פריוויו למשחקי שישי בערב/רועי ויינברג

8 משחקים בלבד הלילה, במרכזם הנטס נגד הת'אנדר, והוולבס נגד הגריזליס. יש עוד 6 משחקים מעניינים אחרים הלילה.

***

מינסוטה טימברוולבס (23-22)-ממפיס גריזליס (20-24)

שידור: 03:00, ספורט 5+לייב.

למשחק הזה באות 2 קבוצות במצב שונה. הטימברוולבס באה לאחר יציבות יחסית, בדמות 6 ניצחונות מ-10 משחקים, וממפיס קיבלה בחזרה את מארק גאסול, ומתחילה להראות כפיינליסיטית המערב, עם 7 ניצחונות מ-8 משחקים איתו, כולל 4 רצופים. החזרה של גאסול תסייע לגריזליס משמעותית, בהעדרו של ניקולה פקוביץ' הפצוע (יפספס שבוע).

המצ'-אפ המרכזי הערב יהיה בין קווין לאב לזאק רנדולף ומארק גאסול. בהעדרו של פקוביץ', איש הברזל ממינסוטה יצטרך לתת ערב גדול, כדי להעניק לקבוצתו סיכוי לנצח הערב. הוא לא יעשה זאת לבד, אבל התרומה של רוני טוריאף לא תהיה משמעותית כמו זאת של פקוביץ', ולכן כובד האחריות נופל על הכתפיים הרחבות של לאב.

תחזית: ממפיס תמשיך את הרצף, ותנצח בחוץ.

***

ברוקלין נטס (23-20)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-37)

משחק עתיר כוכבים, שבו קירילנקו, פירס וג'ונסון ינסו לעצור את השחקן החם ביותר בליגה, קווין דוראנט. דוראנטולה נעצר רק עמיים מתחת ל-30 מאז הכריסטמס, וקולע 38 נקודות למשחק ב-12 המשחקים האחרונים, כאשר הם נמצאים ברצף של 9 ניצחונות. הת'אנדר מצאו שיטה קטלנית, כאשר רק שינוי הטקטיקה, או חזרה של שחקן התקפה מרכזי לקבוצה, יכולים לעצור אותה. אתם רוצים למנוע ממנו לחדור? הוא יקלע ב-42% מחוץ לקשת. האק-דה-דוראנט? 88.2% מהעונשין, תודה ששאלתם. כנראה שהדרך היחידה לעצור אותו היא קולט 45. בזמנו אמרו את זה על אחד, מייקל ג'ורדן.

מלבד דוראנט, לאוקלהומה יש עוד שחקן שנמצא בזון, סרג' איבאקה. הפאוור פורוורד קולע 18 נקודות למשחק ב-4 המשחקים האחרונים, ב-59.3% מהשדה. לברוקלין יש שחקן אחר שנמצא בכושר מצויין, באותה עמדה-מירזה טלטוביץ', שקולע 11 נקודות למשחק ב-21.5 דקות ב-10 משחקיה האחרונים של הנטס. שניהם יהיו בעלי חשיבות משמעותית הערב.

תחזית: דוראנט בלתי ניתן לעצירה. אוקלהומה.

***

שאר משחקי הערב:

אורלנדו מג'יק (35-12)-מילווקי באקס (37-8). קרב בין 2 מהקבוצות הגרועות ביותר בליגה. חייבת לצאת מנצחת, ובמקרה הזה הביתיות תכריע, במיוחד שמדובר ב-2 קבוצות עם 7 ניצחונות חוץ משותפים, מ-47 משחקים. אורלנדו.

פילדלפיה 76' (31-15)-אטלנטה הוקס (21-23). הקבוצה הטובה יותר תנצח. אטלנטה.

דאלאס מאבריקס (21-26)-סקרמנטו קינגס (30-15). הקינגס נמצאים בצלילה חופשית, והפסידו 8 מ-10 משחקיהם האחרונים. לעומתם, אליס ונוביצקי שומרים את המאבריקס על רמה מסוימת של יציבות, שמספיקה למקום השמיני במערב. המאבריקס לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד, כי במידה והגריזליס מנצחים הערב הם דוחקים את המאבס מהפלייאוף. אם דאלאס תנצח, היא זוכה להזדמנות יקרה להגדלת הפער למשחק וחצי. הם ינצחו גם הפעם. דאלאס.

דנבר נאגטס (22-22)-טורונטו ראפטורס (21-24). משחק בין 2 קבוצות שקולות. בראפטורס יש כמה שחקנים שכל אחד מהם יכול לקלוע 30 בכל ערב נתון (דה רוזן, רוס ושות'), נגד אי של יציבות, בדמות הנאגטס, שתנצח הערב. דנבר.

לוס אנג'לס לייקרס (30-16)-שרלוט בובקאטס (27-20). אחת הקבוצות ההתקפיות ביותר, נגד אחת הקבוצות ההגנתיות ביותר בליגה. זהות המנצחת תלויה בקצב המשחק, ושרלוט לא תאפשר ללייקרס לברוח, ובכך תתקרב למאזן חיובי. שרלוט.

יוטה ג'אז (29-16)-גולדן סטייט ווריורס (19-28). אין סיבה להכביר במילים על המשחק הזה. גולדן סטייט תנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. מילווקי – כי מתישהוא צריכים לנצח
    פילי – כי MCW לא יוותר
    ממפיס כי הם מפחידים
    ברוקלין – כי דוראנט חייב להגמר מתישהוא
    דאלאס – כי נוביצקי
    דנבר – כי המערב טוב יותרכ
    לייקרס – בשביל האוהדים באתר
    גולדן סטייט – י טנקינג מעולם לא נראה כ"כ טוב כמו ביוטה

  2. משום מה אני צופה ערב מלא הפתעות מהראש עד הזנב.
    רועי, התמונה של האול סטאר לא ניכנסה כפי שאתה רואה. אני לא מבין מדוע זה קורה. אולי תצטרך ךעשות קופי והדבקה על מאמר חדש.

  3. אורלנדו-כי מילווקי לא ייתנו לאף אחד לעבור אותם בדרך למאזן הגרוע ביותר
    אטלנטה-כי לפילדלפיה נמאס לנצח
    ממפיס-הם יודעים לשמור ולאב יסיים עם פחות מ-25
    אוקלהומה-כי דוראנט לא יעצור
    דאלאס-כי הם מנסים לפחות להגיע לפלייאוף
    דנבר-כי המערב יותר טוב
    שארלוט-כי הלייקרס עושים את הטנקינג הלא מתוכנן הטוב בהיסטוריה
    גולדן סטייט-כי יוטה משחקים עבור גבארי

  4. בערב שבו מילווקי ואורלנדו נפגשות ומישהי חייבת להפסיד אסור בתכלית האסור ללייקרס לחשוב על ניצחון(וזה דווקא יכול לקרות מול ההתקפה הבינונית של שארלוט).

  5. ואם כבר הפתעה, יוטה לדעתי תהיה ההפתעה כשתנצח בסולט לייק את גולדן סטייט.

    היא ממש טובה בבית, החזרה של הייווד נתנה להם בוסט ואני מקווה שטריי בורק ישחק(יש לו קלקול קיבה רציני מאתמול ולא בטוח שהוא ישחק הלילה).

    בכל אופן:
    Golden State hasn't won multiple regular season games in Utah in the same season since the 1980-81 campaign.

  6. מחר מנחם תכוון שעון מחר- 6.30 בערב אצלך, 1 וחצי שעון דיר נאבללה, דיוק באה לקבל בראש מסיריקיוז ומהשחקן הכי טוב במכללות השנה- טיילר אניס(ואף אחד לא יגיד לך את זה).

    משחק סופר חשוב לדיוק, הפסד נוסף ידרדר אותם עמוק מאוד.

    אני לא רואה איך יש להם תשובה לאניס שהוא פשוט ליגה משל עצמו, בטח ברבעים האחרונים(מזכיר לי מאוד שילוב של לילארד ואייזה תומאס רק שהוא שומר טוב יותר משניהם).

  7. איבקה עם 12 מ-12 לא מהקו! מהשדה!~!

    אבל את השיא הוא כנראה לא ישבור כי המשחק הזה כבר גארבג' טיים.

    אגב, הטימברוולבס שוב מפסידים משחק צמוד שכבר היה בכיס שלהם(ועוד בבית)….

    והחברה של הקווטרבק מUCF משחררת לאוויר תמונות שלה מהמקלחת- גם זה שווה עדכון, אני בתוח שכתבנו בשטח מומי כבר מלקט לנו את התמונות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט