השחקנים הטובים בליגה לכל עמדה – סמול פורוורד / גיא רוזן

מי היה מאמין.

מי היה מאמין שאת רשימת צמרת הסמול פורוורדים של הליגה ירכיבו שחקן שחזר לשחק אחרי קרע בגיד אכילס, שחקן שנבחר בבחירה ה-30 בדראפט ושחקן שמתחיל את עונתו ה-19 בליגה.

מי היה מאמין?

כולם. אנחנו מדברים על העמדה הצפויה בליגה. אלו אותם שמות מוכרים, שחקנים מהם רק לאחד (הצעיר בחבורה) יש פחות מ-5 הופעות באולסטאר. למעשה, אני לא חושב שיש עוד עמדה כזו בליגה, עמדה שהטופ 5 שלה הם שחקנים כל כך מנוסים ומוכרים (לחמישייה הזו יש ביחד 38 הופעות באולסטאר, 36 ALL NBA).

טוב, אז למובן מאליו. נתחיל:

מקום 5. ג'ייסון טייטום.

שחקן העתיד של העמדה, רק בן 23, וכבר מיצב את עצמו כשחקן העתיד של הסלטיקס. מדובר על Jack of all trades קלאסי – יודע לתת עבודה בכל תחום של המשחק, אם זה קליעה 26.4 נקודות ב-53% אפקטיבי/38.6% מהשלוש לצד 7.4 ריב' ו-4.3 אס'. הוא כבר לא שחקן הקאצ' אנד שוט של עונתו הראשונה (את זה עשה נפלא) אלא מכונת ייצור נקודות נהדרת. יודע לקחת את הכדור לסל, יד יציבה מבחוץ, ואפילו בתחום ניהול המשחק הוא מתחיל להראות ניצוצות (למרות שהוא רחוק משאר שחקני הצמרת בעמדה בקטגוריה זו). גם בהגנה טייטום טוב מאוד, מה שבסופו של יום מצביע על שחקן ללא נקודות תורפה משמעותיות.

הבעיה? המשפט המלא הוא Jack of all trades, master of none. טייטום לא נמצא באותו אזור חיוג כמו של צמרת הסקוררים ביכולת לייצר נק' ב-ISO, הוא קלע שלשות טוב, אבל עדיין מרחק מה מלהיות עילית, והוא אולי לא קלולס מול שמירה כפולה, אבל אי אפשר להשוות את יכולת ניהול המשחק שלו לזו של הבולטים בעמדה. נק' האור? ע"ע השחקן במקום 4.

מקום 4: ג'ימי באטלר.

המסע של באטלר בליגה הוא מסע מדהים. בחירה 30 בדראפט, עונת רוקי עם פחות מ-10 דקות למשחק בהן קלע 2.6 נקודות. זו נקודת פתיחה ממנה 99% מהשחקנים ממשיכים לגג עוד עונה או 2 בליגה. באטלר מנקודה זו לקח את כל האנרגיות שלו, כל הרצון המטורף שלו, והפך קודם לאס הגנתי מפחיד, ואז לשחקן המוביל בקבוצת פלייאוף. את מה שאין לו (קליעה יציבה. או קליעה סבירה מטווח ה-3 ברמה כלשהי – בשנתיים האחרונות יש לו פחות מ-25% מטווח ה-3), כנראה גם לא יהיה. את מה שיש לו (הגנה נהדרת. 2.1 חטיפות בעונה שעברה, ולא על חשבון משחק ההגנה הקבוצתי), יש לו בגדול. אבל מה שהקפיץ אותו לטופ 5 של הסמול פורוורדים בליגה זה השינוי במשחקו בשנתיים האחרונות תחת שרביט האימון של ספולסטרה. באטלר הפך מסמול פורוורד/שוטינג גארד בולדוג לפוינט פורוורד במשרה מלאה. ראו את זה נהדר באותם פיינלס אדירים מול הלייקרס – היכולת להפעיל את השחקנים שסביבו, היכולת לקבל החלטות נכונות במאני טיים. 7.1 אסיסטים היו לו בעונה שעברה. שני רק ללברון בעמדת הסמול פורוורד. חשובה לא פחות היא העובדה שהוא ממלא את התפקיד עם מינימום איבודים (רק 2.1 למשחק). מה נותר לכתוב על שחקן שעשה דרך שכזו?

שאפו.

(ג'ימי מהמרפק עם עוד אסיסט)

מקום 3: לברון ג'יימס.

מקום 3: קוואי לאנרד.

קאוואי אמור היה להתמודד על המקום הראשון. מדובר על שחקן שהופך את המילה "יעיל" לנחלתו הפרטית. הוא קלע העונה "רק" 24.8 נק', אבל הוא השיג אותן ב-56.8% אפקטיבי נהדרים (39.8% מהשלוש). בהגנה הוא המשיך להיות אחד ממגני הפרימטר המצטיינים בליגה. ואז הגיע הפלייאוף. 30.4 נק' ב-62.9% אפקטיבי (39.3% מטווח השלוש). מדהים. לראות שחקן מרים את רמת משחקו בדרך כזו, את זה רואים רק מהגדולים ביותר. ועדיין, אליה וקוץ בה. וזה לא סתם קוץ, זה קוץ מזן טנדינופתיה, ב-2 הרגליים. זו הסיבה שהוא יורד ממאבק על המקום הראשון כל הדרך למקום השלישי. רק 11 משחקים בפלייאוף האחרון, ובעיה רפואית שמציבה סימן שאלה עצום על העונות הבאות. הכישרון שם, ללא ספק. כאשר הוא מגיע לבלטה שלו, הוא בלתי עציר כמעט כמו מי שמאכלס את המקום הראשון. אבל אם אי אפשר לדעת האם ישחק וכמה, לא נותרת ברירה ובדירוג הסובייקטיבי שלי הוא צנח למקום השלישי. שיהיה בריא, קוואי, אני מחזיק לו אצבעות שבעוד שנה שנתיים או שלוש יראו לי את הפוסט הזה ויצחקו…

במילים פשוטות: בלגן. מצב בו הגיד לא מחלים כראוי והופך למועד לפציעות חוזרות. אצל קוואי זה ב-2 הרגליים בגיד הארבע ראשי.

מקום 2: קוואי לאנרד

מקום 2: לברון ג'יימס.

העונה שעברה הייתה עונתו ה-18 של לברון בליגה. 18. הוא סיים אותה עם 25 נק' ב-57.6% אפקטיבי לצד 7.7 ריבאונדים ו-7.8 אסיסטים. את זה עשה אחרי שהוא וחבריו לקבוצה בלייקרס (וגם שחקני ההיט) סיימו את הפגרה הקצרה בתולדות הליגה. כל עוד לברון ודייויס היו בריאים, הלייקרס התחרו על המאזן הטוב בליגה. עם הפציעות, העונה העמוסה, והיעדר הפגרה, הלייקרס נפלו כל הדרך להדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף. ועדיין, גם בעונתו ה-18 בליגה, לברון היה ממנהלי המשחק המצטיינים. היכולת שלו להפעיל גבוהים, למצוא קלעים פנויים, לקבל החלטות במאני טיים, הייתה ונותרה מהמרשימות בליגה.

מקום 1: קווין דוראנט.

דוראנט בכלל שיחק בעמדת הפאוור פורוורד בעונה שעברה. אבל להזיז אותו לעמדה הזו זה סתם תירוץ להתעלם מהעובדות כפי שדוראנט שחזר מפציעה מהקשות שיש הציג: דוראנט היה ונשאר מגדולי הסקוררים. לא רק בין הסמול פורוורדים. לא רק בין שחקני הליגה כיום. מגדולי הסקוררים שהמשחק ראה. עד כמה אדירה הייתה עונתו האחרונה? הוא לקח מאזן אדיר של 26.9 נק' ב-60.8% אפקטיבי (45% פסיכיים מהשלוש) ושדרג אותו ל-34.3 נק' ב-57.3% אפקטיבי בפלייאוף. את זה הוא עשה כאשר חבריו לקבוצה סובלים מפציעות שפחות או יותר הותירו אותו בודד במערכה. תצוגות הקליעה הפסיכיות שלו בפלייאוף הסירו ספק מכל מי שמשום מה החזיק כזה במחשבתו – מדובר בסמול פורוורד הטוב בליגה. השחקן הטוב בליגה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
51 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אור
אור
20/08/2021 20:41:57

תודה גיא
.
מנצל את הפוסט – הטיים לורד האריך לעוד 4 שנים, 54 מיליון לאחר העונה הקרובה

Avri
Avri
20/08/2021 20:56:59
הגב ל  אור

הטרג'קטורי שלו בהחלט מצדיק את החוזה הזה ואולי אפילו יהפוך אותו לחוזה זול. שאלת השאלות היא כמובן הבריאות אבל בהעדר כדור בדולח אין יותר מה להגיד על זה.

אור
אור
20/08/2021 21:07:43
הגב ל  Avri

כן, נראה סבבה לשני הצדדים

trusttheprocess
trusttheprocess
20/08/2021 20:52:28

פעם אחרונה שג'ימי באטלר שיחק סמאל פורוורד הייתה…אף פעם?

trusttheprocess
trusttheprocess
21/08/2021 0:45:19
הגב ל  גיא רוזן

לרובינסון אין תפקיד, הוא שוטר שיוצא מחסימות
באטלר דה פקטו היה הרכז של מיאמי וגם של פילדלפיה דרך אגב

רועי ויינברג
20/08/2021 20:59:11

מעולה גיא, מסכים עם הדירוג.
.
6-10 שלי: קריס מידלטון, פול ג'ורג', ג'רמי גרנט, ג'יילן בראון, ברנדון אינגרם. העמדה החזקה בליגה

Avri
Avri
20/08/2021 21:03:39

גם אני עם טראסט, לא מכניס את באטלר לעמדה הזו. גם טייטום עולה הרבה בעמדה 4 אם יש בכלל עמדות ב'פוזישן-לס' של הסלטיקס. זה חוזר לשאלה של לך תגדיר היום מי משחק בעמדה שלוש. זו עמדה שקצת התמסמסה עם השנים, מי בגלל שהוא משחק כמו טייטום כ-ווינג (ולך תגדיר אם זה שלוש או ארבע) ומי בגלל שהוא תכלס מסתובב איפה שהוא רוצה על המגרש (לברון).

אם הדירוג אגב, אני מסכים.

אור
אור
20/08/2021 21:07:14
הגב ל  Avri

על כל השחקנים האלה בהחלט אפשר להתווכח
אבל כשמדברים על לוקה או הארדן כמשהו אחר מ-PG, זה אני כבר לא מבין

Avri
Avri
20/08/2021 21:39:36
הגב ל  אור

את שני אלו הייתי מסווג בקטגוריית לברון (ז'א תכלס עושים מה שבא להם על המגרש). כדורסל הירו בול בסגנון תן-את-הכדור-ללוקה/הארדן-וחכה-על-קשת-השלוש-עד-שיקרה-משהו הוא בהגדרה לא כדורסל של עמדות.

Avri
Avri
20/08/2021 21:36:28
הגב ל  גיא רוזן

אני חושב שהתפקיד של באטלר יותר מזכיר את הכדורסל של פעם, כשיש רכז ושני 'חצי פינה'.

MBK
MBK
21/08/2021 8:18:03
הגב ל  Avri

כל העמדות בליגה עברו טרנספורמציה משמעותית
ה PF הקלאסים הפכו לסנטרים וה SF הפכו ל PF
זה נוסע מטמטום של הליגה בהגדרת עמדות C,PF,SF,SG,PG
אני לפעמים נזכר בליין אפים של האייטיז, אז כל קבוצה שיחקה עם 3 גבוהים על אמת
אני שואל את עצמי איך הפרונט ליין של בוסטון היה רלוונטי כיום (פאריש היה שחקן ספסל שולי, מק׳הייל סנטר ולארי PF)
שחקנים כמו ג׳יימס וורת׳י, לארי בירד
הדוגמא הכי טובה היא טים דאנקן, שיחק רוב הקריירה (10 מ 19 עונות) כסנטר
ונבחר ל PF הטוב בהיסטוריה

Jonathan
21/08/2021 12:36:22
הגב ל  MBK

מסכים מאוד.
הגדרת העמדות עדיין טיפשית והיה אפשר מזמן כבר להתחיל לחשוב על דרכים לעדכן אותה.
*
לגבי דאנקן – כנראה נחשב לPF בעיקר כי התחיל את הקריירה לצד רובינסון. וגם – היה קל לשבץ אותו ככה בגדולים בכל הזמנים. צפוף בסנטרים, ולמי יש כוח לקארל מלון….
🙂
אם צריך לבחור את הגדול בכל עמדה כיום אז אפשר בקלות לשים את לברון ובירד כפורוורדים. שניהם יכולים להיחשב גם כסמול גם כפאוור פורוורד, לא משנה הכותרת שאיתה שובצו בתחילת המשחק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/08/2021 11:23:13
הגב ל  Jonathan

אני אכן שם את בירד ולברון כשני הפורוורדים בחמישית כל הזמנים (לצד מג'יק ומייקל ווילט. ספסל: אוסקאר, וסט, דוראנט, בארקלי, דאנקן, גארנט, ראסל, כארים).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

העדרו, הצפוי אך עדיין מאכזב, של קלדון ג'ונסון מהרשימה, אינו פוגם בפוסט המצוין והמנומק הזה. מסכים עם כל מילה. תודה רבה גיא.

אוהד ס"א
21/08/2021 10:31:49

התגובה שלך תהיה רלוונטית )אני מקווה( עוד

אוהד ס"א
21/08/2021 10:32:30
הגב ל  אוהד ס"א

שנה. כרגע הוא צריך לקרוע זוג נעליים ולתפוס מקום בחמישייה

דדי
דדי
20/08/2021 21:57:01

לא מסכים שדוראנט הוא סמול פורוורד.
הוא עדיין יכול לשחק בעמדה אבל כל העונה שעברה 4 היתה העמדה העיקרית שלו, יכול להיות שגם בגלל האכילס, אבל בכל מקרה זה לא ישתנה גם הלאה.

MBK
MBK
21/08/2021 8:19:06
הגב ל  דדי

נכון
אני גם חושב ש 4 זאת העמדה הכי טובה גם ללברון

דדי
דדי
21/08/2021 15:38:54
הגב ל  MBK

מאוד יכול להיות, בטח בשלב הזה בקריירה, ועכשיו עם ווסטברוק אני מניח שנראה את זה קורה בדקות מסויימות.

דדי
דדי
20/08/2021 22:01:43

באטלר הוא לגמרי 3 במיאמי, וכמו ברוב הקריירה מסוגל לשחק גם 2 אם צריך.

שחר אלוני
20/08/2021 22:23:13

תודה גיא, עמדה מאד חזקה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/08/2021 23:23:43

כיף לראות שטייטום הצליח לחדור לחמישייה בעמדה איכותית כל כך, לברון בלתי נגמר גם בגיל תשעים ומשהו, אבל מעל כולם דוראנט. בלי קשר למה שכל אחד חושב עליו, מדהים לראות שחקן חוזר לרמה כזו לאחר פציעה רצינית כל כך.
תודה על הפוסט המצויין, גיא

G-dog
G-dog
20/08/2021 23:28:15

שמע אני לגמרי מסכים איתך על הדירוג, אבל לא על השחקנים שממוקמים בו… מתוך הרשימה שבחרת רק לברון וקאווי סמול פורוורדים גם בתפקיד וגם בתפקוד (לברון קצת יותר מרכז, אבל ליד שני גארדים רוב הזמן). טייטום מתופקד בחמישייה רוב הזמן עם קמבה (שרודר), סמארט ובראון מה שהופך אותו ל4. ג'ימי הוא 2 שמתפקד כ3 אז נשפוט אותו כאחד. ודוראנט הוא פשוט 4 כיום, אמנם לדעתי בכל עמדה הוא יהיה הטוב ביותר כרגע בליגה, אבל עדיף שיהיה בעמדה שבה הוא משחק באמת.

dvir
dvir
21/08/2021 0:03:46

דוראנט לא יותר טוב מלברון. לברון לפני הפציעה היה מועמד לmvp . אחרי שנפצע ושיחק פצוע מול פיניקס בלי דיוויס פתאום כולם מספידים אותו ? דוראנט סקורר גדול אבל חוץ מזה ? לא שומר גדול על שום עמדה לא ריבאונדר גדול לא מוסר גדול ממש לא קרוב להשפיע על המשחק כמו לברון נניח או דונציץ . שוב הוא הוכיח שהוא לא יכול לקחת קבוצה על הגב עד השלבים המאוחרים של הפלייאוף. מילווקי ? מישהו ראה את ההגנה שלו שלו במשחק 7 ? הוא ממש שמר כמו הארדן . מצטער אבל נגיד לברון ב2018 שהיה לו סגל פחות טוב בהרבה משל דוראנט הצליח לנצח עד גמר הnba. יאניס ומילווקי לא יריב כמו גולדן סטייט שאי אפשר לנצח קבוצה טובה אבל אפשר לעבור אותה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/08/2021 0:59:42
הגב ל  dvir

דש חם מטיילור סוויפט

חגי "התותח" ניסני
21/08/2021 16:13:19
הגב ל  dvir

פחחח

SLORC
21/08/2021 0:07:39

יש היום בכדורסל בכלל עמדה שהיא "סמול פורוורד"? בתכלס מהרשימה רק קוואי הוא סמול פורוורד קלאסי. לברון יכול לשחק בנוסף גם רכז וגם פאוור פורוורד, דוראנט וטייטום גם ב-4, באטלר גם בשוטינג גארד ופול ג'ורג' גם ב-2 וב-4. זו בעצם העמדה הכי דינמית היום ב NBA וכך גם הדירוגים שלה

עידו גילרי
21/08/2021 0:08:55
הגב ל  SLORC

זה הולך ודועך די מהר…
החלוקה הזו היא רק בשבילנו שיש לנו על מה להתווכח.

thetroll
thetroll
21/08/2021 0:49:49

פוסט מעולה. אין סמול פורוורד כבר .. 🙂 אבל הסמול פורוורד היא העמדה הכי חשובה שיש. אלה שחקנים שיודעים לעשות הכל מהכל. אני מסכים לחלוטין עם הדירוג כולל עם השחקנים שנבחרו לעמדה. טייטום הוא סמול פורוורד לא משנה אם הוא עם הרכב שיש בו את סמראט ובראון. דוראנט הוא בודאי סמול פורוורד גם אם הוא שיחק 4 השנה.. זו העמדה הכי חשובה וכמעט תמיד יש בה את השחקנים הכי חשובים. אם אני בוחר את חמשת השחקנים הטובים בליגה (דוראנט סטף יאניס לברון וקאווי בסדר הזה דרך אגב) שלושה מהם סמול פורוורדים. טנקס גיא פוסט מעולה אתה צריך לכתוב יותר.

דדי
דדי
21/08/2021 1:06:50
הגב ל  thetroll

אתה יכול להגיד ״בוודאי״ ו״לא משנה״ כמה פעמים שתרצה, ועדיין דוראנט וטייטום מתופקדים כ 4 ואין לזה קשר לאיזה סוג יכולות יש להם.
זה לא עניין של דיעה או החלטה, זאת עובדה.
אפשר גם לראות לפי הרכש של הקבוצות שלהם שזה לא עומד להשתנות.

thetroll
thetroll
21/08/2021 15:43:26
הגב ל  דדי

בודאי…. לא משנה… בודאי… לא משנה… בודאי.. לא משנה… 🤣

thetroll
thetroll
21/08/2021 15:53:02
הגב ל  דדי

ולעצם העניין הם שלושתם בבסיס בהגדרה באיך שמשחקים סמול פורוורדים. דוראנט שיחק את העמדה הזאת כל השנים בגולדן סטייט וב okc. זה שהשנה שיחק 4 בברוקלין לא אומר הרבה בעייני. כולה שנה אחת מקריירה של שנים. טייטום הוא סמול פורוורד. בבוסטון יש קבוצה מיוחדת עם בראון וסמארט שעולים ופותחים ולכן הוא לכאורה משחק 4 אבל תכלס הוא ה 3 הכי קלאסי שיש. זה יותר עניין של מצאי השחקנים שיש בקבוצה. בכל קבוצה נורמלית הוא היה משחק 3. על לברון אין בכלל מה לדבר. באטלר הוא היחיד שאכשהוא אפשר לטעון שהוא 2 אבל הוא לא באמת שוטינג גארד סטייל קליי או בוקר. הוא 3. ככה נראה לי לפחות. זה התפקיד הטבעי של שלושתם. מקוה שמסכים על זה לפחות…. 🙂

דדי
דדי
21/08/2021 20:06:06
הגב ל  thetroll

מה זה ״טבעי״ ?
ההגדרות נקבעות לפי תפקוד הגנתי – על מי אתה שומר בקבוצה השנייה.
היכולות לא קובעות כלום.
טוני אלן היה 2 ורק 2 כל הקריירה. מה ביכולות שלו מראה את זה ?
הליגה פשוט הולכת לכיוון שבו השחקנים שבעבר היכולות והפיזיות שלהם הוצבו בעמדה 3, מוצבים היום בעמדה 4.
והשחקנים האלה הם 4 לכל דבר בלי שום קשר לסוגי היכולות שלהם.

thetroll
thetroll
22/08/2021 2:59:26
הגב ל  דדי

מעניין מה שאמרת אבל לא מסכים שההגדרות נקבעות רק לפי התפקוד ההגנתי. להיפך הן נקבעות יותר לפי התפקוד ההתקפי. מעניין מה האחרים חושבים בעניין. לפי דעתי הרוב מתייחסים לתפקוד ההתקפי .

John
21/08/2021 6:51:56

לגבי הדירוג אין לי ממש בעיה. לגבי הגדרות עמדה בהגנה לפעמים קל יותר להגדיר. בהתקפה אולי אפשר לחלק לגארדים ווינגים וגבוהים. זה כבר יותר דומה לכדורגל שניתן ליצור הרכבים בפורמטים שונים. למשל הרכב של 3 גארדים ווינג וגבוה, או גארד 3 ווינגים וגבוה או 2 גארדים עם 3 ווינגים. כמובן שגם בין העמדות האלה יש טשטוש אך לרוב פשוט זה עניין של גודל/מידות וסגנון משחק. כשג"ס שיחקה עם קרי, קליי, KD, גרין ופאצ'וליה העמדות נראו כביכול מאוד מוגדרות אך גם שם זה סכמתי מכיוון שלקליי יש מידות של SF, אין לו ממש שליטה בכדור והוא משחק הרבה בפינות או בחצי פינה. אבל קשה לקרוא לו SF כאשר דוראנט הוא 2.10. אבל בפועל דוראנט הוביל כדור לא מעט ויצר לחבריו תוך כדי שהוא משחק מבחוץ פנימה.

thetroll
thetroll
21/08/2021 16:01:57
הגב ל  John

מדויק. העניין הוא קצת מידות והרבה יותר יותר "אופי המשחק" .. הדוגמא עם קליי מצויינת . מידות של SF אבל נעדר כישורים בסיסיים לעמדה. הוא משחק 2 אמנם אבל אף אחד לא יכול להגדיר אותו כ 3 גם אם היה רוצה. לגבי כל החבורה שגיא בחר הם 3 קלאסיים מבלינת אופי המשחק שלהם.. לכן בעייני הבחירה נאותה.

Jonathan
21/08/2021 16:56:13
הגב ל  John

מסכים.
למעט לגבי קליי – מבחינת המידות ודרך המשחק הוא שוטינג גארד. נופל יפה להגדרה של "אוף גארד" בזכות המשחק ללא הכדור. תמיד הזכיר לי את רג'י מילר.
בהתקפה כמעט ולא היה שם עניין של עמדת סנטר מסורתית. פצ'וליה לא היה מקבל כדור עם הגב לסל ונכנס ל"דו קרב" כדי לנער את מי ששומר עליו. התפקיד שלו היה יותר דומה לזה של לונגלי בבולס – לדאוג שאף סנטר טוב לא ייתפוס יום חם בלי שתהיה גופה גדולה לשים עליו.
אם כבר העדיפו לעבור לשחק עם "חמישיית מוות" ללא שחקן פנים מובהק – וגם דקות שג'אבל מגי היה מקבל זה יותר כדי שינוע אל עבר הסל מאשר שיישחק כמו סנטר מסורתי.

MBK
MBK
21/08/2021 8:22:56
הגב ל  גיא רוזן

הגדרת העמדות הקלאסית לא רלוונטית כיום
הליין אם של הלייקרס, פילי ודנבר עונה על ההגדרה של שחקן פר עמדה קלאסי (3 גבוהים, 2 גארדים)
אם אין כיום SF מה נאמר על ה PF?

MBK
MBK
21/08/2021 8:27:15

אהבתי את הדירוג, למרות הויכוח על העמדות
אני חושב שכריס מידלטון קצת אנדרייטד ברמת מחדל
בפלייאוף האחרון הוא עלה מדרגה ביג טיים וזה הזמן להזכיר את יאניס שבתחילת הקריירה שיחק כ SG ואז עבר ל SF לכמה עונות

אור
אור
21/08/2021 11:33:06
הגב ל  MBK

הוא דורג גבוה ב-SG

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. דוראנט
2. קאווי
3. לברון
4. טייטום
5. באטלר

AD
AD
21/08/2021 20:32:21

תודה רבה גיא שלקחת על עצמך לכתוב את הטור
כתיבה נהדרת

פיני
21/08/2021 20:57:37

שבוע טוב.
מעולה גיא.
אלה הן הבחירות שלי, גם אם הסדר לא ממש זהה. אני אעדיף את טייטום על באטלר כנראה, ובשלושת המקומות הראשונים, אין לי דירוג. קוואי תורם יותר מכולם בשני צידי המגרש, דוראנט הוא סקורר מתוצרת עצמית של השטן ולברון משפיע על המשחק יותר מכולם.
תודה

ברוך רובין
22/08/2021 4:27:09

תודה גיא מצויין כרגיל, אתה צריך לכתוב יותר. לגבי טייטום אני לא מסכים איתך הוא ממש לא טוב בכל האספקטים של המשחק, הוא סקורר משובח (לא מהטופ) וזהו, ברגע שהקליעה לא נכנסת הוא לא משפיע על המשחק באספקטים שונים כמו ייאנג לדוגמה.

ירון, החלום
ירון, החלום
22/08/2021 7:53:07

בס"ד
תודה רבה.
מסכים עם הדירוג וגם עם נושא העמדות.
היה עדיף גארדים וגבוהים, למרות 'זה גם לא ברור לגמרי.

etayle
etayle
22/08/2021 8:53:14

תודה רבה גיא, אחלה פוסט. אני חושב שבאטלר ממוקם קצת גבוה. השלישייה הראשונה זה הטופ של הטופ. בנוגע לעמדות, מסכים עם כולם. אבל לא צריך לריב על זה, זה סתם עניין של הגדרות.

עמיחי קטן
22/08/2021 12:28:20

תודה גיא. דוראנט ראשון וקוואי שני זה המובן מאליו מבחינתי. אחרי שקוואי יחזור נראה איך הוא חוזר ולפי זה נסדר מחדש.