מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1. האם אנטוני בנט לא כזאת פאשלה אחרי הכל?

לא הרבה טוב הלך עד עתה לאנטוני בנט, בחירת הדראפט מס' 1 של קליבלנד קאבס. נסו 2.4 נק'  ב-25.9% למשחק עם 2.3 ריב' (ו-14.3% מה-3).

לפתע, OUT OF NOWHERE, הוא הופיע נגד ניו אורלינס, וב-31 דקות קלע 15 נק' וקטף 8 ריב', שניהם קרייר-היי ב-NBA.

לקח לו יותר זמן מלכל בחירת דראפט ראשונה בהסטוריה להגיע לדאבל-דאבל. אפילו הגרוע ביותר אחריו, אנדרה ברגנני עשה זאת במשחק התשיעי.

מה הבעיייה?

אולי הוא LATE BLOOMER. אבל אולי גם הקאבס לקחו את ה-2.04 מ' שלו ו-120 ק"ג והדביקו לו על המצח תווית של פאור-פורוורד, בעוד שצורת משחקו, אופיו, וכל תנועה מתנועותיו היא של סמול פורוורד.

נגד ניו אורלינס הוא שיחק אשכרה סמול, ומיד חל שיפור גדול במשחקו. ה.וא גם אף פעם לא שיחק יותר מ-21 דקות ואמש הוא שיחק 31. אולי הוא לא כזה גרוע אחרי הכל, ומי יודע? הוא עוד עלול להצדיק את בחירתו, או לפחות להט=וציאה מרשימת "בחירות הדראפט הגרועות בהסטוריה".

2. מאנו ג'ינובלי – 'מכונת פציעות'

"מכונת הפציעות מאנו ג'ינובלי שוב ניפצע. הפציעות רודפות אחריו, או הוא רודף אחריהן. הוא מתח את שריר ההמסטרינג (השריר המכופף את הברך ומיישר את התחת), ובגילו זו פציעה של לפחות 4 שבועות, אם לא יותר. לא רק זאת, אלא הסכוי למתוח שוב  את אותו השריר גדולה עתה ב-30-40% מאם לא היתה לו מתיחה ראשונית.

3. האם ג'ייסון קיד טוב מגרג פופוביץ'?

תגידו לי, האם כולנו טעינו בקשר לג'ייסון קיד, ולמעשה כל מה שהיה צריך היו חודשיים לעקומת הלמידה כדי לעלות על דרך המלך?

האם הוא אמן הסבלנות , ובזמן שכולם השתוללו איך זה נתנו לו לאמן את הקבוצה היקרה בליגה, הוא ידע בתוכי תוכו שצוחק מי שצוחק אחרון?

אחרי התחלה מביישת של 21-10 כש-12 מההפסדים הם בספרות כפולות, הם התחילו את שנת 2014 עם 10 נצחונות מ-14. וזה לא שהם ניצחו את רמת השרון או בית"ר טבריה. הם ניצחו החודש את OKC, מיאמי, גולדן סטייט, דאלאס, אטלנטה (פעמיים) והם רק שני הפסדים מאחורי טורונטו בהובלת האזור האטלנטי.

כבר שבועיים לא שמעתי ולא קראתי (וכמובן לא כתבתי…כי גם אני הייתי בין המקדימים עם הגרזן!) "ג'ייסון קיד הוא המאמן הגרוע ביותר ב-NBA”, או "ג'ייסון קיד היה חייב לשרת שנתיים כעוזדר מאמן; העסק גדול עליו מדי!"

האם השבוע נקרא שהוא מאמן טוב יותר מגרג פופוביץ'? אני לא חושב. כמובן שיש לו "A LONG WAY TO GO" לפני שנדע באמת איזה מאמן שהוא. היו לו גם פציעות. תזכרו מה שאני אומר לכם: כשברוק לופז חוזר; כשדרון ויליאמס ניפטר מהפציעות הקטנות שלו; כשפירס ימשיך עם ה-GROOVE  שלו (סוף-סוף משחק של 30 נק'); כשקווין גארנט יחזור לכושרו (הוא נעשה טוב יותר ממשחק למשחק); כשג'ו ג'ונסון ימשיך, ושון ליבינגסטון ואלן אנדרסון ימשיכו לשחק בדיוק כפי שהם משחקים – הנטס תהיה אחת הקבוצות הטובות ביותר בליגה כשהפלייאוף יתחיל.

הקדמנו לשחוט אותו, ועתה מוקדם שנהלל אותו, אבל אגיד לכם דבר אחד שכן גיליתי מה-PERSONA שהוא מגלה גם בהפסדים וגם בנצחונות: דבר אחד יש לו בטוח, והוא פוטנציאל להיות מאמן גדול!

4. סוף סוף משחק גדול לאנדרו ויגינס

  *אנדרו ויגינס סוף-סוף פרץ והראה איזה שחקן הוא יכול להיות ב-NBA. במשחק אדיר ממש הוא קלע 29, 6 מהן בשניות האחרונות שהבריחו את קנזס קדימה בנצחון על מס' 16 איובה סטייט 81-92. הנה הוא אנדרו במשחק נגד איובה סטייט אמש: http://espn.go.com/video/clip?id=espn:10374214 *עם סל בשנייה האחרונה, פן סטייט ניצחה את אוהיו סטייט 70-71. *ניק ג'ונסון קבר שלשה עבור מס' 1 במכללות אריזונה, והיא ניצחה בשיניים את סטנפורד 57-60. אחד משחקני אריזונה הפחות ידועים בגלל גורדון הוא טי. ג'יי. מגקונל. אתם עוד צשמעו ממנו. הוא קלע 11, קטף 8 ריב', וחילק 4 אס'. זה שחקן שהקליעות לא חשובות לו. גארד פר אקסלנס.

5. עשר מסקנות ממשחקי אמש כפי שקפצו לי לראש

 

א) אין על דוראנט. והכי חשוב? הוא טיפוס ענוו ועושה הכל בחיוך ועם גוף שאין בו שריר בולט אחד!

 

 

ב)  מה כל הדיבורים על טרייד של לאורי מטורונטו? 33 נק', 11 אסיסטים, 7 ריבאונדים, ושתי גניבות לא מספיקים ל-UJIRI – או איך THE HELL מבטאים את שמו? אולי כדאי שהוא יעשה טרייד על עצמו קודם!

 

ג) גוראן דראג'יק הפך ללא ספק לאחד מחמשת הפוינט גארדים הטובים ביותר ב-NBA. ה-30 נק' שלו לפני – ובסוף כשהוא פצוע – הוכיחו לי המון.

The Slovenian star is averaging 19.7 points, 6.1 assists and 3.4 rebounds on 49.9 percent shooting from the field and 38.8 percent shooting from long range. Perhaps more importantly, he's guided the Suns to an impressive 8-7 record since Eric Bledsoe went down with a knee injury.

ד) למרות ההפסד של בוסטון, ג'רד סולינג'ר הוכיח לי שוב שהוא אחד הסנטרים/פאור פורוורדים הטובים ביותר בליגה היום עם 24 נק' ו-17 ריבאונדים, וכל אלה שפחדו לבחור אותו בדראפט מצטעריפ היום.

ה) איש לא ציפה שהתוספת של קווין מרטין לוולבס תהיה כה מוצלחת. בינו לבין קווין לאב ישנה קואורדינציה מושלמת כמעט. אמש ה-30 של לאב (בתוספת 14 ריבג') וה-18 של קווין מרטין (ממוצעו לעונה 18.6) הוכיחו זאת שוב בנצחון מצויין.

ו) כל הכבוד לזקן! ה-38 נק' (ב-13 מ-21) וה-17 ריב' של נוביצקי מוכיחים שזיקנה – כמו אצלי! – הוא רק מספר, ומה שהאדם מרגיש בראש. אני למשל מרגיש בן 36, לא 76. הצרה שהבולבול לא מרגיש ככה…

ז) מה אתם אומרים על אל ג'פרסון, וקבוצתי 'הביתית' שרלוט? כל הכבוד, ומייקל ג'ורדן בשקט אולי עשה עבודה טובה יותר משחושבים.

ח) רחמנות על הפלח. ללא ג'ינובלי, קאווי לנארד, דני גרין, וספליטר, היתה לו על המשטח קבוצת ליגה D.

ט) הגריזליז? אין כל מג'יק. כשיש לך שתי חיות תחת הסל (רנדולף ומרק גאסול) ופוינט גארד של 27 נק', תנצח את רוב המשחקים. ממפיס חוזרת להיות כוח רציני במערב.

י) דאנדרה ג'ורדן קטף 17 ריב' נגד הפולני והברזילאי של וושינגטון, אבל מרסין גורטאט וננה (ושאר השחקנים) קלעו 62 נק' בצבע. מסקנה: כדי לקחת אליפות, הקליפרס צריכה ענק נוסף לג'ורדן כי בלייק גריפין – נהדר ככל שהוא – הוא לא שחקן צבע טיפוסי.

 

ה)

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. הגזמת קצת עם דראגיץ'… אני מאוד אוהב את השחקן ואת הפריצה שלו אבל בנוגע לרכזים יש לפניו עדיין את פול וול קארי קיירי טוני לילארד רוז רונדו ואפילו לאורי… בנוגע לאייזיאה אני עדיין חלוק אבל אין ספק שהוא עדיף מג'נינגס ודומיו…

  2. סאלינגר – לקח 25 זריקות!!!! היו לו כמה החטאות מתחת לסל ברבע האחרון. לדעתי ממש לא משחק גדול שלו (הסנטר מולו היה האוז שהגנה ממש לא בלקסיקון שלו….)

  3. מעניין שדריל מארי המהולל מיוסטון העיף מהקבוצה גם את דראגיץ וגם את לאורי כדי לפנות מקום לג'רמי לין

  4. גוראן דרגיץ הוא השחקן הנשתפר של העונה… אבל פול פארקר קארי אירבינג וול ואפילו דרון ויילימס… יותר טובים

  5. תקופה טובה של ה NETS עדיין לא אומרת כלום כמו שאמרת, הילד צריך להוכיח הרבה מאוד לפני שנוכל לדבר על כל הסיפור עם הפוטנציאל.
    לאורי שחקן ענק!
    דראגיץ' שחקן מצוין (אם להיות כנה ראיתי רק משחק אחד שלו) אבל לא יודע אם הייתי מכניס אותו כבר עכשיו עם גדולי הפיונט-גארדים, מה שכן הוא תענוג באמת

  6. המחשבה שלי לגב' ג'ייסון קידד (KIDD) זה שהקבוצה מנצחת מאז שהוא זרק את העוזר שלו לאלף עזאזל!

    כל מי שאמר שהו צריך עוזר חזק או להיות עוזר מאמן איזה תקופה שכח שהקיד עשה כבר 20 שנות ליגה. הוא לא צריך מחוצ'קן עם לפטופ שיסביר לו את המשחק.

    הוא יהיה תותח על.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט