין כמו
    האלוף הבין יבשתי פי ג'יייי טאאאקר!!!
    והכי מצחיק הסיפור של נרלס נואל…. לא מפסיק להפתיע הבחור 🤣

  5. נראה כאילו ירושלים חתמו על עסקת חיסול עם סוכן שחקנים שהוא גרסת הnba למקס סטוק. מי יודע, אולי עוד יעבוד להם

      1. רון בייקר הולך לעבוד בחברה טכנולוגית רפואית בתפקיד ניהולי. מסתבר שהבחור גם בוגר 4 שנים מנהל עסקים וגם נראה מאוד טוב בחליפה

    1. פני נותן עבודה יפה. אימוני בייטס עשה מעבר כיתה וייחל את עונת המכללות בן 17. הוא יהיה בן 18.5 ביום הדראפט (יליד ינואר 2004). המעבר מסמן אותו כרגע כטופ 5 במחזור 2022. הוא ישחק עם אחד הפרוספקטים המבטיחים ג'יילן דורן סנטר נייד שמסומן גם הוא בטופ 10

  6. מכל 3 ההחתמות של הפועל ירושלים, זו של אנתוני בנט היא המסקרנת ביותר. מעניין כמה כדורסל נשאר לו עדיין בין האצבעות. מכל ה 3 הוא יקבל את המשכורת הנמוכה ביותר ( 160 אלף דולר לעונה ). יש גם סעיף בחוזה שירושלים יכולה לחתוך אותו אם לא יחזור לכושר משחק.

  7. איזה סיפור. להיבחר מספר 1, גם בדראפט חלש, אומר שסומנת כהכי טוב והכי פוטנציאל NBA מכמות מטורפת של כשרונות שמכוונים לשם כל שנה.
    חוסר היכולת לממש את זה, ולהגיע למצב של להיחתך מהליגה תוך פחות מ4 שנים כאשר שבשום שלב לא הצליח לבטא את הפוטנציאל שלו. לי זה נשמע שלגמרי הכל בראש שלו.

    1. זה דרפט קצת יוצא דופן. מחזור שנחשב חלש מלכתחילה שלא סומן בו אף כישרון יוצא דופן.
      אם כבר הכי קרוב לקונצנזוס היה נרנלס נואל (שאפילו בא לערב הדראפט עם הסבל של הקאבס תפור לדש הפנימי של הג'אקט שלו…).
      בנט נחשב בחירה מפתיעה שהלכה בעיקר על פוטנציאל פיזי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט