חם מהתנור: הליגה פרסמה את לוח המשחקים המלא לעונת 2021/22, רוברט וויליאמס האריך חוזה בבוסטון

ה-NBA פרסמה את לוח המשחקים המלא לעונת 2021/22 שתעמוד בסימן חגיגות ה-75 של הליגה. לפיכך יושם דגש (מבחינת הכיסוי הטלוויזיוני) על משחקים שיציינו קלאסיקות החוגגות את ההיסטוריה של ליגה. כך, לדוגמא, ב-1.11 הליגה תציין 75 למשחק הראשון שלה במפגש בין הניקס לראפטורס (שיחליפו במקרה הזה את הטורונטו האסקיז שנכחדו). בדצמבר בין ה-14.12 ל-18.12 הליגה תשים את הדגש על שלושה מפגשים בין הניקס, הווריורס והסלטיקס שהן היחידיות ששרדו בליגה מהעונה הראשונה. בשורה גם לאוהדים בציון כש-46 משחקי וויקאנד (שבת וראשון) ישודרו בשעות הפריים טיים של אירופה והמזרח התיכון. מי שמעוניין לראות את לוח המשחקים של הקבוצה שלו יכול לעשות זאת כאן.

*

עם פרסום לוח המשחקים, הבוסטון סלטיקס הודיעו כי במשחק הביתי מול דאלאס ב-13.3.2022 הקבוצה תערוך טקס פרישה לקווין גארנט בו יוציאו לגמלאות את חולצה מספר 5 אותה לבש גארנט בסלטיקס.

*

על פי רמונה שלבורן, הווריורס מתכננים את החזרה של קליי תומפסון למגרשים במפגש חג המולד מול הפיניקס סאנס ב-25.12.2021. כזכור תומפסון קרע את האכילס שלו בזמן שהיה בתהליך חזרה מפציעת ACL ולא שיחק מאז פלייאוף 2019.

*

הסלטיקס הגיעו לסיכום עם רוברט וויליאמס על הארכת חוזה של 54 מיליון דולר ל-4 שנים. ה"טיים לורד", שפתח ב-13 משחקים בשנה שעברה ולא שיחק מעולם מעל 52 משחקים בעונה, קלע ב-2020/21 8 נקודות (72.1%) עם 6.9 ריבאונדים, 1.8 אס', 1.8 חס' ו-0.8 חטיפות, כשהוא משחק פחות מ-19 דקות לערב.

*

דאלאס מאבריקס החתימו את כוכבת ה-WNBA כריסטי טוליבר לעמדת עוזרת המאמן של הקבוצה בחוזה לשנתיים, התפקיד צפוי להיות במשרה מלאה. בשנתיים האחרונות המשיכה טוליבר, שזכתה פעמיים באליפות ה-WNBA, בקריירת המשחק שלה, אך בפגרה עבדה כעוזרת מאמן בוושינגטון במתכונת חלקית.

*

הלייקרס שוקלים להחתים את ג'קאר סמפסון, בעונה האחרונה באינדיאנה, ואת טים פרייזר (בעונה הקודמת שיחק 5 משחקים בממפיס).

לפוסט הזה יש 42 תגובות

    1. היי מאנו
      לא קשור לנושא. מבקש ממך לראות את הסרטון שהספרס הוציאו ביוטיוב על הלוז לעונה הבאה עם הקויוטיי. מבטיח שתהנה!

  1. חוזה טוב שכמו זה של סמארט גם הוא מבטיח קצת יציבות בתחנת רכבת שהסלטיקס פתחו בשנים הבאות. האפ-סייד מבטיח מאוד אבל הכל, כמו שאמרו למעלה, תלוי בבריאות העתידית שלו.
    אם מומחי הפציעות באתר יוכלו להגיד משהו על בעיות הבריאות שלו, והאם אלו בעיות פתולוגיות נשנות?

    וזה הזמן לברך, כמובן, את עצמי בברכת נתניהו. הייתי הראשון שזיהה, וכיו'ב. הטיים לורד היה האיש שלי מהרגע הראשון.

  2. הימור בינוני
    הייתה לו מיני פריצה, והוא יכול העונה להיות ברמה של סנטר פותח. אם הוא ברמה הזאת, 13.5 מיליון דולר לעונה זאת מציאה ברמה גבוהה. מקווה בשבילו שימשיך בקו הבריאות

  3. יש לנו עוד כמעט חודשיים אבל אני מאמין שהמגמה הכללית די מצביעה על זה שנראה עוד כמה הארכות רוקי. האחת שדי בטוח שנראה וכמעט בטוח תהיה מקסימלית היא של דיאנדרה אייטון. אבל יש עוד כמה שחקנים שבהחלט אפשר לראות סוגרים דילים עם הקבוצות שלהם במקום להפוך ל-RFA בעוד שנה: ג'ארן ג'קסון ג'וניור בממפיס, מייקל פורטר ג'וניור בנאגטס, מיקל ברידג'ס בסאנס, מיילס ברידג'ס בשרלוט, דונטה דיוינצ'נזו ואולי אפילו גרייסון אלן בבאקס.

  4. בתחושה שלי, הכוונה בבוסטון היא להציע את הורפורד בטרייד עם חבילת בחירות גדולה.
    לא מאמין שקנטר היה חותם כדי להיות סנטר שלישי.
    לא בסכום הזה.

    1. מסכים איתך. זה או זה, או שהם מאמינים שהורפורד בעמדה 4 עם וויליאמס ב5 יכול לעבוד, ואני לא יודע איך אפשר היה לראות אותו בפילי ליד אמביד ולהאמין בזה. מקווה להתבדות.

  5. טיים לורד החתמה סבירה סה"כ לאור ההתקדמות והפוטנציאל. העניין עם הפציעות צריך להדאיג מכיוון שהוא לא יכול להפוך להורפורד או ווצ'וויץ'. המשחק שלו בנוי על עוצמה ואתלטיות בעיקר. מצד שני זה לא שלסלטיקס יש פרוספקטים שהם חיות צבע שממתינים לחתום אצלם. הייתי פותח חצי עין על ג'ארט אלן בקליבלנד. אם הניסוי של אלן ואוון מובלי לא יעבוד אלן יהפוך לפנוי לטרייד. הוא יהיה בזבוז כסנטר מחליף של 12 דקות

  6. טיים לורד חרא שחקן. שומר טוב, גבוה עם ניתור עד השמיים. טופס לובים ברמה של היילייטס. חסר קליעה. לא מסוגל לשים כדור על הרצפה, אולי השחקן עם שליטה בכדור הכי גרועה בליגה.

  7. המחווה לגארנט מצד בוסטון הייתה צפויה, כמועדון שיודע להוקיר שחקני עבר למרות שבסה"כ הוא לא שיחק שם המון עונות (אבל הבטיח את עתיד המועדון עם הטרייד ההוא לנטס), וזו מחווה יפה ומוערכת.
    ובכל זאת, בגלל הסכסוך בין הצדדים, צורם וצובט שמינסוטה לא עשו את אותו הטקס לגדול שחקניהם.

  8. נראה לי שעד מועד פתיחת הליגה, לפחות בחצי מהערים יאסרו על משחקים עם קהל או שיגבילו מאד את המשתתפים. רוב האמריקאים המחוסננים הגיעו לסטאטוס הזה באזור מארס – אפריל אבל זה לא מבטיח מספיק עמידות למוטציה של דלתא וודאי שלא לזו הקולומביאנית. בפלורידה (2 קבוצות) שם המושל הנהיג התנהלות מופקרת לחלוטין יש כמעט 1500 מתים ביום

      1. התוכנית שלהם היא לשחק בטורונט אף אחד לא יכול לומר בודאות. נראה לי שאם הגל הנוכחי יתפשט לכל רחבי ארה"ב, דבר שהוא בלתי נמנע לדעתי, הממשלה הקנדית תאסור על הקבוצות האמריקאיות להכנס בחלק ממדיניות של איסור כניסה של אמריקאים כמו שהיה בעונה הקודמת.

    1. טעות שלי, 1500 מתים בשבוע, לא ביום. אבל הם עובדים על זה.
      .
      טקסס ודרום קליפורניה (5 קבוצות) לא מפגרות בהרבה אחרי פלורידה.

  9. למי מחברי הופס שמנוי לליג פאס, מתי הפעם האחרונה שחוייבתם על המנוי? בפעם האחרונה שגבו ממני, היה לקראת עונת 2020 ומאז לא קיבלתי הודעה לחידוש ולמעשה לאורך כל 2021 צפיתי במשחקים ללא הגבלה. האם בגלל הקורונה? מישהו נתקל בהתנהלות דומה עם החשבון שלו?

    בתור רוכב עגלת הלוחמים, אני מצפה לעונה מהנה ולצפות בהרבה משחקים ותוהה, האם יהיה בחינם או שנאלץ לשלם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט