THE ALL 2014 NBA TEAM (פיט סיגר ניפטר!) / איל ספיר

(מסר ממנחם: אתמול כשהזכרתי את קוהלת ואורי ציטט את "זמן לשלום וזמן למלחמה" מישהו הכניס את הוידיאו של פיטר סיגר השר את השיר. כמה שעות אח"כ הוא ניפטר בגיל 94!) 

The all 2014 NBA team/ איל ספיר

 

אם "תרצו אין זו אגדה", אמר פעם איזה תמהוני וחצה את הגדה. "Dreaming, so "quiet and peaceful, אמר אחד תמהוני עוד יותר ומת מאיידס.

אכן, לחלום זה כיף, ואחרי שבפוסט הקודם פינטזתי על עתיד הלייקרס, הגיע הזמן להפוך לג'נרל מנג'ר ולבנות את קבוצת לא 6, לא 7, לא 8 אליפויות האמיתית. זו שתזכה באליפות מחר.
בזמן שחלמתם בהקיץ,  הודיעו שנפתחה קבוצת הNBA הראשונה במרקש. סוף סוף קבוצה מזרחית אמיתית. היות והם לא יודעים אנגלית, השגתי מהם כסף בלתי מוגבל ובריון שידאג לכך שהשחקנים ישוחררו.
חוזים אני שונא, ולכן מיניתי את אייל גולן להיות הגזבר שלי. אני בטוח שכמו שהוא מצטיין בחישוב גילאים, כך בבניית חוזים.
אם כך, לטס גו. יש לי 12 שחקנים ומאמן לבחור. בקצב של היום, אם לא אמהר חצי מהם יסיימו את העונה.

החמישייה הפותחת:

היציב

כריס פול

במשך כל שנותיו ב NBA, הוא שחקן אשר נותן את תפוקתו כמעט ללא הפסקות בסגנון פציעות רוזיות וארווינגיות או הרחקות אייברוסוניות. כמו שהוא היום, ובהתעלמות מהפציעה הלא משמעותית שנמצאת לקראת סיום ברגעים אלו, מדובר ברכז הטוב ביותר בליגה. מה עוד ג'נרל מנג'ר צריך?

המתפוץ

מאנו ג'ינובילי

מדובר בשחקן שנעלם לפעמים, ומשחק כמו אחד מחמשת הגארדים הטובים בליגה לפעמים.

בסופו של יום, עם אסופת כוכבים כמו שתראו בהמשך- מה שאני צריך זה שחקן שיום אחד מתמודד ראש בראש עם ג'יימס הארדן, ויום אחד רואה את דני גרין מתחמם, ולוקח צעד אחורה בשמחה.

לגבי ענייני שחקן שישי, אין לי ספק שזו העמדה אליה הוא רגיל, אבל בסופו של יום, כמו כל שחקן, גם חסר אגו כמוהו ישתפר כשיפתח בחמישייה, כאשר כשיתברר שזה לא זה, יפנה את מקומו לאחד התותחים מהספסל.

המובן מאליו

לברון ג'יימס

גם כשדוראנט וכרמלו בזון, והמירוץ ל MVP  נראה סגור, כולנו יודעים (לצערנו?) שהגרף ייתישר ולברון יחזור להיות השחקן הטוב בליגה. בסופו של דבר, הוא השחקן לו כל אחד מאיתנו ייתן את המפתחות.

הגלגל החמישי

ראין אנדרסון

אם תחזרו אחורה בהיסטוריה, תראו שלכל חמישייה גדולה, היה את הריק פוקס שלה. את השיין באטייה שלה. את השחקן הלא קשור שסותם איזה חור. במקרה הזה אני אתמקד בקליעה הלא מדהימה מהשלוש, ואצרף קליעה כן מדהימה מהשלוש. אני מזכיר בהזדמנות זו, אם זה לא היה מובן עד כה, שאני בונה פה קבוצה של 82 משחקים בעונה, לא קבוצת אול סטאר.

העוגן

רוי היברט

כן, קיטשי, אבל היי, לא סתם הוא נחשב לכזה קונצזוס בתפקיד הזה. היו כמבון מחשבות על הכוח העולה אנטוני דיוויס, אבל הוא פאווור פורוורד. חשבתי גם על מארק גאסול, אבל הגדולה שלו היא דווקא בהגנה קבוצתית, כאשר הבעיה של הקבוצה הזו היא הגנת האחד על אחד. לגמבי משחקי ה 0 נקודות, המשחקםי האלו נהדרים, כי הם יספקו לג'ינובילי את 15 המשחקים בשנה בהם הוא זורח.

ספסל- לפי הסדר ברוטציה

השחקן השישי

רג'י ג'קסון

בעמדה הזו דווקא נטיתי ללכת על ההיצע הקיים ולא לשבץ סתם שחקן, כי היכול לעלות כשחקן שישי היא מהמורכבות בכדורסל. רג'י הוא האיש מכיוון שהוא מסוגל למלא דקות בשתי עמדתו הגארד, וכך מעשית לסגור אותן. בנוסף, הוא הוכיח כי יש לו יכולת לקפוץ לחמישייה כשצריך, וכך תהיה אפשרות החלפה בינו ובין ג'ינובילי בעת הצורך.

סופרסטאר בשעת צרה

טייריק אוואנס

לא שחקן גדול אך הוכיח כי יש לו את זה עוד בעונת הרוקי שלו, והשנה ביצע את קפיצת המדרגה האמיתי לטעמי, כשהוכיח שאין לו בעיה להיות בתפקיד המתאים יותר לגודלו. בעת צרה, מסוגל להתחפש למלו ולזרוק 25 זריקות במשחק. היי, זה לא תמיד רע.

עוד יגיע לגדולה

ג'יאניס אנטטוקמפו (הצלחתי? הצלחתי!)

כל קבוצה שמכבדת את עצמה (כמה מצחיק שלקחתי שחקן מהבאקס בקטגוריה הזו), מחזיקה באיזשהו פרויקט לעתיד. במקרה של אנטק'ה (מה קרה? גם כינוי חביב וגם עם טעם פולני, כמיטב המסורת), לא ממש קשה לנחש שהסיפור יצליח. השחקן דומה לקווין דוראנט במימדיו. גוף שדוף וסופר אתלטי, מתנשא לגובה של 2.08 מטרים, ועל פי אפלטון אמור להגיע ל 2.12 (שמתם לב שכל כמה זמן אפלטון מפזר כמות נכבדת של הבטחות, ואז נעלם בים?). בסגנון משחקו מזכיר מעט את סקוטי פיפן, וכל פרשן שמכבד את עצמו מתחיל להזיל ריר כשאומרים את שמו אנטק'ה (ולא מפסיק לעולם).

הצלף

קייל קורבר

נכון, יש עוד לא מעט שחקנים בליגה שהם לא םש כזה גדול, ובהחלט אפשר לקחת איזה נוריס קול או ריי אלן במקום שחקן שרגיל ל 30 דקות פר משחק. מצד שני, מדובר פה במשהו שעדיין לא נראה. אני בטוח שאם ימדדו זמן, יראו שהבחור מסוגל לשחרר כדור ב 0.25 שנייה, ולקלוע את זה ב 30%. אני לא חושב שהרצף מיטיב עימו, ואם הייתי מאמנו הייתי מתחיל לגרום להפסקתו, כי קורבר שבעבר חטא גם בהובלת כדור ובתנועה בלעדיו, נוטה להאחרונה לעמוד על הקשת לאורך כל ההתקפה. אני מאמין שהוא שווה יותר בזה, ו 15 דקות למשחק יטיבו עימו בשלב זה.

הפרויקט

גרג אודן

גם בקטגוריה הזו אני מניח שרובכם לא הופתעתם, אבל היי, זה כמו שמשווים עם מישהו תשובות מבחן. יש מקור יותר אמין מאשר מצב בו שניכם כתבתם את אותה ההוכחה?

ובכן, אין ספק שמדובר בשחקן שיגיע לגבהים מרשימים, ומי יודע, אולי אף ייכנס לחמישייה בעוד שנה שנתיים. עד אז, הוא ימלא מקום בעמדת הסנטר בצורה נהדרת, ויותר חשוב, לא ישחק בעמדת הסנטר של קבוצה יריבה.

השחקן שאף פעם לא זכה באליפות וממש מגיע והוא בכלל לא אחד השחקנים האהובים עליי בליגה

סטיב נאש

אין. אי אפשר שהוא יסיים את הקריירה בלי אליפות. פשוט אי אפשר. בנוסף, יש בסגל רק עוד שלושה (וחצי, גם קורבר אבל אצלי הוא ישחק 3) גארדים מלבדו.

הישראלי

וואו. מי זה יכול להיות? אני נותן לכם שני ניחושים!

עמרי כספי

מעבר לעובדה שהוא נותן עונה מדהימה ביחס לעצמו, מדובר בשחקן ישראלי. גם כן, מלבד אנדרסון ואטנק'ה (וחצי קורבר, הוא בכל זאת גארד בנשמתו) אין אף פורוורד בסגל. זה אולי אפילו מקדם אותו ברוטציה מעל סטיבי.

האקס פקטור

מירוסלב רדוליג'קה

כן כן, הכוכב העולה הזה יהיה האקס פקטור בקבוצה שלי. סתם, רציתי להרגיש עכבר. יש לי מושג מי זה בערך כמו לכם, ואם אתם מתעקשים, מדובר בסנטר מהמילווקי באקס (סרבי, בן 26, 2.15).

ואוו.

חתיכת קבוצה בניתי פה, לא?

בינתיים, שמעתי שהקבוצה ה 32 עומדת להיפתח בכל רגע בזימבבואה. מי מתנדב למנג'ר אותה? אני אדבר אדבר עם איאן מקיאן ועד אז, אמשיך את הפינה הנהדרת של דובי ואשמיע את השיר את הנהדר של להקתו, JETHRO TULL. לשיר אגב קוראים MY GOD , מעניין מי העתיק ממי.

      

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. חביב ביותר
    שיהיה לכם בהצלחה….
    רק שאייל גולן לא יתחבר (פיזית) לג'יאניס.
    שם במרקש מדבר…. ובמדבר מסתדרים עם מה שיש.
    הוא קצת מבוגר, אבל שוב, זה מה יש

  2. למען הסר כל ספק, את הלינק לפיט סיגר צירפתי אחרי שהוא מת. אני מדגיש את זה כי בתקופה האחרונה יצא לי להרוג כמה ענקי תרבות על ידי חיפוש מידע עליהם ברשת, ולא הייתי רוצה גם את סיגר על מצפוני…

  3. אחלה פוסט,כתוב בשנינות,1+
    מה שכן לא שמת בקבוצה הזאת אף סקורר (אלא עם אתה מתייחס לטייריק כסקורר ואז מצב הקבוצה שלך לא משהו.
    ודבר נוסף קח בחשבון שלברון יתחיל לקנא שכריס פול מוסר יותר אסיסטיים ממנו.

  4. לגבי הקבוצה ה-32 אז אין לי כוח לכל הסגך אז הלכתי רק על החמישייה וזה בהנחה שאני לא יכול לבחור שחקנים שכבר בחרת
    זה הבחירה שלי
    PG-סטפן קארי
    SG-קובי(בהנחה שהוא המבוגר האחראי משהו כמו שהוא היה בנבחרת ארה"ב)
    SF-דוראנט
    PF-אנטוני דיוויס
    C-אנדרה דארמונד

      1. תראה מרכז הכובד של הקבוצה הזאת הוא מן הסתם בקו האחורי.
        קארי מוכיח השנה שהוא גם רכז מעולה בנוסף להיותו שוטר מדהים.
        קובי שוב זה אחרי שדיברתי איתו ממושכות לפני העונה וסגרתי איתו שהוא מתנהג כמו בנבחרת ולא כמו בלייקרס ודוראנט רגיל לשחק עם ווסטברוק אז מה זה קארי בשבילו 🙂
        אם אתה ממש מתעקש אז אפשר להחליף את קארי בפארקר

  5. יופי של פוסט.
    אני מסרב עד היום להתלהב מהיברט, ואני מסכים שהוא מצוין כחלק מאינדיאנה, ספק אם הוא יצליח בקבוצה אחרת… זה מראה על הרמה הבינונית של הסנטרים כיום בנ ב א

      1. הפובט מעניין, אבל את מי אקח במקומו בתור סנטר הגנתי? צ'נדלר בנסיגה, ודראמונד הוא אפשרות מעניינת אבל יש עוד זמן לפני שיעבור את היברט. כל השאר, למעט גאסול ואולי נואה לו ידועים בהגנה גדולה.

  6. חמישיה:
    קרי
    איגואדלה
    דוראנט
    ג'יימס
    דראמונד

    ספסל (בהנחה שהכלל הוא שחקני ספסל בלבד )
    ג'מאל קרופורד
    רג'י ג'קסון
    ג'ינובילי
    ג'ורדן היל
    סקולה
    אשיק
    מייק מילר

  7. כל ההרכבים שהעליתם מעולים. בעיקר איגואדלה שמושלם לקבוצת כוכבים כזו?, והייתי של אותו במקום מאנו.
    אגב, מישהו שמע את השיר?

  8. אפשר לדעת איזה מילה יש לכם להגיד על היברט? הוא אומנם לא סנטר סוחף דוגמאת שאק או החלום אבל הוא יציב, רגוע יודע לעבוד מתחת לסל וגם בגאמפ, מוביל את הסנטרים של הליגה בהגנה, שיתוף פעולה מצוין עם הקבוצה.. תענוג אמיתי לראות תכדורסל שלו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט